- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
- Változó design, tekerhető lünetta: megjött a Galaxy Watch8 és a Classic
- Mobil flották
- Feljutott a G96 a Moto széria csúcsára
- Vékonyabb lett, jobb kamerát kapott, de az akku maradt a régi: itt a Fold7
- Google Pixel topik
- iPhone topik
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
Aktív témák
-
Chip
aktív tag
válasz
hunnylander #2351 üzenetére
Ezzel teljesen egyetértek.
De így is hatalmas segítség azoknak akik nem beszélik azt az idegen nyelvet és szeretné tudni, hogy miről van szó. Kis logikával általában kibogozható a lényeg.
-
Chip
aktív tag
válasz
hunnylander #2337 üzenetére
Lefordítva by Google Translate
Fordítás: angol » magyar
BMW motorok leesik kamionos SuzukaRacing sorozat F1
Dátum 2009/10/01
By Motorsport.com / gmm
A szállítási konténer szállító nyolc Formula BMW motorok leejtették a Suzuka Circuit.
Auto Motor und Sport magazin jelentése szerint a motorokat is kell használni péntek gyakorlatban Nick Heidfeld és Robert Kubica, valamint, hogy a potenciális helyettesítő egység esetén a motor kudarcokat.
Ismert, hogy a motorokat kell használni a versenyen a BMW-Sauber-vezetők nem az érintett tárolót.
Útközben a karámban a Japán GP helyszíne, a konténer állítólag leesett egy teherautó, miután legelt egy híd.
"Ez volt a legsúlyosabb károkat (az F1-berendezések), amit valaha láttam, a csapat főnök Mario Theissen van idézett mint mondás.
A tartály belsejében, a ládák, amelyek zárt a motorok elpusztult, de a motorokat nyilvánvalóan nem sérült.
"Mi vagyok leginkább aggaszt a szelep a vonatok, mondta elismerte.[B][/B]
-
[CS]Blade2
addikt
válasz
hunnylander #2337 üzenetére
[link]
Lassan lehet számítani pár 10 helyes büntetésre. Vettelnek is érik már japánban, vagy brazilban. -
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #2246 üzenetére
Remek kilátások a Ferrari-nál 2010-re.
A McLaren-nál ilyen szvsz biztosan nem lesz ha Raikkonen érkezik.
Coulthard: Räikkönen jót tesz majd Hamiltonnak a McLarennél
"Ha a McLaren most szerződteti, akkor Kimi jön, beül az autóba, vezet és utána hazamegy"- folytatta Coulthard, aki jól ismeri a zárkózott finn világbajnokot, hiszen évekig csapattársak voltak a McLarennél.
Hivatalos: Alonso a Ferrarinál folytatja pályafutását
"Alfonso után Alonso
Fernando Alonso a Ferrari második spanyol pilótája lesz. Az olaszoknál az első hispán Alfonso de Portago volt, aki 1956-ban négy futamot teljesített a vörösöknél, többek közt Juan Manuel Fangio csapattársaként (a vörösök négy autót indítottak abban a szezonban). Három futamot nem tudott befejezni, a Brit Nagydíjon viszont másodikként intették le Fangio mögött."JJános: Inkább nem üres fejjel.
-
Spica
csendes tag
válasz
hunnylander #2229 üzenetére
Na végre!
Már Rai érkezésekor is szívesebben láttam volna inkább Alonsot pirosban. Remélem újabb dicső 5 év következik minimum.
Forza Ferrari
-
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #2229 üzenetére
Na akkor már ez is fix. Várom gV véleményét a bejelentéssel kapcsolatban.
Mondjuk szerintem manutdzoli és venember83 sem lesz túlzottan elragadtatva.
-
tibi666
senior tag
válasz
hunnylander #2229 üzenetére
király!
-
Iron Funeral
őstag
válasz
hunnylander #2229 üzenetére
Kíváncsi vagyok ki lesz a csapattársa
-
Fortissimus
őstag
válasz
hunnylander #2143 üzenetére
a futam utani bbc musorban volt riport M.W.-al, az utolso kerdes az volt, h akkor Kimi megy-e a mekihez. termeszetesen nem valaszolt csak vigyorgott mint a tejbetok
-
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #2143 üzenetére
Alonso - Massa és Hamilton - Raikkonen lesz ebből én azt gondolom. Esetleg ha Massa-nál beüt valami gebasz akkor el tudom képzelni hogy Fizikó megy a helyére vagy esetleg előhúzzák a fiókból a mestert.
-
JColee
őstag
válasz
hunnylander #2143 üzenetére
én nem örülnék annyira egy hami-kimi párosnak
féltem kimit, hogy elp*csázná -
PazsitZ
addikt
válasz
hunnylander #2141 üzenetére
Tényleg, hunnylander te kit tennél/kinek örülnél, ha jönne Hami mellé csapattársnak és ezzel kapcsolatosan mit tartasz reálisnak?
Én szívem szerint kíváncsi lennék egy Rosberg-Hami párosra.
-
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #2135 üzenetére
Nem pont erre gondoltam de mindegy.
-
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #2131 üzenetére
Jövőre már neki sem lesz szabad.
-
wildrain
addikt
válasz
hunnylander #2121 üzenetére
Kipörgésgátló biztos adott 1-2 tizedet, de akkor ezek szerint mégis 2 körül/alatt.
-
wildrain
addikt
válasz
hunnylander #2115 üzenetére
hamar eléri a 100-at (rendszerint 2 mp alatt)
Szerintem valamivel 2 felett van az.Nekem az is nagyon tetszik, mikor minden SC alatt arról rinyálnak, hogy ez mennyire megterheli az autókat.
Csak azt nem tudom, miért melegedne olyan nagyon az a motor, amikor van hűtés, mert mozog az autó, de teljesítményt nem kell leadnia.
Szerencsétlenek...
Ja, és hogy Oliverda még jobban érezze magát, elő kell hoznom az örökzöld "féktávon megérkezik, egyenesben meg elnyúlik a KERS miatt" témát is, mert abból is sok volt ezen a futamon.
-
7Heads Drago
veterán
válasz
hunnylander #2113 üzenetére
Most mit mondjak rá? Ennyit tudnak.
Viszont így az évad végére a Merci tényleg egész jó lett. Illetve Kova autójában biztos hogy egy henger hiányzik.
2 mp.... Hát igen, tartok tőle hogy Kimi ezt a 2 mp elaludta most.Még Button is jobbat rajtolt előle nehezebb autóval Kers nélkül.
-
wildrain
addikt
válasz
hunnylander #2113 üzenetére
Nem értesz hozzá...
Ha nem tudnád, Lewis az első fél méteren 100-ra gyorsult, így mielőtt kiért volna a rajtkockából, már nyomhatta a gombot. Palik ért hozzá, nem kell kiigazítani semmit.
-
válasz
hunnylander #2095 üzenetére
Eleve hogy engedhetnek olyan palyan versenyt, ahol nincs elozesi pont. horror.
ez a hami anyuka gyilkol rendesen.
-
matteo_szg
őstag
válasz
hunnylander #2099 üzenetére
Azért ennyire látványosan nem kéne pofákat vágni.
De hát érthető, ha nem tetszik neki, hogy egy nála fényévekkel sikeresebb nővel beszélget Lewis. -
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #2099 üzenetére
Tényleg...kissé mintha meghízott volna.
-
wildrain
addikt
válasz
hunnylander #2099 üzenetére
Csak a magassarkú miatt magasabb, egyébként pár centivel alacsonyabb, ha minden igaz.
-
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #2096 üzenetére
Szerintem ez nem bejonszé...
Remélem hogy összejön még egy Button DNF a következő két versenyen. Nem lenne jó ha már 1 hét múlva eldőlne a cím.
-
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #1909 üzenetére
Kova mi a faxt csinált már megint?
Bari nem fog kapni plusz büntit azért mert most hozzá kell majd némileg nyúlni az autójához?
-
-Mike-
addikt
válasz
hunnylander #1906 üzenetére
Felért volna mert most nem volt előtte Alonso. - )
-
Misi 007
őstag
válasz
hunnylander #1899 üzenetére
Hát nem biztos hogy fel ért volna egy újabb gyors körre!
-
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #1823 üzenetére
Ezt elhiszem csak az összefüggést nem értem a két eset között.
-
venember83
nagyúr
válasz
hunnylander #1823 üzenetére
Nevezzük tüskének.
-
Csabee.
nagyúr
válasz
hunnylander #1803 üzenetére
Lehet
Én ferraris leszek végig
Bár tényleg most már az a baj hogy nem is a csapatot szeretik az emberek hanem 1-1 pilótát inkább
Szingapúr biztos szép lesz! Kíváncsi vagyok lessz-e safety car!
-
Motion_Blur
félisten
válasz
hunnylander #1795 üzenetére
"Jövőre a McLarennek lesz a legnívósabb pilótapárosa két világbajnokkal"
Ez már tényként kezelendő?
-
P00By
nagyúr
válasz
hunnylander #1785 üzenetére
ehheee
-
#70869248
törölt tag
válasz
hunnylander #1785 üzenetére
na ja
, nem úgy nézett ki mint aki direkt poénkodik.
Ezek szerint kifizetik.. -
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #1750 üzenetére
Hát ha véletlenül idén is odacsapja valamelyik Renault és a másik ebből jól jön ki akkor szvsz jobb is ha kihívják a versenyben maradt autót is.
-
RedWing
aktív tag
válasz
hunnylander #1736 üzenetére
Ha egy szinten lesz jövőre a két autó, akkor sima Meki konstruktőri VB lesz.
Alonso el fogja kenni Massa száját. Kimi és Hamilton között pedig versenyről versenyre szoros csatát várok. Legyen egy nagyon izgalmas évünk!
RB, Ferka, Meki, Brown csatával a dobogós helyekért! -
Motion_Blur
félisten
válasz
hunnylander #1707 üzenetére
Én is így gondolom.
-
venember83
nagyúr
válasz
hunnylander #1686 üzenetére
Kova for president!
-
Peat;)
veterán
válasz
hunnylander #1655 üzenetére
Komolyan elhiszed hogy az FIA tárgyaláson bárki igazat mondott? Hazudott Piquet és Alonso is. Alonso nem tudott róla, ez 90%, de hogy után a közeljövőben megtudta az megint 90%. A lényeg hogy nem most tudta meg, ez több mint valószínű.
Piquet adott egy interjút, és ott amikor rákérdeztek hogy kinek az ötlete volt, mert a másik két jómadár azt mondta övé...no akkor konkrétan valami olyasmit mondott, hogy Briós ehhez hülye. Az eredeti cikket nem találom, de [link] itt nem a blikk van forrásnak megadva.
Az Alonso meg indycar-t a mezőny egykori és mostani pilótáinak nagy részére el lehetne mondani. Konkrétan Hamiltonra is gondolok, de te bizonyára elhiszed hogy semmit nem tudott semmiről, úgy hogy többet volt a csapattal az idény kezdete előtt mint maga Alonso. Aki tiszta ebben a sportágban az sikertelen, már mindegyik pilóta hülyét csinált magából párszor, mert ellentétesen nyilatkoznak.
-
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #1676 üzenetére
Én pedig csak azért hoztam fel mert 97-2005 között a Petronas fizette a motorokat és ezért Petronas volt a motor hivatalos neve.
-
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #1673 üzenetére
Vagy inkább Qadbak Sauber Petronas.
Vagy a Petronas átmegy a Lotus-hoz?
Todt=Mosley. Sok változást nem várok így. Csöbörből vödörbe. Már eleve nem is engednék olyan embert indulni a posztért aki még 2 éve aktív csapatvezető volt.
-
andy83
aktív tag
válasz
hunnylander #1619 üzenetére
"Ezért örülök neki, hogy Frank papát nem érdekli a tőle független FOTA megállapodás, a Williams KERS-et akar használni jövőre, mivelhogy a szabálykönyv engedélyezni fogja."
Igen, szerintem is nagyon hasznosak az ilyen fejlesztések az utca emberének is!!!
-
Peat;)
veterán
válasz
hunnylander #1616 üzenetére
Az az 1 teljes százalék elég sok lehet egy időmérőn, egy futamon meg pláne.
Egyébként nem csak a teljesítmény, lóerőszám a lényeg, te ezt nagyon is jól tudod. Bizonyára nem annyira nyomatékosak ezek a motorok, de bizonyára vannak más karakterisztikák amelyek meghatározzák egy motor alapvető tulajdonságait és sikerességét ezzel. Ezeket meg betonba öntötték. Ugyanakkor a mezőny nagyon szoros az idén, tehát nem azt mondom hogy ég és föld, ebben igazad van abszolút, de remélem abban is igazad lesz hogy majd jön a szabad fejlesztés.
-
Peat;)
veterán
válasz
hunnylander #1611 üzenetére
A Fota ismét arra képes, hogy egymásnak esnek. Most a merci motornak (ha nem jelzik FIA felé akkor nem vizsgálják). Amennyiben létezne olyan hogy Fota akkor már elérték volna hogy lehessen fejleszteni a motort, megkötések nélkül. Megnézném a véleményed amennyiben pár évvel ezelőtti lenne a helyzet, amikor a merci motorok gyengék voltak és sorozatosan tönkrementek. Tényleges, kimutatható előnyhöz nem hiszem hogy maximális korrektséggel lehetett eljutni az utóbbi két évben. Úgy hogy mind a három csapatnál, különböző areonál, egyértelmű hogy előnyt jelent a motor, mármint hogy az autó legerősebb pontja. Barichello megmondta frankón, ha ennek odalép akkor megy mint a rakéta, a Honda meg nem ment. Az elvileg azonos teljesítménnyel. Tavaly a Ferrari vs Rönyóval volt ez a helyzet. Erről ennyit. Jó lenne ha nem arról szólna már a dolog hogy ki tudja jobban megközelíteni a még belefér és a csalás határvonalát. A legjobb munkát végezték a mercédesnél? Igen. Respect. A legtisztábban? Erre szerintem senki nem merné rámondani az igent. Miközben lehet hogy más még merészebben fejlesztett itt ott csak a mérnökeik nem voltak jók hogy ez teljesítményben is visszajöjjön. Ez így kicsit szánalmas, hogy ilyenen lehet gondolkodni.
Nekem a fix költségvetés, nagyobb fejlesztési szabadság tetszene. A Fotának nem. Pl. Bmw-nek. Ja az már nincs. De Fota van. Az van. Szánalmas bagázs, FIA-val simán egy szinten vannak hülyeségben, és most bizony Brióssal gyengültek, tetszik vagy sem.
-
Csabee.
nagyúr
válasz
hunnylander #1536 üzenetére
Végülis igazad van, félig meddig, de a ferrari nem arról híres hogy pénzzel gondjai lennének! Mind1 , jövőre kiderül! De ha mégis így alakul akkor a Ferrari Mclaren ha jó kocsikat dob össze, akkor ismét csak Ferrari Mclaren párharc lesz, a többiek meg majd gurulnak utánuk
-
JJános
addikt
válasz
hunnylander #1456 üzenetére
Akkor bocsi!
-
lacos001
senior tag
válasz
hunnylander #1451 üzenetére
ahahaaahha
Kis feleségem azt mondta most reggel,igaza van a kispikének,hogy megkezdte a kitálalást.( márha volt ilyen ugye...,kitudja
)
Lassan a versenyek unalmasak lesznek,de a háttérben zajlik az élet.
Vajon most ki fog széftikárt okozni,arra 1ből megy majd a mosolygásMár várom
-
hunnylander
őstag
válasz
hunnylander #1368 üzenetére
A BMW a 14. helyre csúszott, nem vedlik át.
-
wildrain
addikt
válasz
hunnylander #1162 üzenetére
Motion: Szerintem a sebességveszteségből nem jön össze még 10 mp, inkább csak 5.
Úgy számolom, hogy nagyjából 15-17 mp-et kell kiautózniuk az első etapban ahhoz, hogy legyen esélyük legyőzni az egykiállásosokat. Nehéz lesz, de talán nem lehetetlen.De a SC az rossz lehet az egykiállásosoknak is, attól függ, hogy mikor érkezik.
Egyébként szerintem Kovalainen nem véletlenül olyan optimista, mert ha végre normális versenytempóra lesz képes, akkor még győzhet is, ha az egykiállás lesz a célravezetőbb.
-
Motion_Blur
félisten
válasz
hunnylander #1157 üzenetére
Sorry, benéztem. Azt hittem erre reagáltál
Első hármas egyértelmű, hogy 2 stop. Csak kérdés, hogy a futam alatt ki tudják-e autózni azt a kb. 30mp-et, amivel többet buknak a boxban.
-
[CS]Blade2
addikt
válasz
hunnylander #1154 üzenetére
Biztos, hogy 2 kiállásra tervezték, de menet közben lehet még módosítani.
53 kör. Hamilton-Sutil jön a 17. körben, Kimi a 19.-ben, tankolnak 36-37 körre elegendő benyát. Ennyit visz az utolsó 4 az első etapra. -
Motion_Blur
félisten
válasz
hunnylander #1154 üzenetére
Miért? Azért mert Ferrari?
mod: látta valaki tegnapi GP2 futamot? nem tudom leszedni sehonnan, pedig nagyon jónak tűnik az összefoglaló alapján, állítólag akkor víz állt a pályán, hogy az SC mögött is több autónak megtelt a hűtőnyílása esővízzel
-
[CS]Blade2
addikt
válasz
hunnylander #1146 üzenetére
Lehet az 1kiállás is. Első körben lágy gumin letudnak 17-20 kört, a maradékot pedig tele tankkal kemény gumival.
Az ugyanannyi lenne, mint amit a többiek mennek hátul, 35-38kör, ráadásul a verseny 2. felében már a pályán is lesz gumi rendesen. -
wildrain
addikt
válasz
hunnylander #1127 üzenetére
De Lewis Q3 körök alapján, körönként fél másodpercet verhet Kimire az első tankolásig.
A Ferrarinak elvileg sokkal jobb lesz a versenytempója, mint az időmérős, úgyhogy én inkább arra számítok, hogy Sutil lerajtolása után ott fog loholni Hamilton hátsójában, vagy ha le is marad, csak minimálisan.
Már az is jól mutatja ezt, hogy az üzemanyagkorrigált időkben csak 2 tizeddel volt lassabb Kimi, és a versenytempó legalább 2 tizeddel gyorsabb lesz. -
Nowhereman
őstag
válasz
hunnylander #1134 üzenetére
és minden borul, ha jön az eső...
-
Frost Ashes
csendes tag
válasz
hunnylander #1127 üzenetére
Én nem féltem Hamiltont Raikkonen ellenében, valószínű hogy az első körben ők lesznek az élen Sutilt hátrahagyva, a Mclarenben meg érzek annyit hogy körönként fél mp-cel gyorsabb legyen - ahogy írod.
A Brawnok taktikája szerintem csak arra lesz elég, hogy megtartsák a rajtpozíciójukat.
Mondjuk még mindig nem tudom biztosra hogy ez egy kiállás tőlük, vagy egy nagyon elnyújtott 2 kiállás. Holnap Kova is veszélyes lesz rájuk. -
Pá
addikt
válasz
hunnylander #1128 üzenetére
Ezek honnan vannak?
Kicsit kevésnek tűnik a fogyasztás és nagynak a hátrány. -
válasz
hunnylander #1103 üzenetére
Szerintem csak egy kozepszintu pilota es ez a ferkatol se fog valtozni.
-
LOTR
addikt
válasz
hunnylander #1090 üzenetére
hát ezt a streamet néztem [link] és amikor a karórát mutatták az előtt kezdték játszani
-
pH érték
aktív tag
válasz
hunnylander #1070 üzenetére
Én úgy tudtam, hogy edzéseken nem a versenyre szánt motorokat használják. Tehát ha az meghibásodik, akkor nyugodtan ki lehet cserélni. De ezek szerint nem így van.
-
Motion_Blur
félisten
válasz
hunnylander #1070 üzenetére
A rajt/célvonalon a KERS miatt már megvan a kb. 315 km/h kezdősebesség. És az ezt követő hosszú padlógázos szakaszon már csak 20km/h-t gyorsulnak. Gyökerek ezek a V8-as motorok
-
Motion_Blur
félisten
válasz
hunnylander #1004 üzenetére
Durva!
-
D@ni88
addikt
válasz
hunnylander #1001 üzenetére
nekem pl maga az oldal se jön be
kisJack féle az megy -
válasz
hunnylander #972 üzenetére
Lesz ebből jó nagy botrány. Lehet, hogy jövőre már a Ranult sem lesz a mezőnyben.
Piquet meg a Renault is lejáratta magát rendesen.Nem emlékszem már, de nem ezen a versenyen engedték el Massát a tankolócsővel együtt a nagy safety car siettségben?
-
wildrain
addikt
válasz
hunnylander #933 üzenetére
Mit keres egy üzemi konyhán két versenyautó?
-
lenox
veterán
válasz
hunnylander #927 üzenetére
A legnagyobb tudas az ara szerintem, de azert ez a loero/co2 kibocsajtas ez eleg nagy parasztvakitas szerintem. Persze, egy honda civic vagy egy golf gti ebben a mutatoban nem lesz jobb, de egy ariel atom jellegu auto barmikor, csak eleg nagy max toltonyomas kell.
-
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #927 üzenetére
Ja, ráadásul lehet hogy ez már nincs is olyan messze: [link]
Amúgy f@szán néz ki az MP4-12C. Visszafogott angol elegancia. Ráadásul belül sem rossz.
Megnézném feketében...
Milyen meglepő hogy pont a fő McLaren fikázoknak nem tetszik.
gV: Képben vagy de nagyon.
-
gV
őstag
válasz
hunnylander #941 üzenetére
Na ez már fikázódás részedről. A Ferrari 458 Italia meg méggyengébb annál a 20 éves technikánál.
nem, csak 2 bi turbos motort hasonlítottam össze; a 458 Italiáé nem az ezért azt nem is hasonlitottam össze velük
-
gV
őstag
válasz
hunnylander #927 üzenetére
F40 159+le/l-el rendelkezett több mint 20 éve szal ezt a meki motort nem nevezném erősnek, azt h ennek jobb az emissziója, hát legalább ebben legyen jobb hamár gyöngébb egy 20 éves technikánál
-
D@ni88
addikt
válasz
hunnylander #936 üzenetére
szép, de azért meglátszik hogy az F430 tervezőjétől jött
-
tuskooo
addikt
válasz
hunnylander #933 üzenetére
Ettől függetlenül továbbra se tetszik. De lassan megint kezdődik az, hogy képtelen vagy elfogadni, ha valaki nem imádja azt, amit/akit te.
-
D@ni88
addikt
válasz
hunnylander #933 üzenetére
ez a kép nagyobba nincs meg neked?
-
P00By
nagyúr
válasz
hunnylander #933 üzenetére
Nekem pl. nagyon bejön!
-
dokar
addikt
válasz
hunnylander #913 üzenetére
csúnya
-
tuskooo
addikt
válasz
hunnylander #913 üzenetére
Kár, hogy már nem szívó
-
venember83
nagyúr
válasz
hunnylander #875 üzenetére
Ja, megláttam az árát és én is rájöttem, hogy valószínűleg nem lesz ugyanolyan teljesítményre képes.
Manapság már csak ilyen böhöm Veyronokat 'lehet' országútra csinálni, ami a Le Mans-on már széthullana. - meg Enzokat, Koenigsegg CCX-eket stb.
-
tuskooo
addikt
válasz
hunnylander #880 üzenetére
Attól, hogy az RS lassabb, még vérbeli sportkocsi. Azt hittem, erről van most szó. Lehet még puritán sportkocsit csinálni, ha valaki akar.
-
tuskooo
addikt
válasz
hunnylander #875 üzenetére
Láttál már pl. GT3 RS-t? A Veyron sztem inkább luxusautó, mint sportkocsi egyébként. Nem lehet, hogy csak simán meg akarnak felelni azoknak a potenciális vevőknek is, akik azért igényesebbek pl. a belső térre?
-
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #869 üzenetére
Kíváncsi vagyok hogy miért lett MP4-12C a neve.
-
venember83
nagyúr
válasz
hunnylander #869 üzenetére
Baj, így csorbul az F1 fénye, mert akkor lesz utódja, lesz valami, ami gyorsabb, jobb stb, ami beárnyékolja az elődöt.
-
-Mike-
addikt
válasz
hunnylander #864 üzenetére
És csak Bátön.
-
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #859 üzenetére
Ez melyik pályán van?
-
wildrain
addikt
válasz
hunnylander #805 üzenetére
Egyáltalán nem egy kutya, mert tartalék pilótaként elvileg még versenyezhet más csapatnál, és ha be kell ugrani a Ferrarihoz, akkor beugrik hozzájuk.
Nem mondom, hogy így lesz, mert még sehol sem olvastam arról, hogy versenyezne valahol, de ha ők még csak tartalékpilótaságról nyilatkoznak, akkor az elvileg nem jelenti azt, hogy visszavonul, és nem fog vezetni. -
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #811 üzenetére
Jól néz ki ezzel a fekete hátsószárnnyal. Gondolom a versenyre már megy vissza a megszokott festés.
-
rocket
nagyúr
válasz
hunnylander #805 üzenetére
Ha Massa visszater jovore, ha nem akkor Alonso csapattarsa lesz
-
EmberXY
veterán
válasz
hunnylander #790 üzenetére
Egyenesvonalú?
Látszik, ahogy visszafordul, és megint gyorsul egyet.... Elfordította a kormányt.... -
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #805 üzenetére
Amúgy sem lett volna neki túl sok hátra szvsz. Így legalább majd a Ferrari-tól vonulhat vissza.
Persze még a három új csapat közül majd valamelyik kivetheti rá a hálóját.
-
Deathjay^
tag
válasz
hunnylander #730 üzenetére
Igen szerződése van, de pénzel a mai világban sokmindent meg lehet oldani.
Pá: Nekem nem tűnt fel, hogy baj lenne a személyiségével. Annyira azért nincs elszállva magától mind kisPiké. -
Pá
addikt
válasz
hunnylander #724 üzenetére
Mi van azzal a fiatal sráccal aki tavaly pályacsúcsot ment a Ferkával? Valami B betűs neve volt, most nem ugrik be. Vagy Ő nem kapna license-t?
-
#70869248
törölt tag
válasz
hunnylander #682 üzenetére
Aero is más szvsz pl. a McLaren a Pouhon dupla balosában akkorát torpant a Toyota-hoz képest hogy csak néztem, nagyon meghatározó volt. A Ferrari jobban jött át, de nekik is volt gondjuk.
Futóműbeállban más Monza mint Spa, és ez kihat sok mindenre, Spa-ban a 8-s visszafordítója is kifele dől, és a dupla balos is (de persze ott az Eau Rouge is)....Monza-ban más a terhelés futóműben, és amíg egy 7km-s pályára mint Spa kifejezetten sok kanyart és féket kell figyelembe venni, itt egyszerűbb a dolog, itt annyiban fontos az aero hogy a lehető legalacsonyabb legyen.
Egy jó aero-val lehet jobban venné a parabolica-t, de a közvetlen utána következő nagy egyenesben már bőven visszabukja.Spa nagy pálya...sok mindent kell nézni, Monza egyszerűbb itt is fontos az aero de sztem másként fontos.
-
Motion_Blur
félisten
válasz
hunnylander #682 üzenetére
Brawn-ok, Red Bull-ok megint kullognak majd?
Vicces, hogy Kimi az elmúlt 3 futamon több pontot szerzett, mint a VB jelenlegi első 3. helyezettje összesen
-
#70869248
törölt tag
válasz
hunnylander #673 üzenetére
Nálam hasonlóan fogalmazódik meg mint amit Motion mond, Spa egyáltalán nem uaz mint Monza...emlékszem én is hogy a kommentátorok mondtak ilyesmit a SPA-i verseny végén.
Én ide a McLaren-t várom előre, ráadásul úgy hogy akár a Ferrari ill. a McLaren-nek sem kell a pole vagy akár az első sor, van hely KERS-t nyomni a rajtot követően az első fékig....ami így több üzanyagot is jelenthet.
Én McLaren-Ferrari-t várok mindenképpen a KERS miatt, a többi sok mindentől függ.
Sztem a két Lesmo-ig nem buknak nagyot, sőt előny lesz, aztán viszont veszítenek főleg a második Lesmo-ban nagyobbat, de oda kigyorsra még megenged a tempó egy KERS-t sztem.
Bent az Ascari-ban is nyomhatnak...és aztán kiváncsi vagyok hogy a Parabolica-ban hol.
Mert a kivezető szakaszon már túl nagy a sebesség hgoy a 80LE nagyot segítsen, inkább a fék után bent a kanyarban lehetne elnyomni, de az elég necces hiszen eleve szőrén kell menni a Parabolica-ban.
De az első sikán után nagyon(!) sokat fog számítani, azaz sztem 3 helyen is jó hatásfokkal tudja használni, és a Parabolica-t meg majd meglátjuk.
...jól kiszámolták mert ha csak 2 mp-vel tovább lehetne nyomni, már sok pályán más lenne a verseny képe.. -
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #676 üzenetére
Egyszer biztos megszakad ez is ha Raikkonen nem lesz a közelében.
-
Motion_Blur
félisten
válasz
hunnylander #673 üzenetére
"Tudod melyik autónak van Monza speciális aeroigényeihez legjobban passzoló orra, ami már Spában is sokat számított?"
+ a BMW-nek
-
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #673 üzenetére
Hát azért Sutil is elég jó. Leszámítva Fizikóla hétvégi villanását az eddigi bő másfél évben Sutil meggyőzőbb volt szvsz.
-
andy83
aktív tag
válasz
hunnylander #666 üzenetére
Hát, ez hiányzott még így este...
-
Fortissimus
őstag
válasz
hunnylander #666 üzenetére
he-he-he
-
brownus
veterán
válasz
hunnylander #666 üzenetére
ez kurva jó volt
-
Bluegene
addikt
válasz
hunnylander #666 üzenetére
-
proof88
addikt
válasz
hunnylander #664 üzenetére
-
D@ni88
addikt
válasz
hunnylander #646 üzenetére
Nincs beszitálás Kubicánal az Eau Rouge alján, csak Kubica lassabban veszi a kanyarkombinációt, mint Kimi. Ez nem mindenkinek és nem minden körben volt padlógázas.
Na akkor most azért előzte meg Kimi Kubicát mert kiszélesítette vagy azért mert Kubu nem volt tele vitaminnal, és nem merte nyomni a gázt. Na te is leírtad a lényeget, innentől nem értem minek a vita.
-
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #656 üzenetére
Ez alapján inkább McLaren.
Ráadásul szerintem hiába rakják be most a többiek a KERS-et, nincs annyi tapasztalatuk vele mint a két csapatnak akik már év eleje óta használják.
Aktív témák
Hirdetés
- Kuponkunyeráló
- Építő/felújító topik
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Apple asztali gépek
- Hálózati / IP kamera
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
- OLED monitor topik
- További aktív témák...
- Gamer laptop
- 120" 4K HDR Házimozi (Optoma UHD 51 + 120 olasz mozivászon)
- HP DL380p Gen8 12LFF - 4x4TB SAS - 2x E5-2650L v2 - 96GB ECC - 2x10Gbit + 2x1Gbit
- Microsoft Surface Book 2, Sérült, 13,5 (3000x2000), i5-8350U, 8GB DDR4, 256GB SSD, 27% ÁFÁS SZÁMLA!
- Asztali PC , R7 8700F , RTX 3070 Ti , 32GB DDR5 , 512GB NVME , 1TB HDD
- MacBook, Apple M1 / M2 kompatibilis dokkolók, DisplayLink 4K, USB-C, Type-C
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 5800X 32/64GB RAM RX 7800 XT 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- Okosóra felvásárlás!! Samsung Galaxy Watch 5 Pro, Samsung Galaxy Watch 6 Classic
- Lenovo Yoga Pro 9 (16IMH9) - Intel Core Ultra 9 185H, RTX 4060, 32GB, érintős ELKELT
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Ryzen 5 7600X 32/64GB DDR5 RTX 5060Ti 8GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest