- Itthon is kapható lesz a kerámia Xiaomi Band 10
- Mobil flották
- Huawei Watch GT 2 Pro - egyszerűen gyönyörű
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- Magisk
- Csak semmi szimmetria: flegma dizájnnal készül a Nothing Phone (3)
- iPhone 16e - ellenvetésem lenne
- Milyen okostelefont vegyek?
- Garmin Forerunner 970 - fogd a pénzt, és fuss!
-
Mobilarena
Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Yepp - korlátlan belföldi net kötöttségek nélkül
Yettel Full - kombináld rugalmasan a kedvezményekért
Új hozzászólás Aktív témák
-
TODI1111
veterán
válasz
sifarr #87314 üzenetére
és sfdrakex.
Lehet, hogy én is hasonlóképpen gondolkoznék mint ti ha nem az én pénzemmel játszanának.Látom nem nagyon értitek, hogy fehéren feketén le van írva törvényileg, hogy mi az eljárás. Ezt ők nem tartják be.
"Egyébként 2022-ben miért nincs számlád? Számlákkal/csekkekkel postára rohangálsz fizetni?"
Ehhez nem sok közöd van, de elárulom, hogy nem rohangálok számlákkal és csekekkel a postára. A feleségemnek van és arról fizetünk. Mivel szintén a törvény írja elő, hogy
"Az összeg visszatérítésére a kereskedő olyan fizetési módot köteles választani, amelyet a fogyasztó is választott eredetileg a fizetésre"
Ezért nem akartuk számlára utaltatni az összeget. Gondolom tisztában vagy azzal, hogy ekkora összeget nem lehet egyszerre automatából kivenni, tehát vagy több nap, vagy szabadságot kell kivenni (a feleségem is tovább dolgozik mint a banki nyitvatartás) ahoz, hogy a pénzünkhöz jussunk."Tényleg nem érted, hogy egy ekkora cégnél nem annyi az utalás, hogy Icuka leül és klikkel kettőt"
Te pedig tényleg nem érted, hogy ez egy folyamatban lévő ügy?
Nem akkor szembesültek vele, hogy vissza kell fizetniük a pénzt.Mivel törvényileg határidőhöz vannak kötve (14 nap) és gyakorlatilag "egész héten foglalkoztak" az üggyel (Békéltető Testület). Illetve bejegyzést rögzitettek az ügyről arra kérve, hogy a készülékkel fáradjak be bármely Yettel kirendeltségre és a bejegyzésre hivatkozva érvényesítsem az elállási igényem. -
Renwick
őstag
válasz
sifarr #85859 üzenetére
Értem, hát ehhez én már kevés vagyok.
Pár órája beszéltem egy telenoros jogásszal, aki határozottan állította, hogy nincs felmondási alap, mivel a hatóság elfogadta az osztrák esetre hivatkozó jogi érvelést.
Azt mondod, hogy az inflációs korrekció ciklikusságát illetően most akkor ezek szerint ellentmondás van az ÁSZF két pontja között? Mert ugye a hatóságnak az is volt a kifogása, hogy nem előrelátható, nem kiszámítható a korrekció, illetve annak mértéke, ezért szűnt meg a visszamenőleges érvényesítés lehetősége, illetve ezért fixálták (tették kijelentő módba), hogy 2023-tól minden évben lesz díjkorrekció. -
#76055552
törölt tag
válasz
sifarr #85371 üzenetére
Keresem a videót a YT-on, de nem találom.....
Röviden: ügyfél felhívja a 1220-at és nem érti miért nem tudja felbontani a hűséget kötbér megfizetése nélkül (talán 2012-es videó). A telenorral 1000 belföldi, "hálózatfüggetlen" perces tarifára szerződött, amit egyszer csak 60/40%-ra (hálón belül/kívül) módosított a szolgáltató egyoldalúan.
A telenorral ezekért a stiklikért nem merek immár 2 évtizede szerződést kötni.... -
bedibazsa
senior tag
válasz
sifarr #78850 üzenetére
Ilyenkor mindig a bátyám jut eszembe, aki magyartanár, plusz egyetemen is tanít: megértette a másik fél, mit akarsz mondani? Meg. Akkor az helyes, amit írt, mondott.
Bárcsak olyan színvonalon írna az átlag magyar, mint itt, a srácok a topicban. Ez, ami itt megy, teljesen kulturált, szerintem ennyi hiba belefér. -
Somatom
veterán
válasz
sifarr #78356 üzenetére
A megszűnés nem az én lázálmom volt (bár, egyes részegységek vesztesége is lehet hasznos, ha a teljes portfóliót nézzük). Én csak azt mondom, hogy a HD óta nem nagyon volt a Telenornak ütős ajánlata és utólag az is inkább visszaütősnek bizonyult. Az álmoskönyv szerint ez hosszú távon nem jelent jót. Mi olyat tud most ajánlani a Telenor, ami csábító és el is bírná a hálózata? Egy új igazgatónál akkor is több kéne a csábulásomhoz, ha nem lennék hetero.
-
Top cat
addikt
válasz
sifarr #75082 üzenetére
Lehet, hogy a számhordozás is így megoldható de akkor nem ezt mondták. Itt is ezt írják:
"A hívószámok körének bővítése érdekében került sor a vonatkozó kormányrendeletek módosítására"Már 10 éve volt, hogy repül az idő.
-
bopeti98
őstag
válasz
sifarr #74851 üzenetére
A 11 hónap valóban kiskapu, de ha 12 hónap lenne, akkor is adhatná olcsóbban, mint határozatlan idejű szerződéssel, annyi, hogy akkor 24 hónapos hűséggel is annyiba kéne kerülnie, mint 12 hónappal. Viszont a kérdés az volt, hogy hűséggel lehet-e olcsóbb, mint hűség nélkül. Erre természetesen igen a válasz, annyi, hogy ha lejár a hűség, akkor már viszont nem lehet drágább.
-
-
-
-
zoli62
addikt
válasz
sifarr #33222 üzenetére
Nagyjából összefoglaltad a lényeget. Annyit tennék hozzá, hogy a Telenor Magyarországon már a névváltozás előtt elkezdte a brand fokozatos leépítését, például a területi képviseletek felszámolásával. Az ügyfélélményt, panaszkezelést, ügyfélkiszolgálást, szolgáltatásokat tekintve összességében a három szolgáltató közül a legrosszabb.
-
G@ben
addikt
válasz
sifarr #33151 üzenetére
Most hívtak, a válasz az, hogy megszüntethetik. Kérdeztem, hogy milyen indokkal, de erre nem tudtak válaszolni.
A jogi osztályt ajánlották, de a tavalyi áremelés miatt kommunikáltam már velük és csak a kérdéseimre nem kaptam választ, minden más általános szöveget leírtak. -
G@ben
addikt
válasz
sifarr #33140 üzenetére
1,5 évig volt sima, hűségmentes előfizetésem, utána készülékvásárlással lett 2 év hűség, ami kb 1,5 éve tart.
"a jelen szerződésben foglalt határozott időtartam ("hűségidő") lejártával közöttük új, határozatlan idejű szerződés jön létre változatlan hívószámra és a nem érintett részek vonatkozásában változatlan tartalommal." -
Duke11
csendes tag
válasz
sifarr #33049 üzenetére
Választásra akart bírni.
Választhatom a kedvezményt (egy évig 500Ft/hó) és elfogadom a módosításukat. Választhatom a szám megszüntetését, vagy számhordozást de kötbérrel. Számára nincs más protokoll jelenleg.
Szóval nem hiszem, hogy megszüntetnék a számom, csak ha beleegyeznék önként.Két hét múlva újra kiállok a módosítás elutasítása mellett, ha felhív a másik ügyintéző.
Rossz esetben júliustól magasabb összeget számláznak, de arra kíváncsi leszek... -
axioma
veterán
válasz
sifarr #22769 üzenetére
Az szerintem tok teljesen lenyegtelen, hogy a mostani toke hogyan alakult ki. Az a mult, a kerdes, hogy 2013-ban a vagyon megtermeli-e a ra jaro hozamot. Azzal hasonlitsd, mintha 2012.dec.31-en aktualis aron eladta volna.
Ha ugy szamolnal, hogy neked csak a toke kell kamatostul visszajojjon, akkor csinaljunk mar valami jo kis uzletet! En csak az eszt adom hozza, te csak a penzt, kifizetlek majd valamikor egyszer a toked akkori jelenerteke meg valami aproval hogy ugy erezd, hogy jol jartal, en meg vihetem tovabb az azota az akkori jelenertek 10x-eset ero vallalatot. Te ezt igy adnad nekem?
Raadasul vegyuk hozza azt a hatast, hogy nem csak nekem, hanem 9 masik embernek is adsz igy toket, de a 9 elveszti (az en kepzelgesemben hadd legyek mar en a nyero 10%). Tehat effektive 10x annyit fektettel be, az egyikbol visszakapod a toket, a tobbibol semmit. Akkor most hogy allunk? Azt ne mondd, hogy elore kell tudni, mi az amibol jo kihozatal lesz, mi az amibol nem, mert kockazat nelkul - mondjuk minimum csak az aktualis jogi kornyezet valtozasa - nincs vallalatmukodtetes, plane inditas.
Szoval nem, sehogy nem jo a te szemleleted. Vagy legalabbis a sajat megnyugtatasodra talan jo, de mindenesetre a penzugyi valosagtol messze all. -
-
axioma
veterán
válasz
sifarr #21966 üzenetére
Tok felesleges belekeverni a helymeghatarozasban levo "-ig"-et, mert az tok veletlen (na jo, nem egeszen, de majdnem), hogy pont ugyanazt a ket betut hasznaljuk a jelzesere.
Senki nem varja, hogy a nem nyitvatarto uzlet 6-an este 23:50-kor kiszolgaljon. De a 6-ai nyitvatartasi idoben igen, mert ez a mondat fogyved es minden hokuszpokusz nelkul is ezt jelenti. Nincs elo magyar anyanyelvu ember, aki azt a szokapcsolatot, hogy 6-aig, ugy ertene, hogy 6-an mar nem. Persze, lehet probalkozni, akit sikerult igy lerazni annak oruljenek, de ha kenyertoresre kerul a sor, bukta. -
axioma
veterán
válasz
sifarr #21959 üzenetére
Ha valamire 6-aig van lehetoseg, akkor abban a 6.-a vastagon benne van, idoben igy tudja csak a magyar nyelv ertelmezni. Ha 5. es 6. hataraig, akkor azt magyarul a 6-os szammal CSAK ugy tudod kimondani, hogy 6-a elott.
Az, hogy a Dunaig helyhatarozoi ertelemben ez pont forditva van (addig amig elered es nem tovabb), az ebben az esetben teljesen irrelevans.
En tolnam a reklamaciot, persze ahhoz hogy fogyved tudjon kezdeni vele valamit, irasban kellett volna kerni az elutasitast, es persze jo esellyel raadasul nem fogyved iranyban hanem a vevo javara valasz szuletett volna... de ha nem bizonyithato, akkor annak mar lottek (mar persze egy levelet meger, csak hogy ne erezzek magukat olyan okosnak, csak tovabbvinni nincs ertelme). Esetleg ha telefonos ugyfelszolgalaton volt es meghatarozhato idoben, akkor arra hivatkozva (me'g idoben kikerve a hanganyagot!) lehetne keresni naluk valamit... -
válasz
sifarr #16962 üzenetére
Akkor ezt érezd megerősítésnek :-). Semmiképpen sem ellened írtam.
Az első hozzászólásban csak azt vázoltam fel, hogy önmagában a Ptk. alkalmazása kevés.
Semmiképpen sem támadásból.Azt viszont nem hittem volna, hogy a Telenor lesz ennyire lúzer, hogy a saját ÁSZF-jét sem hajlandó alkalmazni.
Ez az idézet sem ellened szólt, de azt hiszem az elmúlt pár körbelövöldésben segít.Azaz összefoglalva, adott egy Telenor ÁSZF hivatkozás, amit a Telenor sem tart magára nézve kötelezőnek. Végigkutattam pár módosítást, de permanensen ez a tartalma, így azt sem mondanám hogy friss változtatás lenne.
A kérdés ugyanakkor, hogy miért van ez a tudatos, ÁSZF-et megszegő magatartás.
-
darvinya
titán
válasz
sifarr #16962 üzenetére
Hivatalos levelet(jelen esetben a felbontási nyilatkozat), csak arra engedéllyel rendelkező vehet át(Posta).
Mi lenne, ha az utcáról betérve a sarki szatócshoz, kezedbe nyomna egy vadidegen ember egy cím nélküli borítékot, melyben az szerepel, hogy tartozól neki 10millával.
Szerintem úgy röhögnéd körbe, ahogy lehet.
Ennyit a jogi eljárásokról.
-
darvinya
titán
válasz
sifarr #16957 üzenetére
De a szerződésben szerepel az a mondat rész, hogy „szerződés bontás papír formában kell elintézni.
Ehhez ez a számú formanyomtatvány szükséges.”.Érthető már?
A szerződés bontásra irányuló tevékenységnek minősül mind szóbeli, mind írásbeli kérelem.
Ez után a szerződésben foglaltak szempontjából a szolgáltatást nyújtó köteles ennek eleget tenni és erről a szerződő felet értesíteni, eleget tenni akaratának. -
válasz
sifarr #16957 üzenetére
(bocsi, ez nem Neked ment).
Szerződéskötéskor nem tudod kikötni, mivel a blankettaszerződést kapsz. Vagy az előre legyártottat írod alá, vagy semmilyet.Ez viszont már igen:
A Telenor ÁSZF első oldalán felsorolja azokat a jogszabályi hivatkozásokat, mely alapján az ÁSZF készült.
Természetesen a Ptk. helyet kellett hogy kapjon, ugyanakkor a hírközlési törvény, mint a Ptk-val "egyenrangú jogszabály" jelen esetben speciális jellege miatt elsőbbséget élvez.
Különösen, hogy a 2003. évi C. törvény (A hírközlési törvény) az előfizetői szerződéssel kapcsolatosan az alábbiakat mondja ki:"127. § (2) Az előfizetői szerződésekre e törvény rendelkezéseit és e törvény felhatalmazása alapján kibocsátott előfizetői szerződésekre vonatkozó elnöki rendeletek rendelkezéseit kell alkalmazni. Az e törvényben és az e törvény felhatalmazása alapján kibocsátott előfizetői szerződésekre vonatkozó elnöki rendeletekben nem szabályozott esetekre a Ptk. szerződésekre vonatkozó rendelkezései megfelelően irányadók."
Azaz nemcsak a hírközlési törvény, hanem az elektronikus hírközlési előfizetői szerződések részletes szabályairól szóló 6/2011. (X. 6.) NMHH rendelet is eltérhet a Ptk. rendelkezéseitől.
Így csak ezen jogszabályok együttes értelmezése adhat megfelelő választ a kérdésre. Nem vagyok sajnos médiajogász, és dolgoznom is kellene, így ezt tanulmányozni most nem volt időm.
-
darvinya
titán
válasz
sifarr #16954 üzenetére
1. A pont ”.” mint kijelentés, utána kérdőjel "?” mint kérdés.
„ Feltételezem, a "nem logikus" verte ki nálad a biztosítékot.”
Kinek mi a logikus.?
Akinél káosz a rendem az számom pedáns rend.
Érthető!?
(#16955) sifarr
Ha a szerződés kötéskor a szerződésben kikötöm a papír alapú szerződés felbontás, akkor él a szövegkörnyezethez minősítet tény, így értelmét veszti a „ha” szócska.
-
wwenigma
Jómunkásember
-
wwenigma
Jómunkásember
válasz
sifarr #16935 üzenetére
Ha elhagyod a bankkártyád és mellette van a pinkódod majd leveszik a havi fizud, akkor ki a hibás? A bank?
Pont a kockázatok miatt kell lehetővé tenni mindent személyes ügyfélszolgálaton keresztül, írásbeliséghez kötve, mert az ügyfélnek jogában áll nem vállalni a telefonos, internetes kockázatokat.
Törvény kimondja? Nem. ASZF-ben aláírtad? Igen. Akkor mirol beszelunk? Tessék máshova menni ha nem tetszik... Lehet elképesztően kifinomult és gyönyörű körmondatokat irni erről, attól még nem lesz igazad.
-
Landsmann
addikt
válasz
sifarr #16873 üzenetére
Azért azt is vegyük számításba, hogy az előfizetői létszám csökkenése nem magától való, vagy mind az elégedetlen ügyfelek által generált lemorzsolódás. Nagy szokása volt a Telenornak a SIM-kártya osztogatás. Én is kaptam 500 Ft lebeszélhetőséggel annak idején mikor Hűségesküt téve megvettem a Naite telefont. De emelett még volt másik 5 SIM a nevemen. Nos, a hatból már 4-et kivéreztettem az idén. Már csak kettő van. Nos, az ilyen osztogatott, de utána fel nem töltött kártyák egy idő után lejárnak. Ezt az időszakot is éljük, emiatt is van csökkenés. Az augusztusi létszámnövekedésnek is ez lehetett az oka. Kollégám is kapott SIM-et pluszban. Ha megnézitek a NMHH statisztikáját, abból jól látszik, hogy gyakorlatilag mióta a Telenor névre váltottak, folyamatosan csökkent az előfizetői létszám. Ez folytatódni fog, de immár nem a leketyegő osztogatott számlák miatt, hanem az elmúlt pőár hónap eseményei miatt. Egyrészt az emberek nem fognak mászkálni 2-3 telefonnal mint korábban, (persze van ilyen is még) másrészt a még meglévő, de nem használt kártyákat hagyják lejárni és jellemzőbb lesz az egy ember egy SIM felállás. Persze azt is hozzá kell tenni, hogy a nyár óta lezajlott események és amik még fognak történni, az továbbra sem kedvez annak, hogy egy ember több előfizetést kössön. (mindegy hogy számlás vagy kártyás) Lesz egy, de amennyire tud, azzal is spórol. Nem fog fenntartani 2-3-5 számot, mert mind-mind költség. Főleg úgy, hogy számlásaknál ott van az a rész, amit nem lehet lebeszélni, plusz a kapcsolási díjak, amik külön jelennek mega számlán. Magyarán egyre nehezebb előre kalkulálnia számlával. Mert hiába nem lépi túl az ember a havi keretet, attól a számla nem lesz azonos. Nem mindegy, hogy mondjuk a havi 800 percet havonta 100 hívásból, vagy 200-ból rendezi le az ember. Jó, nem sok a külömbség ha így nézzük, de sok kicsi sokra megy alapon a havi számlák között több ezer Ft-os külömbség is lehet havonta nagyobb havidíjas előfizetés esetén. Rákényszerítik/kényszerítették az embereket a telefonálási szokásaik átalakítására. Ezzel nem feltétlenül az előfizetők járnak rosszul, mert van több alternatíva is. Viszont a szolgáltatók buknak rajta, mert a kevesebb beszédperc, az emelt díjak miatt a bruttó bevétel lehet,. hogy nem lesz kevesebb, de több adót kell belóle kifizetni, ami nettóban már kevesebb lesz. Éppen ezért fontos lett volna/lenne, hogy minél több előfizetőt szerezzenek, tartsanak meg. csak most ennek pont az ellenkezője folyik. Összetett a probléma és szinte megoldhatatlan a szolgáltató számára. Egyrészről a szolgáltatás színvonalát fent kell tartani, folyamatosan működőképesnek kell lennie. Ezzel egyidőben a hálózatfejlesztést, számlázást is meg kell oldani úgy, hogy ne legyenek problémák. De vannak. Ráadásul olyan szerteágazó helyeken, hogy szinte már nem tud mit kezdeni a helyzettel a Telenor. Nem megy normálisan a telefon ügyfélszolgálat (sokszor órákat kell várni), nem megy rendesen az Online felület, sok a reklamáció a hívásmegosztás maitt, piszkálják az előfizetők az adatátviteli problémákkal, Több mint egy éve képtelenek az adaforgalmazási problémát üzembiztosan megoldani, stb. Ezerk nem kevés erőforrást kötnek le, miközben a rendszer működőképességét is biztosítani kellene. Magyarán kezdenek a hullámok összecsapni a Telenor feje fölött. Elég lenen egyesével is megküzdeni a problémákkal, az sem egyszerű, de mikor ilyen fajsúlyos dolgokból van több is, na az maga a rémálom.
Természetesen az előfizetőt ezek a problémák nem érdeklik. Ő szolgáltatást akar igénybe venni elérhető áron, üzembiztosan. De amikor azt látja, hogy ha valami problémával fordula szolgáltatóhoz és csak mismásolás, egymásra mutogatás, hazudozás félretájékoztatás, vagy éppen egyáltalán nem tájékoztatás fogadja, akkor alighanem elégdetlenkedni fog. Egy elégdetelen ügyfél meg több potenciális ügyfelet fog lebeszélni arról, hogy az adott szolgáltatóhoz menjen. Míg egy elégedett ügyfél nem, vagy alig hoz újabb ügyfelet a szolgáltatónak. A rossz hír mindig gyorsabban terjed.
Engem sem érdekel a szolgáltató nyomora, én is a szolgáltatást szeretném használni, de azért nem minden áron. Mikor azt látja az ember, hogy az előre beharangozott telekom adónak a többszörösét kaszírozzák be az előfizetőn, nyilván lépni fog. Érdekes módon más szolgáltatók megoldották, hogy a havi első 10 perc adómentes és csak az utána lévőket adóztatják. Csak ugye a vezetékes piacon ez működik is, míg a mibilénál a kartel miatt nem. Még ha ki sem mondják, hogy nem karteleznek, tudjuk jól, hogy mi van a háttérben. Ezek után aztán nyuilván, hogy én is, eg a másik is valamit lépni fog a szolgáltató lépésére és nem túl valószínű, hogy az előfizető fog ráfizetni a változásokra. Kicsit kényelmetlenebb, de a korábbi havi költésnek még a 10 %-ánál is kevesebbet fizetek havonta. Úgy gondolom, ezzel nem csak én vagyok így. Ha nem lett volna ez a nagy trükközés a telekom adó miatt, a kivégzett 4 kártyából néhány még ma is élhetett volna. -
novake
tag
válasz
sifarr #14763 üzenetére
Konkrétan ezek forrása érdekelne:
"A mobilnet előfizetések legalább 80 %-a hangalapú előfizetéshez kapcsolódik, azaz kombinált előfizetés (pl. okos 90) része." - Úgy tudom, az NMHH riportban a mobilinternet egyben van riportolva.
"A kombinált előfizetések használóinak ezekhez képest jóval kevesebb is elég. 90%-uknak 5-700 mega bőségesen elég." - Magyar használati adatokat meg szűkmarkúan tesznek közzé. Ezt hol találtad?Az összehasonlítással egyetértek, én is szoktam választani bármit veszek. De nem az országos lefedettség %-a érdekel, még csak nem is Békéscsaba, hanem ahol én használom. Az kb. 3-4 város és az azt összekötő útvonal.
-
Roach
csendes tag
válasz
sifarr #14756 üzenetére
Miért hasonlítanám össze őket olyan adatok alapján amik engem nem érdekelnek, rám nem tartoznak? Nincs értelme. Az sms-ről annyit, h ingyen böngészéssel egy fórumos oldalon, mint pl a ph annyit írogatsz vkivel amennyit akarsz, ha nem tetszik a facebook mert az is ingyenes. Olcsóbb percdíjak vannak, ha valakinek nagyonsok telefonálásra kell teló akkor nem állítom, h nincs jobb nem is néztem szét azon a téren, a percdíjakkal sem foglalkoztam csak a havi díj érdekelt, és az ehhez tartozó mobilnet ami kiváló.
Emellett normális sorozatletöltögetős, 720p youtube videónézegetős szélessávú mobilnetet más szolgáltató nem kínál, mint írtam ezért van tele hipernettel a környék. A problémám az, h úgy adjátok elő, h hülye aki azt válassza és odamegy de szerintem ez az egész jogtalan. Majd egy év múlva is megnézem mi a helyzet az akkor már egy éve tartó 2 szerződésemmel, tarifákkal. Minden korlát nem fog megszünni az biztos, más nem nagyon érdekel mobilinternet lévén.Ti nem tudjátok inkább elképzelni szerintem, h milyen az amikor egyik szolgáltató sem áll szóba veled internettel kapcsolatban miután megadtad az új lakhelyed helyrajzi számát. Kell internet, mindenféle bekötés negatív, csak mobil jöhet szóba... sokkal többet számít a korlát, mint gondolnád. Lehet nem húznád le ennyire a telenort, ha ilyen helyzetbe kerülnél mint most én.
-
Prien
addikt
válasz
sifarr #13666 üzenetére
ha a szolgáltató engedi, hogy az előfizető az eredetileg vállalt díjcsomag havidíjának megfelelő csomagra váltson, akkor nem jogos az előfizető felmondási igénye.
Tarifacsomagot bármikor lehet váltani kategórián belül vagy nagyobb (értsd:drágább) tarifacsomagra.
De most komolyan: szerintetek ez törvényes, hogy csak úgy lefelezik vagy a 60%-át elveszik a hálózaton kívülre lebeszélhető perceknek???
Mindenki azzal jön,hogy a kedvezményeket (készülék ár kedvezményt) nem érinti a módosítás,bla bla.
De idáig el se kéne jutnia a történetnek,mert az egész módosítás jogszabályba ütközik!
Idézem: "a módosítás nem eredményezheti a szerződés feltételeinek lényeges módosítását."
Ha 60% lebeszélhető percet elvesznek, az mi, ha nem lényeges módosítás???Na ezen megy most a csata, de tényleg várjuk meg a fejleményeket!
-
Landsmann
addikt
válasz
sifarr #12859 üzenetére
Én is a visszacsökkentésre gondoltam, nem arra, hogy valóban megszűnik-e az egyik adó. Szerintem sem csökkennek vissza az árak, nyilván már most meg van az ok, amivel majd indokolni fogják, miért nem csökkentik. Bár én arra sem mernék mérget venni, hogy az adót tényleg megszüntetik. Ötletekért és trükközésekért a kormány sem megy a szomszédba.
Az a gusztustalan az egészben, hogy az adóra hivatkozva csinálták ezeket az átalakításokat. Ha tényleg ez lett volna az igazi indok, ráraknak 2 Ft-ot percenkét és oszt csókolom. De mellé behozni ezt az értelmetlen kapcsolási díjat, (amit esetleg másodperc alapú számlázásnál talán még el is fogadnék) emellett a hívásirány arányokat is bevezetik, akárhogy is nézzük, ez többszörös áremelés úgy, hogy nem emeltek árat. -
Landsmann
addikt
válasz
sifarr #12855 üzenetére
Nem. Használtam én sok mindent. De szép lassan olyan, számomra irreális árat találtak ki, illetve trükközgetnek (lásd kapcsolási díj, hívásirány megosztás a lebeszélhető havi díjban) olyan galád módon, hogy egy átlag felhasználó majd csak az első számla kézhezvételekor fog szembesülni, hogy a számlája majdcsak a duplája lesz mint szokott lenni. És nem fogja érteni miért. Ha most 20-30 perceket kell várni a humanoidra, akkor másfél, két hónap múlva órákat, mert annyian fognak reklamálni. Nem azt mondom, hogy nem tudnám kifizetni ezeket a burkolt áremeléseket, de azért a pofátlanságnak is van határa. Nem az a léyneg számomra, hogy ki tudom-e fizetni az új díjakat, hanem az, hogy ér-e ennyit a szolgáltatásuk. Nekem egyértelműen NEM a válasz. Még lenyeltem volna abékát, ha a hívásirány aránya nem lett volna megszabva. De mivel a hívásaim 99 %-a hálózaton belüli, így aztán a "lebeszélhető havidíj" 40 %-át dobjam ki? Na nem.
-
Landsmann
addikt
válasz
sifarr #12847 üzenetére
Készülék Telenor függő, csere nincs betervezve. Miért is? Ilyen árak mellett a telefonáláson kívül egy kanyi vasat sem áldozok semmi másra. Ha esetleg kidöglene a telefon, akkor sme vennék csili-vili okostelefont. Miért is? Minek, ha scak telefonálásra használnám? Elővenném az öreg K700-ast azt annyi.
Azért durva, hogy Neophone-ról 33 Ft/percért lehet hívni mobilt másodperc alapon. Nincs telefonadó és nincs kapcsolási díj. Igaz, hogy nem hordozható, De ha nem sürgős, akkor itthonról arról fogok telefonálni. Plusz van még másik két kártyám, amik a kivéreztetésre vannak szánva. Azokkal is ellébecolok még egy darabig. Fél év múlva állítólag csökkentik az adót, ha az állam megszünteti az egyiket. Mondjuk én ebben nem hiszek. Halottat a temetőből visszahozni nem szoktak. -
Landsmann
addikt
válasz
sifarr #12480 üzenetére
A közleményben nem írják, hogy a Djuice Extrára nem vonatkoznak ezek a kitételek. Hidd el, hogy elég 1 évre a 3000 Ft. Évekig voltam kárytás, mindig azért kellett töltögetnem, mert lejárt majdnem az egy év, nem pedig az egyenleg fogyott. Mikor átváltottam számlásra, az ügyintéző pislogott, hogy jól látja-e az egyenlegemet. Ugyanis 21000 Ft volt.
Majdnem fél évig nem kellett havi díjat fizetnem, mert ebből vonták le.
Én azér nem látok semmilyen biztostékot, hogy nem fog változni.
A közleményben a Számlás 20 sincs megemlítve. gyakorlatilag a Djuice-ról egy szó nem esik, de a djuice honalpján sem. De azért mindjárt rákérdezek. -
Landsmann
addikt
válasz
sifarr #12478 üzenetére
De az én 32000-ben benne volt az 5 per után 0 Ft is, amit viszont nem pótol semmi a Djuicban. A net meg nem kell, az csupán drágító tényező a havi díjban, hiába ingyen választható. No és a másik, a fáma nem szól arról, hogy mi lesz július 16-tól. Ugyanis gyanítom, hogy a habvidíjban foglalt perceket ott is megosztják hálón belül és kívüli felhasználásra.
-
DS39
nagyúr
válasz
sifarr #12458 üzenetére
a djuice extra, és control már úgy lett kikalkulálva hogy bele van számolva az adó bőségesen, kivezetik a számlás 20-at, és lesz az extra +5,5 Ft/percért az előzőhöz képest. cserébe nem lesz 26 éves korlát.
a djuice online (ami szintén a telenor online rendszerét használja) bár lassan lép be, de semmi gond nincs vele, működnek a dolgok, így nem értem hogy a telenor ügyfeleknek miért nem jó a rendszer.
-
asdf_
veterán
válasz
sifarr #12423 üzenetére
A minél hosszabb pihentetés pedig annak esélyét csökkenti, hogy a régi előfizető kapcsolatai az új előfizetőt felhívják.
A hosszú pihentetés egyszerűen egy ügyfélbarát lépés. Viszont sok, látszólag felesleges, ki nem használt szám kell hozzá, ami költség.Mivel ha jol tudom fel evig koteles a szolgaltato pihentetni egy szamot, utana kiadhatja, szerintem semmibe nem fajna, hogy mivel a sajat szamuk, tudjak, hogy a kartya inaktiv volta alatt mennyi hivas erkezett a szamra es kellett eldobnia a hivast a kozpontnak, hogy no user here, siman csak szamolni kene, es ujrakiadas elott ha ez meghalad egy erteket, akkor meg pihentetni egy ideig, ha nem, akkor meg mehet ki. Lehetne ezzel gazdalkodni, csak akarni kene. Szerintem.
-
asdf_
veterán
válasz
sifarr #12415 üzenetére
Sosem fogom megerteni, hogy ha a legfrissebb nmhh jelentes szerint -most csak a T-t nezem, mint legnagyobb elofizetoi szammal rendelkezot-:
van 11.595 millio hang elofizetes (osszes, nem pedig aktiv), ebbol 45.5% a T-e =5.275 millio, valamint
van 2.4 millio mobilinternet-elofizetes, amibol 47%-a T-e, =1.12 millo,
azaz A jelenleg hasznalatban levo nyolcmillios szammezobol ~6.4 millio van hasznalatban, es mindezt ugy, hogy az 1.12 millio mobilnetes elofizetes egyaltalan nincs mind kulon sim kartyan, mert ez a telefonos net es a mobilstickes net elofizetok osszessege, akkor a fennmarado 1.6 millio hivoszamban miert a banatert nem birnak elferni? Hogyhogy ebbol mar csak 300k szabad? Nemar a felevi fluktuacio plusz a polcon levo aktivalatlan prepaid elofizetesek osszege 1.3 millio legyen, mert nagyot csodalkoznek (tovabbra is atugorva, hogy a mobilnet elofizetesek minima negyede telefonos, tehat nem kulon simes lehet, tehat az meg ~negyedmillio bonusz szam). Jo, oke, vannak esetleg nagy elofizetok, akiknek fenn van tartva a szammezo hatulja, amire meg nem fizettek elo, az emeltdijas szamok miatt is kiesik egy nagy adag, de akkor is, szerintem az nem masfel milla szam. -
axioma
veterán
válasz
sifarr #11501 üzenetére
OK, _papiron_ nem igy fog kinezni, de hirdetni tuti fogjak valami olyan szoveggel, hogy kerem csak azt kell fizetni, mi ebbol egy fillert se kapunk.
Viszont jo hirt mondtal, nekunk nemreg irtak ala a flottaszerzodest 2 evreHivasaim tulnyomo tobbsege flottan beluli. Letezik, hogy itt nem tudjak majd ervenyesiteni? Az buli lenne! (Az elofiz.dij 1400 a flottaopcion kivul, cegesnek szamit, tehat a duplajat kene fizetni, ha sokat beszelunk...)
Amugy szerintetek nem fognak elobb-utobb a kulfoldi szolgaltatok bejonni, hogy naluk me'g a roaming-gal egyutt is olcsobban beszelsz? Jo, pont nem a flottakra, de pl. prepaid siman lehetne, vagy havidij-prepaid kombinacios (nyilvan utolag fizetosoket nehezebben vallalnanak be).
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Építő/felújító topik
- Nagyon erős ajánlattá kezd válni a SteamOS
- Hobby elektronika
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Itthon is kapható lesz a kerámia Xiaomi Band 10
- Formula-1
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- AliExpress tapasztalatok
- Milyen autót vegyek?
- Nintendo Switch 2
- További aktív témák...
- REFURBISHED - HP USB-C Universal Dock G1 docking station (DisplayLink)
- Akciós Windows 10 / 11 Pro OEM Licenc Kulcs 100% eredeti, jogtiszta!
- Samsung Galaxy A54 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Több mint 70.000 eladott szoftverlicenc
- Bomba ár! HP EliteBook Folio 1040 G1 - i5-G4 I 8GB I 256GB SSD I 14" HD+ I Cam I W10 I Garancia!
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged