- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Új design és okosabb AI: megjött a Galaxy S25 készülékcsalád
- Google Pixel topik
- Honor Magic V2 - origami
- Telekom mobilszolgáltatások
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Videón a kézben tartott Xiaomi 15 Ultra, már a hónapban megjelenhet
- Garmin Instinct – küldetés teljesítve
Aktív témák
-
Sanya595
senior tag
Dehogy nem jött le!Iritál,hogy neki csak minden második futamon halt meg a kocsija..
Erre irtam,hogy nézd meg azt a 2 évett mikkor harcban volt a vb-ért.Utána mond meg,hogy kinek hányszor halt meg a kocsija.Ez vonatkozik a vb évére is,mert szerintem akkor sem volt nagyon több olyan pilota akinek töbször állt volna meg az autoja. -
JJános
addikt
Egy bulvárhír. Perelik a FIA-t.
2007-05-06 óta itt!
-
Ijk
nagyúr
válasz Sanya595 #46494 üzenetére
Nem tudom eldönteni, vagy nem nekem írtad ezt, vagy nem jött le a hozzászólásom lényege
Igazából azért írtam amit, mert olyan nevetséges dolgokat olvasok itt a fórumon néha, hogy iaz már fáj. A legjobban az Alonso segít a fejlesztésben dolog tetszik, kár hogy nem látom az igyekezet eredményét a renaultokon. Persze értem én, az ő esetében a szerelők a hibásak, a ferkánál nyilván a pilóták. Szóval van azért itt sok bölcsesség na.
Alonsot ezzel nem kritizálni akarom, és kiváló pilótának tartom.
"Ha majd beül a Ferrariba..." Akkor mi lesz? Ha jövőre is ilyen szar lesz a csapat az ő személyes jelenléte sem hozza meg a vb-t.
Kimit pedig nyugodtan fikázzák, amióta F1-et nézek neki szurkolok, és ha elszúr valamit, akár több futamon keresztül is, ez nem fog megváltozni.[ Szerkesztve ]
/人◕ ‿‿ ◕人\
-
-
Sanya595
senior tag
Nézd már meg azt az évett mikkor Alo-val volt harcban a vb-ért!Alo hányszor esett ki motorhiba vagy egyébb miatt és Kimi hányszor?Ennek ellenére csak pár pont volt a küllönbség.Amikkor a Mesterrel volt harcban a vb-ért,úgyszintén ez volt.Van jobb töle és lesz is,de amitt itt néhányan irtok róla az már nagyon gáz.Pl mindig Alo igy segit meg úgy segit a mérnököknek.Honnan vagy abban biztos,hogy Ö nem segit?Mert más ezt mondta?Akkor Én azt mondom,hogy segit és elhiszed?Csapatnak soha nem szurkoltam,de nagyon jó volt látni Öt a mekiben is.Viszont azt Te is belláthatod,hogy amig ott volt,addig piszkos gyors volt a meki,csak nagyon megbizhatatlan és ha akkor ilyen motort csináltak volna,mint most,akkor Kimi már 3-os vb lenne.Aki itt van az f1-ben az mind tehetséges valamilyen szintenLáttos pl Webber,7 év alatt 1 futam gyözelem vagy Trulli.Irhatnánk még sokkáig a nevekett,hogy ki mikkor és mennyitt,de sokkan vannak akik enyi idö alatt még futamot sem nyernek és mégsem szólják le anyira,mint itt sokkan Kimit.
-
Oliverda
félisten
"It definitely wasn't the result we were hoping for before the race," Hamilton admitted today in his post race column for his personal website. "We'd had such an encouraging practice and qualifying and I thought I could get a good result for myself and the team, but it just wasn't to be.
"It was just unfortunate and disappointing that I got a puncture at the first corner and as we now know that it subsequently damaged the upper floor and brake duct. That was my race basically over."
"We have to look on the positive side," Hamilton continued. "If we'd turned up at the Nurburgring and discovered that the upgrades we'd brought were a disappointment then it would have been a huge blow to everyone, but as far as we know, the upgrades made a huge difference to our performance and I'm hopeful we can carry that performance and more through to Hungary."
"For the first time this year I actually felt that I had a race car under me that I could control instead of it controlling me," he admitted. "I believe everyone was encouraged, relieved, happy and positive that all the effort and hard work back at the factory was starting to deliver performance gains on the track.""Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Ijk
nagyúr
válasz Sanya595 #46487 üzenetére
Kimi rendesen bemákolta azt a vb-t.
A 2007-es bajnokság különösen szerencsésre sikerült neki, így bajnok lett. Sajnos az előző évek szerencséjéből csak futamgyőzelmekre, pályarekordokra futotta, és pl. engem kifejezetten irritált, hogy olyan mázlista volt, hogy csak minden második futam alatt döglött meg alatta a kocsi, holott az összes többi versenyzőnek folyamatosan küzdeni kellett a technikával és visszafogni a motort.
Alonso a legjobb pilóta, attól függetlenül, hogy az eredményén nem látszik, mivel sajnos neki nincs szerencséje. Kimivel ellentétben ő aktívan részt vesz az autó fejlesztésében, beállításában, csak sajnos még a mérnökök is visszafogják, mert nem akarnak az ő tanácsaira hallgatni, különben már rég a renault lenne a mezőny legjobbja. Ráadásul valami láthatatlan szellem néha megforgatja az autóját, és futam alatt gyakran pozíciókkal hátrébb teszi.
Schumi teljesen más tészta, ő Isten második gyermeke, két szezon alatt is méltatlan volt hozzá a többi pilóta, hogy egyáltalán versenybe szálljon vele. Ha most visszaülne a ferkába, ismét világbajnok lenne, még úgy is, ha mostantól kezdené gyűjteni a pontokat./人◕ ‿‿ ◕人\
-
madstunt
addikt
válasz Motion_Blur #46488 üzenetére
ezen elrágódunk 3 hétig a magyar nagydíjig
-
Sanya595
senior tag
Érdekes,hogy mindenki mondja,hogy Kimi igy,Kimi úgy vb meg minden.
Egyett mondjatok már meg:Ha Glock kibirja azt a 200 m-ert akkor most hol lenne LH vb cime?Akkor Ö is úgymond össze mákolta,mert versenyben Vettel megelözte és csak Glockon múlt a vb-je.Akkor most,hogy is van ez?Szerintem teljesen mindegy,hogy mi volt.A vb az vb igy is,úgy is. -
madstunt
addikt
válasz Nowhereman #46481 üzenetére
Ha Massa összekerül Lonzival, akkor már rendelhet is egy dedikált példányt Barika könyvéből tanulmányozásra
haha A Force india témában én csak azé nem szólok mer egyesektől látom h nagyon megy a Fisico szidás,Sutilt meg dícsértem én már tegnap
[ Szerkesztve ]
-
Oliverda
félisten
válasz Peat;) #46465 üzenetére
Valóban nem alkotott, ha láttad a futamot akkor sejtheted hogy miért (ha nem szívesen elmondom).
"meg az előtt valamikor megpördült és megint bukott pontokat."
Nem tudom hogy konkrétan melyik megpördülésre gondolsz amivel pontokat bukott, de nekem így most nagy hirtelen ilyesmi nem ugrik be. Lehet hogy keverted Kovával.
"Minimum három alkalommal úgy hibázott (annyira nem követem csak ezek rémlenek) hogy a pontszerzés nem lett volna kétséges."
Már feljebb leírtam, de szvsz a Monaco-i quali kicsúszás nevezhető konkrétan hibának. A tegnapi az szerintem némileg más kategória. Több nem rémlik.
Viszont aki most hétvégén megpördüléssel biztosan bukott de nem is keveset az Alonso. Ha a Q2-ben nem piruettezik akkor könnyen odaérhetett volna a rajtrács 5. avgy 6. helyére ahonnan a tegnapi tempóját látva még akár a 3. hely is összejöhetett volna a 7. helyett. Persze ezekről valahogy véletlenül sosem esik szó.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
puttputt
őstag
válasz Nowhereman #46481 üzenetére
Ld. előbb... (Méltatás.)
:LKBK-Inventor / * Mindig más nő mellett ébredek ... a buszon. ///////////////////////
-
JJános
addikt
válasz Nowhereman #46481 üzenetére
Lajoskáról én már régen nem szóltam. Lonzi kösse fel a fehérneműt, ha Massát le akarja nyomni. És Massa is kösse fel.
Ha így lesz, harc lesz. Reméljük, hogy ebből mi nézők profitálunk majd a legtöbbet.2007-05-06 óta itt!
-
Nowhereman
őstag
válasz JJános #46478 üzenetére
Hogy Lajoska lenyomta Lonzit? Egálban voltak, még pontban is. Inkább csak rávilágított mindkettőjük gyengéjére. Sem Lonzi, sem Lajoska nem viseli a csapaton belüli konkurenciát - Lonzi ilyen helyzetben különösen sokat hibázik, Lajoska meg a nagy nyomást általánosságban veszi rosszul.
Ha Massa összekerül Lonzival, akkor már rendelhet is egy dedikált példányt Barika könyvéből tanulmányozásra. Valószínübb, hogy Lonzi Lajoska eset után jobban kezeli a belharcot, mint hogy Massa megtanuljon olyan Lonzi szinten könyöközni.Pedig most Webber úgy nyert ahogy akart.
A 7 szűk esztendő végével eljön a 7 bő esztendő. Ámen
Webber vízhordó szerepe szamárság. Inkább az lesz a kérdés, hogy a kölök fog-e elkockásodni...Apropó, ha már Fisicot említették a Force India előtörését seki sem méltatja?
Utánam a kondenzcsik!
-
JJános
addikt
válasz puttputt #46474 üzenetére
Webberre nem gondoltam, hogy megnyeri, bár azt gondoltam, hogy ott lesz az elején. Vettel megjött a dobogóra, gondoltam otthon csak nyer, de hát így sem rossz. Örülök, hogy Massa bejött harmadiknak.
Szerintem te nyertél. Mert az elsőt eltaláltad.Ijk: Massa nem lesz műsodhegedűs, ha jön Lonzi, harcolnia kell.
[ Szerkesztve ]
2007-05-06 óta itt!
-
Ijk
nagyúr
válasz zed1983 #46470 üzenetére
Azért én nem vennék mérget arra, hogy Alonso mellett Massa háttérbe szorul. Ne feljtsük el, hogy két éve Hamilton elkalapálta Alonsot csapaton belül, pedig a szezon elején nyilván a spanyol indult kedvezőbb hátszéllel. Szerintem lesz jövőre cirkusz a ferkánál Alonso személyiségét ismerve, csapatsorrend nem lesz mivel Felipe is letett már ezt-azt az asztalra, és attól függetlenül, hogy szerény versenyző nem fogja hagyni magát.
/人◕ ‿‿ ◕人\
-
Henkei
tag
válasz PazsitZ #46467 üzenetére
Azert van arca rendesen ennek a Webbernek. En a jovo Fisichellajat es Barrichellojat latom benne. Vettel melle jo vizhordo lesz kb ugy mint jopar eve a Ferrarinal Schumachernek ott volt Barrichello.
Hogy lehet hogy amikor emberen hajtják végre abortusznak nevezik amikor csirkén akkor rántottának??
-
puttputt
őstag
JJános: Kb. 3-4 tippből kijönne a végeredmény
Szerintem, a tiéd a nyerő: 3. Massa
Erre nem sokan gondoltak, rajtad kívül...
Az bejött nálam, hogy Webber nyeri, meg az első négyesből Vettel, csak 4. helyre soroltam[ Szerkesztve ]
:LKBK-Inventor / * Mindig más nő mellett ébredek ... a buszon. ///////////////////////
-
zed1983
őstag
válasz Csabee. #46469 üzenetére
Én értelek, csak nehogy Alonso versenyvágya akkora legyen, hogy Massa-ból "2. számú" pilóta legyen. Most úgy érzem, hogy csapaton belül nincs viszály a két versenyző között, de ez könnyen megváltozhat ha Alonso kerül Kimi helyére...bár ne így legyen.
[ Szerkesztve ]
YouTube Tech csatornám : https://www.youtube.com/channel/UCXIipIK2bjjaB38G1zKNi_w
-
-
zed1983
őstag
Volt itt néhány Kimi fikázó hozzászólás...és hogy ki a jobb pilóta, mint az óvodában komolyan...persze, hogy mindenkinek az a legjobb aki a kedvence.
És, hogy Alonso jobb lesz a Ferrarinak és kimi pedig rossz a Brawn-nak...ez egy vicc, akkora vicc mint amekkorát Dávid Sanyi tud írni.[ Szerkesztve ]
YouTube Tech csatornám : https://www.youtube.com/channel/UCXIipIK2bjjaB38G1zKNi_w
-
PazsitZ
addikt
Mark Webber:
"I want to thank Dietrich Mateschitz, Red Bull and everyone at Red Bull Racing for what they did for me over the winter, everyone in Australia who has supported me on the way through my career – and there are a few people that have doubted me too, so hello to them as well!"[ Szerkesztve ]
- http://pazsitz.hu -
-
venember83
nagyúr
válasz Peat;) #46465 üzenetére
Szvsz a gyári csapatoknak ez az év így is óriási bukás, annyira mindegy, hogy a pilóták éppen hogy szerencsétlenkednek, annak a pár pontnak már mindegy. BMW, Ferrari, McLaren-Mercedes, Renault nagyon égő, a Toyota csak azért nem tartozik ebbe a sorba, mert náluk ez nem meglepetés, mivel évek óta ez megy.
-
Peat;)
veterán
válasz Oliverda #46457 üzenetére
Meg előző futamon sem alkotott, meg az előtt valamikor megpördült és megint bukott pontokat. Minimum három alkalommal úgy hibázott (annyira nem követem csak ezek rémlenek) hogy a pontszerzés nem lett volna kétséges. Kovalainen sem egy géniusz, így Mclaren 6. a konstruktőriben. Most hogy sírnak a csapatok a jogdíjak után nem hinném hogy a vezetés mosolyogva nézi ahogy csúsznak hátra. De ez csak feltételezés, úgy néz ki te jobban tudod
-
-Mike-
addikt
Bourdais utolsó versenye volt ez az F1ben? A tavalyi British F3-as bajnoka, Jaime Alguersuari válthatja?
-
-
vwpolopg
őstag
Most olvasom az örök vesztes elégedetlenkedik.... menjen inkább vezessen talicskát, ha nem tetszik neki a rendszer... egy ugyanolyan autóval mint Button nem képes semmire és még neki jár a szája...vicc...
-
munky
őstag
Massának meg Rosbergnek örülök. Kijárt már nekik egy jobb eredmény.
-
Motion_Blur
félisten
válasz hunnylander #46458 üzenetére
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Misi 007
őstag
válasz hunnylander #46458 üzenetére
Nem is tudom talán Michael Schumacher?
Barrichello pedig egyértelműen másodhegedűs a csapatban...
Még a mostani ötödik helyét se engedték hogy megtartsa direkt kihozták 1 körrel hamarabb a boxba!
A Ferraris könyve mellé írhatja "a Brawnál is MegXopattak" címűt is![ Szerkesztve ]
-
hunnylander
őstag
Na ki az ott az első sorban?
www.HunnyF1.com
-
Oliverda
félisten
válasz Peat;) #46447 üzenetére
"Hami kapta meg az újat, amiről elismerően nyilatkozott és látszódott az ugrás, majd az első kanyarban úgy gondolta csodát művel."
Nem volt ebben semmi csoda, ennyit számít a KERS. Amúgy kb. egy hangyaf@sznyin múlott a defekt, de most nem volt szerencséje. Van ilyen.
"Ezzel nincs semmi baj ha valaki mindig kicentizze a dolgokat, ha hiba nélkül nem tudja, azzal már van"
Mintha ez olyan rendszeres lenne. Igaz, idén már egyszer hibázott Monaco-ban az időmérőn de a mostanit nem nevezném hibának. Kicsit többett kockázatott de most hogy gyakorlatilag ennek az évnek már lőttek ilyeneket jobban megengedhet magának szvsz.
"lassan a csapat is meg fogja unni hogy hiába melóznak."
Még jó hogy nem a te morálod és felfogásod jellemzi a csapatot.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Csabee.
nagyúr
Barichello nyilatkozata:
„Jó példát mutatott ma a csapat, hogyan lehet elveszíteni egy versenyt. Rendkívül szomorú vagyok a történtek miatt, én a magam részéről mindent megtettem. Az élen jöttem ki az első kanyarból, aztán mégis tettek róla, hogy elveszítsem a versenyt. Ha így folytatódnak a dolgok, akkor el fogjuk veszíteni mindkét világbajnokságot. Ha őszinte akarok lenni, akkor legszívesebben repülőre ülnék, és most rögtön hazamennék. Nem szeretnék senkivel sem beszélni a csapatból, csak mellébeszélnének, én pedig arra nem vagyok kíváncsi” – nyilatkozta indulatosan a futam után Barrichello.Üdv: Csabee.
-
Peat;)
veterán
válasz Nowhereman #46451 üzenetére
Én azt hiszem amit írsz. De ő nem ezt mondta, hanem azt hogy nem is tudta hogy ott van, boci szemekkel Egyébként meg ezért jár a bünti, én nagyon kedvelem, de ha másokat a fizikai sérülés fenyegetésével próbál maga mögé utasítani akkor viselje a büntetést is, pl ilyen szép bociszemekkel
-
JJános
addikt
Red Bull racing gratula! Go Webber! Go Vettel!
Massa bejött a dobogóra, ahogy vártam.Volt valaki aki jól tippelt?
2007-05-06 óta itt!
-
Nowhereman
őstag
-
IreN!CuS
őstag
válasz AirBooms #46448 üzenetére
engem ezzel nem idegesítesz csak még nem jöttél rá,én szóltam,nehogy nagyot csalódjCsak magadat járatod le ha ilyennel szeretnél "vissza szólni"
[ Szerkesztve ]
Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"
-
Peat;)
veterán
Érdekes futam volt, Alonso tegnap nem bénázik akkor futhatott volna egy jó versenyt, a leggyorsabb kör előrevetíti hogy javultak. Hungaroringen a nagy melegben kíváncsi vagyok hogyan alakul az erősorrend, Alonsotól min. 5. helyet várok, de simán megbolondulhat minden, meg biztos lesz pár technikai gond.
Mclaren is érdekes lehetett volna, sokan csesztetik Kovalainent de úgy tudom, ő még a régi vassal ment, ehhez mérten ma kivételesen nem ment rosszul. Hami kapta meg az újat, amiről elismerően nyilatkozott és látszódott az ugrás, majd az első kanyarban úgy gondolta csodát művel. Ezzel nincs semmi baj ha valaki mindig kicentizze a dolgokat, ha hiba nélkül nem tudja, azzal már van, lassan a csapat is meg fogja unni hogy hiába melóznak.
Webbernek grat, engem nem lepett meg a győzelme. Év elején is azt vártam, hogy ha felépül és visszatérnek Európába akkor partnere lesz Vettelnek. A mázliról meg ennyit: [link], nagyon szimpatikus Vettel. Mark meg magának való, de abszolút pozitív hogy itt van, az az ártatlan szempár ahogy mondta hogy ő nem szokott rosszaságot művelni LOL nagy arc. Tudásban meg mindig is bizonyított, mindenki ellen, minden évben, minden csapatnál.
-
AirBooms
addikt
-
MPowerPH
félisten
Just Relax srácok.
Don't Tread On Me
-
Oliverda
félisten
válasz AirBooms #46434 üzenetére
Bármi lehetett volna belőle. Hasonló csak szerencsétlenebb végkimenetelű ráfutásos eset miatt halt meg pályabíró 2000ben és 2001ben is. Illetve ahogy írtad te is, ez már nem az első eset idén. Tehát ez a minimum amit érdemelt, de szvsz stop-and-go kellett volna neki.
Hamilton nem tudom hogy hogyan jön most ide, de úgy látom neked rögeszméd hogy mindenhol őt emlegeted.
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
AirBooms
addikt
válasz Oliverda #46433 üzenetére
Igen, Alonsót pöckölte meg korábban. Most viszont azért erős a büntetése, mert Barichello nem hogy vesztett, hanem még nyert is ezzel. Ha Bari összetöri magát és feladja a versenyt, vagy hátracsúszik, akkor jogos lett volna még az erősebb bünti is.
Hamiltonhoz viszont semmi köze nem volt. Hamilton húzta rá a kormányt, nem ő Hamiltonra. -
Oliverda
félisten
válasz venember83 #46425 üzenetére
Alonso-val szemben volt Barcelona-ban. Az ilyenért stop-and-go kellene minimum mert elég veszélyes. Most persze nem lett belőle baj, de ha összeért volna a két kerék és valamelyik autó felröppen majd abba belerongyolnak páran...(pl.:[link]) Még jó hogy ő a biztonság honi pápája az F1-ben...
proof88: Azért ez még elég messze van attól. Főleg hogy jövőre 13 csapat lesz.
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
AirBooms
addikt
válasz venember83 #46425 üzenetére
Most nézem az ismétlését a versenynek. Egyértelműen nem Webber volt hibás Hamilton defektjében, ezt Wéberék is így látták! Az igaz, hogy Bari meglökésében ő volt inkább a hunyó, bár erősnek tartom a boxutcás áthajtós büntit (pláne, hogy a csetepatéban egyikük sem sérült meg, és Bari került előrébb). Hamilton viszont ott hibázott, hogy simán elmehett volna a legkülső íven, s onnan még jobban is tudott volna fordulni a kemény jobbosba, de ő húzott be középre (és nem fordítva, Webber balra) és ütközött a jobb hátsó kereke Webber szárnyával. Ez okozta a defektet, ezek után persze már nem tudott megfelelően fékezni és irányítani.
Hát ennyi...Amúgy Barinak egy picit igaza van: csapni való volt a Brawn mai taktikája. Mintha az Agy tegnap jól berugott volna, s ma másnaposan alaposan belesz@rt az egészbe. Ha ezek után is ilyen szarvashibákat vétenek, akkor tényleg gáz lesz. Én nem érzem úgy, hogy Barichello csak maga miatt nyávogott volna, hanem az egész csapatért!
-
proof88
addikt
-
proof88
addikt
Ehh, csalódtam ma, nem igaz, hogy egy pár perces kis eső nem tudott megjönni...
Egyébként meg szárazon is izgibb lett volna a verseny, ha Hamilton és Sutil is elöl marad...
bár Hamiltonnak is lett volna esélye, ha jön az eső, ugyanis valaki jól szétcsapta volna a kocsiját, SC miatt visszaszerzi a lemaradást és behozta volna pontszerző helyre...
ilyen és ehhez hasonló izgalmakon járt az eszem, de persze, hogy már megint nem volt ilyen... az időmérő izgalmasabb lassan, mint a verseny... most már csak a magyar időjárásban reménykedek, 30 fokot kérek, megbolondítva egy kis jégesővel, vagy még ott van Spa... a többiben nem bízok... -
DopeBob
addikt
elég gáz, hogy gyakorlatilag nem lehet előzni az F1ben... :/ ha nem hibázik az előtted menő, hiába jóval lassabb, nem lehet megelőzni
MZ/X
-
venember83
nagyúr
válasz venember83 #46425 üzenetére
Ööö, RTFM, tudom, meg is van a válasz.
-
-
7Heads Drago
veterán
válasz kisza25 #46421 üzenetére
De az érdekes hogy pont akkor és ott hibásodik meg a töltő amikor Button van mögötte.
Barchi jövőre nem lesz a team tagja. Kezd nála fellépni a veszett-kutya szindróma. Mindenkibe belemar, és ő nem hibás. Pedig az elején Webbert nem tudta otthagyni. Sőt Webber plussz kiállása ellenére sem tudta megtartani az első helyett. Köridőkben is elmaradt Button-tól.[ Szerkesztve ]
Úgy jól laktam, mint a duda, Hála Neked, egek Ura.
-
Oliverda
félisten
válasz venember83 #46422 üzenetére
Köznapi értelemben manapság erre így használják.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
venember83
nagyúr
-
Sanya595
senior tag
Na!!!Már kezdödik a csata:BARI VS CSAPAT
-
SzalaiG
addikt
Gratula Webber!
Végre egy új futamgyőztes!
-
madstunt
addikt
Azon gondolkodtam hogy mekkora kicseszés hogy mindig palik kap F1 autó vezetési lehetőséget a különböző street parede-eken és nem valamelyik olyan magyar versenypilóta aki pályaautós vonalon tet le komolyabbatt az asztalra(ld Mihelicz,Kiss,Wéber, és még sorolhatnám)
Tudom ő a celebférj meg minden de szvsz szánalmas hogy azoktól vesz el lehetőséget akik megérdemelnék.
Nem is kell mondani hogy a SEATtól megint tesztek MN és rajthoz áll a köv futamon -
AirBooms
addikt
válasz Oliverda #46407 üzenetére
Igen, abban igazad van, hogy még nagyon fiatal, pláne az F1-ben. De a viselkedésére és a nagy arcára pont a legjobb ellenpélda Vettel. Szerintem ő sosem fog úgy elszállni, míg Hamiltonnak vagy a siker jött egy kicsit gyorsan, vagy alapvetően hajlamos elszállni magától. Már az első évében is nulla volt nála a taktika fegyelem (akármennyire sáros volt ebben Alsonso, vagy Ron Dennis is), a csapatérdek szem előtt tartása. Nálam ez egy csapatjátékosnál megengedhetetlen! Nem lehet rá taktikát építeni - nem hiszem, hogy ma az volt a taktikai utasítás, hogy az első kanyarban kell megnyernie a versenyt. Így most hozott 0 pontot a csapatnak, míg amúgy 8 pontra nagyon esélyes volt, sőt - Webber büntije miatt - akár 10-re is. S ez máris válasz erre a kérdésedre: "Nem tudom hogy mit értesz azalatt hogy nem csapatjátékos...?"
-
Oliverda
félisten
válasz Nowhereman #46408 üzenetére
Majd kiderül.
Szerinted több szerintem pedig nem. Ezen kár vitázni.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
ronaldo
őstag
Massa nagyon odab_szott. A köridőket figyelve persze a sok benya az elején csak a kárára volt. Abból a szempontból "örülök", mert így Rosberget is berakta a Brawnok közé, de amikor már fogyott az üzemanyaga, addigra elkopott a lágy gumi nagyon, így gyak. azok a tipikus körök, amik előnnyel járnának, lévén "tovább marad kint", csak hátrányt hoztak, mivel a riválisokhoz képest lassabb köröket tudott csak menni (gondolok itt Vettelre), mivel már nulla tapadása volt a lágy gumiknak.
A rajtnál meg főleg sokat nyertek volna, ha mondjuk egy Vettel vagy Webber tömegű kocsival állnak ki. Hisz úgy repültek előre a rajtnál, hogy a Brawnoknál 30, Hamiltonnál 20, a RBR-ekhez képest pedig 10 kilóval voltak nehezebbek. Hozzáteszem, a rajtnál Kiminek megint nem volt szerencséje, mert az épp elszálló hamilton az első kanyar kijövetelénél pont elé keveredett így el kellett vennie a gázt, 2 kocsit elengedve ezzel. Persze azután megint elég súlytalanul vezetett és beleszürkült a mezőnybe, de ez elmondható mindenkiről végülis. Ugyanis az elején Button hiperkönnyű autóval való "brillírozását" leszámítva nem igen volt előzés a futamon, olyan ami komoly meccs lett volna.
-
Nowhereman
őstag
válasz Oliverda #46394 üzenetére
Hát szerintem gyorsan hibajavítózni kell majd a véleményed. Idén nem döglik le alatta lépten nyomon a technika, és valahogy torpedózni sem torpedózzák meg menetrendszerűen. Egyedül az edzéseit szokták még elcseszni, de ez nem fogja megakadályozni abban, hogy végre elkezdje húzigálni a strigulákat.
Alesi meg nem volt egy olyan nagy durranás, a csak magasorrú Tyrell képességeit valahogy neki tulajdonították... Webber ennél azért több.
Utánam a kondenzcsik!
-
Oliverda
félisten
válasz AirBooms #46406 üzenetére
"...de abszolút nem csapatjátékos, és nem fér a bőrébe, ha taktikai fegyelemre van szükség."
Csak azt felejted el (és általában veled együtt még sokan mások is) hogy eddig kettő és fél szezonon van túl az F1-ben a maga 24 évével. Majd nézz utána hogy hány év tapasztalat és munka után alakult ki a zseniális Sumi-Brawn-Todt trió.
Nem tudom hogy mit értesz azalatt hogy nem csapatjátékos, de szerintem ismét baromi nagyot tévedsz.
"Hmm, lehet, hogy én Ross Brawn szurkoló vagyok?"
Lehet
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
AirBooms
addikt
válasz Oliverda #46389 üzenetére
Igaz, nem te írtad rám, hogy "csak fikázni tudok"... Viszont nem értem, hogy az a bizonyos kolléga ezt nálad miért nem veszi észre! Szép ez a kettős mérce.
Persze, értem én, minden sportban, amiben hatalmas szurkolótáborok vannak, természetes, hogy hatalmas véleménykülönbségek, viták alakulnak ki. Mindenki más mércével (szemmel) nézi az ellenfelet. Így nehéz higgadtnak maradni, csak annak sikerülhet, aki független.
Mint nekem - ugyanis nem szurkolok senkinek, csak vannak nálam elismert és kevésbé elismert versenyzők. Bár Button azóta a kedvencem, amióta pár éve az egyik versenyen zseniálisan futotta meg a poleidőt. Vettelt is már két éve tartom kivételes tehetségnek. Kétségtelen, hogy Hami is hatalmas tehetség, de abszolút nem csapatjátékos, és nem fér a bőrébe, ha taktikai fegyelemre van szükség. A Sumi-Brawn-Todt triót ezért tartom a mai napig zseniálisnak.Ha most nekem kéne szabadon válogatnom össze egy teljes F1-es csapatot, abban egy embernek biztos helye lenne: Ross Brawn. A többiek személye is fontos, de ő hozzá foggal-körömmel ragaszkodnék.
Hmm, lehet, hogy én Ross Brawn szurkoló vagyok?[ Szerkesztve ]
-
7Heads Drago
veterán
válasz Oliverda #46389 üzenetére
Olyan vagy, mint egy sündisznó.
Ha kevesebbet szurkálnál, lehet hogy a te kedvencedet se szúrnák annyian.
A két Merci az most azonos csomaggal volt a pályán vagy csak Kova van ennyire elpuhulva Hami-hoz képest? Ki kellett volna cserélni mondjuk Rosberg-re.
Kíváncsi lettem volna a Mercik futamon nyújtott teljesítményére....Úgy jól laktam, mint a duda, Hála Neked, egek Ura.
-
Sanya595
senior tag
Egy kis érdekeség:
A németországban rendezett futamokból Kimi 15-böl 9-szer kiesett.
Aktív témák
- Asus ROG Strix G513RM G513RM Gamer Laptop RTX 3060, Rysen 7 DDR5 16GB
- Zsír HP EliteBook 845 G7 Fémházas Laptop 14" -45%Ryzen 5 PRO 4650U 16/256 FHD IPS SURE VIEW
- 1TB Western Digital SN850X M.2 PCIex4 SSD (WDS100T2X0E) ÚJ!!! 36 hónap garancia
- Intel Core i5-12400F LGA1700 OEM (ÚJ!!! 36 hónap garancia)
- AMD Ryzen 7 5700X OEM (ÚJ!!! 36 hónap garancia)
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest