- Huawei Mate 9 - Mate evangéliuma
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Kikristályosodik a Razr 60
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Fotók, videók mobillal
- Milyen okostelefont vegyek?
- Mobil flották
- Xiaomi 14T Pro - teljes a család?
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
V.Stryker
nagyúr
válasz
Kolondrum #64138 üzenetére
Akkor délután egy Szentendre-Esztergom-Tát-Héreg-Tata karika?
Mondjuk kicsit engem is izgat, hogy mennyi az annyi... gondolkodom,hgoy egy két literes flakonba kéne vinni magammal tartaléknak benzint és kijárni míg le nem áll.
Bár igazából egyszerűbb lenne a kúton leengedni a benzincsapnál.
-
V.Stryker
nagyúr
válasz
Kolondrum #64127 üzenetére
Nekem van középsztenderem, de a 240kg-t nem könnyű felhúzni. Azért megy már elsőre is, de inkább rajta ülve tankolok, mindig csurig, hogy felkoppanjon a szintjelző. Oldalsztenderen, mellette állva el nem tudnám képzelni a tankolást.
Amúgy a műszerek pontatlansága szerintem tök általános. Nálam pl. igen erősen "egyedileg" jelez. Tartaléknál van félig...
Mutatom.
A tank ugye 20 literes tartalékkal. Csodás 400km-es hatótáv vegyesben.
-
polimorf
tag
válasz
Kolondrum #64120 üzenetére
Én vegyesben mértem mert tőlünk Dunaszerdahelyről átugrottam Győrbe meg vissza. Tehát volt benne lakott terület is meg lakott területen kivüli szakasz is. Mint irtam is lakott területen 50-60km/h kivül meg 90-120. Szerintem egy normál nem száguldozós motorozós tempóval.
-
Lipton
őstag
válasz
Kolondrum #63969 üzenetére
Bonus/Malus osztály meghatározása mindig megfigyelési időszakonként történik.
A megfigyelési időszak mindig előző év július 1-től a tárgyév június 30-ig tart és ez a megfigyelési időszak határozza meg gépjármű tárgyév végi Bonus/Malus besorolását.
Amennyiben a megfigyelési időszak alatt nem történt káresemény és a szerződés folyamatos volt, a besorolás 1 osztállyal javul.
Amennyiben ezen időszak alatt káresemény történt a besorolás 2 osztállyal romlik.
Gépjármű eladása esetén a Bónusz fokozatot 2 évig - akár más biztosítónál is - érvényesíteni lehet hasonló kategóriájú gépjármű felelősségbiztosítási szerződésére.
forrás -
Topiccsendőr
addikt
válasz
Kolondrum #62976 üzenetére
Nagyszeru. Irogatsz a forumra, de hogy minek, nah, azt a logikat en nem ertem.
Tobbszor megosztottad az ilyen jellegu tapasztalataidat, amire ugy tudok reagalni, h sajat magaddal baszol ki. Egyszer az a bajod, h nyajasak, egyszer az, h nem koszon. En teged a forum megnyilvanulasaid alapjan a nem vasarlo kategoriaba sorolnalak ugyancsak. Es eniselkuldenelek a pcsaba, h ne rabold az idomet.
Mindig a hiszti. Mar tanacskent megjegyeztem, h ne azt nezd, h mennyi oehet valakinek a haszna, ne azt nezd, h milyen arca van, vagy hogy eppen milyen hangosan kohog, vagy a kezet a szaja ele rakja-e, meg leeszi-e a teritot, es balkezben hasznalja-e a villat.
Neked az a lenyeges, h milyen a motor ar ertek aranya, es hol helyezkedik el a piacon.
Te nem ezeket vizsgalod, csak puffogsz mint egy nyugdijas, es gyujto hangulatu hsz eket gyartasz, h segitsunk haragudni. De minek? Minek? Haragudni egyedul is tudsz. Mast se tudsz. -
Topiccsendőr
addikt
válasz
Kolondrum #62720 üzenetére
En azon csodalkoztam, h nem kaptal semmi fasz valaszt, es ez nagyon szimpatikus volt, ugyanis egy fasz kerdest tettel fel. Szoval ha nem tudja senki a valaszt, akkor nem nyog be senki hatalmas homalykodast, ami nagyon jo.
(Bar most a presszionalasodra elindult a kodoles, de ez haladas, h ezt ki kell kenyszeriteni)
Mivel igenyed van h vmi rettenetes hulyeseget mondjanak neked, es azt te meg is akarod fogadni, akkor aviszonlatas.
Talald meg eleted kipufogojat.
(jaigen. Az elet rendszere sajnos ugy epul fel, ahogy eszlelted. Nem mindenki egyenrangu. Most h felismerted, tovabblephetsz. Most pedig itt egy nyaloka, de egy hetig csond legyen!) -
ath
senior tag
válasz
Kolondrum #62720 üzenetére
de mi az elképzelés? lefúrod a palástot és megnézed a tömőanyag állapotát? egy kipufogó tipikusan az az eset, amit vásárlás előtt nem tudsz, csak megjelenésre felmérni. szvsz.
áramlásilag megint csak nem tudod ellenőrizni. egyedüli dolog amit tehetsz, hogy vásárláskor felrakod a mostani helyére, meghallgatod a hangját, megnézed az alapjárat változik e, vagy mennyire, és ha tetszik, megveszed.
szvsz. -
Bogyó bá'
nagyúr
válasz
Kolondrum #62628 üzenetére
NyitottFelnyitható sisakot keresek olcsón, és az előbb linkeltet remélem fel tudom próbálni. (Egyszer már vettem próba nélkül, végülis többé-kevésbé bevált, de még egyszer nem mernék). Remélem van náluk készleten is, nem csak a weblapjukon.
Ez a spanyol MT meg négy csillagos a törésteszten, tehát mégsem "kínai". Meg piszokul menne a színe is a motoromhoz, új Shox göncömhöz (fekete-piros-fehér). -
Topiccsendőr
addikt
-
Mizsala
tag
válasz
Kolondrum #62457 üzenetére
A miértje nagyon egyszerű: a "mai motorok" negatív testelésűek, azaz a vázszerekzeted egyenlő a negatív pontjával az akksinak. Azért a negítvat kell először leszedni, hogy ha a szerszámmal hozzáérsz bármi fémhez, akkor ne csinálj rövidzárlatot. Miután a negatív kábel lekerült az akksiról, és elkezded a pozitívat leszedni, ha hozzá is érsz valamihez, nem fog földhöz vágni
Innentől kezdve ez a "negatívat először leszedni" általános elmélet meg is dőlt, hiszen léteznek pozitív testelésű gépek is.
Szóval csak igen nagy százalékban érvényes ez a mendemonda, de nem 100%-ban
(természetsen semmi nem történik ha fordítva szeded le, amíg Te nem csinálsz bajt) -
Archer
őstag
válasz
Kolondrum #62335 üzenetére
Van hát, jó pénzért miért ne lenne, nincs ebben semmi meglepő. Van aki el is hozza Hanséktól vagy Giovanniéktól vagy akárhonnan, napi díj x forint( jó pár tízes) aztán jónapot. Ismerős autószerelő, motorszerelő, kereskedő biztos tud neked ilyen magánembert ajánlani.
-
V.Stryker
nagyúr
válasz
Kolondrum #62170 üzenetére
Nem akarom offolni a topikot már ezzel a témával, de az utolsó szó jógán helyre teszlek.
Azt látom, hogy mind fostok a gyerek témától és teljesen negatív dologként fogjátok fel. Tökre érthetetlen főleg az, hogy akinek meg van gyerek, annak milyen szar. Dehogy szar. A legjobb dolog a világon, egy percig se siránkozom miatta, mert az az elsődleges.
Nálunk mindkét gyerek tervezett volt. A feleségemmel 14 éve vagyunk együtt, 10 éve egy háztartásban is lakunk, ketten, saját lakásban, mert összeraktunk mindenünket. Saját családi vállalkozást viszünk és megélünk belőle úgy, hogy 8-ra bejövök és fél 5-kor leteszem a lantot, nem kell hétvégén vagy estig nyomjam az ipart. Nem vagyunk milliomosok, de nem vagyunk tele adóssággal sem. Teljesen normális volt, hogy jöhet gyerek, majd az első után 3 évvel a második. Mi se rohantuk sehová, csak már teljes volt a kapcsolat, szintet kellett lépni.
Tavaly eldöntöttem, hogy ismét elkezdek motorozni, de már nagy motorra, ekkor már megvolt az első gyerek. A feleségem karira kifizette meglepiből a kresztanfolyamot, vizsgástól. Bármi felszerelés kellett, azt mind megvette, vagy közösen szülinapra, névnapra. Nem is értem min csúsztál félre a beszélgetés során.
A gyerek meg a legjobb dolog a világon. Majd te is meglátod ha lesz vagy majd ha 60 éves korodban nem lesz ki rád nézzen, akkor majd hiányolni fogod.
-
Something_
őstag
válasz
Kolondrum #62165 üzenetére
Fura ország ez, van egy 10 éves motorom és egy 17 éves BMW-m, aztán csomó mindenkinek az jön le, hogy tele vagyok. Múltkor a melóhely melletti cukrászcsaj (40 éves) meglátta, hogy miből szállok ki és megkérdezte, hogy BMW-m van, minek jövök akkor dolgozni? Meg hogy jól megy, jól megy. Aha, 3 éve vettem.. Atyaég
De azt nem látják, hogy mennyit dolgozik az ember a munkahelyén és otthon is..
-
V.Stryker
nagyúr
válasz
Kolondrum #62163 üzenetére
Dehogy, én hétköznap dolgozom, rohanok haza segíteni, viszem a nagyobb gyereket edzésre, stb. Egy deka időt nem fordítok magamra. Hétvégén szintén velük, kirándulás, stb. De van, hogy nem szervezünk semmit és én megyek motorozni. Nincs más hobbim, nem járok kocsmába, nem járok hétköznap, sőt hetente se haverokkal sehová csak ritkábban. És nincs is más igényem, csak időt akarok motorozni. És így se megyek minden hétvégén, sőt. Most talán még annyit se fogok.
Igyekszem pótolni hétköznap, amikor céges ügyben is motorral megyek, bár saját ktg-en.
Kutya is van, amit ő akart és végül nekem lett kutyám. Én kelek minden reggel korán levinni és én viszem este is. Nem pampogok ezért se.
De ő nem is ellenzi a motorozást, sőt támogatja. Azt nehezményezi, hogy ő kimarad belőle, mert a gyereket még nem lehet a nagyszülőkre hagyni.
Így nem is értem milyen dolgokra gondoltál, amiket te nem teszel meg és kihullajtják a hajukat a csajok.
-
Bogyó bá'
nagyúr
-
#79335424
törölt tag
válasz
Kolondrum #62145 üzenetére
Nekem mások a tapasztalataim. Kutyából nem lesz szalonna. Sztem egy nő alapvető hozzáállása nem változik, legfeljebb felsőbb érdekből visszahúzza a karmait. Ha én ilyen változásokat tapasztalnék, akkor elkezdenék azon gondolkodni, hogy mi lehet az a téma, amit rövidesen meg fog nekem pendíteni.
-
#79335424
törölt tag
válasz
Kolondrum #62142 üzenetére
Az enyém már a bátyjától ismerte a szitut, de azért, biztos, ami tuti, még az elején tisztáztam vele, hogy ha a szokásos "én, vagy a motorod", vagy az "én, vagy a klub" kérdés elkezd érlelődni benne, akkor inkább pakoljon össze, mert erre mindenképpen egyértelmű választ kapna, méghozzá azonnal. Ezekben a témakörökben még megfontolni sem vagyok hajlandó a választ. Az vagyok, akit megismert és nálam ez nem fog változni.
-
polimorf
tag
válasz
Kolondrum #61816 üzenetére
Olyat már láttam, hogy körbejárták és nézegették de azt hittem azért mert nem láttak még ilyen egyedi masinát.
Akkor azok tolvajok voltakMától csapok le mindenkit aki 1 m-en belül megy a gépemhez
Vagy pedig ott hagyom a feleségem a motornál, nála hatékonyabb riasztó nincs
-
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz
Kolondrum #61701 üzenetére
A kinti forgalmi, a kétnyelvű adásvételi, a kinti forgalomból kivonást igazoló papír.
Ha legalább fél év érvényes műszaki van még rajta, akkor itthon nem kell műszakiztatni, azt simán beírják. Ha nincs legalább ennyi (vagy pláne ha lejárt) akkor viszont jó drága, hatósági műszaki szemle következik.
-
RAiN91
őstag
válasz
Kolondrum #61639 üzenetére
Akkor ez normális, hogy a karbis nehezen indul hűvösebb időben? (azt hittem baj van vele)
0 fok körül indítottam múltkor az karbis SV-t, sportdobbal, 5-6x kellett tekerni, mire történt valami. (utána 3-4x még lefulladt).
A mai 10+ fokban már egész jó volt, majdnem pöccre indult, és csak 2x fulladt le mire magához tért.
(nyáron pöcc-röff, ahogy mondani szokták)
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
Kolondrum #61626 üzenetére
ha a piacon ez a legjobb ertek-ar, akkor mar megint miert szamolgatod az o hasznat? ne a masik ember hasznat nezegesd, hanem hogy a piachoz kepes hol van az a motor. ezzel kene foglalkozni, mert te vasarolni akarsz, nem gyulolkodni, irigykedni, jol mondom?
korabban lertam, ez nem errol szol. de ha ennyre fillerbaszo a hozzaallas, menj ki es hozz be magadnak egyet, meg tekerd vissza sajat magadnak az orajat.
ha meg egy szep allapotu hibatlan motor kell, ott a szalon. ha nem engedheted meg magadnak, akkor ne rugozzunk mar ezen, mert nem a vilag a hulye, hanem te nem akarsz alkalmazkodni, tehat t csinalod magadnak a problemat. annyira egyszeru vasarolni valamit, es sokan annyira megbonyolitjak maguknak az eletet. -
Something_
őstag
válasz
Kolondrum #61611 üzenetére
Még vásárlás előtt derült ki, Yamaha World-be rakatta be a motort, ott néztem meg és a world-ös srác egyből elmondta.
De úgy voltam vele, hogy még így is megéri, asszem 700k volt (850 felett volt berakva a kereskedésbe), lehet kicsivel több, kapott egy fékolaj és olajcserét, friss műszakit (eladó fizette a műszakit), aztán kapott előre, hátra új gumit és letoltam vele 10.000 km-t nagyobb hiba nélkül. Asszem két kisebb hiba jött elő, idézőjelbe hiba. Hiányzott az olajsapka O-Gyűrűje, így egy meleg pályanapon könnyezett, jól be is fostam. A másik hiba pedig, hogy hamar elfosta magát a napi számláló resetelő gombja, de ahogy olvastam rr fórumokon ez "típushiba", megfáradnak.Meg még azon a pályanapon (Persu nézte, én csak sápadoztam), amikor néztük, hogy miért könnyezik, akkor derült ki, hogy a dekni ragasztva van, vagyis pasztázva vagy mi (remélem nem sziló
), mivel borult a motor és cserélték a deknit.
Azóta csak az általános dolgok voltak, most voltam vele szervizbe, ezek lettek rajta megcsinálva:
Szelep ellenőrzés, korongozni nem kellett: 10,000,-
Légszűrő, cserével együtt: 9,780,-
Teló szimm. olaj, munkadíj: 37,500,-
Olajcsere, Motul 7100 + szűrő 14,000,-
Első fékolaj csere, légtelenítés: 3,000,-Tavaly még volt egy hűtővízcsere és olajcsere.
Ergó így szerintem jól jártam és ha azt nézzük nem a felső szegmensből választottam, így tudom cáfolni azt is, hogy nem feltétlen szar az olcsóbb árszegmensben lévő motor. Nyilván nem hibátlan motor, de 2005-ös, nem hibátlant kerestem, mert tudtam, hogy olyan ritka vagy nincs vagy 2x ennyibe kerül. Mást lehet elriasztott volna, hogy estek vele, plusz kínai idom. Így legalább nem féltem annyira. Nyilván bennem van a majré, hogy nem kéne nagyot esni, mert munkába járásra is használom, így ha kocsival kell jönnöm az plusz heti 30e lenne.
A másik példám az autóm. 3 éve vettem, 1,3 milláért. Fél napot volt fent a hahu-n, kereskedő rakta fel, mert beszámította valami 0 km-es autóba, azon sokat keresett, ezen elvileg nem annyira, de meglepődött, hogy fél nap alatt 10en hívták fel, de gyorsba lecsaptam rá.
Elmentünk, rákötöttük szgépre, asszem 2 hibát állapított meg a 2 "szakértő" akiket vittem magammal, ebből az egyiket cseréltettem (hűtő, ez volt kb 25k, nissins), a másik pedig a szervó hangja, hogy búg, lehet hamarosan be fog halni (ezt állapították meg 2013-ban), azóta ugyanolyan hangja van.
Elvégeztem az átlagos szervizeket, futómű, szűrők, olaj, stb és "hibátlanul" használtam az autót a mai napig.
Nyilván egy 1999-es autó már baromira nem új, elkezdett rohadni, javíttatni kellett, de ez benne van a pakliban.
Egy típushiba jött elő 3 év alatt, az zsebbenyúlós volt, de ez a BMW által is elismert hiba volt, csak sajnos kifutottam a garanciaidőből, így asszem olyan 150k volt a javítása (3-4 BMW szerviz 350-450e-et mondott rá). (hátsó híd egy részen megrepedt a karosszériánál)
Most árulom az autót 1,7-be, nyilván nem fog ennyibe elmenni, 1,4-1,5, de ahhoz képest, hogy 3 év alatt a legtöbb jármú hasznát ára jelentősen csökken, így én elégedett vagyok viszonylag.Szóval reálisan kell állni a vásárláshoz és ki lehet fogni.
-
zsoltee10
addikt
válasz
Kolondrum #61598 üzenetére
Túlbonyolítod az egészet.
Alkudozásról annyit, hogy amikor eladtam motort és elkezdtek keményen alkudni komolytalan kifogásokkal, elhajtottam a pcsába. Mondta, hogy gondoljam át, és csörgessem meg. Mondtam neki, hogy neked pajtás semennyiért se eladó.
Egy 2,5 millás motorból nem lehet alkudni 500eFt-ot.
Amikor vettem, akkor az előre kinézett típusból a kínálat felső harmadából választottam. Autóra is igaz, sose a kínálat alját és a legolcsóbbat érdemes keresni. Elvileg megvan a típusod. Beütöd a keresőbe, van bőven. Veszel egy tizenpár ezret futott jószágot 2008 utánról és mindenki boldog.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
Kolondrum #61598 üzenetére
Ha a kemenyen megkeresett penzeddel nem akarsz hazardirozni, akkor valamilyen befektetesi alapot keress neki. Mint mondtam, alapszabaly, h senki, ismetlem, senki nem lat bele a blokkba, de nem is hall bele. Ez a lutri resze. Egy motort koltseges karbantartani. Ha van egy kedvenc tipusod amivel egyutt tudsz elni, es nagyon tetszik, akkor vedd meg egy szakertovel, es ne sajnald a penzt ra. Miutan megvetted akkor sem. Tartsd meg es kolts ra. Sosem lesz koltsegmentes motor a piacon.
Ha jo motort akarsz, akkor ez az alkudozos dolog attol fugg, h te vagy-e alkupzicioban. Szoval van-e masik olyan motor a piacon, olyan allapotban, olyan aron. Ha ilyenkor te elkezdesz alkudozni a vegletekig, akkor az egy eleg rossz modszer, egyertelmuen. Egyszeruen elhajtanak a picsaba. Ezt nem esznelkul kell csinalni. A felso arszegmensben kell nezelodnod az adott tipus hasznaltarainak a tetejen. Mert jot akarsz. Ez van. Az, h vki hugyert szarert vett valami baromijo vetelt, az ugyanolyan, amikor valakinek az autoja fogyasztasat kerdezed. Mindig mindenkinek keveset fogyaszt az autoja, mindig mindenki megfogta a legjobb vetelt.Csak ugy viszonyitas kepett. Egy 100 e forintos motorra rakoltottem 250 e ftot. Egy 200 e ftos motorra, ahhoz h rendberakd, ra kell koltened min megegyszer ennyit. Nincsenek csodak. Egy 300 ezres kiskobos a vegen 600 ban lesz. Es ezzel senki nem akar tisztaban lenni. Mindenkinek csak a megvasarlasi ar lebeg a szeme elott.
Ez nem igy mukodik. -
Topiccsendőr
addikt
válasz
Kolondrum #61578 üzenetére
mivel ok egy szolgaltatast nyujtanak, ez a dolguk, hogy nyajasak legyenek. vannak boltok, ahiol meg ezt Sem kapod meg.
valoban sok embert hulyenek neznek. hahun sajat magadnak csinalsz ezzel munkat, es szukited le feleslegesen a kinalatot. ez nem az erzelmekrol szol. itt mindenki a sajat erdekeit nezi. te egy olcso hasznalt, karcmentes motort akarsz vasarolni, ami nem letezik. a motortulaj varja azt a vevot, aki nem alkuszik, es tele van penzzel, annyira hulye, hogy meg jogsit se adhattak volna neki. ez Sem letezik.
a problema forrasa itt van.
a fold nevu bolygon elunk, es itt a piac abbol all, amit nezegetsz. tisztaban vagy a kinalattal. valassz. ilyen egyszeru. nem kell megsertodni. ez nem arrol szol.nagyonjo felismeres: nem tudom milyen a jo motorhang.
nem is lehet tudni. hangrol megallapitani valamit az ezoteria. egy motorszerelo Sem tud hangrol semmit megallapitani. csak ha hatalmas baj van, azt lehet kiszurni. nem kell a misztikumokban hinni, ez nagyon egyszeru, addig amig nincs szetszedve es megmerve, lutri minden. ezt kellene elfogadni elso korben.
miert nem tartod magad mezei juzernek?nekem a garancia szimpatikus dolog, es ha nem szeretnek szerelni, akkor mindenkepp inkabb garancialis motort vennek.
-
canniball
nagyúr
válasz
Kolondrum #61555 üzenetére
Van.
Nyáron, napon mindegyik felmelegszik, teljesen mindegy milyen színű. De ezt úgysem fogod érezni, sokkal inkább attól lesz meleged ami rajtad van.
Már ha ez volt a kérdés lényege...
Fakulást nem vettem észre, bár nem is nézegettem. De gondolom normális fényezés esetén nincs ilyen probléma. Majd polimorf megmondja a tutit ezzel kapcsolatban. -
Ferdzsoo
addikt
válasz
Kolondrum #61529 üzenetére
Ez nagyon utas függő is ám.
Én a cbf-en is vittem olyan srácot aki konkrétan be volt kakilva pedig teljesen normáliasan közlekedtem, meg a vfr-en is vittem olyan lányt aki az első megálló után azt mondta hogy húzhatom ám neki nyugodtan, ő bírja. Tényleg bírta.
Szóval ez nagyon utasfüggő is.
Amit inkább többen nem bírnak az elején ha rögtön az első 2km-en 6-7k ig forgatod a motort. A fordulattól félnek sokan meg mert hangos. Ugyanakkor 6-ba nem volt probléma hogy 140-el megyek. Szép lassan felgyorsítva.
Szvsz. Friss utasnál a magas fordulatot és a hírtelen kigyorsításokat kell kerülni. Aztán ha kéri akkor mehet a 10k fordulat. -
vlevi
nagyúr
válasz
Kolondrum #61326 üzenetére
"DL650 elég kis virsli a maga kis 53nm-vel "
Nana. Nem fikázzuk ám az Alpok kétszeres királyát
Meg amúgy is Nyomaték: 60 Nm 6400 1/min-nél
De nem a konkrét számokról van szó, Persze, hogy a másfélszer akkor motorblokk erősebb.Viccet félretéve, ismerek pár olyan embert, aki DL650-ről azért váltott ezresre, mert kétszemély+csomagok esetén a tempós haladáshoz (értsd kanyarvadászat közben) jól jön az ezres erőtöbblete.
De elmondták, hogy a DL650 motorikusan sokkal jobb, mint az ezres.
Itt most az előző szériás 2004-2011 V-Stromokról van szó.
Ha az új, dodókacsa orrú V-Strom is szóba kerül, akkor meg már nagyonsok ellenfele van. Mondjuk én akkor inkább valami jobbkormányos motort néznék (Triumph Tiger 800)"A kocsik felett ülsz"
Nem fogod elhinni, de ez a 650-re is igaz"napi használatra erre nekem kicsit sok lenne az 1000"
A korábbi 1000-es Vtrom városban nagyon nem az igazi. Marhára nem érzi jól magát alacsony fordulaton. Ahogy Symbi is írta, 3000 fölött megindul. Igen. De alatta olyan, mintha bennmaradt volna a blokkban egy villáskulcs
Sajnos ez a nagyköbcentis kéthengeresekre általábosságban igaz. -
TommyGun
őstag
válasz
Kolondrum #61330 üzenetére
Értem én mit mondasz, én is arra gondoltam bár nem szerencsésen fejeztem ki magam, szóval nálam nem szempont hogy nagyot lépjen, a 650-es burgi gyorsulása is bőven elégséges nekem pedig az csak 55 lovas (volt újkorában) nyílván az 1000es jobban lép mint a 700-as tiszta sor, de városban is használnám, napi használatra erre nekem kicsit sok lenne az 1000, nem vagyok egy nagy száguldozós meg odalépős.
Az a baj a fő szempontokban alulmarad a DL, mások a preferenciáim és ebben a 650-es meg az 1000-es is hasonló.baboss Akkor jól emlékeztem hogy valakinek van itt dóvillje
Kössz a linket, nem rossz masina de én mindenképp 2005-06 utánit szeretnék, akkor volt egy ráncfelvarrás a gépen ha jól tudom, minden téren belepiszkáltak. -
Grillo
őstag
válasz
Kolondrum #61237 üzenetére
Szerintem olyat nem fogsz találni, ami véd, meg nem is párásodik. Talán volt valami nejlon felfújható cucc, de oda áram kell, meg csillióba kerül.
Szerintem, ha nincs más, kell egy normális, 10k körüli ponyva, ha szép idő van, leszedni, hogy szellőzzön.
Nekem is ez van most, néztem épp ma Lidlben 3k-s ponyvát, majd szólok, milyen, csak most nem akarom rárakni a motorra, mert deres. Egyébként Tucano rajta van, ülést védi.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Lenovo Thunderbolt 3 kábel (4X90U90617)
- 134 - Lenovo Legion Pro 7 (16IRX8H) - Intel Core i9-13900HX, RTX 4090 - 3 év garancia
- BLUESUMMERS NVMe SSD adapter
- HIBÁTLAN iPhone 13 mini 128GB Pink -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3050, 96% Akkumulátor
- RAKTÁRSÖPRÉS!!! - Videókártyák, Monitorok, Notebookok, Stb. - Szaküzletből! Számlával!
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest