- One mobilszolgáltatások
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- Nem növel telepméretet a Galaxy S26 Ultra
- Motorola Edge 60 és Edge 60 Pro - és a vas?
- Amazfit Active 2 NFC - jó kör
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Magisk
- iOS alkalmazások
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
Aktív témák
-
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #5771 üzenetére
Én 1.5 év alatt eléggé kiábrándultam a Wi-Fi alapú netből, tehát ameddig van valamilyen ADSL vagy kábelnet megoldás addig inkább fizetek többet. Bár nem is igazán kerül többe, sőt. Ez a "kínai eszközök" duma meg szvsz elég gagyi. Nem tudom hogy mire gondolhatott "kínai" alatt de szerintem már az 5000-10000 forintos cuccok is viszonylag stabilak. Arról nem is beszélve hogy ma már minden hasonló cuccot ott gyártanak. A probléma ezzel van.
A Mercedes költségvetéséről meg annyit hogy én eléggé meglepődtem azon hogy Miháel potom 7 milláért jön vissza. Ismerve a korábbi fizetéseit ez egy vicc összeg. Persze ha még neki kellene fizetni ennyit azért hogy versenyezhessen még akkor sem kopna fel az álla nem azért mondom.
-
Iron Funeral
őstag
válasz
hunnylander #5769 üzenetére
Most kicsit furán hat amit mondasz, nincsen lekorlátozva a költségvetés? Ha le van korlátozva, akkor erősen kétlem, hogy pont a Mercedes (és a szponzorok) ne tudná(k) kifizetni a kellő pénzt. Arról nem beszélve, hogy jóval jobb alappal indulnak mint a Ferrari vagy McLaren, amire rátesz egy lapáttal, hogy jövőre nem lesz KERS
És akkor nem beszéltünk az -egyik- Adu ászról Ross Brawnról. Ellenébe kik vannak? Domenicali? LoL. Oké Whitmarsh nem csinált semmi szuperszonikus dolgot mióta ő a góré. -
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #5766 üzenetére
Ahh... akkor visszatér a crash test dummy?
Gondolom sima 802.11b vagy .11g. Az egy kalap **** ilyen célokra egy idő után és nem a mobiltelefonok miatt mert az más frekvenciát használ. Egyszerűen ezt nem arra találták ki hogy a sufni szolgáltatók kis területen több száz előfizetőt kiszolgáljanak. Persze ezt ők is tudják csak hát ugye a profit. Mondjuk én eleve nem is engedném hogy ezt az ingyenes frekvenciatartományt mindenféle jött-ment cég csak úgy kisajátítsa profitszerzés előre megfontolt céljából. Itt is ez van és már ott tart a dolog hogy az összes .11b és .11g frekvenciát használja ez a bizonyos cég, aminek köszönhetően az eredeti céljára már lassan használhatatlan lesz mert túlterheltek a sávok. Ergo szomszéd Pisitkével nem tudsz kis privát hálót csinálni mert amikor eljön az este és az előfizetők rászabadulnak a netre akkor szépen belassul ez is meg ők is meg minden és akkor lehet szidni mindenkit.
-
proof88
addikt
válasz
hunnylander #5766 üzenetére
Hát, én örülnék neki, mert annak idején is mondtam, hogy vissza kéne hozni Nelsinho-t az F1-be, mert a többség csak azt mondta, hogy pff, béna, stb., mintha ez olyan egyszerű dolog lenne ...
Csak aztán később nekem sem tetszett, amikor kiderült ez a Szingapúros dolog. Nem lett volna szabad összetörni direkt az autót. -
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #5762 üzenetére
Mi ez a Pikés sztori? Vagy ez már szándékosan nem fért el a sok Pé között?
-
stangli
senior tag
válasz
hunnylander #5757 üzenetére
és van olyan fogadó iroda ahol év közben a versenyek láttán nem változtatják az oddsokat?
-
Nowhereman
őstag
válasz
hunnylander #5746 üzenetére
Speed, Bourdais klasszissal jobbak voltak ennél a spanyol kölöknél, mégis kigolyózta őket Tost a saját kedvenceinek kedvéért. Talán van egy újabb kiskedvenc, akiért a régit kiebrudalja?
A több szériát ne mondd hátránynak, aki ezt nem bírja, az nem igazi bajnok alkat. Helyből van, aki két alsóbb-kategóriás szériát is megnyer párhuzamban. Arról meg ne is beszéljünk, hogy a hőskorban évi 40 versenyt is lezavartak a legendák, miközben gyakran a verseny előtti hajnalig bütykölgették a gépeket...
különben ha jövőre is a két legkésőbb elkészülő autó fog dominálni, akkor Sauber-Virgin párharc lesz...
-
Peat;)
veterán
válasz
hunnylander #5749 üzenetére
Azt nem is vitatom, fejlődik mindenki, hogy ki mennyire az majd kiderül minden évben. Ezért is kérdéses számomra Schumi, majd kiderül. Első pár futam biztos baromi érdekes lesz már a körülmények miatt is.
-
Peat;)
veterán
válasz
hunnylander #5746 üzenetére
Jaime folytatta a másik sorozatot is, nem csoda hogy kemény volt. Az első futamon viszont totál jól ment, a gyorsasága sem volt rossz. Túl sokat akart.
A francia meg szektoridőkben szorongatta Alonsot..csak nem tudott koncentrálni meg összerakni egy jó kört.
Koba lehet hogy évek óta tesztpilóta de én nem tudok arról hogy sokat tesztelt. Az akkori autó is elég új volt neki mert több hónapja nem tesztelte..
Ezek az arcok közül kettő kifejezetten rossz autóba ült. Ez sem mellékes, hogy rossz autóval eredményt elérni is nehezebb, mert muszáj kockáztatni.
Bizonyára van egy tanulási folyamat, Hamilton teljesítette azt ahogy írtam is. Azért jobban felkészítették, nem úgy mint a fenti srácokat, ezzel gondolom egyet értesz. Ebből szűrtem le hogy ezek az emberkék gyorsan megtanulják amit kell.
-
Peat;)
veterán
válasz
hunnylander #5743 üzenetére
Akkor rossz volt egy cikk, ennyit a magyar médiáról vagy az én memóriámról. Egyébként leírtam hogy a gumi és kocsi megszokása Alonso sara, így felesleges a sok info, hisz ugyanazt gondoljuk. A pályatanulásról meg annyit hogy az új pályák amik bejöttek mindenki megtanulta a mezőnyből senkinek nem okozott gondot. A kategóriaváltáshoz meg annyit, hogy átült Alguersuari (tuti nem így írja, sry) és rögtön jól ment viszonylag, ahogy a rönyónál a francia srác sem volt rossz gyorsaságban (ott a fejében voltak gondok). De említhetném a Buttont megleckéztető srácot aki sokat nem tesztelt és azt sem azzal az autóval. Szóval én tartom magam ahhoz hogy ha egy autó illik valakihez akkor az nagyon gyorsan megtanulja ahogy az új pályát is az f1-ben. Alonso ebben elmaradt a McLarennél, ki tudja miért, én úgy láttam az autóval voltak gondjai mert nem vezetett olyan agresszívan ahogy szokott. Nem tudott alkalmazkodni és kész. Én leginkább az elvertékkel vitatkoztam, azt mindenki el tudja dönteni mennyire reális szó az eddigiek után.
-
andy83
aktív tag
válasz
hunnylander #5722 üzenetére
Hát az a F1 törésteszt a végén nagyon komoly felvétel!!!
-
Bermi
aktív tag
válasz
hunnylander #5495 üzenetére
nagyon örülök, izgalmas alonso-hamilton-vettel-sumi csatákra számítok.
-
7Heads Drago
veterán
válasz
hunnylander #5495 üzenetére
Na apukám a lecke fel van adva a drukkereknek.
Vagy Ferrari, vagy Schumi?
Sose hittem volna hogy kell majd ilyen döntést hozni egyszer.
Ki fog itt a pole-ért menni? Mert túl sok a jelentkező érte. -
válasz
hunnylander #5495 üzenetére
Mint már írtam ezt nem fogom tudni megemészteni.
Piros,mint Michael Schumacher a Ferrariban.Már óvodában is így tanították.Valaki leírná,hogy ez a Mercedes/McLaren szétválás háttérügyileg mit jelent?
Hamilton/Button nem az lenne a logikus,hogy a Mercedes-nél legyen,mert alapból azt gondolnám jobb csapatnak vagy ez nem igaz?
Akkor meg McLaren elég erős lehet,hogy MS a polér menjen?előre kár jósolgatni,de talán van valami sejtésetek.
MS-nek akárhogy alakul,azért illik Rosberget elvernie,mert Amennyivel nagyobb pilóta egy új kocsiban mindketten és a korát a lelkesedéssel kompenzálva nem szabad efelől kétséget hagynia.
-
Iron Funeral
őstag
válasz
hunnylander #5501 üzenetére
Teljesen logikus amit írsz, csak kicsit el voltam tévedve a Mobil1 "hova tartozásával" kapcsolatban, de ahogy elolvastam amit írtál, hogy Exxon Mobil, egyből beugrott hogy nem is német a Mobil1
A RedBull meg boldog karácsonyt kíván -
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #5495 üzenetére
Az gyönyörű lesz ahogy a Mercedes-ben Alonso-t fogja kergetni aki már egy Ferrari-ban ül.
Ja és persze mindketten a 2-es rajszámú autó mögött fogják ezt az egészet művelni.
Enyhe tudathasadásos állapot azért szvsz majd felléphet a régi MS+Ferrari fanoknál.
-
Csabee.
nagyúr
válasz
hunnylander #5495 üzenetére
-
Iron Funeral
őstag
válasz
hunnylander #5495 üzenetére
Kemény, mégis lesz kiért izgulni jövőre
Közvetve kapcsolódik, hogy a Petronas lesz a Mercedes névadó szponzora. Érdekes, Mobil1 kiszáll a dologból? Persze engem nem zavar ha kettő kenőanyag gyártó/fejlesztő cég logója van az autón -
Pá
addikt
válasz
hunnylander #5495 üzenetére
Karácsonyi ajándék?
Azért a tesztet megvárják még szerintem a véglegessel.
-
P00By
nagyúr
válasz
hunnylander #5480 üzenetére
Több, mint a semmi
-
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #5480 üzenetére
Valaki szólhatott volna neki hogy Formula 1-es autót és nem motorcsónakot kell tervezni.
-
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #5428 üzenetére
Lehet hogy egy magyar politikus ül a Petronas élén?
-
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #5414 üzenetére
Úgy látszik hogy a Petronas-nál szeretik a német márkákat. A BMW-től mennek a Mercedes-hez.
Jön a Panasonic Sauber Ferrari. Vagy Sauber Panasonic?
-
JJános
addikt
válasz
hunnylander #5414 üzenetére
Én is nemrég olvastam ezt a hírt. Tetszik nekem!
Ha Sumi odamegy, egy szurkolójuk már lesz! -
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #5380 üzenetére
Akkor ezmi?
Pá: Úgy értem hogy vannak jobb F1-re alkalmas pályák is annál. Ráadásul nem is nagyon hatja meg a törököket az F1. Én ilyen helyre nem vinném a versenyt. Persze úgyis minden a pénzen múlik minden más sokad rangú kérdés.
-
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #5357 üzenetére
-
JJános
addikt
válasz
hunnylander #5361 üzenetére
Van remény. Ő is akar szerintem. Alig várom!
-
Thrawn
félisten
válasz
hunnylander #5347 üzenetére
Könyörgöm, valaki igazolja le Sato-t!
-
P00By
nagyúr
válasz
hunnylander #5347 üzenetére
Hipp hipp...!
-
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #5347 üzenetére
Húzza maga után a Panasonic-ot is?
-
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #5263 üzenetére
-
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #5232 üzenetére
-
attisx
addikt
válasz
hunnylander #5169 üzenetére
Remélem, hogy ez csak valami félreértés/ elgépelés lehet. Mert így kicsit logikátlan a dolog. Kizárt, hogy arányaiban jobban értékeljék a 7. a 8.-hoz képest, mint a 6. a 7.-hez viszonyítva.
25 (-5) 20 (-5) 15 (-5) 10 (-2) 8 (-2) 6 (-1) 5 (-2) 3 (-1) 2 (-1) 1
Szerintem is úgy lenne logikus, ahogy te írod.
25 (-5) 20 (-5) 15 (-5) 10 (-2) 8 (-2) 6 (-2) 4 (-1) 3 (-1) 2 (-1) 1
Egyébként szerintem is rendben van, legalábbis jobb mintha éremrendszer lenne. Így legalább lesz értéke a győzelemnek, illetve a dobogós helyekért is foggal körömmel kell majd küzdeni. Így egy VB esélyes nem engedheti meg magának, hogy a 3.-4. helyen biztonsági autókázzon.
-
SzalaiG
addikt
válasz
hunnylander #5169 üzenetére
Jó érvelés. Remélem elfogadják a csapatok. Igazságosabb lenne így!
-
brownus
veterán
válasz
hunnylander #5172 üzenetére
nem, yimmyayo-nál találtam a képet
-
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #5169 üzenetére
Ennyi erővel akkor adjanak mindenkinek pontot aki célba ér. 5 pont az első három között pedig már baromi sok. Elvileg nem hülye emberek ülnek a WMSC-ben de úgy látom néha tényleg hajlamosan elfelejtkezni a korábbi döntéseik okairól. Most éppen arról hogy miért olyan a pontrendszer mint amilyen. Ha már mindenáron ki akarják terjeszteni a 10. helyig (ami ugyan nem tudom hogy miért lenne jó) akkor legalább 12-10-8-7-6-5-4-3-2-1 arányban csinálnák.
Érdemes újraszámolni hogy mi lett volna idén ezzel a 25 pontos rendszerrel... Még az a minimális kis izgalom sem lett volna.
-
sekli
addikt
válasz
hunnylander #5162 üzenetére
és ha egy elektronika nem hagyná elindulni a kocsit, amíg rajtavan a cső? hiába nyomná a gázpedált, nem indulna el a kocsi...
-
sekli
addikt
válasz
hunnylander #5155 üzenetére
tetszett az írásod!
A tankolás legfőbb okainál írtad, hogy költséges veszélyes, és nem előznek miatta...
Veszélyesnek veszélyes, de simán meg lehetne oldani valami elektronikával, hogy ne tudjon elindulni addig, most meg a nagyobb kapkodás miatt lehet, hogy többeknek esik majd le úgy a kereke, mint Alonsonak. De miért olyan költséges? -
hunnylander
őstag
válasz
hunnylander #5155 üzenetére
Hozzáadtam egy szavazópanelt.
-
Csabee.
nagyúr
válasz
hunnylander #5143 üzenetére
Szerintem stream-en lesz! Majd figyelem
-
stvnppp
senior tag
válasz
hunnylander #5138 üzenetére
Meg azért Bernie nem gondolta komolyan, hogy most ne legyen brit nagydíj, amikor pont beindulna az üzlet azon a piacon. ( majdnem full angol csapat, ráadásul a jövő év favoritja )
(#5146) Nowhereman
Egyetértek.
Business is business. Ami három dologról szól: pénz, pénz, és még több pénz. -
Nowhereman
őstag
válasz
hunnylander #5121 üzenetére
Nos nem tudom, mennyire vagy otthon ennek a fizikájában. A gördülési ellenállás gyakorlatilag nem más mint a kerék-és a vele érintkező talaj süppedése miatt képződő egyfajta lejtő legyőzéséhez szükséges járulékos erőtöbblet, valamint létezik egy kevés letapadás feloldása is. Mármint egyenes menetben, az íven haladást most hagyjuk. Nos az első kétféle módon csökkenthető kemény kerék-út páros - a süppedés csökkentésére /erre jó példa a vasút/, a második a kerék átmérősének növelése - ezzel az azonos süppedéshez tartozó lejtő szöge csökken/erre pedig az óriásdömper/. A letapadás pedig anyagpáros és keresztmetszetfüggő - ez ugye olyasmi, mint amikor a sárból akarod kihúzni a lábad. Nos a gördülési ellenállás tényleg csökkenhetett, mert nagyobb lett az első kerék átmérője, és valszeg a letapadás is csökkent. De mondjuk ha az abroncsoknál maradunk, akkor a nagyobb kerék miatt nőtt a légellenállás, és ha már a légellenállásnál tartunk, akkor valszeg már korábban is csökkentették volna a mérnökök a szélességet, ha az ilyen pompás előnnyel járna hátrány nélkül...
Szerintem a tankolás körül kell keresni az okokat... - kisebb maximális tömegből adódó terhelés->puhább gumi, kisebb tank-> kisebb tengelytáv... -
JJános
addikt
válasz
hunnylander #5138 üzenetére
Olvastam már. Tetszik, amit írsz. Csak így tovább.
Miért pont 17?Talán valaki azt mondta, még 17 évig szeretnék élni, és amíg én élek, addig Silverstoneba lesz F1-es futam.
Egyébként Donington sokkal keskenyebb, rövidebb, kanyargósabb pálya, nem F1-re való.
JRC 1000-el viszont elég jó.(GRID) -
puttputt
őstag
válasz
hunnylander #5112 üzenetére
Kösz a linket! Jó lesz végre valami értelmeset... ebben az "üresjáratban"... ("indexelés" helyett pl...)
-
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #5114 üzenetére
Csak kíváncsi voltam.
Amúgy én is benyomtam bukkmárkba meg mentettem pár képet.
Ez a favorit. Csak a középső tag nem (volt) az annyira.
-
Nowhereman
őstag
válasz
hunnylander #5114 üzenetére
Nos, mondjuk a gumis munkádon a köridős dologban kihagytál nyomósabb dolgokat, mint a gördülési ellenállás, de azért gratula. Szinvonalasabb, mint sok hivatásos írás...
-
barnam_
nagyúr
válasz
hunnylander #5114 üzenetére
/fav
Csak törekedj arra hogy objektív legyél... -
Csabee.
nagyúr
válasz
hunnylander #5112 üzenetére
Király blog nézegetni fogom!
-
!Overdose!
őstag
válasz
hunnylander #5112 üzenetére
-
Markgx10
őstag
válasz
hunnylander #5114 üzenetére
Hozzáadva a kedvencekhez
-
P00By
nagyúr
válasz
hunnylander #5114 üzenetére
-
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #5112 üzenetére
Mi a jelszó?
-
Iron Funeral
őstag
válasz
hunnylander #5106 üzenetére
Nagy szám lenne, ha visszatérne, különösen ha még valami maradandót is alkotna a Mercivel (abból a bizonyos valamiből begyűjtené a 8. úgy értem
) Megint láthatnánk a zsenit működés közben
Na jó, inkább leállok mielőtt nagyon beleélném magam
-
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #5015 üzenetére
Nekem nem, szerintem ezek még a 2009es szabvány méretei. Itt az új:[link]
-
Nowhereman
őstag
válasz
hunnylander #5005 üzenetére
légyszi, húzd alá az a részt a hozzászolásomban, ami Lonziról szól...
/remélem viszonzatlan szerelemről hallottál/
különben Lonzinak a csapattal annyi volt a baja, hogy nem ő volt a minden... -
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #5005 üzenetére
Képek?
-
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #4993 üzenetére
"(Button oda se szerződött volna, ha nem lenne Lowenek igaza, Rubens stílusa is eltér Buttontól és mégis mindkettő nyert futamokat, közel egy szinten voltak.)"
Konkrétan erre gondoltam.
b-type: Joó Gábort kihagytad a sorból.
-
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #4985 üzenetére
Inkább azt mondd meg hogy szerinted Lowe miről beszélt.
mod: Mindig mondtam hogy az F1 nem nőknek való. [link]
-
hejesírásó
senior tag
válasz
hunnylander #4838 üzenetére
én ha nem is mclaren kettős győzelmeket, de egy jó harcot a mclaren a merci és egy harmadik, nem pirospozsgás csapat között, amibe nem tud beleszólni Alonszó.
ez lenne egy jó évad számomra.
-
!Overdose!
őstag
válasz
hunnylander #4838 üzenetére
Úgy legyen!
-
D@ni88
addikt
válasz
hunnylander #4735 üzenetére
1/4e angol, a többi skót és ír
-
dokar
addikt
válasz
hunnylander #4735 üzenetére
a magazin brit
-
dokar
addikt
válasz
hunnylander #4731 üzenetére
angolok az angolokat kedvelik, minő meglepő
-
stvnppp
senior tag
válasz
hunnylander #4731 üzenetére
Hát igen. És ha most nem sikerül leigazolnia a Mercedeshez, akkor szerintem fújhatja a Forma1-es karrierjét. Elfelejtik hamar.
Ferrarihoz a következő pár évben nem lesz visszaút, Alonso-Massa páros, Mclarennél ha beválik a jövő évi páros, akkor az marad jó ideig, ha meg nem, akkor keresnek valaki helyére egy 'Kovalainent'. Mercedesnél Rosberggel nem lesz gond, a másikat meg meglátjuk, ha Heidfeld, akkor vele se hinném. A többi csapathoz meg nem fog menni. Bár ha nincs ló.... De akkor már nekik sem fog kelleni. -
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #4709 üzenetére
-
P00By
nagyúr
válasz
hunnylander #4709 üzenetére
Nee
-
Iron Funeral
őstag
válasz
hunnylander #4695 üzenetére
Kár az autóért, jó hangja volt, bár a motor még ment a bukfenc után ha jól hallottam
Egyébként meg nagy mákja volt, ráadásul karc nélkül megúszta
-
P00By
nagyúr
válasz
hunnylander #4493 üzenetére
Gyilkos
Nagyon jól néz ki!
Jarod1: Ne mond!
Komolyan?
-
venember83
nagyúr
válasz
hunnylander #4493 üzenetére
Santander? Le vele.
-
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #4493 üzenetére
Elég gonosz.
-
enzodasilva
csendes tag
válasz
hunnylander #4472 üzenetére
Most akkor életbe lépett a 4 autós szabály? Nekem nagyon úgy tűnik...
Csak azért "válik" papíron!!! a McLaren a Mercedes-től, hogy indíthassa Mercedes GP-ként a Brawn-t, hiszen egyszerre 4 autót másként nem versenyeztethetne, így viszont igen. Ezt csak az nem veszi észre aki ...lye, vagy csak én látok valamit rosszul?
-
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #4440 üzenetére
Jó, persze. Már ez is nyílt titok volt lassan.
Elég kérészéletű volt a Brawn GP elnevezés. Lehet átírni az aláírásokat.
Mercedes GP - It starts here...
Kíváncsi vagyok hogy ezután jövőre milyen festést kap majd a McLaren.
-
lenox
veterán
válasz
hunnylander #4441 üzenetére
Arra akartam utalni, hogy egyenesben oke, hogy 100 kg plusz uzemanyag csak 100 kg-mal nyomja jobban a kereket, de egy 4g-s kanyarban 400 kg-nak megfelelo erovel nyomja oldalra, raadasul kanyarban nem is oszlik el szimmetrikusan az ero, ugyhogy en azt gondolnam, hogy szamit az a plusz tomeg.
-
lenox
veterán
válasz
hunnylander #4402 üzenetére
az autók elnehezedését nem kell túlértékelni; 2000* kg vs 2100 kg,
Egyenesben oke, de kanyarban?
-
#70869248
törölt tag
válasz
hunnylander #4430 üzenetére
áá sztem nem..a sóderágy erre van kitalálva, el kell süllyedjen. Van rá példa hogy kievickél belőle egy 550kg-s bazi széles gumikon felfekvő formula autó, de...a logikáját nem vágom.
belehajtok a sóderágyba..eddig oké.
ha elsüllyedek akkor ennyi volt, ha nem süllyedek el akkor megbüntetem a pályátEgyedül azt tudom elképzelni hogy nem vágta le hogy az sóder. Eddig bármelyik sóderágyon szaladtam (próbáltam) a bokám nyekltett és estem-keltem.
-
Markgx10
őstag
válasz
hunnylander #4430 üzenetére
Halálos. Montezemolo is maradt volna meg a saját dolgánál, mert ez ultragáz
-
wildrain
addikt
válasz
hunnylander #4415 üzenetére
PR szempontből még a Renaulthoz tartozik az év végéig.
Ha lenne egy kis esze, akkor a csalásügyre hivatkova felbontaná a szerződését, és rendesen munkába állna a Ferrarinál. Persze az is lehet, hogy egyelőre nincs mit csinálnia és emiatt nem érdemes szerződést bontogatni. -
Peat;)
veterán
válasz
hunnylander #4413 üzenetére
Alonsonak ezt a pulcsit úgy tíz éve köthette a nagymama, egy 60-as évekbeli könyv útmutatása alapján.
-
JColee
őstag
válasz
hunnylander #4411 üzenetére
lol
kár hogy nem vette fel,ahogy alonso és massa megtolja a kocsit -
Peat;)
veterán
válasz
hunnylander #4402 üzenetére
A mclaren a ferraris végkielégítésre hivatkozva ajánl "kevés" fizetést, olyannyira hogy ha Kimi kilépne az f1-ből akkor anyagilag jobban járna, mert akkor 7 millát kaszírozna pluszba(gerinctelen ferraris szerződés által), míg ha elfogadná a mclaren ajánlatot nem érne el ennyit az éves fizetése. Én valami ilyet olvastam. Ez alapján a mclaren nem nézi le, ezt nem is állítottam, a fórumban lepődtem meg hogy milyen kritikákat kap egy ilyen félév után a finn. Ez alapján a mclaren csak hülyének nézi és visszaél a helyzettel, de nem akarná megszerezni ha ők is lenéznék, kiégettnek néznék. Meg kellene egyezniük, biztos van sértődöttség Kimiben de ezt a helyzetet magának is köszönheti. Szerintem még a Brawn is simán kifizetné azt amit a Mclaren (Button ugyebár követelőzik, szerintem többet mint Kimi) és Rosberg szerintem egyáltalán nem olyan klasszis pilóta mind amilyennek állítják, az autó meg biztos jó lesz nekik, így nem lett volna rossz opció, sőt. De Kimi tudja mit akar..
-
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #4391 üzenetére
Az eredeti témához visszatérve a McLaren szvsz csak ráfarag ha leszerződteti Button-t. Szerintem eredményekben sokkal inkább jövedelmezőbb lenne Raikkonen vagy Heidfeld szerződtetése mert őket még hajtja valami. Raikkonen-t az hogy revansot vegyen a Ferrari-n Heidfeld-et pedig az hogy bebizonyítsa hogy valójában jobb mint amilyennek sokan elkönyvelték. Button azon kívül hogy mutogatná a szép fogait meg leforgatnának vele pár Vodafone reklámot nem hiszem hogy sokkal többet mutatna. Nem tudom hogy mi motiválhatná... ja persze hogy elverje Hamilton-t.
-
Motion_Blur
félisten
válasz
hunnylander #4391 üzenetére
Ezt most éjszaka álmodtad?
-
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #4391 üzenetére
"Amikor a motorok elkészülnek, lemérik dyno-n a teljesítményüket és van közöttük szórás; a legerősebbek mennek a Silver Arrowsba, a közepesek a Force Indiának, a leggyengébbek a McLarennek. Ez így lesz."
Ja, persze. A McLaren aki már 15 éve használ Mercedes motorokat pedig nyilván olyan hülye hogy nem fogja majd észrevenni ezt.
b-type:
"ők leráztak magukról egy patinás csapatot, és gyáriként sikeresebbek lettek."
Én ezt úgy értelmeztem hogy szerinted a BMW Sauber sikeresebb volt mint a BMW Williams...
-
#70869248
törölt tag
válasz
hunnylander #4387 üzenetére
ha nem lenne ott Ross Brawn, azt is mondanám hogy a McLaren legyűri a Mercedes-t.
...
Az lehet a baja a Mercedes-nek, hogy a McLaren túl patinás név, egyértelműen elnyomja a Mercedes sikereit. Megvenni viszont nem tudják, megpróbálták.
Eddig gyíkok voltak egy olyan döntést meghozni mint a Bmw, ők leráztak magukról egy patinás csapatot, és gyáriként sikeresebbek lettek.
Viszont ha azt nézzük, mégsem. Mert a Williams megmarad a Bmw elmegy.
...a fene enné, ha a Bmw legalább motorszállítóként megmaradna, az lenne a legszebb.
Mert a McLaren leszerződhetne a Bmw motorokra,..és ettől pláne nagyobb nyomás kerülne a Mercedes-re.
Így most a felállás elég kiegyenlítettnek mondható, van egy remek autója a Brawn-nak egy remek csapatfőnökkel, és (talán) egy éhes Rosberg-l.
A McLaren-nél viszont lesz egy jól működő csapatvezetés...akár visszajön Ron Dennis akár nem. Van egy remek autó, és mindenképpen erősek Hamilton-nal is.
A jelenlegi FIA szelek kedvezőek a McLaren-nek, sztem anyagilag túlélik anélkül hogy leesne a színvonal. Viszont a motorkérdés az kényes téma...hamraosan kell keresni egy beszállítót. -
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #4383 üzenetére
"This week; magyarul 'egy héten belül', 'a jövő héten'."
A jövő hét nálam next week vagy forthcoming week, de jó, akkor vegyük úgy hogy egy héten belül.
"és a britek a hétvégével kezdik a hetet, vasárnappal."
Vasárnap ma van és az a cikk nem ma született.
"Feltételezem, hogy Button olcsóbb, mint Kimi. Brit csapatnak jobban kellhet egy brit pilóta. Buttonra a Vodafone is rá lehet izgulva."
Lehet hogy olcsóbb és most jön a képbe az hogy ezután Robertson-ék mennyit engednek Raikkonen fizetési igényéből. Ők is tudják hogy ez az egyetlen szabad ülés ami még számításba jöhet. A brit csapatnak pedig már van egy brit pilótája.
"A Mercedes azért vált a Brawnra, mert az olcsóbb nekik,"
Meg mert Norbi így ott majd jobban kiélheti megalomán hajlamait.
"A McLarennek az a veszte, hogy eltávozik a 'fő szponzor', aki a költségvetés legnagyobb részét adta, valószínűleg többet, mint a Vodafone, plusz ingyen motor, ráadásul a szelektált prémium."
Nem hiszem hogy a McLaren-nek hatalmas nagy gondot fog okozni egy másik szponzor becserkészése. Az ingyen motor pedig állítólag még megmaradna nekik egy darabig.
"Vajon a full német Mercedes hogy viselné, ha az elhagyott McLaren verné a motorjaikkal a gyári csapatot?"
Sz@rul.
Bár azt azért kétlem hogy esetleg ezért majd szándékosan gyengébb megbízhatóságú motorokat adnának nekik. Egyrészt erre elég hamar rájönnének a McLaren-nél másrészt ha ez kiderülne az nem vetne túl jó fényt a Mercedes-re. Mindenesetre hosszú távon nyilván a saját motor fejlesztése lesz a megoldás. Dennis már válogathat is a kész tervek közül amin csak csiszolgatni kell. BMW vagy Toyota. Illetve ha nagyon be akarnának vonni egy autógyárat is akkor ott van a VW és jöhet a McLaren-Audi. Aztán már nem csak a DTM-ben picsáznák el a Mercedes-t hanem az F1-ben is.
-
venember83
nagyúr
válasz
hunnylander #4383 üzenetére
Vajon a full német Mercedes hogy viselné, ha az elhagyott McLaren verné a motorjaikkal a gyári csapatot?
Idén is verte a "privát" csapat a "gyári" Mercedest, szóval nem hiszem, hogy komoly gond lenne belőle, max kicsit jobban összekapná a Brawn aero részlegét a Mercedes ebben az esetben.
-
Iron Funeral
őstag
válasz
hunnylander #4373 üzenetére
Na mondom én, lehet hogy Brawn nem fizetné ki Kimit, de a Mercedes (az igazi ezüstnyíl, amiben szívesem látnám) ki tudja fizetni. Persze más dolog, hogy a Merci kit akar, bár Norbi azt mondta hogy Heidfeld nem illik a Mercihez, szóóval..
-
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #4373 üzenetére
Nekem megragadta csak nem igazán értettem.
"This week it will be announced that Mercedes-Benz has sold its shareholding in McLaren and will be taking a majority stake in Brawn GP. "
Holnap? Vasárnap? Vagy Brundle időzavarban lenne?
Hát ha ilyen hülye a McLaren hogy 'törlesztésből' akarja Button-t akkor megérdemelnék hogy ne legyenek konstruktőri VB-k még vagy újabb 10 évig. Szerintem oltári nagy hülyeség lenne törlesztésért (és) egy rajtszámért leszerződtetni egy (szerintem annyira nem jó) versenyzőt. Arról nem is beszélve hogy 2 brit egy csapatban...
Na meg Whitmars saját akaratából járult hozzá ahhoz hogy motort kapjon a Brawn tehát inkább a saját fejét verje a falba ha valóban törleszteni akar.
"A McLaren nagylelküsége okozta a vesztét, mivel az ő hozzájárulásuk kellett a Brawn Mercedes általi megmentéséhez, és közvetetten ez vezetett a szakadáshoz."
Vesztét? Miből gondolod ilyen biztosra hogy ettől nekik hosszú (vagy akár rövid) távon rosszabb lesz? Mint korábban írtam már 97-ben felröppent hogy a Mercedes gyári csapatot csinálna a McLaren-ből. Azóta 2-3 évente mindig újra felröppent gondolom nem teljesen alaptalanul. Dennis és barátai pedig nem fogják eladni a részesedésüket ez tuti. Ergo csak egy kiút van. Lauda pár éve nyilatkozott egy ilyet amin érdemes elgondolkozni.
-
Motion_Blur
félisten
válasz
hunnylander #4373 üzenetére
Pedig csak iróniának szántam
-
P00By
nagyúr
válasz
hunnylander #4364 üzenetére
What would I do? As Brawn GP, I would give Button a 24-hour ultimatum to sign or leave.
-
venember83
nagyúr
válasz
hunnylander #4332 üzenetére
Itt viszont Dell gépek vannak, nem arról volt szó, hogy a Lenovo az IT-partner?
-
wildrain
addikt
válasz
hunnylander #4283 üzenetére
És mégvalami:
A cikk szerint "Dennis az idei év elején a hazugságbotrány miatt távozott a csapattól, és vonult a háttérbe, hogy a McLaren kedvezőbb büntetést kapjon."
Nekem úgy rémlik, hogy az új autó leleplezésekor lett bejelentve, hogy Dennis átadja a helyét, és már az év első versenyén már rég Whitmarsh volt a főnök. Hol volt még akkor a hazugságbotrány...
Itt is van. Már január közepén távozott. -
andy83
aktív tag
válasz
hunnylander #4289 üzenetére
Tényleg jó kép!
-
Motion_Blur
félisten
válasz
hunnylander #4289 üzenetére
Mi ez a bádoglemez?
-
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #4289 üzenetére
Sokat látni belőle.
-
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #4281 üzenetére
Valaki rosszat álmodott a formula.hu-nál.
-
tuskooo
addikt
válasz
hunnylander #4277 üzenetére
Ha nem döglik le alatta folyton az a szar Renault motor...
-
greenmukk
tag
válasz
hunnylander #4249 üzenetére
Aztaqrva ,nekem nagyon bejön ez a ferrari
brutális hangja van,és sztem külsőre is király
-
proof88
addikt
válasz
hunnylander #4249 üzenetére
Szerintem azért nem került ki kép, mert nem akarnak minket sokkolni a piros ruhába öltözött Alonsoval.
Erre még a száguldó cirkuszon nevelkedett fanok sincsenek felkészülve...
-
venember83
nagyúr
válasz
hunnylander #4249 üzenetére
Jó autónak tűnik, kár, hogy akkor a jövő évi szezonban is szar lesz a Ferrari, egyszerre nem képesek jó utcai ÉS versenyautókat gyártani.
Aktív témák
Hirdetés
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Windows 11
- One mobilszolgáltatások
- Budapest és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Steam Deck
- laskr99: Processzor és videokártya szilícium mag fotók újrakezdés
- Tőzsde és gazdaság
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Videós, mozgóképes topik
- Milyen autót vegyek?
- További aktív témák...
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450 R5 5500 16GB DDR4 512GB SSD RTX 2060 Super 8GB Rampage SHIVA TT 500W
- BESZÁMÍTÁS! GIGABYTE B660M i7 13700 32GB DDR4 512GB SSD RX 6800 16GB Thermaltake Core X5 GB 850W
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450 R5 5500 16GB DDR4 512GB SSD RTX 2060 Super 8GB SilentiumPC Signum SG1V TT 500W
- BESZÁMÍTÁS! Asus B550M R5 5600X 32GB DDR4 512GB SSD RTX 3060 12GB THERMALTAKE Commander G41 700W
- BESZÁMÍTÁS! MSI B460M i5 10400F 32GB DDR4 512GB SSD RTX 2060 Super 8GB Zalman S4 Plus TT 500W
- BESZÁMÍTÁS! Asus B760M i7 12700KF 32GB DDR4 512GB SSD RX 6800 16GB Rampage SHIVA FSP 700W
- Készpénzes számítógép PC félkonfig alkatrész hardver felvásárlás személyesen / postával korrekt áron
- Microsoft Surface Pro 7 - Újszerű, dobozban, gyári töltővel, billentyűzettel
- Szerezd be most az érzékelhető különbséget! Akár 0% THM-re
- Országosan a legjobb BANKMENTES részletfizetési konstrukció! Lenovo ThinkPad L16 Gen 1 Prémium
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest