- Leradírozza az S26 Ultra a szelfikamerát?
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S24+ - a személyi asszisztens
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- USB, C típusú/Type C headset
- Végre bemutatkozott a Google Pixel 4a
- iPhone topik
- Új design és okosabb AI: megjött a Galaxy S25 készülékcsalád
- Huawei Watch D2 - nyomás utána!
- Yettel topik
Aktív témák
-
Nunder
őstag
válasz hossszú #48465 üzenetére
Simán Én mondom itt nincsenek véletlenek. Hányszor volt már titkolózás a F1-ben és mindig volt valami a háttérben. Na jó a viccet félre téve, tényleg nagy szám hogy visszatér a nagy kedvenc, csak örülhetünk. Talán egy kis színt visz majd a (némely szempontból) beszürkült mezőnybe.
“It's the job that's never started as takes longest to finish.” // blackbird3dworks.hu
-
andy83
aktív tag
-
Atlantis
veterán
válasz hossszú #48104 üzenetére
Ezt én se, hát kinek lehet majd drukkolni? Se Raikönnen, se BMW.
Egyébként hasonlót várok év végén a Toyotától és Renault-tól is.>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
7Heads Drago
veterán
válasz hossszú #47871 üzenetére
Na meg talán nem véletlen hogy pont a keréknél vannak azok a kevlár kötelek. Talán pont azért mert kerek, nagy és ha ez leszakad akkor kaszál.
Semmi bajom nincs Alonso-val, de sajnos ez a bünti jogos volt.
Most legalább a Hamilton szurkolok nem szólhatnak egy szót sem. Nem csak Hami kap súlyos büntit.Úgy jól laktam, mint a duda, Hála Neked, egek Ura.
-
Male
nagyúr
válasz hossszú #44609 üzenetére
"kivéve a Cosworth erőforrást használó csapatokat, akik fordulatszám korlátozás nélkül versenyezhetnek"
Remélem ez nem komoly.... mert így már rettenetesen átlátszó a dolog...
Az is vicces, hogy a költségvetési limitet átlépők csak büntetést fizetnek... Tehát ha valaki akar nyugodtan költhet többet, csak a FIA-nak is fizetnie kell érte
-
laci666
senior tag
válasz hossszú #33297 üzenetére
Nem értem én a Hondát
Sok sok évnyi fáradozás után csak így lemondanak az F1-ről.
És ez mi: A milliárdos állítólag jelképes összeget, egy amerikai dollárt fizetett a remek infrastruktúrával rendelkező csapatért
1 dolcsiért elpaszolta az egészet jó űzletett csinált a Honda[ Szerkesztve ]
ASUS Prime A320I-K,AMD Ryzen3 2200G ,2x8GB 3000MHz DDR4 Corsair ,240 GB Kingston HyperX Savage SSD,LG 27MP59G,SilverStone Raven Z RVZ02,Bequiet Shadow RockLP(Gyári AMD hűtő hely hiány miatt),Huawei Nova 5T, XBOX ONE X,MSI GS63 7RF Stealth
-
hunnylander
őstag
válasz hossszú #30671 üzenetére
A boxkiallas csapatutasitas/team order? Ott is a csapat szol, nem a sarki fuszeres!
Muszaki hibanal ki szokott szolni? Meg szep, hogy a csapat! Ok latjak a telemetriat. Ezzel akarnad szepiteni a Ferrari kabaret? Nem sikerult.
Inkabb gyonyorkodjel a Ferrari csapat ba'jaiban, oke?
www.HunnyF1.com
-
#70869248
törölt tag
válasz hossszú #30671 üzenetére
Végül is nem teljesen mindegy? pontszerzésre semmi sansz, nagyon messze töle, egy sérült autóval (sztem a defekt közben sérült az első szárny, mert nagyon mozgott.
Mi értelme van hajtani a motort? Amennyiben pedig a telemetria egy esetlegesen beüthető motorhibát jelez, akkor pedig pláne érdemes, egyfelől nem kell hogy szétrugja a motort a probléma, másfelől ki tudja hogy SC lesz belöle vagy nem.Teljesn tök mindegy volt Kovalainen a pályán van vagy sem, csak baj lehet a dolgoból szal egy tök normális döntés volt. Kiscsapatoknál fel se tünne szvsz.
-
hunnylander
őstag
válasz hossszú #30663 üzenetére
Rossz kifejezest hasznalsz, ilyen meg a cikkben sincs.
Kerekcserere is a csapat utasitasara megy ki egy pilota.
Csapatutasitas az az amit a ferrarisok jatszottak el. Vagy az lenne, ha Kovat azert hivjak ki muszaki hiba miatt, hogy atadja az elsohelyet Lewisnak. itt ilyenrol szo sem volt. Ez maximum egy esszero dontes volt. Megjegyzem, amit allitanak a meghibasodasrol, azt az FIA ele is kell am tarni, kamubol nem lehet am ilyet megjatszani, foleg nem a Mclarennek aki irant a legkevesbe engedekeny az FIA.
www.HunnyF1.com
-
Motion_Blur
félisten
-
#70869248
törölt tag
válasz hossszú #27695 üzenetére
Na pontosan ezen rágtam be...ha már pikk-pakk akarnak döntést hozni, akkor miért olyat hoztak, amit elvileg formai okok miatt nem is lehet megfellebbezni.
Ha viszont kényszerpályán vannak, azaz a szabályok szerint szűk a kiszabható büntetések száma.....akkor ne hozzanak pikk-pakk döntést. -
Gyusz
őstag
válasz hossszú #23647 üzenetére
A szabadedzések és a Q1/Q2 alapján kicsit előrébb vártam volna őket (Vettelt mindenképp), persze ez is nagyon szép eredmény.
Flashcash
Massa és Hamilton helyét még megértem, de Kubica is bejön elé? Meg különben is mit akartak a keményebb keverékkel? Ha ez így megy tovább, akkor egyre távolabb lesz az idei VB cím, mert nem fog mindig valaki kiesni előle. Ő a kedvenc pilótám, de Hockenheim óta valami nincs rendben vele, ez a negyedik pozíció még mindig nem elég jó.[ Szerkesztve ]
-
Oliverda
félisten
-
Zé_Mester
őstag
válasz hossszú #14276 üzenetére
gondolom Bourdais csapta neki, amikor kicsúszott
-
-
hunnylander
őstag
válasz hossszú #7481 üzenetére
Még Schumacher is kiköthet Alonso helyén
Óriási, hogy a bulvársajtó mit ki nem hoz Patrick Head poénkodásából.
www.HunnyF1.com
-
hummertime
csendes tag
válasz hossszú #7373 üzenetére
Teszek mégegy utolsó kísérletet, és leírom. Ezentúl az értetlenkedőknek erre a hsz-re fogok linkelni.
A Ferrarinak az idén az év elején minden adott volt a vb-címre. Kivonult a Mislen, a Rönó visszaesett, hatalmas fórral kezdtek, ami Ausztráliában látszott is.
Aztán hogy hogynem, a versenyzők - különösen Rejkönnen - hozták egymás után a rosszabbnál rosszabb eredményeket, Malajziában pl. csúnyán beégtek a McLarenesekkel szemben.
Odáig ment a dolog, hogy az USA nagydíj után gyakorlatilag a Ferrarinak csak matematikai esélye maradt, Rejkönnen 4 egymást követő futamon még a dobogóra sem tudott felállni, előtte is csak Massa mögött mérföldekkel.
Aztán a FIA kirobbantotta a kémbotrányt. Ez nem takart mást, mintsem hogy a Ferrari egy alkalmazottja a McLaren alkalmazottjának átküldött anyagot a Ferrari adatairól. A McLaren max annyiban vette ennek hasznát, hogy az illegális padlólemez betiltásra került, amiből több csapat is profitált.
Az egész kémügy lefolyása gyakorlatilag beleillik a FIA-Ferrari közös stratégiába, ami már egy évtizede fertőzi ezt a sportot. Csak gondoljunk a berillium-motor, a kettősfék, a McLaren diffúzor, a szélesedő Mislen gumik, az ellensúlyos lengéscsillapítók betiltására. Mindegyik műbotrány akkor került felszínre, amikor a Ferrari szarba került, a riválisa lehagyta, vagy utolérte (ld 98, 2000, 2003, 2006 vagy idén). Idénre egy ezeknél is sokkal aljasabb módszerrel csinálták ki a McLarent.
Lett egy döntés, még szeptemberben, aminek eredménye az lett, hogy elvették a McLaren konstruktőri pontjait, de sokak meglepetésére nem zárták ki a versenyzőket, és az eredeti tervekkel ellentétben nem zárták ki őket a jövő évből. Erről van a nagyon erős feltételezés, hogy háttéralku született. A "versenyzés" érdekében maradhattak Hamiltonék, de szépen úriemberi megállapodás alapján át kell adniuk az egyéni címet is a Ferrarinak, hogy az idei évet ne nevezzék elcsaltnak.
Ez eddig nem bizonyított, de az utolsó futamok nagyonis erre utalnak. Hamilton gumiproblémája, amivel nem hívják ki, majd kiáll csak úgy a kavicságyba, majd a félkörös leállása, és az értelmetlen boxtaktikája mind-mind erre utalnak. Gyönyörű megoldás, és a felszínen még cirkusz is van.
Igen, felmerül a kérdés, hogy mi van ha Rejkönnen kiesik, merthát. Erre is gondoltak vélhetőleg, nem tudjuk mi lett volna, ha, gondolom vállalta a Ferrari a kockázatot.
Na EZÉRT volt ez ocsmány bunda, a Ferrari és a FIA szövetségében, Mosley Hamilton-ellenes kirohanása is erre utal. Többekben, pl. Jackie Stewartban fölmerült ez a gondolat, és egyre többekben fog, most hogy a szaunázós, kimireélvezős örömmámor elmúlik.
Mellesleg Rejkönnen, mint magasan legjobban kereső pilóta, nem csinált semmit idén, azonkívül hogy folyamatosan profitálva az ellenfelek kieséseiből (köztük Massáéból), végigment. Egyedül a japán futamon nyújtott maradandót, bár Kova rönóját nem sikerült megfognia. A többin semmi. Emlékezzünk Monzára, ahol az újonc Hamilton megkajolta.
Még a bunda ellenére sem vb, ha Massa Brazíliában nem engedi el. Akkor 109-109-108. Ami nem túl nagy dicsőség, hiszen a Ferrari úgy az év 2/3-ában jobb volt a McLarennél.
Kb ennyit ér az ő vb címe, hozzá méltó. Remélem világos voltam.
-
george11
addikt
válasz hossszú #6564 üzenetére
És egész pontosan miért is a pilóták ellen akarnak fellépni?
Ha jól emlékszem az idén volt egy csapat, aki nagyon csúnya dolgokat csinált, de mivel a pilótái nem tehettek róla, ezért csak a csapatot büntették meg.
Van bőr a képükön ..."5 millióból kijön? Fater megállt, visszafordult mint egy veszkó hős és annyit kérdezett teljesen rezzenéstelen arccal: -Mit is mondott azokról a pillangókról...?"
-
hunnylander
őstag
Aktív témák
- Újszerű Dell Latitude 7390 2-in-1 Prémium érintőkijelzős-13,3"FHD-i5-8350U-8Gb RAM-256Gb SSD
- Lenovo ThinkPad T480 S széria 8 mag/ 16 GB DDR4 Memória/512 GB NVMe SSD
- Sony xperia M
- Eladó iPad 9th gen 10.2" 64GB Silver (2021) + Apple Pencil +1 bontatlan heggyel!
- Nyugatinál gyerekeknek hétvégén is átvehető! Ps5 / playstation 5 lego, spiderman, horizon játékok
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest