- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Yettel topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Garmin Forerunner 255 Music - nem csak futóknak
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy A71 - elég ennyi?
- MIUI / HyperOS topik
- iOS alkalmazások
- Milyen okostelefont vegyek?
Hirdetés
-
Érkezőben a Poco M6 4G
ma 5G-s és 4G-s Pro modell már van, hamarosan lesz Poco M6 4G-s alapváltozat is.
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
-
VR játék lesz az Alien: Rogue Incursion
gp Az év végén érkező program PC-re, Meta Quest 3-ra és PlayStation VR2-re érkezik a tervek szerint.
Új hozzászólás Aktív témák
-
daveoff
veterán
Én ebből inkább arra mernék következtetni, hogy DX12-ben is az NV-nek lesznek jobb driverei, csak egyelőre AMD-nek nagyobb tapasztalata van a Low Level API-val kapcsolatban. Szerintem ha NV is ráfekszik a dologra, akkor ismét kiegyenlítődik a helyzet.
LG 27GL83A 27'' UltraGear™ QHD IPS 1ms Gaming Monitor with G-Sync®
-
daveoff
veterán
Pontosan! Ezen csodálkozok én is, pedig a Square Enix is beállt anno a Mantle mögé, vagy rosszul tudom?
Most meg már NV + DX12 partner....
Lélegzetelállító a Square Enix DirectX 12-es demójaLG 27GL83A 27'' UltraGear™ QHD IPS 1ms Gaming Monitor with G-Sync®
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A Square Enix továbbra is az AMD partnere, csak az AMD nem akar a Luminous Engine-be pénzt rakni, mert a Luminous Studio azt mondta róla a Square Enixnek, hogy játékfejlesztésre alkalmatlan. A Final Fantasy XV épített volna elsőként a Luminous Engine-re, de már nem fog, mert nem működik. Helyette a mostani motor lesz kiegészítve a Luminous fénykezelésével, és ez lesz így felhasználva a Final Fantasy XV-hez, ami viszont nem jön PC-re. Ezért az AMD úgy döntött, hogy egy olyan motorba nem rak több pénzt, amivel maguk a fejlesztők sem számolnak.
(#5140) CsonkaImo: Az EA és az AMD kapcsolata kb. olyan, mint az NV és az Epic kapcsolata. Annyira össze vannak nőve, hogy ott a szakítás maga a csoda lenne.
(#5141) daveoff: Nem. A Codemasters Intellel dolgozik. A dolog itt annyi, hogy az AMD-nek vannak külön szerződései bizonyos címekre. Például a SEGA-nál az Alienre, vagy a Codemastersnél a DiRT-re. De ha megnézed, akkor a többi 2014-ben befutott SEGA és Codemasters játék inteles.
A Frostbite kapcsán Repi Vulkan API-t támogatja, és ez hivatalos. A DX12-re még nem mondott semmit. Igazából sok értelme a Vulkan mellett ennek nincs.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Azok az idők elmúltak. Jóval több top fejlesztő van a GE-ben, mint a TWIMTBP-ben. Már kiadók miatt nem lehet más a helyzet, mert az AMD-nek nyolc komolyabb kiadóval (EA, Capcom, Square Enix, SEGA, 505 Games, Deep Silver, 2K Games, Stardock) van szerződése, míg az NV-nek hárommal (Ubisoft, Warner, City Interactive).
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A Square Enix csak demót készített az NV-nek és az MS-nek megrendelésre. Valójában minden nyugatra kiadott játékuk Gaming Evolved. Ez volt a múltban is és még két évig lesz a jövőben is.
A 2K által birtokolt két top stúdió a Firaxis és az Irrational. Az utóbbi két évben csak GE alatt adtak ki játékot.
Az AMD sosem kérte, hogy optimalizálják tovább a StarSwarmot. Ők már ezt nem akarták mutogatni. Helyette az AotS játékra koncentráltak, amely a Nitrous motor tényleges játéka lesz. A Microsoft és az NV kérte a további optimalizálást, hogy bemutathassák ők is azt, amit az AMD már 2013-ban bemutatott.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Zöme NV partner? Pont, hogy fordítva, a AAA stúdiók/kiadók zöme AMD partner. Abu az előbb fel is sorolta őket. Az NV-nél az Ubifos és a Warner szerepel.
#5213: Ja, egy előre megrendelt reklámot láthattunk, amit a MS és NV fizetett és egy olyan motort mutogattak, amit egy az egyben kidobnak a kukába, mert játékra teljesen alkalmatlan. A Square Enix az AMD egyik legnagyobb partnere, és a Nixxes-t még meg sem említettük.
Szerk.: Eh, Abu megelőzött.
Abu: Szerintem a három NV partner közül a CI Games jobb minőséget produkál ma már, mint a másik kettő, komolyan mondom.
[ Szerkesztve ]
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
rocket
nagyúr
Muhahahaha
Ezen looser AMD-n mar tenyleg csak rohogni lehet, ugyanazt a hibat koveti el az AMD allandoan, sz@rnak a fejlesztokre, aztan mikor megjelenik a jatek, es kiderul, hogy tobb mint 3 embert erdekel, akkor mar rogton dolgoznak a javitason, amire heteket kell varni, es meg igyse fogja elerni az NV szintjet.
A megnagyobb vicc ebben ez esetben meg annyi, hogy vegig publikus volt a jatek fejlesztese, folyamatosan nyomon lehetett kovetni a teljesitmeny alakulasat, es nyilt titok volt, hogy sz@rul fut AMD kartyakon.
Meg nincs vege a megprobaltatasaiknak, uborkaszezon elott jon meg Witcher3, meg a Batman Arkham Knight
[ Szerkesztve ]
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
TTomax
nagyúr
-
#85552128
törölt tag
A Titan egy presztízskártya, a leggyorsabb egy GPU-s megoldás amiért el is kérik a prémiumárat, nem egy tömegtermék aki megveszi megteheti hogy akár generációnként váltson mindig az aktuális csúcsra soha sem fogja visszahozni az árát - hacsak nem munkára használja az illető...
Egyébként a 295X2 a maga 1500$-os kezdőárával sem annyira future-proof ha már felhoztad, ugye ahol nem működik a multi-GPU ott nem jobb mint egy 290X, ahol meg működik ott további anomáliák sem kizártak, mint a fenti videóban is linkelve van...
SLI-vel már más a helyzet az egy fokkal jobb mint a CF, de persze az sem tökéletes.Szerk.: direkt átírtam mert nem akartam ebből vitát, de azért játékteszteknél az SLI valahogy jobban szuperál a gyorsan érkező (és jobb) driverek miatt, AMD-éknél nem ritka, hogy hetek telnek el egy normális profilig...
[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
2012-ben vettél 550$-ért 7970-et és most ugyanúgy teljesít a 250$-os 285, vagy a 200$-os "butított" 960 akkor az sem olyan future-proof nem ?
A Titan egy prémiumtermék, soha nem fog megtérülni az ára és a vásárlók sem fogják elvárni (egyébként másik tesztben már egy teljesen más eredmény született).[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
Hol lettek "átkúrva" a 780Ti/Titánosok ? [link]
A német oldal tesztje meg azért is érdekes mert elvileg hivatalosan day1 patcchel ma jelent meg, egy másik tesztben pedig teljesen más eredmény született az említett kártyákra.Egyébként a W3 egy ritka szarul optimalizált játék és olyan mértékű szórás van az egyes kártyák között mindkét gyártónál, hogy az nem normális...
(#5676) Valdez: Ugyanúgy ahogy a titánnal is teltek múltak az évek és jött egy teljesen új architektúra ami több dologban is hatékonyabb lehet mint a 2-3 évvel ezelőtti. Csúcskártyánál is buksz mert amint itt az új széria óriásit esik az értéke, hát még prémium termékkel... a 295X2 is 1500$-ról indult most meg 600-700 között van. "Ez az élet rendje"
[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
A maximum részletesség az gameworksos effektekkel van szóval fair vagy nem fair nem az a kérdés ha a benchmarkokat nézzük a 780/Ti Titan is gyorsabb lesz valamivel.
A Ti vs 290X-re visszatérve: valamelyik játékban az egyik, valamelyikben a másik volt gyorsabb pl. BF4-ben ami AMD-s játék a 780 Ti és Thiefnél is: [link] [link]Az meg, hogy a régebbi kártya nem kapja meg a korábbi 100%-os figyelmet amikor már van új széria nem új dolog, AMD is figyelmen kívül hagyja az 5-6-os szériát. Az nV-nek egy új architektúrát kell kimaxolnia, az AMD 2011 óta nem váltott architektúrát és nem is fog egy jó darabig...
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
A 780ti és a titan black a 290x ellenében jöttek, annak idején jobbak is voltak annál, ha nem csal az emlékezetem. Mostmeg egy nyíltan nv-s játékban rosszabbak 10%-al (gamegpu-s teszt) mint a sima 290. Mi ez, ha nem átkúrás?
3 (vagy több) generáció óta hasonló trendeket lehet látni - 2 évvel a megjelenés után az azonos kategóriában lévő GeForce-Radeon párosítások közötti egyensúly 10-15%-kal a Radeon javára tolódik el. Ha cinikus akarnék lenni, akkor azt mondanám, hogy a Radeonok 10-15%-kal jövőállóbbak. Hogy ennek mennyi a jelentősége, azt mindenki döntse el vásárláskor
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
TTomax
nagyúr
Egyik sem future proof már ne is haragudj...jó hogy már nem a másfél éves a 290et nevezed annak... a 7970 meg pont annyira elég mint egy 680.A proci vonalat ne keverd ide,azt sokkal ritkábban cserélsz,de majd most a low level apival majd azt is kukázhatod hamarabb...
Nincs olyan hogy future proof,nem is volt,nem is lesz... mindig ki fognak találni valamit,hogy te vásárolj vannak ritka kivételes helyzetek,de nem ez a jellemző,mert a kapitalizmus nem így épül fel.. arra épül,hogy VÁSÁROLJ!Különben az egész rendszer összedől..
[ Szerkesztve ]
★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"
-
Yllgrim
őstag
Valaki azt mondta hogy valahol ki lett publikalva es elvileg AMD meresek...
Megvaom azt az egy hetet es mindenfele oldalak altal lehozott meresek alapjan majd kiderul
Olvasom a Guru3D cikket ahol lehoztak... Picit varok, bar nekem tetszenek az eredmenyek.
szerk: Bar hozza kell tennem, nekem kozel azonos teljesitmeny mellett AMD a preferalt, nem csak mert kedvenc, hanem a munkamban a tobbszoroset hozza teljesitmenyben mint egy Nv kartya (pl TX vagy Ti jelen esetben), csak azt nem igy merik, es nem banyaszat, munka
Jo lesz ez FHD-ben is.
[ Szerkesztve ]
Peace is a lie, there is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, I gain victory. Through victory, my chains are broken. The Force shall free me.
-
#85552128
törölt tag
Minden normális tesztben kikapcsolták a GW effekteket is
Onnantól kezdve meg nincs kifogás arra miért nem fut jól (Far Cry 4-ben pl. jobb is...)A Project Cars ahol ez nem oldható meg, de TPU külön készített összehasonlítást anélkül is - szóval "fair" tesztek születtek...
A legnagyobb különbségeket a Ti javára nem is GW címekben mérték.(#7112) do3om: jó sok "mentésed" lesz
[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
Milyen "nem normális" tesztet láttál ?
Guru3D-n, Techpowerupon, Tomshardware-n is ugyanazok az eredmények születtek.
Sehol nem kapcsolták be a Hairworksot WItcher 3 alatt ,vagy a Physx-et Batman alatt, ellenben olyan AMD-s játékokban, mint a BF4, Dragon Age, Alien Isolation, GTA, Crysis 3 kikaptak 1080/1440p-n. 4k-ban pedig minimális az eltérés.Szerintem a tesztelők részéről semmilyen sumákolás nem volt, de ez a kártya (csakúgy mint a PC-s portok többsége ) félkészen lett kiadva, megfelelő drivertámogatás nélkül.
[ Szerkesztve ]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A HUB legnagyobb előnye, hogy tranzisztorkímélő, miközben felkínálja a teljes sávszélességet a memóriavezérlő és a back-end között. Viszont ezt egyben kínálja fel, így leginkább a véletlen elérésben jó. HBM-mel már más előnye is van, mivel nagyon széles lesz a busz, és mondjuk 4096 bitet belül nehéz megoldani. HUB-bal elég a 4096 bites HUB, de crossbarral 8 512 bites es nagyon sok 256 bites keresztbusz kell.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
nagyúr
van valami szakmai érv is rá, vagy csak ex-has okoskodás? mert nagyon feltűnő, hogy évek óta már 60-80W teljesítménnyel mennek az amd gpu-i video/bluray lejátszás közben. de több monitor használatakor is jelentős a különbség a teljesítményfelvételben a konkurenciához képest. ha tudsz valami bios mágiát, amit át kell állítani, tedd már közkincsé, mert idegesít a zúgás. köszi előre is!
[ Szerkesztve ]
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
nagyúr
-
nagyúr
-
nagyúr
ezekkel az értékekkel identikus referenciaértékeket mértek már egy éve is, szóval ez még a régi beállításokat tartalmazó driver (15.15), vagy egész egyszerűen nem mérték újra a régi hardvereket az új driver alatt.
másrészről meg a feszültség és órajelértékeket tényleg jó cmosban tárolni, azt már kevésbé, hogy ezek alkalmazására mikor kerüljön sor - azaz hogy mikor váltson át a kártya 3d órajelre és feszre.
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
Levwi
aktív tag
Ha meg tudják oldani akkor sok embernek lesz amd és nvidia kártya is a gépében, mivel pár hónapja még arról szólt a fáma, hogy a konkurens cég kártyái is együtt tudnak majd dolgozni(bár ezt kötve hiszem) Vagy legalábbis megoldható. Mivel ha az nvidia kártya együtt tud dolgozni az amd igp-vel meg az amd kártya az intel igp-vel akkor ezt is meg tudják oldani, bár ebbe lesz beleszólása a cégeknek is.
Huawei P20 Pro Black
-
Egon
nagyúr
No végre valami értelmes, az AMD-s fanboyok trollkodása közepette...
Felhívnám a figyelmet egy érdekes részre, ami mintha icipicit eltérne attól, amit Abu kommunikál...Are game developers precluded from optimizing source code provided by Nvidia through the GameWorks program for non Nvidia hardware ?
No. Our agreements with developers don’t prevent them from working with any other IHVs to optimize their game or any GameWorks features. GameWorks is a middleware, and like any other middleware we offer developers a source licensing. We provide source code, under license, to developers who request it. Licensees just can’t redistribute our source code to anyone who does not have a license.If a developer requests source code for an Nvidia GameWorks feature, under license, and is then provided with source code, is that developer then free to edit that code as they see fit to optimize it for IHVs other than Nvidia ? assuming they don’t redistribute it.
Yes. As long as it does not lower performance on NVIDIA GPUs.[ Szerkesztve ]
"Bonyolult kérdésre egyszerű választ keresni helyénvaló, de ritkán célravezető megoldás" (Wayne Chapman)
-
HSM
félisten
A fényest én sem szeretem a tükröződések révén, de a nagyon durva tükröződésmentes réteg is nagyon erősen rontja a képminőséget.
(#8912) TTomax: Ezekszerint tökéletesen képben vagy a témával.
Mondjuk elvileg takarítható marad, utána is, csak jóval óvatosabban kell csinálni...(#8914) Keldor papa: A kérdés inkább az, a panel mennyire gyors. A 144hz inkább csak katalógusadat, önmagában nem sokat jelent.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Valdez #10379 üzenetére
Az AMD elmondta az E3-on, hogy minden VR játék a PC Gaming Shown LiquidVR-en futott. Egészen pontosan dual Fiji-vel. Önmagában az AMD-nek nem is biztos, hogy terve volt az adott játékkal. Egyszerűen csak kértek rá a fejlesztők csomagot, hogy ki tudják állítani.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.