- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- Ismét egyedit alkotott a Sharp
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Mobil flották
- Xiaomi 12T - egytucat
- Fotók, videók mobillal
- Xiaomi 11 Lite 5G NE (lisa)
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
Hirdetés
-
Nálunk is telepíthető a One UI 6.1 a Galaxy S22-re
ma Gyorsan rendbe szedte a frissítést a Samsung, Dél-Koreában újra elérhető, itthon pedig először.
-
A Corsair égisze alá kerül a Fanatec
ph A szimulátorrajongók körében nem épp ismeretlen név követi a a Drop, az Elgato, az Origin PC és a SCUF Gaming által kitaposott ösvényt.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
Aktív témák
-
hunnylander
őstag
válasz Xirtam #42341 üzenetére
Nincs aduász fejlesztés senkinél. Az az éra már elmúlt, hogy kitalálok, mert kitalálhatok valamit és bang, az autó 1-2 másodperccel gyorsabb (értsd van rá számos fejlesztési terület és sok minden, mint pl aero még gyerekcipőben jár).
Csak kemény munka van, és vért kel izzadni azért is, hogy tizedeket pakolgassanak az autóra fokozatosan.
Azt láthatod, hogy szinte mindenki a kipufogóval próbál meg trükközni, játszani. Csakhogy azért, mert ez az idei évre egy új keretrendszer, nincs még lecsillapodva, kifinomítva.. Közel sincs már akkora jelentősége és haszna, mint tavaly az EBD-nek a gázelvétel melletti brutális benzinégető motorvezérléssel.
Azt taksálták úgy 1 mp-re, Whitmarsh meg az mondta, hogy a jelenlegi szabályokkal ennek 25%-át lehet majd elérni, de még nem tartanak ott. Tehát megint kilyukadtunk a tizedmásodperc-kapirnyászásnál.
Newey is mondott valami olyat az új kipufogójáról, hogy hiába néz ki extrémnek, nincs nagy teljesítménynövekedés vele, csak marginális.
És megvan a hátulütőjük is, mert érzékenyek sebességre, motorfordulatszámra. Túlmelegíthetik az abroncsot, növelhetik a gumikopást stb.
Nézd meg a Lotust. Nincs semmilyen flancos kipufogójuk, és egy nagyon jól vezethető autó, kíméletes az abroncsokhoz stb. Önmagában ez még nem repíti az élre, ez igaz, de hogyha az alapautó jó és az alapösszetevők erősek aerodinamikailag, ott lehetne akár az élen is, flancos kipufogó nélkül is, mert az csak néhány tized és van vele probléma is.
Én már nem tudom, hogy mit gondoljak a Ferrariról. Már annyian nyilatkoztak róla annyifélét, már magam is elbizonytalanodtam.
Amíg nem voltam elbizonytalanodva, úgy tűnt, hogy ugyanazt csinálják (nyilatkozás szinten) és ugyanazon céllal, mint amit a McLaren csinált 2009-ben, azzal a különbséggel, hogy ők nem lesznek annyira hátul.
Én a Ferrari szurkolók helyében nem táplálnék hiú ábrándokat, azért, hogy csakis kellemesen csalódhassak és értékelni tudjak majd egy dobogós vagy pontszerző helyet is.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
Aktív témák
- Megérkezett a Corsair új M.2-es SSD-je, és mindennek mondható, csak lassúnak nem
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- Windows 11
- Programozás topic
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Azonnali informatikai kérdések órája
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- CASIO órák kedvelők topicja!
- Milyen videókártyát?
- Témázgatunk, témázgatunk!? ... avagy mutasd az Android homescreened!
- További aktív témák...
- MECHANIC PCB repair PAD - 2. generációs kialakítás
- DC csatlakozós ventilátor kábel - 1 utas vagy 3 utas változat
- ÚJ, bontatlan iPad PRO 13 (2024) M4 CHIP! 256GB WIFI asztrofekete, 1 év Apple garancia!
- Samsung Galaxy S22 Ultra 5G 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- HP Victus 16-r1019nt - ÚJ 16" FullHD IPS GAMER notebook - i7-14700HX, 32GB, RTX 4070
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen