- Magisk
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- Fotók, videók mobillal
- Google Pixel topik
- Google Pixel 7a - venni vagy nem venni?
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Augusztusban jön a Honor Magic V Flip 2
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Milyen okostelefont vegyek?
Aktív témák
-
hunnylander
őstag
válasz
Atlantis #47933 üzenetére
Már az is baj, hogy igyekeznek csökkenteni a jövőbeli kockázatokat? Már az is baj, hogy jövőbeli tragédiákat akarnak megelőzni felelősségteljesebb viselkedés kieszközlésével?
Hadd ne sírjak már Alonsóért, okosabb is lehetett volna, úgy is ott lesz a rajtrácson, vagy egy Renaultban, vagy egy Toroban, vagy egy Ferrariban.
-
wildrain
addikt
válasz
Atlantis #47919 üzenetére
Hiba azt feltételezni, hogy ez szándékos volt.
Nem hiba, mert a rádióbeszélgetés, meg a szerelő munkája bizonyítja, hogy tudtak a dologról, és innentől szándékossá válik az, hogy nem állt meg (akár a boxon kívül, de még a pálya elején, mint a Spyker a töltőcsővel).Abban persze nagyon igazad van, hogy korábban a lifegő kerekek és egyéb alkatrészek nem jelentettek problémát, de hát ez van, változik a világ, ha a biztonságon szigorítani akarnak (márpedig most biztosan az következik a kerekek és a sisakok terén is), akkor valahol el kell kezdeni.
Kétlem egyébként, hogy a fellebbezéssel bármit elérnek, mert gondolom, új bizonyítékot már nem tudnak szolgáltatni, és ha ez így van, akkor hülyén jönne ki, hogy ugyanazon alapokra helyezve más döntést hoznak... de láttunk már ilyet az FIA munkájában, úgyhogy nem lepődnék meg.
-
DopeBob
addikt
válasz
Atlantis #47917 üzenetére
szándékos hiba, így van rossz feltett és nem kasznihoz rögzített kerékkel engedték ki... TUDTÁK hogy nem jó. Mi ez ha nem szándékos hiba?
Mult héten mikor meghalt az a 18 éves akkor sem tunt gyorsnak a kerék szépen pattogott a pályán, semmi extra nem volt, csak éppen megölt közben valakit!
-
wildrain
addikt
válasz
Atlantis #47917 üzenetére
S amikor Massa tavaly majdnem felgyújtotta a fél boxutcát, akkor miért nem voltak eltiltva utána?
Közelében sem járt a boxutca felgyújtásának, hiszen még kicsi tűz sem volt, nemhogy akkora, amire te utalsz. Eltiltva meg azért nem volt, mert Massa nem ment ki a boxutcából. Ha Alonso megállt volna a kijárat előtt, akkor ők sem kapnak büntetést.Egyébként meg teljesen logikátlan amit írsz. Még az a szerencse, hogy a szabályokat betartatók magasról lesz@rják, hogy kinek mi az érdeke. Nemcsak ebben az esetben, hanem más esetekben is így kellene lennie. Nehogymár az határozza meg egy csapat vagy versenyző szabályokhoz való viszonyulását, hogy mekkora érdekek húzódnak meg a háttérben.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Atlantis #47908 üzenetére
Szerencsére azért a biztonság még előrébb való az anyagi érdeknél. Ez egy elég súlyos vétség, hisz emberéletekről beszélünk ezért erős elrettentő példát kell állítani.
Más szemszögből viszont érthető amit mondasz.Azt nem értem viszont, miért engedték el, ha tudták hogy lefog esni a kereke, tehát a versenyt eleve bukták, akkor minek kockáztattak feleslegesen? Gondohatták, hogy egy ilyen eset nem marad szó nélkül...
-
hunnylander
őstag
válasz
Atlantis #44669 üzenetére
Azt kizárja a szerződés. A Ferrari csak olyan szériákban indulhat párhuzamosan, amit az FIA engedélyezett nekik. Pl. ott lehettek GT kategoriákban FIA és Le Mans versenyeken, mert az nem konkurencia.
Ne felejtsük már el, hogy Max ügyvéd, tud szerződéseket fogalmazni. Irvine mondta egy mostani videónyilatkozatában, hogy Max egy rendkívül okos fickó, sokkal okosabb a FOTA fejeseinél. Parr is megmondta, a szerződés kikezdhetetlen. Ő is ügyvéd, ő is ismeri a Ferrarit mi köti, a Williamset is ugyanaz köti a nevezésre.
Holnap kihirdeti az FIA a nevezési listát, így fog kezdődni:
Ferrari
Red Bull
Toro Rosso
Williams
Force India
US F1
Manor F1
Campos GP
Epsilon Euskadi
Superfund
Brabham
March
N.Technology -
7Heads Drago
veterán
válasz
Atlantis #43191 üzenetére
Kissé unalmas ez a Brawn sztárolás...
Kicsit nekem is úgy tűnik. Főleg hogy a futam végén Button még mindig úgy ordít, mintha az idén, illetve ezen a futamon is nem ők lennének a toronymagas esélyesek. Persze tudom fel lehet most ide hozni MS-t, de nekem ez a véleményem.
És ahogy Button csapattársait nézegettem: Ralf S., Fisi, Trulli, Villeneuve, Sato, Barchi
Számomra csak az utolsó 3 verte meggyőzően és őket se mindig. És ha akora tehetség lenne , akkor már az első 3-at is verhette volna.
Ha ugyanezt a kocsit egy Hami, Vettel, vagy Kubica kapta volna még ettől is simában hozta volna az idei évet. Pl. 6/6-ot
Nekem Button egy 5-ös skálán csak 4-es minőségű pilóta csak hát az autójuk az idén nagyon jó.
Oliverda: Ezt már én is linkeltem.[link] Most tudott volna bizonyítani....
-
[CS]Blade2
addikt
válasz
Atlantis #36744 üzenetére
Igazából nem az ütközésért kapta.
A német versenyzőt nem azért ítélték el, mert nekiütközött Robert Kubicának, hanem mert a komoly sérülést szenvedett autójával nem húzódott félre a pályáról.És szerintem is kijárna akkor Rubensnek is egy kis büntetés. Én hozzáadnák az idejéhez 4x25sec-et
.
Jövőre már csak azt tudom elképzelni, hogy bevezeti a halálbüntetést, mint új szabály. Az ilyenért már helyben lelövik a versenyzőt. Ez kész. -
hunnylander
őstag
válasz
Atlantis #36744 üzenetére
Nem állt ki a ronccsal a pályáról, a csapatát is megbüntették, mert nem utasította. Láttad, hogy visszafogta a mögöttelévőket az SC alatt, mert nem előzhették meg hiába vánszorgott egy ronccsal. Ilyen autóval el kell hagynia a pályát, ez a szabály, a sérült autóval való közlekedésnek is van határa. Kubicát pedig ő tette taccsra, jogos a büntetés, két dologért is járt ennyi.
-
Incubus
tag
válasz
Atlantis #31954 üzenetére
Grat Hamiltonnak, megérdemli a címet, de nem a mai teljesítménye alapján. - megérdemelte, mert pontok alapján Ő lett a győztes
A konstruktőri cím nem került jó helyre, rengeteget hibáztak idén a Ferrarisok. Kova vesztette el a konstruktőri a Mercedesnek. - Megérdemelték, vígaszdíjnak jó! Kova azért kell, McLaren-hez, h NE veszélyeztesse Hamilton VB álmait!üdv RG
-
bdav
őstag
válasz
Atlantis #30646 üzenetére
tényleg uncsi volt bár végig izgultam h. Hamiltonnal ne történjen semmi... ahogy látom a topicot, többen meg azért hogy igen... grat...
Ferraris elengedős móka meg lol... Kova amikor "elengedte" Hamit németországban, akkor Ham sokkal gyorsabb volt nála, ittmeg Kimi behúzta a kéziféket
Kova még mindig gyenge btw... a defekt nélkül is, úgy meg pláne gázvót
Kicsit tartok azért Brazíliától, de az az 5. hely csak összejön
-
AMD Power
titán
válasz
Atlantis #29676 üzenetére
Sajnos még sok olyan proli jár ide akin nem tud vagy nem akar túl lépni LH bőr színén.
Massa: Nem szándékosan löktem ki Hamiltont
El is hiszem neki. Mindenki hibázhat de akkor is ideges voltam rá.
-
[CS]Blade2
addikt
válasz
Atlantis #19197 üzenetére
Nem hiszem, hogy lesz itt motor hiba a ferrarinál...eddig sem volt, és ez sem olyan nagy hiba, simán javitható, szóval nem fog mégegy ilyen előfordulni...
Majd kiderül, de midenképp jobban jár vele, mint azzal a sérült motorral bekozkáztatni a brit nagydijat, ahol megint Kimi lesz a első számu esélyes... 99% hogy azzal a motoral még az időmérőt sem tudná befejezni, amit az kapott... -
7Heads Drago
veterán
válasz
Atlantis #15355 üzenetére
Q3-ban 13 ezred hátránya, de a Q2-ben volt Kiminek 427 ezred előnye.
Most Kimi vagy hibázott (amit kétlek a szektor idők alapján), vagy több volt az üzemanyag, vagy esetleg amit még el tudok képzelni az a gumi melegités nem sikerült jól Kiminek.
Nagyon érdekes, hogy az utolsó pillanatban lágy gumit raktak fel (Massa, Hami). Nem akarnak a rajtnál tapadás hiány miatt hátrébb kerülni. Peddig a nyilatkozatok alapján Hami tudott volna jobb időt is futni kemény gumin, csak nem mertek kockáztatni. -
attisx
addikt
válasz
Atlantis #13060 üzenetére
Egy szóval sem állítottam, hogy 2 futam után, csak hoztam két nevet, akit évközben kiraktak. Villeneuve-öt asszem' 3 futammal a vége előtt, Montoya-t meg valamikor a szezon közepén. Úgyhogy még Massa is juthat erre a sorsra...
Egyébként egy Kimi - Lonzi párharcra én is vevő lennék.
-
soulcube
aktív tag
válasz
Atlantis #12192 üzenetére
Abszolút jogos ítélet. Semmi nem kényszerítette őket arra, hogy olyan lassanak menjenek ráadásul az ideális íven. A csapat is hibás, hiszen ők tudják, hogy melyik autó hol van a pályán és milyen tempóval halad. Kicsit úgy érzem a csapat felelőtlensége miatt most Lewis és Heikki vitte el a balhét. Viszont így még izgalmasabb lesz a holnapi futam.
-
gézu
őstag
válasz
Atlantis #11572 üzenetére
Valóban messze a vége, de a Meki egyszerre volt a leggyorsabb qualin, meg a versenyben futott leggyorsabb körben is, ami nem túl biztató a többiekre nézve. Ha ehhez hozzágondoljuk, a tavalyi Meki-többiek erősorrendet, nem nehéz látni a tendenciát. A Ferka egyetlen biztató eredménye a softgumis teljesítménye volt ma, az erre épített taktika hozhat valamit, de mint Kimi rajongó, nem látom túl biztatónak a jövőt.
-
hunnylander
őstag
válasz
Atlantis #11385 üzenetére
Fernando Alonso: "A várakozásoknak megfelelően nagyon szorosak voltak az idők, és habár viszonylag elégedett voltam az autóm teljesítményével ma reggel, a differenciálmű hibája elrontotta az autó egyensúlyát, amitől elképesztően nehéz lett vezetni. Biztos vagyok abban, hogy a versenyen jobbak lehetünk és keményen fogunk ma éjjel dolgozni, hogy ez így is legyen."
-
Integra
titán
válasz
Atlantis #9068 üzenetére
az ellen nincsen kifogásom, amíg az szekér teljesen fehér alapon marad
fehér piros fekete, a három honda alapszín.
szerintem ebből elég jó dolgot lehet kihozni.
de ha nekem most valami pancsoló delfint vagy egy üzemanyag cellát, vagy mezőn rohangáló sárkányt eregető kiskölköt festenek az autóra... -
hunnylander
őstag
válasz
Atlantis #8485 üzenetére
Én meg értem Kova-t. Aki nem bízik a saját képességeiben, annak nincs keresnivalója az F1-ben. A Toyota csak szerencsétlenkedik, és a Honda-val ellentétben számukra nem sok esélyt látok a felemelkedésre. Kova nagyon szép Ralf-os karriert futhatna be náluk, ellenben a Mekinél dobogós helyekért harcolhat majd minden futamon. És akármennyire utáljátok is a McLaren-t ott nem szoktak Ferraris módon bánni a pilótákkal, és nem fognak Kova-ból 'Barrichello'-t csinálni.
És Kovalainen könnyen lehet még világbajnok is, elég ha csak Hami 'teniszezik' egyet, úgy mint Montoya.
-
zsiga667
addikt
válasz
Atlantis #7424 üzenetére
Lehet hogy itt nem szokás, nem tudom, itt nem vagyok moderátor és az utóbbi időben túl aktív se, épp ezért írtam OFFba (és nem a Modkeresőbe). Számomra teljesen egyértelmű hogy direkt azért csinálja hummertime fórumtárs amit csinál hogy mások idegeire menjen vele, azt pedig elég sok helyen moderálják.
De gondolj csak rgb-re, pont ugyanezt szokta csinálni, kitalál valami agyament baromságot, bepostolja, aztán amikor páran kiröhögik nekiáll magas lóról észt osztani. Őt ki szoktátok moderálni, pedig ő is csak a véleményét mondja el...
-
venember83
nagyúr
válasz
Atlantis #7237 üzenetére
Vagy milyen szepen lekoppintottak 3/4es meretben az ME-242 hajtomuvet egy darab rajzrol
Tulajdonkeppen nekem a Honda lenne a harmadik legszimpatikusabb csapatom, orulnek ha rogton a Ferrarik mogott vegeznenek a dobogon, dehat messze van meg ez... BMW fellendult, ez is jo a sportnak. Toyota meg siman fulladjon bele a dollarmillioiba s kesz.
-
ronaldo
őstag
válasz
Atlantis #5946 üzenetére
No igen, a micslen szerepét kifelejtettem a sztoriból, az is nagyon belejátszott a dologba. Hisz éveken át azon gyártó abroncsainak jellegzetes karakterére építették fel az autót. (((( itt is kapcsolódnék a kémügyhöz, mert érdekes, a mclaren aki szintén micslen csapat volt, meghökkentően hamar értette meg a bridzsszton gumikat))))
-
-
Vigneau
félisten
válasz
Atlantis #5878 üzenetére
Nem lesz valami jó csapatnál. Félek, hogy elvész majd a tehetsége. Kevés pilóta tudott a másik szériában berobbanni. Talán 4 pilóta van, aki mindkét bajnokságban tudott nyerni: Fittipaldi, Andretti, Mansell és Villeneuve. Nagyon jó volt odaát Zanardi, itt meg talán 1 pontot szedett össze...
-
Wolverine
félisten
válasz
Atlantis #5878 üzenetére
Volt már tesztpilótai állása pár éve, de nem kapott utána pilótaként állást ([link]). Nekem nem meggyőző.
szerk: #5900: Heidfeld is versenyzett pár éve egy olyan Jordannel, ami max. a Minardikkal volt versenyképes, mégis képes volt visszatérni az élmezőnybe... Ralfnál ezt nem érzem, neki Ferrarival/McLarennel sem lenne szvsz győzelmi esélye.
-
eXodus
őstag
-
-
#70869248
törölt tag
válasz
Atlantis #3232 üzenetére
Ez egy szép kerek ellentmondás
Hamilton ezek szerint nem a fair-play szerint versenyzett, mert nem engedte el a gyorsabb versenyzőt.
Bezzeg Kovalainen és Massa igen,...na de miért is?? Mert ők elengedték?!
Pont hogy nem, harcoltak kőkeményen a pozícióért ahogy kell.
...és szerencsésen nem lökték ki egymást.Az meg hozzátartozik, hogy Kubica nem a versenyen volt gyorsabb, hanem a verseny egy szakaszában, szerinted ha Hamilton autójából elkezd szépen fogyni a nafta, és gyorsul...mint ahogy gyorsult is,..Kubica belenéz a tükörbe és elengedte volna?
Persze hogy nem, hiszen versenyző...jól lecsesznék a csapatnál ha nem versenyezne. -
JJános
addikt
válasz
Atlantis #3232 üzenetére
Lehet, hogy nekem más fogalmam van a fair-play-ról. Ha a versenypályán valakinek problémája akad, és a másik segít, akkor is, ha ezzel ő hátrányt szenved, az a fair-play.
Na most, a Formula 1, nem az a versenypálya, ahol pozícióharcban, csak úgy valakit elengednek. Még a gyengébb autók is feltartják büszkén a gyorsabbakat. És ez így jó!
Még a lekörözött sem mindíg ad szabad utat.
-
#70869248
törölt tag
-
hunnylander
őstag
válasz
Atlantis #3219 üzenetére
Újabb magas labdák.
Az előzőeket lecsapta b-type, most én jövök.
A 'csak mákos' egy nagyon hülye 'ténymegállapítás'. Inkább szerencséje is van, de volt amikor nem volt (pl. defekt).
Igen, Nico nagyon tehetséges. Viszont a 'nem jobban' az necces:
Lewis Hamilton continued his progress in the Intercontinental A (1999), Formula A (2000) and Formula Super A (2001) ranks, and became European Champion in 2000 with maximum points. In Formula A and Formula Super A, racing for TeamMBM.com, his team mate was Nico Rosberg, who would later drive for the Williams team in Formula One.Kubica nem nézett előre, a visszapillantók gyakorlatilag minden versenyzőnél használhatatlanok voltak. Kubica még Massa-t is kilökte a finish-nél, ha Massa nem jött volna vissza és nem előzött volna vissza azért is elmeszelhették volna Kubica-t. Tisztátalan stílusú versenyző.
A pole pozició édes kevés volt, Haminak elől tempót is kellett mennie, nem volt előtte 'referencia', féktávokat, sebességet belőni.
-
JJános
addikt
válasz
Atlantis #3228 üzenetére
Fair-play? Ember! Hol élsz? Itt kőkemény verseny van! Nem láttad mit dolgozott Massa, és Kubica a 6. helyért? Most engedje el, mert gyorsabb, vagy máshonnan veszi a kanyart, és jobban jön ki? Azt hiszem Massa választ adott erre legutóbb.
Lonzi az utolsó körében volt csak gyorsabb, ahogy én láttam!
-
#70869248
törölt tag
válasz
Atlantis #3223 üzenetére
Dehogynem jelenthet ez egy VB címet, elég csak abba belegondolni hogy harcban áll a címért, Alonso-nak miért csökkentek le az esélyei? Mert kiesett.
Amennyiben Hamilon kiesik mert Kubica nem tudta tisztán megelőzni, és Alonso pedig nem esik ki akkor máris milyen más a helyzet.
A két versenyző közül összehasonlíthatlanul Hamilton veszített volna többet egy kieséssel, két futammal az idény vége előtt, ezt látni kell szvsz.
Persze így utólag veszteség nélkül visszajött, csak időt bukott. Na de ez ugye nem minden ütközésnél szokott így történni.
..és persze, a tükröt nézni kell...egyfelől ha lát benne valamit, másfelől az sem baj ha ilyen körülmények között egy nehéz autóval a kanyarra figyel..amiben éppen benne voltak.
Másfelől elég érdekes megközelítés, hogy ha a hátsó előzni akar nézem a tükröt, és akkor hagyok neki helyet. -
snecy
senior tag
válasz
Atlantis #3219 üzenetére
Lehet hogy van ennyire jó Kovalainen és Rosberg is, nem zárom ki a lehetőségét, sőt...nagyon tehetséges versenyzők. Viszont amikor Hamilton egy 2x VB-vel szemben állta a sarat,(meg a piszokságokat is..lásd Hungaroringi box eset, vagy az, hogy Ausztráliában és Monacoban egyzserűen Alonso mögé parancsolták) mi több meg is verte, innetől kezdve csak a mákra fogni bármit is, hát nem tudom
57 évnyi Formula-1 történetét írta át ez a gyerek. -
#70869248
törölt tag
válasz
Atlantis #3219 üzenetére
Kubica-nál mindig az előzni készülő versenyzőnek kell figyelnie, ez mindig így volt és valszeg így is lesz.
Egy előzést meg kell tudni csinálni...az nem elég hogy gyorsabb vagy.
Gyorsabb volt MS Imola-ban Alonso-nál tavaly előtt, mégsem ment neki...pedig ott még a visszapillantóban is lehetett látni.
Az nem elég hogy gyorsabb..gyorsabb lehet sok mindentől, pl. Kubica esetében a súlykülönbségtől. Az meg a másik, hogy Kubica-nak ez csak egy pozíció volt, de ha Hamilton versenyét tönkreteszi, az egy VB cím a másiknak.
Az egyikre elég egy szerencsés verseny, a másik mögé le kell tenni egy egész kőkeményen teljesített idényt.
Na ezzel együtt kellett volna Kubica-nak előznie.
Nem tudta megcsinálni, kilökte Hamilton-t, szvsz tök jogos a büntetés. -
#70869248
törölt tag
válasz
Atlantis #3215 üzenetére
Hát sztem rosszul látod
Egyfelől az egész verseny alatt Hamilton volt a leggyorsabb, végig..az elejétől a leintésig.
egyedül Kovalainen tudott elfogadható arányt hozni vele szemben, 30:37.
Az meg hogy elől volt, egyfelől elől sem könnyű autózni (MS-t is megelőzte Alonso tavaly a HunRing-n ha jól tudom...pedig MS volt elől), másfelől azt meg kellett szerezni.
Az SC alatt sem hibázott vezetéstechnikailag, nem azért maradt le mert megcsúszott vagy ilyesmi..azért maradt le mert más ívre ment.
Webber-nek sem volt esélye, mert Mark is csak a kiállása előtt volt gyorsabb (amikor már a Mergák nehéz autóval mentek), és miután kiállt, rá nem sokkal jött az Alonso miatti SC.
Számára addig szerencsésen alakult a futam..addig.Kubica meg nekiment Hamilton-nak.
Hamilton több olyan pályán is ment idén ahol előtte még nem, mint pl. a mostani is ilyen.
Az előző futam mindenkinek új volt, és ő nem hibázott rajta, ő rajtolt az első helyről, és megnyerte a futamot. -
#70869248
törölt tag
válasz
Atlantis #3201 üzenetére
sztem a Bímerek már a jövő évre készülnek, már mindenki lenyilatkozta tölük, hogy olyan helyzetbe kerültek haol ők sem tudnak előrébb lépni, és rájuk sem veszélyes más csapat...pláne hogy a McLaren kiesésével megörököltek még egy helyet a gyártók versenyében.
Szal sztem már jövő évi dolgokat nézhetnek, vagy taktikát próbálhatnak...vagy na ők aztán tényleg rákészülhetnek egy esős beállításra holnapra.. -
hunnylander
őstag
Az az irónikus a dologban, mármint a Toyotával kapcsoltban, hogy F1 égés ide vagy oda, annak ellenére vagy talán valamelyest abból is adódóan, a Toyota nemrég szerezte meg az előkelő első helyet mint a világ legnagyobb autógyártója (mindenben: bevétel, gyártás, eladás, profit), letaszítva a trónról a General Motors-t.
Viszont a GM/Chevrolet az jöhetne az F1-be. A NASCAR Top10 is egy Ford kivételével mind Chevrolet. Szóval lehet, hogy tudnának maradandót alkotni, a pénzük meg van rá. Egyébként a Toyota is szerepel a NASCAR-ban, és nem is olyan rosszul.
Aktív témák
Hirdetés
- Intel Core Ultra 3, Core Ultra 5, Ultra 7, Ultra 9 "Arrow Lake" LGA 1851
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Ingatlanos topic!
- Építő/felújító topik
- Androidos fejegységek
- Elkezdtek szállingózni az Arctic P Pro sorozatú ventilátorai
- Nyaralás topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Milyen légkondit a lakásba?
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- További aktív témák...
- HP Spectre x360 Érintős Hajtogatós Laptop Tab 16" -60% i7-1360P 32/2TB Intel Arc A370M 4GB 4K UHD
- Szép! Lenovo Thinkpad T14s G2 Üzleti "Golyóálló" Laptop 14" -60% i5-1135G7 4Mag 16GB /512GB FHD IPS
- Samsung Q80T 55" QLED - 4K 120Hz VRR / FreeSync / HDMI 2.1
- ÚJ HP ENVY 17 Nagyképernyős "Kis Gamer" Laptop -45% 17,3" Brutál i7-13700H 16/1TB Iris Xe FHD IPS
- Legion Go 8APU1
- Honor 200 256GB Kártyafüggetlen 1Év Garanciával
- ASUS Radeon HD6950 DirectCU II 2GB 256bit GDDR5 EAH6950 DCII/2DI4S/2GD5 Videokártya eladó
- Apple iPhone 13 Pro 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Bomba ár! Dell Inspiron 15 3511 - i5-11GEN I 8GB I 256SSD I HDMI I 15,6" FHD I Cam I W11 I Gari
- BESZÁMÍTÁS! ASUS Z390 i5 9500 16GB DDR4 512GB SSD RTX 2060 Super 8GB Rampage SHIVA Thermaltake 500W
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest