- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- Xiaomi 15 Ultra - kamera, telefon
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Nothing Phone (3a) és (3a) Pro - az ügyes meg sasszemű
- A Samsung gyártja az első 2 nm-es Qualcomm lapkát?
- Garmin Forerunner 970 - fogd a pénzt, és fuss!
- Apple Watch Ultra - első nekifutás
- Egyszerre legnagyobb és legkisebb is a Garmin Venu X1
- Xiaomi 14T - nem baj, hogy nem Pro
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Melyik az a Pro 2-es Ninebot?
Gumira egyébként általában rá van írva.
Neked F2 Plus van. Ennek kell a guminyomása?
https://store.segway.com/product/Ninebot-KickScooter-F2-Product-Manual.pdf
42-48PSI ~ 2.9-3.3Bar
3Baron használhatod nyugodtan, és hetente ellenőrizd a keréknyomást.Vegyél egy Xiaomi pumpát, ha nem vettél még.
-
-
#33802016
törölt tag
Használat alapján engem a tempómat nem zavar, úgyis ott van az ujjam. Végsebesség viszont lehetne 30... csak akkor többet fogyasztana, csökken a hatótáv... Jó út szakaszokon hasznos lenne.
Attól, hogy fényes nappal, forgalmas helyről ellopják a rollert, nem lett nagyobb bizalmam, otthagyni bárhol is.
Csak nem terjed át ez a tendencia más városokra, régiókra.
Biztosítás mit térit ilyenkor? Érdemes kötni?Roller és busz. Rendben, összecsukott állapot, de úgyis kilóg a kormánya, buszos szállítás komplikált, utastérben, ha sokan vannak. Vonaton ez egyszerűbb lehet. Ott is a zsúfoltság lehet az igazán nagy gond, de még mindig több hely van mint egy buszon.
-
DigitXT
félisten
Ha nincs valami beteg mértékű (automata) motorfék beállítva, úgy a
gázelvétel messze nem okoz olyan mértékű lassulást, amire marhára
figyelmeztetni kellene a mögötted jövőt. Hogyan figyelmezteted, ha
tényleg lassulsz komolyabbat, mert fékezni kellett? (Farkast kiáltás...)Ui: eleve ez a féklámpa villogtatás nem egészen szabályos, miközben
motorokra kapható olyan elektronika, ami ezt csinálja. (Nade a motor
tényleg lassul rendesen, ha elcsukod a gázt, rolleren "nem életszerű".)
Ennyi erővel azt is bele programozhatnád, hogy satuzásra vészvillogó. -
PociAti
őstag
Az csak programozás kérdése, hogy gázelvételre szabadon tovább guruljon a roller, bekapcsoljon a motorfék, illetve ha bekapcsol, akkor milyen intenzitással történjen meg a lassulás. (Meg hogy mire megy el a mozgási energia. Jellemzően energia-visszatáplálásra.)
Például Okai rollerek alapesetben nem lassulnak gázelvételre, hanem szabadon gurulnak.
Szerintem nem szabadna világítania (villognia) a féklámpának enyhe motorfékezés esetén, csak legalább közepesen intenzív fékezéskor.
-
-
-
#33802016
törölt tag
Pár lap van abban, amit a dobozon található QR-kód alapján tudsz magyarul letölteni. Külön nem találtam, Mintha angolul ebből is lett volna egy kis fűzet. De több videóban is látni, mesélnek az appról, meg elvileg vannak angol nyelvű, leírások az appban.
Ez a Cruise mód ez úgy látom Pronál elérhető, talán itthon is. Lehet buherálással Plusszon is...
De ha talál valaki belinkelhetné
Ilyen szeles időben 30-40-50km/h széllökések, szeles időben rollerezésről mit gondoltok? szoktatok?
Csak az Aksit meríti jól, vagy van más kockázat is? -
RpPRO
őstag
Ahogy a fenti videóban is látható, ha a serial 4. karakterét átiratod J-ről S-re, akkor global verzióként ismeri fel az app, azaz lesz tempomat (beállítható, hogy 3 mp vagy 5 mp után kapcsoljon be), akár 0 km/h-ről is elindul lábbal ellökés nélkül is (szintén állítható a min. sebesség), illetve 32 km/h elérhető (max. sebesség ugyanúgy limitálható). Ha probléma lenne, visszaírod S-et J-re és mehet szervízbe.
-
#33802016
törölt tag
-
PociAti
őstag
Teljesen lényegtelen mennyire vacak a gyári alkalmazás, ha mellette ott van egy rendkívül jó 3rd party app. A Xiaomi Home csak arra való, hogy be legyen regisztrálva a roller és elinduljon. Nem sokan használják.
És a rollerek mérete és tömege között is jelentős különbség van. Kizárólag annak ajánlandó, aki megbirkózik a méretnövekedéssel is. Ha igen, akkor tényleg sokkal jobb rollert kap. Ha viszont a megnövekedett tömeg miatt nincs kedve emeletre fel és le cipelni, vagy nem fér be az autóba, akkor a váltással járó menetkényelem mellé ritkább használat párosul.
-
#33802016
törölt tag
200.000 Ft körül a LEGJOBB? | Ninebot KickScooter F2 Pro | TESZT
Ez egy magyar teszt videó ebben látszik, hogy ott van a Béta lehetőségek között. Plussznál a kipörgésgátló van jelenleg csak. Direkt megnéztem egyelőre nem mutat frissítést, appra. Ezért gondolom azt, hogy csak szoftverezés kérdése. Próbálgattam, de nem történt semmi
Bár enélkül is elmegyek, jó órákig még nem próbáltam.
Fent volt téma az aksi, megnéztem a kézikönyvet, ugye van hozzá magyar is, azt írja ajánlott tárolás 10-30 fok (roller) között. De egyébként hőmérsékleti tartománynak -10 és 50 fokot ír tárolás, használat tekintetében -10 és 40 fokot. Ezek alapján ajánlottabb bevinni melegebb helyre használat után előtt.. Bár télen nem igazán szeretném használni... így ez a veszély nem fenyeget talán...10enx fokig még talán elmegyeget... De inkább 20 kör körül felett
Nyáron akkor olyan helyre kellene ahol nem süt oda a nap, vagy hős van, vagy bevinni... - ennek tuti nem mindig örülnének...
-
-
-
-
Az E az Európai verzió, ha magyar üzleteknél láttad, akkor gyakori, h nem írják oda az "E" betűt, csak simán F2 Plus a neve a rollernek, de ugyanaz a kettő.
Gondolom a leírásnál is 25km/h van megadva, mint max sebesség.F2 Plusból tudtommal nincs "global" verzió, ami alapból többel menne.
-
-
PociAti
őstag
Egyáltalán nem olyan egyértelmű, hogy
a cruise control garanciavesztéssel jár.
Egyes régiókban elfogadott, ezért talán
csak meg kell találni azt, melyik eredeti
fw engedélyezi a tempomatot. Majd ha
lesz erről infót, majd megírom. Nekem
nagyon fontos a tempomat! Tegnap 2,1
km-t mentem beavatkozás nélkül, majd
egy rövid szakaszt követően újabb 1,5
km-t. Városon belül. Nagyon jó érzés.
Csak egy lámpának kellett összejönni
hozzá, szerencsés esetben 4-5 kmt is
meg lehet tenni városon belül (persze
megfelelő útszakaszon). -
PociAti
őstag
Elég gyorsan rá lehet érezni arra, hogy
gázelvétel után hol fog megállni a roller.
Szeretem, hogy nem a fékkel kell lassí-
tani, hanem magát fékezi a roller. Ezzel
a módszerrel sokkal kellemesebb érzés
a megállás. És biztonsági szempontból
is előnyt jelent, hogy nem csak egyetlen
féken múlik a megállás, hanem van egy
lassító fék. Tempomat mellett a gázkart
amúgy se kell piszkálni jó útszakaszon.
Érdekes ez a tömbösített írás, nem sok
értelme van, de látom más is használja,
gondoltam kipróbálom. Nem tetszik, és
még csak nem is hasznos. -
DigitXT
félisten
-
-
Skynet258
veterán
Mentem már vizes úton, sőt, esőben is sajnos tegnapelőtt, de eddig nem volt beázás. A nagy pocsolyákat persze kerüld, meg ha nagyon zuhog akkor felejtős (amúgy sem kellemes esőben rajta állni). De a vizes járda tuti nem fog gondot okozni.
A bekapcs gombot érdemes védeni (ott ázik be sokszor), én egyszer ráhúztam egy zacsit amikor elkapott egy zápor.
-
PociAti
őstag
Az árukereső elég jó kiindulási alap.
Visszaszedhető ragasztószalag: 3M - Scotch az eredeti kb. 1400 Ft, kínai utánzat 200 Ft. Utóbbi is bőven megteszi, az a lényeg, hogy nem hagy nyomot.
Árukereső: duck tape kifejezésre is tucatnyi találat lesz, Prktiker, Obi, Lidl, Aldi, stb. helyeken is lehet kapni. Textil alapú ragasztószalag. Durván 5.000 Ft és 400 Ft között mozog az áruk. Olcsó is jó erre a célra.
Én a búvárruháknál használatos neopreme anyaggal szerettem volna megoldani, de azt megfelelő méretben nem ilyen egyszerűen beszerezhető, és még azt se tudnám miként lehet könnyen feltenni. (Talán tépőzárral.) -
P3Dr0
senior tag
Huzd a gazt 1 sebessegen es tartsd 4 masodpercig majd elvileg csippannia kell es tartania a sebesseget mig ismet bele nem nyulsz vagy nem fekezel. Erdemes feltenni a rollert pl. egy dobozra es ugy kiprobalni mert ha uton mesz amin pici uthibak is vannak a razkodastol nemtudod pontosan azon a sebessegen tartani es akkor latszolag "nemmukodik" a cruise control. Legalabbis en mar jartam igy.
-
PociAti
őstag
Biztosan nem kell nálad lennie a telefonnak!
Nem a telefon vezérli a rollert, ezért nem is kell minden egyes gázadáskor kapcsolatban lennie a telefonnak a rollerral, mivel ha ez igény lenne és egy pillanatra is elveszítené a kapcsolatot, vagy éppen visszakapcsolódna, akkor kiszámíthatatlanul, ezáltal életveszélyesen működne a roller.Nekem a 0225 / 0132 / 0128 FW verziókkal működött (ahol csak az elsőnek ESC vagymás néven DRV FW verziójának van jelentősége, ez vonatkozik a roller vezethetőségére, többi a kommunikációval és töltéssel kapcsolatos belső szoftver.)
A Xiaomi Home app verziója: 6.4.701 (régen frissítettem),
Region: Hungary, Language: Default.Az m36 Tools elvileg rendbe kellett volna hogy tegye. Újraindítottad utána a rollert? Egyes változások csak újraindítás után működnek.
Ha így nem megy, akkor még lenne lehetőség játszani a Xiaomi Home appban a beállításokkal (pl. megengedőbb régiót kiválasztani, ahol még van tempomat), vagy régebbi gyári FW-t feltenni. (Esetleg sajátot.)
Illetve vannak speckó vezérlő utasítások, pl. fékkart meghúzva kell bekapcsolni a rollert. Nem tudom ezek mit eredményeznek, utána kell nézni neki.
-
PociAti
őstag
Az FW-t a rollerra Bluetooth-on keresztül tolod át, jellemzően telefonról. Androidos mobilról. (Bár PC-ről is megoldható, de az már haladó szint.)
Az egyszerűbb módszer az, ha az emlegetett ScooterHacking Utility Appot felteszed az androidos eszközre, az appban készítesz egyedi FW-t (ezt hívják CFW-nek), lemented, majd ugyanebből az appból feltolod (BT-n keresztül) a rollerra. Ha jól emlékszem lementés nélkül is egyből fel lehet tolni a rollerra.
De vannak egyéb megoldások, pl. webes felületek, ahol CFW-t lehet készíteni, mint amilyen a https://m365.botox.bz/ is volt. Azért múltidő, mert ha jól sejtem ez az előző generációhoz való, nem a Pro 2, 1S, Essential szériához, de van olyan weboldal, ami már az új szériához való.
A weboldal által készített állományt kell felmásolni a telefonra, és onnan BT-n keresztül feltolni a rollerra.
Szerk: De ha a kérdés arra vonatkozik, hogy ha a CFW a rolleron van, akkor már tényleg nem kell a telefon. Nálam sosincs mobiltelefon. (Vagyis néha van nálam egy pici Samsung Galaxy Alpha, ha fotózni kell valamit, de abban sincs SIM, és a rollerozáshoz nem kell telefon. Lelakatolni szoktam a rollert, de BT-n keresztül appból soha nem lockolom. Még ki se próbáltam ezt a funkciót.)
-
PociAti
őstag
Én is egy külön androidos készüléket használok erre a célra. Egy Xiaomi Redmi Note 2 van rá befogva, ami évek óta nem látott SIM kártyát, és talán még Google fiók se kell az App beszerzéséhez (bár ez utóbbira nem emlékszem pontosan, de a mobilon is egyedi FW van + OpenGAPPS).
Szinte csak 1 dologra kell figyelni, hogy a mobil és a roller is normálisan fel legyen töltve, nehogy az alatt a kb. 1 perces művelet alatt merüljön le valamelyik.
-
eFeMeR74
senior tag
Ezt a témát már 1000x letárgyaltuk.
Mint ahogy a hatótávot 75kg emberre adják meg úgy a keréknyomást is. A 75kg tökéletes a 50psi ami kb 3,5 bar.
Ha nem akarod elrontani és a tökéletességre törekszel akkor a 8- 8,5 col kerék átmérője 21- 22cm.
Magyarul a testsúlyod elosztod a büvős 21 számmal és az lesz neked a megfelelő keréknyomás. Itt a forumon vagy 100 táblázatot,leírást találsz erről. -
oszy
veterán
4. Inflate the inner tire to 15-20 PSI, and check the safety lines at two sides of the outer tire. Make sure that the distances from the safety lines to the hub edge are consistent.
5. Finally inflate the inner tire to 45-50 PSI. Tighten the air valve cap. Then, the tire assembly is completed.
Note: Wrap the pointed end of the crowbar with fiber cloth so that it will not damage the inner tire and coating of the hub.Nem kötekedés, de nem szeretném “elrontani”!
-
PociAti
őstag
Egyszerű a beüzemelése.
- Az enyém 60%-os töltöttséggel érkezett, 10 km-t mentem vele, mire megjelent, hogy már tölteni kellene.
- A keréknyomást csak kézzel ellenőriztem, simán használható volt. Ha kézzel rámarkolva nem nagyon tudod benyomni, akkor rövid távon használhatod, de célszerű minél előbb a testtömeghez ajánlott keréknyomást beállítani. #8802-es hozzászólásomban megtalálod a táblázatot. A gyári akkus pumpa helyett bármely pumpa megteszi, amin van nyomásmérő. Kb. 2.000 Ft-tól kapni ilyet.
- Nem kell magyarra állítani, régiót viszont valamit ki kell választani. Utána viszont ne engedd a roller firmware-ét lefrissíteni! Egyes felhasználóknál letiltotta a tempomatot a frissítést követő új fw. Viszont a tempomat (cruise controll) az egyik legjobb tulajdonság amivel egy e-roller rendelkezhet! Csillagos ötös jár érte a Xiaomi fejlesztőinek!
- Csak egyetlen apró hibát tapasztaltam, a hátsó sárvédő tartóját nem húzták meg elég erősen (vagy kihagyták a rugós alátétet). Szerszámot adnak hozzá, szerelése, prizma alatti csavarok meghúzása kb. 60 másodperc. -
Reggie0
félisten
Ja latom a ketkedik akart lenni a kemkedik akart lenni.
#9804 PociAti: Kotelezo az alkalmazasukat felrakni es hasznalni, hogy a rollert be tudd uzemelni. Az alkalmazas meg adatot gyujt a telefonrol, irjak is, hozza kell jarulnod a telepiteskor.
Egy levegotisztitonal megis milyen regios szabalyozas van, amit nem lehet globalisan megugrani es indokoltta teszi?
-
Aki21
aktív tag
-
Skynet258
veterán
Az Essential 250W-os. Gyártói oldal.
Angol nyelvű összehasonlítás / Magyar nyelvű összehasonlítás. -
PociAti
őstag
Idehaza is ennyi az ára az árukereső alapján a Xiaomi Mi Electric 1S (FBC4019GL) rollernek, vagyis jelenleg idehaza olcsóbb is pár ezressel.
Az 500W az csúcsteljesítmény, ami indulás első másodpercében jelentkezik, a névleges érték 250W. -
PociAti
őstag
Nekem Xiaomi Mi 1S-em van, az M365 utódja. Eddigi 2 hónap alapján az esetek 95%-ában elegendő lett volna a kisebb testvére az Essential is. Viszont nagyon sok embernek nem lenne elegendő. (Örülök neki, hogy a család középső tagját vettem meg, mert idővel valószínűleg nagyobb utakat is be fogok vállalni vele.)
Szerencsés helyen lakom nagyon jó minőségű, viszonylag kis forgalmú kerékpárúton tudok közlekedni a munkahelyemre, vagy az üzletekbe amiket látogatni szoktam.
X. Mi 1S végsebessége 25km/h (250W-os motor), Essential meg csak 20km/h (200W-os motor). Van olyan ismerős, aki korábban csúcsidőben, szűk és forgalmas kerékpárúton rollerezett 20km/h-s tempóban és az már zavaróan lassú volt neki. A kerékpár inkább 25 km/h sebességgel közlekedik, és nem kell lassítania minden útkereszteződésben a padka miatt, kátyúnál az úthibák miatt. Így ő volt az úton az idegesítő akadály, de ha kifogott egy kb. 17-18km/h-val kóricáló bringást, azt se tudta normálisan megelőzni.
YouTube-on mindenféle egzotikus nyelven beszélnek róla, hogy a Xiaomi Essential rollerből is ki lehet hozni 30km/h végsebességet.Ami a legfontosabb, hogy vásárlás előtt próbáld ki a Xiaomi rollereket, mert vannak emberek, akiknek egyszerűen nem jön be.
Arra pedig nem lehet egyértelmű választ adni, melyik lenne jobb: új Essential, vagy használt M365. Az kizárólag az M365 állapotától függ, de a 500km az nem sok. Rövid távokon használom, 2 hónap alatt tettem bele 300 km-t.
Sok hasznos javítást hajtottak végre generációváltáskor, pl. M365-nek nincs kijelzője, csak visszajelző ledjei vannak (BT kapcsolat van mindkettőn, így kormányra tett mobillal láthatók az értékek). Essentialnak már normális hátsó sárvédője van, jobb az energia menedzsment, erősebb első lámpa, kormánycsővel kapcsolatos típushibák orvoslása. M365 mellett szól az erősebb motor, komolyabb akku, és nagyobb sebesség. -
Skynet258
veterán
Olyanom nem volt, itt a topikban ha rákeresel akkor láthatod majd, hogy van pár nyűgje (kormányba kell kis műanyagdarab ami kitölti a rést, hátsó sárvédőt meg kell erősíteni, végülis nem nagy dolgok de megvannak). És mivel pár éves széria ezért az akksik is kérdés milyenek... Én már nem feltétlen venném, inkább a mostani sorozatból választanék kicsit drágábban egy új, város darabot.
-
DigitXT
félisten
Ha jót akarsz magadnak, nem veszel S1-et...
A gyártási minősége finoman szólva ingadozó.Típushibák:
- akku beszarik (vagy nem, de inkább igen)
- vezérlő beázik* (elég ha elkap egy zápor)
- első villa törik (szarul van meghegesztve)
- ha nem, hát kotyog (műanyag becsúszó)
- hátsó kerék kő kemény (csúszik + zörög)
- nincs rajta jó** fék (csak a hátsó taposó)*: ideig-óráig meg lehet úszni kis esőben...
**: 20 méter fékút 25 km/h-ról: rohadt sok!Én azt javaslom, nézz valami komolyabbat, de
ha minden áron S1 kell, vedd nagyon olcsón...
(Talán ajánlottam használtan. De azóta össze
is törtem magam a villa fáradás/rozsda miatt,
így nincs már komplett vas, csak alkatrész.)
Tudom lehet arról vitatkozni, hogy a saját épségemet védené a sisak, de azt nem akarom használni.
Nem, erről egyáltalán nem lehet vitatkozni.
Nem akarsz sisakot? Nem akarsz S1-et sem.
(Nekem eltört a sisak az esésnél: képzeld el, mi
van, ha nincs rajtam: arccal hárítok helyette?)
-
oszy
veterán
Bár lehet nem is vágok bele.
Most olvastam a das.hu oldalon, amit linkeltetek. Tudom lehet arról vitatkozni, hogy a saját épségemet védené a sisak, de azt nem akarom használni. Akkor inkább robogóznék, csak azt meg nem tudom hol tárolni. A biztosítással nincs bajom, mert egyáltalán nem drága. Ettől függetlenül marhára nem értek vele egyet. -
DigitXT
félisten
Az akku a taposóban fektetve helyezkedik el, emiatt az úthibák ütései
képesek kicsit mozgatni: sajnos nem használnak merevítő keretet, így
a nagyon vékony gyári nikkelszalag előbb-utóbb garantáltan eltörik.Javítani nem nehéz, ha van otthon ponthegesztőd. (Abból jót szerezni,
olcsón, inkább kihívás...) Van aki erre szakosodott, hogy javítja ezeket,
sőt megelőzés jelleggel vastagabb nikkelszalagot is rá tud hegeszteni.Van most nálam egy fehér Pro, amit 50-ért tervezek eladni, ha végre ezt
az apró bakiját sikerül orvosolni. Másik típushiba amúgy, hogy ha elkap
az eső, akkor igen hamar tönkre megy. Ha beázik a vezérlő. (Azt is elég
könnyű javítani, HA csak egy kis takarítás kell neki meg FET-ek cseréje.)De nem is feltétlenül kell beáznia, tönkremehet emelkedőn (túlterhelés),
lejtőn (túlfeszültség), vagy úgy random, mert kínai.Van egy fekete S1
is nálam, amihez lényegében vezérlőt kellett varázsolni. Az már kész.
Sokkal jobbak az általam beépített FET-ek paraméterei, tartósabb lehet:Amit tudni kell, hogy a gyári S1 hátsó kerék baromi kemény, és vékony,
ami egyrészt előny, ha azt nézzük, hogy jobban gurul, valójában inkább
hátrány, mert nem tapad, az úthibák megvezetik, és tökre zörög miatta
az egész a roller... szokták E-Twow kerékre cserélni, mert az puhább.
(Cserébe drága.) Szokták levegősre is cserélni! Az jóval komfortosabb,
viszont onnantól kezdve van kockázata a defektnek. Vmit vmiért.
Történetesen a hibás fekete S1-et pneumatikus hátsó kerékkel vettem.szolgálunk és védünk csapata
Rá van írva a kerékre, hogy 350W. De tök mindegy, mert nincs benne a
KRESZ-ben, egyáltalán nincs hatályos szabályozás rá. (Az elektromos
roller maga a joghézag, egy igazi állatorvosi ló.) Megjegyzem, hogy ha
300W alatt is lenne (névleg, mint pl. a Xiaomi, ami valójában szintén a
4-500W-ot karcolja emelkedőn), akkor se minősül kerékpárnak - egyes
vélemények szerint, szóval akkor is büntethet a jard (ha olyan a kedve). -
DigitXT
félisten
Kirin S1 felejtős, kolléga rollere 2 km után döglött se kép se hangra.
Oka ismeretlen. Gagyi, XT30 csatlakozó van benne, töltő aljzat szar
helyen van, meg ilyenek... egyedül a gyári hátsó kerék hajtás tetszik.Használtban egy sima S1 megérheti, 50K körül... Vannak típushibái,
de összességében ár/értékben teljesen jó: 2x4 km röhögve megy.
(Egyik típushiba az akku sérülése. Hiába a rugózás, eltörhet a kötés,
viszont még ilyen hibás akkuval is ment neki 7 km, hibátlannal 14+.)Reggie0: tuti nem venném ki a rugót, valóban veszélyes, ha nem azt
csinálja a roller, amit a pilóta szeretne.Márpedig a "beragadt" gáz
az pont egy olyan dolog, amit senki nem akarhat: a tempomat*, ami
az S1-ben van, egyáltalán nem ilyen, ráadásul kikapcsolható, ha kell.*: nem csak nyélgázra jó. Félmarkolatos gázkarral bárhol meg lehet
állítani, s olyankor a hóban is elvitt csúszkálás nélkül, egyenletesen.
Amikor a reflektor kapcsolóm miatt szorult a gáz, na az para volt. -
Reggie0
félisten
3 euroval dragabban megkapod geexmaxirol a kugo s1 plus-t. Annak elol-hatul rugos a kereke es nem kell mobilapp a hasznalatahoz, nem fog defektet kapni.
[link]Hatranya, hogy nincs cruise control(azaz nyomni kell a gazkart, hogy menjen), de ugysem fog hianyozni, foleg ilyen rovid tavon nem. (meg szerintem biztonsagosabb is).
Ha nagyon kell, lehet hekkelni, a gazkarbol a rugot ki kell venni es egy kis pvc darabot beletenni, hogy ne forduljon el magatol. Igy pozicioban marad es hajtani fog nyomas nelkul. A fekkarnak prioritasa van a gazkar felett, szoval fekezni fogsz tudni.Eloszor en is a xiaomi-t neztem, de sajnos erosen kemkedos kinai cucc. Tarsitani kell a teloddal es nem indul el, ha nem engedelyezed a poziciod, kontaktjaid stb. megosztasat. Ha mas is akarja hasznalni a rollert, akkor lehet tarsitani a masik telohoz, stb.. Tiszta agyrem.
-
oszy
veterán
Ezt a kettőt néztem. Az első a név miatt szimpatikusabb, a második a teszt videó alapján jobban tetszik.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Vírusirtó topic
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Death Stranding (PC)
- Bluetooth hangszórók
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Linux kezdőknek
- Windows 98/ME kérdések és válaszok
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- További aktív témák...
- DJI RC2 drón távirányító
- DJI AVATA 2 Fly More Combo 1 akku - drón szett DJI Goggles N3 FPV szemüveggel
- DJI Avata drón +Motion controller - hibátlan, karcmentes állapotban
- DJI RC RM330 drón távirányító +napellenző +nyakpánt +színes joystick
- DJI FPV Fly More Combo drón + Goggles V2 szemüveg - 3 akkuval
- AKCIÓ! Lenovo Legion Slim 5 16AHP9 notebook - R7 8845HS 16GB RAM 512GB SSD RTX 4060 8GB Win11
- Telefon felvásárlás!! iPhone 15/iPhone 15 Plus/iPhone 15 Pro/iPhone 15 Pro Max
- Apple iPhone 16 Pro Max - Desert Titanium - 256GB 1 ciklus 100% akku! 1 év garancia! Új készülék!
- Lenovo ThinkCentre M720s SFF / M920T tower -Számla, garancia, WIN11
- BESZÁMÍTÁS! MSI Z390 i5 9400F 16GB DDR4 512GB SSD RTX 2060Super 8GB Corsair Carbide Series 200R 600W
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged