Hirdetés
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Dupla fejezetet nyitott a Huawei Mate XT a mobilok történetében
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Apple iPhone 13 mini - miért nem veszik elegen?
- Sportfülhallgató futott be a Nothingtól
- Yettel topik
- Aranyáron jött Európába a Xiaomi Mix Flip
Hirdetés
-
Greenwashing miatt támadják az olaszok a Sheint
it Olaszország vizsgálatot indított a Shein weboldal és app ellen, greenwashing vádjával.
-
X200-as szériáját mutogatja a Vivo
ma Három hét múlva, várhatóan három készülékkel érkezik a Vivo 3 nm-es családja.
-
Jól felszerelt, 4K-s üzleti monitor a Philips értelmezése szerint
ph A 68,58 cm-es képátlójú, láncba köthető újdonság Thunderbolt 4/USB Type-C dokkoló is egyben.
Aktív témák
-
hunnylander
őstag
válasz Oliverda #49569 üzenetére
Aerodinamikailag jobb lehet; több leszorítóerő. Gumikezelésben, kormányozottságban talán egy kicsit gyengébb, de a nyereséget többre taksálhatják, mint ezen veszteségeket.
De:
1. Először is a McLaren titkolózhat és nem biztos, hogy arra teszteli a dolgot amire állítja. Főleg ha már itt is beveti.2. Az idei aeroban kardinális szerepük van az első szárnyaknak, az oldallapoknak. Ha az első szárny közelebb kerül a rövidített tengelytáv miatt az autó hátuljához, így a diffúzorhoz is, több levegőt 'dobhat' aköré, az akörüli légáramlás fokozásával növelve az általa generált leszorítóerőt, amely által az autó nagyobb sebességgel veheti a nagysebességű kanyarokat.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
Aktív témák
- Új! Dobozos! Elitebook 860 G10 i5-1345U 16GB Ram Magyar! Garancia!
- iPhone 12 Pro Max (128 GB)
- iPhone 12 MINI 128GB fekete kártyafüggetlen! Vadonatúj 100%-os akku! Fulldoboz!
- ASUS RT AC65P Router tökéletes állapotban
- nVidia GTX 1080Ti 11GB GDDR5X 352bit + ARCTIC Accelero Xtreme IV hűtéses videokártya
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen