- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Motorola Razr 60 Ultra - ez a kagyló könnyen megfő
- Motorola Moto Tag - nyomom, követ
- Yettel topik
- Vivo X200 Pro - a kétszázát!
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Milyen okostelefont vegyek?
Új hozzászólás Aktív témák
-
Peaceliker
addikt
válasz
Skynet258 #19672 üzenetére
20 kiló erős limit.
Ha esetleg még 28 belefér, akkor mantis 10 dualkönnyen szállítható, súlya sem gáz.
Ilyen pár 100w os gépek között nincs értelme cserélgetni szvsz. Mondanám, hogy következő lépés egy 48v os 6-800w os gép lehetne, de onnan megint csak x idő és jöhet a dual gép. Felfüggesztésben meg ég és föld, mindegy pálcikára mit aggadsz
Használd hazai garis alig hajtott gépek szoktak lenni 500 körül. Ha új kell és nem 700 ért, akkor Aliexpress -
Csigusz 1
aktív tag
válasz
Skynet258 #15097 üzenetére
A galambok nem azért maradtak, mert nem akartak elrepülni, hanem mert nem mertek! Ha lendületet vesznek a felrepüléshez, kicsúszik a lábuk a lila takonyban és pofára esnek. És hogy nézne már ki egy földön fetrengő galamb?! Ezt átgondolva inkább maradtak - oldd meg Te, ahogy tudod...
-
Miikee
csendes tag
válasz
Skynet258 #12886 üzenetére
Köszönöm a szuper leírást. Ez alapján erősödött bennem az érzés, hogy csak jó lenne előre az a levegős monorim.
Közben beszéltem a Rollex-es fiúkkal, azt mondták, hogy meg tudják oldani a 10-es gumi felrakását. Így a kettő együtt már tényleg ultra kényelmes lenne, ami ezen a 2x12 km-en már számítana (főleg az 5x-es ízületeimnek )
+CFW, amiket írsz pont annyi kell nekem. Egy kicsit könnyebb elindulás, 3 km/h nál, és elég a 32-es vég.
Az x tech-es féket meg hagyom.
Kösz még1x
-
Somatom
veterán
válasz
Skynet258 #11894 üzenetére
Pontyosan. Én is rakattam ilyen matricát az autómra. Ergo alkalmazkodtam a helyi szabályokhoz, mert adtak rá módot. Az nagy hiba, hogy otthon nem kell rollerre biztosítás. Bringára sem. Én mindkettőre kötelezővé tenném. Megpróbáltam kötni a villanybringámra, de csak korlátozottat tudtam, aminek semmi köze egy Mabiszos biztosításhoz.
Közben próbálom kijárni ezt az utat, érdeklődöm, ahol tudok. Majd próbálkozom az Autóklubnál, az ADAC -nál (ha már van náluk biztosításom), meg a DAS -nál is (ha már évente több, mint 100 ezret fizetek nekik).
Rengeteg autót, lakóautót látok az autópályákon a hátukon bringával, robogóval. Életszerűtlennek tartom, hogy rollerre ne legyen ilyen használati lehetőség.
-
Casseius
tag
válasz
Skynet258 #11553 üzenetére
Hátsó lengéscsillapitásra nézd meg ezt: könnyebb és sokkal jobb mint Monorim.
Jelenleg nincs nekik raktáron télen nem rendelnek elegen általában hogy gyártásba kezdjenek pár darab miatt, de ha sokan jelzik nekik telegrammon a vételi szándékot beindítják a gyártást.
[link]
[link]Telegram link ha váró listára szeretnél kerülni: [link]
-
Vodike
tag
válasz
Skynet258 #10496 üzenetére
Szerintem, ha a mobilitás fontos számodra, először dobd csak fel a 10" gumikat és meg fogsz lepődni a 8.5"-hez képest milyen. Én már megbántam az esparts-ot (elől-hátul az van az egyik rolleren), mert egyrészt nagyobb lett a roller tőle (monorimmel bele sem merek gondolni, mekkora batár nagy lesz), másrészt a másik rolleren csak 10" gumi van és túl nagy különbség nincs szerintem, viszont a csak gumicserés ugyan olyan mobil maradt, könnyű súllyal. Mivel ezzel a Pro2-vel nem tudsz berobbanni mondjuk egy térköves vagy úthibás szakaszra 60km/h-val, ezért szerintem a monorim csak addig volt jó, amíg nem voltak 10" gumik :-) De ez az én véleményem és tapasztalatom.
Kb. ilyesmi a véleményem az xtech fékkel kapcsolatban is. Egy jól beállított gyári fék (pofa és bowden gyárilag sztem szarul van beállítva) olyat fog, hogy beszarás. 10" gumival nagyon jó lett a fékhatás, meglepődtem.
-
Gabis
őstag
válasz
Skynet258 #10506 üzenetére
Tudod ezek az apróságok ami miatt még mindig motoszkál a fejemben a G30E II. Alapból 10 col-os tömlő nélküli gumi, nagyobb hatótáv, talán még ez a nyikorgásos jelenség sem annyira jellemző, töltési megoldás...
Ezért jó, hogy ti itt vagytok, és tudtok segíteni az észrevételeitekkel, tapasztalataitokkal. -
Gabis
őstag
válasz
Skynet258 #10500 üzenetére
Azt elhiszem
Igazából nem is a hideg miatt, mert kb. a villamoson sincs sokkal melegebb mint kint. De az esős, latyakos időjárásnak nem szívesen tenném ki.
Más: belefutottam néhány véleménybe, ahol arról panaszkodtak, hogy akár pár hét használat után már elkezd nyekeregni ott ahol össze lehet csukni (legalábbis szerintem erre gondoltak). Van erre megoldás? Előző verzióknál láttam nyomtatott éket, egy videóban a csavarral állítgatta a feszességét, de speciális WD40-be is belefutottam már. -
Gabis
őstag
válasz
Skynet258 #10496 üzenetére
Neked és PociAti-nak is hálásan köszönöm amiért megosztottátok tapasztalataitokat.
Gyűjtöm még az infókat, mit és honnan kellene majd beszerezni. A vásárlást szerintem majd csak jövőre ejtem meg, mert mire összeállna olyanra amit most elképzelek, az idő nem biztos, hogy ideális lenne már rollerezésre.
-
Gabis
őstag
válasz
Skynet258 #10492 üzenetére
Ennél is lehetett előtte fúrás, faragás vagy azért mégis van olyan ahol ez megúszható?
-
Gabis
őstag
válasz
Skynet258 #10492 üzenetére
Van általános időintervallum a rollereknél garancia tekintetében? Pl. akkumulátor 1/2 év, motor 1 év, váz 2 év stb... most csak találgatok mert nem tudom. És ha én a vázhoz nyúlok, de pl. a motor adja meg magát, akkor kuka a garancia mert hozzányúltam a rollerhez? Van erre valami bevett gyakorlat? Mert akkor rendelek pl. Dhgate-ről egy egy G30-at aztán tényleg úgy állok hozzá, hogy csesszék meg a garit. Tartok ettől a defekt dologtól na
meg azért egy kis csillapítás sem ártana. Eddig Lime és Tire-el van tapasztalatom, de a Giraff-ot is behúzom még egy körre.
-
-
SKY222
friss újonc
válasz
Skynet258 #10045 üzenetére
Úgyis le lehet rúgva, hogy végülis Alza.hu-s? Én azt gondoltam, hogy a “használt” azalatt azt értik, hogy hazavitték mentek vele nem jött be, ezért visszavitték, ezért már “használtként” értékesítik. Vagy az Alza.hu nem egy olyan kaliberű bolt, mint pl extreme digital,mediamarkt..stb?
Illetve használt esetén mire kell odafigyelni?
Köszönöm!
-
PociAti
őstag
válasz
Skynet258 #9816 üzenetére
Köszönöm a választ!
4 kg súlynövekedés a X. Mi 1S modell esetén már túl sok lenne, félő elveszítené a kiindulási jellegét. Alapból 12,5 kg (pont annyi, mint egy doboz A4-es papír), teleszkóp 32%-os növekedést okozna.
Napi szinten kell emeletre cipelni, félő hogy az már nem lenne kényelmes.
Az általad említett Pro 2-nél arányaiban nézve szerényebb a növekedés, nem sokkal mászna 18 kg fölé.Kanyarodásban érzel valami különbséget? Picit máshogy viselkedik?
Az extrákat megértem, mert jó érzéssel tölt el, és ez is egyfajta hasznos tanulási folyamat. Viszont oda kell figyelni, hogy továbbra is hobbi legyen, ne hóbort.
-
PociAti
őstag
válasz
Skynet258 #9787 üzenetére
Engem pedig a teleszkóp hátrányai érdekelnek.
Mennyire sokat használtad eredeti formában, így van-e normális összehasonlításod hozzá képest?Az előnyei elég nyilvánvalóak, de a hátrányáról kevésbé szokás beszélni. Mert ahogy a kerékpárok esetén is megtapasztalhatók a teleszkóp hátrányai, feltételezem a rollernél is hasonlóval lehet számolni.
Mint pl. súlynövekedés (ennek csak könnyű roller esetén van jelentősége), méretnövekedés, de olcsóbb teleszkópoknál tapasztalható öregedés, azaz kedvező rugózási jelleg megváltozása. Illetve a közvetlen kormányozhatóság érzésének csökkenése, késleltetésszerűen "elkenődik" az útvonal. Ilyenekre gondoltam. -
-
wanted5
őstag
válasz
Skynet258 #9780 üzenetére
Én is a középsőre gondoltam, 40-50k felárat nem hiszem hogy nekem megérne a legnagyobb. Az ára nyilvánvaló, hogy több, de kicsit olyan ez nekem, mint amikor valaki 60-70 ezer forintos telefonokat használ és mondjuk 1,5-2 év használat után betörik a kijelző, aminek a javítása 20-30 ezer között mozog. Olcsóbb lenne javítani, de nem feltétlen éri meg.
Kb megerősítetted azokat, amiket gondoltam, szóval köszönöm a választ. Ittasan pedig még kerékpárt sem, nemhogy bármi komolyabbat nem szabadna vezetni. (és szerencsére az én környezetemben ez alap)
szerk.: bár most kicsit zavaros a végsebessége az 1S-nek, mert egyik oldalon 20-at írnak, több másikon meg 25-t (gondolom a 25 lesz a valós)
-
IMIIKE1998
őstag
válasz
Skynet258 #9647 üzenetére
+PociAti:
Köszi szépen. Igen, én is gondoltam a Xiaomira, de most pár napja rábukkantam a Joyor-ra, azon belül az A3-ra. Azért lenne számomra érdekes, mert Debrecenben kb. az egyetlen szerviz és bolt a Huskeebike és ők árulnak, így lenne hova vinni szereltetni, plusz magyar garis alapból a roller.
-
PociAti
őstag
válasz
Skynet258 #9535 üzenetére
Majd csak ma próbálom ki teljesen feltöltve, így most még érdemben nem tudok nyilatkozni a változtatásokról.
Nem volt cél a max sebesség elérése, ami Xiaomi Mi 1S modellnél kb. 31-32 km/h (tömeg függő), hanem szerettem volna kicsit jobban testre szabni a rollert, a biztonságot és élettartamot figyelembe tartva. Ha a max sebesség kell, akkor a YT videókban lévő beállításokat kellene lemásolni.
Nálam az Eco mód sajnos még mindig megáll 5km/h-nál, ezt nem sikerült megoldani.
A napokban kijött 2 frissítés az apphoz, így lehet az is befolyásolná a beállításokat.Beállításaim:
Max speed: 33, 25, 17 km/h.
Sport mode: 30A, max: 60A. (App szerint Nominal: 420W, Peak 840W.)
Drrive mode: 19A, max: 40A (Előző próbálkozásnál itt 23A és 48A szerepelt, de ez már túl dinamikusnak bizonyult. Arra ott a sport mód, ez jó lesz nyugodt közlekedésnek védett szakaszon.)
Eco mode: 15A, 30A
Throttle current raising coefficient: 500 (alapérték 300, YT videóban 1200-1500-at javasolnak).
Throttle mode: Default/Speed-based
Motor start speed: 4.0 km/h
Cruise control delay: 3 seconds
A többi paramétert gyárin hagytam.Tölteni kikapcsolt állapotban töltöm, valószínűleg ehhez nem nyúltak. A töltő ledjét nézem, de nagyjából lehet tudni mikorra tölti fel. Okos a vezérlés, ezzel amúgy tudtommal nem kell foglalkozni, rajta lehet hagyni a töltőn akár egész estére.
-
-
hito
nagyúr
válasz
Skynet258 #9339 üzenetére
Nekem se szimpi, viszont az ára elég meggyőző
Konkrétan a teleszkóp hüvelyéhez csatlakozó kerék csavarokat tartó kis fül hegesztés tűnik nekem a gyenge pontnak. Valószínűleg picit többért a Monorim lesz. Főleg úgy, hogy a másik Kínából jön és arra még rádobnak 30%-ot a vámon. Úgy meg már nagyon kis különbség van a kettő között.
-
hito
nagyúr
válasz
Skynet258 #9333 üzenetére
Szerintem én is megrendelem
Első-hátsó telével azért gondolom jóval kisebb esélyem lesz defektre, ugye?
Sőt, akkor már lehet, hogy tömörre váltok, bár annak az úttartása sem az igazi a ballonoshoz képest. Kevésbé dönthető a roller. Olyan, mintha ki akarnak csúszni az ember alól a legkisebb bedöntésre is.
-
Putyin90
senior tag
válasz
Skynet258 #9234 üzenetére
Az is tervben van, de az majd jövőhavi projekt lesz szerintem, mert ez a mai defekt hirtelen jött, nem gondoltam, hogy 16 ezret ráköltök most erre a vacakra. Múltkori javítást 1,5 hónapig bírta defekt nélkül, most meg 1,5 hétig..
Te honnan vetted a monorimet? Te magad raktad fel?
-
hito
nagyúr
válasz
Skynet258 #9151 üzenetére
Köszi a tippet, akkor nem is agyalok rajta tovább.
DigitXT: ahhoz képest, hogy 18eFt árról hallottam a felszereléssel kapcsolatban, nem tűnt soknak a 10eFt. Van amit nem órabérben mérnek, ha munkadíjról van szó, ezért nincs értelme órabérre váltani. Fodrász pl. 10 perc alatt letolja a hajad 3-4eFt-ért. Akkor annak meg 20eFt-os órabére van?
-
hito
nagyúr
válasz
Skynet258 #9143 üzenetére
Nekiesnék én is, ha biztos lennék a sikerben
De azt nem szeretném, ha félúton derülne ki, hogy se felinstallálni nem tudom, se visszaállítani az eredeti állapotot
Egyébként azt hiszem az enyémen ilyen van. Legalábbis a tele ugyanilyen és piros és van hozzá plusz rugó (asszem kék). Otthon lefényképezem és feltöltöm.
-
DigitXT
félisten
válasz
Skynet258 #8886 üzenetére
S1-et rövid távon felnőtt simán hajt lábbal. Gyerek: passz!
Neki arányosan sokkal nagyobb az egész hóbelevanc...
De hogy 10-20-30 km-t nem terveznék lábbal az ziher.Játékos: Motor nélküli rollerrel
Azért az nagyon más világ. Ott van fasza csapágy, könnyű
az egész szerkezet, kigurul a világból. Ezek az elektromos
rollerrek sokkal* rosszabbul gurulnak, jóval nehezebbek is.*: a motor, amikor nem hajt, akkor sem pörög úgy, mint egy
csak csapágyazott kerék. (A mágnesek folyamatosan feszt
gerjesztenek a tekercsben, az meg Lorentz óta problémás.) -
Tamas740
csendes tag
válasz
Skynet258 #8835 üzenetére
Én is felraktam a 34km/h-s változatot, mondjuk 30-at bírok kihozni belőle.De gondolom ez főleg súlyfüggő, meg ellenszél kérdése is. Az akkumulátorok élettartama hosszútávon ez miatt csökkenhet? Vagy csak kimerül annyiban, hogy ha 30-cal nyomjuk neki, akkor kevesebb km-t tudunk megtenni vele?
-
PociAti
őstag
válasz
Skynet258 #8805 üzenetére
Köszi, nagyon hasznos volt a belinkelt videó.
Amúgy lófütty a fülükbe, az ominózus csavar kitekerését pont lespórolták a videóból. (Nyertek 3 másodpercet).
Ha jól láttam az anya illeszkedik a sárvédőbe, így meghúzásához egy kereszthornyos csavarhúzó elegendő lesz. Viszont mivel ez többünknél is előfordult, lehet célszerű lenne rugós alátétet, vagy speciális csavart/anyát használni ... vagy csak végre jó erősen meghúzni.
A prizmatartót én vissza se fogom tenni, kipróbálom úgy. Megvásárlás előtt se tetszett ez a bumszlin kidudorodó műanyag, számomra gagyi hatást kelt. (Azt kétségtelenül elismerem, hogy sötétben hasznos a prizma, és a prizmás megoldás határozott előrelépés az előd matricás megoldásához képest). -
Putyin90
senior tag
válasz
Skynet258 #8469 üzenetére
Én gumishoz vittem, 1000 Ft-ért megcsinálta úgy, hogy péntek délután vittem és hétfő délelőtt hívott, hogy kész. Előtte meg napokig szenvedtünk vele ithon, a pótbelsőt is sikerült kicsípni, mondjuk arról a retardált ismerősöm tehet, aki nekiesett csavarhúzóval, mint bolond az anyjának. Nem ajánlom otthon nekiállni cserélni, mert ha nincs célszerszám leszedni is brutális procedúra.
-
t.zolka
aktív tag
válasz
Skynet258 #8474 üzenetére
2 db 10-es külső, hozzá a belső, és a sallang, távtartó a sárvédő és a kitámasztó közé.
+ egy kis mókolás a hátsó lámpa kábelével, toldó kábel benne van a csomagban, és kész.
Nem fogod megbánni. Szerintem.
Most, hogy júli.1-től jön ez az áfa + kezelési költség mizéria, berendeltem mindenből tartalékot, meg még egy-két bizbazt.A két Xuancheng külső + belső 9ezerből megvolt, és 12 nap alatt itt volt. A távtartó csomag 3 dollár, de azt már régen megvettem. Egy tízesből megvan az egész. Ha kell a link küldöm.
-
t.zolka
aktív tag
válasz
Skynet258 #8469 üzenetére
Ha szétszeded kiderül. Én rögtön cseréltem 10"-osra, és már kb. 1000km van benne, és Decathlonos defektgátló folyadékot tettem bele. A gyáriban van kb. 500 méter, azóta a szekrényben pihen
nem is értem minek tartogatom, el kéne adnom...
Ha megtartod a gyárit, jól púderezd be, mert szerintem azért is dörzsölődik ki, mert a két felület között nincs semmi, gumi a gumin súrlódik. -
rumos14
nagyúr
válasz
Skynet258 #8467 üzenetére
pro2 szintén, én is fosok a defekttől... na de felfújtam a hétvégén atomra a kerekeket és b..szameg, érezhetően jobban bírja az akksi. mi a max ami még nem túl sok? az adapteres bénázás miatt az első kerékről ahogy leszedem a hosszabbítót/átalakítót, kimegy belőle valamennyi.
azt mondjuk nem értem h az m365tools miért 5200mah akksit ír... nem hinném h az lenne benne. a gyári alkalmazás meg az m365 dashboard helyesen írja.
-
Surfym@n
senior tag
válasz
Skynet258 #8469 üzenetére
én is 6bar-ra fújom, ha bejön a kánikula, akkor visszaveszek 3-4 tizedet. Ha cserélsz belsőt, akkor jól hintőporozd be, felnit is és a külsőt is. Nyomj bele egy fél flakon slime-ot is, aztán akkor defekt után még lesz tartása a keréknek.
Én most tervezek 10 coll-os kerekekre áttérni, ott asszem már van szúrásos defektálló fajta is (puncture protection). -
Piotrus
tag
válasz
Skynet258 #8158 üzenetére
Természetesen a bukó nem probléma, biciklin is mindig hordom.
Valójában ez a bizonytalanság a jogszabályokkal kapcsolatban a visszahúzó erő ...
Lehet tudni már valamilyen konkrétumot, mikorra várható pontos szabályozás? Azt olvastam, hogy tervben van, de pontos bevezetésről szóló időpontot nem nagyon. -
Aaron14
őstag
válasz
Skynet258 #8116 üzenetére
Köszi!
Ma voltam próbakörön. 9 perc a vasútállomás, ami gyalog 35 perc.Szerintem autóval se lennék ott hamarabb. Mire kiállok, átverekedem magam a reggeli csúcsforgalmon és parkolóhelyet találok. Ráadásul ezzel a Nyugatitól a munkahelyem szintén 9 perc kb. ami végig bicikliúttal elérhető. Nagyon kiváncsi vagyok hogy fog teljesíteni hosszútávon.
-
Aaron14
őstag
válasz
Skynet258 #8112 üzenetére
Közben megnéztem, a csavarok nem bántják a vezetéket, mert a kormány és a rúd összeillesztésénél a belső rész lenyomja a vezetéket.
A kijelző amúgy mennyire karcolódik? Vegyek hozzá fóliát és csak akkor vegyem le a matricát róla vagy ha vigyázok rá, akkor most is levehetem?
Vonaton olvastam, hogy csak becsomagolva lehet utastérben szállítani. Ez ti hogy kivitelezitek?
-
Putyin90
senior tag
-
DigitXT
félisten
válasz
Skynet258 #8068 üzenetére
Elnézésed kérem, csak azt a véleményemet fejeztem ki hogy
nagyon függ attól, hogy hol akar "általános közlekedni". Mert
járdán sok a 25 km/h, közúton meg kevés. Nem egyénfüggő.
De ígérem, többet nem szólok bele: te is azért húztad 30 fölé
a szekeret, mert amúgy a 25 mindenre elég, nem igaz? -
DigitXT
félisten
válasz
Skynet258 #8033 üzenetére
valami vagy működik vagy nem, ez működik
Sajnos nem ilyen egyszerű. Ha túlterheled a vezérlőt, ideig-óráig ugyan
elviseli, de simán le lehet égetni. Szóval hosszabb/erősebb emelkedőn
bőven számíthatsz arra, hogy letilt (jó esetben), vagy meg is döglik...
(Természetesen mindenki, saját felelősségére oda húzza, ahova meri.)
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Milyen légkondit a lakásba?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Hardcore café
- Hegesztés topic
- Gyúrósok ide!
- Háztartási gépek
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Motorola Razr 60 Ultra - ez a kagyló könnyen megfő
- Motorola Moto Tag - nyomom, követ
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest