- Honor 200 Pro - mobilportré
- Fotók, videók mobillal
- iPhone topik
- 45 wattos vezeték nélküli töltés jön az új iPhone-ba
- VoLTE/VoWiFi
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Milyen okostelefont vegyek?
- Xiaomi 14T Pro - teljes a család?
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Devid_81
félisten
nVidia az mostansag ugyesen betalal a 'minimum' vram maximum aron uzletpolitikaba
Ez a 3070/10GB azert talan nem annyira veszelyes, meg viselheto ha azt nezzuk 1080p max 1440p-re kell.
Hozzateszem nekem sem tetszik, mert van par jatek ami meg FHD mellett is eszi a vramot rendesen, de nah kozepkategia felso kategorias aron, sajnos mar csak ennyire fussa
-
hokuszpk
nagyúr
"szerintem még szerver platformon sem cserélgetik állandóan a hardvert."
nemarraceloztam, hogy mostaztan mindenki rohanjon szervertcserelni.
viszont ha akarnam, akkoris eleg szukos valasztekban vannak AMD vasak a kinalatban. Azert 3 ev alatt legalabb a kinalati oldal eljuthatott volna oda, hogy van valami valasztek. Meg akkoris, ha az elso szeria kiserletinyuszi volt."Asztali PC fronton "
bar mar 3 eve megvan, en is csak most tettem ide a fohelyre a Ryzenes masinat, napi hasznalatra elegvolt a Phenom. Ha nem dolt volna ki alola az alaplap, akkor meg most is azzal puttyolnek
-
Szerintem mindegyik cégnek ez kötelező feladat lesz főleg most, hogy látták hogy a 2.0 milyen eredményre képes, látják benne a rációt,meg sok megtakarított pénzt, mert ergo olcsóbb = gyengébb hardverrel elérhetik ugyan azt mint egy erősebb/ drágább / többet fogyasztóval. Amúgy nem kel annyira ráfeszülnie AMD nek mert PC-n jön / van a Direct ML ami hasonló az elven működik, elérhető mindegyik gyártónak.
Ami érdekes lesz az a Switch/ Tegra megoldás.
-
gejala
őstag
8 éve volt az a korszak, amikor egyes memóriagyártók összefogtak a többiek ellen, hogy az olcsó árakkal csődbe vigyék őket. Ez sikerült is. Ha csak nem omlik össze a kereslet valami oknál fogva, nem lesz többé ilyen olcsó memória. Egyedüli kivétel a DDR4 eleje volt, amikor a telefonokba még nem az kellett és kis ideig olcsóbb volt a szokásosnál.
Egyébként ugyanez történt a HDD-kkel is. Samsung beugrott a piacra, nevetségesen alacsony árakon kezdte árulni a cuccait, majd amikor tönkre vágta a piacot, kiszálltak az alacsony profitra hivatkozva. Ott meg is szűnt a verseny, hála nekik. Aztán kapóra jött az árvíz, hogy a túlélők normalizálhassák az árakat.
-
do3om
addikt
Azért ekkora fejlődés nem hiszem hogy meglesz 4-5 év múlva. Nem azért mert nem lehet hanem az árak miatt. Ez fog gátat szabni neki. Inkább max felével számolj annak amit írtál. De ez sem változtat sokat azon amit írtál, sőtt már megjelenésekor is bőven alatta lesz egy jó gamer konfignak. Csak ugye nem arra fejlesztenek, hanem mennie kell az aktuális konzolon is. A PC-n meg pár grafikához nem sokat tevő efektel felezik, harmadolják le a sebeséget, hogy azért "ki legyen használva" a géped.
-
Kolbi_30
őstag
A több ezer fős csatára meg lenne 3 nap a várakozás míg osszehozza a játékosokat...
Szép álom csak realitása 0. Amúgy meg mit vár mindenki? A játékosok 98% egy retardált szar. Minden le van egszerusitve, a béka segge alá. Van szép grafika mert az elvisz mindent.. Nem kell story cselekmény vagy valami kihívás.. Csak 3 gomb nyomkodasa. Ami ezen túl mutat már satanizmus.
Nem lesz AI fejlesztés mert akkor retardált Pistike nem fog játszani mert buta mint a seggem, és így nem jön a pénz és a pénz a lényeg, nem az hogy igényes termék kerüljön eléd,vagy kihívás.... -
Abu85
HÁZIGAZDA
Eleve nincs olyan, hogy kész engine. Az UE például folyamatosan fejlődik. Sosincs kész. Alapvetően az UE esetében nagyon kell vigyázni az egyes verziókra, mert kifejezetten rossz lehet a sebesség, ha nem jól van használva. Ez az Unreal Engine hátránya, rohadt szarul fut, mert abszolút nem teljesítményorientáltra tervezik a motort, ellenben tud egy rakás olyan dolgot, amit más motor meg nem. Autós analógiával élve az Unreal Engine egy Landrover, csak sokszor neked nem Landroverre van szükséged, mert versenypályára mész, ahol full sima az aszfalt, így többet ér egy túraautó, amilyen a Unity, vagy egy együléses nyitott versenyautó, amilyenek az egyedi motorok, mint a Nitrous vagy a Frostbite. Ezeknél viszont arra kell vigyázni, hogy földútra nem jók, de aszfalton úgy helybenhagyják az UE-t, hogy megéri ilyenekben utazni.
Egyébként ha valaki indie, tehát nyilván nem fognak tudni valami szuper motort venni, mert akkora a licencköltség, hogy esélytelen abba beleugrani, akkor a legjobb választás a Unity. Az UE-nek csak a marketingje jó. Valójában messze elmarad a Unity mögött technikailag. De az is igaz amúgy, hogy a Unity meg drágább, és sokaknak még erre sincs extra pénz, hiába sokkal jobb.
-
Crytek
nagyúr
Én sem értek hozzá ,hogy egy engine-nél mit is jelent hogy optimalizálni..
De látom ,hogy amikor rossz kezekbe kerül akármelyik engine akkor vagy nem tudnak vele szép dolgokat létrehozni mikor az engine az a "csúcsok csúcs" vagy pedig ha ki is hoznak belőle szépek akkor úgy fut mint egy trágyadomb.
Tudom nem tripla AAA studió de pl most toltom az I.G.S (indie game studio) játékait amikr UE4-esek és megdöbbentő, hogy hogyan kezelik... Olyan szarul fut nem is szép és cserébe olyna sötét a game hogy kb nem is látni semmit. Ez csak azért érdekes mert YT-on néztem walktrough videókat és a gyereknek full világos és egyáltalán nem akad meg fut neki szarul még videorögzítés közben sem..számomra érthetetlen ,ez ,hogy lehetséges ,amikor a steam topikja is a technila mess dolgokkal van tele.
De vannak nagy pénzes projektek is amik szintén moslékok Pubg, Ark survival pl...pedig ők nem 5 ft-ból dolgoznak... -
RudY
addikt
Nem érdemes tovább csavargatni a versus témát, PC-n nyilvánvalóan szebbnek és részletesebbnek kell(ene) lennie, de a jelenlegi verzió egyelőre eléggé sántikál és nemcsak a futtatási problémák miatt.
One X-re 1 éve jelent meg, itt van DF análizálás, friss PC-s guru3d teszt konfiggal és kártyákkal. Hogy mi szükséges a 4K (ultra vagy high melletti) 30-60 fps-hez #40278
Ha ez össze van vetve az X árával, akkor jogosan lehet reklamálni a rockstar-nál, mert elég savanyú a helyzet, messze nem hozza azt a többletet, amire számítani általában több program esetében is...főleg úgy, hogy 1 év eltelt a konzolos kiadás óta.Plusz egy mai anyag: Red Dead Redemption 2 4K Comparison - PC / PS4 Pro / Xbox One X.
-
bozont
veterán
Nyilván akit nem zavar a teljesen low grafika annak tovább tart egy hardver. De látszik a videókon is mennyire limitálnak azok a procik. Részemről vegyesen a med/high az alja, ha már lejjebb kell menni a beállításokkal akkor csereérett ami szűk keresztmetszet. Mint most az i5 4690k, pedig 1440p-ben játszom.
Mondjuk a Rome az pont elég szenvedősnek tűnik, 20fps az elég gyenge. Még ha meglenne a 30+, de a Bf1 is nagyon gyenge, teljesen laggol a játék miközben a 6870 unatkozik (bár lehet az 1GB vram is szűkös már). Én budget gébpe sem ajánlok már i5 2500 vagy i7 2600 alatt. -
Edorn
senior tag
Hát igencsak van mit bepótolni, meg újrajátszani normális grafikai beállításokkal...
Legújabb játékok általában nem érintenek 2-3 évig, mert sosem szoktam full áron venni semmit, csak ha már nagyon leárazták... (kivétel a TotalWar sorozat, amit megjelenés napján mindig hozza a postás... :-) ) -
proci985
MODERÁTOR
hat, en meg nagyon is, csak tudni kell mit nezni.
harom jatek van az idobol, ami nem skalazodott. az egyik a crysis, a masik a supreme commander (bar az strategia), a harmadik meg a sacred 2 (aminel valami idiota okbol 32bites exet forditottak csak).
Far Cry 2 pl alig nez ki rosszabbul, mint a Crysis1, cserebe 5760x1080on kikapcsolt CF mellett is 60fpst tud vele a 290X, pedig a maga idejeben a 3870en mindketto eleg rosszul futott (csak a Far Crynak a 0,5GB VRam nem volt sehova eleg).
-
#00137984
törölt tag
PC játékokban nálam a FullHD/60 FPS szint elérése jelentett nagy katarzist, majd a 100Hz-es képfrissités...
Na, de mindig az elején kell kezdenem. Persze a Crysis első részét még akadozó 40-24 FPS képkockasebességen játszottam.
A játék végén, az anyahajó fedélzetén nem csak a karakterem fagyott le és állt meg pillanatokra, hanem a HD3850 konfigomnak ennyi futotta az erejéből. Az is hatalmas élmény volt, hogy állva maradt a játék befejezéséig. Most ezt újra átélhetném a Raytracing bekapcsolása esetén. Inkább neeeeem...
-
Át kell nevezni a topicot AMD vs INTEL vs NVIDIA vs PC vs KONZOL-ra és máris jó lesz.
Egyébként meg ez nem csak úgy "bejött", hanem komoly téma... amikor a nyugati sajtó is csak hüledezik az új hardver árakon és húzza a száját meg mondja hogy hát ezt így vegye meg az aki kitalálta, az minden csak nem random PC bashing.
Mellesleg én magam is PC keménymag közé sorolom magam, mondjuk már egyre kevésbé... mert azért van a józan ész is, nem csak a keménymagozás.
-
Egyelőre techdemózni akarják a RT-et, tolják ezerrel a játékos képébe. Ha leül a hájp, gondolom oda teszik a fícsört ahova való és ahol akár egy 4k-s képen se zavar sokat, mert csak azt számoltatják vele, amit muszáj.
Aki meg az ékszerbolt budijában akar 100fps-t elérni, az visszaveszi a felbontást 640*480-ra.
-
core i7
addikt
Else indulna
Megjegyzés: *Please note that, in addition of being below minimum configuration, some processors may be incompatible with the game or some specific features as stated below: - Processors without SSE 4.X Instruction Set (deployed in 2006) - Processors without AVX Instruction Setforrás:gépigény.hu
Q6600 ba még SS.4.x sincs nem hogy AVX
2.gen Intel legalább kell habár nemtom AVX nélkül elindul-e
-
-
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Távol álljon tőlem, hogy ezt védjem, de alapvetően borzasztóan nehéz zárt middleware-eken keresztül effekteket építeni egy játékba úgy, hogy azok az effektek probléma nélkül is fussanak és még gyorsak is legyenek. Jellemzően csak a problémamentesség sikerül, vagy az sem. Ezért hülyeség már a GameWorks koncepciója is, hiszen nyílt formában ugyanaz sokkal gyorsabb lehetne.
Az pedig, hogy a kamera megjelenít valamit, nem biztos, hogy valóban ki is lesz számolva a benchmarknál. Persze itt az Ansel bezavarhat, ez nem véletlenül egy kritikus tényező a játékoknál. Ennek az integrálását ugyanis kegyetlenül el lehet rontani (és hajlok afelé, hogy az FFXV esetében kötöttek kompromisszumokat a működés érdekében), és ha az adott motor nincs igazán felkészítve erre, akkor rengeteg olyan kényszerű döntést igényel, amely még az Ansel nélküli futtatás sebességét is radikálisan csökkenti. És itt visszatérünk oda, hogy nem volt idő vagy szimplán humánerőforrás normális portot tervezni. Mert ezek a problémák kezelhetők, csak programozókat kell ráállítani, amely programozók persze a Square Enixen belül már az EIDOS Labs részlegén dolgoznak. Egy csak konzolokon jártas csoport nem feltétlenül tud jó minőségű PC-s portot kreálni. Ez pedig nem feltétlenül az NV hibája, hiszen a Square Enix hülyeséget csinál azzal, hogy a PC-ben valamennyire is jártas szakembereket elviszi nyugatra, de a keleti játékok portolását már nem adja oda nekik. Az NV-nek maximum annyi esze lehetett volna, hogy nem csak middleware-eket ad, hanem szakembereket is, de a GameWorks modellben beálltak arra, hogy a szakemberek már nem kellenek, mert könnyen integrálható formában szállítják az effekteket. Az a kommunikáció megy félre a médiában, hogy ettől mindenki jól optimalizált, gyors portokat várt, holott már magába a koncepcióba van kódolva a rossz sebesség.
Persze rácsodálkozunk megint, hogy jött egy GameWorks cím, és az effektek bekapcsolása után egyáltalán nem olyan, amilyenre számítottak a PC-s játékosok. Persze értem én, a remény hal meg utoljára, de alapvetően maga a zárt kód lehetetleníti el az egész rendszert attól, hogy gyorsan fusson. Nem véletlen, hogy amíg a Far Cry 4 tele volt GameWorksszel, addig a Far Cry Primal csak azért csúszott egy hetet PC-n, hogy lejárjon a szerződés, így ne kelljen GameWorksöt rakni bele. A Far Cry 5 pedig már ott tart, hogy GPUOpennel készül. Persze oké, az Ubisoft más kategória, azért nekik még mindig elég nagy a tapasztalatuk a PC-ben, míg mondjuk az Square Enix keleti stúdiói kizárólag konzol fókuszúak. Ők egyszerűen nem feltétlenül képesek többre önmaguktól.
-
Televan74
nagyúr
Az FFXV Nvidia kártyákra lett írva és ott sem beszélhetünk minőségi portolásról.Ez a játék AMD és az Nvidia kártyákon szarul fog futni,csak zöldekén kevésbé szarul. Bár nem ok a dolog hogy egy 1080p/60fps -hez GTX1080 kell.Majd kíváncsi leszek a játékhoz kiadott driverekre és talán egy két patch is befigyel,bár a javítgatások nem nagyon jellemzőek a FF játékokra.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Itt eleve ott hibázol, hogy százalékban mérsz és nem ms-ban. A fejlesztők utóbbit használják, vagyis egy adott feladat hány ms a CPU-n és hány ms a GPU-n. Amelyik kisebb az a jobb. Ez azért fontos, mert a százalékos érték nagyon becsapós, ugyanis nem azt méri, hogy mennyire volt terhelve a proci, hanem azt, hogy meddig nem futtatta az idle folyamatot. Ettől még könnyen lehet, hogy az adott program terhelése abból a 88%-ból csak 20-30% volt, és akkor rögtön teljesen hibás feltételezésből indulsz ki, hogy a prociban már nincs több, holott ha performance counterrel néznéd, akkor látnád, hogy mennyi szabad erőforrás van még. Az persze az API-któl függ, hogy kihasználható-e vagy sem.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A Battlefront 2 a PC-n is 40 játékost enged. Az oka ennek a balance. A motor tudna 80-at is kezelni, de a tervezett pályák nem feltétlenül jók ennyi játékosnak. Azt meg ne hidd, hogy itt a játékosok felé egyenként szinkronizálnak minden multiplayer elemet. Ha így tennének, akkor rég nem működne a játék semmin.
A konzolon nem a 60 fps a cél. Bőven el tudnák érni, mert csak paraméterezés kérdése, de az a helyzet, hogy a játékosbázis sokkal inkább szereti a grafikát, mint a 60 fps-t. Ezért optimalizálnak 30 fps-re, mert úgy jobb grafikát tudnak biztosítani.
Nehogy azt hidd, hogy a következő kör más lesz. Itt vannak a konzolok lassan öt éve, és végre minden stúdió olyan motort írt, ami rengeteg CPU-s számítást átrakott a GPU-ra. Még az Ubisoft is a Far Cry 5 új Dunia motorjával, aminél a LOD-olást, a cullingot, a stitchinget, vagy a height field terrain leképezését már nem a CPU csinálja, hanem a GPU. És nem csak részben, hanem 100%-ban GPU compute a kód, zéró a kifejtett terhelése a CPU-ra. Innen nem fognak visszafordulni, hogy akkor inkább legyen a CPU erős, és ne a GPU, mert akkor megint lesz egy öt éves ciklus, amikor mindent vissza kell írni a CPU-ra. Ez ráadásul értelmetlen, mert sokkal rosszabb hatásfokú egy processzormag egy multiprocesszornál.
-
-
Raggie
őstag
A kis input laggos TN-film monitor és jó egér párosítás az igez, de pont a VGA-ban nem igazán látom ezt.
pl.:
AMD esports(RX560)
Best eSports graphics card: Nvidia GeForce GTX 1050 TiNem sok e-sportos emberkét ismerek, de a fiatalabb generációból származó ismerőseimtől szerzett infók alapján az esportosok nem csak a sok FPS miatt vesznek minden grafikai beállítást miniumra, hanem hogy a lehető legkevesebb legyen a zavaró csicsa és effekt. Természetesen fontosa magas FPS is, szintén az input lag és a reakció idő csökkentésének érdekében.
-
HSM
félisten
Ezek ha nem tévedek, mind DX11-es motorok, DX12 kiegészítéssel. Nálam ez nem a "normálisan" használt DX12.
Nálam az számít annak, amikor a leképezőt alapból DX12-re írták, mindenféle DX11 optimalizáció, korlátok és hasonlók nélkül. Tehát amikor a motor elejétől a végéig a DX12 igényeihez és lehetőségeihez van szabva, nem pedig egy ízig-vérig DX11 rendszer végére van csak rábökve egy DX12 futószalag.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Nem látok semmi különlegeset a Wildlands videóban. Ez az eső teljesen átlagos. Szimpla specular az egész. Ennek a megvalósítása a hardver oldalán nem probléma. Alig kerül teljesítménybe. A gondot sokkal inkább a specular aliasing jelenti, ami ellen nehéz jól védekezni, tehát hiába rohadt olcsó az effekt maga, olyan shimmering-fesztivál lesz a kép, hogy attól sírva fakadna mindenki. Emiatt szokás a dizájnokon változtatni, jelen esetben visszafogni az esőt, mert lehet, hogy videón széttömörítve nem jön át az aliasing probléma, de normál renderben már fájdalmas lehet a helyzet, és nem igazán lehet ellene védekezni.
Ennek nem sok köze van az NV middleware-jeihez. Nyilván az Ubi okkal választotta az új projektjeihez az Intel-t vagy az AMD-t, de biztos nem a Wildlands esője volt az az ok.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Azon a szinten vagyunk, amit az E3 demókban látni. Onnantól kezdve a fejlesztők művészi változásokat eszközölnek. Az E3 demók sem futnak ám más gépeken, mint amik otthon vannak a felhasználóknál.
Sokkal inkább ennek a szintnek a megugrása a cél, de nem fog menni a jelenlegi leképezőtechnológiákkal. Nyugodtan nézzétek meg, hogy miért nem:
Clustered vs. Light Trees - itt valós időben láthatod, hogy mennyivel többet számol a clustered.
Deferred+ vs. Clustered Forward - főleg amikor a tesszellációt bekapcsolja a végén, akkor óriási az előny a deferred+ javára.És a clustered amúgy nem egy lassú megoldás, sőt...
-
HSM
félisten
Pár apróbb helyreigazítás.
"Pár új modell bepakolásába sem halnának tán bele a fejlesztők."
Miután mindent modellt lebutítottak DX11-re, és letesztelték a sebességet, és minden jó, majd rakják vissza egy nem prioritás mód kedvéért és kezdjék elölről az egészet?"Elvileg alig kellene csökkenie a sebességnek nem igaz?"
Nem feltétlenül. A sebesség akkor nem csökkenne, ha van az adott PC-ben elég erős processzor, ami változik, hogy már nem csak ~1,5 szálon kell nagyon erősnek lennie, plusz amennyit a játék logikája kíván, hanem ha van egy 16 magos processzorod, akkor 16 mag fog tudni számolni, nem csak mondjuk 4. Ezenkívül kell egy megfelelően erős GPU is, mert a részletesebb jelenet arra is plusz terhet ró.
Ha az átlag gamernek van egy négymagos i5-je, és az már most a DX11 alatt is köhögve futtatja a játékot, akkor nem lesz látványos hatása a DX12-nek, mert nincs mit bevetni a pluszmunka elvégzésére, hiába lenne már rá lehetőség az API oldaláról.A 2009 Q1-es procin csak azt felejtetted el, hogy az elmúlt ~10 év legnagyobb technikai előrelépése volt kb. az az architektúra, aminek alapjait a mai napig használják, és nem mellékesen kb. minden tekintetben erősebb, mint a konzolok CPU-ja. Én is jöhetnék ilyen mókás dolgokkal, hogy 2010Q1-es a processzorom [link], és megfelelően többszálúsított kódokban nagyságrendileg egy 2017Q1-es i7 7700K sebességét hozza....
Igen, jól látod, a Crytek nagyot alkotott. Egyébként a Crysis3-asuk a mai napig az egyik legdurvább játék, ami a CPU megizzasztását illeti. Nem sok DX11 cím képes 12 szálra is skálázódni. [link] Ugyanakkor az is látszik, hogy még ennek a kivételes játéknak is messze van a skálázódása az ideálistól, a CPU használat mérő sem véletlen mutat a 6/6 szálas képen is csak 66%-ot, a 6/12-n pedig csak 45%-ot.
Ami a konzolokat illeti, azokban a túlzottan spórolósra vett CPU lett a durván korlátozó tényező. Azért vegyük észre, hogy 8 magon mindössze egy kétmagos modern i3 teljesítményét hozza. Ez elegendőnek tűnt mikor a konzolokat tervezték, de valahogy nem jött be az a GPU-gyorsított megoldás, ami tehermentesítette volna a CPU-t. Hogy ennek az-e az oka, hogy nem alkalmazkodtak kellőképpen a játékfejlesztők (idő --> pénz!!!), vagy maga a koncepció volt döglött, hát nem biztos, hogy valaha is ki fog derülni.
-
do3om
addikt
Nem tudom, én csak ilyen 25%-os teljesítménykülönbségekre meg hasonlókra emlékszem.
Ja ez meg is van, akkor még a dx12 javára volt említve
Ugyan már annyira Ő sem lehet naiv hogy mondanak egy elméleti számításigényt és azt úgy képzeli hogy majd szépen lejön a valós alkalmazásokban is.
Na mindegy nem kell hogy gyorsabb legyen elég ha láthatóan szebb -
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Most is így lesz. A DXIL 1.0-t nagyon gyorsan követi majd az 1.1 és az 1.2. Szóval a shader modell 6.0 befutásával gyorsan jön a 6.1 és a 6.2. A boldog békeidőknek hamarosan újra vége. Azért lassult le az egész, mert leváltották az fxc-t és a D3BC-t. Teljesen új alapokra helyezték az infrastruktúrát. Annyira jó alapokra, hogy az új dxc sokkal több dolgot támogat. Akár SPIR-V-be is befordítja a HLSL kódod.
Akinek anno a shader modellek gyors fejlődése nem tetszett, annak a PC-s közeljövő sem fog tetszeni.
-
-
HSM
félisten
"FX-6300 gyorsabb egy I5-től és az új Ryzen 3 1200 szintjén van."
Ezekszerint ezen a téren jól optimalizálták. Az FX6300-ban bőven van erő, ha kihasználják, csak DX11 alatt elég nehéz előhúzn belőle az egyszálú korlátai révén. Amúgy már a BF4 is szépen kamatoztatta a sok szálat, DX11 alatt 6-t, Mantle alatt 5-öt teljesen elfoglalt. Azért a tökéletesen elég volt az i5 elég erős, nekem inkább éppencsak elég volt a húzott i5-4690K, a bőventől még messze volt. -
keIdor
titán
Van marketint, csak még az is rossz. A kommunizmusra emlékeztet. [link]
Nem is volt nagy sikere, hanyagolni kéne az ilyeneket, mert ez az embereket a rossz múltra emlékezteti több országban. Sajnos láthatóan elég rossz a vezetőség, ha nem így lenne, eleve nem is süllyedtek volna le idáig.
Ez meglátszik a népszerűségükön és az anyagi helyzetükön is. -
Raggie
őstag
De attól még mert a fejlesztők java része pancser attól még nem kellene azt mondani, hogy nem lehet belőle sokkal többet kihozni, mert igenis van egy-két játék most is ami eléggé ütősre sikerült.
Erről beszélek én is, hogy most arányaiban több lett a szarabbul megírt, gyorsba fejlesztett program. Régebben kevesebb játék jött esetleg ki de azok minőségibb kóddal rendelkeztek. Legalábbis nekem ez a benyomásom.
A PC-konzol hardver erőviszonya jelentősen nem változott. Mindig is egy alsó és egy alsó közép kategóriás PC között ingadozik.
Nem friss és logaritmikus a skála(!), de ezt találtam erről:
LINKTehát én általánosságban inkább a fejlesztőket okolom. Most megkapták amit régóta szerettek volna, és kicsit úgy érzem, hogy nagyot akart a szarka de most nem bírja a farka... Szóval most náluk van a kontroll, de nem tudják eléggé kihasználni. Remélem, hogy egy-két év alatt kitanulják ezt is és lehet majd igazi fejlődést látni.
Egyébként ez tudható vol a DX12 előttről, amikor mindenki mondta, hogy ugyan több teljesítményt lehet kipréselni így majd a hardverekből, de pont a sokféleség és a teljesen újszerű programozás miatt ez sokkal nehezebb lesz, mint az egységesített DX11 öszvér meghajtójával. Szóval aki mindezt az emlékezetében tartotta az azért fenntartásokkal kezelte az összes közeljövőbeli csodavárást...
-
Habugi
addikt
"Megint elkéstek.."
Nem késtek el, csak..
"Az AMD elérhetővé tette a Radeon Software legújabb kiadását. A 16.5.2.1-es verziószámú meghajtócsomag elsődlegesen a Doom című játék kiadásra kerülő változatához készült, amihez az elmúlt héten már érkezett egy profil, de az ID Software az utolsó pillanatban még módosított a kódon, amit nem jelentettek le az AMD felé.." [link]
Biztos tök véletlenül.., most hogy napok kérdése és boltokban a Pascalok..
-
nonsen5e
veterán
-
FLATRONW
őstag
Mivel egy komplex konzolos eljárásról van szó, ezért a végeredmény nem lehet más mint csodálatos.
Ez legalább akkora marketing szarság, mint az NV féle volumetrikus fény teszalálása.
Nem mondható az hogy csúnya lenne a játék, de a szépségét kihangsúlyozni erős túlzás.
A kép méretaránya, a DOF, az alacsony látószög mind csak arra szolgál hogy elfogadható sebességgel fusson a játék.
Ez lesz a PC jövője? Remélem, hogy nem. -
Abu85
HÁZIGAZDA
Mert a PS4-en miért ne futna ugyanaz pár soros vertex shader, ami mozgatja a növényzetet?
Mit kell tesszellálnak 2D-s meshen? Komolyan kérdezem.
A PS4-en nem csak köd van, hanem god rays is. Ez a volumetrikus köd effektet eltompítja, de ettől jelen van. PC-n vagy ez vagy az aktiválható csak.
Nem kell ezt a programot megvédeni, hogy jó lett. Aki írta a motort és a leképező nagy részét az sem védte meg. Elment inkább az IW-hez dolgozni. -
HSM
félisten
Ez itt a baj. Marhára nem elég egy i3 egy komoly VGA alá.
Amit mutatni tudok kép, egy 290-es Radeonnal (900Mhz-en) BF4 multi, 64 fős szerver, Mantle-vel, max grafikán FHD-ben: [link]
Proci egy Intel i5 4690K, 4,4ghz-re húzva. Az is jól látható, hogy az átlagos CPU-használat majdnem 80%-os volt a 27 perces mérés alatt. Szerinted itt mit alkotott volna egy kétmagos i3 vagy Pentium? Szvsz leginkább semmit.
Amúgy a Crysis 3-ban is vannak pályák, pl. a Welcome To The Jungle, ahol szintén a 4,4Ghz-es procival is jó, ha megvan az 50FPS, amikor belegázolsz a fűbe, olyan CPU-limit van, hogy csak győzd nézni.
[link]
Mindkét képen 94% a teljes CPU-kihasználtság, megörökítette az OSD.Ha bemész a fűbe, még jobban lezuhan az FPS, ilyen 30-40-re is. Na, ott is mit csinál az I3/Pentium feleennyi nyers erővel? Semmi jót...
És ez csak két kiragadott mérés, amiről épp volt kéznél képem.... De pl. egy GTA4 alá már az 5850-es Radeonomalá is kellett a négymagos proci, lehetőleg húzva.
-
Ren Hoek
veterán
Kétélű a dolog... ennyi. Lehet valaki egy feature miatt vesz új kártyát. Viszont az NV szépen játszik a lapokkal, és pont úgy lecseréld a Keplert/Fermit mert azokon már nem futnak olyan jól a játékok. Ez lesz majd a Maxwellel is ha kijön a Pascal.
Persze vezető pozícióból könnyű ezt játszani.
-
Feen
csendes tag
-
HSM
félisten
Ez nem a képernyőpanel technológiáján múlik, hanem a hozzá tartozó elektronikán.
Vannak gyors IPS-ek is, ahogy lassú TN-ek és fordítva is. A ms-es érték egész más paraméter, az a pixel színváltásának sebességét írja le, semmi köze az input laghoz, ami azt mutatja, mennyi idő telik el, mire a monitor elkezdi megjeleníteni a képet azután, hogy a számítógépedet elhagyta.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- Honor 200 Pro - mobilportré
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Intel Core i3 / i5 / i7 / i9 10xxx "Comet Lake" és i3 / i5 / i7 / i9 11xxx "Rocket Lake" (LGA1200)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Motorolaj, hajtóműolaj, hűtőfolyadék, adalékok és szűrők topikja
- Fotók, videók mobillal
- Le Mans Ultimate
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Xbox Series X|S
- További aktív témák...
- Samsung Galaxy S23, 8/128 GB, Kártyafüggetlen
- Bomba ár! Dell Latitude E7240 - i7-4GEN I 16GB I 256SSD I 12,5" HD I HDMI I Cam I W10 I Garancia!
- AKCIÓ! Apple Macbook Pro 16" 2019 i7 9750H 32GB 500GB Radeon Pro 5300M hibátlan működéssel
- Kaspersky, McAfee, Norton, Avast és egyéb vírusírtó licencek a legolcsóbban, egyenesen a gyártóktól!
- BANKMENTES részletfizetés Noblechairs HERO RL valódi bőr Gamer Szék
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest