- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Mobil flották
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Apple Watch Ultra - első nekifutás
- MWC 2024: Két új órát hozott a Xiaomi
- Honor Magic V2 - origami
Hirdetés
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
WitchSpring R - Nyár végén jönnek a konzolos kiadások
gp A remaster kiadás tavaly ősszel debütált PC-n, hamarosan végre újabb platformokra is befut.
-
Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
it Meggondolta magát a Ford, a helyzetre való tekintettel 2030 után is kínálhat Európában hibrid és benzines autókat.
-
Mobilarena
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
-
-
-
válasz tkazmer #4094 üzenetére
1-1,5km-ről tudja érzékelni a sebességet, de fényképet csak max. 150 méterről tudnak csinálni.
nemma: nincs szerintem semmi baj azzal, amit tibi mondott, attól, hogy sokan nem jelenthetik ezt így ki, meg kisebb autóval járnak attól ő még mondhatja, sőt, ez lenne a normális szerintem.
-
-
-
-
Nekem olyan Lexus-Hyundai keveréknek tűnik.
-
-
-
-
-
-
-
Renault Wind - érdekes, eddig nem hallottam róla, de úgy néz ki, mint valami ebihal.
-
Megérkezett a Wind.
-
-
-
válasz masterpeti #4628 üzenetére
Szia
Nyugodtan felteheted a kérdéseidet, én mondjuk nem igen tudok rájuk válaszolni.
-
válasz AMD Power #5636 üzenetére
Fábiából az 1.9 sdi? Szívódízel, nem túl bika, 63 lóerő ( ez most jó, mert legalább nem cm3-re megy a kgfb ). Elmegy akár félmillió km-t is különösebb probléma nélkül, csak tankolni kell, meg a kötelező dolgok.
Vagy szerintem egy LPG-s 1.4 mpi fabia. E85 nem éri meg.
[ Szerkesztve ]
-
-
-
-
http://totalcar.hu/magazin/hirek/2011/07/27/fotokon_az_uj_renault_twingo/
Ezt nagyon elszúrták szerintem.
-
-
-
-
-
-
Sziasztok
Laguna II-ből az fl utáni (2005) mennyire rizikós? 2.0 benzin
-
válasz diablo1984 #45965 üzenetére
Köszönöm. A 2.0dci ugyanebből?
-
válasz diablo1984 #45974 üzenetére
Köszi!
Nem itt, anglában. A dízel 360-ért van fent, a benzines 286-ért. Nincs hírneve itt a Renaultoknak.
A dízelben 220 méter van, holnap reggel elmegyek megnézni. Dynamique felszereltség, friss műszaki (itt évente kell), meg szervíztörténet.
Utánaolvasva is jókat találtam, láncos is szerencsére.Munkatársamnak áprilisban vettünk 2004-es 1.6 307-est, 180-ért, jó állapotban, a kuplungja fog csak kicsit fent, mert oviba-suliba hordós feleség autó volt.
[ Szerkesztve ]
-
válasz balazs1022 #46220 üzenetére
Az nem baj, ha az olaj fekete, annak kell lennie, hiszen lebegteti a szennyeződéseket. Ha sok ezer km után is méz színű lenne az lenne a baj. Amit itt most leírtál, ahhoz egy komplett elektronikai és műszeres diag kell szerintem, Érden tudok egyet, nem olcsóak, ellenben mindent megtalálnak.
-
válasz balazs1022 #46223 üzenetére
Köszi. Oszcilloszkóp is volt? Hozzáértő kezekben nagyon sokat ér. Főtengely csapágyakat cseréltetek?
[ Szerkesztve ]
-
-
-
-
-
Szerencsére nem a köbcenti mozgatja az autót, hanem a leadott teljesítménye. Én simán bevállalnám a dízelt ha új autóról van szó és nem csak a boltba lejárni kell az autó. Ha nem, akkor nem kérdés, hogy a kis turbóssal venném, jól mozgatja és nem halott, mint az 1.6 szívó.
-
válasz golyós #47890 üzenetére
Ha lengescsillapito akkor billeg az auto, olyan hajos menet kozben, plusz ha lenyomod a segget akkor hintazik, nem all meg egybol. Gumiszilentre tippelek, de a lengokar (kutyacsont) is szokott ropogni.
Ha elviszed szervizbe akkor megmondjak, ra tudnak merni a lengescsillapitora is (pl ahol van muszaki vizsgabazis)
[ Szerkesztve ]
-
-
válasz orosziem81 #47944 üzenetére
Az 3, a fékfolyadék 2. Plusz gumi alkatrészek (szilent pl.) is elöregednek ennyi idő alatt az állásban is. Egy szó mint száz, át kell nézetni előtte és kiderül minden. Ígéretes a keveset futott motor, de mindenképpen kell olaj és szűrőcsere bele, de úgy hiszem ezzel a józan autós kalkulál.
-
válasz newwave0507 #48062 üzenetére
Ha van helyed és nem kell akkor bontsd el, többet kapsz érte, mint 240. A vasat meg leadod utána.
Ellenben 200k motor+turbó+beszerelésért aprópénz idézőjelben, ha szereted az autót és nem vág földhöz a kiadás, akkor mindenképpen.
-
-
válasz meroly #48680 üzenetére
A kormos gyertya oka az elégetlen üzemanyag, ha az új is befeketedik, akkor sok naftát ad a rendszer neki. Ez lehet akár lambdaszonda hiba is, vagy gyújtásbeli problémák.
Mondtam, hogy nincs kolbászból a kerítés, de remélem nem bosszúságként élitek meg ezt és egy rendes diagnosztika után minden rendben lesz a vassal.
-
-
-
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- Hosszabb videón az Arena Breakout: Infinite (PC)
- Milyen SSD-t vegyek?
- OLED TV topic
- Aliexpress tapasztalatok
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- Tőzsde és gazdaság
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen