- iPhone topik
- Motorola Edge 60 és Edge 60 Pro - és a vas?
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Brutál akkuval érkeztek az Ulefone X16 modellek
- Betiltották a Pixel 7-et Japánban
- 200 megapixeles zoomkamerát sem kap az S26 Ultra?
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Fotók, videók mobillal
- Magisk
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
Aktív témák
-
proof88
addikt
válasz
andy83 #49294 üzenetére
a hivatalos oldalon mindig megtalálod a fontosabb dolgokat
-
Nowhereman
őstag
-
[CS]Blade2
addikt
válasz
andy83 #48917 üzenetére
Akkor lehet, hogy még rosszabbul is járnak, mert nem tudni, kinek hány új, hány használt, és hány lenullázott motorja van a 8-ból.
Közeledünk a szezon végéhez, lassan erre is kell figyelni, mert nem biztos, hogy mindenkinek elég lesz a 8 a végéig, ami a VB-be is beleszólhat. -
Csabee.
nagyúr
-
hunnylander
őstag
válasz
andy83 #48082 üzenetére
Rossit nagyon kedvelem, de idén még biztosan nem fog ráérni F1-ezni.
De szeretném, ha a profi sportpályafutását F1-ezéssel fejezné be.
Persze kettesszámú pilóta lenne a Ferrarinál, de ő azt is értékelné (mert elmondása szerint nagyon bánja, hogy nem váltott, amikor lehetőséget kapott rá) és már az is tiszteletreméltó teljesítmény lenne, ha profi szintre aklimatizálódna a Forma-1-ben. Van hozzá érzéke.
-
rocket
nagyúr
válasz
andy83 #48085 üzenetére
Az idei Ferrari nem egy csoda auto.
Jol ment ahoz kepest, hogy eloszor ult benne, de masodpercekkel volt elmaradva az F1-es pilotaktol, azzal meg elesben siman utolso lenne Rossi, raadasul ugye nem lehet tesztelni, igy nem tudnanak gyakorlni se, mindenkeppen a 2 tesztpilota kozul az egyik lenne a legjobb valasztas, ok se sokat teszteltek a kocsit, de legalabb tudjak mifan terem.
Loeb se lenne jobb, megha o negykereken is versenyez, semmi koze a rallynak az F1-hez. -
[CS]Blade2
addikt
válasz
andy83 #47906 üzenetére
A kerék tengelyénél kellene egy kis rész amin külön elforog a kerék egy kis direkt neki kialakított járatban, amihez a "lánc" egyik vége csatlakozik, és ezen a helyen csak elforogni tud körülötte a kerék, de leesni nem. Mikor felteszik a kereket a lánc másik végén egy spéci csatlakozóval csatlakoztatják kerékcserénél a kasztnihoz.
Hasonlóan a kukafedőhöz, szerintem meg tudnák oldani, hogy ne mozogjon. -
válasz
andy83 #47821 üzenetére
Arról lemaradtam du, csak most láttam a hírekben. De akkor ez ultraLOL
Mert ők ezt az alkatrészt mutatják, hogy fejbetalálta, amiről szépen látszik, hogy ottmarad az aszfalt közepén: [link]De inkább ez volt az: [link]
De a videón amennyi látszik, ezt sem lőtte ki. Magyarán ők sem tudják, hogy került oda..
-
-
Male
nagyúr
válasz
andy83 #47602 üzenetére
Ha nem törik be, márpedig nem szabadna neki, akkor nem... sőt, lehet, hogy jobban jár.
Ha jól rémlik, akkor 1/2 * m * v^2 a képlet, tehát 2086J (260km/h, 0.8kg)... ehhez kéne tudni azt a pisztolygolyót még.
szerk: gyors számításom alapján, ha 42grammos egy olyan lövedék, akkor lenne azonos a mozgási energiájuk. (egy 9mm-es pisztolyt néztem, annak 315m/s a torkolati sebessége...és maga a töltény csak 10g)
-
proof88
addikt
válasz
andy83 #47019 üzenetére
Megmondom őszintén, én ezt nem nagyon hittem el Paliknak anno. Ez egy elég jó lehetőség jobb idő elérésére. Lehet, hogy nem mindenki használta, de én biztos vagyok benne, hogy már volt aki az elejétől kezdve próbálkozott vele. Palik amúgy is állandóan túldramatizál mindent, 300-as tempónál tiszta életveszély gombokat bogarászni, ehh. Pedig szerintem a valóságban is úgy lehet, mint szimulátorban: amikor a célegyenest vagy egy hosszabb egyenest elérsz, ahol több másodpercig csak egyenesen mész, ott van lehetőség pihenni. A Hungaroringre is mondják, hogy olyan érzés rajta menni, mintha folyton kanyarodna az ember, és én is kormánnyal+pedállal ezt érzem, és iszonyatosan nagy koncentrációt igényel, és nagy felüdülés, amikor végre jövök ki az utolsó kanyarból és van >5 mp-em pihenni, ilyenkor lazítok és mentálisan is rendbe hozom magam és készülök az 1. kanyarra... nos ilyenkor azért lehet állítgatni, hiszen csak egyenesen megy az autó, a 300-at meg ilyenkor szokták elérni, szal nem életveszély azért... rutinosan hozzászoktak már, hidd el neked is menne, rónád a pályán a köröket és már rutinosan tudnád, hogy mikor nyúlj a fékerő-szabályzásért és nem megterhelő dolog...
szóval az első szárny állításával tutira lehet időt nyerni és legalább célegyenesnél kigyorsításnál bátran lejjebb lehet állítani, majd később (persze még fékezés előtt) visszaállítani.
Palik mindig mindent túlaggódik, ehh.
Persze lehet, hogy tényleg nem nagyon használják, de ehhez tudni kéne, hogy mennyit nyerhetnek vele, ők már tutira kitesztelték ezt, nekem nincs infóm erről. Pedig szimulátorba is lehet állítani menet közben, csak nem foglalkoztam még vele. -
puttputt
őstag
válasz
andy83 #46719 üzenetére
Igen, valóban!
A későbbiekre: Így, erre emlékszem!
/Sosem tennék ilyet ilyen neves és számomra is kiemelt eseménynél!
- TV kikapcs./
(Motorhiba..., sajnáltam is szegényt... részint itt (is) ment el a világbajnokság... meg Szingapúr, meg... Valami korábbi versennyel keverhettem be...)
Aktív témák
Hirdetés
- SZÉP Lenovo ThinkPad P15 G2 Tervező Laptop -75% 15,6" i9-11950H 64/2TB RTX A4000 8GB UHD OLED
- Szép! Lenovo Thinkpad T14s G2 Üzleti "Golyóálló" Laptop 14" -50% i7-1185G7 4Mag 16GB/512GB FHD IPS
- Eladó Apple MacBook Pro 13" A1706 (Late 2017, Silver - EMC 3163)
- Amazfit GTR 2 Classic okosóra dobozában töltőkábellel
- Mac mini M1 chip 8 magos CPU-val, 8 magos GPU-val
- Apple iPhone 13 . 128GB , Kártyafüggetlen , 100% akku
- AKCIÓ! Apple MacBook Pro 13 2022 M2 8GB 256GB SSD garanciával hibátlan működéssel
- LG 55C3 - 55" OLED evo - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - PS5 és Xbox!
- HPE Aruba PoE+ L3 switch raktárról azonnal elérhető!
- REFURBISHED és ÚJ - HP Thunderbolt Dock G2 230W docking station (3TR87AA)
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest