- Google Pixel topik
- A kínai gyártók 3D arcazonosítással kísérleteznek
- Itt az igazság a Samsung állítólagos Android Auto alternatívájáról
- Egyesíti a Google az Android és a ChromeOS rendszereket
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- Vékonyabb lett, jobb kamerát kapott, de az akku maradt a régi: itt a Fold7
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Samsung Galaxy Z Fold4 - egyre megy, honnan nézed
- Mobil flották
- Honor 200 Pro - mobilportré
Aktív témák
-
Frenky89
addikt
-
hoffman_
nagyúr
válasz
JColee #33094 üzenetére
Mit vétett szegény, hogy így megváltozott a véleményed?
Amúgy meg Helly Hansen pólóról is jön le a felirat, ez benne van, csak ahhoz kellett 4 év, és kíméletlen használat...
Motion:
Jah, csak ez bosszant is ám. Én tényleg szívesen áldoznék rá pénzt, ha ritkán is, hogy legyen valami F1-em. Beteges dolog, vagy emberi hülyeség nem tudom, de szívesen birtokolnám. Lewis sapiban végigkiabálni egy szoros utolsó 3 kört meg fenomenális. De szart nem veszek, érted. Akkor mégis hol/honnan? A cipőm pl. nem ilyen vészes, azt szeretem, de 25-ért az se jó bolt, gyári áron esélytelen, hogy megvettem volna.
-
Oliverda
titán
válasz
JColee #32472 üzenetére
A McLaren pedig 2009 végéig fejlesztette azt a fostaligát, mégis sikerült versenyképes autót összerakni a következő évre. Illetve ott a Mercedes, aki az idei autót korán elkezdte fejleszteni, mégsincsenek sehol.
Superman: Biztos kapásból 1 másodpercet gyorsulnának, ha MW lelépne.
-
[CS]Blade2
addikt
válasz
JColee #31262 üzenetére
Nem azt mondom, hogy poroszkálnak, az biztos, hogy Webber nem fog lassabban menni a 3. helyen, ha van még a gépben és benne is, de sok esetben nem kell erőltetniük, Vettel gyakran védekezősre veheti a figurát az 4-5. körtől. A időmérőn megnyomja a q3-as körét, a versenyen az első 4-5 kört, a kiállásoknál néha-néha 2-3kört, de messze nem az összeset. Ha lennének még náluk is gyorsabbak, és arra kényszerülnének, mint a többiek most, hogy végig kell nyomni az egész futamot ahogy csak bírják, akkor lenne még ott jó pár másodperc egy versenytávon.
-
Mastre
tag
válasz
JColee #29714 üzenetére
Esős futamra a 98-as belgiumi futamot tudom fölhozni. Vagy a 2000-s malajziait. Ott is szakadt, és nem volt semmi gond. A pilóták védelme az egy dolog. De ez már túlzás. Egy megcsúszás, vagy törés sem volt még. Előre félünk, hogy mi lesz, ha esetleg egy autó pont úgy megy be pont abba a kanyarba... Veszélyes sport. Ennyi.
Viszont ezzel a piros zászlós szabállyal nagyon tele van már a t*köm. Gumicsere, meg teljes nagygenerál... Ez mi? Kamu az egész... Aki versenyezni akart, és gumit cserélt, az megszívta. Aki meg arra játszik, h uccse versenyzünk, az nyer. Nekem ez nem túl szimpatikus...
-
MPowerPH
félisten
válasz
JColee #28909 üzenetére
Pedig nem tűnt súlyosnak az ütközés. Ezek szerint a látszat néha csal. Akkor egy erősebb tempónál lábát törte volna?! Pedig ezek az autók már tényleg biztonságosak, sokszor bizonyítottak.
Nekem egyébként szimpatikus lett Hamilton, néha nagyon jól csinálja amit csinál, színt ad a futamoknak. Ellenben van olyan verseny, amikor az agresszív manőverei nem sikerülnek, mások kárára persze. Ekkor elborul az agya. Ellenben ez a nyilatkozata gusztustalan volt.
-
DEV_NULL
őstag
válasz
JColee #27108 üzenetére
Igen! Odaér a seggébe és azért lassul be, mert nem bírja megelőzni (akaratlanul is felveszi az előtte haladó tempóját, lásd Petrov - Alonso tavaly). Azért nem bírja megelőzni, mert lehet akármiyeln széles egy pálya, az ideális ív csak egy "autónyi" széles, ha pedig letért róla már veszít a tapadásból a sok por, gumitörmelők és egyebek miatt..
Ráadásul idén ami gumitörmelék van a pályán a csoda Pirelli gumiknak hála, az sem semmi.
-
Motion_Blur
félisten
válasz
JColee #26912 üzenetére
Jah, az elég undorító volt Wébertől.. az elfogultságtól 5 replay után se volt képes rájönni arra hogy Kimi ott nem előzni akart, hanem simán csak megindult alatta az autó keresztbe...
Minden igaz amit leírtál a Palikról, csak annyi a különbség az ő javára hogy neki voltak olyan futamai illetve olyan reakciói, amik szórakoztatóak és jók voltak. Imola 2005 pl.. ott nagyon jól kommentált. Na a Gyuszinak ilyen futamai nincsenek..
-
Pompi
nagyúr
válasz
JColee #26904 üzenetére
Tudod minden viszonyítás kérdése. A Czollner egyedüli ámokfutásai után sajnos nekem is azt kell mondanom, hogy a Palik jobb volt. Ő is mondott baromságokat, de tudott szórakoztató lenni. A Gyuszi viszont folyamatosan össze-vissza hülyeségeket beszél, szakmailag értékelhetetlen, beszélni nem tud (hát-hát és társai), kurjongat, sikítozik és olyan hangokat hallatt, hogy sokszor azt hiszem, hogy épp most megy el. És ezért még pénzt is kap!
A Walter Csaba lehet szakmailag képben van, de nem tud érvényesülni a Czollner mellett, a Wéber Gabi csak-csak kijavítja néha, de sajnos csak másodhegedűsök tudnak lenni a Czollner mellett. Szerintem a magyar televíziózás szégyene, hogy egy ilyen ember közvetíti itthon a autómotorsport királykategóriáját. Nincs olyan futam vagy időmérő, hogy pár perc után ne akasztana ki valamivel.Fel kellene készülniük futamról futamra, híreket olvasni és azokról az adott helyzetben beszélni, nem esélylatolgatásokkal meg a saját véleményükkel untatni a nézőket. Itt van például a McLaren overáltémája. Bulváros is, lehetne vele a nézőket okosítani, hogy miért olyan amilyen, de nem, ő rácsodálkozik, hogy miért volt piros. 3 hét múlva újabb csodálkozás lesz, hogy miért olyan amilyen.
Aztán ott volt Q1 vége. Gyuszi azzal volt elfoglalva, hogy magát hergelte (minket sokkolt) a őrjöngésével, hogy Webber nem jutott a Q2-be, közben pedig nem vette észre, hogy Rosber nyerte az etapot, úgy keresgélte a végén, hogy hol is végzett, majd egyszercsak megvilágosodott, pedig már percek óta kint volt a tabella tetején.
És ez csak két példa a mostani hétvégéről.
-
Motion_Blur
félisten
válasz
JColee #25804 üzenetére
Nem.
Vettelt nem lehet megverni 1 körön. Nagyon durva... és ez tényleg nem az autóban volt.
Versenyben szerintem a McLarenek dominálni fognak. Legalábbis én sima Hamilton győzelmet várok száraz versenyen. Nehéz autóval kevésbé eszi a gumit mint a Red Bull és ha az előző versenyt nézzük, első etapban ment Vettelllel úgy hogy szombaton kapott 8 tizedet.
Pá: bazze..
-
hunnylander
őstag
válasz
JColee #24961 üzenetére
A Red Bull a 3. szektorban szedte össze a domináns előnyének oroszlánrészét.
Az még hagyján, hogy hajlik a szárny oldalrésze, no de a neutrális közép abnormálisan lent van annak számára, aki tisztában van vele, hogy mi a fene az a bib.
A bibje a McLarennek is ugyanúgy súrolja az aszfaltot és ügyelniük kell az engedélyezett kopási tartományban maradásra, mint a Red Bull bibje. A neutrális zónának közel azonos magasságban kellene lennie, akkor is, ha a szárnyoldalak durván dörgölnék az aszfaltot.
A splitterrel van turpisság és legjobb tudomásom szerint csak a jövőévi szabálytervezetben lesznek olyan technikai változtatások, amelyek végre letörik a hajlékony splitter/bib-bel való trükközést.
-
Pá
addikt
válasz
JColee #24949 üzenetére
A szabálykönyvben én ennyit találtam, ami a KERS-re vonatkozik.
1.20 Kinetic Energy Recovery System (KERS) :
A system that is designed to recover kinetic energy from the car during braking, store that energy and make it available to propel the car.5.2 Other means of propulsion:
5.2.1 The use of any device, other than the 2.4 litre, four stroke engine described in 5.1 above and one KERS, to power the car, is not permitted.
5.2.2 With the exception of one fully charged KERS, the total amount of recoverable energy stored on the car must not exceed 300kJ. Any which may be recovered at a rate greater than 2kW must not exceed 20kJ.
5.2.3 The maximum power, in or out, of any KERS must not exceed 60kW.
Energy released from the KERS may not exceed 400kJ in any one lap.
Measurements will be taken at the connection to the rear wheel drivetrain.
5.2.4 The amount of stored energy in any KERS may not be increased whilst the car is stationary during a race pit stop.
Release of power from any such system must remain under the complete control of the driver at all times the car is on the track.
5.2.5 Cars must be fitted with homologated sensors which provide all necessary signals to the SDR in order to verify the requirements above are being respected.A vastaggal szedett részbe köthetnek esetleg bele, a többivel kompatibilis a red bull rendszere.
-
Krozoo
csendes tag
válasz
JColee #24826 üzenetére
Azt tudom, de közös megegyezés alapján hozták vissza 2011-re nem? Gondolom akkor csak lehetett a csapatok között egy szóbeli megegyezés, hogy akkor mindenkihasználja kivétel nélkül, leszámitva a GP2-eseket.
Amúgy a KERS-s hiányát a nagyon szűk hátsó traktus is alátámaszthatja nem? Vagy azt teljesen máshova építik be a csapatok?
(#24830) BMW001: [link]
-
D.Orion
veterán
válasz
JColee #18649 üzenetére
Ezen a hosszú padlógázos szakaszon az a baj, hogy olyan szinten felmelegszik a gumi, ha nincs elegendő víz a pályán, hogy intenzív fékezéskor szabályosan le akar válni a felületéről a túlmelegedett réteg. Ha a lassító kanyarban állni fog a víz, akkor le tudják majd hűteni a gumit és nem fog foszlani 5 kör után. Ha viszont abban a kanyarban száraz lesz a pálya, akkor szabályosan cafatokban fog leválni a túlmelegedett abroncs. Aki agresszívan és mélyen fog fékezni annak én nem adok 8 kört és mehet papucsokat cserélni. A közismerten későn fékező pilótáknak gondjuk lehet, ha nem tudnak változtatni a szokásaikon.
Szvsz ez csak személyen okfejtés és meglátás. Lehet, hogy nem mindenhol van igazam, mert nem vagyok Bridgestone mérnök. Csupán logikusan gondolkodom.
-
#95904256
törölt tag
válasz
JColee #18066 üzenetére
Pontosan! Ez Vettel fedősztorija.
Gondolom a versenybírák is láttak már néhány safety car mögötti rajtot, ahol eddig egyik versenyzőnek sem jutott eszébe, hogy a safety car behívása után még melegítse a gumikat, hogy az előtte lévő versenyző meglóghasson.
Egyébként Vettel ötlete nem volt rossz, csak nem vették be...
De szerintem profin csinálta, mert így nem volt egyértelmű a csalás. -
mrlujoak
veterán
válasz
JColee #16132 üzenetére
Igazad van. Hamilton szabályt szegett. Meg is kapta érte a büntetést.
A büntetést nem ő kérte magának, felülről, a szabályt alkotóktól kapta. Ezért nehogymá Hamiltont okoljátok!Szidjátok a bírákat, mint Schuminál!
mrlujoak
Amugy meg ezek a kiscsapatok veszélyesek. DUDÁT a kocsikra!
mrlujoak
Aktív témák
Hirdetés
- Vigneau interaktív lokálblogja
- Építő/felújító topik
- Google Pixel topik
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Nagyon érzékeny lett a játékok archiválására a Nintendo
- Yutani: Yutani Retró Hangkártyái: OAK Mozart Wavetable
- Okos Otthon / Smart Home
- Casco és kötelező gépjármű felelősségbiztosítás
- Futás, futópályák
- sziku69: Szólánc.
- További aktív témák...
- Telefon felvásárlás!! iPhone 16/iPhone 16 Plus/iPhone 16 Pro/iPhone 16 Pro Max
- Apple iPhone 13 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- AKCIÓ! Sony PlayStation4 PRO 1TB fekete konzol extra játékokkal garanciával hibátlan működéssel
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T15 G1 - i5-10GEN I 16GB I 256GB SSD I 15,6" FHD Touch I Cam I W11 I Gari!
- AKCIÓ! Intel Core i9 14900K 24 mag 32 szál processzor garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest