Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz mlinus #21491 üzenetére

    Nem ezért. Már leírtam, hogy az AGS 4.0 nem aktív a friss Radeon Software meghajtók DX12 driverében. Emiatt lassulnak a Radeonok a DX11-es módhoz képest mert ott gyors kódot futtathatnak, míg DX12-ben csak szabványost, nyilván a tesztproci mellett a procilimit nem tényező. Persze lehetnek még általános optimalizálások, de a fő oka a csúszásnak ez. A DX12 mód stabil, működik a multi-GPU, a gyengébb procikon jó eredményeket produkál, egyedül az async compute inaktív, de azt is csak aktiválni kell a végleges verzióra, illetve meg kell várni, amíg benne lesz a meghajtóban az AGS 4.0 DX12-re is, hogy a Radeonok ott is a gyors shadereket fordíthassák a szabványosak helyett, mert így a DX11 előnyben van, hiszen ott már most is a gyors shaderket futtatják. Ezért van a Fury X a GTX 1070 és 1080 között. A DX12 target az, hogy a Fury X 4K-ban verje a GTX 1080-at, de ahhoz kell ebben a módban is az AGS 4.0, mert gyors kódok nélkül nem tudná megverni.

    Az lehet, hogy megdöbbentő, hogy az új Deus Exben a Radeonok sokat gyorsulnak, ha a gyors kódot futtathatják a szabványosak helyett, de régóta pofázom, hogy a konzolokra másképp történik az optimalizálás, és ha azt az optimalizálást áthozzák PC-re, akkor a konzolos optimalizálásokból a Radeonok előnyt kovácsolnak. Lásd a Doom Vulkan módja. Ott is veszettül gyorsul a Radeon, de nem a Vulkan miatt, hanem a SPIR-V kiterjesztések miatt. Ez nem az AGS 4.0, mert ez csak DX11/12-re van, de ugyanazokat a lehetőségeket biztosítja, tehát a várható előny is ugyanaz.

Új hozzászólás Aktív témák