- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
- Honor Magic7 Pro - kifinomult, költséges képalkotás
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Milyen okostelefont vegyek?
- Telekom mobilszolgáltatások
- Honor 400 Pro - gép a képben
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- India felől közelít egy 7550 mAh-s Redmi
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
Új hozzászólás Aktív témák
-
PociAti
őstag
válasz
Revolit #21089 üzenetére
Van erre egy kifejezés: "Csak Az Létezik, Amit Látsz!". Úgy hivatkozol ilyen jelenségekre, meg úgy általában Magyarországra, mintha a szomszédos országokban, mondjuk Romániában, Szerbiában, Szlovákiában ne történnének közel ilyen számban hasonló esetek. Ezért indokolatlan egyetlen országot kiemelni. Az meg nem éppen a tájékozottság mintapéldája, ha csak azt emeled ki, ahol élsz. (A másik véglet, amikor valaki mondjuk állandóan Németországot emeli ki, hogy bezzeg a németeknél ...)
Aki facebook csoportokból tájékozódik, az meg is érdemli! Ott igazán alacsony a belépési küszöb.
Használt vásárlásra egy korábbi hozzászólásomban már kitértem. Meg kell válogatni a hirdetési felületet. Ehhez a lapcsaládhoz tartozó Hardveraprónál mindenki (pár csalótól eltekintve) mindenki vigyáz az accountjára. Eladók és vevők értékelési rendszere egész jó. Hirdetések realisztikusak. Míg mondjuk a Jófogáson sokkal gyakoribban a túlzó, valótlan kijelentések, szélhámosság határát súroló torzítások. "Vagány dumák". A töltő nélkül árult hirdetések külön megérnének egy fejezetet.
Hála égnek nincs összefoglaló! Ennél a topiknál nagyon könnyen inkább káros lenne, mint hasznos. Rendszeresen nagyon eltérő véleményekkel találkozni. (Vannak olyan témák, ahol sokkal egyszerűbb a helyzet, a kínálat sokkal átláthatóbb, és egyértelműbb a termékek megítélése. E-rollernél nem ez a helyzet.)
-
PociAti
őstag
válasz
Revolit #21084 üzenetére
A pótgumit nem automatikusan kapta meg, hanem kérnie kellett. De megkapta. Ennyit tudunk.
Ismeretek hiányában e köré a szerencsétlen eset köré ki milyen gonosz történetet kreál, az a saját pszichéjének lenyomata.Kínai webshop versus magyar kereskedő kiválasztása felvetéshez meg annyit, hogy többségünk arra is odafigyel, melyik magyar kereskedő legyen. Válogatunk közöttük. Sokan beleszámoljuk azt is az árkülönbözetbe, hogy ha garanciális vagy egyéb elintézni valónk akadna a kereskedővel, akkor azt melyik céggel bokszolnánk le legszívesebben. Ezért van az, hogy nem a legolcsóbbat választjuk.
Persze vannak akik a legolcsóbb megoldást választják, és ettől az élet császárának, lángelmének képzelik magukat. (Az első megoldandó problémáig.)
Probléma esetén sokkal jobban védik a vevőket a hazai jogszabályok. És ha nem lenne egyetértés az eladóval, akkor még mindig ott van például a békéltető testület. Megoldásra, az ügy lezárására törekednek, így egész korrekt esetekről olvasni.
-
Gardaai
senior tag
válasz
Revolit #20678 üzenetére
Azért megnézném, hogy egy olyan hosszúságú lakattal, hogyan zárod le még a rollert is a kerítésen kívül.
Mindig user error lesz. Nem vett elég vastag lakatot, levágták. Túl vastagot vett csak "origamizva" lehet lezárni, kicsomagolták. Nem elég hosszú, vékony oszlophoz kötötte stb. stb.
Inkább arra kéne kitalálni valamit, hogyan lehet megelőzni. Mindent el lehet vinni ameddig nincs sérülés. Legálisan hogyan lehetne a rollerből villanypásztort csinálni és hasonló megoldásokra gondolok. Nem kell agyon csapnia az embert, mert bárki telefonnyomkodás közben nekimehet, de legalább egy jó erőset csapjon bele. Legközelebb majd nem a telefonját nyomkodja.
Sajnos valami radikális megoldás kell, mert ezek csak gyenge próbálkozások. Ha valaki el akarja vinni, akkor elfogja vinni. Akárhogyan zárod is le, de még a villanypásztor megoldással is. Ha agyoncsapná az embert, akkor kétszer is meggondolnák, hogy jó biznisz-e.
Rakhatsz rá 5 lakatot. Jönnek egy elhúzó ajtós kisbusszal, kiugranak 5-en ilyen-olyan flex/vágóeszközzel, lecsapják róla, megfogják az akár 70 kilós rollert ketten, bedobják a buszba, ott sincsenek 2 percen belül. -
polo493
tag
válasz
Revolit #20678 üzenetére
Sokszor a tulajdonos rosszul zárja le meg rossz helyre kb ha táblát letöri és felemeli a rolit még a lakatot is vitte volna,biconál is van hogy kereket zárja oda tolvaj meg kinézi és eleve csere kerékpárral megy át a kerék és megy tovább vagy mikor üléscsőre van zárva ülés ki viszlát bico.rollert sem könnyű jó helyen lezárni mert oldal panelt elsőkerékél vagy egyéb helyen ahol csavarral oldható a téma ahol át van vezetve a zár.
-
PociAti
őstag
válasz
Revolit #20642 üzenetére
Évtizedekkel ezelőtt talán még működött a 10%-os szabály, de már akkor is eléggé erőltetett volt.
Nem működik, mivel nem azon múlik.Ha az ismertebb márkákat nézzük (Kryptonite, Abus), akkor a 90k és az 50k-s lakat között nem az a különbség, hogy az egyiket közel kétszer olyan könnyű elcsípni, hanem mondjuk hosszabb lánc jár hozzá, de közben ugyanaz a fej, ugyanazok a szemek.
Még ha minőségben is egy kategóriával gyengébb, akkor is könnyebb flex-szel elvágni a kerékpártárolót, mint a lakatot. Ha a fém keresztülvágásáról van szó, akkor kicsit drágább lakatoknál is már elég komoly eszközökkel kell dolgozni. Egy bizonyos szint felett a helyszín kiválasztása fontosabb az extrán ráköltött összegnél.
Mert mondjuk ha veszel 2 lakatot, de mindkettőt ugyanahhoz a kresz-táblához kötöd, és közben a táblát vágják el, nem a lakatot, akkor nem vagy előrébb. -
Peaceliker
addikt
válasz
Revolit #20352 üzenetére
Igazából szerintem futómű geometria kérdése. És persze egy c futóműves gépet nem is tudom minek hasonlítottam egy "normál" telos xiaomihoz (nem monirim volt benne nekem, habár rugózás szempontból ugyan olyan irányba mozdulnak), utóbbinál utánfutás nem változik rugózás közben. Warrioron gyanúsan mindegy lenne, hogy hol hajt.
Így ahogy írod valóban előnyös lehet a hátul hajtás. De talán legtöbb ember számára ez teljesen irreleváns. Vagyis azt sejtem dombon kevesebben hajtanak pálcikát (vagy út lesz sík vagy más gépet vesznek), persze lehet tévedek. Csak azért merült fel bennem a kérdés, mert láttam sok helyen hogy a hátsó hajtást az valami bazi nagy pluszként emlegették.
-
PociAti
őstag
válasz
Revolit #20352 üzenetére
Lejtőn lefelé tényleg olyan nagy jelentősége lenne milyen hajtású?
Milyen tempó mellett kell annyira masszív gázt adni, hogy ez komoly befolyással legyen?Ha nem akarja élvezni a driftelést, akkor lejtőn erős kanyarokban ne kapaszkodjon bele a gázba. Kis gázadásra amúgy az első kerék szépen kihúzza a kanyarból a járművet, mozgását stabilizálja.
Én a hátsó kerék hajtását inkább másban látom. A hátuljáról könnyebb levenni a terhelést, így kátyúkat és hasonló akadályokat lazábban átviszi.
Az viszont igaz, hogy dualmotorosnál egyik motor kikapcsolása nem azonos azzal, mint amikor egy motorosra tervezett gépet vizsgálunk. Máshogy van hangolva tervezéskor.
-
Peaceliker
addikt
válasz
Revolit #20345 üzenetére
Csak kíváncsiságból, de miért jobb a hátsó kerék?
Én annyit tudok erről, hogy xiaomi nem nagyon szitált be, etwow is atom stabil. Eddig nem is izgalmas. De dual gépen próbáltam egyszer kikapcsolni eskü hajtást és olyan szitálást adott elő hogy csak lestem... Szóval első hajtás stabilizál nem is keveset. Lehet 25 nél ez semennyire nem érdekes amúgy, nekem nagyobb tempón volt gáz dual gép. De xiaomi és etwow 40 fölött is stabil (persze tudom hogy ez futómű geometria kérdése is) -
válasz
Revolit #20338 üzenetére
A visszafejlesztés is fejlesztés? Navee tárcsafékes, Xiaomi dobfékes. Tényleg "ultra" lett, találó az elnevezés.
A motorral meg eddig se volt gond, max a hangjával, de mivel ez ilyen, nagyon nincs vele mit tenni. Ha a Xiaomi lecseréli a "szokásos" roller motorra, az jó lesz, de cserébe a Navee extra 40nm-nyi nyomatékáról meg le lehet mondani.
A Navee egész jó roller volt, ráadásul a Xiaomi égisze alá tartozik.
Rátapintottál amúgy a lényegre, eddig is megvehette bárki az Ultrát Navee S65 néven, de ha valaki többet akar fizetni ugyanazért, ám legyen, kiadjuk Xiaomi néven is feketében, gondolhatták a Xiaominál.
Kb annyi értelme van ennek a Xiaomi imádatnak, mint az Apple termékek iránti fanatizmus.
-
PociAti
őstag
válasz
Revolit #20338 üzenetére
https://naveetech.com/about-us/
A Navee a Xiaomi egyik dedikált e-scooter beszállítója ("one of Xiaomi’s dedicated e-scooter suppliers").
A Ninebot pedig a gyártó. Tovább bonyolítja a helyzetet, hogy a Segway-t felvásárolta a Ninebot, jórészt a Xiaomi támogatásával. Ezáltal mind tervezői, mind gyártói oldalról a Xiaomi tartja az ernyőt a Naveee fölé.
Tisztán Xiaomi termékekkel nem történhetett volna meg az a szégyen, hogy nincs hozzá alkatrész, de a Navee által tervezett Xiaomi Mi 3 rollernél ez megesett. Ez egy relatív kis példányszámú pilot projekt. Idehaza 2021. nyarán jelent meg, és egyes alkatrészekre fél év a várakozási idő, de van aminek a beszerzése teljesen reménytelen.
Ha a megbízhatóságba az is beletartozik, hogy akár külső behatásra is, de valami miatt csere alkatrészre lenne szükség, akkor azt sikerül-e beszerezni? Vagyis hiba meghibásodás esetén javítható-e a roller? Ebben a Xiaomi messze a mezőny fölött van.
-
-
Somatom
veterán
válasz
Revolit #19829 üzenetére
Jó kérdés. Elvégre egykerekű létezik V8 -as benzinmotorral is.
-
gergo5991
őstag
válasz
Revolit #19737 üzenetére
valahogy azt vettem észre igen sokan szabadulnak a gt2-től, 100-200km és mindenki adja el. Elég nehéz és nagy is cserébe eléggé kicsi az aksi mérete, lehet ez a baj vele, de 52v hoz képest igen gyorsan megy videókban is 72v-osokkal szemben.. na meg nem lehet kicsire összecsukni
-
Peaceliker
addikt
válasz
Revolit #19737 üzenetére
Most valami azt írta, hogy beteges. Nameg 52v 30ah 1560wh,míg a nami 72v 40ah? Az 2880. Szóval azért na. Mondjuk ezen kívül, nem tudva, hogy segwayben mi a szar (mert az nem derült ki
) segway nagyon bejönne
na jó, mocskos nehéz is és végtelen hosszú
De 52v os létére gyorsulásban elég közel van a 72v os namihoz... Nem akartam elhinni azt a videót. És nem csak ott jöttek ki neki nagyon jó adatok gyorsulásban. Én azért pörgök ezen, mert nem igazán érdekel, hogy 65-70 fölött mennyivel megy a gép, inkább az, hogy mennyi idő alatt van 50-60on -
OhYeah
kezdő
válasz
Revolit #19715 üzenetére
gratulálok hogy sikerült eladnond ! Thunderzolee FB megosztása után 1 napon belül 179-re ugrott a megtekintéseim száma HA-n és lett egy jelentkezőm is aki vinné kerek 1 millióért. Kértem tőle 2-3 hetet hogy lássam mennyien érdeklődnek és ha nagyon nincs jelentkező, elképzelhető hogy megkeresem.
vagy ha lebeszélem magam a Thunder 3 / Nami Burn-e Max-ról akkor megtartom
-
DigitXT
félisten
válasz
Revolit #19585 üzenetére
Na igen, aki már évek óta használ elektromos rollert, ismeri a fizikát,
esetleg tuningolja a gépét, nem tudom, hogy írhat le olyat, hogy 50
km/h óra fölött közlekedik mindössze 350W-tal. Hol, a Holdon?
Ekkora tempónál a légellenállás igencsak jelentős, bőven több az.Fekvőbiciklivel lehetséges 600W körül jóval kisebb homlokfelülettel:
álló rolleres, síkon soha nem fog ekkora tempót menni 600W-tal se,
ha még túl is lépi jóval többet használ. Ennek köze nincs 350W-hoz.
(Persze, a címke mindent kibír. A rendelet függvényében beindulhat
a nagyipari 300W címke gyártás, és mindenki elégedett lehet, LOL.) -
válasz
Revolit #19371 üzenetére
Nekem is kb ez a véleményem.
Ahhoz a sebességhez elég a dobfék.
Plusz én inkább előbb elveszem a gázt, hagyom kigurulni a rollert, közben meg lecsökken a sebesség, féket alig kell használnom.De olvastam már többektől, h amolyan "agresszív" vezetési stílusuk van, és folyamatosan használják, és a tárcsafék masszívabban fékez, ezt mondjuk nem vitatom.
-
gergo5991
őstag
válasz
Revolit #18982 üzenetére
azert ilyen sulyos serulesekhez is eleg anti-tehetsegesnek kell lenni.. szerintem ezek eletukben nem ultek biciklin, a rollerozasrol is csak annyit tudnak hogy raallok es nyomom a gazt huzom a feket. Fogtam mar meg bicajjal 50 felett szalakorlatot, es nem vegeztem korhazban.. estem mar bicajjal meterekrol a foldre rosszul sikerult ugras akkor is csak egy 2 euros nagysagu bordarabot kellett kivagni a labambol de semmi tores vagy durvabb..szoval szerintem ezek mint a hulyek allanak a rolleren mint egy darab szar, olyan hogy lendulet, sulypont helyezes, esetleg picit az elejet megemelni bukkanok elott meg csak eszukbe se jut. szerintem en amilyen szar aszfalton repesztek 30 al, ezek az emberek 10 el megolnek magukat. De minnel tobb ilyen kepet latok, mindig beszaraszt es motorosokat megszegyenito felszerelest akarnek venni.. de az a bokatoreses kep is rolleren szerintem az keptelenseg.. nem birom elkepzelni hogy mit csinalhatott hogy nyitott bokatorest szenvedett, elvegre ha esel lerepulsz a rollerrol akkor nemigen a labad fogod ennyire szetbaszni, es nem is a bokadat.. es kb ugy nez ki mintha valami hidraulikos geppel akarnak letepni a labat..azok a keztoresek is.. vagy oreg volt es csontritkulasos vagy en nem ertem,, meloban szazkilos targyakat is cipelunk neha neha, ha azt a sulyt elbirja az csuklom akkor az alkarom is, ezek meg full felbe torik egy esestol.. szoval ez nagyon hihetetlen szamomra.. elhiszem mert ott a kep meg mindig de WTF
-
Csigusz 1
aktív tag
válasz
Revolit #18982 üzenetére
Durva!
Nekem szerencsére nem volt szinte semmi külsérelmi nyom, amikor tavasszal frontálisan ütköztem egy bringással, aki az utolsó utáni pillanatban "sávot váltott" és szembe jött.
Nekem csak a derekamban szakadt el egy izomköteg, meg egy-két ölőfogam lazult meg, ahogy a bukója az arcomnak ütközött. Ő meg elvesztette az eszméletét pár másodpercre...
Én azt hittem, hogy a hátammal nekiestem egy éles vasnak, de nem volt semmi külső nyoma sem a ruhámon, sem a bőrömön.
A rendőr hölgy, aki kivizsgálta az ügyet, azt mondta, hogy rossz volt még nézni is a balesetet (visszanézte a térfigyelő kamera felvételét).
Az izom és a fogaim azóta rendbe jöttek, de az izomszakadás fölött a bőrfelszín azóta érzéketlen...
A sürgősségin mondták, hogy naponta 4-5 rolleres visznek be hozzájuk, néha elég durva sérülésekkel.
Szóval mindenki ésszel közlekedjen, mert sajnos mi vagyunk a puhábbak... -
Peaceliker
addikt
válasz
Revolit #18528 üzenetére
Őszintén? Fogalmam sincs sincs
Az ilyen redneck cucc.
Meg aki 3m t szór el ilyenre, az sztem nem azért veszi, mert értelme van. Hanem mert tetszik neki. Nekem is tetszik, de nyilván 3m az végtelenszer annyi, mint amit ilyenre szánnék
Igazából érdekesség képen dobtam be. 8-10kw rwd, marha nagy akku, olyan nem mindennapi cucc. -
Peaceliker
addikt
válasz
Revolit #18400 üzenetére
Nyilván elbírom, de nem kívánja a szervezetem
főleg a sérvem... Mondjuk csak heti 1-2x pakolgatom... De igen, emiatt kattogok. Lehet inkább mantisba kéne nagyobb akku. Nem vagyok már biztos, hogy Mantis pro t akarom, mert mióta megtudtam, hogy minimotors vezérlő nem szenzoros és még négyszögjeles is tartok tőle, hogy nem lehet vele nagyon kis tempón menni rángatás nélkül... De persze ennek majd utána kérdezek még. Nyilván egyszerűbb venni egy pro t mint akkut variálni, sőt valszeg olcsóbb is.
Minimotors cucc javára az szólna, hogy értelmesen állítható efék, mert most csak ki-be... -
Peaceliker
addikt
válasz
Revolit #18394 üzenetére
Én is azt néztem, mert 140k a difi.. Azért az erős
Hatótáv nekem igazából 20km is elég lennemondjuk ugye ha 20km lenne a hatótáv akkor 10km után már fing a gép
szóval nekem annyi a lényeg, hogy 18-20km t legyen még harcos(50ig értelmes gyorsulás) , utána mennyit megy még, az nem érdekel. De persze, nagyobb erősebb akku az jobb gyorsulás is hosszabb távon.
De 40kg...az tényleg combos. És akkor 700k ba most lenne új warrior x is. Ami "csak" 36 kiló... Persze jobb-e az másik kérdés, hátsó felfüggesztés egy vicc azon mondjuk.
Mantis most 28 kiló. Azért az elég jó.
Én úgy használom a gépet leginkább, hogy autóba be, fel Pestre, ott 9km melóhelye. Aztán haza felé megint autóba be. Nem mindegy hogy 28 vagy 40 kiló.... Warrior 11+ súly miatt (46 kilo) esett ki... Jó, be sem fért volna normálisan a kocsiba, 150cm csukvaNade köszi. Majd még agyalok... Nem könnyű ha az ember nem akar 1m+ t bele rakni
-
Peaceliker
addikt
válasz
Revolit #18392 üzenetére
Blade gt vel szemezek... Nagyon gyanús, hogy következő gépem lesz. Talán az utolsó is, ha nem hulladék
Amúgy mi a vélemény róla? Első "olcsóbb" gép, amiről nehezebb szar véleményt, hibát találni, mint fordítva.
Néztem pár duotts meg xtron gépet, de ott könnyebb volt esc/bms/akármi hiba videót taláni, mint nem fizetett vidit -
DigitXT
félisten
válasz
Revolit #18387 üzenetére
óriási fun ellenben egy rollerel
Ez a vélemény abból adódhat, hogy nem próbáltál erősebb rollereket...
Az EUC se lenne akkora fun, ha csak lépésben lehetne vele haladni.
(Visszakerestem, hogy próba szinten volt egy Mantis 10: akkor azonnal
kiderült, hogy lenne hova fejlődni rollerben is... De a vásárlás elmaradt?
Ahogy a rendelt Blade GT sem érkezett meg, ezek szerint. Kellemetlen.) -
Somatom
veterán
válasz
Revolit #18034 üzenetére
Sztem a miért benne volt a hsz -ben. "Békéltető testület". Vajon milyen lehet egy webshopon rendelt termék miatt, kínai békéltető testülethez fordulni?
Bár a békéltetés a 14 napos visszaküldés értelmezésbeli különbsége miatt vált szükségessé. Külföldi webshopos rendelés esetén nincs ilyen, hiszen a 14 napos elállási jog sem létezik. Ezért fölösleges procedúra sincs. Beszopod és ennyi.
-
PociAti
őstag
válasz
Revolit #17674 üzenetére
A valóság nem szokott néha arcon vágni?
Nézz csak körbe, szerinted a bérelhető rollerek átlagos élettartama 3 hónap?A mostani cikked se valami komoly forrás: zagdaily, következmény nélkül bármilyen hangzatos állítást megfogalmazhatnak, a lényeg a magas látogatottság elérése.
Ők írják, hogy a warwicki egyetem azt állította 2-5 hónap, de nem vették a fáradtságot, hogy az egyetem állításait belinkeljék (elég súlyos hiba).
Az egyetemnél pedig jó szokás szerint szélsőségesen alacsony kiindulási alapot határoztak meg, így ha nem csinálnak semmit, akkor is "elérik" a másfél évet, amit ha ügyesen állítanak be, akkor sikerként könyvelhetik el.Valószínűleg ennek 2-5 hónapra vonatkozó állításnak ugyanaz a korai, rendkívül hiányos louisville-i kimutatásnak a kiindulási forrása, amire előszeretettel hivatkoznak, ha gyenge kiindulási alapokat kell találni. Pozitívum, hogy homályosan, de legalább utalnak az élettartam végének okaira: "Az egyetem meghatározása szerint az élettartamba beletartoznak a sérült, ellopott, vandalizmus áldozatául esett és újabb modellekre cserélt e-rollerek is."
Louisville-ben a legelső generációs, kis akku kapacitású rollerekkel kezdtek. Mégis hány százalékát cserélték le újra? 90%-át? Nincsenek számok. Mi lett azokkal a rollerokkal? Mert súlyos módszertani hibaként úgy tűnik nem számolnak a roller utóéletével.Bulvárlapok helyett inkább TechCrunch, The Verge, Wired és más olyan nagy múltú lapokra éri meg hivatkozni, akik mélyebbre ásnak, elmennek az eredeti forrásig, és nem csak egy személy ír egy adott témában, így nem az ő merev véleménye tükröződik minden cikkben (gyakori hiba).
The Verge másfél éve megjelent cikkében a Bird 3. generációjáról írnak, akku élettartamnak 22-32.000 km-t jósolnak, ami több, mint 24-36 hónap.
-
-
PociAti
őstag
válasz
Revolit #17655 üzenetére
"Erre celozva poenkodtam, amit alatamasztva meg rohogo smileyt is raktam."
Gratulálok, nagyon humoros vagy!
- Azok a röhögő fejecskék nem mindenkinél jelennek meg. Nálam is le vannak tiltva.
- Honnan lehetne tudni, hogy esetedben mire kellene a leírt szöveget módosítani, ha mögötte valamelyik smiley áll? Miért nem egyből azt írod, amit mondani szeretnél?
- Ez egy szakmai fórum, nem a facebook.A hülyeséget nem kellene terjeszteni, biztos vannak mások is, akik nem vevők a félretájékoztatásra. (Poénból ne írj sületlenségeket, hacsak nem ennek a helynek a lejáratása a célod.)
Amit belinkeltél cikket, azt azok a bulvárlapok, álhírterjesztő oldalak vették át, aki negatív hangvételű cikket szerettek volna írni a rollerről, de nincs igényük arra, hogy megbízható forrásból származzon az infó.
Már az első részben rávilágítanak arra, mennyire megbízhatatlan módszer alapján dolgoztak. Fogtak egy publikus adatbázist, és az ott található azonosítókat rendeltek 1-1 rollerhez, és adták össze a megtett távolságokat. Közben figyelmen kívül hagytak minden tényezőt. Pl. hogy az adatok nem minden esetben kerültek be az adatbázisba, egy rollernek idő közben megváltozhatott az azonosítója (pl. mert módosítottak a rolelren vagy a szoftverén). 129 rollerről írnak, de még ahhoz sem vették a fáradtságot, hogy a valóságban leellenőrizzék hány rollerről van szó. 129-ből 5 élettartama nulla nap. Na ez is mennyire életszerű egy roller megosztónál? A Dunából kihalászott példányt is életre tudták kelteni (vagy donor gépnek felhasználták, már nem emlékszem pontosan). -
PociAti
őstag
válasz
Revolit #17651 üzenetére
Ha már ekkora baromságot leírsz, igazán mellékelhetnél hozzá legalább egy olyan írást, ami ezt alátámasztaná. Mert rákeresve lényegesen hosszabb élettartamokról írnak.
Ha az átlagos élettartam 3 hónap lenne, akkor minden egyes 2 éves modell mellett 21 darab 2 hónapos rollernek kellene virítani, hogy matematikailag kijöjjön az átlag 3. (24 + 21*2 =66. Így 66/22 = 3). -
PociAti
őstag
válasz
Revolit #17523 üzenetére
Láthatósági mellény és magabiztosság jól elfedné a gyanút. Takarásban meg kell állni egy kisbusszal a tábla mellett, aztán kezdődhet a villámmunka. És mennyi ideig tart egy alu csövet (kresztáblát) elvágni? Kb. 10 másodperc. Gyenge anyagon nem is vonyít annyit a flex, mint mondjuk egy U-lakaton, aminek átvágása 3-szor, ötször annyi ideig tart. Egy oszlop esetén arra nincs ideje a nénikének, hogy felálljon a fotelből, és odacsoszogjon az ablakig hogy kinézzen az utcára. 10 másodpercig tartó zaj talán át se ütné az ingerküszöbét.
-
Somatom
veterán
válasz
Revolit #17521 üzenetére
Arra utaltam, hogy ha vki egy privát eszközt erőszakol, az kevésbé feltűnő, hiszen símán lehet az övé, csak épp szereli, elhagyta a lakat kulcsát, stb. Na, de egy kresztábla fűrészelése az elég egyértelmű tényállás, hacsak nem tigrisbe öltözik az illető és egy narancssárga közteres autóval megy oda.
-
Peaceliker
addikt
válasz
Revolit #17275 üzenetére
Most elég sokat olvastam, szerintem "csak" ez a kormány móka gáz vele. Ha nem feltétlen kell tudni becsukni akkor pár ezer Ft egy nem túl szép megoldás (dobok képet holnap, mert ez lesz az első lépés nálam). Ha szebb kell de nem kell csukni, akkor picit drágább...
Ha csukni is kell (nekem kéne), akkor vannak már ötletek a fejemben, de még vakarózomabból is van nem túl szép olcsó és szebb de drágább megoldás is már tervben.
Csak először egy ép kormány kell, mert ezzel most már erősítés kevés. Most megy a matek, hogy érdemes-e hegeszteni vagy sem.
Ahogy néztem más kritikus dolog nincs vagyis v5 vezérlő szar volt többeknél sajna. Amúgy mint minden dual motoros gép, itt is igaz, hogy single mód "tilos".
Pici kört mentem csak, mert meló előtt vettem át gyorsba. Hát ez egy varacskosdisznó xiaomihoz képest és nem feltétlen csak jó értelmében. Ezzel járdán gyalogosok között (tudom rohadjak meg ha ilyet tettem) nem nagyon lesz majd jó. Xiaomi szépen nyugisan tud lenni... Nagyon mondjuk mást sem tud
nade ez rángat, mert nem szenzoros meg ugye harap is. Magasabb is, picit fura. Taposó rövidebb de szélesebb ez talán jobb lesz igazából.
Majd mesélek azért
-
ρσгτσ
addikt
válasz
Revolit #17221 üzenetére
Nekem eleve az sem túl szimpatikus, ha nagyon lent van a sárvédő. Maradok a Sharkset -nél, de előtte inkább megvárom mi lesz a szabályozás. Mert feleslegesen nem költök.
Majd ez lesz...:
Egyébként Thunderzolee is ezt a márkát használja elől-hátul.
A cipelés lesz kicsit necces, főleg ha végül mindegyik felkerül, és még taposó is megy rá. Sok kicsi sokra megy...
-
DigitXT
félisten
válasz
Revolit #17221 üzenetére
Teljesen random nevű emberek vannak FB-on, és itt, egyáltalán nem volt
gyanús, csak a sérülés mértéke, és a full face bukó összefüggése.De akkor megnyugodtam, hogy nem egy fórumtárs törte össze magát.
Szerk: én sem akarom elképzelni, mi lett volna, ha natúrban harapok az
aszfaltba, amikor kitört az S1 első kereke, 36 km/h-nál az emelkedőn...
Rögtön be is jelentkeztem, még onnan az utcáról, mert tanulságos volt. -
Somatom
veterán
válasz
Revolit #17174 üzenetére
Bocs, a végére nem válaszoltam. Nekem a pálcika fölötti kategória érdektelen. Ahhoz a tempóhoz már nem rollert használnék. Az Istenhegyi utat egyáltalán nem erőltetném rollerrel. Se fel, se le. Ma pianoban, hatvankával ereszkedtem lefelé motorral és egy autó végig a seggemben volt. Egyszer bringával jöttem lefelé tempót és a Délinél lilára forrósodtak a féktárcsák. Nem rollernek való út az. Pláne nem rendszeresen.
-
Somatom
veterán
válasz
Revolit #17168 üzenetére
Az Istenhegyi út Költő u. és Mártonhegyi u. közti szakaszán biztosan nem megy fel. De, addig is komoly kínzás lenne neki (meg neked is, mert néhol nincs járda, néhol meg lépcső van benne). Én úgy csinálnám, hogy a Szilágyi Erzsébet fasori végállomásától felmennék fogaskerekűvel a Fogas megállóig. Onnan az Eötvös úton már sztem felmegy a Normafáig. Ezt esetleg ki tudom neked próbálni, mert a közelben lakok.
-
ρσгτσ
addikt
válasz
Revolit #16896 üzenetére
Kerékpárnál ugyan nem tilos a szeszesital fogyasztás, de ha a rendőr úgy ítéli meg, hogy emiatt közlekedésre alkalmatlan, akkor szabálysértési eljárást fog kezdeményezni. Ehhez viszont nem kell az, hogy részeg legyél.
Viszont én is azt gondolom, hogy más járművön is szükséges lenne a zéró tolerancia. Mert egyénenként eltérő az, hogy hogyan reagál a szervezet 1 vagy 2 pohár sörre. Mindenkit pedig nem lehet ellenőrizni.
Szerk.:
Attól hogy a roller nincs megnevezve a "szabálykönyvben", még nem jelenti azt, hogy bármit megcsinálhat. Például ha az úton halad valaki és nem adja meg a jobbkezet, akkor úgy fog rámenni a rolleres nyakára az autó, hogy nem követett el hibát. -
válasz
Revolit #16499 üzenetére
Németeknél simán megemelik a rollert, megpörgetik a kereket, gázkart nyomják, és a kijelzőn látni, h 25-ig gyorsul, vagy tovább.
Erre valók azok a fajta módosított szoftverek, amik a köv. ki/bekapcsolásig (újraindításig) működnek.
Meglátod a rendőrt, leint, megállsz, míg odaér addig kikapcsolod a rollert, újra be, és máris mérhetik a 25km/h-t. -
ρσгτσ
addikt
válasz
Revolit #16499 üzenetére
Rendesen kevesebbet is ír, amikor lejjebb veszi a végsebességet.
P -nél pedig múltkor ezt írta az egyik figura:
Másik pedig írta, hogy neki E -nél amikor 5 -ből 4 pálcika lesz, akkor villog és 24km/h maximumra áll be. Nekem például ilyen nincs, szintén gen1 motorral. Ami érdekes...
Szerk.:
Szintén friss szoftverrel. Nem teljesen értem, de már nem is igazán akarom megfejteni. -
ρσгτσ
addikt
válasz
Revolit #16376 üzenetére
Én rendszeresen rendelek, nincs velük további költségem.
oszy:
Írom majd.Viszont előtte majd a minőséget és a méreteket is megnézem. Mert például az említett tükör valószínű problémás lesz, de ezt ugye feljebb írtam.
Az is valószínű, hogy csak rápróbálom. Mert majd a fekete markolatra fogom feltenni. Csak azt még nem rendeltem meg.
-
gergo5991
őstag
válasz
Revolit #16318 üzenetére
szerintem várd meg a szeptembert, amig bejön az új modell, hátha akciós lesz a régi. Na meg egy hydraulikus teleszkóp ezerrel jobb mint az a véleményem szerint szar gumitőtelék amit "teleszkónapnak" mernek nevezni..helyedben kipróbálnám az újat is, meg a régit is mielőtt vennék.. ez kb olyan mint teljes áron venni egy iphonét 1-2 héttel az új megjelenése előtt..
-
#01110937
törölt tag
válasz
Revolit #16208 üzenetére
"Nem szólva arról a zseniről, aki a múlt héten a XII. kerületben valami felturbózott e-rollerrel úgy előzgette vagy ötvennel a forgalomban haladó autókat, mintha versenypályán lenne.
Nem lenne semmi gond ezekkel, ha felelősségteljesen használnák őket a rollerezők. Ez a jármű praktikus, csendes, gyors. De ugye ha minden szabályozás nélkül az emberek felelősségérzetére, óvatosságára és előzékenységére hagyatkozunk, akkor pontosan az fog történni, ami történik is: totális anarchia rekordidőn belül. "
Nekem ebből nem az jön le, hogy a cikk írónak a rollerrel, magával van baja, hanem inkább az azt nem megfelelően használó emberekkel/ szabályozással. Ami valljuk be őszintén, egyáltalán nem példátlan, pont a múltkor linkeltem egy cikket, ahol 110 km/h-val repesztett vki Brüsszelben, ha jól rémlik. De mintha autó pályán is repesztettek volna már itthon is rollerrel... és itt is amióta olvasom fel fel merül a kérdés, hogy lehet megbuherálni, hogy gyorsabban haladjon , stb.
Alapvetően, lehet jó/klassz dolog, ha vki normálisan használja.
De ugyan akkor egy veszélyes eszköz is lehet, felelőtlen egyének kezében.Én pl Bringával is tudnék kb ennyivel menni 25-30 simán egy kerékpárúton, vagy máshol, amiért nem teszem az a gyalogosok, akik időnként - ezt is valljuk be össze vissza mászkálnak(nem mintha fordítva nem lehetne igaz). Pont múltkor jutott itt vki erre a felismerésre rolleresként.
A másik ok az úthibák. városon kívül viszont lehet menni... már ahol olyan az út...
Amúgy beleolvastam amit a cikk boncolgat az vhol legitim vita.
Sajnos kerékpárutaknál is sokszor utána lesz fejlesztés, jobb oda figyelés, ha történt már baleset, vagy ennél is súlyosabb... -
PociAti
őstag
válasz
Revolit #16208 üzenetére
Valószínűleg egy fizetett troll ez a Deme Dániel. Elegendő csak csak a címét elolvasni az írásainak, és egymás mellé rakni őket. Sajnos régóta tanítják az újságíró iskolában, hogy az a jó hír, amire sokan kattintanak, amit gondolatokat és érzelmeket ébreszt az olvasóban.
Ez pedig legkönnyebben szélsőséges állításokkal, provokatív írásokkal lehet elérni (Facebook is ezért virágzik bizonyos körökben.) -
-
mrrr74
aktív tag
válasz
Revolit #15716 üzenetére
Nem, az N1 inkább egy rettentő olcsó, kisteljesítményű, városi rohangálós roller, jó ár/érték aránnyal. Nálam nem volt gond a minőséggel, de volt akinél igen, így a Ninebot alá pozícionálnám, de utóbbit nem ismerem. Összességében egészen jó konstrukció, az N2 kb. ua, csak erősebb motorral.
A G3 valóban jó, mert bele tudsz kóstolni az off-road világába úgy, hogy egy (majdnem) pálcika rollert hajtasz (25 kg). A kontrollerrel sajnos voltak gondok és így nehéz hypolni - elvileg 2 lépésben javították, de majd kiderül. Amúgy furcsa egy szerkezet, a Navee-val jobban szeretek erdőben haladni, mert kevésbé ráz, viszont ez meg megy, mint a golyó és az adrenalin termelődik
Persze ide már érdemes gerinc-, térd- és könyökvédő, plusz valami értelmesebb bukó is. Vannak egyébként kisebb nyűgjei a kontroller mellett (például melegszik), de azokkal lehet élni.
Grafiqs: Az N1/N2 párosban ez volt a vonzó, hogy nagyon olcsón adott élményt, de ugye valószínű, hogy azt anyaghasználaton spóroltak. Minden más egy kicsit, valami az egyikben jobb, valami a másikban. -
bexinho23
őstag
válasz
Revolit #15535 üzenetére
A Segway app valóban elég fapados, ritkán is használom. Leginkább a hátralévő km miatt szoktam ránézni 2-3 naponta. Viszont minden km adatot pontosan átvisz, akármikor csatlakoztatom az appot a rolihoz. Igaz F sorozatom van, de amikor először kipróbáltam, meglepődtem, mennyire masszív, stabil eszköz. A súly itt is 15 kg, ami 2. emeletre cipelve nem túl kényelmes. Gumik nálam 5 bar környékén vannak (73kg+ 2-3 kg táskával).
-
zs2994
tag
válasz
Revolit #15535 üzenetére
Egy hete “hajtom” , gumik 4 baron ( 80 korul mozgok neha tobb)
massziv , stabil , nem nyekereg , lampa tokeletes , feklampa is eros , szoftver update is siman felment ( olvastam egy angol csoportban hogy valakinel megszakad)
azt a 134ezret siman megerte , par nap alatt itt volt, az ingyen sisakkal
sisak: hatul kitekerted rendesen? -
PociAti
őstag
válasz
Revolit #15398 üzenetére
(#15390) zs2994 "Megrendeltem a d28-at…
kivancsi leszek…"
(#15398) Revolit "Én is berendeltem d28e-t
"
Mivel ennél léteznek jobb rollerek, célszerű lenne a későbbi kérdések miatt learchiválni magatoknak azt a piaci körülményt, amikor vettétek. A használat 3-5 éve során biztos fel fog merülni bennetek, hogy miért nem a G30-at, annak erősebb modelljét vettétek meg, de akkor jusson eszetekbe, hogy ez akciós webshopban került 137.700 Ft-ba + ingyen Ninebot bukósisak járt hozzá. És IPX6-os. Miközben:
Segway KickScooter D28E boltban 169.000 Ft (28 km hatótáv, 300W)
Segway Ninebot Kickscooter F30E 175.000 Ft (30 km hatótáv, 300W)
Segway Ninebot Kickscooter G30LE 220.000 Ft (40k hatótáv, 350W)
A többi roller esetén is elegánsabb lett volna az aktuális webshop árakat hozzávetni, de nem álltan neki kitúrni a friss akciós árakat.
Majd írjatok róla beszámolókat.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Sorozatok
- Ingatlanos topic!
- Melyik tápegységet vegyem?
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
- LEGO klub
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Horgász topik
- Kivégzi a Firewire-t az új macOS verzió?
- Vezetékes FEJhallgatók
- Counter-Strike: Global Offensive (CS:GO) / Counter-Strike 2 (CS2)
- További aktív témák...
- Dymo LabelWriter 400 - Hőpapíros címkenyomtató
- ALIENWARE Area-51 R6 Threadripper Edition 1920X
- Kingmax 1x2GB DDR3-1333 RAM
- REFURBISHED és ÚJ - HP USB-C Dock G5 docking station (5TW10AA) - 3x4K felbontás, 120Hz képfrissítés
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 4500 16/32/64GB RAM RTX 3060 12GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest