- Motorola Edge 60 Fusion - nem csak a forma időtálló
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Google Pixel topik
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Nem minden Nothing Phone (3) születik egyenlőnek
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Nem növel telepméretet a Galaxy S26 Ultra
Aktív témák
-
Csepy
őstag
válasz
-Mike- #28930 üzenetére
Nézted az interjút? (mármint nem olvastad, hanem nézted?)
Ha nem, akkor nézd meg, ha meg igen, akkor is nézd meg mégegyszer, mert mondja is, hogy
"I don't know"...
mellesleg egy néger a néger prénokkal igenis poénkodhat, hiszen, pont, hogy őkert sértették ezekkel évszázadokon át... (Olyasmi ez az angol nyelvben, mint amikor egy African American egy másikat nigger-nek hív és ez teljesen elfogadott, sőt. Amikor azonban egy fehér teszi ugyanezt, akkor négyrét vágják...)
Regards. Csepy
-
hunnylander
őstag
válasz
-Mike- #27598 üzenetére
Nem adok rá sok esélyt, ha egyszer a további leszorítóerő-csökkentés a célkitűzés a hátsó szárnyon is.
Esztétikailag nem ártana, ha egy kicsit szélesítenének és alacsonyítanák is a hátsó szárnyat (de így kedvezőtlenebbé válna a követő autó számára). De ha az első szárny keskenyedik, már nem lesz ekkora kontraszt, a hátsó is jobban nézhet ki az arányok miatt. Az autótest is jó eséllyel csökkenni fog és ez is növelheti a hátsó szárny relatív méretét.
Kecsesebb, kisebb autók lehetnek, a kisebb motor és benzintank miatt. A mai autók talán a legnagyobbak és leghosszabbak a z F1-es történelemben.
-
sfdrakex
nagyúr
válasz
-Mike- #27127 üzenetére
Az is fejlődés, hogy a motorok fejlesztések be vannak fagyasztva, hogy a pilóták ha harcolnak egymással azt büntetik? Esetleg az hogy alig lehetnek eltérőek az autók annyira egyen minden? Az is hogy fixen 600 lóerősek lehetnek max a 4 hengeres turbó motorok és max 150 lóerő hozzá a KERS? Lassan az utcai autók jobban mennek mint az F1 es autók. Legyen fejlődés tőlem oké a 4 hengeres turbó motor DE lehessen 800-900 lóerős, lehessen a KERS erősebb és lehessen hosszabb ideig használni, de ettől függetlenül ne legyen előírva hogy milyen és mennyi gumit használhat valaki. Lehessen tesztelni.
-
sfdrakex
nagyúr
válasz
-Mike- #27125 üzenetére
A KERS-el most is meglenne a több lóerő, simán kihoznának belőle 5 ször ennyit is, DE korlátozzák a szabályok a teljesítményét. Ahogy a 2013tól érkező 4 hengeres turbó motorokét is. Az F1 a fejlődésről, előrehaladásról szóljon, ne arról hogy 600-700 lóerósre butitott egyen autók mit tudnak. Régen 1000+ lóerősek voltak a gépek, manapság lassan enne ka felét engedik a szabályok.
Egyébként nem azt mondtam hogy vissza a V10, azt mondtam KERS, DRS ki, V10 vagy V12 be! Kormányra kevés gomb, rádió, itató elég is, legyen beállítva az autó a verseny előtt és kész, ne kelljen versenyközbe még playstationözni is a kormánnyal. Ja és szabad gumi használat, ahogy régen is volt.
-
-
Qorthral
őstag
válasz
-Mike- #27057 üzenetére
Mint fentebb olvashattad, épp azt a tábort képviselem, akik szerint egyáltalán nem rosszabb az F1, mint régebben. A versenyek még jobbak is idén. Ugyanakkor ez a gumispórolós, többrészes, unalmas időmérő igenis vacak. Lehet, hogy szerinted nem, de engedtessék már meg nekem, hogy elmondjam erről a saját véleményemet is. Talán egy F1 fórumon elfér, nem? Talán pont erre (is) van az ilyesmi ugye.
Menj a saját blogodra, ott nem fogsz olvasni mástól semmit, ami nem tetszik.
Amúgy meg viccnek szántam a fentit, bár úgy látom nem igazán jött át. Egyébként a mostani rendszernél az sem lenne rosszabb.
A többesszámot nem értem, kivel is veszel egy kalap alá és miért is? Nem kellene.
A nagy tanításaidból meg nem kérek, tartsd meg magadnak. Kösz -
-
cyberkind
félisten
válasz
-Mike- #26157 üzenetére
A verseny akár a rajtnál eldőlhet, és a legesélyesebb mindig az aki, az élről indul, és nemhogy a 3. hely, valamikor a 4. se, vagy a rajt eléggé finomra sikerül, mint ahogy láthattuk most is, oké hogy vigyázni kell, de ennyire !
A versenytempó az lehet hogy hülyeséget mondok, de a Red Bull-al vetekszik, ez hülyeség valszeg !
A viccet félretéve, a versenytempó az jó, de azért nem ártana a kvalifikálás jó kihasználása is ! -
PazsitZ
addikt
válasz
-Mike- #26139 üzenetére
Abban viszont igaza van, hogy ez a korlátozás egyrészről nevetségessé teszi lassan a kategóriát. Másrészt azzal ,hogy a számszerű paramétereket faragták le, motorlimit, egy kerékgyártó, sikerült elérni, hogy csakis az aeronak van szerepe.
Aztán lehet kitalálni olyanokat, hogy mozgatjuk a szárnyat, elektronikusan nyomunk teljesítményt.
Pár év múlva olajcsorgatót, szögszórót, és rakétavetőt pakolnak a kocsikra? -
Pompi
nagyúr
válasz
-Mike- #25764 üzenetére
Köszi! Én nem linkeltem még, csak a Youtube verziót, de onnan le lehet kapni pikk-pakk ugyi.
Hogy melyik a jobb minőség az jó kérdés (a Youtuberól letöltött átlag bitrateje 5890 Kbps, a max 14.2 Mbps, az általad linkelt konstans 4008 Kbps-nek tűnik), meg az is, hogy melyiknek mi a forrása, jó lenne valahogy az eredeti streamet lekapni valahogy. Vagy ez az? -
Pá
addikt
válasz
-Mike- #25757 üzenetére
Úgy tudom a ferka is pedállal aktiválja, mint a Merci.
sekli: én láttam már egy ábrát ezzel kapcsolatban és ott rögtön a célegyenes elejére volt bejelölve, hogy honnan lehet használni. Arról viszont nem volt szó, hogy meddig. Én gyanítom, hogy most is lehet majd féktávig, de hivatalos infot ezügyben még nem hallottam.
-
Pá
addikt
válasz
-Mike- #23662 üzenetére
Viszont amennyi gondolkodási időt hagyott most magának a kolléga, én a helyedben elkezdenék aggódni az elkerülhetetlenül közeledő porba alázóan frappáns oltástól.
Hogy ne csak trollkodjak: most olvastam, hogy a Ferrari teljesen új kasztnival fog menni a holnapi teszten. (ez nem updatet jelent, csak úgy látszik elkészült a második autójuk is)
-
Pá
addikt
válasz
-Mike- #22061 üzenetére
Boszorkány!! Tűzre Veled!
Kraptor: biztos van több is, de ami most hirtelen eszembe jut és jelentős
- új gumiszállító (Pirelli)
- újra lesz KERS
- betiltják a szuperdiffúzort és az F-csatornát
- minden kocsinak kötelező fix súlyelosztás+1 gondolkoznak a biztonsági autós szabály visszaállításán, hogy a lekörözöttek ne legyenek útban az újraindításnál
sekli: áh, tudtam, hogy kimarad valami
-
proof88
addikt
válasz
-Mike- #20720 üzenetére
de azon is csodálkozok, hogy senki nem ment még neki azért, ahogy védekezik ... - ezt úgy értettem, hogy úgy nekimenni, mint ahogy Trulli ment Sutilnak az incidensük után, tehát odamenni és elbeszélgetni vele ...
bár Trulli meg pont akkor beszél amikor nem kéne, na mindegy ...
Aktív témák
Hirdetés
- Motorola Edge 60 Fusion - nem csak a forma időtálló
- Több évig húzódó per várhat az Apple-re az iPhone-ok uralma miatt
- Xbox tulajok OFF topicja
- Milyen okostelefont vegyek?
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Autós topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- További aktív témák...
- ÚJ ÁRU, OLCSÓBB!!! Dell Precision Workstation 5550, 5560, 7510, 7520, 7550, 7720, i7, 6-11. gen.
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte B365M i5 8500 16GB DDR4 512GB SSD GTX 1060 3GB Rampage SHIVA FSP 400W
- 18 éve! Billentyűzet magyarítás magyarosítás. Festés vagy lézerezés és egyebek! 3 lehetőség is van.
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 5600X 16/32/64GB RAM RTX 4060 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- BESZÁMÍTÁS! MSI B550 7 5800X 16GB DDR4 512GB SSD RTX 3070 8GB Rampage SHIVA Enermax 750W
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest