- Hivatalosan is bemutatta a Google a Pixel 6a-t
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Friss koncepciót hoz a Nothing Phone (3)
- Xiaomi 15 Ultra - kamera, telefon
- Íme az új Android Auto!
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- iPhone topik
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Yettel topik
Aktív témák
-
#70869248
törölt tag
válasz
Xirtam #42476 üzenetére
sztem azonos versenytávon a gokart jóval nehezebb lenne, én is mentem már...és messze nem autóztam ki a maximumot, persze formula autóval nem...szal az én véleményem sem mérvadó semmilyen körülmények között, de végigfilózva:
a gokart piszok rövid tengelytávval bír, azaz feszített tempónál rengeteg ellenkormányzás van..felül, rá és ellenkormányzás szinte folyamatosan.
az üléspozíció is rosszabb...és slick szervó nélkül.
..egyébként nem is biztos hogy szervó nélkül vezette Kubica, ezt orvos dönti.
De teszem azt 300km egy gokartpályán jó kemény lehet -
raczger
őstag
válasz
Xirtam #42456 üzenetére
És te vezettél már F1-es autót?
A gokartban nincs szervó, ráz a kormány stb..., aki nincs hozzászokva annak mindenképp elfárad a keze, kézfeje gokartozás után. F1-es autót valószínűleg könnyebb kormányozni a szervók miatt, meg aztán egyébként is megterhelő a szervezetnek a sok G-s hatás, így valószínűleg nem szivatják még a pilótát a nehéz kormányzással. Szerintem nem nehezebb egy F1-es autónak elforgatni a kormányát mint egy utcai autónak. -
hunnylander
őstag
válasz
Xirtam #42408 üzenetére
Jól van, tegnap este. Eddig nem volt neki.
Én erre utaltam, mint felfüggesztettre.
A hivatalos Twitterén nincs Massán szánkózós fotó.
-
hunnylander
őstag
válasz
Xirtam #42402 üzenetére
Ezt? Alonso? Twitteren?
Nincsen hivatalos/igazi/megerősített Twitter-fiókja.
Amiről ezt szedhetted, az már egy felfüggesztett account, tehát az is fake volt.
Ez egy tavalyi Photoshop, nem hiszem hogy ilyen képek mutogatásával foglalkozna az igazi Alonso, aki közismerten Twitter ellenes (legalábbis ezidáig így volt).
-
TESCO-Zsömle
titán
-
válasz
Xirtam #42377 üzenetére
Én is csak fogtam a fejem az adáson. Szánalmas a forgó RB modellezése, annyira igénytelen, hogy már fáj. Ha legalább F1 2011-ből lenne ott tényleg egy autó, az is fényévekkel jobban nézne ki. Kb olyan szinten van kinézete, mintha paintben rajzolták volna. A zenéket pedig ott folytatják ahol 10 évvel ezelőtt abbahagyták a közvetítést, rossz hallgatni, össz-vissz egy David Guetta volt (memories), de az se mai. Ahogy végig röhögcsélték az egészet, mintha egy szennyes talk-showban lennének, arra már nem tudtam mit mondani, csak néztem ki a fejemből és ismételgettem hogy "ugye nem ez lesz egész évben, ugye nem?"
-
hunnylander
őstag
válasz
Xirtam #42341 üzenetére
Nincs aduász fejlesztés senkinél. Az az éra már elmúlt, hogy kitalálok, mert kitalálhatok valamit és bang, az autó 1-2 másodperccel gyorsabb (értsd van rá számos fejlesztési terület és sok minden, mint pl aero még gyerekcipőben jár).
Csak kemény munka van, és vért kel izzadni azért is, hogy tizedeket pakolgassanak az autóra fokozatosan.
Azt láthatod, hogy szinte mindenki a kipufogóval próbál meg trükközni, játszani. Csakhogy azért, mert ez az idei évre egy új keretrendszer, nincs még lecsillapodva, kifinomítva.. Közel sincs már akkora jelentősége és haszna, mint tavaly az EBD-nek a gázelvétel melletti brutális benzinégető motorvezérléssel.
Azt taksálták úgy 1 mp-re, Whitmarsh meg az mondta, hogy a jelenlegi szabályokkal ennek 25%-át lehet majd elérni, de még nem tartanak ott. Tehát megint kilyukadtunk a tizedmásodperc-kapirnyászásnál.
Newey is mondott valami olyat az új kipufogójáról, hogy hiába néz ki extrémnek, nincs nagy teljesítménynövekedés vele, csak marginális.
És megvan a hátulütőjük is, mert érzékenyek sebességre, motorfordulatszámra. Túlmelegíthetik az abroncsot, növelhetik a gumikopást stb.
Nézd meg a Lotust. Nincs semmilyen flancos kipufogójuk, és egy nagyon jól vezethető autó, kíméletes az abroncsokhoz stb. Önmagában ez még nem repíti az élre, ez igaz, de hogyha az alapautó jó és az alapösszetevők erősek aerodinamikailag, ott lehetne akár az élen is, flancos kipufogó nélkül is, mert az csak néhány tized és van vele probléma is.
Én már nem tudom, hogy mit gondoljak a Ferrariról. Már annyian nyilatkoztak róla annyifélét, már magam is elbizonytalanodtam.
Amíg nem voltam elbizonytalanodva, úgy tűnt, hogy ugyanazt csinálják (nyilatkozás szinten) és ugyanazon céllal, mint amit a McLaren csinált 2009-ben, azzal a különbséggel, hogy ők nem lesznek annyira hátul.
Én a Ferrari szurkolók helyében nem táplálnék hiú ábrándokat, azért, hogy csakis kellemesen csalódhassak és értékelni tudjak majd egy dobogós vagy pontszerző helyet is.
-
-
#56474624
törölt tag
válasz
Xirtam #42294 üzenetére
Ezt ismertem, de azt nem tudtam, most sem látom, hogy az is fent van, hogy pl. az 1987-es Magyar Nagydíj 23. körében Senna milyen kört ment?
(#42296) giigz:
De régebben nekem megvolt egy ilyen honlapnak a címe, csak már nem emlékszem, meddig lehetett időben visszamenni, és már a honlap címét sem tudom.
-
Nowhereman
őstag
válasz
Xirtam #42176 üzenetére
És akkor a magyar filmeket milyen nyelvre szinkronizálva nézed meg? A kommentátorok milyen nyelven szólalhatnánk meg? Hadd öleljen keblére Meciar!
Különben meg 20 évnyi liberális oktatási liberalizáció után örülni kell, hogy ha magyar beszélt szöveget megérti a gyerek, nem hogy olvasni is tudjon.
Különben meg jobb lenne, ha inkább a mellébeszélések, vetítések és hülyére vevések húszzori elismételgetése helyett inkább be fognák a szájukat...
-
Mastre
tag
válasz
Xirtam #42162 üzenetére
Azért abban szerintem megegyezhetünk, hogy a leghülyébb lelépés a honda-é volt. Egy világbajnok autót/csapatot adtak el 1€-ért...
Ebből kifolyólag pedig, hogy a valaha volt legsikeresebb csapat a Brawn GP volt...
1 év /1 egyéni + 1 konstruktőri vb címNem volt az rossz befektetés Ross bácsinak
-
TESCO-Zsömle
titán
válasz
Xirtam #42176 üzenetére
Ha úgyse nézel semmit magyarul, akkor nem tökmindegy, hogy mit adnak a magyar televízióban?
Peat; ): MTVx-en a külhoni adások feliratozva vannak. A szlovák néni szlovákul mondja, hogy most épp mit tesz a lábosba, mikor az autentikus ételt készíti, és a riporter is szlovákul kérdez, alatta felirat és esetleg egy kis halk zene megy.
-
Pompi
nagyúr
válasz
Xirtam #42158 üzenetére
Nem rossz kis vidi. Nekem a "This is Formula 1"-ról egyébként a 2009-es BBC intro jut eszembe, nekem ez még mindig nagyon bejön.
"At 18.000 revolutions per minute, this isn't music. This is the scream of science."
-
7600 GS
addikt
válasz
Xirtam #42163 üzenetére
A Toyota nekem is nagyon hiányzik.
És azért durva belegondolni, hogyha maradnak még, akkor jövőre nagyon bika autójuk lett volna. Ha jól emlékszek akkor a 2005-ös évük is szintén nagyon sikeres volt. Kár hogy Ralf visszavonult tőlük, mert szerintem ő egy kicsit az átlag felett volt. De ugye jött az a sérülés Indianapolis-ban.
Jól tudom hogy a mostani Pirelli tesztautó az tulajdonképpen a Toyota autója?
-
Xirtam
veterán
válasz
Xirtam #42162 üzenetére
Engem főleg a Toyota hiánya zavar. Pont 2009-ben léptek ki amikor a legsikeresebb évük volt.
2009 FORMULA 1 FUJI TELEVISION JAPANESE GRAND PRIX
Qualifying1. Vettel 1:32.160
2. Trulli 1:32.220Egy jobb képességű pilóta simán hozhatta volna 2009-ben a helyezéseket a Toyota-nak. Szinte végig dobogósok voltak. Kivétel, ha Trulli összetörte vagy Glock az autót.
Úgy léptek ki , hogy a TF110 már készen volt. És valószínűleg verte volna a Red Bull-t. Egyértelműen látszott, hogy képesek a Red Bull-al menni. Sőt nekik volt a legjobb szélcsatornájuk stc. Egy értékes pilóta kellett volna nekik és kalap kabát csókolom.
Singapore Glock 7. helyről indulva 2. lett.
-
-
TESCO-Zsömle
titán
válasz
Xirtam #42099 üzenetére
Minek körözgessenek, ha kész az autó? Csak növeli az esélyét, hogy az ellenség kikémleli őket.
Amúgy szerintem sokat mond, hogy a sorrend élén az a két csapat van, akiknek a legtöbb problémájuk volt az idei autóval. Ugye a Mercinél megint a gumi a gond, a Ferrarinál meg kb minden, mert teljesen új a koncepció.
-
#56474624
törölt tag
válasz
Xirtam #42039 üzenetére
Én csak azt nem értem, hogy az én általam leírt tipp miért rosszabb, mint itt bárki másé?
Mert nem egyezik azzal, amit látni szeretnél? Csak mert a többihez nem szóltál hozzá, ha jól vettem észre.
Mindenki a tesztekből indul ki, na meg valamelyest az elmúlt évek erőviszonyából. De ugye utóbbit sem érdemes túl komolyan venni, láttunk már karon varjút néhányszor. Azt se felejtsük el, hogy a Renault Kubicával gyakran igen meggyőző tudott lenni, hogy ne menjek annyira hátra az időben, mikor vb-k lettek. -
proof88
addikt
válasz
Xirtam #42056 üzenetére
de alapvető a fék, és használják is a pályán, tegnap pl fékhiba miatt ment a falba az egyik, legalábbis miután összetörte azt mondta hogy beesett a fékpedálja fékezéskor ... és óvatosan kell használni h ne melegedjenek túl, szóval a kis fékek kb erre vonatkozhat, megfontoltan kell használni mert ha folyamatosan rosszul használod akkor túlmelegszik
-
!Overdose!
őstag
válasz
Xirtam #42049 üzenetére
Én azt nem tudom milyen megfontolásból írogatsz ilyeneket, de a Nascar autókban igen is van fék. Ha már Montoya-val példálózol, akkor tessék, itt van Hamilton:
„Azt hiszem, ez az autó háromszor nehezebb egy Forma-1-es autónál, de igazából ezt nem lehet érezni. A fékek meglepően jók, Tony elmondta, általában hol szoktak fékezni száraz pályán, és nem hiszem, hogy onnan sokkal messzebb fékeztem nedves körülmények között. Miközben a tévében úgy tűnik, folyamatosan csúsztatom az autót, én ezt nem éreztem. Nagyon stabilnak éreztem az autó hátulját”- dicsérte Tony Stewart autóját az F1 2008-as bajnoka.
-
D.Orion
veterán
válasz
Xirtam #42051 üzenetére
Most akkor konkrétan ez mind a válaszod?
Ehhez csak gratulálni tudok, már bocs.
Ha van valami egyértelmű bizonyítékod arra, hogy jó a Williams, akkor azt szeretném látni. Ezekből a teszt adatokból aki messzemenő következtetéseket tud levonni az ott ül már az egyik csapat boxában...
Laikusként nézd meg az autókat, nézd mégig, hogy melyik hogy használja ki a lehetőségeit. Vesd össze akár a McLaren-el a Williams-et. Rakd egymásra a két autót és láthatod, hogy milyen hiányosságai vannak. De ha lejjebb keresel, akkor rakd oda a Lotus mellé. Szembetűnően egyszerű és puritán a Williams kasznija.
-
D.Orion
veterán
válasz
Xirtam #42036 üzenetére
Figyeld csak meg, hogy egész évben kullogni fog a Williams. A pilóták és a csapat azt nyilatkozik amit a sajtó és a szponzorok hallani akarnak. Elég csak ránézni a kipufogó rendszerükre... Annyira egyszerű, mint egy faék. Az autó orra is eléggé puritán. Az első szárnyban vannak jó elképzelések, de ami mögötte van.. konkrétan nincs ott semmi. Kicsit olyan faék jellegű az a kocsi. Persze ez mind erős magánvélemény, nem értek sem az aero-hoz sem a telemetriához, csak ránéztem a kocsira és azt mondom amit abból látok.
-
Oliverda
titán
válasz
Xirtam #42046 üzenetére
Épp ez az. Mindenki gyorsulni fog.
Szigorúan szvsz, de a Ferrari idén sem lesz VB. Véleményem szerint most teljesen felesleges volt, egy totál új autót tervezni. Pont fordítva gondolkoznak mint a többiek. Felvették a kesztyűt, hogy nem elég bevállalósak és most pont ez lehet vesztük. Egyik top csapat sem tervezet alapjaiban véve új autót erre az évre, mert nem érte meg a kockázatot. Annyi szabályváltoztatás nem történt, valamint annyira nem volt egyik konstrukció sem rossz. Ezzel szemben a Ferrari bevállalta. Na most egy teljesen új autót ilyen kevés tesztlehetőség mellett nehéz kellőképp megismerni. Talán a szezon második felére már össze tudják szedni magukat, de addig a többiek már távol lehetnek a pontversenyben. Szvsz elég lett volna a tavalyi konstrukciót tovább finomítani, mint ahogy a Red Bull és a McLaren is tette. Annyira nem volt az rossz autó. A gumimelegítést kellett volna orvosolni meg rágyúrni az aerora. Ehelyett most ismerkedhetnek az autóval, miközben a többiek már a következő nagyobb upgrade csomagon dolgoznak.
-
DemonDani
addikt
válasz
Xirtam #42046 üzenetére
"Nem lenne rossz, de akkor szándékosan lassan mennének."
ez azért sokszor bukóhoz vezet, meg azért nem is olyan eyszerű még attól, simán ez lenne a taktika, borulna minden, nehéz összemérni. akkor is lenne aki siet, a lassabb versenyzőknek több lenne az esélye, mellesleg képzeljük csak el a rossz taktika miatt mind a két versenyen 11. helyről induló Vettelt, Buttont, Hamiltont, vagy Alonsot, vagy Schumit is akár (bár nála ez alapból is összejött, de az öreg előzött a legtöbbet...)
2008-as utolsó verseny...
-
proof88
addikt
válasz
Xirtam #42039 üzenetére
Tudtátok, hogy a NASCAR-ban a fan-ok bemehetnek a pályára plusz vezethetik is a NASCAR autókat?
én nem tudtam, én tegnap néztem életem első NASCAR-versenyét, és tök vicces, ahogy mondja a csávó hogy "start your engines"
egyébként érdekes az egész, az F1 átvehetne már 1-2 dolgot, pl a forgatható kamerákat, meg ahogy NASCAR-ban realtime mutatja a kocsikhoz a neveket amikor ketten egymás mellett vannak, stb
-
Peat;)
veterán
válasz
Xirtam #41947 üzenetére
Én mercit Lotus elé rakom, bár versenytávon vannak gondok állítólag. Force India meg valóban hasonló, de ez a négy csapat nagyon együtt van szerintem, tehát pontosítok: Alonso-Kimi-Schumi csaták. Sose legyen rosszabb...Engem nem érdekel hogy nem a győzelemért megy, már megszoktam.
-
#70869248
törölt tag
válasz
Xirtam #41935 üzenetére
nem..Brawn.
Mert Brawn jelezte, hogy a diffúzor szabályai túl hézagosak, és problémákat okozhat...az FIA nem tett semmit, hogy miért az más kérdés.
A Honda sem épített csoda autót egy év alatt...tehát amiről beszélünk, hogy középmezőny alja autóból akkor is nagyon nehéz domináns autót építeni a következő idényre, ha arra már azév februárban átcsoportosítod az összes erőforrásodat akár.
Nem.
A Brawn a diffú miatt lett az ami...lukas padlólemez és olyan diffú amit csak a szabályhézagok lehetővé tettek.
Amennyiben a Honda lépte volna meg sztem már az első teszteken betiltják...magánvélemény. -
-Mike-
addikt
-
rocket
nagyúr
válasz
Xirtam #41912 üzenetére
Leirtam parszor mar az 1080i (interlaced) nem Full HD, kepminosegben a 720p szintjen van.
Full HD az a 1080p (progressiv).Interlaced 2 fazisban dolgozik (paros es paratlan), egyszerre csak 1920x540 pixeles jelet kuld, es ezt cserelgeti minden fazisban a masodperc toredeke alatt, magyarul atveri a szemet, de ettol nem lesz Full HD.
A Progressivnal 1 fazisban jon az 1920x1080 pixeles jel.Ertem en az RTL Klub SD minosege utan messze jobb lesz az elmeny, de attol mert 120x leirjak, hogy Full HD-ben fogja adni, ez sajnos meg nem lesz igaz.
#41913: A tobbiekben benne van Webber is, de ha mondjuk Hamiltonhoz kepest hozza, az is hatalmas elony, foleg ha cserebe versenyen kiegyensulyozotabb teljesitmenyt nyujtanak majd mint tavaly.
Szeritnem alazas lesz, ugyhogy orulhetsz majd egyik kedvencednek a sok kozul -
DeckardCain
senior tag
válasz
Xirtam #41898 üzenetére
Kár vagy nem kár belemenni, de én még a mai napig nem értem mit keres még ott a Domenicali.
Az pedig sajnos egyértelmű, hogy Todt lelépése után hanyatlik a csapat. Főleg a 2008as és 2009es idény volt szánalmas. Itt most nem elsősorban az autóra gondolok. Alonso érkezése hozott egy kis pluszt, de valahogy nem tuják elkapni a fonalat...Arra leszek kíváncsi, hogyha esetleg ez az év se fog sikerülni lesznek e személyi változások...
Más:Nico Rosberg declares Mercedes quick enough to "annoy" top Formula 1 teams in early 2012 races
Aktív témák
Hirdetés
- Dell Latitude 7410 Strapabíró Ütésálló Profi Ultrabook Laptop 14" -80% i7-10610U 16/512 FHD IPS MATT
- Eladó Lian Li O11D MINI-X gépház
- Lenovo ThinkPad P17 Tervező Vágó Laptop -50% 17,3" i7-10750H 32/512 QUADRO T1000 4GB
- FSP DAGGER PRO ATX3.0(PCIe5.0) 850W Sfx tápegység
- Eladó PNY GeForce RTX 4070 Ti SUPER 16GB OC XLR8
- Törött, Hibás iPhone felvásárlás!!
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone i5 10600KF 16/32/64GB RAM RX 7600 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- Apple iPhone 13 Pro 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Csere-Beszámítás! RTX Számítógép játékra! I7 6700 / RTX 2060 6GB / 32GB DDR4 / 250SSD+500HDD
- Apple iPhone 13 128GB / Kártyafüggetlen 1ÉV GARANCIÁVAL
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest