- Két Redmi Note 14 Pro és egy Pro+ futott be
- iPhone topik
- Brutál akkuval érkeztek az Ulefone X16 modellek
- Magisk
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Amazfit Active 2 NFC - jó kör
- Fotók, videók mobillal
- Megérkezett a Poco M6 Pro 4G
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
Aktív témák
-
JJános
addikt
-
venember83
nagyúr
válasz
SG3rg0 #33711 üzenetére
Nem épp. Csak KERS és aero szinten. Felfüggesztés, motor és váltómű kb. ugyanaz, mint tavaly. S ha már felfüggesztés, kiváncsi vagyok, hogy a McLaren tud-e majd gumit kímélni, mert ezek a slickek szerintem könnyebben túl fognak melegedni durva használat esetén, az meg problémát okozhat egy száraz verseny vége felé.
-
[CS]Blade2
addikt
válasz
SG3rg0 #32717 üzenetére
Börni bá, azt hiszi, hogy több lenne az előzés, de nem lesz.
Az első és a második között azért nem, mert túl nagy a különbség, a kocsik között meg túl kicsi, így lehetetlen lenne.
A 4. helytől a 8. ig elvennék a pontért való küzdelmet, ami most gyakorlatilag az egyetlen előzésre való ok.
A 8. -tól a 18. helyig a cél most a kockás zászlóig való eljutás. Maradna is ez.
A leglassabb autó meg annyival gyengébb, hogy fizikailag képtelenség vele előzni tiszta körülmények között.Én ilyesmit képzelek el:
A leggyorsabb körért is kéne adni pontot az időmérő és a versenyen is, aki a legtöbbet vezette a futamot, az is kapna pontot.
Ha meg lehetne oldani akár az előzésért is járhatna, mondjuk 3 2 1 pont a 3legaktivabb pilótának.
Mellette maradna a jelenlegi pontrendszer. -
attisx
addikt
válasz
SG3rg0 #32717 üzenetére
Az lenne a legkisebb baj, ha serlegek helyett érmeket osztanának. De nem, itt nem erről van szó, hanem arról, hogy a futam végén a győztes neve mellé nem 10 pontot írnak, hanem egy "szép" kis sárga pöttyöt rajzolnak. A szezon végén pedig az lesz a VB, aki több sárga pöttyöt gyűjtött, függetlenül attól, hogy milyen egyéb helyezései voltak évközben. Na ez az, ami kicsapja a biztosítékot...
-
Integra
titán
válasz
SG3rg0 #32710 üzenetére
persze hogy sóbiz meg parasztvakítás...
akkor csökentették volna a legjobban a költségeket, ha hagyták volna a 3 lityós v10-s blokkot és a slicket. mert legvégső soron eljutottak volna egy technikai határig, amit nem tudnak átlépni és már nincsen hova, hacsak nem találnak fel valami újat..
most visszadobták a kőkorba az egészet, most majd költenek százmilllió dollárokat kers-re, meg hogy ezekből a dobozokból aerodinamikai csodák legyenek... -
hunnylander
őstag
válasz
SG3rg0 #32703 üzenetére
Eppenhogy most kezdett jo iranyba fejlodni az F1, a versenyzes szempontjabol; kotelezo olvasmany (angolul tudoknak).
A sirast es szornyulkodest meg be lehet fejezni, mivel nincs is ertelme, nem lesz visszateres a korabbi esztetikahoz emiatt, csak mert most meg nem szokta meg a kozonseg. Tobb, mint egy eve fejlesztenek a 2009-es evre. Tobbszaz millionyi eurot fecceltek mar bele a csapatok egyuttveve. Fizikailag es gazdasagilag is kivitelezhetetlen lenne engedni egyesek esztetikai igenyenek. Egy-ket futam es ugyis annyi a panaszkodasnak, es nem azert mert biztos, hogy izgalmasabbak lesznek a versenyek, hanem azert, mert a kozonseg meg fogja szokni a szokatlant. Ez a vilag rendje, es aki nem most kezdte az F1-nezest, az tapasztalatbol is tudja ezt. Harom koponya rengeteg elmeleti es gyakorlati munkaval hozta letre az uj strukturat. Az FIA-t es a FOM-ot ugye nem nagyon kedveljuk, nade a kedvenc csapataink legjobb szakembereinek munkajat azert tiszteletben tartjuk, ugyanis egy renaultos, egy ferraris es egy mclarenes vezeto szakemberbol allt az uj strukturat kidolgozo OWG (Overtaking Working Group).
A BMW autoja egyebkent is F1.08B, csak egy prototipus, de ettol fuggetlenul ne legyen illuzioja senkinek, jobb ha mar most megszokjatok. "Funkcio szabja meg a format." (SAAB)
-
ChromeX
addikt
válasz
SG3rg0 #32476 üzenetére
én ugy gondolom hogy a ferrari ezt önmagának krta el(az egyéni címet) sajnálom hogy egy ilyen szimpatikus ember és jo pilota mint Massa azért nem lehetett idén világbajnok mert a csapat olyan hibákat vétett nem egyszer ami szerintem megbocsáthatatlan egy ferrarinál...
de mind1 kr ezen már rágodni nem örülök a hami címének és szerintem ezt ö sem így akarta megnyerni mert valljuk be most nem rajta mulott...amugy meg HAJRÁ KIMI
ö a kir
Aktív témák
Hirdetés
- Nintendo Switch 2
- DUNE médialejátszók topicja
- Két Redmi Note 14 Pro és egy Pro+ futott be
- Villanyszerelés
- Medence topik
- iRacing.com - a legélethűbb -online- autós szimulátor bajnokság
- World of Tanks - MMO
- iPhone topik
- Xbox Series X|S
- Brutál akkuval érkeztek az Ulefone X16 modellek
- További aktív témák...
- NJOY Aster 3K 3000VA/2700W Rack Szünetmentes Táp
- Eredeti Sony PS4 Dualshock 4 kontroller - Vezeték nélküli
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 10600KF 16/32/64GB RAM RTX 3050 6GB GAMER PC termékbeszámítással
- Csere-Beszámítás! Olcsó Számítógép PC Játékra! R5 1500X / RX 570 8GB / 16GB DDR4 / 250SSD + 2TB HDD
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Ryzen 5 7500F 32/64GB DDR5 RTX 5060 8GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest