Hirdetés

Keresés

Aktív témák

  • #70869248

    törölt tag

    válasz Ijk #41813 üzenetére

    Ez így elég húzos :)
    Amennyiben lényeges szélárnyékról beszélünk ahol ez valóban előfordulhat az vagy egy bazi egyenes, vagy egy oval. Mivel ott valóban müködik az hogy az első jobban fogyaszt a hátsótól.....mivel lényegesen gyorsabbak együtt, ezért müködőképes a 'vonatozás' oválon.
    De itt már sok minden játszik, az első töri a levegőt alapvetően, a hátsó bomlasztja az első mögött keletkező légörvényt..ezáltal gyorsabb az első, viszont a hátsó hűtése romlik ezért ki kell bújnia. Azaz annál eredményesebb a vonat minnél hosszabb.
    Ez egy különleges dolog, road pályán nem igen megvalósítható.
    Az ovál egyik varázsa a vonat, pláne amikor kettő megy egymás mellett (ritkán három), amikor valaki kiáll a vonatból és csak sokára tud visszaállni az mindig a hűtés miatt van.

Aktív témák