- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Hónap végén érkezik a Xiaomi Band 10, ára is van
- Motorola Moto Tag - nyomom, követ
- Eltűnhet a Dinamikus Sziget
- Apple Watch Ultra - első nekifutás
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Huawei Mate 9 - Mate evangéliuma
- Milyen okostelefont vegyek?
Új hozzászólás Aktív témák
-
Peaceliker
addikt
válasz
PociAti #24732 üzenetére
Protektoros móka az szerintem akkor indokolt amikor nagy géppel forgalomban megy az ember, ilyenkor a táv is jellemzően nagy. Nekem is jól jött volna ugye...
De szerintem egy sisak és egy kesztyű egy pálcikára is indokolt, nagyon divatos haj már csak nem elvárás sehol sem
Azért sok story van amikor 15-20al mocskosul összetörik magukat pálcika gépekkel, akár járdán is. Drága a fog pótlás -
#33802016
törölt tag
válasz
PociAti #24695 üzenetére
A 16 fok már bőven jó. 10 alatti vagy mínusz ami zavar. De nekem munkahelyre távolság miatt sem és egyéb okok miatt sem lenne jó a roller. Azért pl 2x30-40 perc nem túl kényelmes, egyébként sem hidegben, menetszéllel. Maximum helyben mennék el vele inkább az pár perces dolog max 1,2 kilométer, az megint más... de akkor sem szívesen tárolnám kint.
Viszont időm sincs most annyira rá, meg kedvem...
" ezért hidegben fokozottan jelentkezik az akku elöregedése, de nem a hideg tette tönkre azt."
Ezt nem tudom, de ismerősnek volt robogója, ott az aksi mindig kb tönkre ment nyárra, vagyis télen. És azt mondták, hogy tölteni, szinten tartani kellene, ez az egyik ok. a másik ok, hogy nem szereti a hideget, vigye be olyan helyre, ahol nincs fagy, de inkább magasabb hőmérséklet lehet 10 fok körülit emlegetett ő is.Az a kerékpár egy régi típus... van olyan ami már 50+ éves is biztos van, ha nem öregebb ez is már több évtizedes. Ne egy sport kerékpárt képzelj el.
-
#33802016
törölt tag
válasz
PociAti #24686 üzenetére
És mi a helyzet a hideggel? pl elmész boltba, akárhova (munka vki). kint hagyod tárolóban? 20 perc, fél óra több óra? Ez milyen hatással van rá? állásra és használatra?
Vagy beviszed és akkor benti/kinti hőmérős különbség az milyen hatással van. állásra és használatra?Egy ismerős szerint, nem árt neki, sőt majd hogy nem szereti... nehezen hiszem. a használati leírásban használatra -10 fokig írja, tárolásra viszont csak 10 fokig javasolja, töltés min 0 fok. össze vissza. Az nyilvánvaló, hogy a nagy meleget sem szeretheti, az sem tehet jót neki 40-50- kitudja hány fokos napon lenni sem.
#24689) Thunderzolee
60%ról merült le. Amikor ránéztem még bekapcsolt párszor... legutóbb mikor ránéztem, hogy hm, lehet végül is akár vele is... akkor már offline volt. Sok dolog volt, így hagytam. Most feltöltöttem 80%-ra, Szerintem februárban ismét elérheti a 30% körüli értéket cirka. Használatkor 100%ra töltöttem korábban, de vége felé 80%ra állítottam.Feleslegesen igazán nem szeretném meríteni (ezért kérdeztem erről), meg ahhoz nagy kört kellene menni, hogy jelentős csökkenés legyen az aksiban. Most ha megyek pár száz métert 1fél kilométert fene tudja, az nem sokat oszt szoroz hatótáv, merülés szempontból. Amíg jó idő volt nagyobb távokat mentem vele. Bár csúcs döntés az majd jövőre kb maximalizálás, ha úgy alakul.
-
#33802016
törölt tag
válasz
PociAti #24681 üzenetére
köszönöm, a segítséget
Viszont ha az elektronok ugye ellustulnak és ez úgyis beáll pár töltés után, akkor mennyi a különbség a járassuk között és a csak szinten tartjuk, ha lemerülne? Végül is lett volna mód használni, csak addigra már elvileg lemerült. Vagy autóval gyorsabb volt/ hőmérséklet hosszabb távra, nem ideális. Nem beöltözve végképp.
Én 60%-ig töltöttem, de most beállítom 80%-ra akkor
"Tehát 10.000 km fölött is még tűrhető az akku állapota,"
akkor miért olvasni mégis sok aksi problémától a topikban? Nem megfelelő tárolás, használat?Garancia alatt arra gondoltam hogy aksira is kiterjed-e vagy csak vázra pl. Mi az általános. Egyébként Euronics, F2 Plussz többen vettek itt akkor onnan.
-
#33802016
törölt tag
válasz
PociAti #24328 üzenetére
"Egyszerűen azért, mert gyártás óta, vagyis feltöltés óta sok idő telt el, és bizonyos elektrokémiai folyamatok mentek már végbe az akkuban. Konyhanyelven: ellustultak az elektronok. Pont ez történik akkor is, mint amikor valaki ősszel elteszi a rollet, és tavasszal hiába van mondjuk 70%-on, mégis úgy viselkedik, mintha csak kb. 30-40%-ra lett volna feltöltve."
köszönöm, ez hasznos volt
és a 24673l hozzászólással kapcs. Akkor melyik a célszerűbb, javasoltabb? Hagyni így a rollert, (lásd kép) vagy rárakni töltőre, hogy legyen min 60%ra feltöltve? Tavaszi, nem tervezem használni (bár tudtam volna)
Azért ez az 500 ciklus naponta számolva nem lenne olyan sok. De több nappal számolva is néhány év. Garancia mire terjed ki egyébként? (F2 plussz)
24326 -
válasz
PociAti #24662 üzenetére
Ez nekem is felmerült már, h megoldhatnák a kölcsönzős rollerek esetében, mivel telefonnal lehet csak használni őket, h amint lassabb zónába érek, vagy felmegyek járdára kerékpárút helyett, akkor az adott szakasz sebesség-korlátjára leesne a max sebesség, csak hát ennyire nem pontos a GPS sajnos.
Így elejét lehetne venni a járdán száguldozóknak.
Viszont ahogy a zónákat említetted, az megoldható lenne, de idehaza még nem használják ezt a featuret sem, nem? -
válasz
PociAti #24662 üzenetére
Eeeegen, ebben van valami.
Nem vagyok összeesküvés elmélet hívő, de inkább vennék olyan rollert, amit nem lehet "távolról" korlátozni.
Tökéletes példa erre a kormány idehaza. Maholnap hoznak egy éjszaka egy új Kresz szabályozást, 20km/h lesz a rollereknek a max sebessége, mert csak.
A Ninebot meg kiad egy frissítést ennek megfelelően a rollereihez.
Hát én inkább használnám akkor frissités nélkül 25-el, mint egy kötelező frissítés után 20-al.
Ennyire nem akarok jogkövető lenni.(Nem az én hozzáállásommal van itt baj. Ha egy roller nem tud legalább egy kerékpár sebességével haladni, akkor nem csoda, ha értelmét veszti azok körében, akik kerékpár helyett használták inkább.)
-
válasz
PociAti #24660 üzenetére
Pont ezen gondolkodtam, miközben az előző hsz-od olvastam. Mi a fene ilyen fontos ezeknek, h ilyen vehemenciával kell ezeket a chipeket alkalmazni?
Inkább jól működő NFC-re gyúrtak volna rá, vagy bármi értelmesebb fejlesztésre; akár egy kulcsra a lezáráshoz, belső nélküli 8.5"-os kerekekre való áttérésre; minőségbiztosításra, a szerelősor végén legördülő rollereken, h ne legyen hiba - ezeknek lenne értelme, nem a szoftveres sebességfeloldás mindenáron való megakadályozása.
Remélem majd elérik, h az emberek azt a rollert veszik inkább, amelyikben nincsenek ezek a hxlye sebességlimitek benne, azt elkezdenek csökkenni az eladásaik.
-
PociAti
őstag
válasz
PociAti #24659 üzenetére
Érdekes, mennyire fontosnak tartja hirdetni a Xiaomi, hogy ilyen szoftveres védelemmel rendelkezik.
https://www.mi.com/global/product/xiaomi-electric-scooter-4-pro/
World's first scooter with UL's IoT Security Rating Gold level certificationXiaomi Electric Scooter 4 Pro is the first scooter device which gain loT Security Rating Level 3 (Gold) certification.
There is a unique QR code in each device that only belongs to you provides another layer of security for authentication.
The "strong binding" mechanism to ensure that others cannot bind your scooter without your approval.
MJA1 Security Chip
With the hardware level security capability and strong identity authentication, it can ensure only your Xiaomi Home APP can connect to your scooter.Utolsó mondat magyarul:
"A hardver szintű biztonsági képességgel és az erős személyazonosság-hitelesítéssel biztosíthatja, hogy csak a Xiaomi Home APP csatlakozhat a rollerhez." -
Silentfrog
veterán
válasz
PociAti #24631 üzenetére
A csaj a MM ben mondta hogy ilyen szép állapotút még nem hoztak vissza, úgy nézett ki mindha új lenne.Azt hozzá kell tenni hogy itt bár van bicikliút de eléggé rosszak. Így a 95 kilóm nem tett jót neki. Szerintem a rossz út meg a súly a legnagyobb ellensége. 1500 km mentem vele eddig. Három darab volt nálam a kormány mindháromnál el kezdett szorulni pár száz km után.
Olajzásra jó lett ideig óráig. . Nem akartam nagyon barkácsolni garanciás.
Én tényleg vigyáztam rá, de használtam. -
Reggie0
félisten
válasz
PociAti #24613 üzenetére
Egyaltalan nem. Forgalomtol elzart terulet az, ami el van zarva a (kozuti)forgalomtol, fuggetlenul attol, hogy maganterulet-e. Azaz, ha a behajton van kapu vagy sorompo, akkor forgalomtol elzart, ha pedig nincs, akkor nem.
Ez olyannyira igy van, hogy a kozforgalom szamara megnyitott maganteruleten(maganuton) meg a kresz tablat is csak engedellyel lehet kitenni. -
Obi-1
őstag
válasz
PociAti #23679 üzenetére
Vettünk mi is egy OKAI Neon Lite-ot. Simán be lehetett csúsztatni a kormányrudat, és gond nélkül be lehetett tekerni a csvart. Egyelőre alig ment a rossz időjárás miatt. Az emelkedőn nem max sebességgel, de jól fel tudott jönni.
Az egyetlen furcsaság eddig az volt, hogy a bluetooth kapcsolat valamikor eltünt. -
válasz
PociAti #24359 üzenetére
Segway G2-ről volt szó amire válaszoltam.
3-350k max összegig keresnék. 100kg testsúly, nem volna baj ha stabilan tudna min 25km/h-t. Emelkedőre nem nagyon kell. Hatótáv se annyira lényeges, 30km korul nekem mar ok.
Nem ismerem a Lamax szerviz hatteret ezert is kerdeztem. -
dzsidzsas
tag
válasz
PociAti #24352 üzenetére
Természetesen igazad van, ezekkel én is tisztában vagyok, de a múltkor egy gyalogos szólt az OKAI roller harmatgyenge villágításáért, hogy kiégeti a szemét. Kértem, hogy a járdát nézze, ne a roller világítását, mert ennél nem tudom lejebb állítani. Ezért ajánlottam a linket, mert az nekem bevált, eredetileg (mikor vettem) 3.000 lumenként reklámozták, most már 10.000, mert ez a trendi. De a 3k szerintem reállis.
-
sgabor
csendes tag
válasz
PociAti #24328 üzenetére
Ninebot D38-asom most másfél hónapos. Eddig 3 x töltöttem fel, ma lett meg a 70. km. Jó kis pálcika, egyetlen problémám vele a hatótáv. Vétel előtt olvasgattam a topicot, és felkészültem rá, hogy a reklámozott hatótávja (38 km) az laboratóriumi körülményekre van megállapítva (Eco mód, max 15 km/h, 20 fok száraz idő, semmi emelkedő, csak sík út, kis testsúly), így ennek 60%-ával érdemes számolni, ami 22,8 km. Eddig kisebb távokat mentem csak, ma jött el az ideje egy hatótáv tesztnek. 100%-ig feltöltött akksival indultam. Egy pontosan 10 km-re lévő pontig mentem el, majd vissza. A laboratóriumi körülmények közül 2 nem teljesült: 90 kg vagyok, és odaúton D módban 20-25 közötti sebességgel mentem.A 10 km-nél lévő fordulóponton 54 % volt az akksiban. Ezt látva, visszainduláskor átváltottam Eco módra, a 10 km-ből 7-et 14 km/h-val tettem meg. Az utolsó 3 kilométeren fokozatosan csökkent az elérhető végsebesség, Mikor már csak 1 km volt hátra, lement 10-re. Az utolsó 500 méteren pedig 8-ra. Itt már lábbal rásegítettem, mert megállt volna, és nem akartam, hogy szenvedjen a motor. Éppenhogy meglett a 20 km.
-
phrenetiX
tag
válasz
PociAti #24331 üzenetére
Azért kell a tömör kerék, mert volt egy Xiaomi Pro 2-m és kb 3 hónap alatt defektes lett a hátsó, aztán meg az első és baromi macerás és körülményes cserélgetni. Index azért kellene, mert szólt már be nem egy autós, hogy miért nem teszem ki a kezem..azért, mert nem szeretnék elvágódni. Mivel a Pro 2-ben egy 350W-os motor volt, ami a szerény 90 kgomat nem vitte kellően dinamikusan (főleg emelkedőkön, így ettől mindenképp erősebb motort akarok). A KRESZ szabályozás nem érdekel, rendőrök úgyse fognak ezzel foglalkozni. Ha meg mégis, akkor vállalom a büntit... Felfüggesztést előre és hátra is szeretnék.
Thunderzolee: köszönöm, a Segway nem is rossz. A Kugoo-kat meg átnézem majd. Úgyis csak tavasszal lesz esedékes a vásárlás, de szeretném tudni milyen lehetőségek vannak, mert amúgy nem zárom ki egy kínai elektromos kerékpár lehetőségét sem.
Ezek a Segwayek jobb minőségűek, mint a Xiaomik? Facen sokan áradoznak róluk, hogy még defektjük se volt soha, meg mennyit elmegy, miközben a Xiaomik kb. kihullanak az ember alól.
-
-
-
pescara
aktív tag
válasz
PociAti #24155 üzenetére
Hat akkor foleg nem ertheto, amit irtal.
,,Amilyen rövid időn belül (kb. 9 hónaponta) duplázódnak a rollerek száma, szép is lenne, ha annak a 90%-a mindenhová bevinné magával a rollert!
Még belegondolni is szörnyű!"
Ellenkezoleg! Ez a jovo! Azokkal kell fizettetni, akik egy zsemleert autoval mennek es 30 roller helyet foglaljak el. Ugye nem gondolod komolyan, hogy az uzletek is ,,szornyu" nek fogjak hivni az egyre tobb rolleres vasarlot? -
-
pescara
aktív tag
válasz
PociAti #24147 üzenetére
Pedig pl. Gorogorszagban igy van, mindenhova beviheted es vigyaznak ra az ajton belul. Nem eri meg nekik elkuldeni a vasarlokat mashova, ennyire senki nem hulye. Amugy nem foglalnak ezek el sok helyet, ha meg majd annyi lesz, akkor gondolom kitalalnak nekik valami kulso tarolot. Ez nagy uzleteknel, mint szupermarketek, stb, nem jelenthet gondot, 2 auto helyen elfer 20 roller. Kis uzleteknel szinten nem lesz gond, mert oda egyszerre keves vasarlo megy, ugyhogy szinten elfer par roller.
-
polo493
tag
válasz
PociAti #24118 üzenetére
1 nem volt rá teljesen jó a méret kb 2cm több volt belül oldal iranyba a gumi rá tudtam rakni hosszabb csavarokkal az oldal deknit de pl kanyarban mozdult a gumi oldal irányban gondoltam 3d nyomtatóval lehetne csinálni olyan oldal deknit ami beül a gumit belső barázdáiba és lefogná azt ,nem forgott el a motor a gumiban azért eléggé meghúztam a csavarokat,nem működött rajta rendesen a kényelem nem érdekelt engem csak lett volna jó.
2 igazából hangosabb lett és lassabb a roller sokkal nehezebb a tömör,jobban melegedett a motor jobban merült egymotoros eléggé észre vettem, büdös gumi szag volt mert a motoron ült a gumi
,egy kicsit kényelmetlen lett pluszba hátsó lábam előbb érezte meg, a kerék súlypontja is eltolódott egyik oldalra jobban nagyobb volt az oldal mozgás is nagyobb sebességgel
Lehet egy kisebb keréken ami nem megy 30 többet még működik vagy dual motoros ami elosztja a terhelést kerekeken és eleve jól passzol a gumi a felnire ott jobban helytálló a tömör de így utólag 4e km,bírt defekt nélkül a tömlős inkább annál maradok.Thunderzolee igen elég jó a tpms van 2 kerekes gumi szenzor is elég jó rollera is .
-
Peaceliker
addikt
-
polo493
tag
válasz
PociAti #24062 üzenetére
lehet eladóm ,jövőre meg vennék másikat dual motorosat ha bejön még a szabályozás akkor tuti le fogom cserélni
majd kíváncsi leszek rá mennyire rossz am ,keményre szoktam fújni am is ,van rajta lengés csillapító utána állítok ha kell,azért olyan nagy tragédiát nem várok tőlle
-
dzsidzsas
tag
válasz
PociAti #23916 üzenetére
Ne haragudj, biztos megharagszol, de nem akarod látni az erdőtől a fát. A levélben ott a válasz, érveid pedig egy extrém eset vagy már cáfolásra kerültek és érzelmi alapúak. Nyugodj meg, van ilyen, nincs igazad. Ritkán szállok fel rollerrel közlekedési eszközre, de felfogok ha kell (pl: defekt). Ja és a gyerekeket évezredekig és napjainkban is viszik, kengurúban, kendőben, mei taik, csatos hordozó, stb. A babakocsi nem kötelező, kényelmi szolgáltatás, pont mint a roller.
-
Reggie0
félisten
válasz
PociAti #23916 üzenetére
Regen, mittomen 50-70 eve. De meg most is eleg nagy divat a kenguru.
Sem az eso, sem a so nem jut be az akkuba, igy irrelevans. Amugy az ev 3/4 reszeben nincs sos le, esot meg kap a taskam ugyanugy, mint barmi mas. A repulos taskamat, aminek van kereke, pedig vegig is huzom az esos betonon.
"Csak jelen helyzetben nem reális, mivel sajnos gyakran nincs rá kapacitás."
Mindig igy kezdodik. Akkor lesz kapacitas, ha latjak, hogy tulzsufolt a jarat. Ha nem lenne tulzsufolt akkor megis miert bovitenek a kapacitast? Szoval pont azert kell vinni a rollert, hogy lassak boviteni kene.
-
Pano
addikt
válasz
PociAti #23906 üzenetére
# 23905 kcsa: Á, köszi. Ez sok mindent megmagyaráz.
PociAti: Tudták, mert lopáskor én fordultam a biztonsági szolgálathoz. Ők azt mondták, hogy sajnos ott nem működik a kamera, de ha működne is csak a rendőröknek van joga megtekinteni. Utóbbi az teljesen oké.
Nem hiszem, hogy ebben a pláza üzemeltetőjének bármi felelőssége lenne, mert ők lényegében a kamerákkal a saját tulajdonukat és területüket őrzik. A vásárlók értékeiért nem tartoznak felelősséggel.
Tehát ha nem működik a kamera, az csak saját magukra nézve problémás. Én úgy tudom.Könnyen lehet, hogy valami belső emberük van aki benne volt a lopásokban.
De ez részemről csak spekuláció. Ezt a részt majd a rendőrségi nyomozás tisztázza. -
Pano
addikt
válasz
PociAti #23899 üzenetére
Persze, majd ha pont kerül az ügy végére megírom a sztorit. Hátha később segíteni fog, bár inkább ne legyen rá senkinek szüksége.
Teljesen forgalmas helyen volt. A pech az volt, hogy a pláza térfigyelő kamerája nem működött, tehát lényegében csak "dummy"-nak volt ott.
Úgy néz ki mindenki leszarta, hogy valaki egy olyan rollert cipel a kezében, amelyik pittyeg, villog az indexe. Mert ugye eltolni azt nem tudta.Sajnos az utóbbi években nagyon durván megugrott -a városban ahol élek- a bicikli lopások száma. Ismerősömnek pl 1 év alatt kettő biciklijét lopták el. Ráadásil mind ilyen "filléres" leélt szar volt
.
Úgy néz ki, hogy elkezdtek már rámenni a rollerekre is.
Amikor megtörtént a lopás, az Apple helymeghatározó mutatott egy címre (nagyon közel a plázához), de hosszú tízemeletes társasház sor volt, szóval a lehetséges hatókör túl sűrű volt. Valszeg a vasbeton miatt is ugrált a térképen a roller helyzete, mert valamennyit árnyékolt.Nagyon kedvesek voltak a rendőrök és próbálták megtalálni, de ugye nem lehet csak úgy ennyi lakásba/tárolóba bepofátlankodni hirtelen. Volt pár tároló ahova be tudtak nézni, mert vagy a házmester vagy a tárolót használók voltak olyan rendesek, hogy megengedték.
Annyit mondtak, hogy később áthatóbban próbálkoznak, figyeljem, hogy elmozdul-e és ha valami mozgás van azonnal szóljak.Aztán végül sikerült megtalálni. Egyelőre nekem annyit mondtak, hogy egy pihentetőt lepleztek le az egyik társasház egyik tárolójában (jelentsen bármit is ez), ahol volt 3 roller és 5 kerékpár. A bejelentett szám alapján az egyik az enyém, de még türelmet kérnek, beszállítják és valószínűleg holnap át is vehetem, de előfordulhat, hogy pár nap kelleni fog. Majd hívnak mikor mehetek.
Kérdeztem, hogy sikerült-e megtalálni az elkövetőt. Annyit mondtak, hogy igen de részleteket nem árulhatnak el. -
#33802016
törölt tag
válasz
PociAti #23539 üzenetére
Kicsit kattintás vadász lenne, ha lenne cikk linkelve, valóban. A közösségi rollerekről volt szó, így erre gondoltam természetesen
Hm azt gondoltam, a lezárás ezeknél a rollereknél azt jelenti, hogy nem lehet őket mozdítani. De csak befékez, majd kienged kis idő múlva, igaz ezt többször, ha el akarnám tolni. Van benne valóban riasztó is, ami ha megmozgatom elkezd jelezni, villog, hangot ad. Azt nem tudom ebben is van-e sziréna, vagy azt inkább a prora tartogatták. Ott van duda, itt csengő. De egyébként jó kis roller
Tetszik
Ninebot F25 Plusz
-
pescara
aktív tag
válasz
PociAti #23719 üzenetére
Ez nagyon helyfuggo is lehet. Pl. Kobanyan amit en vittem haza , meg 5 nap mulva is ott allt ahol hagytam, de itt Athenban is latok sokszor forgalmas helyen 4-5 napig allni ugyanazt a rollert. Ennyi ido alatt en a sajatommal lehet hogy megyek 100km-t is. Kivancsi lennek egy ilyen statisztikara, hogy atlagban igazabol mennyit megy egy berroller. Lehet, hogy nagyot csodalkoznank . Szerintem inkabb a teli hideg, vagy a nyaron egesz nap a napon allas miatt az akksikat cserelik gyakrabban, de a rollereket nem hiszem.
-
Silentfrog
veterán
válasz
PociAti #23679 üzenetére
-Ami a halálom a zörgő bekapcsológomb.
( fém a gomb fém a kormányszerkezet amiben benne van) Több helyen olvastam hogy másnál is van ilyen gond.
-Még ami hiba az akku töltöttség kijelzés. 10% töltöttség alatt dupláját háromszorosát lehet menni mint 100%-ró l 90% ra való merülés esetén. ( bár ez kifejezetten jó is lehet 1% töltöttségnél még elmegy 2 km-t is.
-Az első kereket felpumpálni a hozzá járó csővel szinte lehetetlen.
-Folyamatosan fellazul a kormányrudat rögzítő 2 darab imbusz csavar, így a kormányrúd elkezd kissé mozogni.
Ami viszont pozitív.:
-Alacsony töltöttségnél is 25 km/óra sebességen viszi a 95 kg-os testemet.
-600 km után is 100% az akku állapota a régebbi program szerint.A háromból itt egyiknek sem volt gond a tárcsával, egyikbe zörgött az akku, kettőbe zörgött a bekapcsológomb, az összesnek szorult a kormánya.
-
Peaceliker
addikt
válasz
PociAti #23669 üzenetére
Kellett a pénz lóvéra
Vettem egy Wolf King-et, majd 2 hét múlva kaptam egy ajánlatot egy King GT-re, amit el is hoztam. De ekkor még meg volt a warrior x is, nem nagyon akart elkelni, közben meg King-et is árultam már. Ezért feldobtam gts-t és arra rá is repültek pár nap alatt.
Sajnáltam is, de most épp így jött ki. -
creed33
aktív tag
válasz
PociAti #23566 üzenetére
Köszönöm a rugózással kapcsolatos információkat!
Viszont azt meg én nem értem hogy te miért nem érted hogy miért ragaszkodom a nyomkövetőhöz a mai világban egy 400.000 Ft os roller esetén ami könnyen mozdítható.
Ha ellopnák nagyon fogok örülni hogy segít a visszaszerzésben....
Úgy tűnik magamtól kell megkeresnem, utánajárnom a roller nyomkövetőnek, a topik nem tud ebben információt adni. -
-
Bastee
tag
válasz
PociAti #23436 üzenetére
Nekem nincs általános tapasztalatom, de személyes velem is azt mondatja, hogy rollereken sokkal gyakoribb a defekt, és sokkal költségesebb is. Első keréken soha nem volt defektem, bőven több mint 3000km van benne és ugyan elég kopott, de teszi a dolgát.
Hátsó kerék 2000km-t bírt majd idén két havonta megadta magát. A 3. alkalomnál hátra felkerültek a tömör gumik... Számos hátránya van, de összességében maradni fog úgy érzem. (a legkisebb probléma vele, hogy "pattog" vagy kemény, hisz eddig is úgy volt fújva a kerék, így ez pont nem zavaró)
-
válasz
PociAti #23443 üzenetére
Én is a hátteret néztem inkább, a körülményeket. Mintha az 5S-t, (vagy bármennyi is náluk az S), nem nagyon ismernék, vagy legalábbis nem tartják fontosnak. Nekem iszonyú rendetlennek tűnt minden, sehol egy felcimkézett doboz/padló/polc. Lenne itt mit Kaizenolni.
Itt biztos nem ISO minősítéssel dolgoznak.Már eleve az a 20 vagy mennyi sorbarendezett, lefóliázott roller, ami ugyan elvileg becsomagolásra várt, de a trepni alján azért az összesnek villogott a ledsor. Vajon miért? Mert jól néz ki a videón, semmi más értelme nincs neki.
Ahha, persze, épp tesztelik a ledeket, ugye?Hatékonyan tömegtermelni nem így kell, h sorbarakom őket, aztán elkezdi két ember egyesével bénázva elcsomagolgatni.
Kizárt, h ezeket ne futószalagon gyártsák, annak meg nem létezik, h ez lett volna a vége.A lényeget nem mutatják meg (a gyártást, az esetleges tesztelést), csak egy ilyen csilli-villi semmitérő videót, ami inkább egy béna propaganda PR videóra hajaz, amit meg inkább a gagyi gyártók szoktak csinálni, (h elfedjenek vele valami mást).
Sajnálom, de az ilyenek mellett nem tudok pozitívan elmenni. Elismerem, h túl szakmai szemmel nézem a gyártóüzemeket, (gyártsanak ott bármit), de muszáj kritikusnak lenni, tekintve, h sajnos ismerjük a rollerek már kicsomagolás után észrevehető hibáit, amik nagy részénél képtelenségnek tartom, h a gyártás, vagy a tesztelés során ne vegyenek észre.
Itt is, Face csoportokban is rendszeresen írják, h vadi új rollereknél (Okai pl) kormány nem forog, akad, zörög benne valami, nem egyenesen áll, kormánytőnél nincs meghúzva a csavar, hátsó sárvédő zörög, fék nem fog, stb, és ezek nem 100-ból egy, hanem 100-ból 10-20, amit a gyártás során észre kellene vegyenek, ha összeszerelés után vennék a fáradtságot tesztelni is egy direkt erre a célra összerakott 5-10 perces pályán, ha már járműveket gyártanak.
5-10km már elég lenne rázós szakasszal is tarkítva, h kijöjjenek a minimális odafigyelést igénylő hibák, és akkor nem ilyen hulladékokat lehetne csak venni. :/ -
#33802016
törölt tag
válasz
PociAti #23343 üzenetére
Másik topikba valaki rootolt telefonon használ banki appot és panaszkodik, hogy nem megy, korábban ment, többi meg, ilyen olyan trükkel. Az szerintem veszélyesebb, egy ismeretlen appnál. Sajna hivatalos boltban is lehetnek olyan appok amik célja nem éppen pozitív. De nem véletlenül nem engednek alapértelmezetten rootolt eszközre banki alkalmazást.
-
H2o-pok
senior tag
válasz
PociAti #23343 üzenetére
Okai global app history, és ott van az összes kiadott verzió,közte ez is.
A droopbox saját,arra raktam,azt linkeltem. Kicsit részedről paranoia ez nem? Mióta létezik az okastelefon,és szintem minden megoldható vele, kb. azóta minden létező dolgot ezen csinálok. Fizetek,eladok,rendelek,foglalok,utalok, nekem utalnak, ali,BG, geek, ebay, paypal, 3 banknál számlám, hozzá app,stb,stb. Nem tudom miért kell ettől be..arni? Biztos nem az okai global app fogja ellopni a vagyonod,vagy az életed. Laptop,pc azt sem tudom már hogy mi az.
Szóval nehogy felrakd, vagy ha felraktad,azonnal töröld, és telefonon gyárivisszaállitás kell.😀
Ez nem gúnyolódás vagy ilyesmi,csak ezt nem értem hogy miért félnek egyesek ennyire. -
#33802016
törölt tag
válasz
PociAti #23259 üzenetére
Okai Pro Érdekes a F2 plusszról nem találtam videót, magyart meg egyáltalán nem. Proról igen.
Okai pro akció 340 helyett 250
Az f2 plussz tetszik, alapvetően elég is lesz. Áprilisban érkezett az első szállítmány fbn ezt írta a beszállító, egy posztban. Új sorozat is, tetszik a felszereltsége. A másiknál a hatótáv az ami, elgondolkodtató lehet... Azt hiszem marad az f2 jövő héten megyek érte.
H2o-pok
23129
Tényleg van riasztó is az f2 plusszba? A honlapon csak a pronál írják. Az a rugós dolog nem érdekel, de ennek nagyon örülnék ha mégis lennehttps://hu-hu.segway.com/products/ninebot-kickscooter-f2-plus-powered-by-segway
-
IMGM6
tag
válasz
PociAti #23219 üzenetére
Milyen előírásokra gondolsz? Az L1e egy jármű kategória, nincsenek előírásai, csak besorolási feltételei. Vagy az EU rendeletre gondolsz, az éppen arról szól, hogy ha(!) kell rá típus jóváhagyás, akkor a rendeletben megfogalmazott követelmények nem vonatkoznak rá ( a típusjóváhagyásra), de ez a típusjóváhagyásra vonatkozó előírások, nem a L1e kategóriába sorolásra (szövegértés!, jó tudom, jogi szöveg).
Besorolni pedig muszáj, (kényszeredetten vagy sem), mert besorolás nélkül nem tudjuk, hogy vonatkozik-e rá KRESZ vagy sem, vagyis jármű-e vagy nem. Szerintem pedig jármű, mind a jármű definíciója, mind a hétköznapi felhasználási módja alapján. Ha viszont jármű, akkor megint be kell sorolni, valami kategóriába, mivel a különböző jármű-kategóriákra, különböző szabályok vonatkoznak. A KRESZ-nek pedig jól meghatározott besorolási feltételi vannak (nem véletlenül), közelállásról pedig csak annyit, hogy a "kerékpárok" egy része is smkp-nek, (ill. akár motorkerékpárnak) is minősül ténylegesen a KRESZ szerint. -
IMGM6
tag
válasz
PociAti #23215 üzenetére
Csak ez egy erősen félreértett/félre magyarázott rendelet(!!)
"E rendelet meghatározza a 2. cikk (1) bekezdésében említett valamennyi új jármű, rendszer, alkotóelem és önálló műszaki egység típusjóváhagyására vonatkozó közigazgatási és műszaki követelményeket. "
Vagyis ez a rendelet nem azt határozza meg, hogy mi tartozik az L1e kategóriába, hanem azt, hogy mire, ill. mire nem terjed ki a hatálya az adott kategórián belül, vagyis mire vonatkoznak a rendeletben meghatározott közigazgatási és műszaki követelmények. Vagyis csak annyit mond ki, hogy az e-rollerekre nem vonatkoznak az itt meghatározott közigazgatási és műszaki követelmények!!! Azt nem, hogy az e-rollereket nem lehet besorolni az L1e Kategóriába! Arról nem is beszélve, hogy ez csak egy rendelet, ami (automatikusan) nem írja felül a magyar magasabb rendű jogszabályokat! -
BaLee
addikt
válasz
PociAti #23151 üzenetére
Teljesen igaz. Saját tapasztalat, megyek egy zebra felé, mellettem a járdán pálcika roller 25km/h körül húzza neki, nézem is milyen, majd elnézek balra, senki, ezért nem is lassítottam. Mire visszanézek a rolleres kolléga berántja a zebra felé, satufék, következő pillanatban már lép le a rollerről és szépen tolja át a zebrán (elmentem mellette kb. 1 méterrel)...
Esélyem nem lett volna megállni, pedig számítok minden szitura, rolleresként már az átjárók előtt 5m-re lassítok és szépen odasétálok, körbenézek, hogy átengednek-e, megköszönöm majd utána indulok el. Remélhetőleg nem is fognak ezért elütni zebrán, ellentétben a fenti emberkével, akinek lehet, hogy igaza lesz, csak 2 embert tesz tönkre, magát amikor keresztül mész rajta kocsival, meg téged, mert a rendőr megállapítja, hogy ő tolta a rollert a zebrán te meg elütötted. Hogy 25km/h-val ért oda és satufékkel fékezett majd ugrott le az senkit nem fog érdekelni.
-
#33802016
törölt tag
válasz
PociAti #23151 üzenetére
Motoros balesetek is vannak így "előbb még sehol sem volt". Ismerek ilyen sajnálatos esetet. De ott a motoros is többel mint kressz szerint mehetett volna, nem is élte túl.
Hogy lehet 50el menni? nem 25-re van korlátozva? Védett úton pl bicikli út még értem, de városba elég veszélyes nem?
Jobbulást.
-
pescara
aktív tag
válasz
PociAti #23030 üzenetére
Persze, en is csak kivancsisagbol teszteltem, en is s -ben jarok vele. Csak azt akartam mondani, hogy azok a gyari adatok siman realisak, nem igaz az amit nehanyan irnak, hogy kamu es csak a 60% aval kell szamolni. Nekem Toyota priusom van, siman megeszi a 6 litert 100 km-en, de egyszer azt is kiprobaltam, hat tenyleg tudtam vele 2,9 et menni, de az nagyon unalmas vezetes volt.
-
bzolika10
aktív tag
válasz
PociAti #22940 üzenetére
Egyenes úton/lejtőn tök jól működik, csak sajnos a Mecsek nem vízszintes
és így elég idegesítő, hogy hegymenetben is tartani kell a gázkart, mert ugye sose fogja elérni a 30 km/h-t. Remélem lesz majd erre is custom FW, aztán azzal ki lehet majd ezt küszöbölni.
Egyébként a gyártó nem tudom, hogy miért gondolta azt, hogy sebességre aktivál, nem pedig a gázkar 5 másodpercnél hosszabb lenyomására.
-
wonka
csendes tag
válasz
PociAti #22895 üzenetére
Ezt találtam, de jobb lenne akksira kötni vagy valahogy töltést adni neki. 6 napot bír ki és elég jó extra funkciói vannak ( sms azonnali hely küldése, GPS terület elhagyásakor figyelmeztetés, mozgás figyelmezetés)
-
Reggie0
félisten
válasz
PociAti #22862 üzenetére
Egyaltalan nem kell aggresszivnek lenni, boven eleg, ha olyan a kornyezet. Sot, meg padkan sem kell ugorni, sok helyen a villamossineket vagy a dilatacios hezagot kell atugrani, mert annyira kiallnak(vagy melyen vannak) az aszfaltbol. Azert nem lakik mindenki a deak teren...
-
Reggie0
félisten
válasz
PociAti #22854 üzenetére
Pont annyira szelsoseges, mint katyuba hajtani, de azert azt is illik tulelnie. Kerekpar is kibirja, pedig abban sem nagyobb a tengely vagy mas a kormanycsapagy. Ha a gyarto kitalalja, hogy ranezni se szabad, az nem azt jelenti, hogy nem szabad a rollerekre ranezni, hanem azt, hogy a silany minoseget akarja eladni. Ha sokan felulnek neki, akkor meg el is hiszik, hogy ranezni se szabad es ez az alacsony minoseg lesz a standard. Nem szabad belemenni ebbe a spiralba.
Raadasul, ha normalis ugrasz fel vagy le, az messze nem olyan terheles, mint amikor odacsapod egy katyunak vagy padkanak. -
PociAti
őstag
válasz
PociAti #22828 üzenetére
Befotóztam az egyik új TIER roller adatlapját. Segway C1 a neve:
350 W | 662 Wh | nettó tömeg 33 kg | max sebesség: 20 km/h | max. terhelhetőség: 100 kg | töltőáram: 54,6 V DC 5A (max) | 2022-ben készült | IP X5-ös védettségű.És a scooterhacking.org-on írnak kicsit többet a belsejéről: "Battery is impossible to Open and uses Samsung 50e Cells, it is 48V" .. "i also know that the Controller uses an AT chip, there is Max G30 Firmware for AT tho, the Scooter has one GPS tracker in the Front, and a really nice display"
-
-
#33802016
törölt tag
válasz
PociAti #22769 üzenetére
Ez a rövid nadrágos dolog, komolyan vicc
Nem attól lesz valaki felnőtt vagy gyerek. Komoly sérelmeid lehetnek...
Rengeteg nő hord nagyon nagyon rövid nadrágot, annyira, hogy kilóg "mindene"...
De férfiaknál sem eget rengető a rövid nadrág nyáron. Inkább arra néznek furán aki nem így tesz egy meleg nyári napon. Általánosságban.Más ha protokoll követeli meg. De esküvőn, temetésen sincs megszabva, hogy rövidbe nem lehet.
-
Peaceliker
addikt
válasz
PociAti #22769 üzenetére
Nem az a baj, hogy te nem akarsz (vagy előírások miatt nem hordhatsz), hanem, hogy olyan hangnemben írod le a saját életed, ami azt sugallja, hogy szerinted mindneki éretlen, aki nem úgy él, mint te. És ez a bicska nyitható
De nyilván, ezzel te magad is tisztában vagy -
ridiculous
aktív tag
válasz
PociAti #22756 üzenetére
"De ha valaki tükröző felületet fényképez szemből, akkor ne csodálkozzon azon, hogy rajta lesz a fotón."
Egyedül te csodálkoztál rajta vagyis inkább csodáltad meg.
"Már nem vagyok kisfiú, de van aki szerint nem csak kisfiúk hordanak rövid nadrágot. Rajtam 30 éve nem volt. Kinőttem a gyerek holmikból."Nem tudom eldönteni hogy csak trollkodsz vagy ezt tényleg komolyan gondolod.
-
Somatom
veterán
válasz
PociAti #22756 üzenetére
Mi köze ennek a korhoz? Én 54 vagyok és melegben hordok rövidnadrágot. Melózni is szoktam benne. Sőt! Még strandra is szoktam menni.
Egyébként meg a sisakra fókuszáltam. Elsőre nem is értettem, hogy miről van szó. Bevallom, egy rövidgatyás pasira nem szoktam rázoomolni. De, kinek, mi. -
H2o-pok
senior tag
válasz
PociAti #22505 üzenetére
Hát......ahogy irtam is pár napja, ezzel az okai val, egy kézzel vezetni nagyon necces. Persze szokni kell,azt is hogy hogy állsz rajta,de még igy is. Szóval nekem a tempomat végképp nem izgat. Ha nem lenne sem izgatna. Ettől már többet ér pl a diagnosztika menüpont. Persze ez az én véleményem.
-
bigrob
őstag
-
Peaceliker
addikt
válasz
PociAti #22445 üzenetére
Legjobb tudomásom szerint pont a felső tartományban van a több kapacitás. És 3,5V alatt meg elkezd "szétesni" az akku. Lipo nál ezt mégg jobban lehetett látni, ott konrkétan 10% sem volt 3.5 alatt benne. Persze ez más cucc, de nekem összes (nagy) géppel úgy volt, hogy amikor terhelés nélkül 50% ot írt, akkor jó ha még 1/3 volt benne.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Gyúrósok ide!
- Brave
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- World of Tanks - MMO
- Tesla topik
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- További aktív témák...
- DELL PowerEdge R630 rack szerver barebone - 2xSocket 2011v4 , 24x DDR4 DIMM, H330 RAID, 39369Ft+ÁFA
- AKCIÓ! Gigabyte H610M i5 12400F 16GB DDR4 512GB SSD RX 6700XT 12GB Zalman S2 TG Seasonic 650W
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Ryzen 5 7500F 32/64GB DDR5 RTX 5060 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- IKEA Format lámpák eladóak (Egyben kedvezménnyel vihető!)
- Konzol felvásárlás!! Xbox Series S, Xbox Serries X
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest