- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Kedden érkezik a Galaxy S25 Edge
- iPhone topik
- Honor Magic7 Pro - kifinomult, költséges képalkotás
- Honor 200 Pro - mobilportré
- Fotók, videók mobillal
- 45 wattos vezeték nélküli töltés jön az új iPhone-ba
- VoLTE/VoWiFi
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Milyen okostelefont vegyek?
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
Raggie #27268 üzenetére
Amelyik motort sok magra tervezték ott mindig volt haszna, ha négynél több magod volt.
Senkit sem zárnak ki a játékból. A legjobb az új API-kban a skálázhatóság. Alapvetően a szimulációt most sem tervezik többre, mint két mag, annyival pedig mindenki rendelkezik. Ergo azt nem kell skálázni igazán. A rajzolási parancsokkal viszont végre el lehet szállni. A látótávolság lehet igen extrém is, és egy rakás objektumot ki lehet rajzoltatni, és nem kell a LOD-dal levágni. Akinek négy magja vagy négy szála van, annak elég a world detailt low/medium-ra rakni, és rögtön tökélesen fut. Akinek pedig van hat magja mehet highra. Esetleg a 10-12 magos szörnyeknek lehet csinálni egy ultra beállítást.
A lényeg, hogy az új API-k lehetőségeivel a processzoroldali terhelés nagymértékben skálázhatóvá vált, újra, mint régen. Meghatározható, hogy mennyire messze jelenjenek meg az árnyékok az objektumokon, mi az a távolság, ameddig egyáltalán rajzoljon animált objektumot a rendszer. Erre ma is lehetőség van, de a legacy API-k fogják a rendszert, tehát nem tudják nagymértékben skálázni ezt a beállítást egy ideje. Pedig régen nagy különbségek voltak ebből a szempontból. Ez most végre visszatér. -
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
Raggie #27264 üzenetére
Nem a Ryzen miatt adják ki, hanem azért, mert az új minimum a négy mag lesz, és egy négymagoson már kurtítani kell majd a látótávolságot, hogy fussanak a következő éra játékai, ezzel csökkentve a kiadott rajzolási parancsok számát.
Az ID tech 7 már duruzsol a Bethesdánál, és kiszedték belőle a régi API-k támogatását. Csak Vulkan API-ra építik, aminek az az előnye, hogy minden legacy eljárástól megfosztották, de cserébe nem a két mag a minimum, hanem a négy, és az ajánlott a hat-nyolc mag. A következő kör motorfejlesztései lényegében abban merülnek ki, hogy kiszedik belőlük a legacy API-k támogatását, így ezekhez már nem kell a motor szintjén igazodni, vagyis sokkal jobban lehet skálázni több magra. Ez nagyobb megengedhető látótávolságot, és több számítási lehetőséget jelent. A hat mag csupán ezért kell az Intelnek is, hogy tudjon az inteles felhasználó is hat magot venni ezekhez az igényekhez. Ha nem lenne Ryzen, akkor is kiadták volna, mert itt sokkal inkább a programokhoz kell hardvert kínálni. -
TTomax
félisten
-
TTomax
félisten
válasz
Raggie #26767 üzenetére
"Akik mindenáron be szeretnék bizonyítani, hogy a választék csak az ő általuk hőn szeretett cég "legjobb" technológiájú termékeire érvényes kifejezés és az többi minősíthetetlen és nem is érdemes róla beszélni, azoknak az írásait és megfogalmazásit olvasva nekem ez ugrott be."
Várj csak,nem erröl ugrott be véletlen? [link] vagy erröl... [link]
-
TTomax
félisten
válasz
Raggie #26764 üzenetére
"Én azt nem értem miért fáj itt sokaknak,"
Igy kezdted a hozzászólásod,ha visszaolvastál volna ezt le sem irod!Akkor miért is csodálkozol de komolyan?Leirtuk miért gondoljuk amit,erre te meg "fáj nekünk".
Had idézzelek saját magad....
"Ha már ennyire figyelünk a minőségre, akkor arra is figyeljünk, hogy mit milyen minőségben írunk le és fogalmazunk meg."
Ugye... -
TTomax
félisten
-
-
#00137984
törölt tag
válasz
Raggie #26166 üzenetére
Azokat a gondolatokat osztom itt meg, amit a saját gépemen és hardvereimen átéltem játékok és használat közben. Némely véleményem lehet innét származik a fórumról, de a vélemény lényege attól még megalapozott. Az igazság kétélű fegyver és lehet az AMD tévedett amikor erre az ősvényre vezette a felhasználóit. A további gondolataim erről a témáról eztán megtartom magamnak... és lapozzunk.
-
#00137984
törölt tag
válasz
Raggie #26163 üzenetére
Szerintem ez egyáltalán nem olyan vicces, és a GTX 1070 ára és teljesitménye sem. Az AMD most elérhető hardverei egy vicc, és a hozzálása a felhasználók felé. Majd valamikor... érkezik... késik... nem egészen az jőtt ki... mindegy, játszatok inkább... nem gond, ha nem jól fut a játék, vegyetek akkor jobbat... vegyetek Nvidia-t.
EZ egy vicc.
-
guftabi96
addikt
válasz
Raggie #26133 üzenetére
Nem magának a kártyának a teljesítménye csökken, hanem nyilvánvalóan ahogy jönnek az új játékok egyre több kompromisszumot kell kötni.
Ez egy hardver életciklusában teljesen normális, ha Txp-t vesz az ember, szépen lassan azzal is majd egyre több kompromisszumot kell kötni.Én továbbra is azt látom, hogy a kollégának túl nagy elvárásai vannak, és ami neki kell, azt nem ennyiért fogja megkapni. Mellesleg a 470 árán nvidia oldalról se vesz olyan kártyát, ami megfelelne az elvárásainak.
Sajnos el kell fogadni, hogy egy 70 ezres kártya ma ennyire elég. -
#85552128
törölt tag
válasz
Raggie #26104 üzenetére
Nem az, hogy nem jó, de ez nem csak a 290 - 1080 userekét vetíti le, hanem az összeset amiben benne vannak a gyengébb kártyák is. Ebből nem tudod meg, hogy egy 290/1070/1080 user milyen felbontáson játszik. Hozzáteszem, hogy az 1080p-nél is különböző célok vannak, 60 FPS-hez a 290X elég lehet kompromisszumokkal, ~144-hez már nem. Ahogy az említett magasabb felbontáson történő rendereléshez is elég az 1080p monitor, de a VGA már nem.
-
-
#85552128
törölt tag
válasz
Raggie #26100 üzenetére
Biztos, hogy több mint 5% már csak az 1440p és a 21:9 miatt is. De nem is az a lényeg, hanem az hogy oda erősebb HW kell és nem csak a 60 Hz létezik.
"Vagy ha szerinted ez nem így van, akkor ezt a növekedést hogyan magyarázod?"
Láttad milyen cuccok produkálták a legnagyobb növekedést a 480, 460 mellett ? Na úgy. AMD esetében nem csak dVGA-k számolnak bele. "AMD Radeon R7 Graphics" +0.18% pl. egy IGP, hasonló módon kerül be az Intel IGP is. És a karácsonyi szezon után elképzelhető, hogy sok olcsó notebookot, AMD laptopot adtak el.
-
#85552128
törölt tag
válasz
Raggie #26098 üzenetére
Ha nincs szüksége váltani az azért van mert mondjuk 1080p-n játszik, 1440p/4K igényekhez új címekben lehet akármilyen időtálló a 290X kevés és erősebb AMD-re nem tud váltani ha akarna se (úgy látom ezt még 20x le kell írni míg eljut...) mert NINCS.
"De ez szerintem hangsúlyozottan nem egyenlő azzal, hogy most nem tudnak mire váltani ezen az oldalon ezért nem váltanak!"
Váltanak, vannak olyan tulajok akik 290X-ről 1070/1080-ra váltottak. Ahogy lesz olyan is aki majd Vega-ra fog AMD/nV oldalon is.
-
#85552128
törölt tag
válasz
Raggie #26096 üzenetére
Ha nincs rá szükségük akkor azért nem váltanak, nem azért mert időtálló. Ha valakinek nagyobb az igénye akkor pedig vált amire van ilyen egyszerű. nV tulajok közül is sokan nem váltottak még és nem is fognak csak a következő generációval.
Igen, az AMD részesedése nőtt - ebben a hónapban, először mióta új kártyát adtak ki, az nVidiáé pedig folyamatosan az utóbbi hónapokban. -
#85552128
törölt tag
válasz
Raggie #26094 üzenetére
"Igaz, a számokból csak az következik, hogy az egyik cég régi kártyái helyett újakat vásárolnak inkább, míg a másik cégnél ez kevésbé van ez így."
És miért van "kevésbé így" ? Mit vennél 1070/1080 szinten AMD oldalon, vagy ha a 290/X-ről szeretnél váltani ? Mit nem lehet azon érteni, hogy ha NINCS több teljesítményszinten kártyájuk akkor persze, hogy kevesebben váltanak ? Ha feleakkora a választék persze, hogy "kevésbé" cserélnek...
"Végülis szerintem is a márkahűség és ésszerűtlen és az ami irányítja az egyik oldalt, míg a másik oldalon a logikus döntések sorozata vezeti a vásárlókat a régebbi kártyák leváltására és a méregdrága új kártyák megvételére."
A méregdrága jelzőnek milyen szerepe van itt ? A Vega talán nem lesz az ? A Fury X nem annyiba került mint a Ti (máig rosszabb ár/érték aránnyal) ?
Ööö nem, mindkét oldalon van márkahűség máskülönben nem várnának a Vega-ra akiknek több kell mint amit a 480 tud ajánlani. A különbség annyi, hogy az egyik oldalon már egy ideje nem kell várni, ennek az eredménye látható... Ha kijött volna a Vega a 1070/1080-al már hasonló mértékben hullottak volna ki a régi AMD kártyák is. -
#85552128
törölt tag
válasz
Raggie #26092 üzenetére
A számokból az nem következik, hogy melyik kártya időtálló(bb). Ezt te "következtetted" ki figyelmen kívül hagyva azt, hogy az egyik cégnek 3 teljesítményszinttel magasabb alternatívái is vannak (a 1070, 1080 és a Titan X is gyorsabb mint a top AMD kártya), tehát van hova váltani. Az RX 460 eredményeiből is látszik, hogy amint évek múltán kihoztak valamit arra a szintre (és nem a 7790-et rebrandolták) megvették az emberek, pedig még csak nem is sokkal gyorsabb, de ennyi is elég volt csak legyen valami.
Az időtállóságot teljesítményteszteken láthatod.... -
-
#85552128
törölt tag
válasz
Raggie #26084 üzenetére
"hogy ha igaz a dolog, az nem valami pozitív képet fest az nVidia kártyák időtállóságáról."
Milyen dolog ?
A 970 még most is a legnagyobb részesedéssel rendelkező kártya. Az, hogy veszik az új nVidia kártyákat nem meglepő. Elárulok egy titkot: az AMD-ket is vennék, ha lenne - de nincs mindenhol, egy adott teljesítmény szinten megragadtak évek óta.
Mire váltson a 290/X tulaj aki 3.5 éve vette a kártyáját ? Egyik aktuális AMD cucc sem biztosít akkor előrelépést mint egy 1070 vagy 1080-ra váltás. Ez nem mutat semmit sem az időtállóságról, inkább azt, hogy alakul a piac. Ha van veszik (460) ha nincs veszik a másikat, vagy nem cserélnek..."Tehát ha az nVidia minden kártyájánál jobban nőtt a résesedési százalék mint az AMD-s kártyáknál."
Nem minden kártya nőtt ahogy az AMD-nél sem mind. Az új kártyák nőttek jelentős mértékben, ahogy AMD-nél is.
-
-
FLATRONW
őstag
válasz
Raggie #25654 üzenetére
Teljesen igazad van, ez a lényeg. Azonban azt sem szabad elfelejteni, hogy elégé jelentéktelenek a különbségek, főleg akkor ha 30-40 fps között van mindkét kártya, nem beszélve azokról az esetekről amikor 30 alatt. Kiugróan nagy különbségek pedig mindkét GPU javára vannak. Nálam nem ezt jelenti az időtállóság, hogy alacsony fps esetén 20-25 százalékkal gyorsabb az egyik a másiknál. Aki lecserélte a gyenge teljesítménye miatt a 680-at, az ugyanezért lecserélte volna a 7970-et is.
-
#00137984
törölt tag
válasz
Raggie #25550 üzenetére
Az a) és b) válaszodat egy dolog semmissé teszi. Ez az AMD középkategória egyik legfrissebb kártyája, ami most jelenleg az egyetlen kategória amit választhattam AMD oldalról. RX 480 4-8GB esetében még talán igazat adhatnák, mert a 100ezer feletti ár ellenére keveselném a teljesitményét, akkor már tényleg egy GTX 1070 jobb választás lehetett volna. Nekem egy RX 470 van és abból is az olcsóbb 4GB-os, de az igényesebb féle MSI Gaming X kiadás. Ez alatt az RX 460 nem játszik, és az RX 480 8GB meg szerintem az Nvidia teljesitményéhez képest viszonyitva nem játszik. Tesztek szerint és az akkori árakat figyelembe véve ez nem volt rossz döntés részemről. RX 480 8GB videókártyáról most szintén váltanék Polaris Refresh szériára, mert fogyasztásban és minden egyéb területen többet fog nyújtani. Amit valóban szerettem volna az szerintem csak most fog érkezni az AMD oldaláról... és akkor az RX 470 4GB MSI Gaming X cseréje nekem nem fog annyi plussz kiadást sem okozni, és még csak meg sem kedveltem az R9 380 4GB videókártya után. Enyhén fogalmazva sem hagyott mély nyomot bennem. Még annyira sem volt játékos kártya a mostani játék felhozatal mellett, mint akkor az R9 270X.
Tényleg hanyagolni lehet a témát, mert a Polaris Refresh videókártya megjelenése után majd visszatérhetünk további elemzéseket végezni. Addig meg ott van nekem a Nintendo játszani.
-
-
#85552128
törölt tag
válasz
Raggie #25295 üzenetére
Nem mindegy melyik térképről és milyen játékmódról van szó, ugyanez igaz a BF-ekre is. Eleve az alap 55-ös FOV-ot ajánlott feljebb venni ami szintén teljesítményvesztéssel jár.
Na látom a Techspot ez Endoros Training missiont benchmarkolta, ott viszont ha a cutscene is benne volt akkor érthető, ugyanis valamiért bugosak és 40-50 FPS-re esnek le még 1080p-n is miközben a játék jól megy. Eleve az a küldetés annyiból áll, hogy a speeder bike-on "versenyzel" a játék 99%-a más gameplayből áll.
-
TTomax
félisten
válasz
Raggie #25138 üzenetére
A 1070 az pont annyira "enthusiast",meg hardcore mint a 970,ugyanis egyenesági utódja...Proci fronton is bizony az I5 lassan a belépö,mert már a 6-8magos I7-ek is ki vannak használva,nem tulzás már FHDra sem.Egyre több motor támogatja,söt igényli a nativ 4 magot,és skálázódik 8mag+HTig...
-
válasz
Raggie #25138 üzenetére
Ezt tom elég bénán csinálja, eleve nem lehet i5 felett minden high end...
Ez meg a PC gamer... itt 6600K még a best, vagy mainstream ajánlás... de a high end már a 6800K.
Érdemes e GPU ajánlást is megnézni... [link]
És ez játékosoknak szól, egy alapvetően játékos oldalon.
De még tudnék 2-3 hasonlót linkelni...
-
válasz
Raggie #25129 üzenetére
A processzor fronton még nem egyértelmű, de mondom, ha olvasgatod rendszeresen a nyugati hw sajtót, érezhető hogy tavaly ezen a téren változás volt. Ahogy jöttek a CPU igényesebb játékok, eltolodott a legtöbb guide is az i7 felé... és ma már ezt tekintik mainstreamnek... néha még van 1-2 hely ahol az 6600K, de sok helyen már 6700K a standard "gamer PC".
A GPU fronton viszont egyértelmű, hogy a 1070 mainstream... szinte az összes ünnepi gépajánlóban ez volt a standard gamer PC. Egyszerűen ez a legjobb vétel.
Mégegyszer mondom én nem a magyar valóságból indulok ki, hanem azokról a piacokról ahova ezeket a termékeket és kategóriákat szánják.
Mellesleg 2017-ben, szerintem már egyértelműen a CPU fronton is megtörténik az eltolódás véglegesen.
Azon meg kár keseregni, hogy de hát régen ez vagy az a "kategória" csak ennyibe meg annyiba került... tudomásul kell venni, hogy ezen a piacon most elég komoly infláció van... évről évre drágább minden hardver. Egyre drágább hobbi... nálunk meg a valuta változások miatt hatványozottan.
Pár évvel ezelőtt kint nyugaton is más árszint volt egy közepes/átlagos gamer PC, mint most. Változnak az idők... aztán vagy alkalmazkodsz vagy megszöksz ugye, és feladod ezt a hobbit. -
keIdor
titán
válasz
Raggie #25112 üzenetére
Ár alapján az, meg tier 2-es GPU-ról beszélünk, a GP104 az.
A Kepler előtti érában, ezek mind az x60-as kártyák voltak, example: GF104 ami a GTX-560, GTX-460 alapja volt.Az hogy az nVidia ügyesen stratégiát váltott, és tier 1 árban adja már jó ideje a tier 2-es GPU-it, attól még az az igazság, hogy ez közép (közép-felső, a 1080 esetében) kategória. Hallgasd ezt végig, ha jó az angolod. Srácnak sok mindenben teljesen igaza van...
-
válasz
Raggie #25112 üzenetére
Ha nem is közép... kinek mi ugye.
De tőlunk nyugatabbra, "mainstream" kategória... csakúgy mint az i7, ma már.
Ami annyit tesz, hogy average joe bemegy és megveszi a gamer pc-jébe/-vel. Tehát tök átlagos/normális dolog.
Semmi képp sem csúcs vagy valami durva drága átlagon felüli dolog.Az i5 meg az ilyen GTX 1060/RX480-ak az ma már inkább csak amolyan "budget" kategória.
Ha szűkös a pénz, vagy számít minden garas, akkor az ajánlott.Érdemes felütni a nyugati sajtó 2016 év végi hw ajánlóit.
Aztán mindenki eldöntheti hogy a nyugati színvonalat tekinti mérvadónak, vagy a saját csóró hazai definícióit használja (ami nem lesz igaz csak helyben, nyilván).
Ez van
-
Ren Hoek
veterán
válasz
Raggie #25112 üzenetére
Nézd meg mi kell 4K-ra. Erősorrendben az 1080 "elégséges". 1070 oda egy középkategóriás kártya. Erősorrend szerint is "centroid" kb...
Lehet árban nem az, de ez köszönhető annak, hogy már egy jóideje nincs konkurenciája. Max egy közép-felsőt lehet ráerőltetni. Sajnos ezen a szinten vannak most az árak...
-
FLATRONW
őstag
válasz
Raggie #24783 üzenetére
Nem is így értettem.
Természetesen van olyan is, aki amiatt veszi meg a gyengébb kártyát, mert a legerősebb kártyát is az NV birtokolja. És természetesen fordítva is igaz ez. Pl. valaki azért vesz gyengébb AMD kártyát, mert bedőlt a technikai dolgoknak és reménykedik, hogy ez egy gyengébb kártyán is hasznos lesz.
Látható, hogy van az a réteg akinek kell a minél nagyobb teljesítmény, így megveszik a legerősebb kártyát.
Jelenleg is ez van, 1070-1080-ból többet adnak el, mint RX470-480-ból. -
proci985
MODERÁTOR
válasz
Raggie #24762 üzenetére
De attól még mert a fejlesztők java része pancser attól még nem kellene azt mondani
Ez se igaz ám.Erőforrások, határidők, célok, lehetőségek... a játékok válaszidő varianciára érzékeny valósidejű rendszerek, fixált HW konzolokon kívül nincs, tetejében jönnek a nyalánkságok, mint a hálózat vagy a VR. Meg alapvetően azt se feledd el, hogy az is csak egy fejlesztői munka.
Régebben kevesebb játék jött esetleg ki de azok minőségibb kóddal rendelkeztek. Legalábbis nekem ez a benyomásom.
Ehhez először is definiálnunk kéne, hogy mit értünk kód minőség alatt. Sok sikert hozzá, kurrens szakirodalomban voltak erre próbálkozások, de láttam mindent Platón szépségideájától (mondjuk az egy tényleg mindenre használható modell) 20-30változós gyakorlatban használhatatlan attribútomtömbbig. LoC könnyen mérhető, de az is lehet minden párszáz sor/óra és 1 sor / nap között domaintól függően.Ami történt, hogy elszálltak a költségek. Úgy 2000től beindult egy feature creep, gyakorlatilag egy akkori AAAs játékot egy indie stúdió össze tud rakni (nekem a Magnetic: Cage Closed volt hatalmas meglepetés ilyen szempontból pár éve), platformer szinten pedig ennél is durvább a helyzet (egy csapatnyi elsőéves 10 hét alatt egész korrekt dolgokat össze tud hozni). Vagy ott a Surgeon Simulator, annak egy hétvégés gamejam végére már működő prototípusa volt.
Nézd meg a Deus Ex: Mankind Divided. Nézd meg a textúráit. Aztán nézd meg közvetlenül utána a Human Revolutiont. Ami 5 éve a csúcs volt. Az MD után ronda és kidolgozatlannak tűnik. Ugyanez igaz a Dishonored 1 és 2 viszonyára, pedig a Dishonored 1 az egyik legrészletesebb UE3 motoros játék volt.
-
HSM
félisten
válasz
Raggie #24768 üzenetére
Az tuti, hogy rengeteg jó és kihasználatlan lehetőség van a konzolokban. De az is tuti, hogy komoly limit a beépített hardver korlátozott erőssége. Lehet okosítani, optimalizálni, újszerű algoritmusokat találni, de csodát azok sem fognak csinálni az elérhető grafikai minőséggel. Ez a véleményem.
-
HSM
félisten
válasz
Raggie #24758 üzenetére
Pont ez a gond, a 4K és a VR. Ehhez egyszerűen csirke a hardver, ami a konzolokban van. 4K-ban számolni alapból 4X annyi munka, mint FHD-n, és akkor ehhez a VR, hogy minimum 90FPS?
Ezt egyféleképpen lehet majd megoldani. Nevezhetjük optimalizálásnak is. Lebutítod a földig a játékot. A végeredmény meg az lesz, hogy VR-ben, 4K-n a játék egy okádék lesz egy jól összerakott FHD alkotáshoz képest. Mert a hardver sajna adott, és így tudsz optimalizálni.
-
Shing
őstag
válasz
Raggie #24758 üzenetére
De nem érdemes végigdumálni egy konzolgenerációt arról, hogy mennyi potenciál van benne. Ezt már eljátszottuk az előző generációnál, hogy hű mennyi mindent tud a hardver, de a valóságban egy 64fős Battlefield-et sem voltak képesek kiadni rá, eközben PC-n már Planetside 2 szintű játékok mentek, ami még a mostani generáción is döcög... ennyit az innovációról...
Hidd el, hogy más fejlesztő is ugyan úgy veszi rá a fáradtságot, csak nincs hozzá ismerete, tehetsége. Ezért bukott meg ez a generáció és ezért van szükség a vérfrissítésre. Papíron meglehet csinálni egy UC4-t, de másnak 30FPS-re kell korlátozni egy Payday 2-t és inkább az utóbbi jellemző.
Ezért fog megbukni a VR is konzolon, mert iszonyat optimalizálás kell hozzá, hiába fix hardver, ha az a hardver gyenge. Lásd Driveclub, annyira előremutató az is, hogy a PS2 grafikai szintjét súrolja VR-ben. A valós 4k-val pedig már most gondok vannak, csak pár éves játékoknál működik natívan. Eközben PC-n ezek már évek óta elérhető opciók, minőségi gondok nélkül... persze nem mainstream, de konzolon sem lesz az, az említett hibák miatt... -
Solymi81
aktív tag
válasz
Raggie #24758 üzenetére
Ebben igazad van, viszont abban a 2013-as cikkben amit linkeltem, éppenséggel írják, hogy hiába fejleszt rá bármelyik gyártó, a köztudatban az nincs meg, hogy az Xbox alatt AMD fut mivel ezt nem reklámozza a Microsoft.
Ezek miatt mindkét gyártó nem kevés potenciális vásárlót bukik, ami inkább az AMD-nek fáj nagyon.
Mondjuk nem ismerem a marketingtevékenységüket, de érdemes lenne több pénzt beleölni. -
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
Raggie #24432 üzenetére
A DX11-es AFR, vagyis a CrossFire és SLI nem ugyanaz, mint a DX12-es. A DX11-es megoldással az a baj, hogy még gyártón belül is töredezett, vagyis legalább négy-öt implementáció kell, hogy működjön minden lehetséges konfiguráción.
A DX12-es szabványos AFR tényleg szabványos. Minden egyes sűrűn alkalmazott funkciót szabványosít, vagyis a gyártóknak a meghajtókban csak ezeket kell egyénileg lekezelni, de a fejlesztőknél az egész egy programkódot igényel.
A skálázódásra nem lehet panasz: [link] - egészen elképesztő a hatékonysága a Microsoft szabványos AFR-jének. Az egészre az nyomja rá a bélyeget, hogy az NV szerint akkor is szarul működik, ha a Microsoft azt állítja, hogy jó.
-
#85552128
törölt tag
válasz
Raggie #24432 üzenetére
Nincs olyan, hogy "alapból tudja", ha nem foglalkoztak vele nem lesz multiGPU akár DX11 akár 12. Egyelőre semmi _gyakorlati_ eredménye nincs annak, hogy DX12-ben könnyebb lenne multiGPU támogatást csinálni, sőt... Még a BF1-re se tudták összehozni, pedig a DICE-nál az átlagnál jobban megy ez is.
-
Ren Hoek
veterán
válasz
Raggie #24152 üzenetére
Csak az AMD és a hívői szerint luxus az 1080 kategória... amúgy egy valós piaci igény...
Nem csak 1080p-60 FPS-re van igény, high/ultrán... egyre jobban terjed a 4K, és a magas Hz-es monitorok aránya... de egy VR-ben mennyire remekel egy 480 vagy a csonka 4GB-os Fury, ha két szemedre kell kidobni FHD-t 90 FPS-el? Fury 60 FPSt is épphogy hozza átlagban, talán DX12 segít neki.
Szóval gyakorlagilag két jól terjedő kijelzőtechnológia van + VR amire nincs eszköze az AMD-nek. Ez lenne a luxus piaci igény?
-
TTomax
félisten
-
TTomax
félisten
válasz
Raggie #24140 üzenetére
Igazad is lenne ha az AMD lenne a szent grál,és tolná a pcsek szekerét.Na meg ha minden kategóriához lenne kártyája,te magad bevallod semmiféle hátrányt nem érzel AMD tulajként,akkor az nV trükkök mégsem hatnak?Van itt ellentmondás azért elég szépen.Az a baj hogy ti elhiszitek,hogy a két cég közül akár egyik is jobb a másiknál.Minkét céget más sem érdekli,csakl a profit overall.
-
Ren Hoek
veterán
válasz
Raggie #24104 üzenetére
Ha nem adnak hamarosan 1070 ellenfelet akkor óriási profittól esnek el (már így is)... kb kihagyják az egész közép-felső kategóriát, ami már egyszer megvolt a handicappes Furyval.
Na mindegy, felőlem feldughatják a HBM2-es méregdrága 8milliárd teraflopsos szörnyeiket. Ez kell a népnek? Egy autó árban kapható VGA?
Csodálkoznak majd, hogy NV-t veszünk... Én is így gondoltam, hogy nem akarok már egy polír archot venni NV-től... de lassam eldől.
-
do3om
addikt
válasz
Raggie #24104 üzenetére
Látod nehéz ellenfelet hozni oda, egyszerűen olyan gyors hogy nem tudják arra a fos szinte butítani.
Biztos az ilyen komoly problémák miatt késnek ennyit, így már érthető, azon dolgoznak hogy lassú legyen. Aztán ha az lesz mert elérték a célt akkor nem ám panaszkodni hogy jövő nyárra ellenfelet hoznak az 1070-nek, Ti kértétek. -
válasz
Raggie #24063 üzenetére
kördiagram alatt:
Figure 1: Gaming PCs compared to consoles
Ettől még a cikk szólhat a GPU-król, de a kördiagram a gépek értékét mutatja.
jelentéshez:
"Nvidia’s desktop discrete GPU shipments were up 39.8% from last quarter; and the company’s notebook discrete GPU shipments increased 38.7%, and total PC graphics shipments increased 39.3% from last quarter. It was one of, if not the best quarter in Nvidia’s history, which the company attributes to the strong acceptance and demand for its new Pascal line of graphics chips and boards. The company’s share price is at an all-time high."
Ez nekem azt jelenti, hogy hiába volt elvileg kielégíthetetlen az OEM-ek Polaris éhsége, mégis az NVidia csinál történelmi negyedévet. Mintha kisebb hiba lenne a mátrixban.
(#24065) schawo: ha tippelni kéne, szerintem brand gépek, diy piac nincs benne. De persze lehet nem így van.
-
#85552128
törölt tag
válasz
Raggie #23531 üzenetére
A frametime alapján pont az nVidia a jobb, a mérési metódust meg csak itt kérdőjelezték meg (lehet, hogy igaz, de amikor x sitera egy olyan panaszkodik akik soha nem mérnek frametime-ot addig nem nekik hiszek míg be nem bizonyították
). Ha nem jól mérne az AMD/nV lenne az első aki hőbörögne, hogy hülyeséget mérnek
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- AKCIÓ! ASUS B460M i7 10700 16GB DDR4 512GB SSD GTX 1080Ti 11GB KOLINK Observatory TG TT 600W
- AKCIÓ! Intel Core i9 14900K 24 mag 32 szál processzor garanciával hibátlan működéssel
- BESZÁMÍTÁS! Microsoft XBOX Series X 1TB SSD fekete játékkonzol extra kontrollerrel dokkolóval
- BESZÁMÍTÁS! 2TB Kingston KC3000 NVMe SSD meghajtó garanciával hibátlan működéssel
- Xiaomi Redmi 10 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest