- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Profi EKG-s óra lett a Watch Fitből
- Honor 400 Pro - gép a képben
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
- Honor Magic7 Pro - kifinomult, költséges képalkotás
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Milyen okostelefont vegyek?
- Telekom mobilszolgáltatások
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- India felől közelít egy 7550 mAh-s Redmi
-
Mobilarena
A S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl egy nyílt világú, belső nézetű, lövöldözős játék, amelyet az ukrán GSC Game World fejlesztett. A THQ megunta a fejlesztők szerencsétlenkedését és 2007 márciusában kiadta.
Új hozzászólás Aktív témák
-
izsooistvan1
lelkes újonc
-
Laris2
senior tag
válasz
' Tzs , #17162 üzenetére
Szerintem elértetted a dolgokat, a SoC x64 mod és a fordítás van linkelve
Alatta a pár hete elkészült STALKER CLEAR SKY LAST FALLOUT OVERHAUL-ról egy kis előzetes. Ez is egy az egyben vanília, de tényleg csak sorban
A CoP-ra nem készült 64-es változat, bár én apszolute nem vagyok CoP rajongó. (nincs benne erőmű, "zóna" A munkáról, ne hidd, már van rutinom benne, pár óra fordítás, majd átnyálazom a lényegre figyelve és kész. Nekem ez csak hobbiszerűség. -
Laris2
senior tag
válasz
' Tzs , #17152 üzenetére
Már beleírtam értelmezve, És lassan a végére is érek, és aszem elkaptam a fonalat, mert Scar ficsuszt mutat mindenkinek, amikor előkapja a fegyverét. Erre emlékszem, egy régebbi sikeres végigjátszásból. És a végigjátszás elvisz az erdőbe, a kapott feladatok, és megszerzett PDA-k doksik az irányadók. Egyébként sem mehetünk idő előtt egyes fontos pályákra, nem enged a játék, csak ha teljesítjük a megelőző feladatokat. Gyakorlatilag három fő feladat van a játékban. 1., A 6 zsoldos doksi megszerzése. 2., A három jómadár életre keltése, ezek egyszerűek. 3., Fakenek megszerezni az összes átjárót. Itt le kell mennünk az 5-ös laborba, és a metrónál jobbra közel lesz egy kis felső szint, létrán kell felmenni lesz ott egy doksi, és egy tündér műtárgy. Valamint a kezdő pályán mielőtt a monolith vezérlőbe teleportálnánk, oda vissza kell jutni, az ásatás felső szintjéről, és az egyik csille alagút megadja az összes átjárót. Ezután Fake, majd a bárban azigazi Strelok vár ránk. Mellék küldetés Szaharovtól, ez átnyúlik a második részbe, kell neki egy doksi az x6-ból, az x18- ból és az x8- ból 5 vagy 6, de jelez a játék ha megvannak. 8db irányító agy, és három rettegés szem, ezeket a szarkofágban lehet megszerezni az agyakat Zulu adja. Nagyvonalakban kb ennyi.
-
-
speki1982
tag
válasz
' Tzs , #17097 üzenetére
Ahhh, belinkelhetem, de visszavonom a korábbiakat. Mindent jól csináltam, de Lukasht a raktárakon megölték, hiába irtottam az ellent, egy későbbi monolitos támadásnál eltűnt és hiába jelzi egy feladatmegoldásnál a marker a helyét, Lukash nincs ott, csak zombik...
Tele van hibával a játék sajnos, hiába követem a végigjátszást, sza..se ér... kár volt bele az időmet fecsérelni
-
speki1982
tag
válasz
' Tzs , #17089 üzenetére
Simán felment, a telepítőben nem pipáltam ki a trainert meg az ilyeneket, rá a magyarítás, és kész! Megy, mint atom, játék közben minimális a crash, egyedül kilépéskor fagy le a játék állandöan, a feladatkezelőböl kell kilöni az xrengine-t.
Bosszantó, de nem befolyásolja a játékmenetet. Egész jó kis mod, ha tudja az embert, mit játszik 😀 Emlékszem, mi
bénázás volt az első alkalommal, de így már joval tisztább, jó a forditás, van jó végigjátszás, a tapasztalat is van, és a visszaolvasás is működik, ha valami nem megy 😀A játék végét várom, a második részt, amikor lehet császkálni a párhuzamos vilagokban meg a föld alatt, az legutóbb kimaradt, mert agyf@sz volt, meg ideg, mert semmit seértettem a játékmenetből.
-
Timstrike
tag
válasz
' Tzs , #17032 üzenetére
Ha a játékról érdeklődsz itt van [link] , a magyarítást meg a Laris2 linkelte.
Laris2:Tudom kezelni a babát mert már 2018-ban megtetszett a mód és végigjátszottam.
Még nem próbáltam a teleportot mivel eszemben jutott,hogy jó lenne ha megoldanék mindent a Kordon meg Szeméttelepen mert ha elfelejtem akkor Rostokból már nem tudok ide visszatérni.Mindjárt kiprobálom. -
Laris2
senior tag
válasz
' Tzs , #16999 üzenetére
Talán annyit, hogy több száz tudós stabilizálni próbálta az eléggé instabil zónát négy erre a célra kifejlesztett műtárgyal. De ezeket ellopták, és a helyettessítésükre gyártottak, még nagyobb káoszt okoztak a zónában. Pl nagyobb fémtárgyak mentén furcsa időutazásra alkalmas anomáliák jelentek meg, ill tűntek el. Természetesen, csak a zónán belül. Érdekessége ezeknek a teleportoknak, ha a múltból érkező embereket, vagy állatokat megöljük, az lesz, hogy ezeknek mintha visszapörögne az életük és átalakulnak más lényekké, némelyikük többször is. Feladatunk megtalálni, és visszavinni a rendeltetési helyükre a műtárgyakat. A végén megtudjuk, hogy mikor is játszódott ez a történet, és egy tőmondatban azt is mi is az, ami jellemző a zónára.
A játék jelentősen meg lett gyengítve, mivel az eredeti nehézségéhez egy átlagos hard core játék is csak óvodás játék lenne. (engedte a játék) Szinte meg sem lehet halni benne.
Nem tudom, az angol fordítást javították-e 2 éve még nem volt játszható vele.
Ui: a magyarításban minden fontos infó, ami segít a végigjátszásban, megtalálható a játékhoz. -
Laris2
senior tag
válasz
' Tzs , #16995 üzenetére
Szia, Boldog karácsonyt,......meg mindenkinek.
Nem végjáték, hanem szabadjáték küldetésekkel. Ennek célja, megismerni a pályákatt, ami segítséget nyújt a harmadik befejező részhez.chrisk Két magyarítás is van az ST2-höz (AMK-s, és AA-s) Ha mégsem megy, akkor a dimos.scripts fájl lehet hibás. (nem léptet a zenéhez, amikor letéped a mandragórát) Azt javaslom, cseréld le az egész scripts fájlt, addig, amíg túljutsz ezen a feladaton.
-
Laris2
senior tag
válasz
' Tzs , #16952 üzenetére
1., Kicsomagolod a játékot, ez helyből egy hiányos angol szövegű.
2., A kicsomagolt gamedata és bin mappát bemásolod a 6-os alap SoC gyökér mappába.
3., Felülírod a magyarításommal, és kész.
Nem kell semmilyen "folt" NS-hotfix. Ezek a javítások benne vannak a fordításban.
Van benne spawn menü, ezzel vigyázz, küldetés elemeket ne vegyél föl, mert csúnyán befaragsz vele. Én megtapasztaltam. ( tiszta véletlenül még az elején felvettem az egyik Last Day-os laptopját, majd eldobtam valahol, a végén amikor szükség lett volna rá, még a feladatot sem adta be a játék)
Az eredeti souphoz képest sokat változtattak, könnyítettek, pl a feladatok megközelítésén, rejtekhelyeken, stb. A zatoni rész az egy teljesen új sztori. Mindezt OGSR. motorral játszhatod. Elvileg hibamentes a játék. -
shield
Topikgazda
válasz
' Tzs , #16671 üzenetére
Épp az előbb nézegettem azokat a modokat, amiket átültettek OGSR Engine-re.
A leírás szerint, Priboi Story Overhaul 2020 verzión alapul.
Gondoltam rá, hogy meg kellene nézni, biztos kell változtatni rajta az eredetihez képest.
Elég jól haladtam a Priboi Story 1.4 - Latent Threat (Скрытая угроза) fordításával is, de egy hiba miatt nem tudom tovább vinni a játékot. Régebben, ha jól emlékszem kekeeci segített, majd megpróbálom rábeszélni, hogy segítsen. -
Laris2
senior tag
válasz
' Tzs , #16669 üzenetére
Már nem emlékszem rá, sem a telepítő, sem a játék nincs a gépemen, esetleg ha a telepítő ciril betűs könyvtárat tartalmaz, át kell nevezni. Úgy emlékszem, nem volt problémám a telepítésekkel. A Sníper a kétrészes játék első része, itt Pável a föszereplő.
A Tymnoe Bratstvo-ban is szerepel, de itt inkább a Borongósban élt félzombi kalandjairól szól a játék. -
Laris2
senior tag
válasz
' Tzs , #16660 üzenetére
A goldfish artifaktra nem tudok válaszolni, viszont a kért modokat megtalálod a fentebbi hsz-nál. az-az a 16643, és 16644-es h.sz-nél ott böngészhetsz is.
shield [link] itt olvashatsz bővebben az NLC7-ről. Ez a legismeretlenebb Stalker remekmű.
Annyit hozzáfűzök, mivel leírták a játék előnyeit, és a hátrányait is, hogy a játék ezen jelentős részei már módosítva vannak, amik még a játék legelején egyből ki is rostálták a játékosok jó részét.Aszem, ezek jó része, ott van nálad is.
Sajnos nem fordították le angolra a feladat listát, ezek a gameplay fájlban szerepelnek, ill. a Fontos SMS-eket, ami a scripts fájlban található. Aszövegfájl magyar, sokat haladtam az sms-ekkel, és a feladat listával is, még tavaly. A folytatáshoz az ékezetek megjelenítése kellene.
-
Laris2
senior tag
válasz
' Tzs , #16627 üzenetére
[link] Végigjátszás. A lap szélén a világoskék számokkal ne foglalkozz, az 1-30-ig számozás sorrendben a videók fordítását jelzi. Sajnos a metróknak nincs térképe, de az erőmű alatti hatalmas területeken kívüli laborok szerepelnek más modokban, ill. a Metró 2033-ban.
Ne add fel, nagyon meg van könnyítve a játék, szinte alig lehet meghalni benne. -
Laris2
senior tag
válasz
' Tzs , #16623 üzenetére
[link] Próbaképpen végigvittem úgy a játékot, hogy a kötelezőkön szinte senkit, és semmit sem öltem meg, A zsoldos feladatok kb felét teljesítettem, kb a gépjármű temetőig, ahol + fontos feladat is van. Az első zsoldos feladatot az Agronomban lent a kazamatákban kérd, ekkor barát lesz mindegyik zsoldos. Veszni hagytam a Sötét völgyet, vörös erdőt, az eredeti kordont. A raktárakban is csak lekapcsoltam a sugárzást, megöltem a három búrert, amiért Lukash átjárót adott a halotti műtárgyakhoz. Végig vittem a játékot úgy, hogy gyakorlatilag a pályák felét nem is jártam be. De első nekifutásra ezt nem ajánlom.
Szerintem ettől jobb témájú, ütősebb látványosabb, élménydúsabb stalker játékot még nem csináltak, igaz nehezebbet sem. (megcáfolhat, aki végigjátszotta) -
Laris2
senior tag
válasz
' Tzs , #16621 üzenetére
[link] Reborn végigjátszás. A sikeres végigjátszás érdekében ki kell tapasztalnod a játék sajátosságait, pl mutánsok, nem fegyveres zombik megölésének trükkjeit, a keletkezett átváltozások kezelését. Figyelnünk kell a gyorsan lemerülő hasznos műtárgyakra. Ellenőrizzük a megölt mutánsokat, a feladatokban szereplő biominták miatt. Ha belejövünk, akkor mi is nevetve végigjátszhassuk.
-
Sensut
őstag
válasz
' Tzs , #16516 üzenetére
Beugrott hogy honnan ismerős a Doomed City. Van egy ilyen Duke Nukem 3D mod és ez a mod is ugyanolyan hangvételű
Sőt, egyáltalán szinte semmi Stralker hatása sincs ennek. Egy ultramodern város 5 pályából, és ami a hab a tortán, ezekkel a pályákkal már évekkel ezelőtt találkoztam a Stalkersoup collector részében, csak akkor még félkész állapotban voltak. Nem tudom mi köze a kettőnek egymáshoz, szerintem semmi, csak kölcsön vették a pályákat. A történet is baromi egyszerű, az ellenfelek buták mint a segg... El lehet szórakozni vele, de nagy csodára nem kell számítani. Képek:
-
' Tzs ,
senior tag
válasz
' Tzs , #16507 üzenetére
Mondjátok már meg please, hogy a Mocsarakon hány napot kell tölteni, hány csapatot kell megmenteni? Hiába próbálok mindenkit nem sikerül. Mikor lehet továbbjutni, hogyan? Az tuti, hogy a menekítő rádiót nem kell használni, mert bukik az egész küldetés.
A másik dolog, a rádión ki az az új csapat aki megjelenik ha hívom? Az Idő Urai vagy kik azok? Azonnal lőnek rám, szal nem örülnek nekem. Jó poén, hogy a Combine katonák hangjait társították hozzájuk
-
Sensut
őstag
válasz
' Tzs , #16488 üzenetére
Ha valaki nekifog a fordításnak, akkor az anyagért és segítségért Gery D.-t kell felkeresni, ő a Stalkersoup topik gazdája.
Laris2: Mi ez az Istok? Valami újabb Reborn, mert az engem egyáltalán nem érdekel?
Azért megpróbálom kibontani, de ez Clear Sky és kicsit másabb a többinél... De tényleg ember, miért is ebben a SOC topikban folyik egy CS mod tesztelése?
-
' Tzs ,
senior tag
válasz
' Tzs , #16478 üzenetére
A 3. rész több mint 80 pályát tartalmaz?
[link] Ez kemény lesz!
"Tehát folytatjuk a Reborn események kronoparadigmájának megismerését a játéksorozat harmadik részében. Ehhez vissza kell térni a korábbi események rövid ismertetésére.
A legfontosabb Scar [az Újjászületett] találkozója a Szovjetunió kódnév alatt levő osztaggal,
aki, miután megtudta, hogy a zónában elkezdtek megjelenni a krónikus eltolódások, dokumentumokat gyűjtött, amelyek tanúskodnak Németország feltétel nélküli vereségéről a második világháborúban, ha megtámadja a Szovjetuniót. Ennek az idealista csoportnak az volt a célja, hogy megakadályozza hazánk katasztrofális veszteségeit a második világháborúban, huszonhét millió ember erejéig. A legendás stalker Conductor, aki szimpatizált ezzel az ötlettel, segített a Sterkh által vezetett újoncok csoportjának eljutni a Dead Cordonba , ahol a múlt portálja nyílt.
De ott az egész csoportot Bandera kiirtja szinte a találkozott Scar és a Guide előtt.
Scar eltávolítja a dokumentumokat az elhunyt szibériai daruból, és odaadja azokat a Kalauznak, aki elhatározta, hogy végiglátja az esetet. Az Újjászülető a portálhoz kíséri.
Abban a pillanatban, amikor az Útmutató elhagyja a dokumentumokat 1941-ben, „időbeli szakadás” következik be, amikor a Kalauznak sikerül elérnie küldetésének célját.
Ennek eredményeként a világtörténet folyamata változik. 1941-ben a Szovjetunió és Németország meghosszabbította a Ribbentrop-Molotov Paktumot, amelyet tovább támogatott az atomfegyverek 1944-es feltalálása - az elrettentési fegyver, amely a mai napig a mi valóságunkban van.
Új időkeretben Japán, a valóságunkhoz hasonlóan, 1941 decemberében megtámadja Pearl Harbourt és hadat üzen az Egyesült Államoknak.
A hiányzó keleti fronton semmiképpen sem gyengült, a német hadsereg 1942 tavaszán megtámadta Nagy-Britanniát , és ez már 1942 májusában aláírást írt alá.
Az Egyesült Államok egyedül marad. Az OSI-országok - Japán és Németország - közös beavatkozásának elkerülése érdekében az amerikai elit ravasz lépést tesz. Az előrehozott választások eredményeként a náci párti párt nyer, amely szövetséget képvisel Németországgal.
A világtörténelem gyökeresen változik. Most a német és a szovjet tudomány adja az alaphangot az egész világon. A német, és nem az angol válik a kommunikáció globális nyelvévé. Az angolszász dekadens civilizáció végéhez közeledik. Nem globális, hanem regionális. Mi van a hősökkel a kizárási zónában?
A Scar számára természetesen minden ugyanabban a pillanatban változik, amikor az Útmutató a múltba lépett. Új területek nyílnak az újonnan kialakuló időhurokból. Néhányukon megtalálható a harmadik évezred Wehrmachtja és az NKVD csapatai. A sorsoktól mentes régi hurkok, a [tér-idő hurkok] "kiszáradnak". A bennük lévő halhatatlan esszenciák [és a lényeg valóban halhatatlan] az újonnan kialakult hurkok folytonosságába "szorulnak".
Scar, visszatérve a bárba az Archerhez, ott találkozik az igazi Archerrel, amelyhez viszonyítva a
többi időhurok összes többi nyila csak duplájává vált.
Itt mindketten, és a Zóna összes stalkerei tanúi annak, hogy az esszenciákat kiszárítják a száradó hurkokból a valóságukba.
A stalkerek azonnal "visszatérőknek" titulálták a meggyilkoltak helyén megjelenőket, bár ez pontatlan kifejezés.
A létrejövő környezet a Scar és a Gunner csoport fő küldetésének hátterévé válik."FONTOS: Figyelmeztetni szeretném, hogy a szerző által deklarált "teljes cselekvési szabadság" nem igazán ilyen. Egy meghatározott cselekményű játékban a cselekvési szabadság csak relatív lehet. Igen. Bárhová elmehetünk és bármit megtehetünk, de ebben az esetben fel kell készülnie arra, hogy a cselekménye összeomlik és egyszerűen érthetetlenné válik. Ez olyan, mintha véletlenszerűen elolvasnánk egy könyvet, és oldalról oldalra ugranánk. Csak azt kell tennie, amit maga a játék ajánl, és nem szabad megfeledkeznie a Doppelgenner befejezetlen történetéről. Akkor minden a helyén lesz, és a cselekmény a szerző által kitalált sorrendben kezd fejlődni.
-
Laris2
senior tag
válasz
' Tzs , #16471 üzenetére
[link] Rajta van a mocsár eleje is, hogy jobban megértsd a témát. A Liza mentésnél belemész a teleportba. Ügyelj arra hogy az úton csak éjfél után menj, mindenféle világítás nélkül. Én itt a beállításokban ráhúztam a fényerőt. (ha Liza nem tudja kikerülni a BTR-t, egy visszamentés után, lődd ki.) A felkelő nap házát is megtalálod, de vigyázz, mert felrobbanhatsz, ha bemész. (csavar kell hozzá)
-
Laris2
senior tag
válasz
' Tzs , #16461 üzenetére
Menj az alap Kordon déli pontjához, páncéltörővel, onnan eljutsz a zónán kívüli területre, ott balra az út végén lesz az átjáró a mocsarakba. Van ott egy szép lány, még sztriptíz is lehet, bár kapsz egy SMS-t hogy van ott egy lány, aki nem is lány. Hajrá!
(Szerintem jó kis stalker élményekről marad le, aki nem játsza ezt a modot velünk, igaz úgy lökdössük egymást előbbre, minden lépésért meg kell küzdenünk, mégis a sok zsákutca ellenére haladunk benne) -
Sensut
őstag
válasz
' Tzs , #16432 üzenetére
Ezzel játszom, de szerintem ugyanaz csak ez angol verzió.
-
Laris2
senior tag
válasz
' Tzs , #16409 üzenetére
Olvastam róla, azt írja 7.64 előtt érdemes végigjátszani a 7.62-est, vagy a7.63-as verziót. Viszont itt a Reborn 2.52 2016 évvégi kiadás Sajnos csak oroszul.
A szöveg hozzá.
Bővítette a régi helyek határait - a GG áthaladása miatt a szögesdróton. A határkereszteződéseken túl található az interlokációs átkelők többsége.
Ezenkívül a Szerző két új helyet adott hozzá, amelyek nem állnak rendelkezésre az eredeti CHN-ben!
- A helyek közötti átmenet megváltozott, és egyáltalán nem vezetnek oda, ahol megszokhattuk.
- Sok rejtett átmenet-teleport vezetett be, miután áttanulmányozta a zónát a számodra legkényelmesebb útvonalakkal.
- Új tulajdonságokkal rendelkező tárgyak. Aktiválásuk képessége lehetővé teszi saját rendellenességek létrehozását.
- Új szörnyeket adott hozzá, a régiek pedig megerősödnek és további tulajdonságokat kapnak.
- Új anomália - "Death Zone", új látványtervvel!
- Bevezett egy új típusú küldetést - "Escort" (kísérje és őrizze a játék hőseit a szükséges helyre).
- Új résztvevõi vannak az eseményeknek - a "Hagyd büntetlenül" szervezet és antagonistáik.
- A játékba női karakterek kerülnek be, akik körül a cselekmény nagy része kialakul.
- A szereplők viselkedése természetesebbé vált, és sok új perzsát vettek fel küldetéseikkel!
- A stalkerek halálának animációi nagyon látványosak (a szerző beállítása).
- A mod egyedülálló fegyvert mutatott be, amelynek több típusát kifejezetten a Reborn számára fejlesztették ki. A fontos küldetések átengedése és végrehajtása nélkülözhetetlen tulajdonság.
- A stalkerek és a katonaság közötti konfliktus és Galetsky eltűnése miatt az ukrán hadsereget ideiglenesen orosz különleges erők váltották fel.
- A titkos élelmiszer-ellátás megszűnt, az élelmiszerekből most hiány van. A mutánsok vadászata az egyik módja annak, hogy ne haljunk meg az éhségtől! -
Laris2
senior tag
válasz
' Tzs , #16407 üzenetére
Intézkedjél, nekem most kevés időm van rá, másfél hete alig játszottam, csak bele- belejátszottam speki mentéseibe. Fordítani meg szinte semmit. Ha elkezdem, valszeg új játékkal, mert teljesen elvesztettem minden fonalat. Felhasználva a sok észrevételeket, amiket írtatok.
-
speki1982
tag
válasz
' Tzs , #16405 üzenetére
Ja, az egy szívás, nekem se volt meg elsőre... ne ments közben, nem jó ötlet. Ha időn belül beérsz a radar területére (a hátsó kapun menj, máshol nem fér be), akkor már nyert ügyed van).
A feltámasztás előtt: Fang hullája már lent van, a másik kettő még nem, az előtted lévő teleportba kell őket beledobni. Utána menj a Halott kordonra, ha ott végeztél, vissza kell ide jönni és befejezni a feltámasztást.
legalábbis remélem, hogy így van, fordítva nem működött. -
speki1982
tag
válasz
' Tzs , #16383 üzenetére
Jó kis kutatómunkát végeztél...
A két említett mentés szerintem jó, nem nagyon maradt el vele semmi. A zarkásnál asszem (de a később általam linkelt Vörös erdős mentés, ahol megvan az átjárók többsége) a következő lépés Szaharov lesz a Jupiteren, neki kell leadni az x8-ban szerzett doksikat.
Ad egy javítókészletet is a BTR-hez, ami a Radar elején áll, meg kell javítani és el kell kísérni a tudóst a perzselő alatti laborba (innen indult lényegében a játék). Ha megvan Fang rejtekhelye a Jupiteren (amit kérdeztél is), megkapod a radari bunkerének helyét is, oda be kell menni, ha már úgyis a laboratóriumban jársz. Egy laptop és egy PDa-van ezen a rejtekhelyen, egy megnyíló teleport pedig szintén visszavisz a laborba, ahol a játékmenetet kezdted, csak az a baj, kijönni innen én már nem tudtam sehogy sem.Az Elfeledett erdő a Bártól "jobbra" van, az eddigi modokban is szerepet kapott, van átjáró a Bárból is ide.
[kép]
A kurzornál lehet bemenni a barlangba, az visz el a labirintusba, ami szintén jó pár modban szerepelt már. Itt kódolt ajtók vannak: az első kinyitásához egy sztalkercsoport kell, ők valahol a labirintusban vannak, meg kell őket keresni, ők vezetnek el és nyitják ki az első ajtót, ez fontos lesz Ghost, Fang és Luke feltámasztásában. Tartsd őket életben az ajtóig: ha kinyitják, akkor még két másik ajtó lesz, amik azért lesznek fontosak szerintem, hogy a három hullát, amit majd ide kell hozni, ne ráncigáld végig az egész labirintuson, hanem a kikódolt ajtókon keresztül egyszerűen tudod mozgatni őket. a kódok banálisak, nagyon könnyen ki lehet találni őket.
A középső "szinten", a sokhullás ajtónál van a feltámasztó szoba, ide kell bepakolni a három jómadarat és egyenként betenni a hátizsákjaikba a feltámasztó műtárgyakat. Ha ez megvan, ajtó becsuk és elkezdődik a folyamat: [link]A hullákat egyenként kell elcipelni: Luke-ot Agropromból, Ghostot Yantarból Fangot pedig Pripjátyból. A pályaátlépőknél elveszi a hullát tőled és átpakolja a következő pálya elejére. Jó kis elfoglaltság lesz
, nem unatkozol egy darabig. Én most itt tartok, a labirintusban vannak a hullák, már csak be kell tenni a keltetőbe őket.
A Tündéreknél a Sötétvölgy és a Szeméttelep között) lehet küldiket csinálni, és persze ott vannak még az alternatív valóságban létező pályák is: én ezekre nem nagyon merészkedtem, mert kicsit macerás le kell rakni a felszerelést, mert elveszi) de Laris szerint ez elkerülhetetlen lesz egy idő múlva.
-
' Tzs ,
senior tag
válasz
' Tzs , #16384 üzenetére
Van itt egy patch is:
R.E.B.O.R.N. Doppelganger 7.63 - script patch to version 7.65
eliminates potential random crashes in "Management tunnels", and in several other locations
removes the mechanics are not handed quests in search of upgrades (if not yet taken), so as not hung in tasks
2016/12/30
[link]Bővebb infó + videó egyes küldetésekről: [link]
-
speki1982
tag
válasz
' Tzs , #16368 üzenetére
Fang cuccát abban a mentésben még nem vettem fel a Jupiteren. Az aluljároban az ajtók vagy nyílnak, vagy várni kell egy kicsit rájuk; periódikusan nyílnak, majd bezárulnak megint.
Ha kellene olyan mentés, amiben az összes pálya összes (vagy legalábbis jó sok) átjáró megjelent, tudok küldeni bárkinek.
-
speki1982
tag
válasz
' Tzs , #16354 üzenetére
A beomlott alagútnál az ajtó állja az utad, a rossz oldalán vagy, de van megoldás: a másik oldalról, a Jupiter üzem alatt kezdődő aluljáróból lehet eljutni Pripjatyig (ahogy az COP alapjátékban), az ajtók maguktól nyílnak egy kis várakozás után, ki lehet kapcsolni a gázt, sok a pszeudokutya, de van egy nagyon jó Monolitos exo is (amilyet a CNPP-ben találtam).
Fang iskolai hulláját elvonszoltam az elfelejtett erdőn át a labirintusig. Feltámasztás rulez!
-
speki1982
tag
válasz
' Tzs , #16352 üzenetére
Nekem ez az újfajta átjárós utas hullás Gaussos cucc kimaradt... ezt hogy csikartad ki a játékból????
Én egy utcai telefont vettem fel a vegyesboltnál, mert csörgött, kitörés, majd a könyvtárba jelöli ki a menedéket kéttucat zombival egyetemben.
Fang iskolai rejtekhelyére valahogy a teleport visz el (nem emlekszem, melyik), de ha a rejtekhelytől egy szinttel lejjebb mész, és odamész az épület kirobbantott/leomlott részéhez, lesz a "lyuk" baloldalán felfelé egy betongerenda, át kell ugrani rá és már ott is vagy.
-
-
speki1982
tag
válasz
' Tzs , #16341 üzenetére
A prof, ha szerencséd van, csak azért mászkál össze-vissza, mert ellenséget érzékel a közelben. Ha kilövöd őket, akkor jó eséllyel elindul a mocsár északi részéhez a jantari átjáróhoz, ha átment, picit vársz és mész utána a tudósbunkerhez.
Ha megkaptad az üzit a híd leeresztéséhez, át kell menni a másik partra, ott a híd kapcsolotáblája mellett lesz egy kar, azt kell meghúzni és irtani az ellent.
Nem egyszerű, tudom.
-
' Tzs ,
senior tag
válasz
' Tzs , #16294 üzenetére
Amúgy végigolvasva ezt a hosszú leírást, ez egy hatalmas projektnek tűnik, a legnagyobbnak eddig az összes mod közül. Tudom, hogy nagyon rég nem foglalkozik modokkal és egyéb elfoglaltságai vannak, de most örülnék SaGa közreműködésének, rálátásának a fordítás során. Főleg, hogy a könyvekben leírt történetekből amiket fordít, biztosan ismerős lehet ebben a modban pár dolog. Nagy munkának tűnik ez, tuti jól jönne némi segítség Larisnak
-
Sensut
őstag
válasz
' Tzs , #16286 üzenetére
Az ilyen általános tisztogatós feladatoknál mindig kerül egy figura, amelyik elkószál vagy elbújik valahova. Amíg mindet ki nem pucolod onnan, addig a feladat nem teljesül. Kell lennie a közelben még egy zombinak van bárminek, vagy ez után még jelentesz a parancsnoknak, nem emlékszem. Mindenképpen a parancsnok küld el még lőszerért, majd az eszközért, amivel lekapcsolod a tornyot (ezt is mutatja majd a jelző). Viszont először a tornyot kell lekapcsolni, utána menj csak a jelhez az alagúthoz, ahol Lukash fog várni.
Olgánál pedig először beszélsz Valerien atyával, de csak akkor, amikor a barak ajtaja kinyílik nála. Ő fogja felajánlani, hogy bemenj Olgához és beszélj vele. Ő is oda megy a ketrechez, utána pedig elmenekül a táborból fel egész az átjáróig, majd teleportál. Kapsz egy jelzést is üzenetben, ha elkíséred. E közben Olga eltűnik a ketrecből és jönnek már a natosok. Ha nem így történik, akkor valami nem jó a folyamatban, azt nem tudom.
-
Sensut
őstag
válasz
' Tzs , #16282 üzenetére
Olgánál az a rendes felállás, hogy Valerien beenged hozza, hogy beszélj vele (ha ezt hamarabb nem tetted meg, én igen), aztán Olga csak úgy elteleportál onnan. A bug csak annyi, hogy a rács nem nyílik ki hanem át tudsz menni rajta. Ez után Valerien is elhagyja Kordont. Én azt nem értem, hogy előzőleg mért volt már halott az alagsorban? Az idővel játszanak itt szerintem.
-
Sensut
őstag
válasz
' Tzs , #16224 üzenetére
Beardet ha elkíséred a jantari átjáróhoz, megkapod azt, de előtte tisztítsd meg az utat. A mocsár felé, ahol a szolgálatosok táboroznak, mögöttük van egy völgy. De szerintem ez az átjáró nélküle is ott van ha oda mész. Beard árul tippeket, meg lehet nála venni az alagsor szellőzőjének rejtekhelyét is, akkor hamarabb megjelenik a térképen az alsó átjáró és a csőben lesz némi cucc is. Azt nem tudom még, hogy mire való még Beard. A társa javító készleteket kér.
Jelenleg még mindig a rendes Kordonon akciózom (kísérővel jöttem ide, mert az átjáró egy alternatív Kordonra vezet), megtaláltam a monolitos hullát a beoltott vasúti barlangnál, de egy teleport folyton visszalök. Ez rémlik az eredeti játékból, valami köze van a vasúti híd tetején levő buborék anomáliához, de az egyelőre csak az alagút elé visz. Nem jut eszembe mi volt itt a csel a CS-ban
Ez a feladat Szidorovicsnak kellene jó pénzért, remélem utána ad valami fontosabb tennivalót is. Beszéltem Wolffal valami nőkről, aztán elkísértem egy helyre ahol simán eltűnt mondván, hogy még találkozunk. Egy sztalker főnök folyton üzenget értem, de nem találom ki az... Megvan a Bárra vezető út és a Borongósra...
-
Sensut
őstag
válasz
' Tzs , #16208 üzenetére
Ki adta a Szeméttelepen a hulla PDA feladatot?
Ahol, ilyen üzeneteket látsz az átjáróknál, ott még nincs aktív teleport. Pld. ezt az átjárót Agropromból kapod, de amikor odamész, ez az üzenet fogad, még valami kell az aktiválásához. Ebben a modban a teleportok nagy részét te magad kell felfedezd még akkor is, ha megadják a helyét. Amit megadnak, általában csak akkor fogod látni a térképen, ha frissül a PDA. Pld. egy újra töltés vagy pályalépéskor.
Kivégeztem Agroprom+Yantart úgy ,hogy még előtte sehol sem jártam a Szeméttelepen kívül. Egész jól összejött, megvannak az átlépők Agropromban, csak éppen az a PDA nem jelent meg a zsákban, ott az alagsorban, az eltemetett lejáróban, a vízben
Most lementem Kordonra, mert még az átjárók se működnek a Szeméttelepen, ott Olgától megkaptam a Bar felé az utat.
-
Laris2
senior tag
válasz
' Tzs , #16199 üzenetére
Ha jelzi, hogy gáz van, akkor visszamész a telepítőhöz, és újból lehúzod a kart. Nem lehet, hogy a vérszívó kapott el? Meg kell tanulni kilőni őt, mert lesz még dolgod velük bőven. Csak akkor lehet kilőni, ha kb két méterre megközelít, és tisztán látod őt, de erre max egy tized másodperced van.
-
-
' Tzs ,
senior tag
válasz
' Tzs , #16196 üzenetére
Nyilván bug volt azért nem nyílt ki...viszont a gáz eltüntetése a szobából tényleg nem sikerül. Meghúzom a kart visszamegyek a szobához ugyanúgy megfulladok. A végigjátszós faszinál nincs ilyen. Volt valakinek ilyen elakadása? Vagy úgy látszik kijöttem a gyakorlatból, túl sok volt a Wolfenstein...
A CoP modok nézegetését én is támogatom
-
Laris2
senior tag
válasz
' Tzs , #16081 üzenetére
Jó lenne valami logikát látni benne, Agronom után eljutottam vagy tíz helyre, majd vissza a szeméttelepre, de nem találkoztam olyannal, aki valami feladatot adott volna még a szeméttelepen sem. Szaharov Yantarból elköltözött talán az erőműbe. A Kordonra még nem lehet átmenni, pedig van belőle három is. Nem jelez a térkép pályaátlépőket, mégis több helyen át lehet menni, bizonytalan helyekre. Zavaros ez még nekem. Ha valaki lefordítaná, én is megköszönném.
-
Laris2
senior tag
válasz
' Tzs , #16057 üzenetére
Ez Clear sky mod. Elég durván indul a játék, egy nagyon kibővített x10-es laborban kezdődik, és alatta van a monolith bunker. Onnan kell meglépnünk. De gondoskodtak róla, hogy ez ne csak olyan sétágatós legyen. Új szörnyek, gázosítás, egészen más O tudatos, közben folyamatosan lőnek a géppuskás snorkok. Van benne kezdő, kitartó, és öngyilkos fokozat. Mindenki igénye szerint.
-
speki1982
tag
válasz
' Tzs , #15938 üzenetére
Szerintem az orosz lokalizációjú SoC jó csak hozzá, de shield fórumtársnál talán meglesz a probléma megoldása.
Nekem steames alapjátékom (is) van, de biztos, hogy nem menne ezzel az orosz móddal.Laris2:
Az orosz oldalon, amit linkeltél, kétféle mod is fent van. Az "alap" letöltése nekem el sem indult, így töltöttem le a Seregás-verziót. Megy vele gond nélkül.
-
Laris2
senior tag
válasz
' Tzs , #15867 üzenetére
Mi a címe? Valami Sötét Testvériség - Átkozott lelkek mod : magyarul. Ha játszani akarsz vele, nagyon tudnod kell oroszul, mert marha sok szöveg van benne, szinte minden beszélgetés egy kis történet. Ráadásul semmit nem jelez a térképen, nagyon figyelmesen kell elolvasni, bár a feladatok részletes ismertetése sokat segít. Nagyon csavarosan dolgozták ki a modot, az az, ha valamelyik feladatot nem a leírás szerint oldod meg, hazudhatsz, és a játék folytatódik. Gondolom a mod készítője úgy gondolta, hogy váratlan gyors helyzetben mindenki másképp reagál, vagy éppen nem tudja mit tegyen. Érdekes ez, de szerencsére csak ritka helyzetekben van rá szükség. Szinte minden híres zónalakóval találkozunk, a megfelelő helyen. Még a Fotográfus kameráját is megtaláljuk a szarkofágban. Megtudjuk, milyen műtárgyat használt az O.tudat az agymosáshoz, és még ezer ilyesmi + a remek történet.
-
Laris2
senior tag
válasz
' Tzs , #15849 üzenetére
Ha lesz valami fejlemény, jelzem. Orosz játék, angol szöveget nem találtam hozzá. A fordítás macerás lenne, mivel a szövegfájlok 3 DB. fájlban vannak, főleg gameplay mappákban. Ráadásul, ha egy mappába rakom az egészet el sem indul a játék. Tehát lefordítani, és visszacsomagolni, nem tudom. A kereső sem kezeli a képmetésből átkonvertált szöveget. Időm sincs rá, talán decemberben. Ha játszottad az ST-2-őt, nos ez is valami olyasmi. Végigjárjuk ugyanazt az utat, csak más történettel, más szereplőkkel, más frakciókkal , állatokkal, új fegyverekkel páncélokkal stb. Találkozunk a Kapitánnyal (Strelok bátyja) Hm majd meglátom
-
kekeeci
senior tag
válasz
' Tzs , #15826 üzenetére
Az fsgame.ltx-ben a megfelelő sort írd át ilyenre:
$game_data$ = true| true| $fs_root$| gamedata\
Mondjuk az app_data sort is át szoktam írni, hogy ne mindent a rendszer Users mappájába írogasson,
hanem a játék saját mappájába:$app_data_root$ = true| false| $fs_root$| main\
-
Papa Joe
tag
válasz
' Tzs , #15651 üzenetére
Golden Ball! Bocs, hogy én válaszolok, de mint írta, kissé elfoglaltabb az átlagosnál. Viszont nagyon ajánlom mindenkinek! Az elején kicsit furcsa, hogy mennyire összetett, de ha megszokod, olyan egyedi hangulatot ad, mint eddig egyik játék sem. Legalábbis nekem nagyon tetszett.
-
Laris2
senior tag
válasz
' Tzs , #15626 üzenetére
Igen. Egy tanács, ha story modot választod, érdemes a Kordonon kezdeni, és sok pénzt összegyűjteni mire Yantarba érsz, mert Szaharov eléggé drágán árulja a pszi sisakot, a teljes védelműt meg +75%-al mégdrágábban. Enélkül nem jutsz le a laborokba. Az SMS-ek eléggé furcsák, mert három-négy helyről szedi össze a játék, de legalább magyarul van írva. Ezek segítséget, információt, és feladatokat is adnak.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- iPhone-t használók OFF topikja
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Milyen videókártyát?
- Melyik tápegységet vegyem?
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Milyen légkondit a lakásba?
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Nyaralás topik
- További aktív témák...
- Lenovo ThinkPad X13 G2 multitouch
- ÚJ Lenovo Legion Pro 5 16IRX9 - 16" WQXGA 165Hz - i5 14500HX - 32GB - 1TB - RTX 4060 - 3 év garancia
- Bomba ár! Dell Latitude 7420 - i7-1185G7 I 16GB I 512SSD I HDMI I 14" 4K I Cam I W11 I Garancia!
- OLCSÓ MONITOROK
- Telefon felvásárlás!! Apple Watch Series 6/Apple Watch Series 7/Apple Watch Series 8
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest