- Poco X6 Pro - ötös alá
- MIUI / HyperOS topik
- Huawei P40 Pro - kilökték a célegyenesben
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Fotók, videók mobillal
- One mobilszolgáltatások
- Ford SYNC 3 infotainment rendszer teszt
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Telekom mobilszolgáltatások
-
Mobilarena
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
válasz golyós #76049 üzenetére
Keresztkérdés, nincs valamilyen éjszakai mozgásérzékelős lámpa.
Barátom járt így megőrült a riasztótól, mire egyszer este ott voltam náluk, és jeleztem riaszt a kocsi.
Felugrott és közölte elég kikapcsolom.
Mondom mi van miért vagy ideges?
Kiderült, hogy 2 hete esténként napi 3,4 szer beriaszt a kocsi.
Hát a szentem a mozgásérzékelős lámpa alá parkolt, ahol a macska előszeretettel sétálgatott!Ez pedig elég volt ahhoz, hogy a felvillanó lámpa miatti, árnyék becsapja a riasztót.
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
molnarpeter
nagyúr
válasz golyós #76032 üzenetére
Nem értek a lovakhoz viszont volt, hogy a céges Grand Scenic is random riasztott egyszer nálam. Akkor fedeztük fel, hogy a láb alatti titkos rekeszekben víz volt - utólag gondolkodva esetleg nálad is rá lehetne nézni, hátha beázás van valahol, hátha az okozza a fals riasztást. Vagy riasztó off
-
eTrade
tag
válasz golyós #57464 üzenetére
Halgass Rob-ra. Az alapjárat ingadozással anno én is szívtam sokat a régi 1-es benzines Megane-val, a végén kiderült, hogy 3 ezer forintos gumi "O" gyûrûk (pillangó szelep) nyomódtak össze és falsot szívott a rendszer. Ki kell cserélni és kész.
Uriziel: Én azért megcsiszolnám a sarukat, nem kerül semennyibe, szintén meghalgatnám az üzemanyag szivattyút is. Az autódban van alapjárati motor/szelep?
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
válasz golyós #57447 üzenetére
Hát a vízpumpa nem magától durrant ki
Vagy nem megfelelő fagyálló, vagy a kilométer kor trió szokta ezt a hibát okozni.A 2008 as grandscenic egy más kategória az egy nagy családi hodály.
Van egy két hülyesége pl. az elektromos kézifék.
De szerethető nagy kényelmes családi autó.
Versenyezni nem lehet vele.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz golyós #57439 üzenetére
Milyen autó?
Mert ez rohadtul nem mindegy.
Ha I es akkor a torzios rud elpattant hátul.
Ami azt jelenti szerelőhöz hiába viszed, vannak spec műhelyek akik ezzel foglalkoznak.
Mehetsz vele de bukkanóknál és amúgy is nagyon lsszel, mivel a lengéscsillapítón van a teljes suly.
Tehát csak a szerelőig menj vele aki elvállalja.
Valamint minnél kisebb súly legyen a kocsiba.Renault power
-
baluka6
aktív tag
válasz golyós #57439 üzenetére
Milyen autó?
Ha Megane 2, akkor a hátsó rugó, ha 1-es Megane akkor a torziós rúd. Utóbbival valószínűleg el tudsz menni a szerelőig, ha nem ér bele a gumi a a dobbetéte vagy a kerékívbe.
Ha Megane 2, akkor necces, mert a tekercsrugó hozzá érhet a gumihoz, ami hamar defektet okoz. -
rob210
Topikgazda
válasz golyós #51233 üzenetére
Igen simán, mivel a komputer próbálta a rendszert életben tartani azaz megemelte a fordulatszámot, hátha úgy több töltéshez jut a rendszer.
Olyan ez mint amikor klímát kapcsolsz érzékeli a komputer és emel a fordulatszámon.
Mivel haldoklik a generátor és hol tölt hol nem, simán rángathatta az alapjáratot a szerencsétlen kompi aki próbált segíteni a rendszernek több feszhez jutni.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz golyós #51010 üzenetére
Igen ez generátor hiba.
Amikor nem kapnak a beépített motyók megfelelő töltést áramot feszültséget ki hogy szereti.
A motor vezérlő elkezd egy öndiagnosztikát futtatni.
Ekkor jönnek a hibák sorba mind.
Ha kicseréled a generátort akkor megszűnik minden hiba.
Bár egy ilyen után érdemes clipre tenni maradt-e tárolt hiba.20e a bontott 35e a felújított.
Renault power
-
tresh
veterán
válasz golyós #49072 üzenetére
Ezen az eu normán és hogy nálunk mi alapján kapja kár matekolni.. a válasz rövid: ahogy sikerül és leginkább évjárat függvénye. Így lehet hogy ugyan az a motor fiatalabb bódéba mondjuk már euro 3 as besorolást kap. Ettől függetlenül a motor nem tud többe vagy kevesebbet mint a régebbi.
-
Cane
őstag
válasz golyós #47959 üzenetére
Nincs spéci szerszámom, de ha 2 hajlított gemkapcsot benyomok a lyukakba és kihúzom a rádiót, akkor van mögötte kábel elég? Nehogy áramtalanítsam.
Amúgy mindenem megvan, még kerékösszetartás mérés eredmény is, tényleg minden, csak az a plasztikkártya kóddal...[ Szerkesztve ]
▫■ Ω Sēctσr - Γhē lαsτ lιηē σf dēfēηsē ▪□
-
rob210
Topikgazda
válasz golyós #47890 üzenetére
Mivel az egyes scenic torzió rudas a törést kizárhatjuk, akkor beesne a kerék a kerékjárati Ívbe.
A lengéscsillapÍtó szokott eltörni a rúdja, mert az meg van feszÍtve sajnos ez konstrukciós hiba.
De mivel nem leng a kocsi hátulja azt Írod, -igy marad az, hogy elszakadt vagy leszakadt a gumi tartóbakja a kipufogó hátsó dobnak és az kolompol mint a fene.
Ezt sürgősen ellenőrizd le, mert ha eltörik a cső, vagy leszakad a többi is akkor el tudod hagyni a katalizátortól hátrafelé az egész kipufogó rendszert ami igen költséges.Renault power
-
aero.
veterán
válasz golyós #47890 üzenetére
Ha lengescsillapito akkor billeg az auto, olyan hajos menet kozben, plusz ha lenyomod a segget akkor hintazik, nem all meg egybol. Gumiszilentre tippelek, de a lengokar (kutyacsont) is szokott ropogni.
Ha elviszed szervizbe akkor megmondjak, ra tudnak merni a lengescsillapitora is (pl ahol van muszaki vizsgabazis)
[ Szerkesztve ]
-
Tosee
őstag
válasz golyós #46854 üzenetére
Gyanítom, hogy amit linkeltél az nem megoldás a problémádra, más-más autó típus! Nekem márkaszervizben csinálták diagnosztikával (Megane 2 ph1)! Egyszóval én nem erőltetném otthon a dolgot, inkább hozzáértő szerelőre bíznám akinek megvannak a szükséges eszközei és tapasztalatai (utóbbiból sajnos kevesebb van)! Illetve azt sem ártana visszaállítani a helyes pozícióba amit az előző szerelő elállított!
A4-es rajzlapom, hasonló típusú Audira cserélném!
-
-
diablo1984
veterán
válasz golyós #45504 üzenetére
valszeg a katalizátor dugult el és törik darabokra! az tud csörögni. érdemes levenni, kiszórni belőle a darabokat a picsába, míg át nem látsz rajta fullosan(nem nehéz, mert ha a bele össze törik, az kihullik rendesen, de eldugít mindent a kipuff rendszerben), utána mehet vissza az üres katalizátor és 2 évig biztosan nincs vele gond!
-
diablo1984
veterán
válasz golyós #45502 üzenetére
a szerelő a hülye, mert katalizátor és injektor nem zárja ki egymást! kell lenni benne katalizátornak(és persze injektoros is a gép, de a kettőnek semmi köze egymáshoz) és szerintem még a szabályozatlan katalizátoros, ergó előtte-utána szerintem nincs szonda, ha megpusztul(nem csörög még?) nem fogja jelezni.....
a szerelőd max a karbira gondolhatott, az áll vagy-vagy viszonyban az injektorral.....
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
válasz golyós #44953 üzenetére
sejtettem és kevés km és pillanatnyi nagy fogyasztás rögzülhetett, majd kisimul, ha gyűlik a km.
másikra: alapjárati motor esetleg megragadt egy picit, vagy valami csappantyú megakadt. érdemes lenne kitisztítani, mert ha most akadt, akkor később is tud...
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
válasz golyós #44218 üzenetére
fojtószelep a tűzfal előtt a fekete dobozka mögött egy alumínium öntvény.
beszívott levegő
Bal oldalt a sárga kupak felett a nyomás érzékelő
Ezt én konkrétan beragasztottam tömítőpasztával, mert a tömítései kivoltak és nem szántam rá 3.000.- ot
Az alapjárati motort meg megismered szerintem az ott van a fojtószelep bal oldalán ha szemben állsz a kocsival.
[link][ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz golyós #44216 üzenetére
Fogsz egy flakon féktisztító sprayt és a hibák felét azonnal ki tudod szűrni te magad.
Amikor magasan van az alapjárat elkezded a fojtószelepnél és az alapjárati motornál fújkálni, ha változik az alapjárat akkor valami tömítetlenség van és 95%, hogy a tömítés lesz a hibás.
Aztán ott az alapjárati motor, amikor magasan van csavarhúzóval finoman megkocogtatod, nem szétvered! Ha változik az alapjárat megint csak megvan a hiba, szorul a tengely, ilyenkor a lítiumzsír csodákra képes.
Ha ezek nem oldották meg a problémát, újra féktisztító és magas alapjáratnál a beszívott levegő és a szívócső nyomás érzékelő marad.Mindegyiket te magad meg tudod csinálni.
Ha nem megy rakok fel képet mit hol találsz.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz golyós #44214 üzenetére
Több dolog is lehet.
A legvalószínűbb, mivel nem állandóan csinálja, hogy az alapjárati motorod tengelye megszorul és nem engedi vissza esni az értéket a rendes 750 körülire.
A másik a beszívott levegő hőmérséklet érzékelő, ami ugyan ezt tudja produkálni.
A harmadik a szívócső nyomás érzékelő.
Illetve még a fojtószelep tömítés lehet halott.
Szép egyesével ki kell zárni a hibákat.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
-=Tiger=-
tag
-
rob210
Topikgazda
-
gombcomp
senior tag
válasz golyós #31931 üzenetére
A szervizekben ilyen probléma esetén a "csapóajtót" simán kidobják onnan,mert azon is
van egy szűrő ami eltömődik,és nem folyik át rajta a víz,kezdődik a lerakódás a csappantyú
előtt.[ Szerkesztve ]
"Ha őseink is elszaladtak volna, valahányszor nehéz idők jöttek, ma üres lenne ez az ország." - Wass Albert
-
senior tag
válasz golyós #31931 üzenetére
Bocsi, mondhattad volna, hogy Scenic. Annak is van szetszedesi utmutatoja.
Vigyazz nagyon ezzel a beazassa, takaritsd rendesen. Sajnos ez eleg bene megoldas a Renaultoknal, hogy bevezeti a vizet a szellozon. Csak kesobb sok problemad lehet belole.
De orulok, hogy sikerult mindent megoldani
-
senior tag
válasz golyós #31873 üzenetére
A szelvedo elott van egy muanyag darab, amibol kiallnak az ablaktorlo karok. Azoknak az oldalaban van ket-ket muanyag pantent. Azt kell kiszedni, es akkor mar fel tudod huzni annyira a muanyagot, hogy a ket lefolyot ki tudd tisztitani.
Ha teljesen szeretnel hozzaferni, akkor az ablaktorlo karokat is le kell szedni.Erdemes lenne most megcsinalni, mert ha tul sok viz nem ment be, akkor meg talan meguszhatod, hogy ki kelljen belezni az egesz kocsit, hogy ki tudd szaritani, mert most meg jo meleg van, egy-ket nap alatt kiszarad a kocsi.
Nezd meg, hogy a labterben levo rekeszekben mennyire all a viz. Ha megnyomod, es vizes leszel, akkor veheted elo a torx kulcsotA beazast erdemes megszuntetni, mert nem csak a szellozovel lesz bajod, hanem elektronikai hibakat is konnyek okozhat.
Ezen a linken lathatod kepekkel a lefolyot is, meg azt is, hogyan kell szetszedni a kocsi beljeset, hogy kiszaritsd.
[ Szerkesztve ]
-
-
mycso
Topikgazda
válasz golyós #31837 üzenetére
Amit vettem az ajtóba mac audiot, nekem is rosszabbul szól mint a gyári. Illetve a mély hang egyáltalán nincs, a közép-magas az szebb és jobban is bírja.
Megnéztem bekötés előtt 2x is, tehát elvileg jól van bekötve, de majd egyszer lehet ránézek megint.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
sladka_pani
senior tag
válasz golyós #31817 üzenetére
Szerintem rosszul értelmezted a válaszomat! Egyáltalán nem akartam bunkóskodni vagy lekezelő lenni, ezért írtam gurulj el hozzám! Viszont láttam pesti vagy. Ha Győr-Moson megyében jársz, megnézném szívesen, ingyenesen, mert ahogy leírták már mások is, pár perces munka. És a legegyszerűbb ceruzaelemes megoldást is leírták többször! Szóval nyugalom, senki nem akart bántani Rengeteg minden van, amit én sem tudok és kérdezek, pontosan erre van a fórum
...nem mondtuk el, nem hangzott el, mit jelent az Oi! Oi! Oi!...
-
Pecc
őstag
válasz golyós #31817 üzenetére
Legegyszerűbb szerintem, és legbiztosabb, amit rob210 mondott. Ajtóhangszóró csatlakozóját kihúzod, a hangszóró két lábára vezetékek, két végére ceruzaelem, ha kifele mozdul a membrán meg is vagy. Megjegyzed melyik ment a pluszra a hangszórón az elemről, aztán hozzánézed a gyári vezetéken melyik színü ment rá a hangszóró csatlakozóra. Új hangszóró be, ráforrasztod és kész. Szerintem tovább tartott leírni, mint amennyi idődbe fog kerülni megcsinálni.
-
ThodEE
őstag
válasz golyós #31813 üzenetére
Egy kis plusz munka kell ha megváltoztatták a színeket a fejegység után, de a lényeg hogy a fejbe ilyen van beledugva, ott megtudod nézni hogy pl melyik szín megy a 3. szürke kábelhez és akkor az lesz a jobb első +
Ha meg szerencséd van akkor a jobb ajtóban egy szürke és egy szürke/fekete van akkor a fekete csíkos a negatív
[ Szerkesztve ]
http://picasaweb.google.com/116647084346941867867/1155?authuser=0&feat=directlink
Új hozzászólás Aktív témák
- Okos Otthon / Smart Home
- Melyik tápegységet vegyem?
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Politika
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Gyúrósok ide!
- EAFC 25
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Azonnali informatikai kérdések órája
- További aktív témák...