- Magisk
- Samsung Galaxy A72 - kicsit király
- MIUI / HyperOS topik
- Ennyibe kerülnek a Huawei Pura modellek Európában
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- Fotók, videók mobillal
- Android szakmai topik
Hirdetés
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Senua's Saga: Hellblade II - Íme a végleges gépigény
gp A folytatás megjelenéséig kicsivel több mint két hetet kell már csak várnunk.
-
Megbírságolták a Razert a Zephyr maszkok miatt
ph A cég elég olcsón megússza az ügyfelei félrevezetését, de az üdvözlendő, hogy az Egyesült Államok hatóságai nem siklottak el az ügy felett.
Új hozzászólás Aktív témák
-
HSM
félisten
Ez nem a képernyőpanel technológiáján múlik, hanem a hozzá tartozó elektronikán. Vannak gyors IPS-ek is, ahogy lassú TN-ek és fordítva is. A ms-es érték egész más paraméter, az a pixel színváltásának sebességét írja le, semmi köze az input laghoz, ami azt mutatja, mennyi idő telik el, mire a monitor elkezdi megjeleníteni a képet azután, hogy a számítógépedet elhagyta.
[ Szerkesztve ]
-
rocket
nagyúr
-
Feen
csendes tag
-
Ren Hoek
veterán
Kétélű a dolog... ennyi. Lehet valaki egy feature miatt vesz új kártyát. Viszont az NV szépen játszik a lapokkal, és pont úgy lecseréld a Keplert/Fermit mert azokon már nem futnak olyan jól a játékok. Ez lesz majd a Maxwellel is ha kijön a Pascal.
Persze vezető pozícióból könnyű ezt játszani.
-
HSM
félisten
Ez itt a baj. Marhára nem elég egy i3 egy komoly VGA alá.
Amit mutatni tudok kép, egy 290-es Radeonnal (900Mhz-en) BF4 multi, 64 fős szerver, Mantle-vel, max grafikán FHD-ben: [link]
Proci egy Intel i5 4690K, 4,4ghz-re húzva. Az is jól látható, hogy az átlagos CPU-használat majdnem 80%-os volt a 27 perces mérés alatt. Szerinted itt mit alkotott volna egy kétmagos i3 vagy Pentium? Szvsz leginkább semmit.
Amúgy a Crysis 3-ban is vannak pályák, pl. a Welcome To The Jungle, ahol szintén a 4,4Ghz-es procival is jó, ha megvan az 50FPS, amikor belegázolsz a fűbe, olyan CPU-limit van, hogy csak győzd nézni.
[link]
Mindkét képen 94% a teljes CPU-kihasználtság, megörökítette az OSD. Ha bemész a fűbe, még jobban lezuhan az FPS, ilyen 30-40-re is. Na, ott is mit csinál az I3/Pentium feleennyi nyers erővel? Semmi jót...És ez csak két kiragadott mérés, amiről épp volt kéznél képem.... De pl. egy GTA4 alá már az 5850-es Radeonomalá is kellett a négymagos proci, lehetőleg húzva.
[ Szerkesztve ]
-
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Mert a PS4-en miért ne futna ugyanaz pár soros vertex shader, ami mozgatja a növényzetet?
Mit kell tesszellálnak 2D-s meshen? Komolyan kérdezem.
A PS4-en nem csak köd van, hanem god rays is. Ez a volumetrikus köd effektet eltompítja, de ettől jelen van. PC-n vagy ez vagy az aktiválható csak.
Nem kell ezt a programot megvédeni, hogy jó lett. Aki írta a motort és a leképező nagy részét az sem védte meg. Elment inkább az IW-hez dolgozni.Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
FLATRONW
őstag
Mivel egy komplex konzolos eljárásról van szó, ezért a végeredmény nem lehet más mint csodálatos.
Ez legalább akkora marketing szarság, mint az NV féle volumetrikus fény teszalálása.
Nem mondható az hogy csúnya lenne a játék, de a szépségét kihangsúlyozni erős túlzás.
A kép méretaránya, a DOF, az alacsony látószög mind csak arra szolgál hogy elfogadható sebességgel fusson a játék.
Ez lesz a PC jövője? Remélem, hogy nem. -
nonsen5e
addikt
GTA V, Dying Light, Witcher 3, PCars, uborka játékokat, össze-vissza futó Fallout-ot már nem is írok, stb.., de mmo-k alatt is simán beeseget jóval 30 alá ha olyanja van, mint FFXIV.
Mindegyik elfut? Igen.
1080p / max beállításon (downsampling nélkül természetesen)? Nem.D4 klán: HunPH - invért privát rám
-
Habugi
addikt
"Megint elkéstek.."
Nem késtek el, csak..
"Az AMD elérhetővé tette a Radeon Software legújabb kiadását. A 16.5.2.1-es verziószámú meghajtócsomag elsődlegesen a Doom című játék kiadásra kerülő változatához készült, amihez az elmúlt héten már érkezett egy profil, de az ID Software az utolsó pillanatban még módosított a kódon, amit nem jelentettek le az AMD felé.." [link]
Biztos tök véletlenül.., most hogy napok kérdése és boltokban a Pascalok..
..játékokban a Depth of Field bizonyos szempontból olyan mint a zöldborsó.., szükség idején valami állat kitalálta hogy ehető...
-
Raggie
őstag
De attól még mert a fejlesztők java része pancser attól még nem kellene azt mondani, hogy nem lehet belőle sokkal többet kihozni, mert igenis van egy-két játék most is ami eléggé ütősre sikerült.
Erről beszélek én is, hogy most arányaiban több lett a szarabbul megírt, gyorsba fejlesztett program. Régebben kevesebb játék jött esetleg ki de azok minőségibb kóddal rendelkeztek. Legalábbis nekem ez a benyomásom.
A PC-konzol hardver erőviszonya jelentősen nem változott. Mindig is egy alsó és egy alsó közép kategóriás PC között ingadozik.
Nem friss és logaritmikus a skála(!), de ezt találtam erről:
LINKTehát én általánosságban inkább a fejlesztőket okolom. Most megkapták amit régóta szerettek volna, és kicsit úgy érzem, hogy nagyot akart a szarka de most nem bírja a farka... Szóval most náluk van a kontroll, de nem tudják eléggé kihasználni. Remélem, hogy egy-két év alatt kitanulják ezt is és lehet majd igazi fejlődést látni.
Egyébként ez tudható vol a DX12 előttről, amikor mindenki mondta, hogy ugyan több teljesítményt lehet kipréselni így majd a hardverekből, de pont a sokféleség és a teljesen újszerű programozás miatt ez sokkal nehezebb lesz, mint az egységesített DX11 öszvér meghajtójával. Szóval aki mindezt az emlékezetében tartotta az azért fenntartásokkal kezelte az összes közeljövőbeli csodavárást...
[ Szerkesztve ]
Clint Eastwood FTW
-
keIdor
titán
Van marketint, csak még az is rossz. A kommunizmusra emlékeztet. [link]
Nem is volt nagy sikere, hanyagolni kéne az ilyeneket, mert ez az embereket a rossz múltra emlékezteti több országban. Sajnos láthatóan elég rossz a vezetőség, ha nem így lenne, eleve nem is süllyedtek volna le idáig.
Ez meglátszik a népszerűségükön és az anyagi helyzetükön is.¡GLORIA A LAS PLAGAS!
-
HSM
félisten
"FX-6300 gyorsabb egy I5-től és az új Ryzen 3 1200 szintjén van."
Ezekszerint ezen a téren jól optimalizálták. Az FX6300-ban bőven van erő, ha kihasználják, csak DX11 alatt elég nehéz előhúzn belőle az egyszálú korlátai révén. Amúgy már a BF4 is szépen kamatoztatta a sok szálat, DX11 alatt 6-t, Mantle alatt 5-öt teljesen elfoglalt. Azért a tökéletesen elég volt az i5 elég erős, nekem inkább éppencsak elég volt a húzott i5-4690K, a bőventől még messze volt. -
Abu85
HÁZIGAZDA
Most is így lesz. A DXIL 1.0-t nagyon gyorsan követi majd az 1.1 és az 1.2. Szóval a shader modell 6.0 befutásával gyorsan jön a 6.1 és a 6.2. A boldog békeidőknek hamarosan újra vége. Azért lassult le az egész, mert leváltották az fxc-t és a D3BC-t. Teljesen új alapokra helyezték az infrastruktúrát. Annyira jó alapokra, hogy az új dxc sokkal több dolgot támogat. Akár SPIR-V-be is befordítja a HLSL kódod.
Akinek anno a shader modellek gyors fejlődése nem tetszett, annak a PC-s közeljövő sem fog tetszeni.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
do3om
addikt
Nem tudom, én csak ilyen 25%-os teljesítménykülönbségekre meg hasonlókra emlékszem.
Ja ez meg is van, akkor még a dx12 javára volt említve
Ugyan már annyira Ő sem lehet naiv hogy mondanak egy elméleti számításigényt és azt úgy képzeli hogy majd szépen lejön a valós alkalmazásokban is.
Na mindegy nem kell hogy gyorsabb legyen elég ha láthatóan szebbHa érdekel valami szerelési anyag írj privátot. Eladó Schneider Mágneskapcsoló 18,5kW/38A
-
Callisto
őstag
Ja. Csak itt most teljes paradigma váltás van. Ahhoz, hogy a DX12-t teljesen kihasználják el kell hagyni tulajdonképpen minden régit. Előző DX-eknél ezt nem kellett.
[ Szerkesztve ]
"A wise man can learn more from a foolish question than a fool can learn from a wise answer." - Bruce Lee
-
HSM
félisten
Pár apróbb helyreigazítás.
"Pár új modell bepakolásába sem halnának tán bele a fejlesztők."
Miután mindent modellt lebutítottak DX11-re, és letesztelték a sebességet, és minden jó, majd rakják vissza egy nem prioritás mód kedvéért és kezdjék elölről az egészet?"Elvileg alig kellene csökkenie a sebességnek nem igaz?"
Nem feltétlenül. A sebesség akkor nem csökkenne, ha van az adott PC-ben elég erős processzor, ami változik, hogy már nem csak ~1,5 szálon kell nagyon erősnek lennie, plusz amennyit a játék logikája kíván, hanem ha van egy 16 magos processzorod, akkor 16 mag fog tudni számolni, nem csak mondjuk 4. Ezenkívül kell egy megfelelően erős GPU is, mert a részletesebb jelenet arra is plusz terhet ró.
Ha az átlag gamernek van egy négymagos i5-je, és az már most a DX11 alatt is köhögve futtatja a játékot, akkor nem lesz látványos hatása a DX12-nek, mert nincs mit bevetni a pluszmunka elvégzésére, hiába lenne már rá lehetőség az API oldaláról.A 2009 Q1-es procin csak azt felejtetted el, hogy az elmúlt ~10 év legnagyobb technikai előrelépése volt kb. az az architektúra, aminek alapjait a mai napig használják, és nem mellékesen kb. minden tekintetben erősebb, mint a konzolok CPU-ja. Én is jöhetnék ilyen mókás dolgokkal, hogy 2010Q1-es a processzorom [link], és megfelelően többszálúsított kódokban nagyságrendileg egy 2017Q1-es i7 7700K sebességét hozza....
Igen, jól látod, a Crytek nagyot alkotott. Egyébként a Crysis3-asuk a mai napig az egyik legdurvább játék, ami a CPU megizzasztását illeti. Nem sok DX11 cím képes 12 szálra is skálázódni. [link] Ugyanakkor az is látszik, hogy még ennek a kivételes játéknak is messze van a skálázódása az ideálistól, a CPU használat mérő sem véletlen mutat a 6/6 szálas képen is csak 66%-ot, a 6/12-n pedig csak 45%-ot.
Ami a konzolokat illeti, azokban a túlzottan spórolósra vett CPU lett a durván korlátozó tényező. Azért vegyük észre, hogy 8 magon mindössze egy kétmagos modern i3 teljesítményét hozza. Ez elegendőnek tűnt mikor a konzolokat tervezték, de valahogy nem jött be az a GPU-gyorsított megoldás, ami tehermentesítette volna a CPU-t. Hogy ennek az-e az oka, hogy nem alkalmazkodtak kellőképpen a játékfejlesztők (idő --> pénz!!!), vagy maga a koncepció volt döglött, hát nem biztos, hogy valaha is ki fog derülni.
[ Szerkesztve ]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Azon a szinten vagyunk, amit az E3 demókban látni. Onnantól kezdve a fejlesztők művészi változásokat eszközölnek. Az E3 demók sem futnak ám más gépeken, mint amik otthon vannak a felhasználóknál.
Sokkal inkább ennek a szintnek a megugrása a cél, de nem fog menni a jelenlegi leképezőtechnológiákkal. Nyugodtan nézzétek meg, hogy miért nem:
Clustered vs. Light Trees - itt valós időben láthatod, hogy mennyivel többet számol a clustered.
Deferred+ vs. Clustered Forward - főleg amikor a tesszellációt bekapcsolja a végén, akkor óriási az előny a deferred+ javára.És a clustered amúgy nem egy lassú megoldás, sőt...
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Nem látok semmi különlegeset a Wildlands videóban. Ez az eső teljesen átlagos. Szimpla specular az egész. Ennek a megvalósítása a hardver oldalán nem probléma. Alig kerül teljesítménybe. A gondot sokkal inkább a specular aliasing jelenti, ami ellen nehéz jól védekezni, tehát hiába rohadt olcsó az effekt maga, olyan shimmering-fesztivál lesz a kép, hogy attól sírva fakadna mindenki. Emiatt szokás a dizájnokon változtatni, jelen esetben visszafogni az esőt, mert lehet, hogy videón széttömörítve nem jön át az aliasing probléma, de normál renderben már fájdalmas lehet a helyzet, és nem igazán lehet ellene védekezni.
Ennek nem sok köze van az NV middleware-jeihez. Nyilván az Ubi okkal választotta az új projektjeihez az Intel-t vagy az AMD-t, de biztos nem a Wildlands esője volt az az ok.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
HSM
félisten
Ezek ha nem tévedek, mind DX11-es motorok, DX12 kiegészítéssel. Nálam ez nem a "normálisan" használt DX12. Nálam az számít annak, amikor a leképezőt alapból DX12-re írták, mindenféle DX11 optimalizáció, korlátok és hasonlók nélkül. Tehát amikor a motor elejétől a végéig a DX12 igényeihez és lehetőségeihez van szabva, nem pedig egy ízig-vérig DX11 rendszer végére van csak rábökve egy DX12 futószalag.
[ Szerkesztve ]
-
Raggie
őstag
A kis input laggos TN-film monitor és jó egér párosítás az igez, de pont a VGA-ban nem igazán látom ezt.
pl.:
AMD esports(RX560)
Best eSports graphics card: Nvidia GeForce GTX 1050 TiNem sok e-sportos emberkét ismerek, de a fiatalabb generációból származó ismerőseimtől szerzett infók alapján az esportosok nem csak a sok FPS miatt vesznek minden grafikai beállítást miniumra, hanem hogy a lehető legkevesebb legyen a zavaró csicsa és effekt. Természetesen fontosa magas FPS is, szintén az input lag és a reakció idő csökkentésének érdekében.
[ Szerkesztve ]
Clint Eastwood FTW
-
Egon
nagyúr
-
A bányászat elvileg lefelé tolná a bányászott kriptopénz értékét, sajnos még mindíg rengeteg a sültbolod, aki ebbe valós pénzt fektet. (Érthető, Kínából hagyományos úton nem lehet nagy pénzeket kitolni, erre használják a kriptókat)
30€ Meta store bónusz Quest headset aktiváláshoz, keress priviben :)
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A Battlefront 2 a PC-n is 40 játékost enged. Az oka ennek a balance. A motor tudna 80-at is kezelni, de a tervezett pályák nem feltétlenül jók ennyi játékosnak. Azt meg ne hidd, hogy itt a játékosok felé egyenként szinkronizálnak minden multiplayer elemet. Ha így tennének, akkor rég nem működne a játék semmin.
A konzolon nem a 60 fps a cél. Bőven el tudnák érni, mert csak paraméterezés kérdése, de az a helyzet, hogy a játékosbázis sokkal inkább szereti a grafikát, mint a 60 fps-t. Ezért optimalizálnak 30 fps-re, mert úgy jobb grafikát tudnak biztosítani.
Nehogy azt hidd, hogy a következő kör más lesz. Itt vannak a konzolok lassan öt éve, és végre minden stúdió olyan motort írt, ami rengeteg CPU-s számítást átrakott a GPU-ra. Még az Ubisoft is a Far Cry 5 új Dunia motorjával, aminél a LOD-olást, a cullingot, a stitchinget, vagy a height field terrain leképezését már nem a CPU csinálja, hanem a GPU. És nem csak részben, hanem 100%-ban GPU compute a kód, zéró a kifejtett terhelése a CPU-ra. Innen nem fognak visszafordulni, hogy akkor inkább legyen a CPU erős, és ne a GPU, mert akkor megint lesz egy öt éves ciklus, amikor mindent vissza kell írni a CPU-ra. Ez ráadásul értelmetlen, mert sokkal rosszabb hatásfokú egy processzormag egy multiprocesszornál.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Callisto
őstag
Nem azrté pakolják át GPU-ra, mert alkalmazkodni kell a konzolokhoz. Már előtte GPU-ra pakolgattak egy jó pár dologt. Nyilván ha adott feladatra hatékonyabb a GPU, akkor azzal hajtják végre. Hülyeséget ne beszéljünk már.
"A wise man can learn more from a foolish question than a fool can learn from a wise answer." - Bruce Lee
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Itt eleve ott hibázol, hogy százalékban mérsz és nem ms-ban. A fejlesztők utóbbit használják, vagyis egy adott feladat hány ms a CPU-n és hány ms a GPU-n. Amelyik kisebb az a jobb. Ez azért fontos, mert a százalékos érték nagyon becsapós, ugyanis nem azt méri, hogy mennyire volt terhelve a proci, hanem azt, hogy meddig nem futtatta az idle folyamatot. Ettől még könnyen lehet, hogy az adott program terhelése abból a 88%-ból csak 20-30% volt, és akkor rögtön teljesen hibás feltételezésből indulsz ki, hogy a prociban már nincs több, holott ha performance counterrel néznéd, akkor látnád, hogy mennyi szabad erőforrás van még. Az persze az API-któl függ, hogy kihasználható-e vagy sem.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Callisto
őstag
-
Televan74
nagyúr
Az FFXV Nvidia kártyákra lett írva és ott sem beszélhetünk minőségi portolásról.Ez a játék AMD és az Nvidia kártyákon szarul fog futni,csak zöldekén kevésbé szarul. Bár nem ok a dolog hogy egy 1080p/60fps -hez GTX1080 kell.Majd kíváncsi leszek a játékhoz kiadott driverekre és talán egy két patch is befigyel,bár a javítgatások nem nagyon jellemzőek a FF játékokra.
Amikor nincs remény! Jusson eszedbe nincs isten, csak én!
-
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Távol álljon tőlem, hogy ezt védjem, de alapvetően borzasztóan nehéz zárt middleware-eken keresztül effekteket építeni egy játékba úgy, hogy azok az effektek probléma nélkül is fussanak és még gyorsak is legyenek. Jellemzően csak a problémamentesség sikerül, vagy az sem. Ezért hülyeség már a GameWorks koncepciója is, hiszen nyílt formában ugyanaz sokkal gyorsabb lehetne.
Az pedig, hogy a kamera megjelenít valamit, nem biztos, hogy valóban ki is lesz számolva a benchmarknál. Persze itt az Ansel bezavarhat, ez nem véletlenül egy kritikus tényező a játékoknál. Ennek az integrálását ugyanis kegyetlenül el lehet rontani (és hajlok afelé, hogy az FFXV esetében kötöttek kompromisszumokat a működés érdekében), és ha az adott motor nincs igazán felkészítve erre, akkor rengeteg olyan kényszerű döntést igényel, amely még az Ansel nélküli futtatás sebességét is radikálisan csökkenti. És itt visszatérünk oda, hogy nem volt idő vagy szimplán humánerőforrás normális portot tervezni. Mert ezek a problémák kezelhetők, csak programozókat kell ráállítani, amely programozók persze a Square Enixen belül már az EIDOS Labs részlegén dolgoznak. Egy csak konzolokon jártas csoport nem feltétlenül tud jó minőségű PC-s portot kreálni. Ez pedig nem feltétlenül az NV hibája, hiszen a Square Enix hülyeséget csinál azzal, hogy a PC-ben valamennyire is jártas szakembereket elviszi nyugatra, de a keleti játékok portolását már nem adja oda nekik. Az NV-nek maximum annyi esze lehetett volna, hogy nem csak middleware-eket ad, hanem szakembereket is, de a GameWorks modellben beálltak arra, hogy a szakemberek már nem kellenek, mert könnyen integrálható formában szállítják az effekteket. Az a kommunikáció megy félre a médiában, hogy ettől mindenki jól optimalizált, gyors portokat várt, holott már magába a koncepcióba van kódolva a rossz sebesség.
Persze rácsodálkozunk megint, hogy jött egy GameWorks cím, és az effektek bekapcsolása után egyáltalán nem olyan, amilyenre számítottak a PC-s játékosok. Persze értem én, a remény hal meg utoljára, de alapvetően maga a zárt kód lehetetleníti el az egész rendszert attól, hogy gyorsan fusson. Nem véletlen, hogy amíg a Far Cry 4 tele volt GameWorksszel, addig a Far Cry Primal csak azért csúszott egy hetet PC-n, hogy lejárjon a szerződés, így ne kelljen GameWorksöt rakni bele. A Far Cry 5 pedig már ott tart, hogy GPUOpennel készül. Persze oké, az Ubisoft más kategória, azért nekik még mindig elég nagy a tapasztalatuk a PC-ben, míg mondjuk az Square Enix keleti stúdiói kizárólag konzol fókuszúak. Ők egyszerűen nem feltétlenül képesek többre önmaguktól.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Crytek
veterán
-
nagyúr
Olvasd el a Witcher 3 fejlesztésének a történetét aztán rájössz miért nem nézhet ki úgy egy RPG még, mint a Crysis.
Valahol a neten fellelhető... bár igaz ott más relációban, ugye az E3 demókhoz képesti butulás téma...[ Szerkesztve ]
Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- Tudományos Pandémia Klub
- PlayStation 5
- Elektromos autók - motorok
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- Medence topik
- Autós topik
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Magisk
- További aktív témák...
- EDIFIER R1700BTS hangfal pár makulátlan, új állapotban, 2 év hivatalos garanciával, alkalmi áron
- LG OLED55B23LA 2 Év GYÁRI GARANCIA
- Apple iPhone XR 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Gamer PC , i7 12700KF , RTX 3080 Ti , 64GB DDR5 , 960GB NVME , 1TB HDD
- Intel PC , i5 8500 , 1660 6GB , 32GB DDR4 , 512GB NVME , 500GB HDD
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest