- Motorola Edge 60 és Edge 60 Pro - és a vas?
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Brutál akkuval érkeztek az Ulefone X16 modellek
- Betiltották a Pixel 7-et Japánban
- 200 megapixeles zoomkamerát sem kap az S26 Ultra?
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Fotók, videók mobillal
- Magisk
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Szinte csak formaság: bemutatkozott a Pixel 6 és Pixel 6 Pro
Aktív témák
-
wildrain
addikt
válasz
IreN!CuS #47977 üzenetére
Mint jópáran, te is értelmezési problémában szenvedsz. Nem a hibázás van megtiltva, nem a hibáért kapta a Renault csapat sem a büntetést, hanem azért, mert a hiba elkövetése (a kerék rossz felrögzítése) után tudatosan veszélyeztették mások testi épségét. Massa esetében megtörtént a hiba (korán engedték el és leszabta a töltőcsövet), de utána nem ment ki a pályára és tett meg egy teljes kört, hanem megállt a boxban és elhárították a hibát. A veszélyes kiengedésért pedig meg is kapták a büntetést.
Abban lehet eltérő a véleményünk, hogy melyik a veszélyesebb: 2-3 liter csíkba húzott benzin a boxutcában, vagy a 80-nal szabadon repkedő kerék a pályán.Amúgy próbáltál már földre kiöntött benzint meggyújtani valamivel? Én gyerekkoromban párszor próbáltam, és elárulom: sosem sikerült meggyújtani, pedig nem szikrával, hanem gyufával próbáltuk. Aszfalton némileg könnyebben gyulladhat, mert megáll a felületén, de még akkor is nagyon-nagyon nehezen, főleg nem 150-200 m hosszan elfröcskölve.
-
wildrain
addikt
válasz
IreN!CuS #47926 üzenetére
egyetlen egy szikra kellett volna nem több
Ne legyél már nevetséges. Annak az egyetlen szikrának be is kellett volna gyújtania az amúgy csak csordogáló, és elterített benzint, ami ha be is gyullad, akkor is legfeljebb 20 centis lánggal ég pár másodpercig, és annyi. Hol van ez ahhoz a túldramatizált, fél boxutcát felgyújtotta esethez? Csak képzeld el magadban, ahogy a fél boxutca lángokban áll. Hogyan lett volna erre képes 2-3 liter benzin, amit Massa szétterített a boxutcában? Egyetlen szikra, és bummmm, óriási robbanással a fél boxutca lángokban áll, hát persze...
Verstappen esetében tízlitereket terített szét a megbuherált töltőcső egy autónyi területre, és lám, nem égett le a fél boxutca. Sőt, meglepően kevés ideig lángolt maga az autó is, mert a benzin pillanatok alatt elég. Nem azt mondom, hogy veszélytelen volt, mert hiszen emberek sérültek meg, de a fél boxutca leégésétől még az a nagyon extrém eset is messze volt. -
tuskooo
addikt
-
hunnylander
őstag
-
hunnylander
őstag
válasz
IreN!CuS #47926 üzenetére
Ha nem megelőzhetően szakadt le, azért nem tiltottak el eddig se senkit, és ezután se. De ezt a Renault már a kiengedéskor tudta. Egyértelműen és többszörösen megakadályozható lett volna, a kerék meg tényleg repült, nem maradt az autón. Uncsi már a téma, olvasd el a büntetés indoklását, a Renault sorozatosan vétett az esetben, esélyed sincs bevédeni őket.
-
hunnylander
őstag
válasz
IreN!CuS #47926 üzenetére
Bezzeg a haláleset meg Massa életveszélyes sérülése miatt ment és megy a sopánkodás, de tenni érte felelősségteljesebb viselkedést eredményező precedensekkel, az már büdös és túl szigorú. Döntsétek már el mit akartok. Massa meghalt volna ha a feje telibe kapja a rugót, és akkor is ha ugyanoda kapja, de tíz évvel ezelőtti sisakszabvánnyal. Surtees meg meg is halt. A büntetés egyértelmű, jogszerű és hasznos célból született.
-
7Heads Drago
veterán
válasz
IreN!CuS #41556 üzenetére
Egy esőmenőnek a köreinek nem abból kéne állni hogy folyamatosan megforgatja az autót a pályán. Szóval ha Massa nem az , akkor Hami se. Hami gyors esőben, de szerintem nem érzi a tapadás határait, és talán Massa is így van ezzel sokszor. Vettel viszont nagyon ügyes esőben.
-
hunnylander
őstag
válasz
IreN!CuS #31437 üzenetére
Az a terkep egy bazinagy teruletet fog am at; 1. Sao Paulo is bazinagy 2. azon a terkepen nem csak Sao Paulo van, tehat bazinagy.
A 292-es kamera van a legkozelebb. Amiket nezegethettel, az mar tobbszaz kilometerekre van Interlagostol.
Google Maps-os viszonyitassal merve az a terkep ami a kamerakepek linkjeit tartalmazza kb. 300 km-t fog at szelessegben.
Szoval ne koszalj el a 292-estol, mert a legtobb kamera mar nem is Interlagos, Sao Paulo.
-
Ricardo
titán
válasz
IreN!CuS #30267 üzenetére
Hogy egy két ember nem szereti azt lehetne ezzel magyarázni, de hogy a pilótatársak jó része.
Van aki kimondva, van aki kimondatlanul. Tuti nem a stílusa és a többiekhez való hozzáállása a gond.
Senna valószínüleg nem volt ilyen tehetséges mert akkor neki is ilyen népszerűtlennek kellett volna lennie. -
lenox
veterán
válasz
IreN!CuS #30074 üzenetére
LH eleget tett az addigi szabálynak
Marmint szerinted, a birok szerint meg nem. Nem kell belemenni, en nem is akarok egyik mellett sem ervelni, az teny, hogy a birok ezert (marmint jogtalan elonyszerzes miatt) buntettek, az egy kulon dolog, hogy ez helyes-e vagy nem. A lenyeg, hogy _nem_ a sikanlevagasert buntettek, ahogy allitottad...
csak 1 párhuzam voltSzerintem meg hianyos ismereteken alapulo tevedes...
#30075: Arnyekra vetodsz, okoska, tolem vitathatod a birok donteset, kar, hogy ez semmit nem valtoztat azon a tenyen, hogy LH-t nem sikanlevagasert buntettek...
-
Motion_Blur
félisten
válasz
IreN!CuS #29999 üzenetére
"Trullinak volt nitroja h körönként 5 tizedel volt gyorsabb LH-nál?"
Trulli saját magához képest bukott 5 tizedeket (Live Timing rulz), miután bejött elé LH. Ne legyél már érthetetlen!
Téma részemről lezárva, kicsit unalmas már, hogy folyamatosan LH mosdatásáról szól az F1 -
JJános
addikt
válasz
IreN!CuS #28565 üzenetére
Hát ez eléggé kézenfekvő.
D.C. utolsó nagy fegyvertényei közül egyet ma bestrigulázhat. FELTARTOTTAM LUIS HAMILTONT!
Aztán most mivel pontszerző lett, nem írom ide, hogy akár már mehetnél is az F1-ből ! Az idén sajna túl sok jó dolgot nem csinált.
Lonzinak nőttek az esélyei. Ha marad, jobb az autó. Ha megy, mégis futamgyőztes.
7HeadsDrago: Ez a Vettel fiú felnőtt. Most csak az a kérdés, hogy ki csap le rá. Ha senki, megbánják. Ferrari, McLaren, és a BMW helyében is kapnák utánna.
-
-
hunnylander
őstag
-
PazsitZ
addikt
válasz
IreN!CuS #26428 üzenetére
Minden esetre a kérdésed először: hogy tudta megelőzni volt.
De az itteni kérdésre: bűrja meg még kimi szépen kigyorsit és után ovatosan beveszi az elsö kanyart?ez igy nem verseny
Olyan mértékben kellett volna visszaengednie, mintha bevette volna normál módon a sikánt.
Egyébként utána, úgyis megelőzte volna...Szóval, ha úgy tudja visszaadni egy levágás után az előnyt, akár 3-4szor is el kellene venni.
De jó ideje ki van ez beszélve, cikkek vannak róla, nem tudom mi érthetetlen ebben. -
venember83
nagyúr
válasz
IreN!CuS #26428 üzenetére
Nos, a kanyarlevágással akkora előnyt szerzett, amit azzal nem kompenzált, hogy előrébb engedte Kimit egy méterrel.
Ennél rövidebben és egyszerűbben nem tudok fogalmazni, bocs, értetlen hülye vagyok. Ha ez sem válaszolta meg az elméleti kérdésed, akkor remélem más tud és fog segíteni.
-
PazsitZ
addikt
válasz
IreN!CuS #26420 üzenetére
Meg talán azért is (párszor volt szó róla), hogy feltételezhetően a mekinek jobb a tapadása hidegebb körülmények között.
jah bocs én nem is vagyok ferkafan
(#26428) IreN!CuS: Jah, arra nem tudok válaszolni, ezt a 2 gázelvételes dolgot te hoztad fel/találtad ki, ahogy elnézem.
De mint olvastam, elvileg az a megegyezés, hogy olyan mértékben engedje vissza, hogy ne szerezzen előnyt. De ez konkrétan nincs leírva. -
tuskooo
addikt
válasz
IreN!CuS #25637 üzenetére
Massa mennyi előnyhöz jutott? Semennyihez? Hamilton mennyihez? Egy helyhez? Massánál ki hibázott? A csapat. Itt ki? Hamilton. Akkor meg mi a franc bajod van? A büntetés jogossága egyébként nem kétséges a szabályok alapján, a mértéke talán, inkább 15-20 mp. kellett volna, mint már írtam korábban. És igenis, ne győzzön valaki egy versenyen úgy, hogy ehhez szabálytalanságot követ el.
-
prmcsk
addikt
válasz
IreN!CuS #25429 üzenetére
Kiegészítésként már csak annyit...
Ha kimi nem tör ki hami elől balra, három eset lehetséges.
Hami a kanyarban nem tudja megelőzni, mert az ív zárva van kimivel.
Kimi az íven marad hami előtt, de a kanyarban kifelé sodródik, mert nem tapad úgy...,és hami belül megy el.
Kimi elsőként kijön a kanyarból, de később megelőzi hami.
-
sh4d0w
félisten
-
sh4d0w
félisten
-
PazsitZ
addikt
válasz
IreN!CuS #19677 üzenetére
Next live action on this site will be the Brittish Grand Prix practice Friday 4th July, 2pm
Mivel mi GMT+1h-ban vagyunk, így nálunk 15:00, ami náluk 14:00.
De mindezt kiszámolja neked, bárhol is legyen a verseny az Formula1.com ha rákkatintasz a convert to my local time gombra.
Aktív témák
Hirdetés
- SZÉP Lenovo ThinkPad P15 G2 Tervező Laptop -75% 15,6" i9-11950H 64/2TB RTX A4000 8GB UHD OLED
- Szép! Lenovo Thinkpad T14s G2 Üzleti "Golyóálló" Laptop 14" -50% i7-1185G7 4Mag 16GB/512GB FHD IPS
- Eladó Apple MacBook Pro 13" A1706 (Late 2017, Silver - EMC 3163)
- Amazfit GTR 2 Classic okosóra dobozában töltőkábellel
- Mac mini M1 chip 8 magos CPU-val, 8 magos GPU-val
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 7700X 32/64GB RAM RX 9070 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- Akciós dokkolók, Lenovo Legion Pro 7 RTX 4080/4090 laptopok, licencek, antivírusok
- Csere-Beszámítás! Sapphire Pure RX 7700XT 12GB GDDR6 Videokártya! Bemutató Darab!
- 125 - Lenovo Legion Pro 5 (16ARX8) - AMD Ryzen 9 7945HX, RTX 4070 (ELKELT)
- BESZÁMÍTÁS! MSI B460M i5 10400F 16GB DDR4 512GB SSD RX 6650XT 8GB Cooler Master MB600L Chieftec 600W
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest