- Motorola Moto G84 - színes egyéniség
- Megvásárolható a Vivo X300 és X300 Pro Magyarországon, íme a hivatalos árak
- „Új mérce az Android világában” – Kezünkben a Vivo X300 és X300 Pro
- Kínai tech-túra összefoglaló
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Google Pixel topik
- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
- Huawei Watch GT 6 és GT 6 Pro duplateszt
- Poco F7 – bajnokesélyes
- Ki, mit tud róla: xxlgsm
Új hozzászólás Aktív témák
- 
			
			  PociAti őstag válasz  gergo5991
							
							
								#31653
							
							üzenetére gergo5991
							
							
								#31653
							
							üzenetéreBocsi, lemaradt a link. 
 Elsősorban Reddit-et, YouTube-ot és a Telegramot szoktam olvasni, meg fórumokat, blogokat.
 https://www.reddit.com/r/NinebotMAX/comments/1k3841j/2_unleash_your_max_g3s_full_potential_massive/
- 
			
			  PociAti őstag válasz  gergo5991
							
							
								#31087
							
							üzenetére gergo5991
							
							
								#31087
							
							üzenetéreElőször is meg kell találni a helyét a forgalomban. Mert a 2.000 W-os max. teljesítményével nem igazán illik a kerékpárútra, viszont az európai változatok 25 km/h sebességben le lesznek korlátozva, így ha a nagyobb kereke és extra lengéscsillapítói miatt még bizonyos szakaszokon az autók között is közel annyira megállná a helyét, mint egyes robogók, a sebessége kevés lesz a forgalomhoz. Amúgy az eddigi teszt videók alapján, és az elődökből kiindulva nagyon jól összerakott gép. Lásd 20 perces orosz videó, ahol szétszedik. Akik első között rendelték, azok már kézhez kapták, használják és gyakorlatias teszteknek vetik alá, nem csak kicsomagolós videót töltenek fel, vagy renderelt reklámfotók alapján pofáznak róla. 
 Eddig egyöntetűen pozitív vélemények jönnek róla. (Ha lenne konstrukciós hibája, vagy valami problémája, annak tömeges megjelenésére kb. fél évet kellene várni.)
- 
			
			
- 
			
			
- 
			
			
- 
			
			  PociAti őstag válasz  gergo5991
							
							
								#27211
							
							üzenetére gergo5991
							
							
								#27211
							
							üzenetéreNehezen védhető az, hogy mégis mit keresett ott egy roller? 
 Bár gondolom az ajtóra nincs kiírva kerékpárt és rollert bevinni tilos, de a lovat bevinni tilos tábla sincs kint.Én csak akkor szoktam bevinni a Lidl / Aldiba a rollerem, ha nincs nálam lakat, de mégis be kell mennem a boltba. 3 év alatt háromszor fordult ilyen elő. Akkor összecsukva berakom a pénztár utáni részhez, ahol a kosárból a táskába pakoljuk ki az árut és szólok a biztonsági őrnek (ha van), hogy letettem oda a rollerem, ugye nem zavar ott senkit. Lényeg, hogy összecsukva. Ennél többször nem is nagyon volt összecsukva a rollerem. 
- 
			
			  PociAti őstag válasz  gergo5991
							
							
								#27208
							
							üzenetére gergo5991
							
							
								#27208
							
							üzenetérehttps://www.autoszektor.hu/hu/content/kreszprofesszor-jardan-torteno-parkolas 
 "A kétkerekűek [járdára történő] felállása nincs ennél jobban szabályozva, tehát, ha a gyalogosokat nem akadályozzák, akkor a járda bármelyik részén tartózkodhatnak, akár a fal mellett is."
 Ha nem akadályozza a gyalogosokat, akkor nincs probléma.
 De mivel nekiment és elesett, így nehéz lenne azt mondani nem akadályozta.Ne legyen az esetből semmi, és nyerd meg a lottót. 
- 
			
			  pescara aktív tag válasz  gergo5991
							
							
								#25496
							
							üzenetére gergo5991
							
							
								#25496
							
							üzenetéreItt Gorogorszagban egyelore szo sincs semmi szabalyozasrol, de szerintem ez egyszerre lesz unios szinten, amit kb mar mindenki tud, hogy max 25 km,h es kb ott mehetnek majd, mint a kerekparok. Ez tok logikus is, ezek a kiskereku jarganyok arra lettek kitalalva, hogy rovid tavokon kivaltsak az autokat, osszekossenek tomegkozlekedesi eszkozoket...stb. A mai technologia siman megengedi, hogy akar 300km/h ra is kepes legyen egy roller, de akkor sem kozuti kozlekedesre valo. Ugyhogy kar azon aggodni, hogy jogsihoz, meg biztositashoz fogjak kotni, mert az nem oldana meg semmit. Erre mar feltalaltak a motorokat es autokat. Az tenyleg lehet, hogy tok olcson lehet majd hasznalt ,,eros" rollereket venni, mert hasznalati szempontbol nem sok kulonbseg lesz koztuk. 
- 
			
			  pescara aktív tag válasz  gergo5991
							
							
								#25493
							
							üzenetére gergo5991
							
							
								#25493
							
							üzenetéreEn varosban hasznalom, mar reg mertem, hogy mennyit birna, km-ben hasonlo mint a tied, 1200 korul. Legkozelebb feltoltom 100%-ra es jelentek  . Mivel sokszor kell megallnom, vagy lassitani, en ugy szoktam, hogy drive modban jarok vele kb 60% ig, aztan amikor erzem, hogy lassul, akkor s . Mondjuk nincsenek komoly emelkedok, kulonben a drive hasznalhatatlan lenne. Igy kb 40km utan szokott 20% ra esni es akkor toltom. En nem munkaba jarasra hasznalom, ugyhogy konnyu tartani ezt . . Mivel sokszor kell megallnom, vagy lassitani, en ugy szoktam, hogy drive modban jarok vele kb 60% ig, aztan amikor erzem, hogy lassul, akkor s . Mondjuk nincsenek komoly emelkedok, kulonben a drive hasznalhatatlan lenne. Igy kb 40km utan szokott 20% ra esni es akkor toltom. En nem munkaba jarasra hasznalom, ugyhogy konnyu tartani ezt .
- 
			
			  DigitXT félisten válasz  gergo5991
							
							
								#25493
							
							üzenetére gergo5991
							
							
								#25493
							
							üzenetéreEz csak programozás (és motorkarakterisztika) kérdése... 
 Ha nem fizikai korlátja van a teljes feszültségnél elérhető
 végsebességnek, hanem szoftveres, simán mehet erősen
 még lemerült akkuval is. Egyszer rosszul állítottam be a Egyszer rosszul állítottam be a
 vezérlőt, egyáltalán nem vett vissza: húzott kikapcsolásig.
- 
			
			
- 
			
			
- 
			
			  Peaceliker addikt válasz  gergo5991
							
							
								#23951
							
							üzenetére gergo5991
							
							
								#23951
							
							üzenetéreSima mantis dualra gondoltam (alirol 450 körül van, néha ajándék kormány stabbal) , king sajna törik több helyen, azzal várni kell v4-5 ig ![;]](//cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)  G30 az ahogy látom 160-200 között van fent pár darab. Vagyis van drágább is de azokat max szerintem akkor lehet eladni ha magyar garis meg alig futott 
- 
			
			
- 
			
			  DigitXT félisten válasz  gergo5991
							
							
								#23086
							
							üzenetére gergo5991
							
							
								#23086
							
							üzenetéreNem, ez egy I-bike Mono Adventure, amit hirtelen felindulásból vettem. 
 Soha előtte nem hallottam róla. 12"-os kerekek vannak rajta. Gyárilag
 36V, 22A vezérlője volt, névleg 500W motor: ráraktam 48V 36A-t, ami
 természetesen elégette, hiszen az közel 1800W volt. (Aztán lett belőle
 10"-os egy darabig, most megint 12", konkrétan 12.5"-os gumi.) Az új
 motor papíron 72V3000W... de valamit elbaszhatott a kínai, mert 48V
 mellett is 88 km/h a vége a levegőben. És GPS szerint mentem 64-et:
 nem ez volt a cél, hanem csak, hogy erősebb legyen, és ne égjen le...
 Most kb. ott tartok, hogy vissza kell butítani 36V-ra, és akkor talán jó?
 Vagy tekercselhetem át, amit természetesen nem terveztem... Csúnya hangja van kis sebességnél/nem tépi le a kezed a gyorsulása, 
 viszont meglepően stabil volt nagy tempónál is (szóval felemás érzés).Szerk: az akkutuning a hatótávolság miatt kellett, 22 km elég karcsú... 
- 
			
			  DigitXT félisten 
- 
			
			  pescara aktív tag válasz  gergo5991
							
							
								#21072
							
							üzenetére gergo5991
							
							
								#21072
							
							üzenetéreNem tudom, meg nem volt ra szuksegem szerencsere, de masok azt mondtak, hogy nem dragabbak a tobbi szerviznel. Egyebkent konkretan a hatso kerekre mondtak, mert abban van a motor , hogyha azt megbontjak, akkor ugrik a gari. De mondom, ez Athenban van, itt van segway kepviselet es szerviz. Egy heten belul vallaljak a garancialis javitasokat, mert van minden alkatreszuk . Amugy azt nem ertem, honnan veszik eszre, ha valaki megbontja, aztan osszerakja. A xiaomi 3 liten ertettem, mert le volt matricazva az aljan is az akksi vedo, de ezen nem latok semmit. Valami belul lehet, amibol ok latjak, hogy hozzanyultak?   
- 
			
			  Somatom veterán válasz  gergo5991
							
							
								#20555
							
							üzenetére gergo5991
							
							
								#20555
							
							üzenetéreAz eltérő büntetés szerintem sincs rendben. A németeknél a közlekedésbiztonsággal indokolják a szigort. Sztem reális, hogy semmilyen járművet se lehessen olyan szer befolyása alatt vezetni, ami csökkentheti a járművezetői képességet. Írom ezt úgy, hogy nem vagyok absztinens és bizonyos drogokkal kapcsolatos hozzáállásom is nyitott a hazai szabályozáshoz képest. 
- 
			
			  Gardaai senior tag 
- 
			
			  powerray tag válasz  gergo5991
							
							
								#20380
							
							üzenetére gergo5991
							
							
								#20380
							
							üzenetéreAhogy biciklit is hagynak kint (és sajnos lopnak is el), így rollernél is ez előfordulhat. Mivel üzletekbe és bizonyos helyekre nem vihited be magaddal muszáj valahol leláncolni. De én úgy vagyok vele, hogy a lánc nem elég védelem a tolvajok ellen. 
 Ezek a GPS-ek nagyon kevés áramot vesznek fel és igen természetesen egy SIM kártyát tennék bele (felöltő kártyás legolcsobb csomag, nem tétel 200 ezres rollerhez)
- 
			
			  Peaceliker addikt válasz  gergo5991
							
							
								#20379
							
							üzenetére gergo5991
							
							
								#20379
							
							üzenetéreElég nagy a hype, ügyesen hozzák ezt a gépet, ha másért nem, ezért sem lesz fityinges   
 Meg drága az akku ebben jó sok cella is van... Na kiderül majd.
 Csak kérdés, hogy alkatrész hogy lesz... Ott van laotie, amihez messze nem mindent kapni, de még rosszabb blade gt, amihez szinte semmit... Azért az nagy gáz
- 
			
			  Peaceliker addikt válasz  gergo5991
							
							
								#20361
							
							üzenetére gergo5991
							
							
								#20361
							
							üzenetéreHa befér 50 kilóba akkor az nagyon pacek lenne. De valahogy kétlem. Laoti ti40 64 kiló. És ez sem néz ki sokkal könnyebbnek, sőt... Maga akku is mocskos nehéz. Egy 60v23ah blade gt is 40 kiló körül van. 
 Na de majd kiderül. 3k az reális ár, nem nagyon van (ti40 en kívül) 72v os gép ilyen ár alatt  
- 
			
			  Peaceliker addikt válasz  gergo5991
							
							
								#20356
							
							üzenetére gergo5991
							
							
								#20356
							
							üzenetéreTöltve 54(,6)v a 13s gép   
 48v ból 1200w az nyilván peak. Wolf warrior x 3,6kw körül vesz fel padló gázon, szóval 1800W/motor folyamatos nyilván kisebb. És ezt 60v40ah alatt tudja, szóval 48v20ah ból biztosítás kevesebb jön majd ki, de persze ha nem lesz 30 kiló akkor bőven elég lesz. 50-55kmh t írt arc maxra, szóval olyan gbooster erő lesz kb.
 Ha 25 kiló alatt lesz esetleg akkor faja lehet majd
- 
			
			  Gardaai senior tag válasz  gergo5991
							
							
								#20309
							
							üzenetére gergo5991
							
							
								#20309
							
							üzenetére"videó alapján strapabirónak néz ki a nyak.." 
 Azért az megvan, hogy nem ilyen mit sem érő ütésektől fárad el az anyag? Ez olyan mint amikor az autószerelőnél jajjgatnak, hogy hogy csapkodják kalapáccsal a futómű alkatrészeket, hogy kimozduljon a helyéről. Abba nem gondolnak bele, hogy 130+ km/h sebességgel egy akár 2 tonnás autót tartanak az úton kanyarban, így-úgy csavarodva különböző és irányú erőhatások alatt sok-sok évig. A teljes erőből püfölés ott egy szúnyog, itt meg egy darázs szúrásnyit számít. 
- 
			
			  Peaceliker addikt válasz  gergo5991
							
							
								#20299
							
							üzenetére gergo5991
							
							
								#20299
							
							üzenetéreÉn mondjuk 1,3M alatt nem láttam még alin 40ah nami t, de amúgy sem kinti árakkal kell össze nézni, gari miatt nem releváns az összehasonlítás. De nézhetsz EU árakat is, azok is magyar szerűek. De persze, én is alirol vennék inkább. De egy kinti garis gép sosem ér majd annyit mint egy hazai garis. Ez kb minden termékre igaz 
- 
			
			  Gardaai senior tag válasz  gergo5991
							
							
								#20299
							
							üzenetére gergo5991
							
							
								#20299
							
							üzenetéreEzen felesleges rugózni. Nyilván a mai napig vannak olyan (bocsánat) birkák, akik bemennek egy üzletbe és vesznek valamit a polcról (többször az ott dolgozó "ajánlására"), közben lehet kifutó modell és olyan árban már egy zsír új, jobb kategóriát kapnának. Biztos lesz egy másik (bocsánat) balek, aki megveszi, mert ő meg nem tudja, hogy Alin annyi, illetve ha tudja is, még rengetegen viszketnek a külföldi vásárlástól, inkább fizet többet, de helyben legyen. Ha gond van vele, legalább tud reklamálni (jogtalanul) az előző tulajnak. 
- 
			
			  Peaceliker addikt válasz  gergo5991
							
							
								#20286
							
							üzenetére gergo5991
							
							
								#20286
							
							üzenetéreAzok azért bolti ár felettiek mert durva akciók jöttek a kaabo k ra most. Pár napja az még bőven bolti ár alatti árak voltak   
 Amúgy eladások fő okai szerintem az, hogy nem jött be neki vagy esett és inkább elegendi vagy látja mások hogy esnek és azért. Nagyobbra váltás sem ritka meg az sem, hogy a teste nem bírja... Most ez még nekem is kérdés lehet, bal térdem eléggé odavan. Nem hiszem hogy roller miatt, de fene tudja. Majd most MRI meg stb aztán kiderül. Legrosszabb esetben nekem is el kell majd engednem a témát  De alap kérdésre a válasz. Hát azért kapom az intelmet. De annyiból vagyok nyerő helyzetben, hogy az volt a mondás, hogy motorozást felejtsem el, ha már legyártottam a gyerekeket... Hát nem motorozom   
- 
			
			  akerbis aktív tag válasz  gergo5991
							
							
								#20181
							
							üzenetére gergo5991
							
							
								#20181
							
							üzenetéreHát erre tudok csak gondolni, hogy tultoltott. De hogy ez gyárilag nincs megoldva védelemmel elég blama. Visszaküldtem a srácnak az aksit amúgy aki majd kiméri megnézi mi lelte de foglalkozik szervizeléssel. Ha nem menthető lesz másik akksi, de semmiképp az egész roller. 
- 
			
			  BitRider senior tag válasz  gergo5991
							
							
								#20155
							
							üzenetére gergo5991
							
							
								#20155
							
							üzenetéreA kérdésemmel pont ezt a tól-ig összeget keresem. A paraméterek adottak: elég kemény hegyi menet, de szerencsére moderált hosszon és tömeggel. Gyanítom, hogy 150-ért még gyenge, rázós masinák vannak, míg a duplájáért már akadnak értelmes megoldások De annyit nem feltétlenül szeretnénk kiadni érte, csak ha nagyon indokolt a plusz kívánságok alapján. 
- 
			
			  Peaceliker addikt válasz  gergo5991
							
							
								#20146
							
							üzenetére gergo5991
							
							
								#20146
							
							üzenetéreNéztem már ezt az eladót. Minden roller cucca konkrétan fél áron van kint. Semmire nem jött review csak volt 1-2 vétel. Ha jól tudtam megnézni akkor amire review jött neki azok filléres cuccok. Amik voltak korábban rollerek és vettek, azokat már törlésre kerültek. Engem nem győzött meg, nem mertem rendelni, dhgate et sem ismerem milyen a vita rendezés. Alin lenne ilyen deal azt tuti merném venni. 
 Ott volt gyanús 60v zero 10x 450 körül. Írtam eladónak, kiderült hogy 52v verzió... Szóval én olyat még nem láttam hogy valami ami nem kamu az ennyire olcsó lenne  
- 
			
			
- 
			
			
- 
			
			  Peaceliker addikt válasz  gergo5991
							
							
								#20117
							
							üzenetére gergo5991
							
							
								#20117
							
							üzenetérePont árulnak egy bluetran lightning ot. Nézd meg első futóművét. Nem az amit mondasz, de jó bonyolult, cserébe állítólag tud törni ahol nem kéne   
 Szóval azért nem egyszerű kérdés, hogy meddig érdemes túlbonyolítani. Illetve ugye itt súly is fontos, szóval ezt is figyelni kell meg asszem rugózatlan tömeg sem mindegy. Autónál legalábbis sokat számít.
 Vsett 11+ ilyen szempontból faja gép... Ára nem anyjára az wolfba lenne hátul egy normális csillapítás, egy szavam nem lenne rá (ár érték arányban nézve). wolfba lenne hátul egy normális csillapítás, egy szavam nem lenne rá (ár érték arányban nézve).Amúgy mi a legrövidebb telo, aminek értelme is van? Ez a szokásos 120mm? 
- 
			
			  Peaceliker addikt válasz  gergo5991
							
							
								#20113
							
							üzenetére gergo5991
							
							
								#20113
							
							üzenetéreNem aerodinamikai okai vannak a szitálásnak. Hanem, hogy változik a kormányszög (vagy az utánfutás a neve?) rugózásnál. Emiatt tud belekezdeni a szitálásba ami mocskos para. Gbooster is csinálta picit, bár annyira nem gyors gép, de zero amikor laza volt a kormány csapágy előfeszítése az ordenáré volt, szívem majd kiesett... Ott segített hogy feszítettem rajta. De bármi picit kormánymozdulatra zero és mantis is ki ki tudott lengeni hacsak 1-2 mozdulatig akkor is para. És ez fel sem tűnik míg nem mész egy wolf stílusú futóműves géppel. Tetszett mantis, mondom de stabil. Wolf al mentem 6km t azután mantis brutal labilisnak tűnt. Tényleg szürreális volt azt érezni, hogy gáz az a gép, ami előtte marhára bejött... De kb van ez meg vsett 11+ (laotie al nem hiszem hogy fogok mókázni) és ennyi. Legalábbis ami elérhető. Ja gt2 de az mocskos nehéz és marha hosszú, be sem férne a kocsiba   
- 
			
			  DigitXT félisten válasz  gergo5991
							
							
								#20113
							
							üzenetére gergo5991
							
							
								#20113
							
							üzenetéreNem hinném, hogy (csak) aerodinamikailag különböznek... Amennyire 
 tudom, a változó villaszög okozza a szitálási hajlamot, bár tévedhetek.FB-on találtam egy jónak tűnő leírást, nem akarom az egészet idézni... 
 "A "C" futó szinte minden esetben ki akar valamilyen irányba törni. Ennek oka, hogy az utánfutása nagyon kevés, vagy szinte nincs is. Ezt a kormánnyal tartod egyensúlyban, amibe a damper besegít. Másrészt a geometriájából adódóan az első kerék mindig "toló" módban van nem pedig "húzó" módban.
 Ezért van az, hogy a nagysebességű Weped gépeken "forditott C" elrendezést alkalmaznak, illetve már a Nami is megjelent ezzel a fordított "C" futóval, ami ugyan nem szép, de roppant stabil lett, mert megnőtt az utánfutás mértéke, és húzásirányba került a kerék."
- 
			
			  Peaceliker addikt válasz  gergo5991
							
							
								#20111
							
							üzenetére gergo5991
							
							
								#20111
							
							üzenetéreRáolvastam most erre a gépre. Ilyen faja futóművet (hátul) élnék. Mondjuk esg n arról nem írtak hogy nagyobb tempón mennyire hajlamos szitálásra. Volt c futóműves gépem, több szerintem nem lesz. Burn e is kéri a stabilizátort meg összes dualtron is. Tudom az sokat segít, de nekem akkor sem tűnik biztonságosnak. Stabilizátor is kényes cucc, nem tudom. Illetve nekem gáz érzés hogy egy külön szerkezet kell hogy tuti egyenesen menjen. Warrior kegyetlen hogy mennyire erős egyenes futásban. Bármit, tényleg bármit csinál vele az ember, bármennyivel ez csak megy egyenesen. Kis tempón már majdnem zavaró mennyire steril amit művel. Cserébe a hátsó futómű az egy fos... Mármint kő kemény. Ez tök jó fasza úton és nagy tempó mellett. Cserébe nem túl komfortos emberi tempóban nem annyira jó úton. Én most hátulját fogom is piszkálni rugó /csavar stb ügyben, legalább picit kéne puhítani. V1 puhább volt az meg bele vert sárvédőbe   Vissza a klimahoz. Nagyon megnéznék egyet. Taposó hossz még lehet para, pl warrior x hez képest 10cm el rövidebb ami lehet kevés lenne. Még etwow gt től is rövidebb 3cm el a nami ![;]](//cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)  
- 
			
			  Peaceliker addikt válasz  gergo5991
							
							
								#20109
							
							üzenetére gergo5991
							
							
								#20109
							
							üzenetéreAz erős. Nálunk ha posta hozza akkor 400/900/csomag. Nyilván 1dolcsis cuccon ez is fáj. De legtöbbször már össze van csomagolva több rendelés egybe és futár hozzá extra díj nélkül. Így "csak" a 27% áfa lett pluszba a vételi díjon,de azt már ali vitte is. Vám meg 150 eur fölött 4%, de azt még sosem vették le rólam vagy ali azt is intézte és benne volt az árban, azt nem is tudom 
 És akkor azt hittem még nálunk kemény az élet, de akkor felétek rosszabb  
- 
			
			  pescara aktív tag válasz  gergo5991
							
							
								#20036
							
							üzenetére gergo5991
							
							
								#20036
							
							üzenetére       Lehet egy vadi uj rollert is nekitolni valaminek, minek nezzen ki ugy mint egy veteran, amikor meg uj szegeny. Az autokat is meg szoktak csinalni ha talalkozik egy garazsajtoval a karosszerias. Rollereknel nem tudom mi a helyzet, a szervizek nem hiszem, hogy foglalkoznak ilyennel, pedig nagy uzlet lenne. Lehet egy vadi uj rollert is nekitolni valaminek, minek nezzen ki ugy mint egy veteran, amikor meg uj szegeny. Az autokat is meg szoktak csinalni ha talalkozik egy garazsajtoval a karosszerias. Rollereknel nem tudom mi a helyzet, a szervizek nem hiszem, hogy foglalkoznak ilyennel, pedig nagy uzlet lenne.
- 
			
			
- 
			
			  OhYeah kezdő válasz  gergo5991
							
							
								#19734
							
							üzenetére gergo5991
							
							
								#19734
							
							üzenetéreno problem - nem vettem magamra, csak reflektáltam az általad írottakra a saját nézőpontomból. Dualtronban az elasztomer kazetta mint lengéscsillapító meglepően jól működik, bár az original nekem kicsit valóban kemény volt a magyar utakhoz, ezért is volt cserélve "könnyítettre" - asszem originalban kék volt benne és az lett cserélve zöldre. Nami és Dualtron között anno a Dualtron mellett az döntött hogy ez a cég már 1999 óta foglalkozik rollerekkel, leginkább ők "hozták" létre a nagyteljesítményű dual motoros roller kategóriát és ezáltal jobb minőségűnek tűnt mint az összes többi. Nami mint roller kb 2-3 éves cég, eddig megbízhatónak tűnik a a külföldi fórumbeszámolók alapján. Mantisról nem tudok nyilatkozni - csak amit a Futureboardban hallottam, az nem volt annyira biztató, de ez annyira nem releváns tekintve hogy ők nem árulják viszont minden szentnek maga fele hajlik a keze   
- 
			
			  OhYeah kezdő válasz  gergo5991
							
							
								#19703
							
							üzenetére gergo5991
							
							
								#19703
							
							üzenetéreRoller új ára 1.190.000 HUF volt erre jött rá 273.000 HUF extra + 50.000 HUF üzembehelyezési és extra felszerelési díj. Összesen :1.513.000 HUF volt. 350km van benne. Ezt árulom 1.190.000-ért irányárban, alkuképesen. 22% mínusz - Lehet hogy nem sok, de alkuképes. Hálistennek nem kenyérre kell és nem dőlök a kardomba ha nem viszik el 1 héten belül.   
- 
			
			válasz  gergo5991
							
							
								#19661
							
							üzenetére gergo5991
							
							
								#19661
							
							üzenetére"korán reggel volt elbóbiskolt, sietett munkába, megszokásból tegyük fel mindig nyitva volt a kapu majd lehet a kamerás bezárta" Ez változtat azon, hogy Ő a hibás vagy sem? Az internet meg ilyen, ha más a véleményed mindig megtalál egy két troll, ha sokan trollkodtak valahol, akkor a vérszagra jön a többi troll is.   
- 
			
			  DigitXT félisten válasz  gergo5991
							
							
								#19661
							
							üzenetére gergo5991
							
							
								#19661
							
							üzenetéreRánézésre k. gyorsan megy az útviszonyokat figyelembe véve, és nem fékez: 
 utóbbi lehet a kulcs, mert kb. kizárt, hogy ne vette volna észre a sorompót. 
 (Szerintem műszaki hiba lesz mögötte, és így, hogy esetleg meg is halt, nos,
 meglehetősen visszás dolog szimplán hülyének nézni, és Darwin díjra jelölni.)Ui: mondjuk ha tényleg nem akart megállni a roller, és mellkas magasságban 
 vészesen közeledett egy sorompó, jobban járt volna, ha eldobja, és csúszik...
 Nyilván az aszfalt húzása sem kellemes, ám jobb a többszörös bordatörésnél.Szerk: revideálom az álláspontom, tegnap telón láttam a videót, picit rosszabb 
 minőségben. Jobban megnézve hátrarakja a súlypontját, azaz fékezne. Későn.
- 
			
			  glaci őstag válasz  gergo5991
							
							
								#19516
							
							üzenetére gergo5991
							
							
								#19516
							
							üzenetéreSomatom #19515: 
 Pontosan mi nyöszörög és miért? Illetve miképpen lehet javítani? (Nekem nem csinálja még, de mivel azt írtad, hogy típus betegség szeretnék előre felkészült lenni rá.)gergo5991 #19516: 
 Ez az enyémnél is megvan már amióta kivettem a dobozból.
 Először azt hittem, hogy a kormányt nem csavartam be rendesen az összeszerelésnél és elmozdult. Újra szétszedtem és úgy csavartam vissza, hogy közben ellen feszítettem + húztam, ahogy csak bírtam. Most érezni is ha végig simítom az elemek találkozásánál a kezemmel, hogy ott nincsenek egy vonalban a dolgok. (És így azt is, hogy ott egyelőre nem mozdult el, mert még mindig olyan.) Persze a kerék / kormány még mindig csálén áll. Akartam is már kérdezni, hogy a tengelyben futó középső csavart (ami belül van a kormányban a csukó mechanika alatt) kell-e hozzá meglazítani vagy amik oldalt vannak a csukó mechanika alatt kivülről, hogy be lehessen állítani. (Bár ha ennyire nem ér semmit, akkor lehetséges, hogy jobban járok, ha nem is pisztergálom ...) Akartam is már kérdezni, hogy a tengelyben futó középső csavart (ami belül van a kormányban a csukó mechanika alatt) kell-e hozzá meglazítani vagy amik oldalt vannak a csukó mechanika alatt kivülről, hogy be lehessen állítani. (Bár ha ennyire nem ér semmit, akkor lehetséges, hogy jobban járok, ha nem is pisztergálom ...)
- 
			
			válasz  gergo5991
							
							
								#19289
							
							üzenetére gergo5991
							
							
								#19289
							
							üzenetéreérdekes hogy a föld úton jobb menni mint a kátyús városi betonon  kinek a hibája, hogy nem biztonságos a 10inch-es kerék jól megy nekik a felelősség tologatás kinek a hibája, hogy nem biztonságos a 10inch-es kerék jól megy nekik a felelősség tologatása bukó sisak meg nem fog megvédeni a súlyos agyrázkódástól és a nyaktöréstől egy hamis biztonság érzet NÉZZÉTEK MEG WILL SMITH SérülésDr. Bennet Omalu 
 Dióhéjban aki lusta lenne megnézni: Az NFL bekamuzta hosszú ideje hogy a védőfelszerelések védenek az agyrázkódástól de te nem leszel ettől egy viharmadár aki 100KM/h órával képes belecsapódni a vízbe amitől semmi baja nincsen és ezt nap mint nap képes megtenni úgy hogy agyát nyelvével körbe öleli így védve azt az erős rázkódástól.
 
 "A téma azonban, amelyet a versenyekből százmilliókat kaszáló NFL (amerikai fociliga) megpróbál elhallgatni, szószólóit pedig elhallgattatni, aktuálisabb, mint valaha. Az észak-karolinai egyetem sportsérülésekkel foglalkozó kutatóközpontjának jelentése szerint 2015-ben 19 diák halálát okozta a gyilkos játék. "
- 
			
			  Reggie0 félisten válasz  gergo5991
							
							
								#19289
							
							üzenetére gergo5991
							
							
								#19289
							
							üzenetéreAkkora lesz, hogy mar kerekparozni is lehet azzal a lendulettel. Az ertelmet veszti az egesz. Arra meg a bukosisak sem kotelezo. Inkabb arra hoznanak torvenyt, hogy katyuba hajtasos baleset eseten automatikusan az ut fenntartoja a felelos. Rogtok megjavulnanak az utak... 
- 
			
			  DigitXT félisten válasz  gergo5991
							
							
								#19024
							
							üzenetére gergo5991
							
							
								#19024
							
							üzenetéreA lehető leggusztustalanabb dolog egy balesetet szenvedett embert a 
 sérülései alapján megítélni (sőt elítélni), mindezt olyan érveléssel, hogy
 neked mekkora szerencséd volt néhány komolyabb balesetnél. Agyrém.Gondolom szerinted a Tour de France indulók is mind nyeretlenkétéves, 
 "biciklit soha nem látott" emberek, akik bár tudnak 60 km/h-val tekerni,
 de amilyen szerencsétlen hülyék esni már nem tudnak. Ezért törik néha
 szarrá magukat akár egy edzésen. Megjegyzem, csak ránéztem a linkre,
 nem volt gusztusom végig mazsolázni, hogy hihető-e az adott sérülés...Annyit azért tudok, hogy motoron pl. könnyű elég csúnya bokasérülést 
 összeszedni, mikor az ember a megcsúszásnál (rossz) reflexből letalpal:
 nem véletlen, hogy a motoros csizmák boka védelme fontos paraméter.Ui: ezzel véletlen sem akarom sugallni, hogy szerintem motoros csizmát 
 kéne venni egy rollerre, hiszen az nem arra való, viszont ha csak papucs
 van az emberen, akkor ne akarjon határon/lapon fordulni semmivel. Illetve ha motoros tempót diktál közúton, vagy versenyző a pályán, úgy 
 mindig annak megfelelően öltözzön. Markánsan meg kell különböztetni
 az olyan vasak használatát, amik 25 km/h fölött nem képesek menni az
 olyanoktól, amelyek a 100 km/h-t is elérik. Jelenleg rollernek hívunk kb.
 mindent, teljesítménytől függetlenül, esetleg pálcika névvel kicsinyítjük
 azt, ami eredetileg az elektromos roller volt, miközben a tank rollereket
 is bárki megvásárolhatja, és egy szál f.szban csapathat velük a Körúton.Szerintem szórakoztató egy ilyen verseny (nézőként is), csak nagyjából 
 annyi köze van a sima rollerezéshez, mint a MotoGP-nek a Babettához.
 Nem kell sokáig nézni, hogy látsszon, milyen felszerelés van rajtuk. 
 És valahogy a MotoGP-vel nem az SMKP-kat akarták népszerűsíteni. Egy kontrollált statikus terhelést meg nem lehet egy kontrollálatlan, és 
 abszolút dinamikus becsapódáshoz hasonlítani... Amikor egy vezető az
 elkerülhetetlen baleset előtt kézzel kitámaszt, utólag jön rá, hogy szart
 sem ér, mert akár egy tonnás terhelés érte a kezét. Nem véletlen, hogy
 a biztonsági övre van bízva ilyenkor a dolog és nem a kapaszkodásra...
 Amit meg az öv sem fog(hat) meg, arra találták ki a HANS rendszert. 
- 
			
			  DigitXT félisten válasz  gergo5991
							
							
								#18839
							
							üzenetére gergo5991
							
							
								#18839
							
							üzenetéreTöbb, mint 10 éve motorozom, de még csak nem is hallottam ilyenről... 
 Mármint F1-ben van ilyen, de még motorversenyzőkön is csak a púpos
 bőrruha látható, nem tudom arra gondoltál-e: versenypályára elmegy...
 Utcán szerintem nem jellemző a full bőr. (Oké, láttam olyan Dualtronos
 videót aki 70-nél csúszott ki, és ilyen cuccban* semmi baja nem lett. ) )*: értelmesebb sebességnél meg lehet úszni utcaibb jellegű (motoros) 
 ruhában egy esést, amitől nem véd (semmi), az a becsapódás. Sajnos.
 (Gondolom a kulccsont törés is becsapódások következménye inkább,
 ahol az még a kisebb baj volt, hogy eltört, de mit kapott a feje közben.)
- 
			
			válasz  gergo5991
							
							
								#18766
							
							üzenetére gergo5991
							
							
								#18766
							
							üzenetéreMotort nem cseréltünk. 
 Az a Monorim amúgy sem valami jó, ugyanannyiért jobb is elérhető, mint kiderült (~1000W-os).Nekem amúgy is csak azért kellett az átalakítás, h felmenjen végre egy kisebb dombra belassulás nélkül is. 
 Azt mondták a srácok, ahol csináltattam, h ha nem a sebesség növelése a fő célom, akkor első körben a motort hagyjuk, aztán majd meglátom, ha nem lesz jobb, vagy kevésnek találom majd, úgyis észreveszem, és akkor motort is cserélhetünk.
 Eredetileg pl azt kérdeztem, h ha előre is vennék egy motort, de maradna a 36V-os rendszer, az lehet elég is lenne, de azt bonyolultabb megcsinálni (vezérlő pl), így inkább a 48V-ra való átalakítást javasolták.48V 24500mAh, 18650-es akkukból ez a legnagyobb ami beletehető. Először 21000mAh-t mondtak, de pár perc után kiderült, h van ehhez nagyobb is, csak ekkorát ritkán kérnek, meg általában 18500-ast rakatnak mások csak, gondolom az ára miatt. 55km/h körül tud, ha tele az akksi, de nemigen van olyan szakasz, ahol ennyivel lehetne menni, olyan 40-45-el szoktam csak haladni a forgalommal. Lengéscsillapítók nélkül sztem nem szabad ekkora sebességgel haladni, de ez adott volt már, korábban vettem előre-hátra Sharksetet. 
- 
			
			  Peaceliker addikt 
- 
			
			  vendingo veterán válasz  gergo5991
							
							
								#18659
							
							üzenetére gergo5991
							
							
								#18659
							
							üzenetéreAlin vennék, elvileg ennek már javított a csöve. 
 A kisebb akkus változatot néztem ki.
 US $1,316.54 | EU Stock Free Kaabo Mantis 10 60V 18.2Ah/24.5Ah Battery Dual Motor 2*1000W Full Hydraulic Brake V2 Version IPX5 WaterProof
 https://a.aliexpress.com/_mLW0BCE
- 
			
			  vendingo veterán válasz  gergo5991
							
							
								#18657
							
							üzenetére gergo5991
							
							
								#18657
							
							üzenetéreMantis dual V2 amit néztem. 
 Ha lenne helyben megbízható szerviz, simán beleugranék, de oda vissza postázgatáshoz semmi kedvem, a kiesett időről nem is beszélve.
 King gt túl van a keretemen, a sima mantis 1300-as ára is sok arra amire használnám. Melóba csak erdőnek tudok menni döngölt úton. Ha aszfalt lenne már g30-cal járnék. Segway-el is végig lehetne döcögni (outi bringával is járható az út), csak kényelmetlen lenne, meg lassabb tempót tudnék menni az út miatt.
- 
			
			  kovipetiii csendes tag válasz  gergo5991
							
							
								#18651
							
							üzenetére gergo5991
							
							
								#18651
							
							üzenetéreSzia gergo5991 . Semmi közöm a bolthoz . A sztorim annyi röviden , hogy volt egy xiaomi rollerem . Hamar kinőtem . Elkezdtem keresgélni rollerek között . Ahol volt lehetőség ki is béreltem két napra. Tapasztalatot gyűjtöttem . Közbe külföldi rolleres csoportokat böngészve és a saját tapasztalatom szerint elkezdtem szűkíteni a kört . Nekem a dualtron jött be . Úgy terveztem nem két évre szeretnék rollert . Ezért ami megfelelt nekem paraméterbe ahhoz megnéztem mi a következő kategória és azt vettem meg . Így biztos ki fog szolgálni minden körülményekben .Volt egy összeállított listám amiket végig kérdeztem a boltokba . Nem írom le melyik bolt volt ahol mindere tudták a választ. Mások vagyunk mindenkinek mást jelent a minőség. Tudok közlekedni egy 30 éves suzukival , de kényelmesebb egy öt év körülivel . Ugyan oda elvisz . Xiaomi ma is megvan . Kerületen belül azt használom .Ha messzebb megyek akkor az achilleus a megfelelő jármű nekem . Békével és szeretettel írtam le soraimat. Kozsó szeretete járja ár szívünket   
- 
			
			  Ghostface senior tag válasz  gergo5991
							
							
								#18586
							
							üzenetére gergo5991
							
							
								#18586
							
							üzenetéreKösz a tippet, de ez nem oldotta meg a problémát. 
 Viszont mikor megpróbáltam még egyszer hozzá adni a rollert az apphoz, akkor kiírta, hogy ehhez engedélyeznem kell a helymeghatározási hozzáférést. Megtettem és azonnal megtalálta a rollert... Csak nem tudom miért volt kikapcsolva.
- 
			
			  Peaceliker addikt válasz  gergo5991
							
							
								#18492
							
							üzenetére gergo5991
							
							
								#18492
							
							üzenetéremuszáj így állni, legalábbis amikor nagyot gyorsítasz. Kormányban nem lehet úgy kapaszkodni, illetve ha azt teszed eltörik. Nem véletlen vannak azok a lábtartók. De amúgy én sem szeretek úgy menni, csak amikor faszkodok padlógázos gyorsítással, akkor lépek oda. 
 De normál közlekedési gyorsításnál általában nem feltétlen indokolt. De kormány rángatást kerülni kell. Nem mindig egyszerű.
 Illetve C futóműves dögök szoktak/tudnak ilyet néha, mindegy hol állsz. Gép függő melyik mennyire meg milyen tempón meg sok minden kérdése.
- 
			
			  ρσгτσ addikt válasz  gergo5991
							
							
								#18494
							
							üzenetére gergo5991
							
							
								#18494
							
							üzenetéreNem jött még ki. Mondjuk az sem túl jó, ha a járdán csinálják ezt a gyalogosok között. Az a baj, hogy kénytelenek szabályozni, mert őrület, hogy miket csinálnak az utakon és sokan nincsenek képben a KRESZ -szel sem. Persze ezek között sok a külföldi is a belvárosban, nem szomjasan... Ahogy az egyik fórumtárs is írta múltkor. Szerk.: 
 Amúgy ezekkel a rollerekkel nem fognak 10-20-30 km/h -val közlekedni az arra kijelölt utakon. Szóval nem kifejezetten a kerékpárútra vagy a járdára valók.
- 
			
			  ρσгτσ addikt válasz  gergo5991
							
							
								#18492
							
							üzenetére gergo5991
							
							
								#18492
							
							üzenetéreEzt írja elő a KRESZ, csak nem igazán így működik a való életben. Egyébként ha oldalra esik a másik sávba, akkor lehet skandálni az ide vonatkozó szabályokat, mert úgy fognak átmenni a nyakán, hogy még fékezésre sem lesz idő. Amúgy nem írtam, hogy jól vagy rosszul csinálja a rolleren álló figura. Csak azt, hogy ez egy baromira balesetveszélyes helyzet volt egy olyan útszakaszon, ami eleve nem túl jó. 
Új hozzászólás Aktív témák
- Nagyrobogósok baráti topikja
- HDD probléma (nem adatmentés)
- Okos Otthon / Smart Home
- Veszélyben az adataid? Gond van a WD népszerű HDD-ivel
- Affinity Designer
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Motorola Moto G84 - színes egyéniség
- John Carmack csalódott a DGX Sparkban
- Egymilliárd dollárt pumpál az NVIDIA a Nokiába
- OLED monitor topic
- További aktív témák...
- DJI Mini 4 pro - Fly More Combo - RC2 drón szett - 500m magasság, C1, Care Refresh, PL Filter
- Braun Series 9 Pro+ 9565cc Nedves-Száraz Elektromos Borotva
- DJI AVATA drón akkumulátor szett - 3db
- Vostok Europe Limitált 3000db Space Race automata
- DJI Mini 4 pro - Fly More Combo - RC2 drón szett - 500m magasság, C1, kevés repülés
- BESZÁMÍTÁS! MSI Z390-A Pro Z390 chipset alaplap garanciával hibátlan működéssel
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Ultra 7 265KF 32/64GB RAM RX 9070 XT 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- BESZÁMÍTÁS! 16GB (2x8) Patriot Viper Steel 4400MHz DDR4 garanciával hibátlan működéssel
- Eladnád a telefonod? KÉSZPÉNZES OKOSTELEFON FELVÁSÁRLÁS azonnali fizetéssel!
- BESZÁMÍTÁS! ASRock B450M R5 2600 16GB DDR4 256GB SSD 1TB HDD GTX 1650 4GB Zalman T4 PLUS 400W
Állásajánlatok
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest

 
								 
							 
								 
  
								 nekem a gyári helyre elfért a 46.3Ah
 nekem a gyári helyre elfért a 46.3Ah 
								 
								 
								 Így mindkettőnk legyen elégedett. Revoltlab legfrissebb verzió. Ez 18.2Ah akkuval van szerelve.
 Így mindkettőnk legyen elégedett. Revoltlab legfrissebb verzió. Ez 18.2Ah akkuval van szerelve. 
								 
								 . Mivel sokszor kell megallnom, vagy lassitani, en ugy szoktam, hogy drive modban jarok vele kb 60% ig, aztan amikor erzem, hogy lassul, akkor s . Mondjuk nincsenek komoly emelkedok, kulonben a drive hasznalhatatlan lenne. Igy kb 40km utan szokott 20% ra esni es akkor toltom. En nem munkaba jarasra hasznalom, ugyhogy konnyu tartani ezt .
 . Mivel sokszor kell megallnom, vagy lassitani, en ugy szoktam, hogy drive modban jarok vele kb 60% ig, aztan amikor erzem, hogy lassul, akkor s . Mondjuk nincsenek komoly emelkedok, kulonben a drive hasznalhatatlan lenne. Igy kb 40km utan szokott 20% ra esni es akkor toltom. En nem munkaba jarasra hasznalom, ugyhogy konnyu tartani ezt . Egyszer rosszul állítottam be a
 Egyszer rosszul állítottam be a
![;]](http://cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif) 
  
								
 
  
								 
								 
								 
								 
  
  
  
								 
								 
								 
								 
  
  
								 
								 
  
								 
								 
								 
								
 
								 
								 
								 
								 
								

