- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Xiaomi 13 - felnőni nehéz
- Google Pixel topik
- Yettel topik
- Apple Watch
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Karaktere biztos lesz az első Nothing fejhallgatónak
- Fotók, videók mobillal
- Motorola Razr 60 Ultra - ez a kagyló könnyen megfő
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
#00137984 #39088 üzenetére
Az órajel önmagában ma már nem sokat ér. A mai motorok az explicit API-kkal explicit párhuzamosan generálják a parancsokat. Tehát az órajel és a magok száma együtt számít.
A Raytracing árnyékok lényegében csak a memória-sávszélességtől függnek. Ugye itt az a buktató, hogy a raszterizációval ellentétben a memóriaelérések sugárkövetésnél eléggé véletlenszerűek, vagyis nem lehet rá optimálisan építeni a gyorsítótárakkal, miközben azért a raszerizálásnál azért viszonylag jellemző, hogy a lokalitási elv érvényesül. A Raytracing árnyékoknál különösen a sávszélesség a döntő fontosságú, hiszen nincs árnyalási munka, ami a többi effektnél inkább meghatározza a teljesítményt.
A játékok sebessége nagyban függ a leképezőtől. A motorok régóta olyan megoldások felé mennek, amelyek jelentősen javítják az árnyalás hatékonyságát. A tiled light tree, illetve a texel shading lesz a vezető irányzat a következő generációban, amelyek lényegesen gyorsabbak a mai, sokszor light culling nélkül deferred shadinghez képest.
Az API csak egy interfész, amivel elérhetsz a hardverhez. De maga az API nem igazán határozza meg a leképeződ munkáját.
A mai motorok egészen extrém szinteken skálázódnak. A mag igazából már nem probléma. Ez addig volt gond, amik a legacy API-k feldolgozási modellje egy száltól tette függővé a leképezést. De pont emiatt hoztuk az explicit API-kat. Dobáljuk is a magokat a procikba, mert innentől kezdve ez többet fog írni, mint az órajel.
-
Televan74
nagyúr
válasz
#00137984 #39088 üzenetére
Azért nem biztos hogy a raytracing árnyékok és a megfelelő szintű elsimítás kell e a játékosok nagy részének.Lehet hogy ők csak egy kis szelete a játékos társadalom tortájának.Olcsó megoldásként jöhetne mindenkinek ,de extra összeget nem fizetnek ki érte.Ha a konzolok i s tudni fogják majd,akkor terjedni fog. Addig csak egy cég drága megoldása egy rég meg nem oldott problémára.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
#00137984 #39086 üzenetére
A TDP azért nem igazán kritikus gond, mert korlátozott a hardver teljesítményének kihasználhatósága. A következő lépésben az új generációs EPYC 64 magot fog kínálni 180 watton belül. Ebből ugye nyilván nem csak a mag fogyaszt, hanem a körítés is, de jelenleg ott tart a dolog, hogy a Zen 2 lazán működik 2-5 wattos magszintű fogyasztással, függően az órajeltől. Egy PC-be pedig eléggé felesleges 16-nál többet építeni, tehát egy 3,5 GHz hozható vele 65 watton belül. Egy 8-magos verzió 35 watton is játszva megoldható, és akkor a következő generációs GPU-k sem olyanok, mint régebben, egyre több dolgot átvesznek az ultramobil szintről, és ezeket igen erősen fejlesztik is. Jó persze az AMD, az NV és az Intel azért annyi ideje ezzel nem foglalkozik, mint egy Imagination mondjuk, tehát hatékonyságban le vannak maradva, de ez csak azt jelenti, hogy sok tartalék van még, amit ki lehet használni. És akkor ott a memória, amiből lehet menni HBM-re, ami mérföldekkel takarékosabb, mint a hagyományos megoldás. Az Intel és az NV előtt még ott az AVFS. Az AMD ezt már használja, de nyilván ez is fejleszthető. Szóval a TDP most jelenleg az egyik legkisebb gond. A legnagyobb probléma aktuálisan a költség, ugyanis ahhoz, hogy az új gyártástechnológiák alapjait a gyártók ki tudják fejleszteni, gyárakat kell építeniük. Egyre többet, ez viszont egyre nagyobb költség, a szükséges berendezések sem olcsók, főleg az EUV, aminél a hatékonyság elég rossz, emiatt hatalmas hőt termel, ami miatt a gyár hűtésigénye egészen extrém pénzmennyiségbe kerül. Mindezt úgy biztosítják a bérgyártók, hogy az új node-okon a waferek nem csak drágák, hanem kurva drágák, vagyis hiába mész egyre kisebb csíkszélre, hiába csökken a lapkaméret, a gyártási költség egyre csak növekszik. Ilyen anyagi feltételek mellett nem biztosítható a Moore-törvény hagyományos módszerekkel történő alkalmazása, vagyis új lehetőségeket kell találni az előrelépésre.
Az Intelnél a Sunny Cove is 2-3 wattos szinten működik. 4-5 watt azért nincs, mert nem igazán stabil a mostani stepping 3 GHz felett, de ha ezt megoldják, akkor valószínűleg 4-5 watton belül a 4 GHz elérhető itt is.
-
-
proci985
MODERÁTOR
válasz
#00137984 #38820 üzenetére
hu, emlekeztek meg amikor a motion blur kapcsan (Deus Ex: Invisible War) hogy ki volt mindenki akadva, hogy lassit az effekt aztan meg rontsa is a kepminoseget mert elmossa?
(tobbek kozott par akkoriban nagyon nem skalazodo effekt miatt nez ki meg mindig elfogadhatoan)
---
uncanny valley: ezzel mindenki legyen egyebkent tisztaban mielott belemegyunk a mi nez ki jobban digitalis kepalkotas teruleten jellegu vitaba.
-
imi123
őstag
válasz
#00137984 #38820 üzenetére
A mostani harsány grafikák mellett egy valósághű megjelenítés visszalépésnek tűnhet.
Pl egy sötét szobában miért kellene látnod a megvilágított objektumon kívül mást.
Elvileg RT-vel csak azt kellene látnod amit valóságban látnál. Ja hogy ez így kopár. Ja, de valósághű.
Persze még ettől messze vagyunk de itt nem képminőség javítás a cél. -
válasz
#00137984 #38676 üzenetére
Jó szerintem hagyjuk ezt , tök mindegy mire utalt vissza és mire nem. olvasd el a kommentet. itt : [link] ennyi.EGO-ból nem volt hiány, szeretnék reagálni k rá így utólag ha megengeded.Köszönöm.
Ehhez képest nem több kevesebb, hanem jóval több hatékonysággal működik még azon is, a 2080 karin pedig össze se hasonlítsuk.... -
válasz
#00137984 #38671 üzenetére
Persze hogy nem vicces, csak nézd meg a kommentet amire válaszoltam, azért írtam
.A kollega fikázta az RTX FE hűtését milyen gagyi meg milyen jó lesz a Radeon7 hűtése, vapor kamra meg minden. 3000 RPM@ 60 fokos GPU nál. és 50 dB zajszint , ami ahogy romlik a ventik állapota csak romolni fog. Remek, igazi mestermunka 700 $ áron.....proci985 : a gyári AMD től rendelt Radeon 7 re 1 év gari van csak, ráadásul le van ragasztva matricával.Vagy gari vagy vízhűtés azon. A CS gyártóknál nem tudom van e matrica a hűtésen.
-
-
válasz
#00137984 #37654 üzenetére
11xx széria- már ha igazak a pletykák- RT nélkül jön kisebb fogyasztással olcsóbban.
Mint írtam 1180TI 750$ pletyka szinten. az kb minden kártyánál akkor 25 % olcsóbb verziót jelent.GTX 1160 akkor tippre 280$ RTX nélkül.( lehetséges válasz a navira ? ) persze ha igaz.Ez inkább az Nvidia találgatósba való téma -
Raymond
titán
válasz
#00137984 #37644 üzenetére
A te kartyadron nincs ertelme erre valtani. A regi jatekoknal semmi eolonyod nem lesz, sot lehet par % hatrany, az ujaknal alig van elony az RT es DLSS pedig itt nem sokat ad, ahhoz az eddigi eredmenyek szerint is inkabb a nagyobb kartyak kellenek. Nekem egy 1070 van es arrol, ugyanugy mint a 1070Ti-rol, egy 1080Ti-ra vagy ha erdekel az RT/DLSS akkor 2080-ra van ertelme valtani. A kisebb kartyakra valtas beleertve a 2070-et penzkidobas.
-
Raymond
titán
válasz
#00137984 #37639 üzenetére
"Ezzel ellenben az RTX 2060 ref. nem kizárólag itt szerepelhet gyengébben, hanem a GTX 1070 és a GTX 1070 Ti ellenében."
Nem ertem azeket honnan szeded. Az osszes tesztben ott a homersekletek es a zomeben ott a hangero is.
"Nem cserélném erre a GTX 1070 Ti videókártyámat, mégha egy szelet Boci csoki is járna hozzá (vagy egy játék)."
Minek cserelnel egy ugyanolyan teljesitmenyu kartyara? Ennek semmi ertelme.
-
válasz
#00137984 #37627 üzenetére
Annyi történt, hogy a 2070FE hűtését tették erre is ,de itt kisebb a nyák.nem túl profi megoldás a csati ráforrasztása ez tény,de összerakva ebből mit sem érzékel az ember.
De egyébként Thermal padok, hűtés a ramon és PCB-n satöbbi vannak rajt amit sok gyártó igencsak lehagy a kártyáiról. pl MSI Armorokon sincs, pedig az középkategóriás hűtése az MSI nek. Nekem az van például.smc : Mindenki azt vesz amit akar, pár fajta érkezni fog a gyártóktól, akinek ez nem tetszik. jah hát könnyű minden dolgot a fanság oltárára kenni.
-
válasz
#00137984 #37624 üzenetére
az hogy hülyeség amin lovagoltok.ha más nincs akkor kerestek valami szarságot. 147 wattot eszik a kártya. 65 fokos terhelés alatt és halkabb mint az átlag costum megoldások többsége.Külön hűtés vana ramokon, PCB is kap levegfőt. ki nem szarja le hogy van összerakva belül, ha mind a PCB mind a GPU és a RAM hűvös? vagy hogy 2 csöves a hűtője? Ez nem egy kazán. A hűtést ezen garanciavesztés nélkül nem cserélheted, ez nem EVGA.azon csodálkozni, hogy műanyag a különböző pólusú elektromos csatlakozók takarója. most komolyan? vajon miért lehet ez? nevetséges, szerintem nincs vele semmi különösen gond. egy FE kártyát nem azért terveznek hogy te szétszedd otthon, hanem azért hogy működjön.
-
proci985
MODERÁTOR
válasz
#00137984 #37311 üzenetére
az a baj, hogy en anno fHDt meg 2011ben hagytam ott eyefinity / surround miatt.
igaz 2015re lett olyan GPU alrendszerem, ami birta a 60fps kb maxon rajta. 2011ben ez az akkori 300 euros kategoriaval med-low 35fpsre volt eleg 5760x1080ban, 2013ban az akkori 2x200-250 (vagy 600-1000 ha egy gpu) kategoriaban mediumra. 2014ben az 1000-1500euros kategoria illetve 2015ben az 700-1000euros kategoria viszont mar tudta a 60 fpst, viszont csak 2GPUs kiepitesben. eltelt harom ev, kijott ket generacio, annyi valtozott, hogy egy GPU ugyanannyi penzbol kb ugyanannyi teljesitmenyt tud kb 50-70% fogyasztasbol.
GPU fronton kb az tortent, mint ami az intelnel a 3770K-4770K-4790K-6700K idoszakban, vagy meginkabb a 3930K-4930K-6850K vonalon.
lehet mondani, hogy ez oke, de miota megjelent az elso dedikalt gyorsito, azota ilyen sose fordult elo, hogy harom evig kb egy helyben all a teljesitmeny.
t72killer: egy 290X vizen terhelesfuggoen inkabb 250W korul eszik amig 65 fok alatt tudja az ember tartani (80 fok folott a szivargas miatt elszall a fogyasztasa), es adott esetben siman 15-20%ot raver a referencia kivitelre. aki megvette anno 250-350 euroert (+100 a blokk) harom-negy eve, az ki fog rohogni, ha kozlod vele, hogy ugyanazt a teljesitmenyt megkapod kb annyiert, amennyiert a kartyat vetted, majdnem ugyanannyi fogyasztassal es hangosabban. aki nem vizezte le az meg jellemzoen mar evekkel ezelott eladta mert legen kb harom tipuson kivul elviselhetetlenek voltak.
top 980 OC modellek kb ugyanezt tudtak viz nelkul is.
mondjuk annyi bonyolitas van a dologban, hogy tudom, hogy a 970ek igy negy ev korul mar kezdenek halni ismerosoknel (abbol volt sok), tehat adott esetben valtani kell.
-
válasz
#00137984 #37314 üzenetére
Ha nem ragaszkodunk az ultra beállításokhoz az összes játékban, akkor akár egy vega64/gtx1080 is képes lehet a 4k60Hz-re. Kompromisszumos, de működik, és egy ilyen kariért, pláne ex-bányász kivitelben nem kell az embernek mindkét veséjét eladnia.
(<-ez a teszt ugye max beállítások mellett készült) -
válasz
#00137984 #37311 üzenetére
Szimplán ez a következő lépés a grafikában, nem a különböző prototípus-technológiák (RT és tsai): a játékosok egyre inkább kóstolgatják a nagyobb felbontásokat. TV-ből már inkább a 4k-sak futnak, monitorból az íróasztalra ideális 27-32"-os méretben a fullHD már pixeles - nem feltétlen játékban, de olvasásnál mindenképp.
Másképp fogalmazva: amelyik kártya akár közepes beállítások mellett ma hozza a 4k60-70fps-t, az 1-2év múlva, a következő monitorcsere után is használható marad. Ami viszont még medium-low mellett se képes erre, ott a tulaj a monitor mellé vehet vga-t is - bár meg kell hagyni, lehet lényegesen jobb áron kap majd 4k képes vga-t 2019 végén, mint most.
-
válasz
#00137984 #37309 üzenetére
miért kérnek felárat érte? egyedül a 2080 Ti ami brutálisan túllött kártya, de jelenleg az tolta ki a határokat újra 30 % kal. a 2070 pontosan 1080+ 5-10 % és ugyan annyiba kerül. GTx 2080 = 1080TI + 10-15% és ugyan annyiba került.2060 pedig olcsóbban hozza ezt. Most vonatkoztassunk el a nevektől, mert Nvidia is megtehetné, hogy egyik gent Veganak a másikat RX nek a harmadikat pedig 3000 nek hívja.
nem értem ezt a kifordított gondolkodást, ha egy teljesítmény már adott volt a piacon attól az új genben az nem felesleges, honnan jött ez?
RTX használható effekt. az hogy nem tudja ultrán100 FPS-t vele a kártya hát üdv az IT világában. Én még emlékszem arra mikor az első élsimítások bejöttek és dia filmvetítő lett minden addigi csúcskategóriás kártyából. ( is) DLSS meg szintén használható szerintem.
GTX szériát már nem tudsz választani, nem egy opció. Az hogy még kapható az egy dolog de hamarosan ez megszűnik. mint minden új gennél. Én már 2080 ra és 2070 re váltanék csak is, ha most vágynék 1080 -1080Ti teljesítményre, ( nem a használtpiacról)mert nem járok vele rosszabbul se árban se teljesítményben és egy jövőtálló modernebb API-ra és játékokra is felkészített kártyát kapok a pénzemért
A mellett ott az RTX és DSLL amik ha nem is a te elvárásaidnak megfelelően 100 FPS-t tudnak (= mint ahogy az 1070 Ti sem tudja ezt már 1440P ben és 4 K ban meg főleg nem. -
proci985
MODERÁTOR
válasz
#00137984 #37299 üzenetére
ez itt egy 2015os cim (just cause 3) aminel a 2080 4K@maxon nem tudja tartani a 60 fpst, a multigpu meg nem megy. Amit mutat az az intro, ennel vannak lenyegesen rosszabb helyzetek fps szempontbol.
Dishonored 2, 2016os, szinten beesik 60fps ala egy 2080OCval, es ez itt most egy nagyon nyugis scene, nem a masodik palyan a part ahol konkretan beszakad az FPS mindenkinek.
Mankind divided + 2080TI, 4K maxon szinten beesik 60fps ala, akcioban meg 40-50 is megvan (es ennel vannak sokkal rosszabb helyzetek a jatekban).
Ez a baj a 980 / 290X teljesitmeny szintjevel. fHDn jellemzoen ezek a jatekok nem esnek be 35-40 fps ala, de kene tobb. A helyzet kb az, hogy a Far Cry 5 es a Just Cause 4 kb nem nez ki jobban, mint az elozo installacio a szeriaban, mert egesz egyszeruen a celcsoport hardveren nem futna el.
VRben szinten az a helyzet, hogy a 2016 decemberi Sunshine Arizona a mai napig a legmagasabb gepigenyu jatek, mert egesz egyszeruen nincs aki megvenne.
-
válasz
#00137984 #37299 üzenetére
miért ne engednék el a GTx 1050 kártyákat? pont erről jött a napokban leaked táblázat , hogy az új GTX 1150 12 K közeli pontot hozott spy-ban ami RX 480-570 szintű teljesítmény.( 4 GB rammal)
RTX egy bekapcsolható opció ettől függetlenül RTX nélkül is ugyan úgy használható a Turing és az RTX 2060 pont a te kártyád teljesítményét fogja hozni 100 dollárral olcsóbban. Hogy lehetne egy ilyen dolog felesleges?
Pont ezt jelenti a fejlődés, hogy az előző generáció teljesítményt hozni olcsóbban. Ezt úgy néz ki jelenleg csak az RTX 2060 és az alatta lévő kártyák fogják abszolválni. Pontosan ezek nem felesleges dolgok.Az , hogy neked mi jelenti a játszható élményt az egy szubjektív dolog ezért nem szerencsés általánosítva ilyen dolgokat leírni, amit leírsz. Jelenleg nagyon sok ember nem játszik 1070Ti/ 80 -Vega 56-64 szintű kártyákkal valamint FHD 60 Hz vagy éppen 1440P 60 Hz a cél nekik.
-
válasz
#00137984 #37292 üzenetére
ezek kicsit irreállis meglátások.és több mit észszerűtlenen érvelések voltak szinte minden egyes mondat.
"Majd valamelyik a sok közül némi játékra is használható lesz 2019-ben, de utána többet kell majd az Nvidia-nak felmutatni."
WTF?
"DLSS élsimitáson kivül a Raytracing Medium beállitást bekapcsolhatnám egy RTX 2000-es szériás videókártyán teljesitményveszteségek nélkül (FullHD/100Hz), akkor megint bizakodásra adnának okot. AMD-nek ez most remek alkalom lehetne a felzárkozásra."
tehát így hogy RT nélkül is gyorsak a kártyáik gyorsabbak a konkurenciánál és náluk egyáltalán nincs RT és lassabbak is ez egy remek alkalmon a felzárkózásra. jelenleg a 2060 az előzetes infók szerint gyorsabb lesz mint az AMD vega 56 és ez felett egy kártyájuk van.
WTF2?
érthetetlen ez a kettős mérce nálam.
-
válasz
#00137984 #36680 üzenetére
Szerintem Navi az lesz, ami lecsöppen a PS5 ből, nem egy kifejezetten PC gamingra szánt termék lesz, mint mondjuk a Vega.hasonlót fog szerintem tippre hozni, mint a Polaris, az akkori 2020 as középkategóriát fogja letenni, ami mondjuk a mostani GTX 1080 / vega 64 és lesz 250-300 dollár környékén.Persze ez csak jóslat, el is teszem a gömböt a sarokba
-
válasz
#00137984 #36677 üzenetére
Ez majd a Navi lesz. Vega 64 teljesítmény alacsonyabb fogyasztással. Csak hát ezzel az a gond, hogy a GTX 1080 már azelőtt tudta, mielőtt a Vega megjelent.
Úgyhogy várjuk a Navitól a csodát. A Navi 12 40 CU-val hozzon 1080 Ti szintet 150 wattból 399 dollárért, s akkor az úgy rendben van.
-
válasz
#00137984 #36677 üzenetére
tökéletes meglátás. Igazából veszett fejsze nyele, mert ugye itt volt 2 év amikor valóban méltó harc folyhatott volna itt, de közbe jött a bányászát amikor RX már az elején elszállt az árakkal, már amikor mikor lehetett kapni, majd később meg pascal is,de azt legalább szinte végig lehetett kapni.
Anno mikor Rx 580 jó áron volt, elég lett volna az is az 1060 ellen. Volt 80 K környékén MSI gaming X . na az már igen volt.Most ért véget tulajdonképpen a bányászláz tegnap kezdődhet a verseny? -
-
Shing
őstag
válasz
#00137984 #36542 üzenetére
Nem lesz raytracing konzolon, mert 3 év alatt nem fejlődik annyit a technológia... Most úgy képzeled el, hogy húúú 3 év! A valóságban pedig 2 évente jönnek új GPU szériák, szóval látni hogy kb. mit tudnak majd.
Natív 4k és szokásos grafikai növekedés még épp meg lesz. Inkább a 60FPS-ben lehet bízni, mert a mostani konzolos CPU-k után ha megkapnak valamilyen 12-16 magos Ryzen-t, kb. 2 generációnyit fogunk lépni... legalábbis CPU-ban.
Egyébként PC-n is jó a 30FPS, csak ne nyomd ki a homályosító effekteket (depth of field, motion blur, stb.) és nyomj rá vmilyen sync-et driver-ből.
-
-
Petykemano
veterán
válasz
#00137984 #36111 üzenetére
Nehezen hiszem,.de úgy tűnik, még mindig nem érted, hogy mit kérdezek.
Tehát mégegyszer
R9 380 -> RX 470 -> 1070
Ez történt nálad. És azt szoktad emlegetni, hogy a 470 mennyire kis előrelépés volt, mennyire kevésnek bizonyult az igényeidhez, nálad itt telt be a pohár és hogy a bevezetéskori áron (drágán) vásárolt 470-hez képest a már beállt áron vett 1070 mennyivel jobb vétel volt. És ezért szar az AMD. Meg mert nem ad 470 áron 1070 teljesítményt.A kérdésem az, hogy ha ezt az utat járod be:
R9 380 -> 1060 3GB -> 1070
Akkor is köpködnéd-e az AMD-t? -
-
Petykemano
veterán
válasz
#00137984 #36099 üzenetére
Átérezhető és átélhető..
csak a te történeted még mindig nem márkához kötődik, pedig Te mindig az AMD-re vezeted vissza azt, hogy megítélésed szerint kinőtted (az igényeid kinőtték, vagy a játékaid igényei kinőtték) a $200 árszintet.
Kiváncsi vagyok, a drága bevezető áron vásárolt RX 470 helyett egy alternatív univerzumban 3GB-os 1060-at vettél volna, akkor fujjognád-e ugyanígy azt a kártyát is, mint most az RX 470-et, és okolnád-e a rossz döntésedért az nvidiát? -
válasz
#00137984 #36099 üzenetére
2 éve volt 1060 6GB és utána RX 470 is, és nem éreztem, hogy driver téren az AMD hátrányban lett volna.
Én is fHD/60Hz-en használtam (és most is, mert megint az van) az RX 470-et, és ha kellett, akkor kompromisszummal, de ment/megy. 1-2 hete indítottam el a ME:Andromeda játékot, és azt látom, hogy 40 FPS van, a kártya malmozik, a G4600 meg kitekeri a lelkét. Szóval akár ezen a szinten is lehet CPU limit.
-
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
#00137984 #36092 üzenetére
Szerintem az Omega az egy mélypont volt. Ott dönthették el, hogy ez nem mehet tovább, mert rengeteg volt a panasz, és nagy volt az elégedetlenség. Amióta Radeon Software-re váltottak azóta ugrott meg az elégedettség, ami mára stabilat 4,5/5 fölött van. Ez különösen igaz szerintem az Adrenalin sorozatra. Az egy egészen más szint.
Minden beállítást átmentettek a Settings vezérlőpultba, ami ott volt a Catalystben.
-
-
-
-
válasz
#00137984 #35730 üzenetére
Nem tudok róla, hogy a 2080Ti VRAM limites lenne, a vram mennyisége is kb 0 eséllyel fogy el 4k-ban, a VRAM sávszéllel sincs gond GDDR6 mellett. A feldolgozóegységekből van kevés, SzVSz a mostani memóriarendszer nagyjából elbírna egy 30-50%-kal erősebb magot is - ha képes lenne ennek legyártására bárki is mostanában.
-
válasz
#00137984 #35710 üzenetére
A belépő szint nem azt jelenti hogy mi az a minimum amivel mindent fullra húzva tudsz játszani. Az a középkategória felső része, sőt. A belépő kategória ahogy a neve is azt mutatja ,kompromisszumokkal megkötött játékélményt jelent és erre tökéletesen elég az 1050 TI vagy az ennek megfelelő AMD verziója.
-
válasz
#00137984 #35699 üzenetére
miért kellene az 1070 TI re GDDr5 X mikor így is szinte 1080 sebességű 150 K alatt? Vega 64 versenyez vele 200 K-s áron.1060 pedig nem biztos, GDDr5 x lesz, ha jön belőle, ez szerintem 100% az ára miatt sem.
2070 nel sem látok semmi problémát egyenlőre. RTX nem egy ON / OF kapcsoló, hanem kalibrálható lesz több lépcsőben és a DLSS is szintén tensor magokra alapul. ha csak az élsimitásra kihasználható ficsőrt lesz már akkor is megéri ráadásul dx 12 alatt fejlettebb architektúraVega 64 nél tehát az 1080 170 K-s árához nem lesz probléma a 2070 árazása, MSI armor már most is van 190 K ért Magyarországon is. Még mindig nagyobb fejlődés, mint 3 év alatt Rx 480 -Rx 580-Rx 590 ( + 20 %) plusz ugye a konkurencia leggyorsabb megoldására ( Ívega 64)15-20 %-t rátesz ugyan azon az áron. -
válasz
#00137984 #35697 üzenetére
Ezek egyenlőre még csak pletykák. Most jött ki a 2070 kb 1080 +10% szint
Azt pletykálják, hogy 2060 jön majd 2 verzióban ( 2060 és 2060TI) tehát az kb 1070 és 1080 szintűek lesznek.
nehezen tudom elképzelni, hogy lenne értelme egy újabb 5 GB 1060 kártyának, ha csak nem tényleg 60 K ( 200$)környékén érkezik vagy pedig nem emelnek mondjuk egy 15 % körül a teljesítményén. -
DudeHUN
senior tag
válasz
#00137984 #34401 üzenetére
Azt vágod, hogy sokszor a számítógép szakboltokban sincsenek tisztában a dolgokkal, amikor kérdezel valamit? Mostanában meg ez hatványozottabb, hogy mindenhonnan hiányzik a munkaerő így egyre több ilyet vesznek fel. Gondolod, hogy amikor a webshopon nincs jelölve, hogy DDR4 vagy GDDR5 majd élőben tudni fogja az arc? Vagy egyáltalán megnézi a doboz mielőtt eladja? A szülő meg anyázik otthon, hogy az új kártya sem viszi rendesen a gyereknek a Fifát 30 ezerért...
-
-
do3om
addikt
válasz
#00137984 #33222 üzenetére
Én már az adatlapon lévő konfignál kiszálltam.
Bár én nem csak a játékot toltam hanem kinézet, tuning, valami bütykölés mindig akadt a gépen, de valahogy nincs már hozzá kedvem, pénzben is egyre többet kell rá szánni hogy élmezőnyben legyél, régen azért nem így volt. Drága volt de szerintem ennyire nem mint most. (nem csak VGA árakra gondolok).Bár ez is nézőpont kérdése, kerestem 60e-et vga meg volt 90e (csúcs), na most keresek 250-ert de 350-et igen csak sajnálnám kiadni, sőt eszembe sem jutna. 1gb ram szintén több volt mint a havi fizu corsair xms pc4000 2x512MB ha jól emlékszem-ez volt talán a csúcs közelében. Viszont arányaiban olyan gép mint akkor bőven millió felett lenne.
Szóval lehet csak simán elmúlt mert arányaiban ugyan ott lennék -
->Raizen<-
veterán
válasz
#00137984 #33222 üzenetére
Nem vagy jatekszer ha esszel elsz es nem ugrasz bele minden uj genbe es hajlando vagy egy ket kapcsolot ultrarol lejjebb venni.
Abu is mondta ac originshez kell majd a 8 mag mert nagy lesz a latotavolsag meg a hangmotor komplex lesz meg elfogy a 4 mag alatta aztan megsem igy lett... -
do3om
addikt
-
válasz
#00137984 #32570 üzenetére
A VGA-gyártók ugyanúgy pislognak, mint mi. Egyrészt két kezüket dörzsölik az azonnal, rekordáron ürülő raktárak mellett, másrészt rettegnek, hogy hány tehervonatnyi ingyen csúcskarit önt majd a piacra a kripto-összeomlás. A mostani bányaszezon lényegesen hosszabb az előzőnél, rengeteg kártyát táraztak be a nagy bányászok - ez mind megy majd a piacra, ha gazdaságtalanná válik a bánya.
Ráadásul múltkor az Nvidia kimaradt ebből az őrületből, most viszont már a geforce-okat is befogják bányalónak.
-
Raggie
őstag
válasz
#00137984 #32570 üzenetére
A vga gyártók nem saját maguk ellenségei. Miért tennének az ellen az állapot ellen, hogy az összes kártyájukat azonnal megveszik amint kikerülnek valamilyen üzlet polcára?!
Az Nvidia ha késlelteti is akár emiatt a Volta-t akkor azt azért teszi, hogy a Pascal-ból még az utolsó profitcseppeket is kisajtolja. Ha netán jönne a krach, akkor meg bedobja gyorsan az új generációt, amit azért fog mindenki megvenni akkor is ha a mostaniból elöntik a kártyák a használt piacot, mert (remélhetőleg) jóval gyorsabb lesz.
-
HSM
félisten
válasz
#00137984 #32477 üzenetére
Elég gáz, hogy a felhasználói igények növekedését a gyártókra próbálod kenni. Nem azért egyre drágább a PC gaming, mert egyre drágábban adják a hardvergyártók, hanem mert egyre nagyobbak az igények, amiket csak a korábbiaknál nagyobb, erősebb, drágábban előállítható termékkel lehet lefedni.
(#32479) TTomax: Írtam ilyet? Nem. Örülnék, ha nem forgatnád ki a mondanivalómat az eredeti tartalmából.
-
HSM
félisten
válasz
#00137984 #32465 üzenetére
Ugyan már.
A konzolon tolhatod ~30FPS-el, FHD-ban, nagyjából magas grafikán. Ezt a teljesítményt, vagy jobbat PC-n vígan megkapod egy durván 50 000 forintos 4GB-os GTX1050-el vagy RX560-al. (Új kártya itthoni bolti ára.)
De ha nagyon maximalista vagy, egy GTX1060 vagy RX570 már tényleg körberöhögi ezt, és még ezekhez sem kell bankot rabolni.A pro gamer pedig mivel a "professzionális játékos" rövidítve, így nem, nem azt jelenti, hogy értelmetlen magas felbontásokban tolja értelmetlenül magas beállításokon értelmetlenül drága hardveren.
-
HSM
félisten
válasz
#00137984 #32450 üzenetére
"Mindenkit lehúznak a gyártók, mert kihasználják ezeket a játékosokat. Mindenki szeretne az igényeinek megfelelő konfigon játszani és ezért fizetni fog."
Remélem, újból átgondolva fel fog tűnni, hogy ez a két mondatod ellentmond egymásnak.
Ha a felhasználói igény az, hogy padló grafikán fusson a gém, és nem számít, milyen drága VGA kell ehhez, és kifizeti, akkor itt nem kihasználás van, hanem a vevői igény kiszolgálása.Az e-sportos marhaság pedig végképp mellé, e-sportot nem max grafikán szoktak tolni, és nem csúcs VGA-val. Ez abszolút a magát "pro gamer"-nek érző consumer réteg jellemzője.
-
Raggie
őstag
válasz
#00137984 #32450 üzenetére
Persze értem én. És igazad is van ebben.
Én csak arra próbáltam neked rávilágítani, hogy pont nem a jó példával próbáltad alátámasztani a dráguló csúcs VGA-kat.Ettől függetlenül abban egyet értünk, hogy röhejnek gondolom, hogy a felső kategóriás játékélményért ma kétszer-háromszor annyit kell fizetni mint ezelőtt három generációval. Nem a Titan-okra, Frontier-ekre és a ProDuo-kra gondolok, hanem a halandóknak is elérhető csúcshardverekre(1080Ti és Vega64).
És persze, más számít ma felső kategóriás játékélménynek, mint anno. De a fizetések nem lettek ettől még kétszer-háromszor nagyobbak és arányaiban sem hiszem, hogy többet tudnának ma az emberek ilyen hardverekre költeni. A piacot(elvileg) a kereslet-kínálat kellene hogy mozgassa de valahogy ez itt nagyon torzul pont annak a rétegnek a kárára, akik a középkategóriánál jobb hardvereket szeretnének venni. -
Raggie
őstag
válasz
#00137984 #32442 üzenetére
Ember... miről beszélsz?!
E-sport és a csúcshardver? Az E-sport rigek RX560-as kártyákkal és GTX 1050-esekkel vannak tele. Ott nem használnak csúcshardvert szinte soha, mert minden grafikai beállítást miniumra vesznek a legjobb játszhatóság érdekében...A játékosok lehúzása ettől még igaz lehet, csak kicsit előbb tájékozódj és utána írj véleményt!
SZERK:
OFF/ egyébként imádom a hozzászólásaidat, mert a néha még jó gondolataidat és véleményedet is olyan körülményesen és legtöbbször fals indoklássalírod le és támasztod alá, hogy "öröm" olvasni.../OFF
-
Drizzt
nagyúr
válasz
#00137984 #32442 üzenetére
Miert? A pc-k hagyomanya nem eros?
Semmi baj nem lesz a pc gamer piaccal. Egyszeruen nincs mas opcio, ha jo minosegben akar jatszani az ember. Van egy Ps4-em, tavaly januarban talan be volt kapcsolva, azota nem. Annyival gyengebb, mint a par eve csucsnak szamito pc-m. Nem mellesleg ha igazak az aremeles okai, idovel a konzolokra is begyuruzhet valamilyen formaban.
-
válasz
#00137984 #32430 üzenetére
Hála Istennek egyik oldalon sem találkoztam olyan komolyabb problémával, amely miatt csakazenvé vagy csakazáemdé érzés kialakult volna. Alapvetően azt veszem, ami az igényeimhez és a pénztárcámhoz passzol. Ezért lett Ryzen helyett Kaby Pentium, és ezért lett GX 1060 helyett RX 570 (ami most ikertestvérével egy másik gépemben dolgozik, így egy GTX 760 van a játszós gépemben, mely elég a STALKER játékokhoz és CS:GO-ra
).
-
cskamacska
addikt
válasz
#00137984 #32430 üzenetére
Szerintem nem úszod meg.
Konzolok pont épp most hozták el azt, hogy ahelyett hogy az X360/PS3-nál látott GPCMR megríkató erős vasat raknak elénk olcsón, ami simán kihúzza azt az 5-6-7 éves életciklust, most teszkógazdaságos hardvert adnak, amit aztán 3 évenként lehet kivágni, és venni a jobbat.
Nagyon népszerű a noti + konzol vonal, csak aztán jönnek a kompromisszumok. Lehet az asztali gép drága, de a noti még sokkal nagyon drágább, 150k-ért tipikusan olyan notit kapni ami előbb esik darabjaira mint avul el. Rádobom a megszokott 100 lapos Krómot a gépre, hirtelen visszafejlődik 386-ossá, mondom hány lappal használod a lapost, áá, 2-3-nál nem többel, kímélni kell azt. Óbazz, 2-3 lappal az Samsung i780 megbirkózik Windows Mobile 6 alól, minek vettél te notit..
-
Petykemano
veterán
válasz
#00137984 #32428 üzenetére
Teljesen egyetértek, nem a szín a lényeg. Fekete vagy szürke, vagy valami extrém, ez teljesen mellékes, ha közben jól teljesít. Nekem elég sok bosszúságot okozott az nvidia, nagyon sokszor előfordult, hogy kifagyott, aztán csinálhattam mindent elölről. És a gyártó is lényegtelen, csak úgy voltam vele, hogy ezt soha többé nem szeretném átélni. Az amd etekintetben sokkal jobban teljesít. Persze pénzbe került, de végre azt kaptam a pénzemért a sok nvidiás szenvedés után, amit vártam. Én személy szerint eoindultam a normális szoftveres támogatás útján, ami a másik (nvidia) oldalon nem állt rendelkezésre.
-
Petykemano
veterán
válasz
#00137984 #32426 üzenetére
Nekem nvidia geforce gt 240 volt. De egyet játék folyamatksan kilépett valami opengl hibára hivatkozva. Váltottam, jó lett. Azelőtt pedig elégedett voltam, de akkor nyilvánvalóvá váltak számomra az nvidia hiányoságai. Próbálkoztam különféle verziójú driverekkel, de semmi sem segített, így egyértelművé vált, hogy az nvidia szoftveres támigatásával nem tudok együtt élni. Szerintem elvárható lett volna, hogy mint régi, hűséges felhasználójuk, foglalkozzanak a problémával, de hát csalódást okoztak, hogy nem lehetett etekintetben számítani rájuk. Ezt követően az AMD kártyámon már minden vajsimán futott, probléma, driveres hibák nélkül, es sokkal gyorsabban. Valójában nem is értem, miért kínlódtam azzal a ratyi nvidia kártyával, amikor az amds kártya ennyivel jobb volt. Megmentette az életem.
-
cskamacska
addikt
válasz
#00137984 #32406 üzenetére
Konkrétan erről van szó:
The affected games (so far we know of) are, crashing at startup:
C&C3 Tiberium Wars
C&C3 Kane's Wrath
C&C Red Alert 3
C&C Red Alert 3 Upising
C&C4 Tiberian Twilight
Battle for Middle Earth 1-2
Witcher Enhanced Edition
és még random játékok megemlítve itt-ottCommunity AMD.com poszt - Adrenalin driver breaks Command & Conquer games
ray_m AMD Employee 2017 Dec 21. 11:39 AM (in response to john007)
This title is from 2007, so we are unlikely to devote any valuable engineering resources to this issue, which is most likely caused by outdated API modules.A balhét viszonylag lassan szimatolták meg, de vannak már részleges orvosságok a meghajtó megpatkolásáig.. feltéve hogy a nagyon értékes mérnöki erőforrásaikat egyáltalán rápazarolják az új driver hiba kijavítására..
Egyik a DX9 SDK telepítése, másik a Radeon Settings > Gaming > Global Graphics (vagy játékonként a külön) shader cache kikapcsolása. -
Callisto
őstag
válasz
#00137984 #31990 üzenetére
Néhányban jelentkezik. Nem mindegy mikor váltasz. De jópárban nem is kell alt tabolni. Összességében nincs túl sok ilyen játék. (Persze ez relatív.) 10 év alatt azért összejön a tapasztalat az ilyen 3rd party szarokkal. Leginkább DX12-es játékokkal van ilyen probléma. DX11-el is előferdülget. DX10-el semmi gond sose.
Mondjuk próbálhatod a Tom Clancy Divisionnal is DX12. Annál gyakori a crash. -
Callisto
őstag
válasz
#00137984 #31988 üzenetére
Ugyanaz. NIncs különbség driverben, se másban nagyon. És hidd el vannak anomáliák. Maximum TE nem tudod, hogy az okozza. Nem olyan dolgokra gondolni, hogy folyamatosan jelentkeznek, hanem pl. 10-ből 1x kifagy (ha véletlenszerű a dolog) az AC
rigins. Alt tabolsz bizonyos képváltásnál és 100% tudom reprodukálni bármilyen NVidia kártyával. (Teszteltem.) Míg AB nélkül nem fagy...
-
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- EAFC 25
- Milyen routert?
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Mielőbb díjat rakatnának a görögök az olcsó csomagokra az EU-ban
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Counter-Strike: Global Offensive (CS:GO) / Counter-Strike 2 (CS2)
- Építő/felújító topik
- Airsoft
- Melyik tápegységet vegyem?
- Anime filmek és sorozatok
- További aktív témák...
- AKCIÓ! Gigabyte H610M i5 12400F 16GB DDR4 512GB SSD RX 6700XT 12GB Zalman S2 TG Seasonic 650W
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 13400F 16/32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- Bomba ár! Lenovo ThinkBook 14s Yoga - i5-1135G7 I 16GB I 256SSD I 14" FHD Touch I Cam I W11 I Gari
- Azonnali készpénzes Sony Playstation 4 Slim / PS4 Pro felvásárlás személyesen/csomagküldéssel
- Apple iPhone 12 Pro Max 128GB Kártyafüggetlen 1Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest