- Nothing Phone (3a) és (3a) Pro - az ügyes meg sasszemű
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xiaomi 13 - felnőni nehéz
- Motorola Edge 60 és Edge 60 Pro - és a vas?
- iPhone topik
- Friss koncepciót hoz a Nothing Phone (3)
- One mobilszolgáltatások
- Átlépi végre az iPhone az 5000 mAh-t?
- Fontos fejlesztéssel érkezik a Galaxy A17 5G
Aktív témák
-
válasz
TESCO-Zsömle #18125 üzenetére
Na mégis szerinted miből?
Nézted egyáltalán a nyilatkozatokat a verseny után? Nem a magyar verzióra gondolok, hanem a teljes interjút eredetiben.
-
Integra
titán
válasz
TESCO-Zsömle #18125 üzenetére
azért motyogott meg izzadt sumi keményen az interjúkor, tisztában van vele, hogy ez bizony durva volt, és ha ez balul sül el, akkor nagy szarban lett volna.. és ez az arcára is volt írva.
-
Nowhereman
őstag
válasz
TESCO-Zsömle #17944 üzenetére
Az egészben az a legszebb, hogy a volt vízhordófiúja is elpáholja rendszeresen egy sokkal kisebb költségvetésű verdával...
-
#27441408
törölt tag
válasz
TESCO-Zsömle #17944 üzenetére
Szerintem ezzel M.S is egyetért majd jövőre ha belerázódott na akkor.... (és nem vagyok M.S fan )
-
#27441408
törölt tag
válasz
TESCO-Zsömle #17942 üzenetére
És már azt is lenyilatkozta párszor hogy TUDJA hogy itt ebbe az évbe nem alkot nagyot, de azzal is tisztában van hogy ő hiába ekkora sztár de 3 év kimaradt, mondjuk ki ehhez már koros, és a fiatalság lehet nála jobb.
-
válasz
TESCO-Zsömle #17922 üzenetére
Hat tenyleg nem.
(#17924) silver star Ugy legyen, en is jobban orulnek neki, mint ennek a szenvedesnek. Mindenesetre gyanus a dolog.
(#17927) hunnylander
Roncsderbi effekt.
-
válasz
TESCO-Zsömle #17904 üzenetére
A tapasztalataira epitkezhet a merci, ez biztos. Remelem jovore lesz mar valami beloluk.
Xirtam Epp ez a lenyeg, a semmibol jottek es nezd meg az eredmenyeiket.
-
dunc
nagyúr
válasz
TESCO-Zsömle #17874 üzenetére
Na jó csak hirtelen reakció volt
De azért tényleg eláshatnák már
de felőlem maradjon életbe úgy is jó lesz.
-
AMD Power
titán
válasz
TESCO-Zsömle #17856 üzenetére
Ez igaz. De sok futamon nagyon fontos a kezdő pozíció.
-
FireKeeper
nagyúr
válasz
TESCO-Zsömle #17853 üzenetére
kíp dö pész, ez hatalmas
-
laci666
senior tag
válasz
TESCO-Zsömle #17686 üzenetére
Most kivételesen jól beszél az öreg
-
MPowerPH
félisten
válasz
TESCO-Zsömle #17686 üzenetére
Pont akartam linkelni.
És igaza van.
-
válasz
TESCO-Zsömle #17600 üzenetére
Az már Vettel baja
-
Oliverda
titán
válasz
TESCO-Zsömle #17577 üzenetére
Ez benne van a pakliban. A show része- Ezért is szeretik az emberek az F1-et. Azért pedig nem szeretik ami tegnap történt.
Flashcash:
Szépen leírta a Pitpass. Szvsz ezzel az egésszel a Ferrari csak maga alatt vágta a fát. Mondjuk egy ilyen szvsz balf@sz csapatvezetéstől mégis mit várhat az ember...
-
válasz
TESCO-Zsömle #17577 üzenetére
Igen, pontosan tudom, te meg pontosan tudod azt(ha nem, akkor nem tudom mit nézel f1 címszó alatt), hogy ilyen esetben annyit mondhatunk: így járt. Ha jobb, akkor el tud menni. Ti mondjátok folyton, hogy Alo a jobb, akkor a te logikádat követve, a kicsit gyorsabb Alo, az előtte haladó gyenge teljesítményű, lassabb Massát meg kell tudja előzni.(hisz a jobb képességű pilóta ki tudja védekezni, de most a jobb képességű volt hátul, ergo előzni is tud)
Azt meg nem mondhatjátok komolyan, hogy Massa kötelessége elengedni Alonsot, mert ez oltári hülyeség. A csapatrádiókból tisztán kivehető,hogy a mérnöke a győzelemre bíztatta, Massa pedig így cselekedett. Rászóltak, majd elengedte. Továbbra sem látom, hogy Massa hol hibázott. Ott, hogy az eddigi összes futamon nem engedte el a mögötte autózó Alonsot? Hát LOL, versenyben voltak.. Most Alo az esélyesebb, tiszta sor, de amíg a csapat nem beszéli meg velük, hogy mi van, és a mérnöke versenyen a győzelemre bíztatja, mégis mit várnátok tőle? Előzékenyen húzódjon le, hogy menjél barátom?
D@ni88: Poros ívről indult, így akár rendes helyzetben is mögé kerülhetett volna(Vettel-Massa-Alonso sorrend pl), de ezen feles vitázni, én a többi versenyre gondoltam, mikor Massa mögött volt, és sokak szerint a köcsög hülye Massa a hibás, mert ilyenkor nem engedte előre..
-
Misi 007
őstag
válasz
TESCO-Zsömle #17537 üzenetére
No igen az hogy mi mit gondolunk az lényegtelen...
-
Misi 007
őstag
válasz
TESCO-Zsömle #17535 üzenetére
Azért a csapatnak is az lenne mert pl a szponzorok kétszer meggondolnák hogy megéri-e itt hirdetni.
-
#70869248
törölt tag
válasz
TESCO-Zsömle #17460 üzenetére
?
Még van hátra nyolc futam, Massa-nak simán van még/lehetett volna még esélye.
Csak Hamilton esik ki azon a körön akit önerőből verni tudna,..és akkor hol van még a kettős győzelem pontrablása, vagy műszaki és egyéb probléma.
Amennyiben úgy futnak be mint a helycsere előtt, akkor Alonso és Massa közt egy futamgyőzelemnyi pont különbség van.
Amikor valakinek matematikai esélye sincs az azt jelenti hogy a hátralévő futamokon nem tud annyi pontot szerezni mint amennyi már van az elsőnek. De itt erről messze szó sincs. -
#27441408
törölt tag
válasz
TESCO-Zsömle #17434 üzenetére
Megérdemelnék....
Annó a M.S-es balhénál tombolt nagyon sok ferrári szurkoló is akinek helyén volt a szíve . (segítek ugyan ez volt a helyzet és rengeteg Ferráris tombolt ÉS KÖVETELTE A SZAnKCIÓT )
-
#70869248
törölt tag
válasz
TESCO-Zsömle #17378 üzenetére
Én a versenyzői license-hez kötném (de szépen írtam vzz pff) a győzelem átadását, bármilyen esetben.
Akkor sem tetszik ha az egyiknek még van matematikai esélye,..mert a reális esély az aztán elég homályos határ...
De a győzelmet még matematikai esély hiányában sem lehetne átadni, a versenyző gyakorlatilag mindent szembeköp amiért dolgozott egész életében.
Csapatutasításra semmiképpen sem, de én még egyéni döntés alapján sem tenném lehetővé a győzelem átadását, mert egyfelől túl sok pont az új pontrendszerben, másfelől nehezen felügyelhető....és legfőképpen azért zavar mert ilyen helyzeteket idéz elő, ami az interjú alatt is megfigyelhető volt, mert az nagyon nem volt rendben, bármekkora üzlet is az F1.
-
lenox
veterán
válasz
TESCO-Zsömle #17378 üzenetére
En mar mikor bevezettek is mondtam, hogy hulyeseg tiltani a team ordert, mert ugyis lesz, meg az egyeni vb-vel mindenkit erre motivalnak, szoval ez az f1 resze, de ettol meg betiltottak. Annyi csak a kerdes, hogy bizonyithato-e, es ebben az esetben szerintem igen, tehat jonnie kell a buntinek.
-
zazahoho
őstag
válasz
TESCO-Zsömle #17220 üzenetére
Nem -nem ,csak megérzés ,hami azért küzd rendesen ,alonso meg annyira akar bizonyítani,hogy azon fog elhasalni,
azért az a 2 ezred alonso arcán komoly ráncokat eredményezett
de délután minden kiderül,és lehet én megyek a levesbe -
JJános
addikt
válasz
TESCO-Zsömle #17067 üzenetére
Játék, és valóság. Az új F1 játék, és a valóság. video
-
Oliverda
titán
válasz
TESCO-Zsömle #17062 üzenetére
Meg akiknél a 11 mezőnyben található VB címből 10 ott van.
-
PazsitZ
addikt
válasz
TESCO-Zsömle #17045 üzenetére
Nem csak azért mert 34 éves.
Szerintem -bár biztos elfogult vagyok- azért az alatta lévő technikából rendszeresen kihozta a maximumot.
Egyébként meg pont a körülményekhez képest lenne szép ha meglenne a dolog.
Ráadásul a pályafutása pecheit tekintve is ráférne már valami szerencsés időszak.
Mondjuk idén eddig legalább a kocsi nem rohadt le alatta állandóan, mint a korábbi években nem egyszer. -
JJános
addikt
válasz
TESCO-Zsömle #16937 üzenetére
Nem tudtam.
Lotus Racing felveszi a Team Lotus nevet. Remélem komolyan is gondolják.
A hat egyéni, és hét konstuktőri F1 VB sikereket lehet szaporítani! -
JJános
addikt
válasz
TESCO-Zsömle #16935 üzenetére
Ez már összeesküvés!
-
JJános
addikt
válasz
TESCO-Zsömle #16932 üzenetére
Okafogyottá, és ügye fogyottá vált a dolog Kubika kiesésével.
Tisztelt versenybíróság! El tetszettek szúrni! Megint!
-
#70869248
törölt tag
válasz
TESCO-Zsömle #16649 üzenetére
ismerem...és nem is rossz, sőt.
De azért ég és föld a kettő. -
PazsitZ
addikt
válasz
TESCO-Zsömle #16517 üzenetére
Mint írtam, nem bebújni akart mögé csak nem teljesen volt biztos merre is fog menni kova, és szerencsétlenül pont lekövette a mozgását
(#16538) Oliverda: Abban igaza volt, hogy nem kell csak úgy átadni a poziciót.
De a fékezés előtt nem egyenesen haladt, azaz volt jobra húzás is, mégha nem is nagy. -
Nowhereman
őstag
válasz
TESCO-Zsömle #16492 üzenetére
Nos tudod azzal Webbo nem számolhat, hogy a Lotus 80m-rel hamarabb fékezhet, amikor max 20m-rel lehet hosszabb a féktávolsága, viszont arra számolnia kellett volna, hogy a nem csucsautoban nem csucspilota ül, és inkább nagy ivben kell megkerülni, mint szélárnyékbol mellé pattanni.
Különben meg azt nem értem, hogy az elsö körben mi a fene volt, mert már az ember azt hitte, hogy valamit elcsesztek a rajtautomatáján, nehogy Vettel ismét nekimehessen...
-
Oliverda
titán
válasz
TESCO-Zsömle #16492 üzenetére
Nekem nem szimpatikus Webber a pályán mutatott megmozdulásai miatt de ezt el is ismertem és ismerem. Ennek ellenére mégsem pattogok olyan abszurd hülyeségeken, hogy a tegnapi balesetéért miért nem tiltják el egy versenytől mert más életét veszélyeztette azzal hogy belerohant Kovába, stb.
BMW001:
Ne pazarold rám az energiát inkább a baráti körrel és a ligával együtt alapítsd meg a magyar anti-Hamilton klubot. Ilyen stabil háttérrel szvsz egyhangúlag megválasztanak elnöknek.
-
Qorthral
őstag
válasz
TESCO-Zsömle #16462 üzenetére
1. Nem írtam, hogy a féktávhoz nem kell aero, sőt, még azt sem, hogy a féktávon ne lennének lassabbak a többieknél. Hadd idézzem magamat:
"Nyílván a féktávon is lassabbak, de ne képzeljük már, hogy Trabantok gurigáznak körbe körbe a Ferrarik és Mclarenek között."
Szöveget értelmezni hányadik osztályban tanul a mai fiatalság? Szerintem főleg alsó tagozatban. Ha még nem vagy túl rajta, akkor tekintsd tárgytalannak a kritikámat és majd pár év múlva olvasd el újra a hozzászólásomat
2. Azért Neked címeztem, mert Te voltál az utolsó a topikban aki a kiscsapatok miatt hőzöngött. Azonban nem hiszem, hgy túl sokat feltételezek a topic olvasóiról azzal, hogy adott személynek címzett hozzászólásomban TÖBBESszámot használva ne legyen mindenkinek világos, hogy mondandóm nem csak az adott emberre, hanem TÖBB fórumozóra vonatkozik. De lehet, hogy mégis...
Továbbá természetesen az "akinek nem inge, ne vegye magára" elv itt is érvényesül.
Természetes, hogy a hszem nem minden egyes betűje vonatkozik Rád, csupán egyes részei. Amely mondatokat nem érzed "magadénak", miért zavarnak? Nem látod a többesszámot, vagy csak nem akarod észrevenni, hogy hőzönghess?3. Annak, aki nem tudja leírni helyesen (vagy nem figyel oda arra, hogy helyesen írja le) a vált és az irreleváns szavakat, minden mondata irreleváns számomra, így vitánk tárgytalan, válaszodtól kérlek kímélj meg, köszönöm.
Ps: Nem kenyerem a személyeskedés, de általános hszemre kissé támadólag és lenézőleg írtál, így "kénytelen voltam" helyre tenni a dolgokat. Részemről viszont ezzel befejeztem.
-
Oliverda
titán
válasz
TESCO-Zsömle #16480 üzenetére
Igen, szinte pont olyan mintha valaki az F1-ben valami szabálytalanságot csinál.
Pár hsz és le lesz vezetve, hogy a sikkasztásért inkább stop and go-t adjanak...
D@ni88: Keresve sem találhattál volna jobb párhuzamot.
-
ronaldo
őstag
válasz
TESCO-Zsömle #16472 üzenetére
a focihoz: az európa ligában már tesztelték a 4 játékvezetős módszert, hogy mindkét 16-oson belül ácsorog egy játékvezető aki csak az ottani kényes szitukra figyel. kb. mint a kézilabdában, ahol az egyik bíró mindig a kapu mellett van. ez 99%-os bizonyossággal az összes vitatott szituációt megoldotta volna ami eddig a vb-ken történt, egyedül talán usa "lökés-nem lökés" szlovénia elleni második gólját kivéve.
egyébként ez volt az utolsó rúgkapálózás a fifa részéről, hogy ne a videóbírót vezessék be, hanem humán erő hozzáadásával hagyja meg a sportot olyannak, amilyennek volt. ezért is érthetetlen, hogy miért nem vitték a vb-re is az európa ligában (amúgy remekül működő) rendszert.
én a magam részéről ezt a megoldást támogatom. a challenge ill. a videóbírót amúgy is az esetek 99%-ban gólok megítélésére használják (teniszben meg a bent volt-nem volt bent dologra), amire a két plusz játékvezető remekül használható lenne. persze minden hiba ekkor se tűnne el (ahogy a videóbíróval sem!) hisz ha a csapat (edző, vagy épp a teniszező a teniszben) nem kéri a challenget, akkor az amúgy hibás döntés akceptálva marad.
-
válasz
TESCO-Zsömle #16472 üzenetére
Nem is kell challenge, elég az, amit az NBA-ben is bevezettek, egy bizottság, akik a monitorok előtt nézik a kétes eseteket. az hülyeség, hogy megtörné a játékmenetet... máshol sem töri meg.
Na de F1:
Szerintem Alonso-nak igaza van. Megelőzni a biztonsági autót... ennek kellene az egyik legkomolyabb szankciót kivetni. Az a kocsi pont azért biztonsági, hogy ne száguldozzanak balesetkor az autósok. Ilyenkor Hamilton nem csak magát, de a pályamunkásokat és mindenkit veszélyeztetett, aki a pályán volt. Épp ezért kaptak büntetést azok, akik túl gyorsan mentek. Hamilton emiatt például nem lakolt... ez így elég ordító hiba. Ha 10 ember kap valamiért, kapjon ő is. Bizonyára nem 80-nal ment, miután megelőzte a biztonsági autót. Vettel az egyedüli, akinek nem kellett ilyesmit figyelni, mert ő már rég elment akkor.Ez az 5 másodperc is hülyeség. Soha nem adnak 5 másodpercet... 20 másodperc, utólag ennyit szoktak. Ez is csak azt jelzi, hogy egy szar döntés után lavinában jön a többi is.
JJános:
ez igaz, de Hamilton sokkal többet nyert, mint amit kiszabtak rá, ez szerintem nyilvánvaló. Ilyen súlyos vétségre lehetne súlyosabb a büntetés is - és ez független a versenyzőtől, nem Hamiltont utálom. Teljesen elképedtem, hogy egyáltalán meg merte lépni. azt hittem, kiintik végleg, erre... -
Oliverda
titán
válasz
TESCO-Zsömle #16463 üzenetére
Na és ha arra kell büntetést kiszabni aki mondjuk bő 40 másodperccel vezet az első helyen? Akkor annak így már diszkvalifikálás járna mert ilyen esetben a stop and go sem jelent számára pozícióbeli hátrányt? Csakhogy sosem volt gyakorlat, hogy a büntetés kiszabásánál figyelembe kell venni a lehetséges pozícióbeli hatását. Erre formált szabályok szvsz nem léteznek egyik sportban sem. A kiszabható büntetések tárháza is limitált ilyen esetekben.
akosf: Nem tudom hogy mi lett volna ha..., de az biztos hogy Alonso még Buemi-t sem tudta megelőzni a pályán. Pedig ez Sutil-nak pl sikerült. Massa is csak vonatozott. Amúgy már az időmérőn sem hozták azt amit várni lehetett volna.
-
PazsitZ
addikt
válasz
TESCO-Zsömle #16458 üzenetére
elvegye a szabálytalansággal szerzett előnyt Erről jut eszembe:
Idén meg pont Schumi kapott arányosan nagyobb büntetést Lonzi meglőzésénél. Pedig a zászló és zavaros szabályzat azt is kérdésessé teszi.Lehet Hamit most favorizálják, aztán tíz év múlva nagyobb büntiket fog majd kapni, mint ami járna. Csak győzze kivárni a sok ellendrukker
-
Qorthral
őstag
válasz
TESCO-Zsömle #16445 üzenetére
Gondolkodjatok már reálisan könyörgöm! Ebben a topikban a kommentelők 80%-ának minimális realitásérzéke sincsen?! A 3 kiscsapatot rendre trabantnak meg moszkvicsnak látja a sok nagyokos, verik 2 kézzel az asztalt a 107%-ért, mert az majd mindent megold és majd jól nem versenyezhetnek miatta a kicsik és minden szép és jó lesz.
Mivel számolni láthatóan nem tudtok, vagy csak luxus... megteszem én:
1. Az időmérőn a legjobb köröket figyelembe véve a kicsik ideje százalékokkal kifejezve a leggyorsabbhoz ((Vettel pole köréhez) képest :
Senna, Chandhok, Glock, Di Grassi ~ 105%
Trulli, Kovalainen ~ 103% !!!Hozzáteszem, hogy ez az összehasonlítás a kisebbekre nézve hátrányos, mert ők csak a Q1-ben futhattak, míg a nagyok a Q2, Q3 felgumizottabb, melegebb pályáján is. Szóval inkább a 102% és a 104% a reális.
2. Néhány évvel ezelőtt sokkal nagyobb különbségek is voltak a kisebb csapatoknál, pl Minardi. Ha akkor és ott is szigorúbb, pl 103%-os szabályt hoznak, talán Alonso sem tud bemutatkozni és nem figyel fel rá a Renault. Hányan szeretik itt őt? Sokan. Gondolkodjatok kicsit.
3. Hogy a francba lehet azt gondolni, hogy egy Lotusnak minden kanyarban 80-100 méterrel hosszabb féktávot kell vennie? Kb 2%-kal lasabbak, szerinted az a féktávok ilyen mértékű megnyúlását jelenti? Baromság. Ráadásul logikus is, hogy nem a rövid féktávok terén gyengébb a Lotus meg a többi kiscsapat igazán, hanem az aeroban, így a kanyarsebesség ill. a kigyorsítás terén. Nyílván a féktávon is lasabbak, de ne képzeljük már, hogy Trabantok gurigáznak körbe körbe a Ferrarik és Mclarenek között.
Szerintem sem jó, ha lekörözések döntenek pozíciókról vagy részben a kisebb csapatok okolhatóak esetleg 1-2 balesetért, de idegesítő mértékű túlzásokra baromira nincs szükség, ezektől tartózkodjatok, ha lehet. Ja, és legközelebb óbégatás helyett kicsit számoljon is az a sok okos, aki állandóan a 107 százalékot mantrázza. Jelen helyzetben SEMMIt nem változtatna és gyanítom, hogy jövőre plán nem fog.
Köszönöm.
-
Oliverda
titán
válasz
TESCO-Zsömle #16448 üzenetére
Sőt így ezzel már nyertek versenyt is csak sokan biztosan nem emlékeznek rá (palik érdekes módon pont emlékezett). Sumi SC alatt előzött meg valakit és csak az eset után fél órával szabták ki rá a büntetést így az utolsó körben jött ki letölteni azt.[link]
Persze ezzel akkor sem volt meg azóta sincs semmi probléma.
-
AMD Power
titán
válasz
TESCO-Zsömle #16445 üzenetére
Ebben sajnos van valami.
-
D@ni88
addikt
válasz
TESCO-Zsömle #16448 üzenetére
Ebben a szituból még a HRT is jól jött volna ki
nem kell ide gyorsanak lenni. Akkor is adott volna egy kört hirtelen -
MPowerPH
félisten
válasz
TESCO-Zsömle #16445 üzenetére
Szerintem Webo elfelejtette, hogy egy Lotus-t kerget. Nekik kicsit más féktávokat kell venni a kanyarok előtt, veszélyes... Bár azt nem tudom, hogy a 107%-os szabály ezen segített volna, szerintem nem.
-
Oliverda
titán
válasz
TESCO-Zsömle #15930 üzenetére
Olyannyira ritkán zavar be hogy 8 futam után 3 pont kettejük között a különbség. Bár lassan jobb lenne lejjebb adnia Gombnak mert még a végén elzavarják a csapattól.
Mondjuk lehet hogy a vezetési stílusa miatt (is) van csak 3 pontnyi lemaradása Hamilton-nal szemben.
-
themebuilder
senior tag
válasz
TESCO-Zsömle #15905 üzenetére
Mire gondolsz?
-
válasz
TESCO-Zsömle #15881 üzenetére
Valoban, a rosberg is ugyanolyan kocsiban ul. 74 vs 34 pont, csak a valenciai idomeron kapott tole 6 tizedet.
(#15883) Stay Engem nem erdekel mennyi idos. Remelem azert majd visszarazodik kicsit a f1-be es az autojuk is tud javulni.
-
Oliverda
titán
válasz
TESCO-Zsömle #15887 üzenetére
F60? Az a tavalyi autó.
Amúgy nincs F10B sem, ezt csak az f1lájv és társai meg gyula találta ki.
Jarod1: Nem biztos hogy jó ötlet leköcsögözni itt egy pilótát. Azért meg pláne nem mert a te privát fogadásodnak esetleg betett. Ami szvsz amúgy sem érdekel itt sok embert.
-
themebuilder
senior tag
válasz
TESCO-Zsömle #15881 üzenetére
Nagyon remélem, hogy 5 éven belül világbajnokok lesznek. Jelen pillanatban ez a legszimpatikusabb csapat az összes között. Nyilatkozataik is korrektek és azon vannak, hogy minél több német legyen a csapatban.
-
válasz
TESCO-Zsömle #15874 üzenetére
Ez igaz, talan tul sokat is varnak tole az emberek mindjart az elejen es emiatt a sok magyarazkodas. Ettol fuggetlenul baromira nincs formaban a sumi, azert eleg durva, hogy egy petrov/hulkenberg agyonveri.
-
JJános
addikt
válasz
TESCO-Zsömle #15870 üzenetére
Lauda nagy taktikus.
Addíg szidja Sumit, amíg Sumihoz pártolnak az emberek.Vettel! Csak most már húzd be gyerek!
-
P00By
nagyúr
válasz
TESCO-Zsömle #15811 üzenetére
Deh nem. Csak sztem nem ez a "titkos fegyver" ahogyan ezt pár "lap" írja
Meglátjuk ki milyen hatásfokkal tudja alkalmazni. A mostani hétvégével kapcs. arra leszek kíváncsi, h mennyit javul a ferrári. Vagyis Alonso... -
P00By
nagyúr
válasz
TESCO-Zsömle #15782 üzenetére
Hehe
Grosan(már nem emlékszem hogyan kell írni)-nál sokkal jobb sztem. Mondjuk az autó is,
-
tjokai
senior tag
válasz
TESCO-Zsömle #15754 üzenetére
Én is úgy tudom h a LADA Petrov által került az F1-be szponzorként....egyébként valjuk be, Petrov nem rossz pilóta csak még kezdő...1-2 év és ha jó szekér lesz alatta akkor esélye is lehet az élen!
-
válasz
TESCO-Zsömle #15677 üzenetére
A ledeket balesetmegelőzés céljából tették rá a kormányra.
Heidfeld nem mondta egy szóval sem, hogy azokban a helyzetekben amit te leírtál, (Alonso beragadása) működik a kék zászló jelzés a kormányon.
Amennyire én riportokból hallottam a piros/sárga zászlókat teszi ki a rendszer, illetve boxból kihaladáskor kezelik a kéket.
-
Peat;)
veterán
válasz
TESCO-Zsömle #15669 üzenetére
Mondjuk ha épp pozíció csatában van egy Virgin meg HRT akkor lehet tényleg nem látják. Én azt nem értem, hogy Msch-nek már volt anno olyan sisakja amibe kivetítettek infokat. De pl corvette is ilyen, kivetíti szélvédőre a sebességet és nem kell lenézni a sofőrnek. Ez manapság már könnyen megvalósítható lenne a kis csapatoknál is, no de ahogy a HD minőség ez is ráér, miközben már a krikett bajnokság is fejlettebb technológiával lesz felvértezve.
-
[CS]Blade2
addikt
válasz
TESCO-Zsömle #15669 üzenetére
Ott a lényeg az utolsó mondatban. Leszarják, és ráadásul büntetlenül meg is tehetik akár fél körön keresztül. Ez ellen úgy lehetne tenni, hogy ha lekörözéskor nem enged azonnal, akkor kap mondjuk egy áthajtásos büntetést.
-
válasz
TESCO-Zsömle #15669 üzenetére
Nem mutat kék zászlót a kormány.
-
Oliverda
titán
válasz
TESCO-Zsömle #15669 üzenetére
Erről hallottam de az a három kis picsaled nem sokat ér. Erre egy jó erős Xenon kéne inkább.
Esetleg arról nincs kép hogy ez működés közben hogyan fest? Mert erről 2008 óta még nem lehetett látni jóformán semmit...
-
#70869248
törölt tag
válasz
TESCO-Zsömle #15623 üzenetére
Igen, legalább is a hibázás lehetősége az övék. Egy de inkább két másik csapatot kellene beékelni az egy súlycsoportban lévő csapatok közé, mert náluk nagyobb az esély az azonos taktikákra..
Bár végül is nekem is tetszett a kialakult helyzet, szvsz Hamilton frankón felnőtt Alonso mellé..kezd dörzsölt lenni a keménység mellé, ..én kifejezetten tisztelem Alonso-t, mert az mellett hogy kőkeményen gyors, lehet rá támaszkodni, nagyon tudatos...és általában jó döntéseket hoz.
Alapvetően ezért szerettem volna ha Alonso és Hamilton csapattársak lennének újra.
De úgy érzem, hogy így is fejlődik Lewis.Liuzzi azért itt is feltűnik:
Canadian Grand Prix, who was your Driver of the Day? -
darál0w
Jómunkásember
válasz
TESCO-Zsömle #15375 üzenetére
tudod mit?! akkor fogyjon ki
-
darál0w
Jómunkásember
válasz
TESCO-Zsömle #15344 üzenetére
végülis...majdnem ugyan az mindkettő...zümmögnek és kész
15347) Motion_Blur ha ez így lesz, a red bull megint tarol...
15348) Viktor77 maga a közvetítés hamarabb kezdődik...én azt is szoktam nézni. szal én kapcsolgatok
-
Viktor77
titán
válasz
TESCO-Zsömle #15344 üzenetére
Nem értem miért írjátok többen is a kapcsolgatást. Nincs meccs a futam ideje alatt.
-
puttputt
őstag
válasz
TESCO-Zsömle #15284 üzenetére
Is.
-
puttputt
őstag
válasz
TESCO-Zsömle #15282 üzenetére
Senki sem mondta, hogy nem kell itt tárgyalni.
A csatornát szidtam, nem a topikot.
Mondjuk még szintén fel lehetne tenni a kérdést, hogy miért kell a VB első napjaiban két sportcsatornának egyidőben Megye XY-os meccseket élőben közvetítenie - véletlen belefutottam... -, de azt nem érdemes firtatni, hiszen ott tisztán a jogokról szól az egész.
Habár lehet, hogy az illetékes adó duplán letudja majd ezt a "közvetítést" is a B.Közt /volt már korábban a link/ alatt...
No. Bocsánat. Részemről ennyi. -
Motion_Blur
félisten
válasz
TESCO-Zsömle #15186 üzenetére
Dávid 'eefogyott a benzinje' Sándor
Héder 'ötödölőbajnok' Barni
Szabó 'anyuci rámadta a kockásinget' Robi+ a lehető leggagyibb 4:3-as vágott kép pixelháborúval
a Palik, Czollner tandem már említésre se méltó..
-
hunnylander
őstag
válasz
TESCO-Zsömle #15181 üzenetére
Technikailag nem annyira lényeges, melyik cég gyártja a 'papucsokat'. Olykor már az is baj, ha túl jót gyártanak. Az meg eléggé szokványos, hogy ilyen nagyságrendű üzleteknél, komoly tülekedés és érdekszövetségi brusztolás is van a háttérben.
Az FIA egy eléggé francia intézmény és immár az elnöke is francia.
Én a kis (koreai) tigriseket is sajnálom egy kicsit, őket is lepattintották az üzletről.
-
#70869248
törölt tag
válasz
TESCO-Zsömle #15108 üzenetére
A pályán való mutogatása Vettel-nek semmi, az még egy teljesen más, a maximális teljesítmény eléréséhez, és szinten tartáshoz szükséges 'másállapotban' jött.
Viszont a verseny utáni Red Bull hozzáállás az nagyon unszimpatikus számomra, pláne hogy már megint kezdik a 'mi motorunk m@rha gyenge' dumát, ami azután hogy az idény elején is engedték hozzányúlni a motorhoz a Renault-t, és hogy a 'gyári' Renault csapat is lehet mondani hogy talán még erősebb mint a tavalyi, és ez Petrov alatt is megmutatkozik.
Valamint hogy ki sem lehet rugni a Red Bull-t a Pole-ból és egyértelműen a mezőny leggyorsabb autója az övék...Monaco-ban is, ahol aztán az aero kevéssé fontos mint a motorerő és futómű,
Szal mindezek után, most hogy a McLaren elkezdte őket kergetni, már rá is kezdtek a kesergésre mert hogy gyenge a motor.A Stoddart vezette Minardi után a Red Bull lesz a következő csapat amivel nem szívesen foglalkozom, mert nem szimpatikus a kép amit látok róluk.
-
!Overdose!
őstag
válasz
TESCO-Zsömle #15066 üzenetére
Abban a korszakban még sport volt az F1.
-
Nowhereman
őstag
válasz
TESCO-Zsömle #15003 üzenetére
Ebbe mindig benne vannak a pályák karakterisztikája is. Spanyol, Monaco előzés-nehéz, a török pálya Tilke talán legjobb pályája, kár, hogy rosz helyen...
-
Nowhereman
őstag
válasz
TESCO-Zsömle #15001 üzenetére
Gombos annál jobb pilóta, hogy suminak a 40 körös feltartás összejött volna. De ha idén is bealszik év közben akkor még a VB dobogóig se jut...
-
JJános
addikt
válasz
TESCO-Zsömle #14999 üzenetére
Szerintem a legnagyobb feszültség a Ferrarinál van. Mennyi idejük volt. Jól is indultak, aztán csak hátrafelé mennek.
Hogy mindig van egy ostoba ott is aki elszarja. -
Pá
addikt
válasz
TESCO-Zsömle #14994 üzenetére
Az első nyilatkozatuk volt a legjobb, kiderült belőle, hogy:
1. Vettel gyorsabb volt, mint Webber
2. Vettelre nagyon veszélyes volt Hamilton, de ha a (lassabb) Webber lett volna hátrébb rá bizonyára nem, hiszen "úgy biztosított lett volna a Red Bull 1-2"Meg úgy egyáltalán, a forma1 történetében eddig hányszor volt olyan, hogy egy 1-2-ben haladó csapat azért akarja előre hozni a másodikat pilótát, hogy a harmadik nehogy megelőzze őt. És ezt a Red Bull vezetése képes volt többször is elismételni, tök komoly arccal. rofl bullshit
Most vagy ők... vagy minket néznek... -
Oliverda
titán
válasz
TESCO-Zsömle #14984 üzenetére
Még mindig ott van és lehet a legkisebb feszültség csapaton belül ha a többi top csapat párosaihoz hasonlítod őket. Az hogy a pályán versenykörülmények között összecsapnak még nem jelent feszültséget vagy azt, hogy nem bírják egymást. A hétvégén meg max. azt láthattad hogy elqrta a csapat az utasításokat. Ezért pedig nem fognak egymás torkának ugrani a versenyzők.
-
PazsitZ
addikt
válasz
TESCO-Zsömle #14994 üzenetére
Továbbá az a nagy gyorsaság előny is 1 körig tartott (volna)
-
Nowhereman
őstag
válasz
TESCO-Zsömle #14977 üzenetére
Kiváncsi vagyok, hogy a FIA kezdeményez-e eljárást az ügyben.
Mert ugye Webbert a szükségesnél nagyobb spórólásra utasítják - lévén a végén mégis csak lett volna nafta a mekik befogásához. Aztán Vettel fülire sug Horner, hogy előzzön. Aztán kiderül, hogy ehhez nem ártana előzni is tudni. A Red Bull vezetősége Webbernek ugrik. Horner késöbb visszább vesz, mert érzi, hogy kilóg a lóláb, de az a zseni Marko fogja magát és a TV-ben élő adásban úgy tagad mint a viccbeli cigány - azaz röviden mindent bevall - még azt is, hogy Webber versenymérnöke nem továbbította a parancsot Webbernek - mondjuk ezen is lehetne filózni, hogy miért.
Elég nagy a füst, és eléggé kilóg a lóláb... -
FireKeeper
nagyúr
válasz
TESCO-Zsömle #14984 üzenetére
Szerintem még élvezték is az előzgetést, és én úgy láttam hogy végig vigyáztak egymásra.
-
wildrain
addikt
válasz
TESCO-Zsömle #14977 üzenetére
aztán már csak arra figyeltem, hogy idejében fékezzek.
Arra nem is akart figyelni, hogy egyenesen vegye a féktávot, ne átlóban. Egyszerűen nem értem, hogy utólag visszanézve miért nem esik le neki, hogy ő mozdította az autót jobbra, Webber felé, nem törődve azzal, hogy az ausztrál pont mellette van. A mozdulat egyébként érthető, egy rakás olyan előzést lehetne mutatni, amin az egyenesben bemennek arra az oldalra, amerre a köv. kanyar megy majd, aztán amikor eldőlt, hogy a hátsó befér az előzendő mellé, és odaérnek a féktávhoz, akkor szépen, mintha előre összebeszéltek volna, mindketten a külső ív felé mozdulnak, és ott kezdik meg a fékezést a minél jobb kanyarvétel érdekében. Ez a mozdulat minden bizonnyal beléjük ivódott már, talán ezért is nem érezte azt Vettel már az első pillanatban, hogy ő mozdult a másikhoz képest, és nem fordítva, és kezdett el aztán mutogatni a kocsiból kiszállva.
De legalább lenne benne annyi önkritika, hogy a nyilvánvaló képeket látva elfogadja, hogy ő cseszte el... -
Nowhereman
őstag
válasz
TESCO-Zsömle #14973 üzenetére
A legjobb, hogy egyre jobban hozza a sajtó az összeesküvéselméleteket. Az tiszta, hogy Webbo takarékon közlekedet, és az is, hogy a perec után ukázba adták neki, hogy érje utol a takarékoskodó merciket - no hogy van ez? Aztán a kamerákon szájrol olvasva tisztán látszik ahogy Horner miközben kezével Vettel rádiógombját nyomva tartja előzésre ad utasítást... Lehet, hogy egy új balhé lóg a levegőben? Brios és Ron Denis nem volt élégé kimiskárolva, hogy elég erős elrettentés legyen?
Hamilton pedig mondta, hogy Webbernek nem volt oka félrehúzódni. Tehát ennek megfelelően cselekedet volna. Ha Hamilton nem tudna gondolkodni a másik fejével, akkor nem nyomultak volna át 5 kanyaron Gombossal párhuzamban. Vettel lehet, hogy gyors, de ebből a szempontból ő a fizetős japán pilóták nívóján szokott lenni. -
PazsitZ
addikt
válasz
TESCO-Zsömle #14968 üzenetére
Úgy látom félreértesz, egyesek úgy beszélnek, mintha Vettelt már szabályszerűen félreállva el kellene engedni ha feltűnik a pályán.
más-hoz: Webbernek nyomnia kell továbbra is ahogy tudja, és közben azon kell erősen elgondolkozni, hogy a jó pár év munka ellenére, amilyen patkány viselkedést mutat a jelenlegi kép a csapatról, akarjon-e aláírni ide.
A sajtónak és Webbernek.megy a nagy egyenlőség szöveg, miközben úgy tűnik Vettel seggét nyalják egyesek.(ami önmagában rendben is lenne, csak így egyre szánalmasabbnak tűnik)
-
PazsitZ
addikt
válasz
TESCO-Zsömle #14954 üzenetére
A poros íven fékezve valószínűleg tovább csúszott volna a kanyaron, bár igaz,hogy kb végig vezette volna így is Webbert a jobbján. Úgy legroszabb esetben is az RB 2.-3. helyezett lehetett volna.
-
madstunt
addikt
válasz
TESCO-Zsömle #14852 üzenetére
tehetekénróla?
-
Oliverda
titán
válasz
TESCO-Zsömle #14844 üzenetére
Én személy szerint Marc Surer-rel értek egyet de ez más kérdés.
-
attisx
addikt
válasz
TESCO-Zsömle #14281 üzenetére
Szinte már hallom a Red Bull csapat rádióját:
"Mark/Seb, the force is with you... Use it!!!"
-
Oliverda
titán
válasz
TESCO-Zsömle #14271 üzenetére
Viszont akkor még mindig el lehet nézni az autókat meg a tájat, na meg lehet hallgatni a motorok szimfóniáját.
A focinál meg csak a lihegő és izzadó játékosokat lehet lesni meg a ződ' füvet. Nekem egyik sem tetszik annyira.
-
Oliverda
titán
válasz
TESCO-Zsömle #14245 üzenetére
Te nem fogsz esetleg....
Inkább megnézem az elmúlt tíz év legunalmasabb versenyeit mintsem 22 köpködő majmot akik 90 percen keresztül egy bőrdarabot kergetnek.
Ja és még mielőtt focitopikká válna ez is itt van egy kis ON:
"We can confirm that Formula 1 will return to the United States in 2012. The race will be a 10 year deal in Austin, Texas. The deal will run till at least 2021 & could be extended further. It will be the first time in USA that a purpose built Formula 1 circuit will host the Grand Prix. "
Remélem nem tilke féle mikiegér lesz a pálya...
-
JColee
őstag
válasz
TESCO-Zsömle #14254 üzenetére
Räikkönen
-
dokar
addikt
válasz
TESCO-Zsömle #14245 üzenetére
mi lesz?
nem tudja vki mikor lesz a le mans-in 24h? -
#70869248
törölt tag
válasz
TESCO-Zsömle #14223 üzenetére
ha megvette volna akkor nem a Toyota név állna a címlapon, ez alap.
másodsorban már régen teszteléseket hajtana végre, meg versenyzőket köröztetne...ahogy lenyilatkozták
Semmi nem volt, Stefan Gp-nek volt egy sor összefüggő megoldása, ami kártyavárként omlott össze ahogy nem kaptak indulási engedélyt,...ha kaptak volna, akkor rögtön Ecclestone ajtaján kopogtatott volna akár mint utód a médiajogokért, akár előlegért...bármiért amivel kifizette volna a Toyota-t és az idényt, és akkor még nincs versenyzőjük..bár ez a legkevesebb.
Nem véletlenül nem kaptak indulási engedélyt, szépen hangzanak a különféle elméletek de azok csak elméletek médiahírekre alapozva, míg a valóságban az FIA megnézte magának a Stefan Gp indulási lehetőségeit, és nem kaptak jogot.
Lehet az USF1-re fújni....az Epsilon-nal szemben mindenképpen, de nem ők tehetnek arról hogy a Stefan Gp nem kapott indulási engedélyt, ők arról tehettek hogy az övék meg lett vonva.
A lehetőséget fenntartották nekik hisz valamire odaítélték, de nem tudtak autót tenni a rajtrácsra.
Viszont a Stefan Gp meg nem tudta meggyőzni az FIA-t...sőt a nyilatkozatokon kívül nem is nagyon akartak/vagy tudtak.
Egy zártpályás versenyautó meg annyira jó amilyen köridőre képes, szal szép a kép. -
hunnylander
őstag
válasz
TESCO-Zsömle #14223 üzenetére
Az Egybesült Államok elhíresült csapata (vezetői) a hitelezők/befektetők/argentin konkvisztádorok elől menekül, szerintem.
De van egy másik amerikai jelentkező, de ők még a nevezést nem adták be.
A jelenleg ismert jelöltekből, azt mondom, hogy az ART Grand Prix (Nicolas Todt csapata) vagy az Epsilon Euskadi lesz a befutó.
-
Pá
addikt
válasz
TESCO-Zsömle #14170 üzenetére
Ezek nem a költségvetések, hanem a szponzorbevételek.
A Red Bullon kb nem is nagyon van kiadható szabad felület, nem csoda, hogy kevés a bevétel.Az viszont érdekes, hogy a Merci még annyit sem tudott összekunyizni, mint a Williams.
-
venember83
nagyúr
válasz
TESCO-Zsömle #14170 üzenetére
Mateschitz nem szponzorként, hanem tulajként nyomja a pénzt a csapatba. Szerintem ennyi a megoldás.
-
Oliverda
titán
válasz
TESCO-Zsömle #14152 üzenetére
Vajon milyen órabért fizetett nekik ezért Briós?
-
DigitXT
félisten
válasz
TESCO-Zsömle #14134 üzenetére
Akkor a legutóbbi Hamilton Webber kakaskodás mi volt?
Ha jól emlékszem, akkor hangsúlyozták ezt az SC vonalat. -
shev7
veterán
válasz
TESCO-Zsömle #14134 üzenetére
"overtaking is forbidden until the cars reach the first safety car line after the safety car has returned to the pits."
Ez nem arrol szol, hogy az SC-t tilos megelozni, hanem az elozesrol altalaban. Tehat SC vonal utan lehet elozni.
-
littlelion21
addikt
válasz
TESCO-Zsömle #14100 üzenetére
"...Sennának se lenne 4 VB-címe..."
Sennának nincs 4 VB címe...
-
shev7
veterán
válasz
TESCO-Zsömle #14048 üzenetére
pont errol van szo, hogy nem. Gondolom nem veletlen a fellebezes sem...
-
shev7
veterán
válasz
TESCO-Zsömle #14042 üzenetére
de ha kinnmaradnak a SC tablak (ergo nem azert megy be a SC mert behivtak, hanem mert utolso kor) akkor egyertelmu lett volna hogy nincs elozes...
Eddig is mindig bement a SC az utolso korben. Szoval a szabalynak nem az a lenyege, hogy ne a SC menjen at elsonek a celon, hanem ha ne adj isten a celegyenesben / kozvetlenul a celegyenes utan van balhe, akkor is kijon a SC az utolso korben, de a SC tablak kinnmaradnak, es igy nem nyomjak neki az utolso kanyarban....
-
darál0w
Jómunkásember
válasz
TESCO-Zsömle #13995 üzenetére
érthető.
de akkor is erősnek találom ezt a büntetést.
#13996) JJános fellebez...ugysem fogják visszadni nekik a 7. helyet. döntöttek.
Aktív témák
Hirdetés
- Milyen légkondit a lakásba?
- OLED TV topic
- Nem tetszik a Procon-SP-nek, hogy a Nintendo távolról kivégezheti a Switch 2-t
- Vélemény: nem úgy tűnik, de Lip-Bu Tan most menti meg az Intelt
- Bittorrent topik
- Hobby elektronika
- Nothing Phone (3a) és (3a) Pro - az ügyes meg sasszemű
- Amazon Kindle
- NTFS, exFAT, FAT32 – Melyiket válaszd és miért?
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- További aktív témák...
- Gyors, Precíz, Megbízható TELEFONSZERVIZ, amire számíthatsz! Akár 1 órán belül
- több EIZO EV2456 FlexScan 24" 1920x1200 16:10 IPS fekete több jelenlegi ár: 170.000.-!!!
- Beszámítás! Apple Mac Mini 2024 M4 16GB 256GB SSD számítógép garanciával, hibátlan működéssel
- Tablet felvásárlás! Samsung Galaxy Tab S10+, Samsung Galaxy Tab S10 Ultra, Samsung Galaxy Tab S10 FE
- Xiaomi Redmi Note 13 Pro 5G 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest