- One mobilszolgáltatások
- Írországban lezárult, az USA-ban csak most indul az Apple dráma
- Vékonyabb lett, jobb kamerát kapott, de az akku maradt a régi: itt a Fold7
- Változó design, tekerhető lünetta: megjött a Galaxy Watch8 és a Classic
- Xiaomi Smart Band 10 - a hetedik napon megpihen
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- Yettel topik
- iPhone topik
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
Aktív témák
-
Kroni1
veterán
-
MPowerPH
félisten
válasz
Oliverda #20686 üzenetére
Azt mindjárt gondoltam.
De reális esélye Hamiltonnak csak akkor van, ha a Meki gyorsul egy kicsit, és Alonso egy futamot nullázik. Webber viszont Vetel segítségével még befoghatja lazán.
Egyébként nem értem Button mit ugrál?! Lassú, tompa, és már esélye sincs a VB-re, mégis pattog. Aszem Whitmarsh majd elbeszélget vele erről, bár fölösleges, mert Hami -t úgyse tudná támogatni, ahhoz irtóan lassú. -
mephi666
nagyúr
válasz
Oliverda #20673 üzenetére
jah, annyit akartam még hozzátenni, hogy poén lenne összetenni ezt a 20évet egy táblázatba, ahol éves bontásban ott lenne a rangsor a 2010 előtti és 2010-es pontosztásnak megfelelően is...
nekem mondjuk tetszett így ez a szezon, mert nem arról szólt, mint régebben, amikor schumi már a hungaroringen ünnepelhette a vb-címet
azon a környéken ment el a kedvem a nézéstől, mert nem sok izgalmat hoztak a futamok... túl nagy volt a ferrari erőfölénye... most változott a helyzet elég sokat
-
mephi666
nagyúr
válasz
Oliverda #20673 üzenetére
én ebben úgy hiszek, mint a babonában
a forma1-ben szerintem jobban kijön az, hogy: "aki képes megnyerni egy futamot, az az egész vb-t is megnyerheti", mint más (nem technikai) sportokban... mellesleg év közben nem lehet átigazolgatni sem meg semmi hasonló...
úgy vagyok vele amúgy, hogy alonso-t látom legesélyesebbnek, de mivel akármi bekövetkezhet, úgy mindenki esélyes, akinek még matematikai esélye van
akármi lehet... akár a ferrarik és redbull-ok szétzúzhatják egymást a következő futamon már a rajtnál és akkor hamilton is nyerhet még simán
-
Motion_Blur
félisten
válasz
Oliverda #20641 üzenetére
jó kép
börni kormánya pimasz
-
PazsitZ
addikt
válasz
Oliverda #20134 üzenetére
ssze kéne kapja magát
Ebben egyébként teljesen igazad van. Már futamok óta nem hozott össze egy szép rajtot és párszor be is ragadt pilóták mögé.
De a szerencsével kapcsolatban azért érdemes megnézni, hogy az eddigi páylafutása alatt mennyire volt szerencsés. Szvsz már kijár neki nem is kevés.
Amúgy meg remélem vb-t nyer és akkor valószínúleg visszavonul felszabadul egy jó heyl és mindenki örülhet. Vettel meg még lesz vb, mert nem hiszem, hogy lenne más, akit ennyire tolnak, mint őt. -
MPowerPH
félisten
válasz
Oliverda #20123 üzenetére
De már milyen régen... Törökország óta feszül folyamatosan. Horner számításai nem jöttek be, mert Webber még mindig Vettel előtt van, bármit próbáltak eddig, nem jött be. Savanyú a szőlő. Mark meg kitart, becsülöm nagyon. Ekkora elnyomás mellett nem sok pilóta bírná ki ilyen sokáig. Azt már biztosan bánja, hogy aláírt az RBR-hez még egy évet.
-
-Mike-
addikt
-
ronaldo
őstag
válasz
Oliverda #20108 üzenetére
Kubica meg is állná a helyét. Mondjuk nem csak a Ferrarinál. De veszélyes az ilyen dolog, hogy két gyors pilóta egy élcsapatban. Mclaren is ezért választott már másodszor második vonalbeli pilótát hamilton mellé. Ferrarinak is jobb ez az egy gyors pilóta/lassabb pilóta leosztás. A RB-nál is ha egy dudás lenne a csárdában, az az illető már rég vb lenne.
-
Motion_Blur
félisten
válasz
Oliverda #20093 üzenetére
Kobayashi válthatja Massát a Ferrarinál
Holnap már az lesz, hogy Schumachert szerződtetik, segíteni Alonso-t...
-
PazsitZ
addikt
válasz
Oliverda #19909 üzenetére
Annyira bírom az erőlködős mosdató szövegeidet, ami ráadásul rengetegszer teljesen felesleges.
Ha Hami véletlenül ütközik, kicsúszik az általad mindig meg van magyarázva, hogy az azért van mert bezzeg ő keményen nyomja nem csak tötymörög.
És itt most nem arról van szó, mindenki hibázik, benne van, meg inkább szabadedzésen ismerje meg a pálya határait, ezek után legalább futamon biztos nem fog bekövetkezni.Az eső meg tényleg hozhat egy izgalmas futamot szóval essen csak.
-
D@ni88
addikt
válasz
Oliverda #19909 üzenetére
Kimit ennyi hibázás után már szidtad hogy nem ide való, pedig hát 09ben nem is volt jó a kocsi. Aztán mégis ő szerezte a legtöbb pontot az utolsó pár futamon. Csak ott az év eleje volt elrontva, hogy 15. helyekről kezdték... jah és ha belegondolsz 2008 se volt annyira szar év neki, csak sok volt a baki a csapat részéről, műszaki hibák, és persze még ő is hozzátett.
De amúgy pl nem volt lemaradva annyival Massától mint Button Hamitól.Ezzel most nem azért jöttem hogy untassalak, csak rávilágítanék, hogy ott rendesen szapultad Kimit, ha hibás volt ha nem, itt meg még Hamilton kiderül hogy jól csinálta a dolgot hogy 2x nullázott
Én várom az időmérőt, tényleg jó lenne olyan futamot is látni hogy a nagy csapatok a 10x-edik helyről zárkóznának fel, de úgysem lesz belőle semmi. Megnézném hogy Webber és Vettel hogy húznák át magukat a mezőnyön. Persze főleg Vettelre, mert hát nem erőssége az előzés. Hamilton ebből viszont kifejezetten jó, már ha nem bonjta le a kocsi éppen aktuális kerekét
Alonso viszont nem olyan heves ha előzésről van szó, mint régen, de legalább egyben tartja a kocsit, és csak akkor előz ha nagyobb kockázat nélkül túl tud lépni az előtte haladón. Szval érdekes lenne látni hogy alakulna az "élmenők" dolga.
Mondjuk úgy is benne lesz mindenki az első 10be, szval ettől nem kell félni... -
MPowerPH
félisten
válasz
Oliverda #19909 üzenetére
Ez mind igaz, kell egy kis 'őrültség' ide. Csak már rezeg a léc, 2db nullapontos futam után még egy 3. már valszeg a VB esélyekbe kerülne. Alonso az elején volt szétesve, azóta összekapta magát. De az RBR ellen ez nem lesz elég egyiknek sem. Mondjuk itt ahogy nézem, Button 1s -es lemaradással jön. Hamilton ebből 0.6s-et csinálna, kb. annyival szokta mostanában ütni Button -t.
De ha holnap esik, akkor sok minden változhat az erőviszonyok terén. Kubica jól megy, de szerintem ez csak a szabadedzésekre tart ki nála. -
MPowerPH
félisten
válasz
Oliverda #19907 üzenetére
Hami mostanában gyanúsan sok hibát vét.
Mondjuk ő nem az a Raikkonen féle hidegvér, ez már többször kiderült. De azért ez kezd lassan kínos lenni.
Persze az is igaz, hogy az egy borzasztó nehéz rész. Kicsit nagyobb sebességgel érkezel, vagy lecsúszol az ideális ívről egy pöppet, akkor ott majdnem biztosan eldobod a kerékvető miatt.
Fernando biztosan hozza majd a 3. helyet, de a két RBR itt valszeg megfoghatatlan lesz.
Szingapur más tészta volt, ott nehéz volt összerakni egy ép kört, ami szabadedzéseken annyira nem erőltettek. Itt viszont látszik a nyers RBR fölény.
-
puttputt
őstag
válasz
Oliverda #19344 üzenetére
Ott a pont.
Egyébként lehet, hogy csak rájött; jobban áll neki a piros mint a sárga vagy a kék...
Ilyen "súlyos" indokok kellenek, hogy...Kieg.: Azért sem lenne "lelkiismeret furdalásuk", mert Massa már gyakorlott "kaszkadőr". Szegény párának... már csak egy ilyen konspiratív akció hiányozna neki a teljes élethez.
-
attisx
addikt
válasz
Oliverda #19294 üzenetére
Basszus, ennek a Helmut Markonak tutira van elefánt és/vagy orrszarvú a családfáján, különben nem lenne ilyen vastag bőr a képén. Ahelyett, hogy behúzná fülét-farkát, és csöndben örülne, hogy szárazon megúszták, még ő durcizik, hogy a "csúnya McLaren már megint árulkodott"...
-
proof88
addikt
válasz
Oliverda #19215 üzenetére
sztem a biztonság miatt nem akarják ilyen pályákra az extra lágy keveréket bevetni ... pl monza olyan, hogy ugye van rajta néhány kanyar, nem nagyon tudnak túlmelegedni a gumik, a hosszú egyenesekben meg idejük is van hűlni ... viszont a parabolica egy necces kanyar, ahol lehet olyan terhelést kap a bal első, hogy azt nem viselnék el az extra lágy gumik ... sajnos a tartóssága meg túl jó ezeknek, de nem is az extra lágyak tartósságával van a gond szerintem, hanem hogy a terhelhetőségük felső határán túl van az amit kaphatnak a parabolicában ... persze nem értek hozzá, csak gyanítom ... hogy extra lággyal is lehetne menni mondjuk 30-40 kört max, de a túl nagy terhelés miatt ez a 30-40 kör olyan lenne, hogy bármikor szétmehet a gumi... mert a hőmérsékletekkel nem lenne gond szerintem ... Szuzukában azért már a hőmérsékletek is neccesek egy szuper lágynak az 1. szektorban elvileg, nem csak a nagy terhelés ... hát sajnos már Bahreinben is látszott mennyire tartósak a gumik ... még az lenne a jó, ha annyit veszítenének a tapadásból, hogy azért lenne muszáj cserélni őket mert túlságosan belassulnának velük a kocsik, annyira hogy nem érné meg halogatni velük a boxkiállást, hiába bírják ... csak hát ezek bírják is és tapadnak is ...
-
PazsitZ
addikt
válasz
Oliverda #19068 üzenetére
És mennyi ez a különbség? Button és Vettel esetében lehet esetleg mérvadó, de a ferrarik és Webber sebességétől alig nagyobb. Hami pedig bár közel van, de alapvetően egyedül az első szektorban gyorsabb.
Persze bármi összejöhet, főleg egy jó rajttal, de Button csomagja nekem erősebbnek tűnik. Szóval Haminek nem lesz könnyű dolga. -
hunnylander
őstag
válasz
Oliverda #19008 üzenetére
Nincs. Alapból kevés fotó van róla.
Ez egy érdekesebb perspektíva.
A fotósok zöme nem egy Darren Heath. Pl. böngésztem a Nextgen Auto mai nagy galériáját. Tele van unalmas nézetekkel, de abból aztán dögivel.
Ráadásul a portálok jól berámolnak az FP1 képekkel, sok nem is nagyon tesz ezekhez hozzá az FP2-ről.
-
Nowhereman
őstag
válasz
Oliverda #18912 üzenetére
"Nem tudom hogy miről beszélsz de én ilyet nem írtam sehol.
"
Nem mondom, hogy lapozz vissza néhány hozzászólást, mert te azt is letagadod.ÉS AZT MEG MINEK HAZUDOD ITT ÍRÁSBAN - , HOGY AZT ÁLLÍTOTTAM, HOGY WEBBER EGYIKBEN SEM HIBÁZOTT!
Leírom még egyszer, de nem neked, mert te ezt is le fogod tagadni.
Melbourne - 80% a felelősség, mert túl optimista féktávot vett.
Valencia - 20%, mert egy sereghajtót úgy akart megelőzni, mintha az egy élmenő lenne.
Isztambul -0% - az Vettel hülyesége volt... -
Nowhereman
őstag
válasz
Oliverda #18910 üzenetére
1 - Szóval az #18874-tel indult a vita amiben én a #12525-ös hozzászólásomat tettem? Neked tényleg ennyire elszállt már az egód, hogy már az egész világot sík hülyének nézed?!
2 - neked lehetetlen észrevenned, és lehetetlen neked elmagyarázni. Nem pocséklom rá az időt.
-
Nowhereman
őstag
válasz
Oliverda #18890 üzenetére
Remek! Szerintem a te Lajos vs. Webbo mániád már magasabb szintre jutott, mint motion Sumi vs. Barika mániája.
Gyors hirtelen kiragadod a szövegkörnyezetükből a mondatokat, ami meg benne van, azt is letagadod. Jó, az ostoba embereket lehet így manipulálni, roppantul is kedvelik emiatt a hatalom bitorlói. Egy baj van, én anno még arra is vettem a fáradságot, hogy a kiragadott szlogenné tett Marx idézeteknek is utána nézzek. Máig jókat röhögök azon, amikor a "vallás a nép ópiuma" idézgetve nyomul valaki."Illetve emlékeztettelek, hogy nem volt ott semmilyen lecsúszás az ivről." - no azért ennyire nem meszesedek!
-
Nowhereman
őstag
válasz
Oliverda #18884 üzenetére
Örülök, hogy te mindenben egyet látsz!
Szimplán csak felsoroltam a szitukat, és annyit mondtam, hogy semmi köze nem volt hozzá az első szárnynak!
Ha valami szitura meg Lajosról mondanám, hogy "túl gyorsan ment" akkor te itt toporzékolnál nekem, hogy miért feketítem - Webbernél ez nekem ugye mosdatás... -
TESCO-Zsömle
titán
válasz
Oliverda #18880 üzenetére
A hülyeségekre pedig hülye stílusban kell reagálni.
A hülye stílus pedig sértő, főleg ha az illető normális hangot ütött meg veled szemben.
De te magad is sokszor írtad, hogy direkt vagy ilyen a 'hülyékkel', "mert megérdemlik".
Felteszem a kérdést. Ki vagy te, hogy megítélj bárkit? Hogy döntheted el, ki hülye és ki nem az? Milyen jogon sértegeted leereszkedő stílusoddal a többi forumozót? Vagy tán azt hiszed, hogy mások tudatlanséga, neadjisten bunkósága feljogosít rá? Mert akkor te sem vagy külömbb náluk! Utóbbit erősíti, hogy a normális stílusban írt szövegre is képes vagy úgy válaszolni, hogy az embernek a bicska kinyílik a zsebében.
És bocsáss meg, amiért nem abba látom egy probléma megoldását, hogy nem nézek oda!
-
Motion_Blur
félisten
válasz
Oliverda #18866 üzenetére
f1vilag.hu-n már odáig fajultak, hogy a RedBull flexiszárnya okozta a balesetet..
-
Male
nagyúr
válasz
Oliverda #18866 üzenetére
Már régen olvastam tőle, de szerintem neki elég sok mindent el kéne.... hm, ideális kommentátor lenne Palik helyett
Az "egyenesekben mindig elnyúlik, mint a rágógumi, de aztán később fékez", meg az "ahogy fogy az üzemanyaga, úgy gyorsul, és éri utol az előtte lévőt" szövegek helyett jönnének az újak
-
-
Nowhereman
őstag
válasz
Oliverda #18536 üzenetére
Nehéz lesz jó ülést kapni. Sumi már épp elég okot adott a cserére, de szerintem még a jövő évet is ki fogja magyarázkodni. Az újoncokat hosszú távú tervek miatt szerződtetik, és Kobayashi után már Petrov és Hulk is kezd prímás-jelölthöz méltón muzsikálni. A legjobb remegő ülések bizony Rózsa és Liuzzi alatt vannak. De a Force India pedig valszeg nem akarja megrohasztani Restát a kispadon, így Heidfeld jövője leginkább egy mexikóitól függ...
-
Viktor77
titán
válasz
Oliverda #18511 üzenetére
Bármilyen hihetetlen, nem nézem folyamatosan a topicot. Ha azt veszem észre, hogy amikor itt vagyok, feljön, akkor belenézek.
Nem mellesleg, ha zavarnak a rasszitsa jelzők, tudod melyik topicba kell jelentened. Vagy annyira nem zavarnak?
És látod, megint támadsz (megint teljesen alaptalanul), és offolod a topicot.A többit privátban légy szíves, és a megfelelő topicokban.
-
TESCO-Zsömle
titán
válasz
Oliverda #18506 üzenetére
Tudod, esetleg utánaolvashatnál a szabályzatban, vagy bármely netikettben, hogy a kötekedő hozzászólásaidat hova várják, és ezentúl oda posztolhatnád őket.
Pl ennek (amire válszolok) is sok értelme volt... A poén eröltetett, és lenéző. Remélem jól szórakozol magadon.
Innentől kezdve nem áll szándékomban veled társalogni semmiről. Ha téged ez szórakoztat, csináld, de ez volt az utolsó alkalom, hogy vettem a váradtságot és válaszoltam.
-
#70869248
törölt tag
válasz
Oliverda #17836 üzenetére
hülyeség..egyfelől a Sauber továbbra sem erős középcsapat, tök mindegy mit akarsz 2004-ben a Sauber a hátsó harmad eleje, esetleg a középmezőny vége..minden más hülyeség, ...és felesleges is, mivel az információ mindenki számára elérhető:
1_Ferrari___________262
2_BAR-Honda_______119
3_Renault__________105
4_Williams-BMW_____88
5_McLaren-Mercedes_69
6_Sauber-Petronas___34
7_Jaguar-Cosworth___10
8_Toyota____________9
9_Jordan-Ford________5
10_Minardi-Cosworth__1ennek fényében nyílvánvaló marhaság azt írnod, hogy a Sauber erős középcsapat...ehhez nem kell az én álomvilágom rá kell nézni erre a sorrendre meg a pontokra.
Komolyan gondolod hogy a 2004-s sikernek a Sauber lenne a kulcsa?..pfff..és a az ő hiányukl vezetett a:
18-ból 15 futamgyőzelem vs 19 futamból 1 győzelem változáshoz??!...az az egy győzelem is az Indy amikor is a Ferrari-n kívül csak a Jordan és a Minardi rajtolt el, mivel a Michelin-s csapatoknak nem bírta a gumijuk biztonságosan....hülyeség, a Ferrari-nak nem a Sauber hiánya tett be, hanem az új gumiszabály, ami viszont nem véletlenül lett olyan amilyen.
Ez a marketing megközelítés meg detto hülyeség...legalább nem lóg ki a sorból..mivel a futam elején megszólalt egy Bridge' szakember és elmondta hogy miért ezt a két keveréket hozták.
Neki azért nem hogy jobban hiszek, hanem neki hiszek...a te véleményed meg nem partner.
Szal ahhoz hogy vitázz velem, le kell hazugoznod Todt-t.
Kár,...mert keveset tudsz ahhoz hogy egyáltalán megalapozott véleményed legyen, ..ez még nem lenne baj, de hogy ezt már meglévőnek ítéled ahhoz hogy lekezelően nyilatkozz...nem rólam, az nem baj...hanem egy olyan cégről teszed ezt aki dolgozik, kemény munkával elért adatokkal és mások elismerését birtokolva, és nem csak a szája jár és ítélkezik a semmire.
Persze az én tudásom sem sem mérhető ahhoz hogy felmérhessem akár a Bridge', akár Todt ténykedését...de legalább nem arra használom fel hogy piszkozzak és sarazzak, becsméreljek valakit. -
#70869248
törölt tag
válasz
Oliverda #17831 üzenetére
Erős középcsapat? Mi a Sauber?!
Az hogy 10 csapat közül a 6. volt már nem stimmel ezzel, de hogy feleannyi pontja volt mint az 5. csapatnak az már azért szemet kell hogy szúrjon...
Beszélsz össze-vissza.Detto fogamad sincs milyen szerződésekkel bírtak a Minardi-nál a Jordan-nél...Todt lenyilatkozta hogy nem egy tipusú gumit használnak, de azért nem valami lepattant GT gumit adtak a keményen leperkált pénzükért...azt kapták amire szerződtek.
Kitalálsz hülyeségeket mint ez a Sauber, meg az -itt a gumi csináljatok olcsón hozzá autót- (itt már azért leesett hogy fogalmad sincs hogyan kellene ezt a vitát érdemben folytatni), és persze hogy fogalmuk sem lehet milyen gumikat kellene vinni a versenyekre a Bridgestone-nál,...hát azért lehessen már nekik ha már ők pöppet magasabb szinten űzik ezt a sportot, mint amit te el tudsz képzelni....igaz ezzel nem állítottad őket magas mérce elé, jó éjt
-
#70869248
törölt tag
válasz
Oliverda #17827 üzenetére
A Sauber volt a Ferrari sikerek kulcsa?
jó kulcs volt hogy behúzták azt a 15 futamgyőzelmet miközben a Sauber mint csapat begyűjtött 34 pontot és perceket vagy épen köröket kaptak az élmezőnytől.
Nem is egy specifikációjú gumival mentek, ahogy 2005-ben sem a Minardi-val vagy a Jordan-nel.
Az ami jó volt a Ferrari-nak, az nem dolgozott jól annak a csapatnak akik 1.5-2 mp-vel lassabbak voltak....arról meg megint csak semmi lövésed nem lehet hogy mire alapozva jelentenek ki bármit is, nyílván vannak bőven adataik pályákról, különböző időjárási és egyéb körülmények között, valamit a saját termékükről is, .....és nem csak a netről levadásszák a várható időjárásjelentést és aludnak rá valamit.
A Ferrari nem b××tt el semmit, meg lettek fogva, ők megvoltak anélkül is hogy bármi más csapat tesztelt volna nekik, egész addig amíg meg nem kellett forgatni az F1-t, mint 2009-re.
Akkor is és most is az volt a recept, radikális változás és tesztcsökkentés.
Amennyiben hamarabb buktázik a Michelin (...és még az is mázli hogy Kimi fejét nem vitte le a saját kreálmányú egy futamos gumijuk), akkor a Ferrari sem fekszik le 2005-ben. -
#70869248
törölt tag
válasz
Oliverda #17818 üzenetére
Nem vagyok
..pusztán zavar ha nulla megalapozottsággal okoskodsz egy olyan beszállítón aki jól végzi a dolgát.
A kevesebb tesztben is benne volt a Michelin, egyfelől mert az összes csapat kezdte rászorítani a Ferrari-t arra hogy vesse el Fiorano-t, másfelől mert csapatonként 6 szett gumit szabtak meg minden tesztnapra.
Így valóban megtudták lépni azt hogy a Bridge' egyszerűen nem tudta utolérni a Michelin-t, ..az nem volt baj hogy a Ferrari az egyedüli élcsapat a Bridgestone-nak ez nyílvánvaló ha 2004-s évet nézzük ahol csak három futamot nem(!) nyert meg a Bridgestone-s Ferrari.
Nekik az tett be hogy kivették a kerékcserét, és egy specifikációjú gumival kellett lefutni az időmérőt és a versenyt,...egyszerűen nem tudtak eleget tesztelni és fejlődni.
Olyan sarkos fordulat állt be 2005-re ami nyílvánvalóvá teszi hogy tapadáshiánnyal kűzdött a Ferrari, még annak is aki nem emlékszik arra hogy csúszkált MS. -
#70869248
törölt tag
válasz
Oliverda #17794 üzenetére
Erre alapozva is kár sarazni, azért mert te azt gondolod, hogy azért mentek a Michelin-hez a csapatok mert a Bridgestone nem korrekt az hülyeség.
Ennyi erővel akkor a MotoGp-ben meg azért mentek el a Michelin-től a Bridgestone-hoz mert a Michelin nem korrekt.
...és ez még igaz is lenne.
A Michelin -nem szállítunk gumit vetélytárs nélkül- aládolgozott az FIA-nak amikor 2004-ben a Ferrari 262 vs 119 arányban verte a másodikat év végén 15 futamgyőzelmet behúzva a 18-ból, akkor sikerült olyan javaslatot odadugni az FIA-nak hogy a következő évben a gyártók bajnokságában a 3. helyre és 2 futamgyőzelemre legyen jó a Ferrari év végén.A két futamgyőzelemből az egyik pedig Indianapolis volt ahol a Michelin-s csapatok nem tudtak rajthoz állni megfelelő gumi hiányában.
Ilyet azóta sem lehetett látni.
Szóval egy merő hülyeség a Bridgestone-t szidni egy unalmas futamért, mivel nem ez az elsődleges, ahogy ezt a tévében egyébként el is mondta a Bridge'-s arc...azért hozták ezt a két keveréket, mert lefedi a csapatok kívánalmait,...és ahogy látni lehetett a futam felét lehetett teljesíteni a szuperlággyal és a kemény keverékkel is.
Nem tudom ezen mit segített volna két közelebbi keverék... -
#70869248
törölt tag
válasz
Oliverda #17785 üzenetére
hülyeség, minden alap nélkül piszkozol egy céget, aki még nem fürdött be úgy mint a Michelin, és aki nem akart betartani a másiknak úgy mint a Michelin az FIA-val kötött megállapodás alkalmával ami után sikerült a Ferrari-t letenni a padlóra.
A Pirelli azt ígér amit akar, a FOTA meg egységesen akarta maradásra bírni a Bridgestone-t.
Aktív témák
Hirdetés
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Autós topik
- Ford topik
- Világ Ninjái és Kódfejtői, egyesüljetek!
- One mobilszolgáltatások
- Írországban lezárult, az USA-ban csak most indul az Apple dráma
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Mégsem búcsúznak a DDR4-es memóriák
- Diablo IV
- További aktív témák...
- DELL PowerEdge R730xd 16LFF 160TB+400GB 2U rack - 2xE5-2683v4 (16c/32t),256GB RAM,2x10G NET,HBA330
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450M R5 5500 16GB DDR4 512GB SSD RTX 2060 Super 8GB Rampage SHIVA ADATA XPG 600W
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 9 5900X 16/32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- Samsung Galaxy Xcover 5 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- LG 34WR55QK-B - 34" Ívelt VA - 3440x1440 - 100Hz 5ms - FreeSync Premium - HDR 10 - USB Type-C 65W
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest