- Yettel topik
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Milyen okostelefont vegyek?
- Jövőre az Apple megérkezhet 2019-be
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- Az Oppo Find X8 Ultra lett a legvékonyabb kameramobil
- Vivo X200 Pro - a kétszázát!
- Fotók, videók mobillal
- Szerkesztett és makrofotók mobillal
Új hozzászólás Aktív témák
-
PociAti
őstag
válasz
donbig #30146 üzenetére
Én spórolós fiatalokat szoktam néha látni: egyet fizet, ketten csimpaszkodnak rajta. Már az is necces, három esetén nem csak a saját épségüket, hanem a rollerét is erősen feszegetik.
Elnézést azoktól, akik nem kedvelik a Telegram platformot, a íme egy ide kapcsolódő klipp:
- Ketten a rolleren (aka Buldozer): https://t.me/ScooterGore/22639És a héten megint fellángoltak az indulatok a G2-vel kapcsolatban Nem igazán volt jó hetük:
2024.12.07 Segway Max G2
https://t.me/ScooterGore/22392
https://t.me/ScooterGore/22413
2024.12.10 another broken G2 suspension
https://t.me/ScooterGore/226542024.12.12 Kugoo / KuKirin G2 fire
https://t.me/ScooterGore/22808
https://t.me/ScooterGore/22809 -
PociAti
őstag
válasz
donbig #29213 üzenetére
M365 klónoknak kifogyhatatlan variációjuk van. Aovo, Bogist, Tuya, iScooter, WQ, iENYRID, 5th Wheel, Macwheel, Megawheels, Motus, stb., hosszasan lehetne még sorolni őket. Ha megfigyeled, webáruházakban ezekkel szokott közösködni a Kugoo / KuKirin cég, valamint a Joyor.
És nem csak a webáruházak hozzáállásával van probléma, hanem az egész láncolattal.
(1) Kétkedve kell fogadni azt, amit ezek a gyártók állítanak! A gyári paraméterekre talán csak az első pár hónapban képesek, ha egyáltalán képesek. Vagy reklámfotókon olyan tulajdonságokkal ruházzák fel a rollert, amire valójában nem képesek (Kugoo / KuKirin ebben élen járó).
(2) A webáruházak (Banggod, Geekbuying, Ali, stb.) gyakran hazudnak, a weboldalakon a gyárinál kedvezőbb paramétereket tüntetnek fel. (Jellemzően a hatótáv, a terhelhetőség és a vízállóság területén ferdítik el az igazságot.)
(3) És vannak magánszemélyek, akik a HardverAprón és egyéb piactereken árulják ezeket a szarokat, a hirdetésekben a webáruház paramétereinél is durvább állításokkal élnek. Pl. hogy kompatibilis a Xiaomi alkatrészekkel (közben ez kizárólag a sárvédőre, gumimarkolatra és hasonló apróságra igaz). Motorteljesítmény, hatótáv szintén gyakori célpont. És nem csak egyszeri eladásról van szó, hanem folyamatosan ömlesztik a vevőkre ezeket a hamis ígéretekkel felcicomázott, balesetveszélyes ipari hulladékokat.
-
DigitXT
félisten
válasz
donbig #29201 üzenetére
Hát igen, kíváncsi lennék, hogy hogyan tud a user hibázni, ha az akku nem egy határ szar? Még ha (gyárilag) rossz töltőt is adnak hozzá, akkor is a BMS dolga (lenne!) megvédeni a pakkot a túltöltéstől, meg úgy általában mindentől is... User hiba szerintem itt max. annyi, hogy egy ilyen fostalicskát megvásárolt.
Persze tény, hogy egy random kínai akku pont ennyit ér, viszont amikor szakmányban forgalmazzák, gyáriként, azért az problémás.
(User hiba lenne, ha a töltés végén nem húzza ki azonnal? Elvileg kiegyenlítődik a fesz, és pontosan 0A áram folyik. Tehát nem kéne, hogy baj történjen, ha pl. sokáig marad töltőn.)
-
Dr. Szilikát
őstag
válasz
donbig #28434 üzenetére
A Telex cikket máshogy értelmeztem.
Mert a Telex úgy fogalmaz, hogy vagy. De nem biztos, hogy ők adták át jól.
Rácz Tamás blogját több portál is forrásként idézi:
(Kicsi: max 25 km/h, max 1000W, max 35 kg. Nagy: minden értéke nagyobb.)
Rácz Tamás, autós-motoros és zöldtechnológiai szakújságíró, az értelmetlen táblák és buta kereszteződések ellen küzdő Ésszerűbb Közúti Közlekedésért Egyesület alapító elnöke. Lelkes híve az elektromos járművek forradalmának a közutakon – már csak azért is, mert ha ezek elterjednek, több olajpárlat marad azoknak a kocsiknak, amelyekben valóban érdemes elégetni ezt a drága kincset; öreg BMW-knek, hörgő V8-asoknak, különleges motorkerékpároknak.
-
alphamooncam
őstag
válasz
donbig #28434 üzenetére
Korábban írtam, hogyha ez így valósul meg, akkor szerintem lesz egy nagy lépcső az e-roller kategóriákban, előbb utóbb ki fognak "veszni" ezek a 25 nél többet tudó, de 40 (50?) km/h órát el nem érő sebességű e-rollerek, pont azért mert elvileg mehetnének főúton mivel SMKP-nak minősülnek, de nem mehetnek kerékpárosokra dedikált úton, az autók között meg életveszély.
Szívás akiknek ilyen e-rollerük van !
Itt jön képbe az önkorlátozás, észszerűség az ilyen járművekre, mert vagy nem mennek ki, vagy kategórián belül cserélik nagyobbra, vagy kisebbre.
-
alphamooncam
őstag
válasz
donbig #28429 üzenetére
"Ezért szkeptikus vagyok, hogy jó lesz - e a rollereseknek is ha a 12 kilós 30-al tüttyögő gépet kiterelik az autók közé? "
Nem terelik ki az autók közé, sőt tiltják főútvonalon a közlekedésüket.Tervezet szerint [link]
"Mikromobilitás, villanyrollerek
A KRESZ megújításán dolgozó munkacsoportok egyelőre csak az elektromos rollerek szabályozásával foglalkoztak. Az új KRESZ-ben lesz „kis teljesítményű” és „nagy teljesítményű” motoros roller. (Kicsi: max 25 km/h, max 1000W, max 35 kg. Nagy: minden értéke nagyobb.) A gyenge, könnyű e-rollerek lényegében kerékpáros szabályozást kapnak, 12 éves alsó korhatárral, max. 25 km/h engedélyezett sebességgel, a kerékpárosokkal egyező térhasználati előírásokkal, a bringásokkal azonos védőfelszerelés, világítás használata mellett. Fontos kitétel, hogy ezek a rollerek főútvonalon csak akkor közlekedhetnek, ha azon van „kerékpáros létesítmény”."
Számomra ez azt jelenti, hogy a "nagy" rollerek SMKP-ként lesznek dedikáltan is meghatározva, a kicsik pedig kerékpárként egy plusz kitétellel - kiemelve*, aláhúzva*.Utóbbi szerintem azt jelenti, hogy ahol nincs kerékpárút kp. sáv, kerékpár akármi, ott legálisan nem közlekedhetnek főútvonalon a kis e-rollerek, nagyok viszont igen.
-
DigitXT
félisten
válasz
donbig #28423 üzenetére
Bouzouki-val vigyázni... amikor emelkedőn bele kell emeljek a gázba,
mert nem képes 50-nel menni, akkor mit várt? Még a 10% szakaszon
sem igen húz el, pedig ott nem ment 40 fölé a ketyere, végül még jól
vissza is integetett a visszapillantójába, hogy túl közel megyek hozzá.
Konkrétan feltartott, pedig csaknormálisan50-ig gyorsultam volna...Szerk: és ez egy szaros egy motoros roller volt, semmi extra, 3000W...
(Annyi érdekesség, hogy ha gyorsabban megyek erősebb, szóval picit
öngerjeszrő folyamat, ha visszább lassulok, onnan nem gyorsul úgy...) -
válasz
donbig #28423 üzenetére
Nem rollerezem mert nincs, viszont bringázom. A rolleres helyesen cselekedett amikor a sáv közepén ment és nem lehetett megelőzni. Én bringával is ugyanezt csinálom. Miért? Mert nem tudnak megelőzni ha jönnek szembe. Ha az út szélén megy a rolleres/bringás/ smkp/ akármi, akkor az autós leszarja, hogy a kresz másfél méter oldaltávot ir elő egynyomvonalas járgány előzésekor, tehát fogja magát az autós és átpréseli magát a szembejövő és a roller/bringa között, és ha kicsit kijjebb áll a bringás könyöke a kocsitükör még jól oda is b@sz neki egyet.
-
PociAti
őstag
válasz
donbig #28386 üzenetére
A szerző, Zách Dániel nagyon régi motoros a szakmában, de az a cikk néhol kissé elkapkodott lett, egyértelmű gépelési hibák vannak. Pl. halmazok meghatározásánál VAGY használata ÉS helyett. Amikor nem ennek vagy annak a feltételnek kell megfelelni, hanem ennek ÉS annak.
Ha a publikált számok rendben vannak, akkor azt olvastam ki a cikkből, hogy az alábbi három halmazba tartoznak majd a rollerek:
#1 motoros rollernek minősülnek majd az
- 1000 wattnál kisebb teljesítményű*,
-vagyÉS 35 kilónál könnyebb,
- illetve síkúton, önerőből 25 km/óra sebességnél nem gyorsabb
legalább kétkerekű, egy tengelyen kormányzott, vezetőjét állva szállító járművek.
* Melyik teljesítményt értik alatta, az nem derült ki. Nominális nehezen illik bele a képbe, szerintem ebben az esetben maximális teljesítményre gondoltak.
Jó példa erre a Xiaomi 4 Pro Plus roller:
- Rated motor power 350W
- Max. motor power 960W
- max sebesség: 25 km/h
- tömeg: 19,5 kg#2 nagy teljesítményű motoros rollerek értelemszerűen azok lehetnek, amelyek
- erősebbek 1000 wattnál
- vagy nehezebbek 35 kilónál,
- vagy gyorsabbak 25 km/óra sebességnél, de legnagyobb sebességük pedig a kategóriának megfelelően 40 km/óra lenne.#3 És persze azok a rollerek, melyek a #2-es halmaz kereteit is kinőtték, de nem lettek nevesítve. Pedig az alap feltétel szerint (legalább kétkerekűek, egy tengelyükön kormányzottak, illetve vezetőjüket
kizárólagállva tudják szállítani) ezek is rollerek.
Például a Ninebot G1, GT2 SoperScooter-jei, melyek 48 és 53 kg öntömegűek, de a bér rollerek között is lehetnek akik túllépik a 35 kg-ot.
60 és 70 km/h sebességükkel bőven a 40-es határ fölött vannak,
és számítok arra, hogy a teljesítményt is beleveszik. a GT2 2×3000 W-os Peak Power sem egy kategóriába való azokkal az egyszerű rollerekkel, melyek éppen csak a 25 km/h sebesség fölé mennek, így #2-es kategóriába tartoznak. -
DigitXT
félisten
válasz
donbig #28386 üzenetére
Szerintem az elírás lesz a cikkben. Lakotton kívül SMKP mehet a kerékpárúton.
Ha az "erőgéped" csak azért nagy teljesítményűnek minősül, mert tudja a 30-at,
emiatt az SMKP besorolást élvezi, csak lakott területen belül tiltott a kerékpárút.Megjegyzés: ha eltörlik a jelenleg érvényes bringás sebességhatárokat, ezután
mindenhol 50 km/h lesz a "limit" (kivéve járda, ahol 10), kezdhetnek reszketni a
bringaúton nagy sebességű közlekedőktől fosók, és lehet oda engedni a rollert
is, akkor is, ha tud menni 40-et, hiszen a bringás is tud annyit, és legális is lesz.
(Eléggé zavarosnak érzem az egészet, de hát ez még csak háttérbeszélgetés.)Szerk: nekem az is új, hogy kerékpár marad a kerékpár 1000W rásegítésig.
-
alphamooncam
őstag
válasz
donbig #28271 üzenetére
"Azért sok kérdés marad még. Például, ha a roller segédmotorkerékpár, akkor jármű. Ha jármű, akkor a KRESZ szerint az irányjelzést irányjelző készülékkel, ilyen készülékkel fel nem szerelt jármű esetében pedig karral vagy jelzőtárcsával kell adni. Kíváncsi leszek ennek az anomáliának a feloldására."
Így van. Kéne jelezni ! A BMW-seknek, Merciseknek is, és mégsem teszik meg mindíg.
Ha rajtakapnak bukta lehet.
Nemrég kapott előre is irányjelzőt a rollerem. Addig a lábamat tettem ki a kívánt irányba.
Ülve megtehettem.
MENET KÖZBEN ! Állva tornázni, meg tegye ki a kezét rolleren akinek kétanyja van, én biztos nem tenném, akkor sem ha megbüntetnek érte.
Kereszteződésben állva elvileg ki kéne tenni a kezed pl. ha balra akarsz kanyarodni, és a felező vonalhoz behúzódni.
SMKP-ra nem kötelező az irányjelző készülék, de ha olyan van ami ilyen vagy olyan okból kb. használhatatlan, mert közel van a földhöz és ráadást olyan gyenge a fénye hogy beleolvad a napfénybe és olyan közel van a középvonalhoz, hogy még az irányt sem lehet tudni abba sem lehet belekötni, mert nincs műszaki vizsga/előírás.
Irányváltoztatási szándék sávon belüli helyezkedéssel is jelezhető, balra kanyarodás előtt behúzódni a vonal mellé, de akkor sem szabadna elmaradnia a jelzésnek. Ezt nem tudom hogyan fogják megoldani.
Pescaraval is az volt a gond, hogy azért vitatkozott velem, mert azt hitte hogy én hozom a szabályokat, pedig nem ! Sőt mégcsak a rendőrök sem.
-
pescara
aktív tag
válasz
donbig #28178 üzenetére
Pontosan igy van szerintem is, a hordozhatosag a lenyeg, arra is lett kitalalva. Elsurranok vele a metrohoz, vonathoz, igy lehet sok idot nyerni, nem ugy, hogy 20-30 km-eket allunk szerencsetlen rolleren
Mondjuk en varosban hasznalom, ahol nagyon jol lehet kombinalni a metroval, vonattal, 10 percre van rollerrel az egyik metrovonal vegallomasa, onnan egy atszallassal max mindenhova eljutok es mar megyek is tovabb a rollerrel. Videken mas a helyzet, ott megertem, ha valaki nagyobb tavolsagokat is kenytelen megtenni, de akkor mar egyertelmuen egy motor vagy bringa a megoldas hosszu tavon. Ulve rollerezest en sem ertem, teljesen elrontja a sulypont elosztast, plusz a latotavolsagot is teljesen elveszted, sot teged sem latnak , kb mintha a foldon ulnel.
-
alphamooncam
őstag
válasz
donbig #28178 üzenetére
"A hordozhatóság viszont szerintem alapvető jellemzője lenne egy rollernek - a 12-15 kg még egy tini lány számára is megoldható, fel tud vele szállni tömegközlekedésre, stb"
Egy olyan vén fasznak, mint amilyen én is vagyok, mást jelent a hordozhatóság mint egy tininek.Az én hordozhatóságom kimerül annyiban, hogy max 50kg. hogy a félemeleten még be tudjam tuszakolni a liftbe.
Városi, vagy településközi tömegközledés szóba sem jöhet, arra ott a kocsi.
Haladva a korral, meg eleve olyan "motort" akartam, ami a nappalimban pihen, töltődik, amikor éppen nincs használatban. (február óta több majd 900km ment bele )
"Ezt az ülés dolgot végképp nem értem, én elég instabilnak látom - mondom úgy, hogy nem vezettem -, szerintem is számos élethelyzetben sokkal célszerűbb lehet egy kerékpár vagy egy motor, ha már a hordozhatóságnak lőttek. Alphamooncam kolléga járgánya már inkább egy űrhajóra emlékeztet, de kétségkívül dekoratív.
"
Ülés dolog. Én pont az ellenkezőjét gondolom, szerintem sokkal stabilabb ülni, mint állni mozgó járművön. Lásd villamos, busz, roller...
Kerékpárhoz lusta vok, benyás motrot meg nem lehet tűzbiztonsági okból társasházba bevinni.
Más:
Ja meg még hiányzik a kétütemű szag meg az üveghang, fenyőfaszag nem annyira
-
xkoti
senior tag
válasz
donbig #28153 üzenetére
Személy szerint 3 év a minimum legalább is nálam 😀Sajnos az a baj muszáj lesz egy roller mert nálunk a panelban a bicikli tároló katasztrófa mindenki dobálja a biciklijét és nincs tekintettel a másikra. Viszont így a roller fogom és felviszem kézben az emeletre. Ezért is kérdeztelek titeket hogy kinek mi a tapasztalata nyilván csodát én se várok el csak például a magyar oldalt ez az akciós roller 110-130k között mozog azért nem el hanyagolhato a különbség. De szívem szerint a xiaomi az ami tetszik főleg hogy szerintem ahogy írtatok is alkatrészben is hamarabb elérhető. Csak akkor még ha az is lesz a választás egy hordozható kézi kompresszor szerintem kelleni fog hozzá.
-
alphamooncam
őstag
válasz
donbig #27787 üzenetére
"Nem tudom és nem érdekel , hogy máshol hogyan megy a jogalkotás, de azt igen, hogy itt szar..ul. Ne mondd, hogy normális, hogy itt találgatunk. Mindent elmond, hogy a biztosítók is kivárnak, mert fogalmuk sincs mi lesz holnap. De akkor is, július 16 és kész....."
Az egészen biztos, hogy én máshogy csinálnám, viszont az hogy találgatni kell, az nem igaz.
Egy-két kivétellel azért lehet érteni kb. mindent, illetve aki nem érti annak meg próbálom illetve eddig is próbáltam "lefordítani".
Az meg hogy a média közelébe engednek újságírónak titulált hülyegyerekeket, az meg jelzi az elvárt szintet a hatóság részéről.
Fejétől bűzlik a hal.
Szerintem.
-
PociAti
őstag
válasz
donbig #27787 üzenetére
Bezzeg nálunk milyen szar kijelentések a hozzászóló tájékozatlanságról tanúskodnak. Mert csak picit kell körbe nézni és sokkal rosszabbakat is találjunk.
https://www.cbc.ca/amp/1.7214153
Például idén május végén a torontói városi tanács ismét megszavazta, hogy illegálisak maradjanak a torontói utcákon az elektromos rollerek. (Eddig is azok voltak, most újra szavaztak róluk.)
Ennek ellenére folyamatosan nő a számuk, a helyi kereskedők is az érdeklődés növekedéséről számoltak be.
2,8 milliós városról van szó.
"A rendőrség tavaly egész évben mindössze 89 bírságot szabott ki a járdán e-rollerrel vagy kerékpárral közlekedő embereknek - közölték a tanácsosokkal egy csütörtöki ülésen. A járdákon, kerékpárutakon és egyéb közutakon történő gépjárművezetéssel vagy jogosulatlan járművezetéssel kapcsolatos büntetések 60 és 90 dollár között mozognak."Ott továbbra is tilos használni, mégis használják, viszont a büntetésükkel, visszaszorításukkal nem foglalkoznak. Magyarán semmi sem működik jól, egyik oldalról nézve sem.
-
PociAti
őstag
válasz
donbig #27784 üzenetére
Mégis mitől lenne annyira magyar?
Nem kedvelem az ilyen kijelentéseket.Máshol a második napon az összes illetékes pontosan tisztában van az új rendelkezésekkel, be is tartják azt, a bulvármédia is pontosan tájékoztatja az olvasóit, és nem élnek a szenzáció hajszolás, az olvasottság növelés eszközével?
-
PociAti
őstag
válasz
donbig #27538 üzenetére
Tényleg számítana a műszaki adat? Nem teljesen mindegy, hogy a pálcika roller 300 vagy 3.000 Wattos, és mondjuk 50 kg tömegű az a pálcika*?
Az ocsmány zöld-sárga színű, wordben összehányt biztosításos táblázat két fő kategóriát tartalmaz:
- nem kell biztosítás,
- kell biztosítás.
Az első kategória tagjait nem zárja ki, tehát köthető rá, de nem kötelező. A névadó, "kötelező" kifejezés azokra vonatkozik, amire szükséges, többiek pedig a saját belátás szerint. És nekik az az érdekük, hogy minél többen megkössék, hiszen abból van a bevételük.Az apróbetűs részben pedig biztosan levédték magukat arra az esetre, ha rollerként nem rollerra kötsz biztosítást (hanem más kategóriába tartozó járműre).
*Állandóan pálcikarollereztek, de mindenki tök mást ért alatta.
-
RoSSo3
senior tag
válasz
donbig #27440 üzenetére
Köszönöm a videót! Igen, megnéztem, sok hasonlót is. Mindenképp hasznosak!
#27441wwenigma: Rosszul fogalmazhattam. Azon kaptam magam párszor, hogy nagyon feszes a karom, nincs behajlítva. Valamelyik videóban volt pont ez a megfogalmazás, amiből ráismertem a "jelenségre": a kormány nem kapaszkodásra, hanem irányításra való. Tehát tulajdonképp egy segítség az egyensúly megtartására, de ezt a munkát javában lábbal kellene elvégezni, nem karral.
Ez nem megy még rutinból, azt hiszem -
Silentfrog
veterán
válasz
donbig #26613 üzenetére
A cikkben az írják hogy
"Júliustól annyival beljebb leszünk, hogy a villanyrollerek többségére kötelező lesz KGFB-t kötni"Lehet hogy én értettem félre de az eddig megtudható adatok alapján pont fordítva lesz nem?
Legtöbb rollel 25 kilónál könnyebb és 25 km/óra sebességégnél nem megy többet, a tervezet sebességet nézve, így én értettem félre hogy ezekre nem kell a biztosítás? -
PociAti
őstag
válasz
donbig #26505 üzenetére
Igen, ez az a kereszteződés. Az Új Széchenyi Terv-es tábláról jól beazonosítható, és én is hosszasan elidőztem pontosan ugyanez előtt a Google autóval készített fotó felett.
Nem vagyok benne biztos, hogy hiányzik az a kő, inkább sár lett felhordva rá, ahogy a járművek levágták azt a kanyart. Az utcakép 2023. szeptemberi, idő közben kicsit változhatott a helyzet. Az ország túlsó felében mostanában sokat esett az eső, és vannak ilyen sáros "átfolyások". Ha még felhordott kavics is van a részen, akkor elég csúszós tud lenni. És ha megfigyeled, a kerékpárút túloldalán pont megszűnik a vizesárok. -
PociAti
őstag
válasz
donbig #26295 üzenetére
A kevésbé visszafogott véleményem az, hogy ezekre a noname szarokra nem szabad pénzt kiadni.
Nem csak azért, mert ha valami apróbb hibája van, akkor is javíthatatlan (gazdasági totálkár), hanem mert balesetveszélyesek is lehetnek. Ezekkel mindig sokkal több a probléma, mint a normál gyártó által készített rollereknél. Egy kormányrúdtörésnél az legyen a legkisebb probléma, hogy nem éri megjavítani, hanem inkább attól kell félni mekkorát esel vele.
Vegyél normális márkát. Még a használtak is sokkal jobbak ennél. És még csak nem is számítanak olcsónak. Mert az "ígéreteket" árazzák be, hogy elvileg mit tudnak. Rafinált üzlet. Valóságban mit tudnak, azt nehéz rajtuk számon kérni (mert nincs is kin). És nem véletlenül nem látni ezekből 2-3 éves példányokat.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Milyen légkondit a lakásba?
- REpont és hulladékgazdálkodás
- Egy helyre gyűjti az eltérő áruházak játékait a Microsoft
- OLED TV topic
- Ford topik
- Steam Deck
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Yettel topik
- A Perplexity felvásárlását fontolgatja az Apple
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- További aktív témák...
- Új, felbontott Philips Series 7000 BHS752/00 kerámia hajvasaló - 2 év magyar bolti garival! -
- DJI Mavic 3 Pro RC - drón szett új állapotban - 2 akkuval
- DJI AVATA Explorer Combo drón - 3 akku, Goggles Integra szemüveg, hátizsák
- DJI FPV Fly More Combo drón + Goggles V2 szemüveg - 3 akkuval
- Ùj - DJI FPV Drone - 0h repülési idő
- Telefon felvásárlás!! iPhone 15/iPhone 15 Plus/iPhone 15 Pro/iPhone 15 Pro Max
- Samsung Galaxy A41 64GB Kártyafüggetlen, 1Év Garanciával
- Csere-Beszámítás! Ryzen 9 9950X3D Processzor! 16Mag-32Szál!
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 12400F 16/32/64GB RAM RTX 4060 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- Konzol felvásárlás!! Xbox Series S, Xbox Serries X
Állásajánlatok
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest