- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Feljutott a G96 a Moto széria csúcsára
- Milyen okostelefont vegyek?
- iPhone topik
- Vékonyabb lett, jobb kamerát kapott, de az akku maradt a régi: itt a Fold7
- 8300 mAh, maradhat?
- Változó design, tekerhető lünetta: megjött a Galaxy Watch8 és a Classic
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Samsung Galaxy Fit 3 - keveset, de jól
- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
Aktív témák
-
raczger
őstag
válasz
proof88 #32098 üzenetére
Sose értettem meg miért kell kicentizni a benzint, én mindig figyelek rá szimeknél. Inkább legyen több, mint kevesebb, úgy sem fogod köridőkbe megérezni azt a plusz pár litert. McLarennél sem először játszották ezt el, hogy nincs elég benya, ők is inkább kicentizik, mintsemhogy biztosra menjenek.
JJános: nem akarlak elkeseríteni, fikázódni sem akarok, de sajnos az rFactor elég messze áll a valóságtól, konkrétan rf-on gyakoroltam valamennyit azt a kombót, amin nemrégiben sikerült igazából is mennem (blogoutos bejegyzéseim közt találsz videót is), és azon túl hogy szimben megismertem a pályát, másra nem volt jó, mivel az autó viselkedése teljesen más volt (könnyebben vezethető, kezesebb gép volt). Vannak sokkal élethűbb szimek is, most már bátrabban merem ezt állítani. Ami rF-nek az előnye, sajnos az is a nagy hátránya és ezért nem jó (moddolhatóság).
Hogy ON is legyek ma picit, nézzétek meg ezt a blogot, nagyon sok jó, érdekes kép van, főleg F1-el kapcsolatosak: [link]
-
rocket
nagyúr
válasz
proof88 #31379 üzenetére
Szerintem nem csak Kubica hianya az oka, hanem ezen a palyan eso nelkul boritekolhatoan dog unalom versenyert meg egyre kevesebben adnak ki a kulfoldiek minimum 100k. (DRS semmi izgalmat nem hoz nalunk, mert semmit nem fog erni.)
A masik meg minden draga mar a kulfoldieknek is F1 versennyel kapcsolatban, jegy, szallas, kaja, pia, stb.Ahogy mar irtam nehany hete, le kellene dozerolni a palyat amig meg nem keso, es egy 21. szazadinak megfelelo palyat epiteni a helyere, amit nem Tilke tervezett.
Forrast lehetne talalni ra, pl. a focibol kellene kivenni az oda befektetett milliardokat amik az orszagnak semmilyen hasznot nem hoznak. -
Motion_Blur
félisten
válasz
proof88 #31379 üzenetére
"A nyugat-európai versenyeken ugyanis ebben a szezonban jellemzően ötödével esett vissza az értékesítés, a hétvégi Európa Nagydíjon pedig 25 százalékos csökkenést tapasztaltak."
Emlékszem 2008-ban nagyon sok lengyel volt, gyakorlatilag nem lehetett magyar szót hallani azon a tribünön ahol ültünk
-
Integra
titán
válasz
proof88 #31379 üzenetére
nem tudom mit csodálkoznak ezen, bp már rég nem olyan attraktiv jelen formájában mint azt sokan hiszik.. ehhez pedig hozzá jön a horribilis szállodai szoba ár, és az étkeztetés és az amúgy is drága árak mindenre. nyugatra is olcsóbban jössz ki sok városban, amelyek fényévekkel komolyabbak mint budapest. szóval önkritika kéne ide, nem panaszkodás...
-
Male
nagyúr
válasz
proof88 #31054 üzenetére
Nomeg több hibalehetőség, több múlik a versenyzőn... és még a zöldséget is rá tudnák esetleg húzni.
Ahogy látom, egyre többen látják úgy, mint ahogy én is már a bejelentéskor: ez így, ebben a formában nem jó. A statisztikában jól mutat, de ezek már szinte a lekörözések szintjén vannak, és nem az előzésekén.
-
MPowerPH
félisten
válasz
proof88 #31050 üzenetére
Ja, és abból mi lenne...Ugyan úgy nem menne az előzés az egyenesben, tehát csak egy opció, ami növeli a végsebességet. Hülyeség az egész. Akkor már értelmesebb lenne több KERS. Mondjuk dupla ennyi. Azzal is lehet támadni. Pilótákra van bízva, hogy osztják be 1 kör alatt. És akkor még arra is van esély, hogy ki tudod védeni a támadást. Mert ami Montrealban és előtte is volt, az nem túl szívderítő. Egyenesben előzés, aztán féktávon simán besorol az ideális ívre. Ebben mi a jó? Hiányoznak azok a kemény csaták, ejj a régi szép idők.
-
Motion_Blur
félisten
válasz
proof88 #30849 üzenetére
"miért muszáj ezt kommunikálnia?"
A versenyzők mindig azt nyilatkozzák amit a csapat PR-osai előírnak nekik. Pár esettől eltekintve, mint pl. Hami monacoi 'kitörése'. A McLarennél is fontos fenntartani a látszatot a külvilág felé, hogy a csapatnál teljes a harmónia. Egyik csapatnak se jó ha a média szétszedi őket.
-
prmcsk
addikt
válasz
proof88 #30711 üzenetére
Minek lenne anyázás ? A bull és szvetter az idén VB., már elintézték...
Érdekes, hogy akkor jönnek megint a változások, mikor a tárgyévre kiszemelt csapat és sofőr, (idén a bull és szveti) már minden trükköt eljátszott, a szabályértelmezés idejét meg sikeresen tolta.
Ez már a halottnak a csók, mert ettől fogva newey, ha egy talicskára bull matricát húz + rá is lehel, azzal is annyi pontot szereznek a VB.-hez, amennyi kell.
Főleg, hogy a "riválisok" eddig is keresztbe verték egymást. -
Dale
aktív tag
válasz
proof88 #30641 üzenetére
Csak kis hátizsák lesz, piknik szintű ellátással, hűtőládát nem vinnék.
Megnyugtató hogy nem kötekednek a biztonságiak. Értem amúgy amire gondolsz, biztos remek érzés, sajnos még nem tapasztaltam meg ezt versennyel. Legutóbb én is megnéztem egy WTCC versenyt hogy Norbinak szurkoljak (amikor majdnem harmadik lett, de a célegyenesben sajnos elment mellette épp valaki), de az a baj ezekkel hogy (jelenleg, TV előtt) valahogy közömbös az egész. WTCC, GP3, GP2... Lövésem sincs róla hogy ki kicsoda, autókat simán keverem, az F1-ben meg élvezem hogy tudom ránézésre hogy ki kicsoda, honnan jött, mit csinált eddig, vannak kedvencek, szóval nem csak autók köröznek profi módon és előzgetik egymást, hanem olyan mint egy jó akció-dráma sorozat.
-
Dale
aktív tag
válasz
proof88 #30639 üzenetére
Köszi!!!
Akkor mégsem káprázott a szemem, Árpád híd lesz ebből, remélem könnyen megtalálható a megálló. Nézegettem a pálya és tribün térképet, egyelőre nem tudok dönteni.
A super gold abból a szempontból nagyon jó lenne, hogy (gondolom...) onnan jól rá lehet látni a box utcára is, kerékcsere meg ilyesmi, az időmérő maga általában eseménytelen de jó gyorsan és hangosan húznak el az autók a célegyenes közepén.
A fedett tribün alatti, beszoruló hangzavart viszont jó hogy mondod, viszek akkor füldugót vész esetére, ha már nem bírnám. Meg naptejet is, mindig leégek mindenhol a hófehér nerd bőrömmel. A fedettnél legalább az eső nem gond.
Bosszantó hogy egy versenypályán magából a versenyből nem lehet sokat látni, csak egy kis szeletét, a többit meg nézheti az ember a kivetítőkön, de azzal az erővel otthon is ülhetne. Szóval nem tudom megérteni azokat akik marha sok pénzért elutaznak a világ másik felére egy versenyre hogy egy domboldalon dagonyázzanak, belátva 2 kanyart, de az időmérő ideális erre, pláne hogy most még van a közelemben F1 pálya.
A többi betétfutam miatt lehet hogy jobb lenne valami technikásabb helyen ülni, de 90%-10% arányban az F1 érdekel csak, a többi kicsit "meh".
Még valami: ha kis hátizsákkal megyek, amiben benne van a fotós cuccom, innivaló, szendvics, kis esernyő, naptej, az gond biztonsági szempontból? Nem tudom mi ott a policy, nekiállnak-e vegzálni az embert, átkutatni, enni-innivalót elkobozni hogy vegyél inkább 2 virslit 5000-ért...
-
#16741888
törölt tag
válasz
proof88 #30610 üzenetére
Te és akkor Hamilton előzéseinél mit csinálsz? Csak abban az évben több autót zúzott le előzés közbe mint Vettel egész életébe... Alonso se semmi ha már itt tartunk. Akkor amikor a boxból kell nyugtatni nehogy elszáljon a feje, és még ennek ellenére is elszáll. Lásd idei Hamiltonba bele szálós eset...
Persze hogy hibázik, emberből van, aki csinálja az hibázik. -
rocket
nagyúr
válasz
proof88 #30279 üzenetére
Biztos velem van a baj, de az ilyen dolgokon nem tudok nevetni.
Szamomra attol fuggetlenul semmi baja nem lett meg utolag se vicces, hogy egy palya biro elesik a palyan (raadasul 2x) mikozben jonnek az autok SC alatt is komolyabb tempoban.Hamilton folytathatta volna a versenyt
Jol latszott a kozvetitesben, hogy nem tort el csak defekt volt, teljesen erthetetlen mit csinalt a McLaren.
Hamilton mikor kiszallt megnezte elol es hatul is, akkor esett le neki, hogy feleslegesen kertek tole alljon felre, ez valoszinuleg sok pontjaba kerult, elnezve a kaoszt ami ezutan jott siman ott lehetett volna pontszerzo helyen. -
Mastre
tag
válasz
proof88 #30268 üzenetére
Mondták is a közvetítésben, hogy Montreálban hatalmas bulik szoktak lenni
Schumi pedig már negyedszer 4. a visszatérése óta. Engem már zavar.
Peches pedig nem mindig volt, viszont 2006 japán óta (utolsó előtti futam), amikor 10 körrel a vége előtt első helyről megállt a Ferrari pontegyenlőségnél... Hát azóta semmi nem jön be. Ez biztos. -
MPowerPH
félisten
válasz
proof88 #29479 üzenetére
Részben így van. Egyenesekben egy sima normál gumiabroncs is melegszik, természetesen a súrlódás miatt. Ez persze sebesség és súly függvénye egyben. Néha ez a melegedés nem optimális, előfordulhat, hogy túlmelegszik.(alacsony keréknyomás, nagy súly, nagy sebesség) F1-es, és alapból pálya autókra tervezett gumiknál kicsit más. Ugye ott az üzemi hőfok alapból sokkal magasabb. Ha jól tudom típustól függően 85C-től 110C-ig, de ne kövezzetek meg, ha nem így van. F1-es autóknál az egyenesekben túlhevülés nem következhet be. Sőt... Ha nincs kanyar, akkor még az opt hőmérsékletet sem tudnák elérni, teljesen lehűlne a kerék. És ez hatványozottan igaz az F1-es gépekre, ugyanis itt a légáram sokszorosan hűti a gumikat. A súly sem nagy, igaz a hideg keréknyomás elég kicsi. A súly nagyobb felületen oszlik, de a súrlódás is nagyobb. Szvsz, a pontos fizikai miértjét nem tudom, de az tény, hogy egyenesekben hamar visszahűlnek a gumik, ha a kanyarokban nem tudod tartani az opt hőmérsékletet. A Ferrari ezzel küzd pl. Nincs elég leszorító erő, így a kanyarokban nem tudják felmelegíteni a keményebb keverékű abroncsokat. Az egyenesekben pedig még többet veszítenek az amúgy is alacsony hőmérsékletből.(természetesen van egy határ, ami alá egyenesekben sem tud hűlni, de az jóval az optimális alatt van) Régen ugye ez gond is volt, hideg gumit ha túl agresszívan terhelted, elkezdett csúnyán szemcsésedni, és szépen mállott a futófelülete. Ebben volt a legjobb Schumi, nagyon értett hozzá, hogy kell a hideg gumikat úgy munkára bírni, hogy közben vigyázol rájuk, és gyors is vagy. A mostani slick -eknél nem tudom így van e, de elég csak a spanyol nagydíjra gondolni, ahol Lonzi az élről visszaesve kört kapott....szerintem ott is ez játszódott le.
mod: Ha holnap esni fog, akkor nálam Hamilton a biztos befutó. Szvsz, esőre állított autóval könnyű szerrel megcsinálja. Azért remélem nem esik.... Alonso nagyon jó eséllyel indul, rajtnál meg kellene fogni Vettel -t. De száraz pályán sajnos nem tudom mit kezdenek majd a mekik, talán a hosszabb végáttétel segíthet, ha előzni kell. Kérdés szárazon meglesz e hozzá a tempójuk.
-
JColee
őstag
válasz
proof88 #28950 üzenetére
Korábban linkeltek egy onboard videót, ott látszik, hogy jól gyorsít ki Massa, de utána Hami simán elmegy mellette. Szerintem ott valami problémája lehetett. Egyébként Hami Massa első kerekét találta el, a szárnyával, lehet hogy az lett defektes.
Mondjuk itt Massa nem említ defektet.
Aktív témák
Hirdetés
- DELL Precision 7540 - Intel Core i9-9980HK, RTX 3000 (nagyon erős GPU-val)
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Ryzen 5 7500F 32/64GB DDR5 RTX 5060 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- Xiaomi Redmi Note 13 256GB Kártyafüggetlen 1Év Garanciával
- DELL PowerEdge R730xd 12LFF+2SFF rack szerver - 2xE5-2680v3,64GB RAM,4x1GbE,H730 RAID v ZFS
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte G5 KC Gamer notebook - i5 10500H 16GB DDR4 512GB SSD RTX 3060 6GB WIN10
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest