- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Nem várt platformon a OnePlus Nord 5
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Google Pixel topik
- Honor 400 Pro - gép a képben
- One mobilszolgáltatások
- Magisk
- Poco M3 - felújított állomás
- Honor Magic V2 - origami
Új hozzászólás Aktív témák
-
Jacek
veterán
válasz
Crytek #41285 üzenetére
Szerintem te nezd meg:) Hagyjuk mar jelen pillanatban ezt az rt mantrat :) Tudom hogy nehez megmagyarazni egy hivonek azt hogy a 150e kartya hozza a 200e kartyat 3-4% belul minden alatt. Szerintem rakjunk tengert minden gameba a palya ala, es tapsoljuk az 1200 dodos csucs kartyakert :)
-
válasz
Crytek #41204 üzenetére
Ő egy retro hardver gyűjtő srác, itt is volt náunk Budapesten. mindenféle régi hardvereket , köztük ezeket a dual GPu-s szörnyeket gyűjtötte be és teszteli /javítja használható állapotba próbálja hozni.
érdemes megnézni Fb. galériáját[link]
A videóban igazából maga a gyűjtemény a lényeg, és a hangjuk.Emlékek jöttek elő nálam is, 3870 volt nekem is, pont ezzel a piros dizájnnal, Sapphire és szinte hasonló repülőgép hanggal. Azt teszteli amúgy hogy ezekből hány lett használható végül még ma is( esetleg javítással) A 3870 x2 nem igazán állta ki az idő próbáját. -
Petykemano
veterán
válasz
Crytek #40686 üzenetére
210k...
Erről jut eszembe. Nyilván ez a 210k-tól kezdődő ár, de még 300k körül kapható 1050 vagy 1060 maxQ sem mondható egy kifejezetten ultra kompetitív fps gamer konfignak. Mármint olyannak, hogy hát ez azért musthave, hogy 144-300hz, és ne laggoljon.
200-300k és mondjuk ezen akkor lehet játszani 1080p-ben. Mondjuk jó minőségben 60fps-sel.
Mármint hogy ez inkább olyan minimumnak tűnik ahhoz, hogy érdemes legyen leülni játszani rajta.
200-300k. Azon gondolkodtam el, hogy igazából Mit Lehetne felhozni érvként emellett, ha a streamelt játék (pl GFN) 1080p ultra grafikát hozza havi $5-ért?
Valamilyen hardvert persze kell venni hozzá. Én koránbban azt gondoltam, nem fogják olyan olcsón kínálni, hogy versenyképes legyen a saját hardverrel azok számára, akik sokat játszanak (korábban limites volt az óraszám), azok, akik meg nem játszanak sokat, általában nem is fogalmazódik meg igényként a kompromisszumok nélküli grafikai minőség és megelégszenek azzal, amit a rendelkezésükre álló hardver biztosít.
De itt van ez a noti kérdés. Van egy 3 éves notebookom. Lassan kiöregszik, kéne vennem helyette egy újat, hogy továbbra is 1080p 60fps highon játszhassak. Miért fizessek én 300e Ft-ot egy új eszközért, amikor havi $5-ért megkaphatom a felhőből?
(Nyilván persze ma még lehetnek gyermekbetegségek, hogy most milyen játék érhető el, meg nálunk nem is annyira rossz a net, tehát nem tömöríti agyon és nem szaggat)
-
válasz
Crytek #40655 üzenetére
Ennek a gőgös baromságnak elég nagy lökést adott az USA által a Huawei és ZTE elleni életbe léptetett szankciókkal. Ezek jelezték, hogy ha úgy fúj a szél, akkor Kína modern nyugati félvezető technológia illetve mikroprocesszorok nélkül maradhat, ami mai világban pedig ez elég durva eredményekkel járna. Ezért jött létre ez az amúgy a VIA alapjaira épült koncepció.
Ezzel együtt a kínai exporttermékekben is korlátozó lehet adott esetben az AMD vagy Intel proci. Itt még csak nem is katonai rendszerekbe kell gondolkozni (Kína gyárt ugye a légvédelmi rakétarendszertől kezdve tengeralattjárón át mindent), hanem akár civil kommunikációs eszközökben. A Huawei anno éppen azért lett pengeélre állítva, mert modern amerikai eredetű számítógépeket és hálózati megoldásokat adott el Iránnak.
Kína szempontjából ez egy viszonylag apró befektetés, de ha kötélszakításra kerül a sor, akkor lesz hova nyúlniuk, nem fognak modern x86 processzor nélkül maradni...
-
-
-
válasz
Crytek #40493 üzenetére
Nagyjából be is zárult a kör.
Az AMD nem érdekelt a Zen3 idejekorán való bemutatásában, mert a Zen2-vel is bőven az Intel előtt van. A dVGA-k terén továbbra is le van maradva, az RX5500(XT) és az RX5600(XT) is jó három hónapot késett. 279$-ért pedig várhatóan az RX5600XT nem lesz egy hű de jó ajánlat (pláne a jelen driverproblémák mellett). Ha van is valami az RDNA2-ről, azért nem fogják bemutatni, mert akkor a későn kijött RX5500 és RX5600 széria elől elszívnák a levegőt. De félek valójában az RDNA2 is egyszerűen túl messze van még attól az állapottól, hogy promotálni tudják.
Az Intel vergődik mint egy bálna a szaharában. Az, hogy mobil piaci dVGA-ként mutatják csak be az Xe-t, szerintem csalódást keltő. Hogy úgy anblokk semmivel nem tudnak előrukkolni pedig fájdalmas.
Ezzel el is jutottunk az nVidia köréhez. Akik személyesen el se mentek a CES-re, csak a partnereken keresztül mutogatták az új G-Sync kijelzőket meg az autonóm rendszereiket (Orin). Ez tök jó, de ugye PC szempontból majdnem nesze semmi, fogd meg jól. A fentiek alapján látható, hogy ez tökéletes taktika is a részükről. A Super széria szépen lefölözi a piacot, amit kvázi csaknem minden szinten le is fedtek (a GT1030 utódja mondjuk még mindig késik). Mivel sem az AMD, sem az Intel semmit sem hozott, nincsenek kényszerben, kényelmesen hátradőlhetnek és számolhatják a pénzt. Minek megerőltetni magukat...
-
válasz
Crytek #40452 üzenetére
A probléma a lehetőségek és a minőség. A konzolok mindenféle trükkökkel érték eddig is el a megfelelő sebességet, checkerboard rendering, upscale, stb. hiába írják rá, hogy 4K felbontás, valójában ez alatt számolja ki a VGA, aztán jöhetnek a turpisságok. Feltehetően ez ez után is így lesz. Csak nem 4K, hanem 8K lesz a varázsszó...
Ehhez képest ha a PC-n kihasználják a hardware-t, akkor hirtelen nagyon más lesz a lehetőség, erre bőven vannak és voltak példák, a TheWitcher3, Resident Evil 2 Remake, Red Dead Redemption2, stb. És akkor a különféle addonok, modok lehetőségét még fel sem emlegettük. Az sem igaz feltétlenül, hogy a játékok nem bugosak konzolokon, már ők is megnyerték ezt a "fícsőrt", lásd Control FPS problémák.
Persze ez nyilván igény kérdése is, aki csak simán le akar ülni, és játszani akar, azt nem fogja érdekelni, hogy a grafika jobb PC-n, vagy lehet mókolni, amivel még szebb vagy jobb lehet a játék. Őket a konzolok nagyszerűen kiszolgálják. Azzal is nehéz vitatkozni, hogy a PC egyre drágább játék, de ez régen is így volt.
Igények és azok kiszolgálása, eddig is erről szólt ez, és ez után is erről fog.
A helyzet viszont az, hogy a PC-s igényeket per pillanat nagyjából az nVidia szolgálja ki, komoly konkurencia nélkül. Amiért persze csilingel a kassza, köszönik szépen, egy-egy negyedévben még mindig jóval, de tényleg jóval több nyereséget sajtolnak ki a dGPU-kból, mint az AMD a CPU és a dGPU frontból összesen.
-
-
keIdor
titán
válasz
Crytek #40452 üzenetére
Anyagilag mindig is veszteséges lesz, bármilyen szórakoztató elekronika.
Azért vegyed, mert szereted meg szórakoztat, így kell hozzáállni.Én imádom a konzolt, de 2023-ban ott is lesz megint frissítés, mert már beszéltek PS5 Pro-ról.
Addigra lejön árban a 8K, valamint a fogyasztói társadalom már "leokézta" a két gyártónak 2-3 éve, hogy mehet a konzol midgen frissítés, mert veszik. -
GodGamer5
addikt
válasz
Crytek #40416 üzenetére
Viszont az RF 1-ben még másképpen működött a fizika, mint az újabb részekben. Ott még kiszámolta a gép mekkora krátert ütött a robbanás, viszont az újabb játékokban már modulárisra szokták építeni a pályát és így különböző elemekre esik szét a modell, így pedig nem terheli szét annyira a cpu-t mintha mondjuk a robbanás centire pontosan ki lenne számolva particle és egyéb szimulációkkal.
És ezért kellenek az új apik és a sokmagos procik, mert ha elszakadunk ettől a moduláris felépítéstől, akkor ott már valósidejű deformációktól kezdve sokfajta erőhatással kellene számolnia a programnak, ráadásul minden egymásra hatással lenne, ezt pedig, a jelenlegi elavult engine-ekkel nem lehet megcsinálni.
Az előbb linkelt Unreal engine-es techdemo elég jó, de ilyenek még nincsenek valós játékokban. -
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
Crytek #40359 üzenetére
Messze van a csúcsok csúcsától.
Akinek a legjobb kell, eleve a zsebébe nyúl. Sokba kerül a Nitrous, de az kétségtelenül a legjobb, valóban licencelhető videojáték-motor. Csak nagyon drága, emiatt annyira azért nem használják. Az olcsó megoldások közül a Unity a legjobb. Csak ugye ez is úgy olcsó megoldás, hogy drágább, mint egy UE. Ha mondjuk grafikailag kell jó, és alapból jól futó motor, akkor ott a CryEngine, de annak más nyűgjei vannak, tehát az se leányálom.
Egyre jobb megoldásnak tűnik egyébként a Lumberyard, valószínűleg ez lesz leginkább az ellenfele a Unity-nek. Ha az AWS Gaminget jól kötik vele össze, akkor az baromira nagy előny lesz ám. -
Shing
őstag
válasz
Crytek #40357 üzenetére
No offense, nem használtam még így engine-t. De hogy lehet így elcseszni? Pont az a jó a kész motorokban, hogy kb. asseteket összedobálsz és kész van belőle a játék. Neked nem kell különösebben optimalizálni, mert megoldja a motor, az már kész van.
Ezért is van annyi jó indie projekt, ami jól is néz ki, jól is fut és összesen 3 ember készítette. Max azt nézed, hogy legyen egy draw call belőve és ne használj mindenre 8k res textúrákat, stb. Furák ezek a rosszul futó UE-s játékok így kívülről nézve. -
válasz
Crytek #40244 üzenetére
akkor még mielőtt elsikkad a sok bába között a gyerek, kb. ezek a beállítások felenek meg xonex@4knak az eurogamer szerint:
ultra: Texture Quality, Geometry Level of Detail (5/5)
high: Shadow Quality, Mirror Quality, Soft Shadows, Water Refraction Quality
high/medium (az effekt szintje a két pc-s szint között van): Tessellation, TAA, Volumetric Lighting Quality, Parallax Occlusion Mapping
medium: Lighting Quality, Screen-Space Ambient Occlusion, Particle Quality, Particle Lighting Quality, Fur Quality, Decal Quality, Water Reflection Quality
low/medium (az effekt szintje a két pc-s szint között van): Global Illumination Quality, Grass Shadows
low, vagy még alacsonyabb: Far Shadow Quality, Reflection Quality, Near Volumetric Resolution, Far Volumetric Resolution, Water Physics Quality (1/6), Tree Quality, Grass Level of Detail (2/10)
kikapcsolva: FXAA, MSAA, Unlocked Volumetric Ray March Resolution, Full Resolution SSAO, Long Shadows, TAA Sharpeningaz eurogamer csinált egy tesztet ezekkel a beállításokkal: [link]
xonex-en elég stabil a 30fps legalábbis addig, amit láttam, az a szint 4k-n pc-n a linkelt teszt alapján leginkább a 1660ti-nek, vagy 1080nak felelne meg. -
Locutus
veterán
válasz
Crytek #40244 üzenetére
Tekintve, hogy konzolon 1080p a max render natívan, illetve max 30fps-t tud, ugyanezt egy belépő szintű RX 570 is tudja a teszt szerint.
Viszont ahogy a cikkben is írják, ultrán:
- nagyobb látótávolság
- sűrűbb vegetáció
- nagyobb textúra részletesség, élesség
- realisztikusabb fényeffektek
- szőrösebb állatok
- komolyabb AO, árnyékolás, tesszelációSzóval nincs itt min csodálkozni. Egy belépő szintű PC hardver is csúnyán odaver a konzoloknak.
-
válasz
Crytek #40236 üzenetére
Ismét: Én Crysis esetet vélek felfedezni.
Felhúzza mindenki max.-ra az összes opciót a beállításokban, majd sír, hogy nincs folyamatos 60FPS 4K felbontásban...
A KitGuru első gyors tesztjében 1080p minden maxon egy RTX 2080 Ti-n Vulkan alatt 93fps-t, Dx12 alatt pedig 88fps átlagot láttak. Ami elsőre nem tűnik bizalomgerjesztőnek, de végignézve a beállításokat, azért bőven lehet itt finomhangolni....
-
Petykemano
veterán
válasz
Crytek #40180 üzenetére
"PC-re már itt vannak a 16 mag 32-szálas szörnyek azt sehol semmi fizika.."
Ez költői túlzás.
2017-ben, a ryzen megjelenésével kezdtek el mainstreammé válni a 6 magos processzorok. A 8 magos cpu azért még mindig felsőszint a desktopon.
Notebookok terén meg még csak most kezdenek megjelenni a 6 magos procik.Ha megnézed a a steam survey-t, hiába az elmúlt 3 hónap fergeteges zen2 sikere, a használatban levő cpu magok számában nem történt "paradigmaváltás". Talán azt ki lehet jelenteni, hogy lassan elkezdtek fogyni a 2-4 magosok - annak ellenére, hogy már 2 éve piacon vannak a 6-8 magos csodák (mindkét oldalon)
Ehhet képest a 12-16 magos cuccok igencsak prémiumnak számítanak, tehát arra nem lehet számítani, hogy a játékok fizikáját ezek piaci elérhetőségére alapoznák.
A 8 magos konzolok és a sok magra skálázódni képes dx12 és vulkán apik megjelenését még sok évnek kellett követni és a 6-8 magos ryzen1k megjelenését legalább 1 évnek el kellett telnie, mire ki lehetett jelenteni, hasznosabb a 6+ mag, jobban járt, aki 6 magos procit vett, mint aki ereje teljében levő 4/8 i7-et. És aztán még egy évnek kellett eltelnie, mire ki lehetett jelenteni, hogy a 4/4-es i5 kevés és aki ilyet vett 2017-ben, az kifejezetten ráfaragott.
Szerintem a 8c/16t zen magos konzolok megjelenését követő második évben lehet majd azt érezni, hogy egy 8/16-os proci tényleg hasznosul. (És persze akkor a 12 magos nyilván előnyösebb)
Ha ezeket a friss erőforrásokat nem viszi el a grafika, vagy lezser programozás, hanem valóban elengedődik a fejlesztők képzelete és AI-ban, vagy fizikában fog hasznosulni, akkor ez legfeljebb 2021-ben, inkább 2022-ben fogja éreztetni a hatását. (Kérdés persze, hogy addigra nem köp-e bele ebbe a levesbe a cloud gaming)
Viszont ahhoz, hogy ez megvalósuljon a hardvernek is el kell jutnia a felhasználókhoz. Ha nincs ott a kihasználatlan erőforrás a PC gépekben (is), akkor szépen le fogják tiltani. Tehát a cpu gyártóknak ezt olyan áron kell kínálni. -
keIdor
titán
válasz
Crytek #40180 üzenetére
Azért, mert konzolra írják a játékokat, ahol 2006-os CPU teljesítményével kell dolgozni.
A PC csak egy portot kap. Nem érdek a külön fejlesztés, ha az nVidia fizet kap Ray Tracinget, vagy ha az AMD akkor valami ottani technológiát és ennyi a különút általában.
Azt is meg kell nézni, hogy az exklúzív címeknél mit hoztak ki ebből a hardverből: God of War, Uncharted 4, The Last of Us part 2. Ilyen grafikát egy PC-n, amiben 8 magos Athlon 5370 (ez hasonlít a legjobban arra, ami a konzolokban van jelenleg) meg egy Radeon 2800 van, el sem tudnék képzelni, szerintem komoly diavetítés lenne a vége. De majd mindjárt jön az RDR2 és összehasonlítások biztos lesznek hasonló hardveren.Szóval rengeteget számít a szoftver, meg az is, hogy APU van, tehát egyben van az egész, nincs akkora késleltetés.
b.: Egyébként én magas kezdőárakra számítok. Minimum az 599€ msrp a kontinensen, de inkább több. Viszik az 1200€-s telefonokat, videókártyákat is, a sokkal drágább Macről nem is beszélve. Mivel ez nagyobb ugrás lesz, az SSD eleve drága, a 7nm drága, nem lesznek olcsók az új gépek 2020-ban. Aki 499-et remél, az csalódni fog.
-
DudeHUN
senior tag
válasz
Crytek #40180 üzenetére
A fejlesztések 99%-nál a konzol a lead platform, így persze nem a 8+ magos pár százalékos részesedésű felhasználói bázisra fognak koncentrálni. Ezért ketyeg el ma is szinte minden egy FX 6300-on is konzol szint felett. A Zen 2-es alapokon nyugvó processzor rész nagy ugrást fog jelenteni a szimulációban. Nyilván fokozatosan és a fejlesztőknek is kell idő hozzá. De 3-4 év múlva majd látszani fog a játékokon, hogy nagyon nagyot ugrunk CPU erőben. Nem csak a fizikán ("zsúfoltság" a képernyőn, háttérkarakterek, effektek, magasabb és stabilabban tartható frame, stb...). Főleg, ha végül egy 8/16 3Ghz-es Zen2+ kerül beléjük (ahogy a DF is gondolja). Mert akkor 6/12 biztosan a játékoké lesz. Sajnos most GPU-ban lesz kisebb ugrás, így konzol árában lévő GPU-val jövőre meg lehet majd ugrani őket, ha jobb minőséget akar az ember a multiplatform címeknél.
-
keIdor
titán
válasz
Crytek #40177 üzenetére
Pedig amiatt kell a 30fps limit jelenleg, kevés a CPU a mostaniakban. Nem a GPU a szűk keresztmetszet, ahol leesik az fps 20-ra ott sem a GPU a kevés.
Nem csak a grafika van, én sokkal jobb fizikát, AI-t, környezet remélek tőle, mert ez egy komolyabb generációváltás lesz most.Hol kevés? PC-n DirectX12-vel persze, és szerinted majd a PS5-nél meg a Scarlettnél DX12-vel dolgoznak majd? Te se gondolod komolyan... ne hasonlítsátok már össze 1:1-ben.
Ez nem PC csak a hardver lesz nagyon hasonló.
-
keIdor
titán
válasz
Crytek #40170 üzenetére
Nyers CPU erőben hatszoros-hétszeres teljesítménynövekedés várható! Bővebben Digital Foundry.
Hab a tortán, hogy sokkal modernebb architektúra a Zen (2), ezt a különbséget bele sem kalkulálták. A One X-et ugyanúgy visszafogta a Jaguar.
Nem a VGA ára a lényeg, az egy újabb gyenge port. RDR2 meg szerintem egy nagyon jó port lesz, sokkal szebb graffal fogsz sokkal magasabb fps-t látni. GTA 5-ből kiindulva...
-
bozont
veterán
válasz
Crytek #40166 üzenetére
A probléma, hogy az utóbbi jó néhány játék esetében még az 1080p is problémás a felső kategóriás kártyáknak, holott a látványban ez annyira nem látszik.
Értem én hogy a Vega 56-tól már van jóval erősebb, de azért az 1080p ultra 60+ fps még bőven elvárható lenne tőle. Pont ezért vettem 1440p-re. -
-
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
Crytek #36391 üzenetére
"You may run the game in either DirectX 11 or DirectX 12, with DX12 showing a little bit more stuttering in general—Battlefield 1 was and still is the same, looks like EA is having difficulties getting this fixed."
Szóval még mindig dadog a DX12 mód.
Itt buktuk az réjtrészinget.
Komolyan mondom a Halcyonnak része az új memóriamenedzsment. Szépen át lett portolva a VMA-ról. Annyira adná magát, hogy erre térjenek át a Frostbite esetében. Lehet, hogy buknának pár fps-t, de legalább nem dadogna, és nem kellene HBCC ennek a kiütésére.
Az egésznek így semmi értelme, mert az új funkciók csak a dadogós módban érhetők el. -
Venyera7
senior tag
válasz
Crytek #35954 üzenetére
Ilyen korlatozast hogy lehet kapni?
Szokasos felallas, sajnos a Radeonok nem szerepelnek valami fenyesen, 4k-ra eppen eleg a vega 64 teljesitmenye, de tartalek mar nem nagyon van benne...
Arra leszek kivancsi sikerul-e most a lemaradast behozni, hogy az RTX szeria nem sikerult valami jol.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
Crytek #35342 üzenetére
A CPU-val nem lesz baj. Kevesebbet kér, mint az Origins, mert teljesen átrakták a cullingot GPU-ra. Ezzel a korábbi rendszer akadásait is eltüntették, de emiatt erősebb a GPU oldali terhelés, mert DX11-ben nincs aszinkron compute, ami itt nagyon kellene, illetve még nem érkeztek meg azok a meghajtók, amelyekkel a beépített újításokat aktiválhatják. Erre még heteket kell várni. Nagy kérdés, hogy ez hogyan fog működni, mert ilyet még soha senki nem csinált.
-
proci985
MODERÁTOR
válasz
Crytek #35320 üzenetére
295x2 / 980 sli kb negy eve tudja a 4K@60pt*. amig ment a multigpu persze, de akkoriban egyetlen uj AAs cimmel se volt problema es addigra a frame pacing problemat is megoldottak**. egy 1080TInek altalanos esetre elegnek kell lennie (pure GPUlimites helyzetben DX11 alatt kb az is annyit tud, DX12ben picit meg meg gyorsabb is), max lejjebb kell venni az MSAAt meg kikapcsolni azt a post processt aminek a vizualis hatasa majdnem nulla, ellenben 25%ot ront a sebessegen.
* lehet nem elmebeteg MSAA beallitas mellett, de 4Knal eleve magasabb szokott lenni a DPI.
** nem volt az, mint a 7990nel, hogy mindenki megvette olcson aztan adta is el mert mikroakadt mint a fene.
-
válasz
Crytek #35323 üzenetére
létezik hardver, ami 100%-ban garantálja neked, hogy a 20éves eredeti Starcraft-ot 60fps felett tartja 640x480-ban, egy kétórás meccs minden pillanatában?
Egyébként milyen gyártmányú szemed van, hogy a 48 és a 60fps között egy látványra (és nem sebességre) kigyúrt játékban különbséget látsz
? - sebesség: azt abszolúte aláírom, hogy egyelőre teljesen értelmetlen 4k144Hz-es monitorba invesztálni, az aktuális hardverkörnyezetben lehet még a CS is csak ideiglenesen pörögne fel annyira.
Tessék, a 1080 alapfrekin ultra beállításokkal ezekszerint 1%-ban beesik 33fps-re. Ha neked ez nem elég, ne nyafogj, hanem elő a buxával és vegyél 2db 2080Ti-t, jobbak lesznek.
-
-
-
cyberkind
félisten
válasz
Crytek #35287 üzenetére
coil whine (cicergés)
VRM hiba. Szinte minden márkát és típust érint változó mértékben. Legtöbb kártyán csak extrém magas FPS hatására hallható, viszont néha előfordul alacsonyabb fps esetén is.
Ezt a 900-as széria összefoglalójából hoztam, valamilyen esetben tápfüggő is ez de nem tudom pontosan miként van, én szerencsére nem estem bele így nem néztem jobban utána.
-
-
-
-
keIdor
titán
válasz
Crytek #35250 üzenetére
Gondolom nem mondok újat azzal ha azt mondom, hogy konzolra fejlesztenek elsősorban.
Ott meg nincs AFR, nem úgy tervezik az engine-ket, hogy tudják az AFR-t, innentől kezdve vagy más eljárás kell, vagy le kell mondani a több GPU-ról.
Azt csak zárójelben jegyzem meg, hogy csak az RTX-2080 és RTX-2080Ti-n van már NVLink, nem tudsz kisebb kártyákat összekötni, csak az AotS féle eljárás lehetséges. -
-
proci985
MODERÁTOR
válasz
Crytek #35250 üzenetére
par erdekesseg:
- Far Cry 5, Mankind divided es Prey a korabbi szeriakkal 90+% korul skalazodott GPUlimites helyzetekben, tehat 4Kban. Prey azert is furcsa mert az a motor egy moddolt Cryengine3 ami a Sniper Elite 3 alatt viszont gyonyoruen skalazodik.
- Wolfeinstein 2 egy idTech motor ami az idTech5 (Rage) ota sehova nem skalazodott multiGPUs rendszerekkel. ez most is igy van.
- strange brigade es az uj tomb raider kb mutatja, hogy ez hogy nezett ki 2015ben amikor nekem epult a rendszeremkozepkategoria felaron (se) utoljara a 78x0 2GB CF vs Titannal volt jarhato ut. eleve a 2070en nem is lesz SLI csatlakozo. ami a problema, hogy pl a 980SLI / 290X CF a maga idejeben viszont megoldas volt 4K@60ra amikor egykartyas rendszerrel a 4K@30 volt az elerheto maximum. nekem se veletlenul ket 290X kerult a gepembe anno 2014 tel/2015 tavaszan amikor utoljara valtottam (volt egy rovid 970 SLI terv is, de abbol az elso kartya le lett garizva es valtottam AMDre).
-
Raymond
titán
válasz
Crytek #35110 üzenetére
Ez mindent elmond:
"I ran all the tests on a hand-built system that was used for the Pascal GPUs, and it consists of a Skylake Core i7-7700K CPU, 8GB of DDR4 memory, an Asus Z270 Prime motherboard, Intel SSD, and EVGA PSU"
Miota Skylake a 7700K?? 8GB RAM? GTFO!*
* (marmint a tesztelo)
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- Samsung Galaxy A13 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 14600KF 32/64GB RAM RX 7800 XT 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- Szerezd be most az érzékelhető különbséget! Akár 0% THM-re
- Tablet felvásárlás!! Apple iPad, iPad Mini, iPad Air, iPad Pro
- Csere-Beszámítás! Olcsó RTX Gamer Laptop játékra! I5 11400H / RTX 3050Ti / 16GB DDR4 / 512GB SSD
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged