- Netfone
- Mobil flották
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- One mobilszolgáltatások
- Yettel topik
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Nothing Phone (3a) és (3a) Pro - az ügyes meg sasszemű
- Mi nincs, grafén akku van: itt a Xiaomi 11T és 11T Pro
Új hozzászólás Aktív témák
-
#65755648
törölt tag
válasz
Hachiko95 #27144 üzenetére
Nem volt változás a végrehajtóegységek számaban egyszer sem. Csak órajelemelés volt, kb 10-15%. Ennyi fejlődés a 7850-370-nél is volt. Meg nem is cuda core-nak hanem stream processor-nak hívták őket asszem amúgy.
(#27145) atok666: linkeld! Sztem keversz vkivel. Vagy a mostani vita 3 hozzászólására gondolsz? Mert akkor bocs hogy megvédem a véleményem.
-
HSM
félisten
válasz
Hachiko95 #26503 üzenetére
Persze, hogy átlagban gyorsulni fog, meg vegyes limitben is valamennyit. A CPU limites részek meg ugyanúgy a béka feneke alatt lesznek/lehetnek.
Ezt nézik be a legtöbb tesztben is. Megmérnek egy játékot egy pályarészen, és levonják a konklúziót. Amikor lehet a következő pályára mondjuk másfélszer akkora CPU kellett volna. De azzal majd szív a user, mikor nem azt látja, amit a review-ban mértek. Ahogy a kicentizett proci miatti esetleges lagtenger sem fog az átlag FPS-eken látszani (akár a minimumon sem), miközben az élmény nem olyan lesz. Nehezen mérhető és számszerűsíthető dolgok ezek sajnos. -
válasz
Hachiko95 #26503 üzenetére
NV alá pont jobb a több szálas proci, mert a driver egymaga 4 szálat nyit. El lehet lenni i5-tel (mindennel el lehet lenni), de a végrehajtók (cpu szálak) mennyiségének növelésével akkor is lehet gyorsulást elérni nv-vel, ha a cpu terhelés nem közelíti a 100%-ot. Ezért is utálják a fejlesztők, mert egy négymagos i7 összes erőforrását képes felzabálni, és akkor hol marad az ai, a fizika, meg a játék futtatója. Nehéz nv alá tervezni a mostani desktop intelekre.
-
HSM
félisten
válasz
Hachiko95 #26501 üzenetére
"Saját tapasztalatból írom, hogy egy 4670K@4.5GHz és egy hasonló i5 elég egy GTX 1070 mellé, ez volt az állításom."
Hát ezaz... Nekem meg a 4690K-val az volt a tapasztalatom, hogy éppencsak elbírt az R9 290-esemmel néhány játékban FHD max grafikán 2 évvel ezelőtt 4,5Ghz-re húzva. A 1070 meg annál jóval erősebb.
Igen, a Crysis3-al jövök jobb híján, mert az egyfelől jó példa, másfelől jól mérhető. Sokat játszottam BF4-el is, ott is néhán eléggé rezgett a léc az i5-el, de ugye már írtam, hogy ott semmi értelme méricskélni, mert nem tudod megismételni.Megspórolok neked egy mérést, azon a részen 47 és 52 FPS között tud egy i5 4690K 4,5Ghz-en R9 290-el, szerintem már említettem, megmértem anno. [link] [link]
A 47FPS-es képen 1600Mhz CL9 a ram, a másikon 2133Mhz CL11.
De ha kicsit beljebb mész be fog az zuhanni 30-40FPS-re is, mint a huzat.Csak ott megint nem lehet jól mérni, ellentétben itt pontosan a mentés utáni pontban állva.
-
Vigilante
őstag
válasz
Hachiko95 #26444 üzenetére
Válasz: 1.07-es CPY verzió, lehet az volt itt a gond. Meg nekem minden fullra volt húzva itt. Ráadásul a GPU órajelem is magasabb volt a tiednél, szal elég valószínű, hogy egy verzió különbség lehet az oka. Max, ha mentesz itt, és átdobod a mentést, akkor megnézem én is pont ezekkel a beállításokkal. Csak mondom nekem virágbolti verzió van, szóval az is beleszólhat itt a dolgokba.
Pepeeeee és olle, no látjátok, ezért kell az NVIDIA-ból csak is a csúcs VGA-t venni.
2 hónapja vettem az enyémet 170-ért.
Lehet oltani az NVIDIA-t, csak először kéne valami ellenfelet is állítani neki.
-
guftabi96
addikt
válasz
Hachiko95 #26459 üzenetére
Bf4-ben szépen lassan 700 órám lesz, Bf1-ben a 100 felé "robogok".
Kipróbáltam mindegyiket több konfigon is (FX 6300 (4,5ghz), i5 3570, Xeon E3 1240 (~i7 2600) és most egy Xeon E3 1231 V3 (~i7 4770)), tapasztalatból mondom, hogy meghálálja a sok szálat.
Persze, ha felraksz mindent ultrára, meg felnyomod a res.scale-t, akkor nyilván ezt nem biztos, hogy észreveszed. -
HSM
félisten
válasz
Hachiko95 #26444 üzenetére
Ezzel mégis mit csináljak? Egy másik helyén a játéknak több FPS-ed van. Bravo!
(#26445) Egon: Volt Nv kártyám több is az évek során. Ami kimaradt a Kepler, Maxwell és a Pascal. Az okaim jelentős része pedig a gyártó cég piaci idő közben kialakult stratégiája, illetve az architektúra fejlődési iránya, márpedig ahhoz az érveléshez éppen az lett volna a durva, hogy is írtad, ROTFLMAO hiba, ha olyat vettem volna magamnak....
(#26447) Erdei88: Kedves próbálkozás volt, de ez még kapufának is gyenge lett.
(#26448) Hachiko95: Minden attól függ, milyen igényeid vannak a minimum FPS és laggok tekintetében. Az enyémek olyanok, hoy minimum FPS lehetőleg minél magasabb, a lag pedig minél kevesebb.
(#26449) Raggie: Bizony. Amikor olyanom volt, még nem láttam annyira át a dolgaikat, mint ma, csak az ár és teljesítmény alapján döntöttem.
Részemről amúgy mindegy, mit mutat a CPU %, sosem zavart, sőt, HT-s procinál már többször kifejtettem, nem is releváns.
Nálam is egészen szépen vitte a 290-es mellett a húzott i5 a játékokat kb. 2 éve, mikor olyanom volt, de azért a korlátait is volt szerencsém megtapasztalni. Ugye, épen erről folyt a vita. [link]
(#26450) Televan: Mert az is.
(#26451) Hachiko95: BF1, BF4 multi, Crysis 3. Csak ami hirtelen eszembe jut.
-
Televan74
nagyúr
-
Raggie
őstag
válasz
Hachiko95 #26448 üzenetére
Hát az attól függ mit értünk "elég" alatt...
Van akinek az éppen még jó, de ha már kicsivel jobb volna a grafika már nem lenne optimális is belefér az "elég"-be, és van akinek meg már nem. Ezutóbbiak szeretik azt látni, hogy a processzor kihasználtsága nem megy 80% fölé, mert akkor tuti, hogy lehet még egy erősebb VGA-t is betenni majd alá és nem kell a procit is cserélni, hogy a következő VGA is teljes potenciális teljesítményét kiadja.Egyik oldalt sem szeretném bírálni, csak arra próbálok rávilágítani, hogy lehetséges nem a konkrét hardvereken megy itt a vita, hanem elméleti, definícióbeli és személyes preferenciabeli kérdésekről.
@(#26445) Egon: vSzerintem volt neki nvidia is, csak már nem kellene neki ingyen sem. De nem akarok belefolyni a személyeskedősdibe!
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
Hachiko95 #22761 üzenetére
A GCN shader intrinsics szempontjából mindegy, hogy DX11-ben vagy DX12-ben fut a játék. Ugyanúgy működnek a gyors kódok. A DX12-es kötődés csak annyi, hogy a második DX12-es patchben jött a funkció. Letöltöd a preview patchet, visszaváltasz DX11-re és működik tovább, mert a preview patch-csel települtek az AGS 4.0-s shaderek.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- Kuponkunyeráló
- Arch Linux
- Mielőbb díjat rakatnának a görögök az olcsó csomagokra az EU-ban
- Kevesebb dolgozó kell az Amazonnak, AI veszi át a rutinfeladatokat
- Milyen TV-t vegyek?
- sziku69: Szólánc.
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Netfone
- Óra topik
- Xiaomi Pad 6 - kiapadhatatlan jóság
- További aktív témák...
- 1-12 részletre.Új noblechairs EPIC műbőr FEKETE - FEKETE. 2 év garancia!
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 5700X 16/32/64GB RAM RTX 4060Ti 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- Nike Airmax 720 43-as sneaker eladó
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 13400F 16/32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- AKCIÓ! Apple Macbook Pro 16" 2019 i7 9750H 32GB 500GB Radeon Pro 5300M hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged