- Azonnali mobilos kérdések órája
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Szilícium-szén teleppel készül a Galaxy S26
- Milyen okostelefont vegyek?
- Végre bemutatkozott a Google Pixel 4a
- One mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Kilenc képet osztott meg idő előtt az iPhone SE-ről a Spigen
- Motorola Moto G54 5G Power Edition - nem merül le
Aktív témák
-
#70869248
törölt tag
Ez így elég húzos
Amennyiben lényeges szélárnyékról beszélünk ahol ez valóban előfordulhat az vagy egy bazi egyenes, vagy egy oval. Mivel ott valóban müködik az hogy az első jobban fogyaszt a hátsótól.....mivel lényegesen gyorsabbak együtt, ezért müködőképes a 'vonatozás' oválon.
De itt már sok minden játszik, az első töri a levegőt alapvetően, a hátsó bomlasztja az első mögött keletkező légörvényt..ezáltal gyorsabb az első, viszont a hátsó hűtése romlik ezért ki kell bújnia. Azaz annál eredményesebb a vonat minnél hosszabb.
Ez egy különleges dolog, road pályán nem igen megvalósítható.
Az ovál egyik varázsa a vonat, pláne amikor kettő megy egymás mellett (ritkán három), amikor valaki kiáll a vonatból és csak sokára tud visszaállni az mindig a hűtés miatt van.
Aktív témák
- Miért vezet mindenki úgy, mint egy állat?
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- PROHARDVER! feedback: bugok, problémák, ötletek
- Azonnali mobilos kérdések órája
- CES 2025: beharangozta az RDNA 4-et az AMD
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest