- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Yettel topik
- Motorola Edge 60 és Edge 60 Pro - és a vas?
- iPhone topik
- One mobilszolgáltatások
- Xiaomi 15 Ultra - kamera, telefon
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Honor Magic7 Pro - kifinomult, költséges képalkotás
Aktív témák
-
hermanyi
addikt
válasz
kukinyo #49890 üzenetére
RBR, Vetelel jól ment . De majd kiderül ,hogy ezt az előnyt a futamon is tudják e tartani .Ha rajtnál elmennek mellette (Vetel) akkor bajban lehet mert előzni azt nem tud max ha nagyot hibázik aki előtte van vagy netán-tán kék zászlót lengetik az előtte lévőnek . Ezzel nem azt mondom,hogy nem jó pilóta mert agyilag az egyik legjobb ,de csak akkor tud gyors lenni ha szabad az út.
Én a Ferrari versenytempójára leszek nagyon kíváncsi mert időmérős gyorsulásuk az futamról futamra meglátszik és bízom benne nem megy a versenytempó rovására .
-
MPowerPH
félisten
-
MPowerPH
félisten
-
MPowerPH
félisten
válasz
kukinyo #49298 üzenetére
És akkor Alonso? A Ferrari is csak most kezd magára találni. És Webber? Ugyan annyi pontja van, mint a nagyszerű Vettel -nek. A két RBR-es pilóta van a 2. helyen holtversenyben, egy hajszállal az éllovas mögött. Vettel nem csinált idén semmi csodát, csak kiderült, ha az autóban nincs meg az 1s-es fölény, akkor már nem olyan magabiztos. Konstruktőriben fölényesen vezetnek? Lehet nincs csodaautója, de még most is az RBR a legütőképesebb autó. Míg a Ferrari messze van attól, Alonso mégis ott van az élen. Na, ez a zseniális.
-
prmcsk
addikt
válasz
kukinyo #49298 üzenetére
"nincs "csodaautója" és még is a második helyen áll".
Szerintem már van. A mostani padlólemez is "érdekes" lehet, bár ennek megitélését különböző lobbik döntik el.
Vitatkozhatsz velem, de a két címét is ennek az alkatrésznek köszönheti.Az én véleményem erről az, hogy becsületes ember (csapat), nem eleve az esetleges joghézagra épít, mielőtt bármit csinálna. És ez számomra csapatfüggetlen...
-
#70869248
törölt tag
válasz
kukinyo #45171 üzenetére
Ez elég egyértelmű sztem.
Narain elbaxta, mert túl korán húzott ideális ívre...sztem egyedül ő a felelős.
Vettel meg nyilatkozta amit nyilatkozott...végül is ő is lehet szétesett, vagy haragos huszonévesen, ahogy pl. MS tudott viselkedni amikor kilökték/felöklelték..mittomén az valami példaértékű, de hát ő sem volt ilyen fiatalon.
Lehet hogy azt akarják velünk elhitetni, hogy Vettel a -szuperversenyző-, de sztem nem kell ezt bekajálnunk, és láthatjuk Vettel-t olyannak amilyen, ja..néha nagyarcú esetleg, néha nem megfelelően viselkedik..stb.
Még mindig köröket ver emberileg arra, ahogy én viselkednék ezekben a szitukban
nem is tudom..huszonpár éves, sztem joga van hülyén, és nem megfelelően viselkedni, ahogy sztem most így is viselkedett.
Közel ment hozzá ja, ahogy külső szemmel a versenyzők mindig is szükségtelenül közel mennek a másikhoz,..mintha mindenhol a határt keresnék, de többször láttam már hogy ok nem volt rá, de mégis piszok közel mennek a másik autóhoz még egy sima lekörözésnél is.
...sztem az élversenyzés az másállapot, ahhoz hogy magas szinten tudja tartani a koncentrációját ahhoz, pláne fiatal korban, nem társul a hideg, számító fej. -
MPowerPH
félisten
válasz
kukinyo #45173 üzenetére
Vettel is csinalt ilyen hibakat meg fiatalabb koraban... Meg Webber-t is kitette, pedig akkor mar nem volt tapasztalatlan. Az indiai -t en annyibol megertem, hogy az az auto szarazon is vezethetetlen, nemhogy ilyen korulmenyek kozott. Nehez a dolguk, Malayon most extra nehez volt. Mindig voltak ilyen csapatok az F1-ben, es mindig megfertek.
Szvsz Vettel biztosan nem hibas, de nincs joga ilyen tiszteletlenul beszelni senkirol nyilvanosan. O sem isten, es nem hibatlan, es az is kiderult, ha nincs alatta top1 auto, akkor nem tud felmutatni semmi exrat. Pl. Itt jon ki az, miert is Alonso a mezony legjobbja.
Button nyilatkozatarol meg annyit, hogy kar meg leirni Alonso-t. Hatha az ujratervezett auto megis versenykepes lesz. Akkor majd jol fog jonni ez a potya gyozelem. -
proof88
addikt
válasz
kukinyo #45171 üzenetére
“It’s harsh,” he said of the penalty. “The kerb was wet. I had wheelspin so I had to move right.“
"Kemény." - mondta a büntetésre. "A rázókő vizes volt. Kiforgott a kerék úgyhogy jobbra kellett mennem."
Egyébként lényegtelen, az a lényeg hogy Vettel kicsit visszafoghatná magát akkor amikor nem úgy sikerülnek a dolgok ... mondjuk úgy, hogy Kimitől tanulhatna egy kis magaviseletet.
-
proof88
addikt
válasz
kukinyo #45156 üzenetére
Nincs szuperlicenszhez kötve, hogy megtanultam olvasni
és azt olvastam, hogy megcsúszott alatta az autó ... ugyebár ilyen elő szokott fordulni ... nem mondtam hogy Vettel hibás a balesetért, csupán a leidiótázás b@ssza a csőrömet, de az ehhez hasonló megnyilvánulásait már megszokhattuk tőle, ugye Törökországban is egyből ment a mutogatás, nem is tudom hogy ki húzta rá a kocsit a másikra
ez van, ha frusztrált az ember kijönnek belőle meggondolatlan dolgok. Csak ne ne b@sztassuk már szegény HRT-st, mert tönkretette Vettel versenyét. Igaz, Kimi is tönkretette anno Sutil versenyét, az is kimerült annyiban hogy hülye alkoholista.
-
D@ni88
addikt
válasz
kukinyo #45148 üzenetére
Megnéznéd a videót is, akkor rájönnél, hogy mekkora hely volt ott, így is a kerékvetőn kanyarodott... Mit kellett volna csinálni szted? Ott maradni a kanyarban és nem elengedni?
Itt most igen is de udvarias volt, arról meg nem tehet, hogy megcsúszott alatta a kocsi, Vettel meg 5 cm-re kiszámolja a helyet lekörözésnél. -
VD
őstag
válasz
kukinyo #45148 üzenetére
Vereseny baleset-nek hívják...
És igen, hibás! Mert ha nem ott próbál Vettel elmenni mellette, hanem mondjuk egy egyenesben (mert röhögve megvolt a tempó külömbség), akkor ez mind nem történik meg.
Bár ahogy tavaly csinált az egyenesben előzést (mint Webberrel és Buttonnal), lehet még úgy se úszták volna meg.Érdekes, Button belátta, hogy fasz volt. És nem mutogatott, idótázott. Pedig a versenye ugyanúgy elment rajta.
-
hunnylander
őstag
válasz
kukinyo #44983 üzenetére
Szerintem Karthikeyan nyilatkozatát nem vetted figyelembe. Pótold be, biztos megvan magyarul is.
Nem ártana, ha a lekörözöttek, sereghajtók technikai dolgait is megértenék az emberek!
Van úgy, hogy megteszik, fülüket-farkukat behúzzák és letakarodnak a pályáról, hogy a nagyfiúkat elengedjék! Nem akarnak ők senkinek sem ártani!
Azt hiszed, hogy csak a nagyságos Buttonok meg Vettelek küszködhetnek az abroncsaik üzemi hőmérsékletre hevítésével, a pályán maradással és egyebekkel?
A kis csapatok versenyzőinek ez nem kevésbé probléma és az ő autóik még kezelhetetlenebbek vizes aszfalton, ideális ív mellett, rázókövön ésatöbbi.
A jobban odafigyelőknek ez nem új; már évekkel ezelőtt elmondták lekörözöttek, hogy még száraz pályán is mennyire szenvednek, mert a félreállások, lelassítások végett állandóan elveszthetik a hőt az abroncsokból és akkor olyanok lesznek, mint malac a jégen!
Nem lehet nagyképűen lekörözni! Nem lehet megértést nem tanúsítva lekörözni! Nem lehet elővigyázatlanul lekörözni! A nagyfiúknak is érteniük kell a sereghajtók nehézségeit, a saját érdekükben is!
Szerintem ez egy szerencsétlen eset volt, amiből Vettelnek is le kéne vonni a tanulságot. Személy szerint nem tartom nagy bűnbaknak az indiait, akkor sem, ha ráhúzták a vizes lepedőt. Ez csak látszat büntetés volt. Ennél többet nem érdemel! Nem érdemli meg, hogy gyalázzák is! Nem akart senkinek sem ártani, sajnálja a történteket, és technikailag is érthetőek a körülmények.
-
hunnylander
őstag
válasz
kukinyo #44977 üzenetére
Ez a kettős mérce; X-et megérted, X-nek képes vagy átérezni a helyzetét és együtt érezni vele, Y-t meg lesz*rod és keresed a lehetőségeket, hogy kritizálhasd olyan dolgokért, amit X-nek megbocsátasz vagy megbocsátanál.
Hallgattasson meg a másik fél is.
Azt szerintem nem kell ecsetelnem, hogy mi menne itt (pl. részedről talán?), ha Hamilton mutogatta volna az egyezményes jeleket és idiótázna.
Ami engem illett, nem szólom meg Vettelt az indulatkitöréséért de megértem Karthikeyant nézőpontját is.
-
proof88
addikt
válasz
kukinyo #44940 üzenetére
lehet hogy csak fordítani nem tudnak. De a cím mindenképp szenzációhajhász, nem szeretem az ilyen dolgokat ... itt az eredetik:
Vettel:
Having no radio meant we were delayed getting the messages and I didn’t hear anything from the team at the end. There were problems with the car after the incident, but I wanted to see the chequered flag.a probléma a rádióval azt takarta, hogy késve kaptuk meg az üzeneteket és a végén már semmit sem hallottam. Az incidens után problémáim voltak az autóval, de szerettem volna látni a kockás zászlót.
Ezt sikerült egybemosniuk úgy, hogy UTASÍTÁS ELLENÉRE ÉRT CÉLBA!!! Holott ez sehol nem volt írva, csak ügyesen egybefordították vagy egybegondolták.
Horner:
We had lost all radio contact with Sebastian, which meant we could only speak with him via the pit board. After his stop he came up to the HRT who hit him and caused a puncture. The incident caused damage to the rear brake duct, which went into thermal runaway, so we wanted to stop the car before the end from a safety point of view. Seb didn’t hear us on the radio and continued. Thankfully his car got to the end without failing, but the incident cost Sebastian at least a fourth place finish today.Teljesen elvesztettük a rádiókapcsolatot Vettellel, csak táblákon keresztül tudtunk kommunikálni vele. A boxkiállása után utolérte a HRT-st aki defektet okozott neki, s mindez sérülést okozott a hátsó fékhűtőjében, ami később hőmérsékleti problémákat okozott, úgyhogy a biztonság kedvéért le szerettük volna állíttatni vele az autót a célbaérés előtt. Seb nem hallott minket és folytatta a versenyt. Szerencsére különösebb fék probléma nélkül ért célba.
-
PazsitZ
addikt
válasz
kukinyo #44930 üzenetére
Mint ahoigy írták folyamatosan változott, hogy boxba jöjjön, majd menjen végig, majd álljon le azonnal.
De teljesen mindegy, mivel a futam jelentős része alatt nem volt rádiókapcsolata a boxxal.
Ez a vezess.hu is hozzáértő média, vagy csak kell nekik a hajhász cím a kattintásokért. -
prmcsk
addikt
válasz
kukinyo #44831 üzenetére
Látom nem olvasol eleget, örök hiba. A kemény és a félkemény gumi között mi a különbség ? Ha a verseny alatti működésük különbségére rájösz, meg is válaszoltad magadnak a kérdést, hogy amit leírtam, lehetséges e ?
Alfonzó a VB.-ihez, mindkétszer a királyt 3,14csázta el, aki ferkában ült és pályája csúcsán volt. Tényleg nem mérlegeli senki, ki hogy lett VB., ha a tudásról beszéltek ?
Például: "Zsák vili" (és ne kérjétek, hogy kibiflázzam hogy a bánatba kell leírni) VB.-a A "Wiliemszben", na aztán az az értékes...
Na én lépek, mert: "Vérszagra gyűl az éji vad".
-
Motion_Blur
félisten
-
proof88
addikt
válasz
kukinyo #44187 üzenetére
Schumi megtartja a pozícióját a rajtnál, és az 1. kör végén a hosszú egyenesben megeszi a mekiket. Így a 2. körben már első lesz, aztán amikor kopnak a gumijai, feltartja őket. Hamilton nem fogja tudni megelőzni, beragad mögé, Button meg eleve lemaradt Hamiltontól, és a 10. körben felgyorsul, Hamilton kijön boxba gumikat cserélni, Button meg lendületből megelőzi Schumit. Aztán jön az eső és így lett a csokapik.
-
Peat;)
veterán
válasz
kukinyo #44187 üzenetére
Rajtnál nem tudom hogy mekkora előny a keményebbik keverék, szerintem inkább hátrány. A körülötte lévők versenytempója meg egyáltalán nem annyival rosszabb hogy könnyen előzhessen Vettel, így az is benne van hogy visszaesik rajtnál és be is ragad. Kényszerből csinálták a dolgot mert a lágy gumikkal totál nem találta meg az összhangot Vettel. Nem nagyon tudják beállítani az autót, kicsit vicces az elmúlt éveket nézve. Én örülök neki, mert így mint a múltkori futamon megint bizonyíthat Vettel. Nem a kedvenc pilótám közel sem, de igenis top pilóta sokak véleményével ellentétben.
Holnap száraz futamon gumizabálás fog dönteni, nem az hogy melyik autó a gyorsabb egy körön. Ha meg nem száraz akkor is káosz, így jó kis meccs lesz.
-
Nagymelák
senior tag
válasz
kukinyo #43437 üzenetére
Tavaly ekkora előnyt két kör alatt megkajált volna a RedBull,most pedig támadó közelségbe sem került.
Többet volt most hátul, mint elől. A mai versenyhez a rajt utáni két előzésen kívül mit tettek hozzá Vettelék?Semmit!Autózgattak és szoktatták magukat ahhoz hogy a mezőnyben fognak nézelődni. -
hobizoli
nagyúr
válasz
kukinyo #38861 üzenetére
Az elejen volt egy utkozes es az miatt SC korok, lehult a kereke es abban kisebb nyomas miatt picivel alacsonyabb volt az autoja hasmagassaga. A videon szinte csak az o autoja szikrazott abban a kanyarban, es amikor felfekudt, megszunt a szivohatas az igy mar alatta nem_aramlo levego miatt (ami az tobbek kozott az iven tartja az autot), es igy a centrifugalis ero (ami ellen ekkor maris nem volt eleg tapadas, ami ellentartson) kivitte az autot jobbra
A kavicsagyon meg fekezni nem nagyon lehet, inkabb csak vegigpattog rajta az auto.Elotte levo nap meg a Ratzenberger halt meg, neki "csak" siman kitort a nyaka balra, amikor a szalagkorlatnak verodott a celegyenes elott egy masik elnyujtott es szinten nagy sebessegu kanyarban
-
-
#70869248
törölt tag
válasz
kukinyo #37725 üzenetére
?
Ezt honnan a fenéből veszed?!...az egyik hogy egy gyárlátogatással semmi olyasmit nem tudhat meg amit a szakemberek ne közölnének a többi versenyzővel/partnerrel is...ha ez nem így lenne az részrehajlás lenne, a Pirelli mint hivatalos gumiszállító senkinek sem nyújthat többet mint a töbi partnerének...ez m@rhaság, mindenki kapott tájékoztatást, Vettel az ég egy adta világon sem profitálhatott többet mint más azzal hogy ott volt,
...
Nincs olyan hogy figyelj megsúgom csak mert itt vagy és látom hogy érdekel, hogy ha 107 fokon tartod a gumikat míg ki nem mondod hogy '" És elégedett vala az Úr, és ők lakmározának bárányt és lajhárt és málét és sós ringlit babbal és orángutánt és zsenge gyökereket és gyönge szekereket..."
akkor tök jó lesz a gumid, de többet ne számolj, mert akkor meg szrMásfelől meg ezek a srácok már tök sok mindent tudnak a technikáról, pláne akik akár a Red Bull, akár a Renault, McLaren, vagy Mercedes,..illetve Ferrari..stb programjának részesei..
Ez (is) m@rhaság, hogy ahogy írtad csak beleteszik aztán semmit sem tudnak...
Ez semmire sem jó csak flémre.. -
werszomjas
addikt
válasz
kukinyo #37717 üzenetére
Ember!! Legalább úgy hozz már hasonlatot hogy a pálya legyen ugyan az, és a szituáció, vagy legalább a szezon éve, könyörgöm !!!
A stréber meg poén volt
Mindig megfogadom hogy nem állok le veled vitatkozni, de ez a 2010-ben vettel silverstonban megelőzi a 2010-es mercit, hamilton meg 2011-ben nem előzi meg monzában a 2011es mercit kivágta a biztosítékot.
-
werszomjas
addikt
válasz
kukinyo #37666 üzenetére
Igen, lehet hogy van csapatsorrend, de az a RedBull-nál már már hányinger keltő, rosszul vagyok tőle.
De nézzünk egy kis FORMULA ONE-t csapaton belül, ahogy a VB-ok csinálják, mert így is lehet
-
hoffman_
nagyúr
válasz
kukinyo #37371 üzenetére
Tudom jól
Elég sok *nagyértékű autót végzett már ki
Mindmellett nagyon profi sofőr, pl. a Mr. Bean filmek összes autós jelenetét a kis Morrissal - amik között volt pár igen elkéesztő azért - ő csinálta egyedül. Na meg a Top Gear pályáján is ő a leggyorsabb jelenleg, ha jól tudom
*nagyértékű autó = 2-3 átlagos magyar család 30 éves keresetével fedezhető árú gépjármű
Aktív témák
Hirdetés
- Eladó Lian Li O11D MINI-X gépház
- Lenovo ThinkPad P17 Tervező Vágó Laptop -50% 17,3" i7-10750H 32/512 QUADRO T1000 4GB
- FSP DAGGER PRO ATX3.0(PCIe5.0) 850W Sfx tápegység
- Eladó PNY GeForce RTX 4070 Ti SUPER 16GB OC XLR8
- HP EliteBook 850 G8 Fémházas Multimédiás Laptop 15,6" -65% i7-1185G7 16/512 Iris Xe FHD Magyar
- VÉGKIÁRUSÍTÁS - REFURBISHED - Lenovo ThinkPad 40AC Thunderbolt 3 docking station
- Apple iPhone 7 Plus 32GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Csere-Beszámítás! AMD Számítógép PC Játékra! R5 5500 / RX 5700XT / 32GB DDR4 / 256SSD+1TB HDD
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 9800X3D 32/64GB RAM RX 9070 XT 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- Dell USB-C dokkolók: (K20A) WD19/ WD19S/ WD19DC + 130W, 180W, 240W töltők
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest