- Vivo X200 Pro - a kétszázát!
- Samsung topic
- Google Pixel topik
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- Nem növel telepméretet a Galaxy S26 Ultra
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Friss koncepciót hoz a Nothing Phone (3)
- Megjelent a Poco F7, eurós ára is van már
- Az Oppo Find X8 Ultra lett a legvékonyabb kameramobil
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
Aktív témák
-
TESCO-Zsömle
titán
Az első körben fog az öreg 3-6 pozíciót. Hátsó szekciót megeszi a merci erőből, aztán jöhet a szuper-DRS a közepére.
Én attól tartok, hogy a gumizabálás miatt ott is ragad majd középen, ahol nagyon tömör a mezőny. 1-1 embert könnyebb ám megelőzni, mint egy vonatot.
De reálisan nézve én a Mercit most a szokásos 6-7 hely környékére tenném. Kínában tényleg szerencséjük volt. Kivéve Schuminak. Őt az elmúlt 2 évben az ág is húzza. Tele van önhibáján kívüli kiesésekkel és pozícióvesztésekkel...
Pedig egy kicsit jobb szerencsével simán ott lehetne idén a dobogó környékén összetettben.
-
callmeakos
veterán
Visszasírom a jó öreg régi f1hirek.hu-s stábot. (Később F1GP.hu)
Szerintem ők voltak az etalon.
F1Live-al az a baj hogy néha olyan bullshiteket írnak amitől a falnak megyek. De a naprakészséggel tényleg nincs gond.
A mostani f1hirek.hu meg kb ennek a fordítottja. Kevésbé ontják a híreket, viszont akkora ökörségeket sem írnak. Az elemzések elmennek egy esti olvasmányak. Csak az a baj ezekkel hogy sok esetben baromi száraz. -
-Mike-
addikt
Létezik ember ezen a bolygón, akinek nem volt baja Kvázi Balázzsal? És még Intermédia Csaba is jó volt? Jééézus.
Mezeiben talán nincs meg az a felsőbbrendűség, mint az eddigi kommentátorokban, tehát elismeri ha benéz valamit és képes kijavíttatni magát, nincs az hogy van mellette egy szakkomentátor és nem szabad észrevennie a hibáit, így teljesen egyenrangúak és ez jó.
-
-
Xirtam
veterán
Fentebb leírt mondataim között megtalálod a választ. Mivel az autó orrészé lejjebb került változott az autó súlyelosztása és a karakterisztikája. Nincs fújt diffuzor. Az RB7 tökéletesen arra volt építve, a köré lett szabva minden más aero tényezője.
[#46254] Szélcsatorna? Ezek az autók legalábbis az F2012 150 órát volt szélcsatornában. . . többi CFD.
-
ktg3
őstag
Örülni kell ha rosberg nyer, mert akkor sanszos, hogy látjuk még idén dobogón mind a 2 mercit. Az azt jelentené, hogy tényleg megvan az a versenytempó ami kell.
Schumi meg inkább essen ki 3-4szer az évben és szedjen be 4-5 dobogót mintsem szenvedjen egész évben és max 4-5-6. helyei legyenek.
-
dokee78
félisten
Ha van Androidos okostelód akkor ez segít észben tartani.F1 Countdown Widget 2012
-
Xirtam
veterán
Nemigazán, de turbó + kers megközelítőleg 600-700 lóerő. De iszonyat sz@r lesz már most mondom. V8 2,4 után egy V6 1,6 hangja. Pedig de imádom, hogy bent megy a munka, közben mennek a GP2 és társai. És a csapatok beállításokat végeznek, és alapjáraton hangosabbak mint a többi széria!
Nem baj 2014-től hallgathatjuk a Suzuki Swift Cup hangját kb.
I <3 FIA
-
Nowhereman
őstag
A viselkedés kódexet is megszegte, mivel a nyílt bocsánatkérés után is pocskondiázott. Valszeg ez is kimaradt a sztárolóemberek szerinti szivacsagy felszívásából. Bünti nem lesz, lévén börni latens szerelme. Lefogadom, hogyha ezt Lajos művelte volna, már a licenszét is bevonták volna...
-
hunnylander
őstag
-
Qorthral
őstag
Szerintem jobban értenek hozzá Nálad. Ha ez ennyire egyszerű lenne, hogy csak kicsit eltolják a beállítást a kanyarok irányába és sokkal gyorsabb lesz az autó, nem gondolod, hogy azonnal megtennék? Vagy azt gondolod, hogy Te így párezer km távolságból, a csapat számára rendelkezésre álló rengeteg belsős telemetria és egyéb adat tudta nélkül is jól meg tudod mondani a tutit, hogy tudniillik Ross Brawnék nem látják a fától az erdőt?
Egyébként ha kicsit belegondolnál, sejtenéd, hogy miért ilyen gyorsak az egyenesekben. Egyfelől a Mercedes a legerősebb motor az F1ben, emiatt (is) voltak már tavaly is nagyon gyorsak a Mercik a sebességmérő pontokon. Másrészt az összes F1es oldal tele van a Merci új csoda Fcsatornájával, mely rengeteget segít nekik a kvalin... Nos ez épp úgy működik, hogy csökkenti a leszorítóerőt (az első szárnyon), amikor a DRS aktiválva van, vagyis jellemzően az egyenesekben. A kisebb leszorítóerő pedig nagyobb végsebességet jelent jó esetben. Dióhéjban ennyi. De mondom, szerintem a Merci új találmányáról szóló hírek az elmúlt 8-10 nap során kb mindenhol megjelentek, nem hiszem, hogy nem találkoztál velük...
Egyébként én nem nevezném semmi tapadásnak azt, ahogy a Mercik ma mentek a kanyarokban... Vagy Te ezt is jobban látod szakavatott szemmel?BMW001: Jogos, de az előtte lévő srácok sem kezdő "úszók".
De akkor finomítsunk, mert bennem is felmerült már. Szóval ha közepesen vizes pálya lesz jellemzően, vagy felszáradó, akkor Button nyerhet MSC előtt, viszont ha "úszni" kell szakadó monszunesőben, piros zászlók között, akkor tartanám a fenti sorrendet
-
#70869248
törölt tag
Erről meg az jut eszembe amikor a KTM csapatnál Talma-t okolták mert nem tudott VB lenni Kallio Luthi előtt, mert egy versenyen megelőzte 4 futammal a vége előtt.....az hogy utána Kallio bukott saját hibájából nullázva futamot az fel sem merült..
Massa VB címe sem ott ment el...számomra a Monza-i versenyén ment el, amikor Kimi és Hamilton a 14.-15. helyről rajtoltak (elcsesztél a Q-t), Massa meg a 6.-ról..amikor Vettel nyerte a futamot.
Massa mit csinált? Befutott 6.-nak,
Hamiton 7.-nek
Kimi 9.-nek.
...na ott csirkézte el a VB-t szvsz, ebből a helyzetből semmit nem hozott ki, azzal az autóval Monza-ban be kellett volna jönnie legalább Vettel (Toro Rosso) mögött, akkor oké, de egy ekkora ziccert nem zsákolni....
Glock esete egy duma....annak is gyenge, mert mindenki tudja Glock egyáltalán miért volt abban a pozícióban. -
TESCO-Zsömle
titán
Massa pont annyira lenne VB, mint most Hamilton, vagy előtte Räikkönen. Lutri VB...
Ez már a másik véglet... Az egyik meg az, ami tavaly volt, vagyis a totális dominancia.
2009 lehetett volna Massa éve, de ugye honfitársa megdobta egy rugóval...
Én már igénytelen vagyok... Valaki úgyis nyer... A lényeg, hogy csata legyen. Nem számít, hogy az első helyért vagy a tizedikért, amíg 2-3 autót látok birkózni egymással, meg mögöttük a negyediket aki lesi a lepattanót, addig számomra jó a futam.
Amikor meg vad csaták mennek a 12-14. helyért, én meg azt látom, hogy az operatőrök miként legeltetik a kamerájukat az "űrben" autózó pilótákon, akkor meg a közvetítés szar.
Panem et circenses...
-
-
MPowerPH
félisten
Szerintem Andrea nagyon rendben volt a stúdióban, szimpatikusan csinálja z egészet.
Végre nem azt a majom Gyulai Balázs -t kell néznem és hallgatnom. Ált. miatta kapcsoltam el a bevezető műsort, nem bírtam a nagy arcát elviselni.
Mezeinek meg kell egy kis idő, és Wéber mellett kikupálódik. Persze ettől még Palik a király. -
Motion_Blur
félisten
"Kimi simán elfogja a Merciket verni"
Kimi (és MS) drukkerként se tartom ezt valószínűnek, szerintem még nincs meg a tempója hozzá. Ha nem esik ki Q1-ben, valszeg akkor se tudta volna megfutni azt amit a csapattársa.
DopeBob: Gyula mit vonyított volna amikor meglátja Alonsot a sóderágyban
"Hujujujúúúj Fernándó Álonzóóóoooóóóó"
werszomjas: jogos
-
Xirtam
veterán
Ez azért nem helyénvaló mert mindenki csúszkált. Vettel meg Webber nem lehet teli tankkal körözgettek, lehet nem engedték hogy nyomják, óvatosak voltak. Ennyi. Ebből nem vonhatsz még le semmit mert nem versenytempóba csapatták
Mint most is a Ferrari-n agonizáltok, hogy csúszik a fara. Gyerekek folyamatosan csúszik?
-
Nowhereman
őstag
Egy makrancos autó s lehet baromira gyors, de ahhoz már tényleg tökös legénynek kell lenni, hogy két órán át a nyeregben maradjon valaki. Emiatt volt az, hogy Sumi képes volt olyan autóval kakaskodni a trófeákért, amivel a csapattársa a dobogó se nagyon látta - persze amikor jó volt a gép, még egy Irvine is ott tudott lenni...
(a Ferrari stabilitásából megelőlegezhető, hogy maszat utolsó szezonja lesz az idei) -
proof88
addikt
-
hackeeeee
Jómunkásember
Asszem annak idején elég "balhésan" váltak el, amikor Irvine elment a Ferrari-tól, annak hatására ez nem is csoda. Vagy tévedek?
Rosberg-nek is kinyílt a csipája a teszteken, volt róla pár írás, h hangoztatta, h Ő legyőzi Schumacher-t, meg ilyesmi..
Majd meglátjuk, mint hoz a szezon. Tény, h az előző év elég döcögősen ment a Mercedes-nek, és Schumi-nak is.. De kicsit erős ilyenekkel vagdalózni.
Aktív témák
Hirdetés
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- PlayStation 5
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Lexus, Toyota topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Intel Core i3 / i5 / i7 / i9 10xxx "Comet Lake" és i3 / i5 / i7 / i9 11xxx "Rocket Lake" (LGA1200)
- További aktív témák...
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad X270 - i5-6G I 8GB I 256GB SSD I 12,5" FHD I HDMI I Cam I W10 I Garancia!
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte A620M R5 7500F 32GB DDR5 500GB SSD RX 6700XT 12GB Cooler Master CMP 520L 750W
- Újszerű Asus ExpertBook B1 B1500 - 15.6" FullHD IPS - i5-1235U - 16GB - 512GB SSD - Win11 - Garancia
- Apple iPhone 14 128Gb Kártyafüggetlen, 1Év Garanciával
- BANKMENTES részletfizetés Noblechairs HERO Fekete/Platinafehér Gamer Szék
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest