Hirdetés

Keresés

Hirdetés

Aktív témák

  • hunnylander

    őstag

    válasz Oliverda #49569 üzenetére

    Aerodinamikailag jobb lehet; több leszorítóerő. Gumikezelésben, kormányozottságban talán egy kicsit gyengébb, de a nyereséget többre taksálhatják, mint ezen veszteségeket.

    De:
    1. Először is a McLaren titkolózhat és nem biztos, hogy arra teszteli a dolgot amire állítja. Főleg ha már itt is beveti.

    2. Az idei aeroban kardinális szerepük van az első szárnyaknak, az oldallapoknak. Ha az első szárny közelebb kerül a rövidített tengelytáv miatt az autó hátuljához, így a diffúzorhoz is, több levegőt 'dobhat' aköré, az akörüli légáramlás fokozásával növelve az általa generált leszorítóerőt, amely által az autó nagyobb sebességgel veheti a nagysebességű kanyarokat.

    [ Szerkesztve ]

    www.HunnyF1.com

Aktív témák