- iPhone topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Redmi Note 12 4G - valaki fizetni fog
- Prohardver app (nem hivatalos)
- Magyarországra jött a Honor szuperzoomos mobilja
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- One mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
-
Mobilarena
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
zalikaxx
újonc
Teljesitménycsökkenés nincs,és változó a hang megjelenése is,van amikor 1200 as fordulat körül hallatszik,van amikor 1600 körül,van amikor 1200 tól egészen 2000 ig de az fölött már soha sem.És ha megállok,ujrainditom az autót akkor elmúlik.Szóval elég érdekes ez a dolog.
-
Adonimus
senior tag
Üdv Urak.
Renault Megane classic 1999 1.6 8szelep benya.
Régebben is rángatott néha ha olyan kedve van. Egyik nap délután beinditottam, az alapjárat pillanatok alatt felment 4-5 ezerre és ott is maradt. Néha rángatott is, ez üresben pedig látszik is a fordulatszámon, hogy 3-4 ezer közt ugrál ütemesen, ugyanilyen ütemben rángat. Majd ujra csak simán 4-5 ezer a fordulat stabilan. Aztán pár óra leállás után normális. 1-2 napig jó volt. Most 1200-1500 körül van az alapjárat. Hideg motornál ha nincs ez az alapjárat kinlodás néah hajlamos rángatni, nem tudom van-e összefüggés. A nagy fordulat meleg motornál sem szünt meg pedig ugye 4 ezres fordulaton hamar elérte.
Szerelőnek ötlete sincs. Mit gondoltok? Cserélve lett az összes gyerta nemrég, összes gyertyakábel de valami kis bigyót levágtam ami a trafók mellett volt betekerve a motor tetejébe, mert az törött volt.adonimus felhasználónak 41 pozitív és 0 negativ értékelése van a fórumon! - http://www.phmegbizhatosag.atw.hu
-
gooool
őstag
Sziasztok!
Először is egy kérdés:
Ti cserélnétek hátsó gátlókat csak azért, mert a porvédő kezd megsemmisülni rajta? Nem ereszti az olajat, és a többi.
Anyum autójáról lenne szó, gyanítom egyébként is lassan a hátsó híd felújításra szorul, mert mintha kicsit terpesztene, bár be nem ül a segge, van még bőven hézag a kerékjárati ív és a gumi között.Más:
Eladtam a bringát, így hamarosan újra szerelő kezei kerül a Lagesz, hogy a futóművet felfrissítsük.
Valaki itt közületek rendelkezik diaggal és annyi hozzáértéssel, hogy ha elviszem, akkor átnézzük, hogy mi az, ami még cserére szorulna esetleg? Vagy jó szerelőkontaktot is megköszönnék itt Szolnok környékén.
Az itteni márkaszerviz egy vicc, én oda be sem teszem a lábam, akiben meg bízok csak Hovány msz-ben dolgozik és irdatlan óradíjak vannak (15k/óra).Köszönöm a segítséget előre is!
Üdv, Balázs
-
tresh
veterán
válasz rob210 #47993 üzenetére
Nem hiszem hogy turbó lenne mert az állandóan "szólna". Bár lehet nem kap elég hamar olajat a turbó ,picit log is a tengelyes és azért csinálja.. látni kéne. Sajnos ezek azok a dolgok amit élőadatok + szemrevételezés nélkül csak találgatni lehet.
Pl az 1.5 dcik alapból fütyülnek "huhognak" ki hogy mondja. Ha meg már sok a km a turbóba akkor még jobban hallható lesz.
[ Szerkesztve ]
-
-
rob210
Topikgazda
válasz pècsimunkás #47988 üzenetére
Erről kár vitatkozni
Mint írtam kényelmesebb modernebb autó. Ez teljesen egyértelmű.
De egetverő különbség nincs, menetre.Amúgy meg elvitték ennyi.
Ezért mondtam, hogy lehet az évszázad vétele.
Aki elmegy megnézi, megalkuszik azé, nem azé aki ábrándozik róla.Renault power
-
SG3rg0
őstag
válasz pècsimunkás #47988 üzenetére
Így van! Anyósomnak 1.4 16v van. Sokat vezetettem tudom mire képes. Szerintem, előrelépés a Thaliához mindenféleképpen.
-
sowi
őstag
válasz pècsimunkás #47984 üzenetére
5 tized az elteres a 0-100ban a ket auto kozott, szoval nagy varazslat nincs a ketto kozott
Anytime, anywhere, any war ... if the price is right
-
pècsimunkás
addikt
válasz rob210 #47980 üzenetére
Azért a 75 lovas Thaliatól jobban megy ! Vezettem Thaliát is , tudom , hogy így van . Meg az az autó minden más szempontból is előrelépés lett volna . Meg , ahogy írták , kb 3 órát volt fent a hahu- n , úgy látszik nem csak nekem tettszett nagyon .
Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
zsizsef
senior tag
Urak!
M2-nél a termosztátot a házzal együtt kell cserélni? -
rob210
Topikgazda
válasz SG3rg0 #47979 üzenetére
Ez nem lesz előrelépés a Thaliahoz képest.
Mármint teljesÍtményre.
Kényelemre biztosan.
De azt jó ha tudod, hogy ez gyenge lesz a sedan kaszniba.
A thalia gyengébb motorja lényegesen kisebb súlyt cipel.
Ráadásul még ha a 75 lovas 1.4 8V ről beszélünk se lesz előre lépés, mert a 16 szelepes jobban megy, de jobban is kell pörgetni.1.2 millionál többet nem adnék érte, most kell rajta majd egy csomó mindent cserélni.
100.000 kilométert elérve igen komoly összegeket tud felemészteni.Ha csak nincs vezetett szervÍzkönyve számlákkal igazolva, mert akkor az évszázad vétele is lehet.
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
-
SG3rg0
őstag
-
motoflug
őstag
Sziasztok!
Holnap megyek a Scenicem-ért, amin kuplung lett cserélve és váltóolaj. A kuplungja kritikán alul volt, de még ilyen fémes csörgés hallatszódott akkor, ha:
- bemelegedett a motor
- gázadás után hallani a legjobban, mikor a motorfék működik
- sima gázadásnál isViszont nem jött,ha a kuplung be volt nyomva. Most kuplungcsere után a szerelő állítja, hogy még mindig van, ami eléggé bosszant,de azt mondta, hogy ne foglalgozzak vele.
Kérdés: mit tudok tenni, ha foglalkozni akarok vele? Váltófelújítás brutál árakon megy, ahogy hallottam. Bontó: az meg lutri. Váltóadalék? Vagy tényleg hagyjam?
-
rob210
Topikgazda
válasz zalikaxx #47970 üzenetére
Olyan nincs.
Mármint 1.9-es TDI, az vagy 1.9 DCI, vagy nem renault.A másik pedig ha huhogó hangot hallasz, amit a leÍrás alapján kikövetkeztettem, hogy az, akkor bizony turbó csere előtt állsz.
Legjobb lenne felvenni a hangot és feltölteni abból, rögtön meg tudjuk mondani neked, hogy mi is lehet, vagy legalábbis, hogy merre nézelődj.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
meroly
veterán
-
zalikaxx
újonc
Sziasztok.
Egy 2003 as,1.9tdi, 2-es lagunáról lenne szó.Szóval a problémám az,hogy pár napja észrevettem, ha a fordulat felmegy 1600 fölé akkor hallatszik egy szélsüvités vagy sipolás szerü hang a motor felől. Remélem semmi komoly... Előre is köszönöm a válaszokat,véleményt.
-
rob210
Topikgazda
Az csak a generátor szÍja.
Viszont a golfnál tÍpushiba, hogy ha az elszakad vagy kirepedezik, kiszálasodik és felkap a vezérműszÍj egy darabkát belőle, akkor elviszi a vezérlést és szétveri a motort.
A sogor golfját is pontosan ezért kellett generáloztatni. (meg elég sok ismerősét)
Azonnal cserés.
Nem vicc, ezer párszáz forint a szÍj de 100.000.- hibát generál!!!!!!![ Szerkesztve ]
Renault power
-
Cane
őstag
válasz rob210 #47967 üzenetére
Kösz Rob! Egy abszolút off kérdésem lenne, lehet tudod is rá a választ. Golf 3-nál látok egy ékszíjat ami a generátort hajtja és jó repedezett, nin burkolva lemezzel. Ez lehet a vezérműszíj vagy csak a generátor szíja? Előre is kösz a választ!
▫■ Ω Sēctσr - Γhē lαsτ lιηē σf dēfēηsē ▪□
-
rob210
Topikgazda
Nem minden esetben.
Sok gyárnál csinálják azt, hogy a "keret" hátlapjára tesznek fel egy csúszó csatlakozót amibe belenyomod a fejegységet és az azon található csatlakozó belecsússzan.
Ilyen esetben nincs kábelezés.
De ez a ritkább eset nagy álltalánosságban van kábel.
A te gépedet nem ismerem, de renaultéknál a kábeles nem a dokkolós verzió szokott lenni.Renault power
-
Cane
őstag
válasz golyós #47959 üzenetére
Nincs spéci szerszámom, de ha 2 hajlított gemkapcsot benyomok a lyukakba és kihúzom a rádiót, akkor van mögötte kábel elég? Nehogy áramtalanítsam.
Amúgy mindenem megvan, még kerékösszetartás mérés eredmény is, tényleg minden, csak az a plasztikkártya kóddal...[ Szerkesztve ]
▫■ Ω Sēctσr - Γhē lαsτ lιηē σf dēfēηsē ▪□
-
manoarc
senior tag
válasz LamerGyuri #47960 üzenetére
Megpróbálnám "matematikailag" megmaragyárzni az ő nyelvén,hogy nincs új táska ha deficitesen megy el a verda
{。^◕‿◕^。}
-
LamerGyuri
senior tag
válasz manoarc #47958 üzenetére
Van "életed párja"?
Az a mondat és nézés megvan, hogy "Meddig lesz még itt ez a sz@r a(z) garázsban/udvaron/szobában/lakásban?"
Szóval, én sem bontanám. Menjen minél hamarabb.[ Szerkesztve ]
"Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen."
-
-
manoarc
senior tag
-
Cane
őstag
Tudja-e valaki, hogy akkusaru lehúzásnál kéri-e a gyári rádió a kódot?
▫■ Ω Sēctσr - Γhē lαsτ lιηē σf dēfēηsē ▪□
-
meroly
veterán
válasz orosziem81 #47944 üzenetére
Nem állt a kocsi, csak nagyon keveset használták.
Első 10 évében mondjuk heti 1 vidéki út volt benne kb 20 km.
Az utolsó párban volt városi használat is.Szervizelték neki, szóval gondolom a szervizes tudta hogy cserélni kell, hiába kevés a km, akkor az év alapján. A szervizkönyvet még nem láttam, majd ma.
(#47945) aero. : így van, amit kell ilyenkor, olaj, vezérlés stb azt cseréltetem. Nem első autó és mondom clio is volt/van már. Mentem vele, ég és föld asszony cliojához képest. Ez olyan csendes volt, semmi kopogás semmi búgás, tiszta szép menetzaj és motorhang.
Én úgy vagyok vele, hogy még mindig inkább egy Clio ennyiért ilyen múlttal, mint egy misi körüli gombóc Swift jó ég tudja milyen tulajtól ne adj' Isten kereskedésből.
[ Szerkesztve ]
Impossible is nothing
-
rob210
Topikgazda
Hidd el nem egy nem két autó belsejében jártam már elég alaposan.
A szilentek felesleges keményítésével, vannak tapasztalataim.
Audi esetén lengőkar törés lett a sportosság ára.
Skodánál találkoztam motortartóbak cserével mert szétverte a kemény szilentek miatt.
Nem a levegőbe beszélek.
Sok széria hiba van az autóknál, de azért nem minden mérnök hülye.Renault power
-
aero.
veterán
válasz orosziem81 #47944 üzenetére
Az 3, a fékfolyadék 2. Plusz gumi alkatrészek (szilent pl.) is elöregednek ennyi idő alatt az állásban is. Egy szó mint száz, át kell nézetni előtte és kiderül minden. Ígéretes a keveset futott motor, de mindenképpen kell olaj és szűrőcsere bele, de úgy hiszem ezzel a józan autós kalkulál.
-
orosziem81
tag
válasz meroly #47939 üzenetére
Látszólag jó vétel, de az, hogy 13 évet szinte csak állt az autó, az nem hangzik szerintem bíztatóan. Az én első kérdésem az eladó felé az lett volna, hogy milyen távokon és milyen gyakorisággal használta az autót, valamint, ahogy előttem is írták, hányszor volt benne cserés már az olaj. Valamint úgy tudom a hűtőfolyadék 3 évente cserére szorul.
-
eTrade
tag
válasz orosziem81 #47925 üzenetére
Érdemes elvinni gumishoz és alaposan végignézetni velünk az abroncsot és a felnit is. Nálam mindig az egyik abroncs eresztett és a végén kiderült, hogy semmi baja, csak nagyon szar helyen volt ráragasztva valami matrica és ott szépen lassan eresztett.
-
diablo1984
veterán
ja, de az bármelyik típusnál igaz! ezek a 2000-es évektől gyártott renaultokra nem jellemző semerre a rohadás, persze ha nem volt törve! láttam már megane2-est amiről a festék le volt pattanva a hátsó sárvédőről és galvanizált volt alatta a lemez, így nem csoda!
(#47936) aero.: ha tényleg annyi a km benne, akkor ha spórolni akar, egy szíjcserével megúszhatja a dolgot, 15ekm a görgőkben az semmi, kár cserélni egy utángyártott még annyit sem bírna mint ami ebből hátravan!
[ Szerkesztve ]
-
meroly
veterán
Köszi srácok, foglalóztam, kolleganőé, szervizkönyves, garantált 15ezer km van benne.
Ilyen állapotú kocsit utoljára szalonban láttam.A kipufogó ezüstösen csillogott, az alján a gyári alvázvédő szövet valami rajta volt. A motortér tisztább mint nekem valaha utastér volt a saját kocsimban.
[ Szerkesztve ]
Impossible is nothing
-
sowi
őstag
válasz diablo1984 #47932 üzenetére
jah, ha nem volt osszetorve...
[ Szerkesztve ]
Anytime, anywhere, any war ... if the price is right
-
meroly
veterán
Sziasztok!
Clio II, 2003-as 1,4bezin, szervízkönyv, ismerős női tulaj stb.
Most megyek tesztvezetni, mire figyeljek?Impossible is nothing
-
rob210
Topikgazda
válasz orosziem81 #47925 üzenetére
A szeleptestet nem kell cserélni csak benne a szelepet.
De ez inkább a hideg meleg miatt volt.
Nekem is volt már olyan reggel amikor a 16 fokos nappali hőmérséklet után gyenge -1°C ra ébredtünk és engedett a nyomásból 2 kerekem.
Ezzel szerintem nee foglalkozz, ha beállÍtod a nyomást és nem jön elő többet akkor ennyi.
Hetente egyszer érdemes ránézni.Renault power
-
diablo1984
veterán
válasz rob210 #47922 üzenetére
nálam az évforduló idejét írta el a k&h és mikor váltottam groupamáékhoz, na az valahogy kikombinálta, hogy volt pár nap csúszás és rátolt majd 2ezer ft-nyi fedezetlenségi díjat!igaz az egész biztosítás huszonakárhány+adó, de 10%2 napért jutányos és még nem is én basztam el, csak a k&h cigányolt a bónussal(vagy valami kedvezménnyel) én túlfizettem és nem visszaadták, hanem túlhúzták a napokat, amit utána büntibe is kifizettem gazdagon.....
-
orosziem81
tag
Tegnap családi program keretén belül elautóztunk közel 600km-t (országhatáron belül).
Ez persze nem nagy esemény, de az igen, hogy hazafelé "lapos" gumival jöttünk, pályán 130-cal és a motor nem volt hajlandó többet enni, mint 6,5 liter....
Értetlenül állok az alacsony foygasztás előtt.
A keréknyomás szenzor persze visított, hogy defekt de 2,3-as nyomás mellett is már megtette, így azt gondoltam csak flúgos ismét. Másnap reggel látható nyoma volt a csökkent nyomásnak. A kúton ránézve minden kerék 1,6-1,7 bar nyomás között volt.Az eset kapcsán felmerült gondolatom, hogy hol és miért szökik a levegő? Defektet kizárnám, mert reggelre még mindegyikben volt luft bőven, hogy a kútig kényelmesen el lehessen gutrulni. Egyszerre nem lesz defektes mind a 4 kerék (remélhetőleg).
Szelep hiba? Akkor a következő gondolat, hogy az ilyen keréknyomás-szenzoros cuccnál a szeleptest csak a jeladóval cserélhető? -
orosziem81
tag
Érdekes a történet, meg az is, hogy nem egyedi. Biztos szériahibásak a biztosítók.
Jelenleg én is a 60 nap felé erősen közeledve várom a KH biztosítót hogy a bonus-maulsomat áthozzák az előző biztosítótól.
Erről jelent is meg egy cikk, ahol egy alaposan befürdött ügyfél osztja meg a tapasztalatait.
A lényege, hogy az új biztosító, az ügyfél egyik adatát hibásan jegyezte be a rendszerbe, így nem tudták a központi nyilvántartásból lekérdezni a bonuszt.Én úgy tudom, hogy hiába mutogatom az előzmény biztosítótól kapott kárelőzményi papírt, azt senki nem fogja elfogadni mégha az atya úr isten írja is alá. Kizárólag a központi kárnyilvántartási rendszerből hajlandóak elfogadni adatot.
-
rob210
Topikgazda
Nem rég jutottam túl, egy hasonló storzn az átÍrás miatt.
De én amikor közöltem velük, hogy amit a neten kalkuláltam az üzleti ajánlat a szerződés él, a kártörténeti igazolásom megvan, a besorolásom megvan, innentől ha bármiért magasabb összeget akarnak fizettetni velem, akkor az ügyvédemet keressék szerződésszegés miatt.
Innentől 2 nap alatt kaptam egy bocsánatkérő levelet és egy minden rendben van a netes kalkulációm él.Meg van hülyülve minden biztosÍtó.
Renault power
-
mycso
Topikgazda
Van egy remek biztosítási sztorim: [link]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
Topikgazda
válasz gabx76 #47918 üzenetére
Jaah, bocs a "megoldást" nem írtam meg (átmeneti).
Ki kell húzni a fejet és a nagy csatlakozót (ahol az áramot kapja) lehúzni pár másodpercre, majd mehet vissza és már működik is, viszont a kódot kérni fogja.
Télen célszerű nem visszapattintani a fejet, mert szinte minden reggel ez lesz a program, hogy a táp lehúz-majd vissza és már működik is.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
diablo1984
veterán
válasz kisgyerek85 #47915 üzenetére
mérni egyszerű, felrakod egy edény vízben, beraksz mellé egy biztosan jó termosztátot és nézed hogy viselkedik! ha nem nyit teljesen ki, akkor az egy másik termosztát nélkül is látszik, a másik az max a mikortol nyit és a nyitás gyorsaságához jó támpont, a forró víz már a 100fokot behatárolja, ha akkor még nincs teljesen nyitva, akkor cserés!
-
kisgyerek85
senior tag
válasz diablo1984 #47913 üzenetére
En mondtam neki ez a vizforralas dolgot, de meg emlekeztetem ot este, hogy nezzen ra. Kovacsautonal lattam, hogy nem a termek araval van a baj (4-7e ft) hanem, hogy valaki kimerje, hogy valoban az es ki is cserelje.
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
válasz kisgyerek85 #47912 üzenetére
pedig érdemes lett volna megnézni, nálam van asszem 3db feltettem egy edénybe őket főni és vártam, hogy hogy működnek, melyik nyit hamarabb, melyik nyit hamarabb teljesen, esetleg kinyit -e fullra! lehet a tied nem nyit teljesen ki sosem ezért fő! házzal együtt asszem olyan 7000ft volt, a benzinesen is épp ilyen volt, csak abban a házból ki lehetett szedni magát a termosztátot, itt ez valahogy nem bontható, vagy nem erőltettem(lehet menetes a ház, de nem hinném, mert túl kicsi az a rész hozzá, szerintem össze van ragasztva gyárilag). de a 2literes 8v-s lagunának is ilyen háza volt, csak az csavaros....(lehet az gyári, ez meg nem...)
-
kisgyerek85
senior tag
válasz diablo1984 #47909 üzenetére
A termosztat, hogy nyit vagy nem azt nem tudom. Amit en tapasztalok vele, hogy amikor a varosban dugoba araszol akkor szokik fel a vizhomerseklet majd ha nem segitek neki ra a futessel akkor a muszerfalon vissza is jelez. Kulso ventilatorom nem forog kapcsol be szerintem. Autonet fogja holnap hozni a generatoromat, 28500 forint. A regit elviszik. Szerelo mar csak erre var, aztan kesz is a verda. Ahogy meg engedi a peztarca kap majd egy uj szervoszivattyut meg lengescsillapitokat is. Aztam remelem jo sokaig olajcseren kivul nem jon elo nagy dolog rajta.
-
diablo1984
veterán
válasz kisgyerek85 #47854 üzenetére
nekem laguna 1 1,9 dti van, nyáron is egyszer-kétszer kapcsol a ventilátor, annyira nem melegszik a motor, ilyenkor télen városban sosem tudja elérni a nyári üzemi hőfokot(a skála közepe). új a motor és a vízpumpa, a termosztát házzal, fagyálló minden benne, a kiegészítő vízfűtés 3 gyertyája is, én el sem tudom képzelni, hogy miként forrhat fel ez a motor! termosztátod nyit rendesen?
nekem indulási nehézségem volt a múltkor, vagyis keservesen indult, akkor utána töltöttem az akkun(bár műszer szerint nem hiányzott neki) és azóta nem jelentkezett ilyesmi(kopp-kopp). ma múlt szerda óta a telephelyen állt a kocsi, -5 volt mikor hülyére fagyott kocsiba beszálltan, 2x izzítottan és 2mp alatt már a motor is járt benne, pedig be voltam fosva, hogy ha meg akar szívatni, akkor most illene, de nem!(hozzá teszem tavasszal lett cserélve az önindító egy felújítottra, mert a régi döglött csigaként tekert, azóta ég- és föld a diffi indítóerőre).
vízpumpát a generátor szíj hajtja igen(vagyis a hosszúbordás), szívszakadáskor be tudja a vezérlés alá kapni a hosszúbordást, így csak óvatosan! generátor ha akad, az nem természetes, a vízpumpa ha nem szorul/ereszt, akkor annak normálisan kellene hogy működjön, szorulnia egyik görgőnek sem szabadna, mert ha igen, akkor persze hogy csúszhat rajta a szíj, de az úgy nem frankó!
kérdezz bátran ha bármiben tudok segíteni, mondhatni ezt a motort csukott szemmel is tudom szerelni, még nincs egy éve, hogy darabokban volt, tavasszal a maradék sallangot cseréltem rajta, így minden porcikáját ismerem ami mechanika, elektronika ebben meg hálisten ék egyszerű, de azt a részét inkább nem ismerném meg!
nekem még annyi gondom van vele, hogy valahonnan szivárog az olaj, de a tököm tudja, hogy honnan, olajteknő tömítés csere megvolt(szilózva biztos ami biztos alapon), de még mindig jön, szimeringek és tömítések nincsenek 1 évesek, de szemre nem ott ereszt, valahol az olajteknő környékén, mert a teknő élén mászik hátul végig a váltóig és a váltónál és a kipuffnál taknyol össze mindent, de még nem találtam meg a forrását, de az biztos, hogy nem fentebb jön(lehet a kartergáz visszavezetéstől, vagy a turbó olaj visszavezetéstől, bár mindkettőt néztem és száraznak tűnt, de passz, idegesítő, de egyszerűen nem találom a forrást(meg hidegben nem szeretem a fémet fogdosni )....
-
gabx76
őstag
Sziasztok!
Járt már közületek úgy valaki, hogy a gyári rádió hideg reggelen nem kapcsol be?
Múltkor csak a kódját felejtette el, ma reggel egyáltalán nem működött. (Update list) -
rsf
senior tag
válasz Predator2 #47887 üzenetére
A legújabb dci-k nem bosch hanem continental rendszerűek.
De lehet, hogy csak az energy dci-sek.
Nekem most ilyen van amúgy nemrég cseréltem a Cliomat ami a családban maradt.
A clioban 215e Km van és az delphis mondjuk nekem semmi nagy bajom nem volt vele.
10év alatt 190e Km-t tettem bele. Ezalatt volt egy EGR és egy vezérmű jeladó cserém.
Üdv.“Az a baj a világgal, hogy a buták mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.“
-
veréb
tag
nézzél jobban szét hátha csak a fától nem látod az erdőt
Új hozzászólás Aktív témák
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Asszociációs játék. :)
- iPhone topik
- World of Tanks - MMO
- Sorozatok
- Nintendo Switch 2, vagy amit akartok (találgatós topik most még)
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Építő/felújító topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Milyen házat vegyek?
- További aktív témák...