- Sony WF-C710N - átlátok rajta
- Vékonyabb lett, jobb kamerát kapott, de az akku maradt a régi: itt a Fold7
- Xiaomi 15 Ultra - kamera, telefon
- Honor 400 Pro - gép a képben
- Yettel topik
- Mobil flották
- Huawei Watch Ultimate - dizájnultimátum
- Milyen okostelefont vegyek?
- Magisk
- Eurós árlista a Google Pixel 10 telefonokhoz
Aktív témák
-
#70869248
törölt tag
válasz
grabber #11397 üzenetére
?
Ezt nem gondoltam volna hogy még felmerülhet 2008 után amikor gyakorlatilag azért is 5-10 helyes rajtbüntetést, áthajtásost, vagy éppen időhozzáírást kapott ha elfékezte magát.Kicsit csalódtam hogy nme tudta megfogni a Force India-t, mert Kubica is elérhető volt, de az sem egy egyszerű falat szal ez van...kiváncsi leszek (erre is
) a top speed-re, mert valszeg kevés volt...feles eső..mittomén.
Azért látványosat autózott addig.Kubica-nak meg tisztelet és alázat...az mellett hogy az elöző futamon is, és most is ketten ültek az autóba a mázlival, nagyon szép amit csinál.
Alonso-t sajnáltam, sztem ugyan egy váltóhibás autóval nem lehet a verseny 2. leggyorsabb körét futni, de a végén kár hogy megdöglend a verda
-
-Mike-
addikt
-
Iron Funeral
őstag
válasz
grabber #6592 üzenetére
Hát csillog, majd ha lesznek normális képek akkor nem fog csillogni, ezüst színű a kocsi, fekete csíkokkal az elején, semmi extra, majdhogynem elegáns
A többi csapat meg egyértelműen sablon festéseket használ, jobb lenne több ilyen, vagyis csinálhatnának olyat mint anno a Renault 2006-ban -
-
Oliverda
titán
válasz
grabber #5993 üzenetére
"Rosberg: Egy rossz pontot viszont már biztosan szerzett Schumachernél, ugyanis elárulta, Mika Häkkinen volt a nagy kedvence"
Ja, mert ha MS lett volna a kedvence akkor azt biztos lenyilatkozta volna.
Amúgy akkoriban az apuka Keke Rosberg volt Hakkinen managgere tehát nem meglepő hogy inkább neki szorított.
Az elején Barrichello nem volt olyan meggyőző. Küszködött a fékekkel meg az anti-stall is befigyelt párszor.
Amúgy szvsz a másodhegedűsnek kikiáltott Button, Rosberg, Massa, Webber négyes közül még mindig Rosberg-nek lesz a legnagyobb esélye a villantásra. Szerintem...
-
#70869248
törölt tag
válasz
grabber #5660 üzenetére
Jó akkor a kézenfekvőt:
Button-t bekínálták szerződéssel. Azt meg azért ne feltételezzük már hogy Button MS és Brawn kedvéért azt hazudja, hogy bekínálták de valójában mégsem.
Az mellett hogy nincs kézzelfogható alapja erre, mégiscsak egy világbajnok...A motoron esésről meg annyit, amit Mick Doohan mondott, és teljesen felsorakozom a véleménye mögé, Schumacher-nek azért nem jó ötlet, mert amíg az ember megtanul jól motorozni addig perecelni fog jópárat.
Egy motorosnak ez azért nem akkora gubanc, mert minimotoroktól elkezdve, betartva a fokozatosságot esik-kell, nincs akkora tempó, nincs elvárás.
MS ráül egy 600-800-100cc motorra megspékelve a médiával...rossz kezdés.
...és hogy miért valószínű hogy megsérült,..miért valószínűbb mint hogy nem?
Mert nem tud esni, Schumacher nem tanult meg esni motoron, ami pedig minden szamárlétrát megjárt motoros sajátja.
ilyen egyszerű..nehéz úgy gyorsnak lenni, hogy nem eshet el valaki, és ha elesik nehéz nem mgsérülni.
Egy motoros tudja mi az ha elindul a motor hátulja...az aki nem esett még így annak fogalma sincs...a motoros sen fogja meg mindig, bár nagy százalékban igen, de ott már a reakció sebességén múlik.
Ezeket elmondani lehet, de nem válik vérré....nem tudja a térdéről felállítani a motort mint Edwards vagy Rossi, nem tud visszaugrani a motorra mint Mamola, nem tud a motoron akkorát driftelni mint McCoy pl...hogy csak pár látványosat mondjak.
Schumacher mindezekben a helyzetekben elesik, mert azok a meglévő fantasztikus érzékek nem két kerékre csiszolódtak....látszik ahogy ül rajta, ahogy megy a kanyarban.szerk: Szal ha MS ekkorát esik, akkor nagy eséllyel megsérül.
-
attisx
addikt
válasz
grabber #5505 üzenetére
"Valaki leírná,hogy ez a Mercedes/McLaren szétválás háttérügyileg mit jelent?
Hamilton/Button nem az lenne a logikus,hogy a Mercedes-nél legyen,mert alapból azt gondolnám jobb csapatnak vagy ez nem igaz?"Annak, hogy vélhetően melyik csapat lesz jövőre erősebb, vagy gyengébb abszolút nincs jelentősége ilyen szempontból. Mivel két különálló csapatról van szó, a motoron kívül semmilyen kapcsolat sem lesz köztük.
A Mercedesnek a McLarenben 40 százalékos kisebbségi részesedése volt. Emiatt a Mercinek kisebb volt a beleszólása a csapatügyekbe, mint szerette volna, például már évek óta akartak egy német pilótát versenyeztetni, illetve a sikereik esetén a nyilvánosság sokkal inkább a Mekit ünnepelte, mint a Mercedest. Ezért a Brawn 75 százalékának felvásárlásával létrehozták a saját többségi tulajdonú gyáricsapatukat, ahova így már olyan pilótát szerződtetnek, amilyet csak akarnak, illetve egyéb ügyekben is övék a végső szó. Továbbá, ha nyernek valamit, az csak az övék, tisztán a Mercedes sikere. Egyébként a váláshoz vezető végső lökést az adta meg, hogy a McLaren a Mercedestől független, saját utcai sportautók építésébe kezdett, amikhez már a motort is maguk fejlesztik (ez azt is előre vetíti, hogy néhány éven belül saját F1-es motorral is elő fognak rukkolni).
Ezzel párhuzamosan megállapodtak a McLarenel, hogy a következő 2-3 évben a Meki fokozatosan visszavásárolja a 40 százaléknyi részvényét. A jövő évtől a motorokon kívül minden egyéb technikai, illetve pénzügyi támogatást megvonnak a McLarentől. Sőt 2012-től már a motort is csak pénzért kapja majd a McLaren.
Mivel konkurens csapatok lesznek, értelemszerűen sem adatokat, sem fejlesztéseket nem fognak megosztani egymással (legfeljebb a motorok miatt lesz egy mercis kapcsolattartó a McLaren boxban), ahogy a pilótákat sem. Hamiltonra éppen ezért nem tarthat igényt a Mercedes, mert ő a McLaren csapattal áll szerződésben.
-
Oliverda
titán
válasz
grabber #5280 üzenetére
"Nem hiszem, hogy 2006-ban szeretett volna visszavonulni" - folytatta Hill. "Azt hiszem megkérték rá, inkább a visszavonulása mellett érveltek. Ez egy politikai dolog volt és a Ferrari rákényszerítette döntését. Kissé bántó volt számára és talán egy befejezetlen dolgot hagyott félbe."
Na de majd ha Hunny lefordítja a teleregényt.
-
Oliverda
titán
válasz
grabber #5224 üzenetére
Ez szerintem messze nem ilyen egyszerű.
Massa-t biztosan nem túrta volna ki csak azért hogy visszajöhessen. Alonso pedig most húzza maga után a Santander nevű mézesbödönt, tehát őt sem nagyon lehet kiütni onnan. Pont ezért lobbizott annyira a harmadik autóért a Ferrari.
Amúgy neked is ajánlom elolvasásra ezt.
-
Iron Funeral
őstag
Aktív témák
Hirdetés
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Opel topik
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- Kuponkunyeráló
- Sony WF-C710N - átlátok rajta
- Revolut
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- További aktív témák...
- PNY EPIC-X RGB RTX 5060Ti 16GB / Gigabyte EAGLE OC RTX 5070 12GB videokárty 3 év garancia 27% áfa
- Azonnali készpénzes AMD Radeon RX 5000 sorozat videokártya felvásárlás személyesen / csomagküldéssel
- Konzol felvásárlás!! Xbox Series S, Xbox Serries X
- Azonnali kézbesítés az év bármely pillanatában
- BESZÁMÍTÁS! Lenovo Legion 5 15ITH6H Gamer notebook - i7 11800H 16GB DDR4 512GB SSD RTX 3060 6GB W11
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest