- Xiaomi 13 - felnőni nehéz
- Samsung Galaxy Note10 és Note10+ duplateszt
- Telekom mobilszolgáltatások
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Milyen okostelefont vegyek?
- Google Pixel topik
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
Aktív témák
-
hunnylander
őstag
válasz
Oliverda #11694 üzenetére
Craig Scarborough, eddig az Autosport-nak dolgozott, most szabadúszó.
Nem szeretem az F1-Live.hu-t, mert a legbulvárosítóbb portál F1-es témában, de nincs kifogásom ellene, ha valaki onnan linkel híreket. Relatíve gyorsak, csak azzal van probléma, hogy mit honnan szednek és hogyan tálalják. De annak, aki angol nyelvű hírfigyelőn és Twitteren vadássza a híreket, annak nem gyorsak.
-
horvathd
aktív tag
válasz
Oliverda #11666 üzenetére
Itt szerintem egész jó leírásokat lehet olvasni az aktuális fejlesztésekről: http://scarbsf1.wordpress.com
-
stvnppp
senior tag
válasz
Oliverda #11666 üzenetére
Szia!
Ha jól emlékszem a formula.hu csinált ilyet, konkrétan Papp István, az akkori főszerkesztő, csak azóta volt valami szakadás, kettévált formula.hu és a motorsportal.hu. Utóbbinál van az előbb említett író, ott kell valami olyasmit keresni.Van is valami olyasmi, csak ezek egy-egy csapat egy-egy újításáról szólnak. A további cikkeket az oldal jobboldali hasábjában a Magazin címszó alatt találod.
Ott csak az utolsó ~hármat lehet megnyitni, azt meg sajnos nem találtam meg, hogy hol lehet a Magazin rovat további cikkeit archiváltan meglelni, de ha Neked sikerül, akkor kiabálj! -
hunnylander
őstag
válasz
Oliverda #11661 üzenetére
Most mindenki vakargatja a fejét ebben a témában. Túl sok a kérdőjel.
Nem tudni, hogy van e az RBR-nek trükkje, most áll e le vele vagy ezután is használja.
Ami érdekes, hogy 'valami' a Red Bull-ban a bahrein-i parc fermében úgy kiakadt, hogy az autó kerekei beleütődtek a padlólemezbe, annyira elemelkedett. Pedig időmérőn verte az aszfaltot az autó alja.
-
hunnylander
őstag
válasz
Oliverda #11657 üzenetére
Szerintem senki sem akar illegális rendszerrel trükközni. De kiskapu lehet.
A McLaren olyan rendszert akar használni, amilyet a Red Bull. Ha már egy ideje dolgoznak a megoldáson, akkor elég jó ötletük lehet a dologról.
Már szakírók is felvázoltak nem is egy megoldást.
Ismerjük az F1-es szabályzatok fő jellegzetességét; rengeteg kiskaput lehet találni.
-
hunnylander
őstag
válasz
Oliverda #11634 üzenetére
Ha már a Race report-ból linkeltél képet.
A parc fermé alatt (időmérőtől a verseny rajtjáig) a Ferrari a következő dolgokat cserélte ki az autóin:
Car 07: Engine pneumatic system line and connection
RHS rear pushrod (load cell failure)
Lower gearbox carbon protection
LHS rear internal brake LVDT
Laser mirror tapeCar 08: Engine pneumatic pressure regulator
Engine pneumatic deflate valve
Laser mirror tapeA Sauber Ferrariban is ilyen elemek mentek tönkre. A Ferrari 'elfelejtett' szólni.
A Saubernél is a Ferrari emberei dolgoznak a motor menedzsmentnél, tökéletesen tudhatták, hogy mi van veszélyben a Ferrari motorokon, a Ferrari ki is cserélte a veszélyben lévő pneumatikus cuccokat (de csak a saját autóinál, holott egy motorbeszállítónak az ügyfeleire is ügyelnie kellene, ezért fizetik). Ezek a motorrendszerhez tartozó elemek voltak, nem az ECU-hoz. (Azt nem tudom, hogy mennyi motorral kapcsolatos funkció pneumatikus, de az F1-es motoroknak a szelepvezérlése is pneumatikus. Viszont az ECU szoftver és elektronika, nincs benne "motor pneumatika" alkatrész.)
Nézzük csak meg honnan rajtolt a két Sauber és honnan a két Ferrari. Bingó! (Ennyi 'feledékenységet' kinézek a Ferrariból.)
Nem ismerek hivatalos közleményt arról, hogy a Ferrari a MES-t vádolta volna.
Az ECU FIA cucc. A hardver elektrotechnikai cuccokat a MES szállítja, a szoftvert meg a Miscrosoft írja az FIA igényei szerint. A rendszer pedig az FIA kontrollja alatt van.
A MES úgy viszonyul a McLaren F1-es csapatához, mint a Magneti Marelli a Ferrari F1-es csapatához. Nagy valószínűséggel a Magneti Marelli fogja szállítani az egységes KERS-t és jelenleg is beszállítói pl. a Renault-nak és Red Bull-nak, de mégse mondhatom, hogy a Ferrari gyárt cuccokat a Renault-nak, Red Bull-nak.
Az ECU hardvereit nem a McLaren csapat gyártja. Az ECU szoftvert nem a McLaren fejleszti. A McLarennek a Race report és a Sauber közlemény alapján nem sok köze van a Sauber-Ferrari motorhibáihoz. Motorperiféria pneumatikus rendszer Ferrari gyártmány, a Ferrari maga fel is fedezett problémákat, a saját motorjainál orvosolta is, és érdekes módon pont ez szállt el a Sauber mindkét Ferrari motorjában.
-
Nowhereman
őstag
válasz
Oliverda #11581 üzenetére
Kezdjük ott, hogy a linkjeid rosszak. A szabály egy irányváltoztatást ír elő. Azaz, az még szabályos, ha bemész védeni a belső ívet, aztán kimész fordulni. Tehát, a ha bementél és kijöttél, utána egy tapotat se mozdulhatsz befelé. Emiatt csak az első esetben van alapja szabálytalanságról beszélni, de ott is inkább csak bemozdulás történt. A szabály viszont semmit se mond arról, hogy a kibújás megakadályozása vagy a szélárnyék lopás a cél. És az sem felmentés, hogy az ellenfél nem bújt be - ha jól csinálja az ember, akkor nem bújhat be!
A Vetteles esetet sajnos nem láttam. De az rossz kifogás az hogy nem tudott volna lassítani, mert túl nagy sebességkülönbség - a szabály az, ha a pályán kívül van vagy áll mellett lehet elmenni! A szabály nem definiálja, hogy mi az, hogy áll, úgyhogy lehet csavarni. Ha monacoban egy tömegszexes jelenetnél egy kis szlalomozással lehet átmenni egy beláthatatlan kanyar mögött, az is sárga zászló. Bourdaist bármelyikért meghúzták volna. A mezőnyben van néhány a többieknél is egyenlőbb egyenlő, akiket nem büntiznek, aminek hála a pályamunkásokat ár kis sem lehet engedni törmeléket szedni, és szét kell széftikárózni a versenyek agy részét. De azon már kár rágódni, hogy mi szabályos mi nem - tudomásul kell venni hogy a pankráció szinten van mindenütt a bíráskodás... -
TESCO-Zsömle
titán
válasz
Oliverda #11581 üzenetére
A lényegen nem változtat. Évek óta használják egyyenesekben a szélrárnyékot, hogy az előzéshez megfelelő sebességtöbbletre tegyenek szert, és nem szokás cikázni ennek meghiusítása céljából sem.
Igazad van, ha azt állítod, hogy ez nem balesetveszélyes, mert nem az, viszont szörnyen etikátlan.
-
sh4d0w
félisten
válasz
Oliverda #11579 üzenetére
Azt hiszem, tán az első videó volt az említett eset. Az eset meg nem azért azonos Hamilton cikázásával, mert Alonso is ezt csinálta, hanem mert balesetveszélyes volt.
Az RB vs RS esetben szerintem csúnyán elmaradt a brazil büntije, ugyanis semmi nem indokolta, hogy behúzzon a német elé, amikor az már féktávon belül volt.
Na mindegy, kíváncsi leszek, hogy a későbbi szabálytalanságoknál előveszik-e majd a mostani esetet, vagy elfelejtik.
-
sh4d0w
félisten
válasz
Oliverda #11553 üzenetére
Hja, LH soha nem csinált semmi szabályba ütközőt... cikázik a másik előtt, illetve 2 éve ugye egészen egyszerűen leszorította Glockot a pályáról egyenesben... de ez mind szabályos.
Mondjuk olyat sem láttam még, hogy vkit cikázásért megbüntettek volna, a legemlékezetesebb az volt, amikor Barrichello cikázott anno Ralf Schumacher előtt vmelyik nagydíj startjánál, összeértek a kerekek, Ralf meg vitorlázórepülőre ült, így landolt a célegyenes végén lévő bukótérben.
-
venember83
nagyúr
válasz
Oliverda #11539 üzenetére
S ezzel nem az elozest akadalyozta (nem tudta Petrov, merre elozhetne, hogy ne menjen neki Hamilton), amit tilt a szabaly? Hamilton szabalyellenesen viselkedett, ezt nem kene Petrov tapasztalatlansagaval magyarazni. Nem kapott buntetest, csak figyelmeztetest, szabalyosan ennyi jart. Szoval mit is magyarazol? Mert tenyleg nem ertem.
-
Motion_Blur
félisten
válasz
Oliverda #11491 üzenetére
Én sem biztos, hogy büntettem volna Hamiltont, de azt Te is érzed szerintem, hogy a linkelt esetek és Hamilton féle cikázás nem vehető egy kalap alá. Az teljes más, ha valaki levédi a belső ívet, majd félig visszahúzódik féktávot venni. Itt nem ez történt, Hamilton folyamatosan jobbra-balra cikázott az egyenesben. Elég példátlan az eset (én ilyet még nem láttam), de nem büntettem volna.
mod: Hamilton 4szer változtatott ívet az egyenesben
-
MPowerPH
félisten
válasz
Oliverda #11491 üzenetére
Az első: Ott Hill csak egyszer hagyja el az ideális ívet, utána mikor Schumi mellé ér, csak rálegyez, nem szabálytalan.
A második esetben a Schumi nem cikázott, lezárta a belső ívet Lonzi előtt, úgy ahogy azt Webber is teszi a következő videón. Ez inkább agresszív.
A harmadik esetnél Webber nem cikázott, agresszívan levédte a belső ívet, Raikkonennek irányt kellett volna váltania.Szóval e 3db videó közül egyik se hasonlítható a mai esethez, mert itt Hamilton szabályosan cikázott a pályán, Petrov be se tudott mellé bújni. Hami legalább kétszer hagyta el az ideális ívet, és tért vissza oda.
hunnylander: Nem, 25s -et nem, de még áthajtást se. Indulat mondatta velem... Illet volna neki üzenni, hogy engedd már vissza Petrovot. A versenyt nem kell ezzel tönkretenni, azzal, hogy visszaengedi újra lett volna akció, sportszerű keretek között.
Nem vagyok én annyira elvakult, én se támogatom a verseny közbeni büntetést.Vettel meg nem vétett, és miért is? Előtte indokolatlanul lassan haladó jármű közlekedett, és ebben az esetben engedélyezett a kikerülés, mivel sokkal veszélyesebb lenne a hirtelen belassítás. Megjegyzem, ezt tanítják a pályabírói tanfolyamon, nekem meg éppenséggel már 4 éve van olyanom.
-
válasz
Oliverda #11493 üzenetére
anti-Hamilton ki kérem magamnak.Még nem is olyan rég írtam,hogy bírom...
Meg nem mondom hány méterre és cm-re volt Petrov kereke,de ha nem szabálytalanodik Hamilton még közelebb lett volna,de most sem 10m-ről követteNem mondod hiába.De mindenkit meg kellene büntetni emiatt,ami elmúlt azzal kár foglalkozni,csak a mostani esettel tudunk.De a régebbi esetnél még így is volt,hogy sikerült mellette elmenni,de itt most már sose derül ki.
Tökmindegy,hogy Petrov utána kiesett,mert ha megelőzi és feltartja Hamilton-t más is lehetne a végeredmény.Sportszerűtlen volt,hogy megőrizze a pozícióját,de ha Petrov esélytelen lett volna,akkor nem csinálta volna az irányváltást.
De Hamilton ilyen és ezért nem szeretjük,ami nem zárja ki,hogy másokat sem szeretünk.De eddig nem vagytok képesek továbbgondolni(pelenkátlanok)hunnylander: Többit is kellett volna büntetni.De nem áthajtásos mert az sok.5-10s-el.Veszélyes és kész.Itt meg mindenki csak ejnye-bejnye addig rohadtul leszarja mindenki.PL Hamilton is inkább kapjon figyelmeztetést mint,hogy megelőzze Petrov.
Büntetés nem tesz jót az F1-nek,de bevezessék be drasztikusan és érjék,el hogy ne csinálják.Akkor nem tudnak majd büntetést kiszabni érte. -
venember83
nagyúr
válasz
Oliverda #11499 üzenetére
Talan ez utan lesz.
Legalabb akaratot latni Alonsonal, ennek az egynek orulok. A kuplung a sebessegvalto vagy a motor szerves reszet kepezi, cserelheto kulon vagy csak motorral, sebessegvaltoval? Lassan kezdenek elfogyni Alonso alol az auto, de inkabb ezt lassuk, mint a tavalyi potencia nelkuli szerencsetlenkedest, vagy a tavaly elotti nulla profizmust. Szerintem.
-
válasz
Oliverda #11491 üzenetére
Hamilton ennél jóval durvábban csinálta
De legalább egyenletesen kacsázott
Ne védd már ennyire.Ezzel a manőverrel,bocs több manőverrel ő lesz a sztár az oktatóvideón,hogy mit nem szabad csinálniés igen a többit is meg kellett volna büntetni ezzel az erővel.Bár azok nem ilyen látványosan csinálták,főleg nem ennyire.
-
wildrain
addikt
válasz
Oliverda #11478 üzenetére
Trulli integetett is, hogy előzze meg, szóval érdekes lett volna, ha megbüntetik érte.
#11481: Ez mondjuk egy kicsit hülye duma, mert Petrovot akarta kiejteni a szélárnyékából, tehát mégiscsak miatta cikázott.
Mert ha nem Petrov miatt csinálta, akkor ugye minden körben (még akkor is, amikor senki nincs mögötte) csinálnia kellett volna. -
MPowerPH
félisten
válasz
Oliverda #11451 üzenetére
Nem így van.
Kell az F1-nek ilyen Hamilton stílusú versenyző. Nem is lenne igazi az F1 már nélküle.(hiába voltam Kimi fan, beláttam, hogy rá nincs szüksége az F1-nek) Csak ne legyen kivételezés, tessék büntetni a szabálytalanságot.
Büntetést nem adtak, de annyi kellett volna, hogy Petrovot visszaengedi maga elé. Abban biztos vagyok, ha pl. Alonsoval szemben csinálja ugyan ezt, akkor az lett volna a minimum, nem holmi figyelmeztetés. -
MPowerPH
félisten
válasz
Oliverda #11446 üzenetére
Ez nem az én fantáziám... Így szól a szabály. Asszem nem véletlenül kapott figyelmeztetést. Jó hogy már lassan oda jutunk, hogy így kell védekezni az egyenesben, LOL.
Palikék biztos védték Hamit, és annyit reagáltak rá, hogy "milyen zseniálisan védte a pozíciót". Ezt tudom elképzelni...
Na, de ne vitázzunk már, plz. -
hunnylander
őstag
-
puttputt
őstag
válasz
Oliverda #11223 üzenetére
Úgy látszik, nem tanul...
Hiába, aki extrém, az... -
-
Xirtam
veterán
válasz
Oliverda #10842 üzenetére
Hát még a védekezés nem is de az előzés? Azért ez enyhén erős! Előzni igen is tud, nem úgy mint pl. Vettel na meg Button szerintem ők nem tudnak előzni.
Vettelnek tavaly is volt sok olyan poziciója ahonna előznie kellet volna gyorsabb is volt mégis képtelen volt még megpróbálni. Ennek ellenére én nagyon nagy tehetségnek tartom, de még érnie kell.
-
barnam_
nagyúr
válasz
Oliverda #10780 üzenetére
Nascar... nemrég letöltöttem a Daytona 500-as versenyt, kíváncsi voltam milyen egészben a verseny. (Ugyebár nálunk tv-ben csak rövidített verzió megy, ha megy.) Hát, annyi a különbség hogy ott nem két órát vonatoznak (F1), hanem 4 órát. De komolyan: körökön keresztül két sorban, 180 mph-val mennek körbe-körbe
Akkor van izgalom, ha baleset van. Viszont az legalább gyakran van
-
Nowhereman
őstag
válasz
Oliverda #10780 üzenetére
"Az elmúlt évet is beleszámítva elég sok ember versenyét vágta gallyra. Bármennyire is próbálod szépíteni ez így van. Elég megnézned a nürburgring-i és az interlagos-i rajtot."
vs.
"Lonzi kiforgatása és Hamilton felnyársalása közel sem ugyanaz a történt."no ezt hívják kettős mércének...
-
Nowhereman
őstag
válasz
Oliverda #10774 üzenetére
1/ A matematika mindenütt ugyan az. Csak te szereted mellőzni.
2/ Nem. Ha téged zavarna az, hogy ha valaki elcseszi a másik versenyét, akkor esetleg Lonzi kiforgatására is szántál volna egy félmondatot. Valami gyerekkori berögzültség folytán neked Webber nem szimpi, és minden alkalommal belerugsz, ha tudsz. Bahreinben mert nem előzött, most mert valakinek elrontotta a versenyét. Pedig Lajoska dettó ugyan azt mondta az első versenyen az előzésről, és Lonzi versenyét meg ha jól láttam az elején ő cseszte el. Nem, te nem érvelsz! Te egy mániát racionalizálsz!
3/ Szerinted egy Lonzi-Lajoska képességű embereknél arra kell építeni, hogy a sóderágyban kötnek ki? Webber azt tette amit kellett, csak épp túl közel volt és éppen azon az íven, ahova Lajoska befékezte magát a félresikrerült manőver folytán... Igen, hibázott, de távolról sem azért, amit mondasz. Közel kellett volna maradnia, de amikor látta, hogy Lajcsi a külső íven erőlködik, akkor nem egy szélesebb íven kellett volna kezdenie, hanem behúzódnia szorosan Lonzi mögé, hogya Lajoska leesik az ívről - ahogy meg is tette, kiszoríthassa őt a helyéről.
-
wildrain
addikt
válasz
Oliverda #10768 üzenetére
Figyelembe véve, hogy Rosberg milyen messziről jött (persze zavartalanul, nem úgy, mint Hamilton) és ennek ellenére majdnem elkapta Alonsot, szerintem Hamilton megelőzte volna a kanyar után. Ráadásul ha egymás mellett is gyorsítanak ki, akkor is ő lett volna belül, ami a következő kanyarra ideális lett volna.
Ja, és szerintem az is amatőr dolog volt, hogy két körre tettek fel Webbernek elsőszárnyat. Befuthatott volna Hamilton mögött a hetedik helyen, ha hagyják a fenébe.
-
Nowhereman
őstag
válasz
Oliverda #10764 üzenetére
1/ nem csak szerintem - a matematika szerint is...
2/
Ha nem bírod a versenyt a velejáróival, akkor talán inkább a modellvasútat kéne sasolnod. Ott szépen mennek a vagonok egymás után, egyik se akarja megelőzni a másikat, és nem is lökik ki egymást. Bocs, de én vérre menő versenyt akarok látni a hétvégéken, és ehhez Lonzi, Lajoska és Webber agresszivitási szinvonalú játékosok kellenek, nem pedig vasutasok.3/
A Bed Bullnál meg jó lenne elgondolkodni a kerékcserés dolgaikon. Vezető helyen hülyéskedtek a kerékcserével. Azzal hogy az élen esőre játszottak mindenki ellenében semmit se nyerhettek, de mindent elveszthettek - és veszítettek is vastagon. Tegyük hozzá, a semmiért reszkíroztak mindent. Blődség volt.
Ha nem hülyéskedik el az első kerékcserét, akkor Webber sem került volna az élről a húsdarálóba, ha nem csinálták volna meg a másodikat, akkor még jó eséllyel meg lett volna a dobogó. Úgyhogy a saját időjós-cserestratégia antiBownjukkal lehetne kezdeni a penitenciaosztást. -
Nowhereman
őstag
válasz
Oliverda #10746 üzenetére
Az egész mezőnyre nézve átlagos volt a kiütés. Nem volt több egy versenybalesetnél. És Webber sem tör többet átlagnál.
S hogy a szájlincselő turisták éppen hogy nyilatkoznak nem érdekel. Azoknak csak kell valaki, akit lehet csoportosan köpködni. Azelőtt barika volt a célpont, most Webbo lett. Ahogy Motiont is zavartam a fröcsögésben, úgy téged is foglak.
Hja és Barika is itt van.
És ha Webbot szeretnéd a cirkuszon kívül tudni, akkor ne szólj semmit az unalomról. Lajoska mellett még ő tett a legtöbbet azért, hogy ez a futam izgalmas legyen... -
hunnylander
őstag
válasz
Oliverda #10746 üzenetére
Ezidáig többnyire nem a versenymérnöke rádiózott vele, a közvetítésben bevágott esetekben. Most nem jut eszembe, hogy ki volt az a tipikus "Okay Lewis" figura, pedig olvastam róla.
De idén már a hangjából ítélve Andy Latham beszél hozzá a rádión. Igen, új versenymérnöke van, Phil Prew a két versenymérnök főnöke lett, aki mindkét pilótával 'foglalkozik', felügyeli a dolgokat.
-
lacos001
senior tag
válasz
Oliverda #10702 üzenetére
Webber is a mezőnyben "megtűrt"évek óta semmit sem elérő autóversenyző.Lehet van benne vmi,ami miatt ott kell lennie az f1ben,de igy nekem,mint néző,semmi érdekeset nem mutatott soha.......
Elmenne tengerentúlra versenyezni,lehetne nagy sztár,de itt sosem lesz az,olyan fekete lyuk,mint trulli,barichello,meg a többi veterán 0. -
ronaldo
őstag
válasz
Oliverda #10698 üzenetére
Alonso szvsz nem csinált bajt. Ha nem vállalja fel az ilyen kései fékezést, megelőzik. De így ebben a formában ezt tökéletesen csinálta. Más kérdés, hogy a kigyorsítása nagyon retek lett, szóval ha hamilton erre játszik (vagy nem ütik ki) akkor a kanyar után valószínű egy hasonló eseménysor zajlik (egymás mellett autózás)
-
ronaldo
őstag
válasz
Oliverda #10686 üzenetére
Azt viszont nem mutatja a timing, hogy egy rosszabb köridő miért történt. Vagy hogy sorozatos 5-6 lassabb kört mi okozott (pl. más mögé beragadás). Amit említettél (Massa-Alonso kettős) tökéletes példa. Alonsónak a leggyorsabb köre elmaradt Kubicáétól ugyanakkor jó eséllyel kijelenthető, hogy gyorsabb volt(lett volna) amúgy.
Szerintem amúgy a Hamilton-Webber vonat is elég állandó volt. Igaz, két alkalomból adódik össze, de bőven több, mint 2 tucat kört mentek karöltve. Előbb a mclaren, utóbb meg szerintem a Red Bull volt a gyorsabb.
-
ronaldo
őstag
-
#70869248
törölt tag
válasz
Oliverda #10667 üzenetére
Hamilton alatt nem hiszem hogy kibírta volna a gumi,...valahogy úgy alakult hogy vagy előznie kellett, vagy kergette Webber hátulról a qual2 helyét érő Red Bull-l....A csapattárs McLaren-jét, Massa Ferrari-ját, Webber Red Bull-ját, Rosberg Mercedes-szét előzte meg a pályán, és ehhez ölnie kellett a gumit.
Ez most így alakult, Button számára szerencsésen (annak ellenére hogy Hamilton megverte a pályán), Lewis számára nem szerencsésen...pláne hogy Webber kipöckölte.
De sok van még hátra...ez egy jó harcos futam volt. -
7Heads Drago
veterán
válasz
Oliverda #10658 üzenetére
Az eredmények és statok alapján a frissebb gumikkal Hamilton 1-2mp gyorsabb köröket ment mint Alonso. És még így sem tudta Alonso-t megelőzni. Akkor mi lesz a következő futamokon, ahol nem lesz eső és csak 3-4 tized lesz köztük? Hát előzés biztos nem.
Szal te is olyan jós vagy mint még itt páran? Nekem úgy tűnik, hogy szinte egymagad vagy ezzel a véleménnyel.
Persze ettől még lehetne épp igazad is. De szerintem nem lesz. -
#70869248
törölt tag
válasz
Oliverda #10455 üzenetére
Nézd, a világ röheje hogy megszabnád hogy mit és mennyit válaszoljak neked.
Egyszerű legközelebb ne kérdezz, keress embert kőtáblával és diktáld.
A CD tokkal így tovább, gyakorlás erősebbé tesz..hely van. Mivel a hozszólásodban 1 mondat hasznos, 8 meg személyeskedés így legközelebb az ilyeneket privátban. -
#70869248
törölt tag
válasz
Oliverda #10407 üzenetére
A világ nem olyan amit szeretnél
Nekem tök nyolc, nem velem vitázol amikor a diffúzor szabályok közé szorításának lehetőségét kérdőjelezed meg, hanem az összes többi létező versenysorozattal ahol már ez sikerült.
Sehol sem fogják a fejüket, hogy jaj bazz megjött a diffúzor mostantól nincs előzés..OFF:
Egyébként írhatod magyarul azt is megértem
Vigyázz a gorombasággal mert a véreddé válhat...nem tudom olvasgatsz-e ilyen témában, de nagyobb romboló hatást fejt ki benned, mint akinek szánod.
Nekem nyolc, a te kereszted-te cipeled, csak mondom.
Aktív témák
Hirdetés
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 5700X 16/32 RAM RTX 5060Ti 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- Bomba ár! Dell Latitude E7270 - i7-6GEN I 8GB I 256GB SSD I 12,5" FHD I HDMI I CAM I W10 I Gari!
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i7 14700KF 32/64GB RAM RTX 5070Ti 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 5600X 16/32/64GB RAM RTX 4060 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- BESZÁMÍTÁS! 2TB Crucial T500 NVMe SSD meghajtó garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest