- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Netfone
- Xiaomi Smart Band 10 - a hetedik napon megpihen
- Huawei Watch GT 5 Pro - egészség + stílus
- iPhone topik
- Igazi csúcskészülék lett a Poco F7 Ultra
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Fotók, videók mobillal
- Xiaomi 15 Ultra - kamera, telefon
Aktív témák
-
Peat;)
veterán
válasz
Oliverda #13145 üzenetére
Túlzásra ha túlzással reagálnak az mondjuk nem okos dolog. Ehh. Kamu az egész Schumi és Alonso autóépítősdi, vagy ez a nyilatkoztat az, vagy félrefordítások sorozata.
Egyébként ha szarul megy Schuminak akkor nem ő dönti el hogy rá próbálják-e alakítani az autót, hanem a csapat, a vezetés. Schumi neve nagyságrendekkel többet ér jelenleg mint Rosbergé, pénzügyileg. Ez van, de ha csak annyit mond hogy Rosberggel ugyanazon véleményen vannak az autó gyengeségeit illetően..okosabb lett volna mert abban minden benne van, szar még mindig és kész. Nem kell a többi halandzsa, régen nem lehetett így befolyásolni a mestert, ő meg a mentegetőzés...
öregszik.
-
MPowerPH
félisten
válasz
Oliverda #13120 üzenetére
Monaco általában unalmas, előzés nincs, így lesz vonatozás, meg megint mindenki egyszer kimegy a boxba és csókolom.
Ez a futam se volt nagy durranás, végigunatkoztam az egészet. Ha nincs Chandhok, akkor jószerével semmi nem történik. Button előzési próbálkozásai szánalmasak voltak, lehetett látni, hogy nem tud elmenni.mod: lehet lesz izgalom, a lekörözésekkor lesz majd probléma. Bár az újoncok biztos falnak vágják az autót, a rutinos pilóták meg szépen lehúzódtak eddig is.
-
darál0w
Jómunkásember
válasz
Oliverda #13091 üzenetére
nem nagyon figyeltem, h mi ment szét először, mert a lényegen nem változtat. kiesett, pont nélkül maradt, pedig megérdemelte volna a 2. helyet.
mondjuk annyiban jo, h kiderült , nem a vezetési stílusa miatt ment szét...
és vszínű nem is a mclarennél hibáztak. mondhatni "sors"...
-
D@ni88
addikt
válasz
Oliverda #13032 üzenetére
Nem jelenteném ki tényként:
„Az abroncsok jó formában voltak, így szerintem valami törmelék okozhatta a problémát, azonban ezek egyelőre csak feltételezések, a mélyreható vizsgálatot majd csak akkor tudjuk elvégezni, ha visszakaptuk az autót, illetve a leszakadt alkatrészeket.” -
TESCO-Zsömle
titán
válasz
Oliverda #13000 üzenetére
Kovának nem a gumi durrant ki, hanem a felni robbant szét és szaggatta le az abroncsot. Ha Haminál (is) a felni robbant volna szét, láttunk volna repkedő fémalkatrészeket.
-
MPowerPH
félisten
válasz
Oliverda #12785 üzenetére
Webber és Barrichello se tudott még semmit se felmutatni. Alonso és Schumi már megmutatta mit tud, VB címeket szereztek, sok futamot nyertek. Alonso is a semmiből építette fel Briattoreval a Renaultot, ezt se felejtsd el. Nem én voltam a rosszmájú, hanem Te a Schumis kritikáiddal. Az évszám meg már mind1, neki már kellett nem egyszer alkalmazkodnia.
És igenis olyanok voltak, nézd meg Verstappen mit csinált, aki egy elég jó pilóta hírében állt. Kört kapott Schumitól. Nem beszélve a Rothmans-okról, amik fényévekkel jobb autók voltak, de még Senna se tudta vele megfogni Schumit, béke poraira.
Asszem a Schumi imádatnak van oka, kiérdemelte, ezért is volt gerinctelen dolog, hogy mindenki, még a Német sajtó is támadta, nem beszélve az Olaszról, akik 3 éve még a seggét nyalták és siratták. Meg a régi kiöregedett pilóták, akik egy semmilyen középszerű versenyzők voltak, hogy jönnek ahhoz hogy kritikával illessék?! Ez a szánalom. Ő többet lerakott az asztalra, mint az egész mezőny együttvéve, és valaki kritizálni meri?!Az RBR -ek megfoghatatlanok. Bejött az a 0.3s amit mondtak, de lehet még több is.
-
MPowerPH
félisten
válasz
Oliverda #12780 üzenetére
Minardival is jó helyezést ért volna el, mert képes lett volna magára állíttatni az autót. Ez a nem mind1, hogy ő fel tudja mérni a hiba okát. A Ferraris éveket meg ne hozd fel, mert ő nem volt olyan szerencsés mint Lewis, hogy egyből TOP autóban ült, segge alatt volt minden, csak mennie kellett. Ha jobban visszaemlékeznél, a Benetton egy hulladék volt, még overálra se volt pénzük, úgy szúrtak neki oda egy matricát a nevével. És azzal a szar autóval 2x VB lett, majd mikor elhagyta a Benettont a Ferrari kedvéért, és Berger beült a Benettonba, nem értette a dolgot. Hogy tudott egy ilyen vezethetetlen, szar autóval VB-t nyerni Schumi. Ha jobban figyeltél volna, emlékeznél erre. És 96-tól beült egy lecsúszott/szétesett Ferrariba, és 2000-e ő, Todt és Brawn autót csináltak belőle. 98-ban messze voltak a Mekitők, Schumi mégis végig ott volt. És ha nincs a lábtörés, akkor már 99-ben VB lett volna. Mert Irvine béna volt, pedig Salo még futamgyőzelmet is adott neki. Ne már sajnálja valaki tőle a 2000-2004-es szakaszt, mikor előtte szarabnál szarabb autóban ült. Gondolkozzál, hogy a mai mezőnyből hány ember kezdte ilyen hátráltatott helyzetben az F1-et, mint Schumi?! Alonso, akit beleültettek a Minardiba.
Szvsz, többi pilóta meghajolhat előtte, Barrichelloval az élen.
Asszem 93-tól 98-ig kimaradt Neked az F1, ajánlom olvass róla sokat, nézd meg a futamokat, akkor nem állítasz ökörségeket.Motion_Blur: Persze hogynem.... Csak ugye a rosszmájúak... Bezzeg ha Lewisról szól valaki valami olyat, ajjaj, egyből szánalmas az egész.
-
MPowerPH
félisten
válasz
Oliverda #12774 üzenetére
Egy pilóta se szuperman, nézd meg Hamiltont. Button egyenlőre körbeveri, szépen csöndben. Közben meg Hamilton sokkal jobb képességű. Nézd meg Raikkonent tavaly előtt. Nem volt neki ideális az autó, Massaval nem tudta tartani a lépést.
A 2005-ös szar év pedig nem az autó számlájára írható volt, hanem a B gumik nem tudták felvenni a versenyt a Michelines abroncsokkal. Lásd Imola, ahol hirtelen 2s-et gyorsult Schumi.
Viszont Schumiban benne van az, és mindig is benne volt, hogy a fejlesztési irányba bele tud szólni, jó tanácsokkal tud szolgálni. Ebben is verhetetlen, és a Ferrari részben ezért is volt annyira TOP. Nézd meg Kimi-t....nem érdekelte az autó fejlesztés, nem is ment úgy neki, pedig kvalitásait tekintve van olyan jó mint Schumi.Abban is igazatok van, hogy Schumi hozta a médiát, a reklámot és a pénzt a csapatnak. Amennyit kifizetnek neki, annak többszörösét hozza vissza a reklám értéke.
Nyerni csak olyan autóval lehet, amiben a pilóta jól érzi magát. Most sok Rosberg fannak az fáj, hogy Schumi a kitüntetett pilóta a Mercedesnél, és nem Rosberg alá fejlesztenek. Ez részben érthető is. De nyílt titok, hogy Michael -t akarták top pilótának. Most bebizonyíthatja, hogy számára ideális autóval ő is megtudja verni Rosberget, eddig ugye fordítva volt. Rosberg számára ideális autóval verte meg Schumit.
-
MPowerPH
félisten
válasz
Oliverda #12768 üzenetére
Maximum Rosberg visszakapja a régi csomagot. Ha a Mesternek a túlkormányzott autó áll jól, akkor meg ő azzal megy. Most már imádkozok, végre befogják a pofájukat azok, akik eddig kritizáltak. Pedig csak az autó karakterisztikája nem volt ideális, a Mester nem felejtett el vezetni.
-
proof88
addikt
válasz
Oliverda #12702 üzenetére
most már csak 3., Button és Hamilton megelőzte, de elég ígéretes időt ment a Mester!
1:21.7 körül ment, Hamilton 1:21.3.
Jó lenne, ha Alonso nyerné a délelőtti edzést, mert rá tettem egy kis pénzt, tudom ilyenkor nem feltétlenül üres tankkal mennek, de gondoltam felajzza majd a katalánokat.
-
Pá
addikt
válasz
Oliverda #12637 üzenetére
Azt hittem, úgy fejezed be a mondatot, hogy "esetleg ha lesz link a képre, talán átküldöm a számot"
egyébként nem szeretné valaki összegyűjteni az összes klipet és év végén egy csomagban feldobni valami torrentre? én türelmes vagyok, hogy azt kivárjam, viszont ha lenne olyan, arra beneveznék
-
hunnylander
őstag
-
Nowhereman
őstag
válasz
Oliverda #12588 üzenetére
Ez egy irányváltoztatás volt, akárhogy számolom. Angol logika szerint : elindul befelé(ez az eredeti iránya) - majd ezt az irányt megváltoztatva kifelé. Jó hogy nem olyanokat linkelgetsz, amikor a száradó pályán tócsában hűti a kereket valaki... Eddig amiatt aggódtam, hogy beköltözött hozzád az éjjeli műszakos német takarítónő, de hál égnek csak a szerecsenmosdatás kezdi ködbe burkolni az itélőképességedet...
-
Peat;)
veterán
válasz
Oliverda #12570 üzenetére
Hát én most megnéztem, a lényeg szerinted ugyanaz..
ok, maradjunk annyiban hogy nem annyira látványos.
Másrészt érdekes hogy pont az csinálta "nem olyan látványosan" akivel szemben csinálták "látványosabban".
Egyébként sok büntit kiosztottak volna még 1-2 éve. Most hogy nem osztanak ki kb ugyanannyi a fórumozók között a vita, de legalább a pilóták vállalkozó kedvűbbek lettek.
-
Nowhereman
őstag
válasz
Oliverda #12551 üzenetére
"Mert Webber-t hányszor büntették?"
- No hirtelen amnézia lépett fel? Eddig átok jól soroltad...
"Itt csak egy valaki próbált meg gyengeelméjűséget bemagyarázni, mégpedig azt hogy tulajdonképen Hamilton hibája volt az amiért Webber nekicsúszott Ausztráliban."
- ezt pedig ne felejtsd el az a5 szerkeztőségének is közölni a görbetükörrel kapcsolatban -
-
Pá
addikt
válasz
Oliverda #12382 üzenetére
Amúgy valami olyasmit mondott Palik, hogy "lehet, hogy kap egy stop&go-t vagy akár az is lehet, hogy még meg is kell álljon 10mp-re". Szóval Palik az áthajtásost hívja s&g-nak, a s&g-ra pedig már szava sincs.
Más:
A Ferrarinál azt nyilatkozták, hogy csak a TV-ből látták Alonso előzését, amikor elment Massa mellett. Az a kérdésem, hogy akkor ők elvileg Massát várták először kerékcserére. Az elképzelhető, hogy Massa gumiját tették fel Alonsonak és Alonsoét Massának? Csak mert nem láttam túl nagy kavarodást, amikor hirtelen a spanyol tünt fel a boxukban, igaz, akkor nem is nagyon figyeltem erre.
Mondjuk gondolom már megóvták volna a többiek, ha lett volna mit, de mégis hátha csak nekem jutott ez eszembe az egész világon. -
wildrain
addikt
válasz
Oliverda #12368 üzenetére
Na neee, azért ennyire nem lehetsz már szűklátókörű...
Egy SC fázis a biztonságról szól, olyankor azért nem árt tartózkodni a másik lökdösésétől, pályáról való kiterelésétől. Ha szerinted ez okés, akkor ezután érdemes arra mennie a versenyzőknek, hogy SC alatt az előttük haladót kipöccintsék a bukótérbe valahogy, aztán már el is lehet mellette menni. Nem sántít ez neked?
-
MPowerPH
félisten
válasz
Oliverda #12364 üzenetére
Pont írtam még jóval előrébb, hogy sc alatt csak akkor előzhetsz, ha az előtted lévő a pályán kívülre kerül. Csak hogy itt Hamilton kitette onnan Webbert, ezt kellene már megérteni. És SC alatt csinálta, ahol még az se nagyon fordulhatna elő, hogy mellé kerül.
Innen nem egyértelmű, de ha kicsit is hozzáért, akkor óvás után eredménytörlés. -
#70869248
törölt tag
válasz
Oliverda #12357 üzenetére
az sirály
...bár nagyon nem akarok ellenkezni Wild-l, mert alapvetően sztem is szorította kifelé (csak dacoltam kicsit azért is szmájliztam).
Viszont sztem okkal, Webber-Vettel szendvicsből a Webber felé húzódás volt a jobb, mert ha szűken marad akár még ki is pörgethette volna Vettel amennyire szűken jött.
domino..
De azért kiváncsi vagyok az onboard-ra. -
MPowerPH
félisten
válasz
Oliverda #12297 üzenetére
"Azzal tisztában vagyok hogy az ellentéted vagyok... szerencsére. Ismerem az F1 szabályait ráadásul nem vagyok se dilettáns se jós és még csak BMW-vel sem kelek és nem is fekszek."
Megint a személyeskedés.... Ennyi telik tőled, bár őszintén mondva többet nem is vártam.
Te meg az F1, öcsém annyi közöd van hozzá mint a pápának a gyereknemzéshez. -
ronaldo
őstag
válasz
Oliverda #12301 üzenetére
Egész szezonra?
Barthezz2: senki nem mondta, hogy hibás. Vagy legalábbis én nem gondolom, hogy az lenne. Egyszerűen ráunt, hogy mögötte kell vonatoznia. Az meg, hogy nem meri megelőzni, nem egészen igaz, de annyi valós belőle, hogy a saját csapattársával akkor sem lehet olyan agresszív, mint egy másik versenyzővel szemben. Vagy legalábbis nem a szezon ezen részében. Szóval szerintem kicsit túlreagálod a helyzetet.
-
MPowerPH
félisten
-
MPowerPH
félisten
válasz
Oliverda #12280 üzenetére
A bírák a döntései azok, amik nem méltóak ehhez a sporthoz. 2 figyelmeztetés, és semmi büntetés. Ez annyira értelmetlen. Hamilton előző futamon tanúsított magatartási is közfelháborodást gyújtott, szerintem ezek után is hasonló lesz. A bírák már nem sokáig tudják védeni a hátsóját, egy idő után elég kínos.
-
Tomics
addikt
válasz
Oliverda #12169 üzenetére
már ne haragudj de akkor minek a boxutcába vezető út? akkor menjen mindenki a kavicságyba...veszélyeztette a másikat, miután meggondolta magát. ez minden csak nem szabályos. majd miután megtörtént a kerékcsere majdnem elgázolta a fél boxutca állományt úgy nyomta neki hogy ismét veszélyeztesse a másikat. aztán a SC mögött szépen kitette a kavicságyba Vettelt, így előzőtt ami legjobb tudomásom szerint szabálytalan. És akkor úgy tesz mintha semmi sem történt volna...
Nem beszélve az előző futamban történtekről. Legalább 1 büntit megérdemelt volna 2 futam alatt...
-
#95904256
törölt tag
válasz
Oliverda #12169 üzenetére
Nekem csak az rémlett, hogy régebben volt pár olyan szituáció amikor valaki úgy nyert pozíciót, hogy a pályát elhagyva előzte meg a másikat de ezért büntetést is kapott. Még olyasmi is rémlik, hogy egy-egy ilyen szituáció után gyorsan visszaengedte magaelé a másik, nehogy megbüntessék.
-
7Heads Drago
veterán
válasz
Oliverda #12161 üzenetére
De miért kell ennyire belerágnod magad.
Ahogy ő nem idézi a szkönyvet, pont úgy te se.
Mindenkinek: Nem az életünk függ tőle. Ez csak motorsport. Nem kell megölni senkit se. A stewardok döntenek úgyis.
Ha Hami büntit kapp, akkor Alonso is kaphat és a múltkoriért Webber is megérdemelte volna. De valószínűleg a versenybíróság kevesebbet akar beleszólni a végeredményekbe, mint az elmúlt években. Végül is jobb ha pályán dől el a verseny és nem az asztal mögött. -
hoffman_
nagyúr
válasz
Oliverda #12161 üzenetére
Én sem ismerek nagyon sok szabályt, F1.com-ot lusta vagyok végigolvasni, szimplán imdádom a futamokat. Hamiltont azóta csípem mióta van, amíg volt Kimi, addig fej-fej mellett, most viszont csak a Hami. De elfogult nem vagyok.
Nézzenek meg itt sokan pár régebbi(nem 5-10 éves) meccset. Sokat. És utána mondják, hogy fúj, meg hogy mocsok bunkó paraszt. Ez egy ilyen sport. Az interjúban Hamilton mondta, hogy nem is volt semmi, ami tényleg picit vicces volt, de csak azért, mert pontosan tudta, hogy beppfátlankodott, amit Vettel vissza is adott kijövetelnél. A pályán lévő meccsük pedig iszonyatosan jó volt szerintem.
-
Peat;)
veterán
válasz
Oliverda #11941 üzenetére
De én újfent nem csak a jelenlegi esetről beszéltem.
Az hogy neked f1=Hami egy dolog, látja mindenki. De ha nem egy Hami reflexű gyerek ráhúzza az előző első kerekére a hátsó kerekét szerintem nem állíthatjuk biztosra, hogy az egyenletbe nem jönnek be bizonyos pályaelemek. Egy kis elvonatkoztatás sosem árt. De mint mondtam oké, lehet sosem történik meg. No meg szerintem több ilyet nem látunk. Most érdekes volt, baj sem lett belőle. Mint fentebb írtam, mi jól jártunk, Hami is jól járt, Petrovnak is tetszett mert előtte ugyebár csak visszaelőzte így már tud majd videot mutatni Putyinnak az új Lada bemutatón.
-
Peat;)
veterán
válasz
Oliverda #11933 üzenetére
Mint írtam is feljebb nekünk csak jók ezek a balhék. De akármennyire is tökös Hami, látja az előtt lévőt és két irányváltás után lehet elgondolkodik hogy ha kivág és kicsit mellé ér a másik lehet megint irányt vált (direkt írtam Webberes példát...), és akkor bizony kerékösszeérésnél ő fog megint repülőset játszani, pedig azt már a színházban sem tetszett neki. Nem csak Hami szemszögéből kéne nézni az esetet, vannak pilóták akik ha ezt nem tiltják, lehet hogy a másikat falra kenik. Egy Webber, vagy egy újonc, akik nem mindig mérik fel kellően a helyzetet. Ha tiltva vannak dolgok akkor is van hogy megtörténnek csak csökkenti az ilyen esetek számát, de elnézve az idei évadot, akkor engedélyezzék. Én nem bánom, én az a felfogású vagyok hogy ez benne van nekik.
-
MPowerPH
félisten
válasz
Oliverda #11911 üzenetére
Nem, volt egy ilyen megállapodás, és a GPDA kérvényezte Charlie Whiting -tól, hogy a jövőben ezek az esetek büntetve legyenek. Mert a GPDA-n belül volt egy megállapodás, hogy csak egyszer lehet ideális ívről irányt váltani. Az mind1, Hami mit csinált, és miért, ő ezt csinálta, és Petrovnak esélye nem lett volna bebújni mellé, mert folyamatban cikázott.
Hiába próbáljátok itt védeni, ha legközelebb disznólkodik, megy higgadni a boxba. Nem véletlenül a pilótáknak se tetszett, és nem véletlenül volt egy megállapodásuk. Ennyi, mondjatok amit akartok, részemről lezártam a vitát. A végén csak nekünk lett igazunk ezzel kapcsolatban. -
Peat;)
veterán
válasz
Oliverda #11911 üzenetére
Máig totál világos az a szabály, minek kellene változtatni. Világos volt csapatvezetőnek, bíróknak akiktől büntetésként zászlót kapott, versenytársaknak, görbe tükör írónak, gyuszinak és paliknak, de még a saját csapata is jelezte hogy ezt ne. Nem a szabálytalanság a téma hanem a büntetés mértéke, mivel Petrov úgyis lassabb volt ez így volt jó hiába pattognak a többiek. Viszont a fekete fehérnek magyarázása máig hülyén nézne ki.
"Az az érvelés azonban, miszerint nem Lewis reagált Petrov mozdulataira, hanem fordítva, abszurd; persze tény, hogy először Petrov helyezkedett a McLaren mögé, ezt követően viszont már Hamilton rántotta félre a kormányt. Utána felváltva lépegetve mindketten a másik előző manőverére válaszolva cikáztak végig a célegyenesben.
Mindez azonban teljesen mellékes, a Nemzetközi Sportkódex L-függelékének IV. fejezete, konkrétan annak az 1/b) paragrafusa ugyanis a közhiedelemmel ellentétben nem kifejezetten a "blokkolást" tiltja, hanem "minden olyan manővert, amely más versenyzőket akadályozhat, mint amilyen például az egynél több irányváltás a pozíció megvédése érdekében." Márpedig Lewis háromszor teljesen, aztán a célegyenes végi féktávhoz közeledve még két alkalommal - igaz, akkor kisebb mértékben - irányt váltott, bevallottan azért, hogy a Renault ne kerülhessen a szélárnyékába. Ezzel az volt a célja, hogy védje a pozícióját, tehát egyértelműen megszegte a fenti szabályt. Petrov ugyanakkor semmilyen kihágást nem követett el, mert a többszöri irányváltás csak védekezés közben tiltott, támadás közben nem. Ami egyébként logikus is."
forrás: [link]
-
TESCO-Zsömle
titán
válasz
Oliverda #11795 üzenetére
Személyes vélemény, de én jobban csípem a klasszikus vonalvezetésű pályákat, mint ezeket a modern, össze-vissza tákolt vackokat vagy a városi retteneteket... Tudom mekkora cumi balesetkor, de szívesen viszont látnám az eredeti Nordschleife-t a maga ~20km-es hosszával...
-
Motion_Blur
félisten
Aktív témák
Hirdetés
- C# programozás
- Filmvilág
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- Bittorrent topik
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Apple MacBook
- Motorolaj, hajtóműolaj, hűtőfolyadék, adalékok és szűrők topikja
- Kerékpársportok
- BestBuy ruhás topik
- További aktív témák...
- Apple iPhone 14 Plus 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Xiaomi Redmi Note 13 256GB Kártyafüggetlen 1Év Garanciával
- Eladó megkímélt állapotban lévő Xiaomi 12T Pro 8/256GB / 12 hó jótállás
- Bomba ár! Dell Latitude E6410 - i5 I 4GB I 250GB I DVDROM I 14,1" WXGA I Garancia!
- Eladó szép állapotban levő Apple iPhone 15 256GB / 12 hó jótállás
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest