- Milyen okostelefont vegyek?
- Honor 200 - kétszázért pont jó lenne
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S10 és S10+ duplateszt
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Huami Amazfit Bip okosóra
- Bemutatkozott a OnePlus Ace 3 Pro
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
Hirdetés
-
Ha mi nem olvadunk el ebben a melegben, akkor a hardverek sem fognak
ph A notebookok, monitorok és headsetek mellett egy minigép, egy NAS, egy ház, egy táp, valamint egy kupakszett maradna szilárd halmazállapotú.
-
Dobja a változatható apertúrát a Xiaomi 15 Pro?
ma Lencsetrükkök helyett nagyobb szenzorral érkezhet októberben.
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
-
Mobilarena
Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Inflációkövető díjkorrekció 2024
Új hozzászólás Aktív témák
-
sifarr
senior tag
válasz simpley #85364 üzenetére
pl 500 Ft- emelésért te emelnél hangot? Én biztosan nem...
Én sem. Ötezres emelésért sem. Legfeljebb szolgáltatót váltanék.
De a kérdés nem erről szól. Szerintem a szolgáltató és az ügyfél egyenrangú és egyenjogú felek. A szerződésükben a felek jogainak és kötelezettségeinek arányban és egyensúlyban kell(ene) lennie.
Méltányolható, ha az egyik fél a tőle független, számára negatív körülmények ellen be akarja biztosítani magát. Lásd itt az infláció és inflációs emelés joga, mint igény a szolgáltatónál. (Bár megjegyzem, az általános infláció még nem jelenti, hogy egy adott cég költségeiben az garantáltan növekedést eredményez.) De úgy arányos, hogy akkor az ügyfél számára is legyen lehetőség a szerződésben, ha tőle függetlenül az ő életében jelentkezik negatív hatás (pl. munkanélküliség). Ha az egyiknél tekintettel vagyunk arra, hogy ne lehetetlenüljön el a költségek növekedése miatt, akkor a másik félnél is tekintettel kellene lenni, amikor ő lehetetlenül el. Ha egy KSH inflációs adat hivatalos, objektív mérce, akkor pl. egy munkanélküliség is igazolható akár hatóságilag is.
Az egész kérdés (aránytalanság) csak a hűségszerződéses esetekben érdekes. Sosem veszek szolgáltatótól készüléket, így max. egyéves hűséget vállalok be. Pár hónapra, félévre egy inflációs emelés nem érdekelne. És garantáltan nem fenyeget anyagi csőd, munkanélküliség sem.
Az elv az, ami nagyon felháborít!