- Samsung Galaxy S20 és S20+ duplateszt
- Xiaomi 13 - felnőni nehéz
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Karaktere biztos lesz az első Nothing fejhallgatónak
- Samsung Galaxy S24 FE - később
- Kedden érkezik a Galaxy S25 Edge
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- iPhone topik
- Honor Magic7 Pro - kifinomult, költséges képalkotás
Új hozzászólás Aktív témák
-
huskydog17
addikt
válasz
mlinus #42037 üzenetére
Hol találtad ezt az infót?
A Grid és Dirt szériák PC portjára eddig a Codies nagyon odafigyelt. Most hirtelen miért adták volna más csapatnak, miért lett lényegtelen a PC port minősége? Miért éri meg nekik lejáratni/kockára tenni a saját hírnevüket és az egyik húzó franchise hírnevét?
Az egyik lehetséges magyarázat valóban az amit mondasz, de erről nem találok sehol infót. -
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
mlinus #26976 üzenetére
Nem. A PS4 libGNM-et használ, vagy libGNMX-et. Utóbbi a magasabb szintű elérés, ami valamennyire hasonlít a DirectX-hez, de nagyrészt inkább egy wrapper a libGNM-en. Ennél több API-ja a PS4-nek nincs. Szó volt a Vulkan API-ról egy időben, de nem prioritás. Egyszer persze lehet, hogy elkészül.
Egyébként az Xbox One-on is csak az egyik API a DirectX 12. Függetlenül attól, hogy a többi API-t is DirectX-nek hívják tulajdonképpen semmi közük a PC-ben található DirectX verziókhoz. Egyedül a 12-es verzió egyezik meg a PC-s API-val. A 11.x és a mono hozzáférést több helyen is eltér.
-
válasz
mlinus #26878 üzenetére
cryengine-ra akarnak mmo-t írni. az eddig megjelent címek egyöntetűen bizonyítják, hogy kevés ennél látványosabb módon lehet felülni a szopórollerre. talán még a bioware-féle hero engines swtort lehet vele egy lapon említeni.
szóval van vele meló rendesen. meg elég sok mindent bevállaltak, amivel egyszerre akarnak kijönni. szerintem ki fogják adni, de nem hiszem, hogy mennybemenetel lesz a start. -
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
mlinus #26843 üzenetére
Valójában az a motor sara. A legújabb Frosbite kapott egy jóval jobb animációs pipeline-t. Az egyik hibája volt annak a motorverziónak, amit az új ME használ, hogy elég régi alapra épült az animációs pipeline-ja, igy nehéz volt rajta jó eredményt elérni. Tekintve, hogy elég nagy fejlesztés egy RPG, így kevés erőforrás juthatott erre, ami a rossz alap mellett ennyire elég.
-
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
mlinus #23517 üzenetére
Egy GPU-val nincs frame pacing.
Párszor leírtam már, hogy DX12 és Vulkan alatt 3rd party programmal mérni a legnagyobb hiba, amit el lehet követni egy tesztelés során. Erre kis túlzással mindenki felhívta már figyelmet, mert ezek az API-k nem single-engine rendszerek.
Volt már ilyen grafikon a Guru3D által, aztán kiderült, hogy az egész egy programhiba. [link] - a valóságban a megjelenítés jó volt.Nagyon jól mondja a Microsoft, hogy a DX12-ben (és persze a Vulkanban, csak erre nem térnek ki) csak a direkten az alkalmazásba épített mérőkkel szabad bármit is mérni. Az a mérőmodul ugyanis ismeri az alkalmazást, míg egy 3rd party opció sajnos nem.
-
keIdor
titán
válasz
mlinus #22852 üzenetére
Érdekes amúgy hogy ezt írod, mert ugyanolyan vassal, meg ugyanolyan monitorral is, nekem megvan a 60fps mindenhol, a városban is. 1440p, Ultra, 4xMSAA.
Nagyon ritkán megy 60fps alá, és akkor van is ez a stutter, de annyira ritka, hogy nem zavaró.Bár elkerülhette valami a figyelmem, mert Xbox One-on játszom a játékkal, valahogy ott jobb az "összkép" nekem, tehát lehet olyan terület a városban, ahol én nem jártam és tényleg van fps drop.
VGA amúgy alapon megy (1950MHz környéke GPU és 10GHz memória) -
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
mlinus #22852 üzenetére
Az a baj a PC-s verzióval, hogy iszonyatosan magasak a flip queue paraméterek. Egyedül a Polarisokon 3, a többi hardverek 4 vagy 5. Ennek 1-nek kellene lennie, ahogy Xbox One-on, különben furcsa érzés lesz a 30 fps lock is az Xbox One-hoz képest. Nem fogod olyan komfortosnak érezni. Kérdez meg mást is erről, aki kipróbálta már mindkét platformon a játékot. A PC 30 fps lockkal sem érződik olyan jónak.
Naná, hogy nincs meg. Egy PC konvertálta a shadereket. A gép nem tud optimalizálni.
És még ehhez annyit, hogy bármit is állít a Microsoft, az UWP még nagyon messze van a jótól. Acceptálom, hogy megvannak az alapvető fejlesztések, és ezért elismerésem, de még mindig nincs ott, hogy az megfelelő élmény legyen a PC-s játékosoknak.
-
keIdor
titán
válasz
mlinus #22804 üzenetére
Nem. Xbox One-on sokkal simább a 30fps, mint PC-n. Megnéztem, van mindkettő.
Olyan inkább, mint PC-n a fixált 40fps. Fogalmam sincs mi lehet az oka, de konzolon mindig sokkal simábbnak érezni a 30fps-t, míg PC-n játszhatatlan szint. Ez minden játéknál így van. Én gyanítom, hogy valami eljárással oldják meg ezt konzolon.Egyébként nálam 2560x1440, Ultra, 4xMSAA-val is szépen tartja a 60fps-t a játék, de jobb az Xbox One verzió szerintem így ott is játszom vele.
-
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
mlinus #22053 üzenetére
Ezért hívják bétatesztnek. De az látszik, hogy a GCN-nel a DX11 és a DX12 sokkal közelebb van.
Egyébként simán elérhető a tervezett működés, ha bekapcsolják az optimalizálásokat. De most nem arra kíváncsiak, hogy ezek hogy működnek, hanem arra, hogy a szerverek mit bírnak, illetve milyen általánosan a multi. A hardverekre való optimalizálást maguk is el tudják végezni. -
#85552128
törölt tag
válasz
mlinus #21920 üzenetére
Ráfeküdtek a sokat vitatott supportra (megújult driver, "gameready" releasek, újabban már játékbeállításos cikkek is vannak a radeon.com-on ) és mit ad Isten a részesedésük is nőtt...
Még egy saját fejlesztésű "Radeon Experience" (vagy plugin a crimsonba a Wattman mintájára) kéne és úgy ahogy rendben vannak szoftveres feature tekintetben.
Bár az RX 480 launch megint nem sikerült valami problémamentesen.Q4-es karácsonyi időszak lesz majd érdekes, főleg ha a 1070+ szegmensben nézelődök tényleg csak az nV oldaláról választhatnak majd...
-
Venyera7
senior tag
válasz
mlinus #21759 üzenetére
Hàt ha az összesen ~150db amit az összesből eladtak soknak mondható... Nyilvàn az is szerepet játszik ebben,hogy Rx470,80 szinte alig kapható.
#21760 Motyi
"nV még a 1080-ból is sokkal többet ad el mint az AMD a 480-ból. Az amazonon a top 20-ban nincs AMD kártya, viszont tobzódnak a 10xx széria tagjai."A Gtx 1080,70 règóta kapható, ez is szerepet játszik benne.
-
Venyera7
senior tag
válasz
mlinus #21750 üzenetére
Azt javították már, legalábbis custom kártyáknál nem jelentkezik.
"míg a gtx 10-ekből gyakorlatilag mindegyik jóval a garantált boost fölött vannak alapból, akár 300-400 mhz-vel"
Az a vicc, hogy 200-300mhz között van a valójában (1080nál). A 1070nèl inkább, de álltalánosan nem jelenteném ki. 1060ról nincs sok infó, nem nagyon veszik. -
Zeratul
addikt
-
FLATRONW
őstag
válasz
mlinus #21699 üzenetére
Nem igazán szép játék, nagyon rajzfilmszerű. A karakterek beleolvadnak a háttérbe, nincs meg a térérzet.
-
válasz
mlinus #21699 üzenetére
Utóbbi időben túl sok effekt "homályosítja" a képet... szerintem ezért látod így.
Nem is feltétlen szebb, csak valószínűleg tisztább élesebb a kép.... vagy hogy mondjam.
Ez részben a konzol/TV miatt is van, mert ott ezek jobban mutatnak a nagy képen. Monitoron meg nem.Nagyon sok játéknál az AA-t én pont ezek miatt kapcsolom ki, mert az pl hasonló homályosítást végez gyakran, akkor már inkább a zizi meg az a minimál rece ami van.
-
#85552128
törölt tag
válasz
mlinus #21677 üzenetére
Van ahol megy 80-on, máshol meg 50 FPS sincs meg egy 970-en (kb. vhigh-ultra mix, msaa off) szóval attól függ leginkább az adott részre mennyi figyelmet fordítottak.
A vicc, hogy van pár beállítás ami jobban néz ki csak "on" mintha vhigh/ultra lenne kiválasztva
Na meg a renderelt átvezetőknél néha fix 30-on megy valamikor meg átvált 60-ra. -
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
mlinus #21677 üzenetére
MSAA nélkül RX 480 vagy gyorsabb VGA-val jellemzően megvan. RX 480-nál lassabb VGA-val nincs meg. Az RX 470 és a GTX 1060 határeset.
MSAA-val sokat esik a sebesség, mert sok a számítás.A beépített benchmark egyébként az abszolút legrosszabbhoz közelítő terhelés, tehát a játék 95%-ban jobban fut. A benchmark azért olyan kemény, mert tele van volumetrikus fénnyel, illetve aránylag sok ideig 3-5 TressFX-es hajat számol. A valós játékban ezek a helyzetek ritkák.
-
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
mlinus #21491 üzenetére
Nem ezért. Már leírtam, hogy az AGS 4.0 nem aktív a friss Radeon Software meghajtók DX12 driverében. Emiatt lassulnak a Radeonok a DX11-es módhoz képest mert ott gyors kódot futtathatnak, míg DX12-ben csak szabványost, nyilván a tesztproci mellett a procilimit nem tényező. Persze lehetnek még általános optimalizálások, de a fő oka a csúszásnak ez. A DX12 mód stabil, működik a multi-GPU, a gyengébb procikon jó eredményeket produkál, egyedül az async compute inaktív, de azt is csak aktiválni kell a végleges verzióra, illetve meg kell várni, amíg benne lesz a meghajtóban az AGS 4.0 DX12-re is, hogy a Radeonok ott is a gyors shadereket fordíthassák a szabványosak helyett, mert így a DX11 előnyben van, hiszen ott már most is a gyors shaderket futtatják. Ezért van a Fury X a GTX 1070 és 1080 között. A DX12 target az, hogy a Fury X 4K-ban verje a GTX 1080-at, de ahhoz kell ebben a módban is az AGS 4.0, mert gyors kódok nélkül nem tudná megverni.
Az lehet, hogy megdöbbentő, hogy az új Deus Exben a Radeonok sokat gyorsulnak, ha a gyors kódot futtathatják a szabványosak helyett, de régóta pofázom, hogy a konzolokra másképp történik az optimalizálás, és ha azt az optimalizálást áthozzák PC-re, akkor a konzolos optimalizálásokból a Radeonok előnyt kovácsolnak. Lásd a Doom Vulkan módja. Ott is veszettül gyorsul a Radeon, de nem a Vulkan miatt, hanem a SPIR-V kiterjesztések miatt. Ez nem az AGS 4.0, mert ez csak DX11/12-re van, de ugyanazokat a lehetőségeket biztosítja, tehát a várható előny is ugyanaz.
-
Petykemano
veterán
-
Egon
nagyúr
válasz
mlinus #21471 üzenetére
Ebben nyilván benne van az is, hogy a világ fejlettebb részén, a tömeges vásárlók (akik nem mérlegelik patikamérlegen az ár/teljesítmény és egyéb hasonló arányokat) vélhetőleg könnyen (könnyebben) megengedhetik maguknak, hogy másfélszer/kétszer annyit fizessenek 1-1 alkatrészért, mint pár évvel korábban. Evvan.
Mint köztudott, kis piacunkat rekord-áfa, illetve - lévén a HUF együtt gyengült az euróval a dollárhoz képest - extra árfolyam-esés is sújtja... -
-
do3om
addikt
válasz
mlinus #21178 üzenetére
Egy kicsit veszélyben érzem az AMD felsőkategóriás vga kiadását. Még a végén nem lesz rá erőforrás, pénz, nehogy feladják mint a CPU fronton. (Abu van már ddr4 es alaplap tavaszra ígérted, vagy az év lemaradt mi?)
Elfognak csúszni vele de csúnyán.A 470-460 azért még nem mérvadó, de mindenki emlékszik a szövegre hogy igazán sokat a közép és alsó kategóriában lehet eladni. Mondjuk erről az a véleményem hogy igazán sokat azoknak lehet eladni akiknek pénze van rá az meg pont nem ez. Akinek meg nincs az a használtpiacra vár. De ők ugye jobbak markertingből.
-
-
válasz
mlinus #19922 üzenetére
Szerintem meg pont nem nagyon lesznek ilyenek játékokban, kinek lesz erre pénze meg ideje, minden architektúrára optimalizálgatni évekig (mint az a "szenvedés" amit az AotS-al levágtak)... lesz egy pontosan ilyen TimeSpy-hoz hasonló DX12 szabvány kód... aztán szevasz. Vagy jól lekezeli a hardvered a queue-kat, vagy nem, vagy nyersz vele kis teljesítményt vagy nem...
Ahol meg lesz idő optimalizálni, ott megint az lesz hogy úgyis megcsinálják mind a két oldalra közel ugyanazt, vagy legalábbis majdnem ugyanolyan gyorsra. Lásd AotS... ott is olyan kód lett a vége ami mindenre jó.
Aztán ha ezen felül akarnak csinálni nem szabvány kódot is, mert egyszerű épp... akkor abban a pár játékban lesz valami konzol-GCN nyavaja... vagy GameWorks a másik oldalon. Ez meg eddig is így volt DX11 alatt is... lásd Hitman vs Tomb Raider mondjuk.
-
sutyi^
senior tag
válasz
mlinus #19698 üzenetére
Ref szerintem itt nem sok embernek kell a fórumon, bármiből. Feltéve ha a vizesblokkos egyéneket nem számoljuk.
ASUS árak is... hát hogy finam fogalmazzak érdekesen alakulnak a legfapadosabb modellhez képest, márha egyáltalán lehet majd kapni az ajánlott áron egyszer.
Fapad "Turbo" - 87k
DUAL - 100k (~15% felár, jobb hűtés, szinte nyista plusz teljesítmény)
DUAL-OC - 105k (~20% felár, jobb hűtés, 3-4% plusz teljesítmény)
STRIX - 111k (~27% felár, nagyon jó hűtés, szinte nyista plusz teljesítmény)
STRIX OC - 119k (~37% felár, nagyon jó hűtés, 6-8% plusz teljesítmény)Szóval a jó áron kapható egy elég tág fogalom, főleg kishazánkban. A legdrágább ASUS modelnél ársávjában akár még egy használt GTX 980Ti is meggondolandó alternatíva lehet.
-
Laja333
őstag
válasz
mlinus #19507 üzenetére
Sokáig is tartott, legalább 5 másodperc volt. Először is be kell ütni Google keresőjébe, hogy "GTX 1070 black screen" majd leütni az "Enter" billentyűt. Van ott több eset is.
(#19508) Egon
Egyszerűbb belinkelni, mint legépelni.
Attól, hogy homokban van a fejetek, még fennáll a hiba.
-
imi123
őstag
válasz
mlinus #19287 üzenetére
Futuremark Releases 3DMark Time Spy DirectX 12 Benchmark
Jó kis kártya az 1070.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- Csere-Beszámítás! Asus Rog Strix GTX 1080Ti 11GB GDDR5X Videokártya!
- ASRock RX 5700 XT 8GB GDDR6 Phantom Gaming D OC Eladó!
- Csere-Beszámítás! Asus Tuf RTX 5070Ti 16GB GDDR7 Videokártya! Bemutató darab!
- MSI 3080 10G GAMING Z TRIO ( Fehérre festett)
- Csere-Beszámítás! Sapphire Pure RX 7700XT 12GB GDDR6 Videokártya! Bemutató Darab!
- BESZÁMÍTÁS! MSI B550M R7 5800X 32GB DDR4 512GB SSD RX Nitro+ 6700XT 12GB Corsair 4000D ASUS ROG 650W
- Csere-Beszámítás! Asus Számítógép PC Játékra! R5 1600X / GTX 1080 8GB / 32GB DDR4 / 256SSD + 2TB HDD
- AKCIÓ! GIGABYTE GA-Z170X-UD3 Z170 chipset alaplap garanciával hibátlan működéssel
- MacBook Air 15 M3 8 / 256GB dobozos 12 hónap garancia
- Telefon felvásárlás!! Xiaomi Redmi Note 10, Xiaomi Redmi Note 10s, Xiaomi Redmi Note 10 Pro
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest