- iPhone topik
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Telekom mobilszolgáltatások
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Netfone
- 3 milliméterrel szélesebb lehet a Galaxy Z Fold 6 kijelzője
- Az akkumulátor AI lehet a Galaxy S25 fegyvere
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
Hirdetés
-
Mutatós, alsópolcos Axon 60-ak mutatkoztak be
ma Nem a kormányzati és vállalati felhasználásra szánt Axon 60 Ultra az egyetlen modell a szériában, a ZTE alulról építi a kínálatot.
-
Visszavonta az Intel és a Qualcomm Huawei-hez kiadott exportlicencét az USA
it A jelentések szerint az USA hosszú idő után döntött, és visszavonta a Huawei kapcsán kiadott exportlicencet az Inteltől és a Qualcommtól. Ez mindegyik félnek nagy probléma lehet.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
addikt
Az F40i nem kistestvére, hanem az utódja.
Van rajta pl már irányjelző is, de kb ugyanaz.
Az F40E fogalmazzunk úgy, h a "beragadt" régi készletből maradt, az F40i pedig most jelent meg, mint utódmodell, és az új árán adják, ami jóval kedvezőbb az F40E áránál.
F40i-t vegyél inkább F40E helyett.
De Árukeresőn nézd át az árakat inkább, ne a "helyi bolt"-ban vedd meg. Webshopokból szokás rendelni ezeket már, nem a drága helyi boltokból.Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
addikt
F40 hatótáva is kb 30km, mint az F30-é. (Ugyanakkora akksi van mindkettőben.)
A hatótávokat 15km/h sebességgel mérik, (ez a szabvány), de 25-el haladva nagyságrendekkel hamarabb merül az akksi. Ezért a gyári hatótávok felével, 2/3-adával érdemes kalkulálni.Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
addikt
Ezek a márkásabb pálcikarollerek, így már eligazodsz:
Xiaomi
8.5"-os kerék
Essential.........250W 5100mAh 20km 12kg (max 20km/h)
1S....................250W 7650mAh 30km 12.5kg
Mi 3 Lite..........300W 5200mAh 20km 13kg (dobfék)
Mi 3.................300W 7650mAh 30km 13.2kg
Pro 2...............300W 12800mAh 45km14.2kg
Tömlős gumik
Tárcsafék hátul10"-os kerék:
Pro 4................350W 12400mAh 45km 17kg
Tömlő nélküli, "zselés" gumik
Tárcsafék hátul4 Ultra.......500W 12000mAh 70km 24.5kg (48V)
Tömlő nélküli, "zselés" gumik
Dobfék elöl
Hátsókerék hajtás
LengéscsillapítókKorábbi modellek új nevei:
M187 = Essential
M365 = 1S (kifutott)
M365 Pro = Pro2Segway - 10"-os kerék
F sorozat:
F25.............250W 7650mAh 20km 14.7kg (tömlős gumik)
F30.............300W 10200mAh 30km 15.1kg
F40.............350W 10200mAh 40km 15.8kg
Tömlő nélküli, "zselés" gumik
Tárcsafék hátul
F25i..............300W 7650mAh 20km 15.5kg (tömlős gumik)
F40i..............350W 10200mAh 40km 15.8kg
+ IndexF65i................400W 12000mAh 45km 21.8kg
Dobfék elöl
Hátsókerék hajtás
Index
Szélesített trepniF2 sorozat:
F2...............400W 10200mAh 30km 17.5kg (NFC)
F2 Plus.......400W 12800mAh 45km 17.7kg
F2 Pro.........450W 12800mAh 45km 18.5kg (elöl lengéscsill)
Tömlő nélküli, "zselés" gumik
Tárcsafék elöl
Hátsókerék hajtás
IndexD sorozat:
D18.............250W 5200mAh 18km 14.8kg
D28.............300W 7650mAh 28km 15.3kg
D38.............350W 10200mAh 38km 16.3kg
Tömlős gumik
Dobfék hátulMax sorozat:
G30............350W 15300mAh 65km 18.7kg
G30LE........350W 10200mAh 45km 15kg
Tömlő nélküli, "zselés" gumik
Dobfék elöl
Hátsókerék-hajtás
G65..............450/600W 15300mAh 65km 24.4kg (Ausztrál modell)
G2................450/900W 15300mAh 65km 24.4kg
Lengéscsillapítók
IndexAz árakat az árukeresőn meg tudod nézni.
Hatótáv életszerű használattal általában kb a 2/3-a a feltüntetettnek, ezzel számoljál.
A 10"-os kerekű rollerek jobban csillapítják az úthibákat.
A dobfék is teljesen jó fék, amiatt nyugodtan lehet választani dobfékes rollert, nem sokkal rosszabbak, mint a tárcsafékesek.
A belső gumi nélkülieknél egy hibafaktorral talán kevesebb van, (az nem tud előfordulni, h a nem megfelelő keréknyomás miatt a belső gumi kidörzsölődik a külsőhöz hozzáérve).
Emelkedőkön a nagyobb motoros, nagyobb akksis jobban megy mint a kisebb motoros, pláne kisebb akksis.
Lengéscsillapítót lehet utólag szerelni rájuk, ha szükséges. (Sharkset, Monorim, Konyk)Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
dzsidzsas
aktív tag
válasz ki 3-4-et akár a fenti listából is, de kereshetsz más márkákat is, ami kb jó a feltételeidnek, és nézz meg egy valag videó tesztet róluk és igy eldöntheted melyik tetszik, melyik felel meg, melyik kompromiszum éri meg neked. Ezt az utat nem lehet megúszni a majd valaki megmondja mi jó neked-del.
https://rollerezz.blogspot.com/
-
addikt
-
addikt
F40i-re gondoltál?
F2, F2 Plus van hozzá legközelebb.
F2 ugyanakkora akksis, de az F2 Plus meg ugyanannyiba kerül, mint a sima F2, így jobban megéri.F40i............350W 40km 10200mAh
F2................400W 40km 10200mAh
F2 Plus........400W 50km 12800mAh
F2 Pro..........450W 55km 12800mAhF2 sorozaton is van index, de ezek már hátsókerék hajtásúak, így a tárcsafék átkerült előre.
Méretben ugyanaz.[ Szerkesztve ]
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
DigitXT
félisten
Miért a hátsó kerék hajtású rolleren nincs? Dehogynem: motorfék... Enyém is
hátsó kerekes (most épp) és akkorát fog az elektromos fék, hogy csak egész
a megálláshoz kell a tárcsafék, amikor az akkut már nem tudja tölteni...Ha nem tudod másképp megoldani, mint satu, akkor már amúgy is "véged":
hiába satuzol egy hátsó féket. Akkor sikító hátsó kerékkel fogsz belecsúszni
az akadályba. (Töredék fekerőt tud átvinni az aszfaltra, mivel előre mozdul a
súlypont.) Gondolj csak abba bele, hogy ha el is emelkedik akár pofára esés
előtt, vagy mert menő vagy, s úgy adagolod (stoppie) mennyit fog hátul?Ui: motorkerékpáron az első fék ész nélküli satuzása biztos eséshez vezet...
Egyetlen eset kivételével, ha dolgozik az ABS. 14 éve robogózom. Volt már
meleg helyzetem, viszont a robogó olyan állat, hogy hátul nehéz. Nemigen
lehet vele fejreállni, viszont ha elmegy az eleje, akkor feksző': jártam úgy is,
hogy elindult oldalra, felengedtem a féket, visszatapadt, nem estem el, két
ilyen esetre is emlékszem olyan tisztán, mintha tegnap történt volna, mivel
elég félelmetes élmény. A vészfékezés külön tudomány... Gyakorolni kell, és
ha tényleg olyan váratlan helyzet adódik, akkor elővenni az izommemóriát!
De a legjobb nem olyan szituációba keveredni, ahol szükséges. Ésszel.Szerk: egy vicces kis szösszet 6 évvel ezelőttről. Mi a hiba? Ugye az álló sor
takarja a nénikét, nekem már régen zöld, különösen gyorsan sem jövök, de
az álló sorhoz képest sajnos nagy a sebességkülönbség: szerencse, hogy a
bal kezem kint van a hátsó féken folyamatosan, csökkentve a reakcióidőt...
Ezt amúgy rolleren is kultiválom, különösen ha nagyobb teljesítményű.[ Szerkesztve ]
-
Peaceliker
őstag
A hátsó fék az össz fékhatás jóval kisebb részét teszi ki. Egyszerűen nagyobb fékerő esetén megcsúszik, mintsem tovább lassítson (autón, motoron, mindenhol így van) . Ezért fontos előre az erős fék. Vészfékezés trükkje meg hogy hátra kell dőlni (hátra gugolni pontosan) , akkor hátsó is többet tud dolgon, plusz előre borulni sem fogsz. Amúgy ahhoz, hogy előre lehessen borulni igen bika első fék kell, ezekben nem az lesz azt sejtem. Illetve max ha valaki olyan hülye, hogy ráfekszik a kormányra, előre viszi a súlypontot és úgy húzza meg
Szóval, nem, nem para az első tárcsafék valojaban"Oh my Goa'uld!"
-
addikt
-
addikt
-
addikt
-
addikt
-
glaci
őstag
Ajajj. Ez így tényleg nem igazán jó. Talán ha megállna az óra, amikor zéró a sebesség. (Vagy legalább olcsóbb lenne az állásidő.) Ráadásul út közben több ilyen lámpába is bele lehet futni. De azért akkor sem kellene úgy menni ...
(Örülök, hogy nekem saját van.)Majd írok ide valami okosat. (Majd ...) ;)
-
drr
őstag
Ez most kb. 6400Ft ezzel a kuponnal: BG99DH150
-
-
drr
őstag
-
Peaceliker
őstag
Az ellen, hogy eltolják jó. Ha valaki ki akarja ezeket nyitni/el akarja vágni, el is fogja. Annyi, hogy ezeket, kisebb csapszegvágóval el lehet parrintani a csuklópontokon (még az igen drága abust is lehet, ezt gondolom még könnyebb), U lakatot inkább flexelni kell vagy mocskos nagy erővágó kell hozzá...illetve zár nyitás egyszerűbb, de ahhoz érteni kell
"Oh my Goa'uld!"
-
Gallmix
aktív tag
Ha teljesen lemeríti, lemerül akkor nem tudja újra konfigurálni a rollert? Esetleg aki ért hozzá és szét szedi?
#23857 Pano
Ez hol történt?forgalmas hely,nappal, este? Főút, mellékút? Főváros, Vidék?
Biztosítás ez esetben mire volt jó, elég?#23850 Reggie0
Rollernek nem ártott? mennyire vízálló?#23851 DigitXT
Képen már a buckákon el lehet akadni... energia fogyasztás is több... -
PociAti
senior tag
Majd ha lehet (és beszélhetsz róla), akkor egy posztban összefoglalhatnád majd a teljes történetet.
Örülök, hogy gyorsan meglett!A közvetlen környezetében voltak amúgy más értékes cuccok, pl. kerékpárok, vagy kifejezetten rollerre mehettek? Bár a te F2 Plus-od alig 2 hetes volt, valószínűleg ez tette igazán vonzóvá.
Ha lehet légy türelmes, ne elégedj meg azzal hogy beazonosítod a roller és átveszed, hanem tudj meg minél többet a részletekből. Kérdezd ki őket, mire kell odafigyelni, hogyan csinálták? Sokat lehet tanulni az ilyen esetekből!
Pláza bejáratánál szokott lenni térkamera. Ha konkrét cselekményt nem is látták, a kamerán rajta lehetett ki megy el onnan rollert tolva. Az elkövető meg lehet már ismerős volt a rendőröknek. Legalább ketten szoktak lenni, egyik testével takarja a másikat, aki dolgozik. És 1-2 roller / kerékpár árából gondolom elég durva vágó eszközöket lehet venni.
-
Gallmix
aktív tag
Egy pláza bejárata pedig elég forgalmas... senkinek nem tűnt fel a lopás, vagy ennyire nem foglalkoznak vele az emberek? (bár láttam egy videót ahol ezt tesztelték Németországban és ellégé nem foglalkoztak vele az emberek, ott biciklivel tesztelték. Bár volt ahol egész sokáig bírta amikor valós tolvajra vártak 1-2 napot is, egy hídnál. )
Ennek az Airtagnek nem az lenne a lényege, ha elhalad a közelében egy iphonos akkor jelzi a helyzetét? Bár azt kitudják talán szedni.
A rendőrök tegnap megtalálták a rollerem!
Kiderült merre találták meg a tett helyszínétől?#23899 PociAti
Jó ötlet. Esetleg pm-ben, ha nem akarod annyira publik. köszi -
kcsa
veterán
-
PociAti
senior tag
Számomra most az egyik legérdekesebb kérdés az, honnan tudták, hogy nem működik a pláza térfigyelő kamerája.
Nem tűnik nehezen megoldható feladatnak egy hibás kamera vagy kamera rendszer javítása.
Továbbmennék, mennyire fér bele a pláza hírnevébe a lopások, és hogy nem működnek a térfigyelő kamerák? Nagyon szívesen nekiszegezném ezt a kérdés a pláza vezetőjének. (Nem a biztonságtechnikai cégnek, mert lehet ők is benne vannak a lopásokban. Ha nem, akkor is hárítanának / vagy egyből visszatámadnának.) Ez a helyzet szerintem a pláza felelőssége, mint ahogy az is, hogy milyen biztonsági szolgáltatást nyújtanak.Lopott járműveknél több gyakori forgatókönyv szokott előfordulni. Vagy azonnal elemeire bontják és alkatrészként értékesítik, vagy egyben minél előbb kiviszik az országból (jellemzően inkább keletre), vagy pihentetik. Ez valami semleges hely szokott lenni, ami nem köthető az elkövetőhöz. Volt főnököm Porsche-je is 200 km-rel odébb egy hatalmas parkolóból került elő 2 héttel az eset után. Ezek a módszerek még a régebbi időszakból erednek, amikor kevés járműben volt nyomkövető.
-
PociAti
senior tag
Én 100%-ig a buszos szakszervezettel értek egyet, azzal pedig nem, amit te írtál.
A babakocsira szokás a bolt esetében is hivatkozni, hogy babakocsit miért lehet bevinni a boltba, rollert (kerékpárt, lovat) pedig miért nem? Mert a babakocsiban újszülött van, aki önállóan nem tud közlekedni. Esetleg alvó állapotban van, emiatt felébreszteni gorombaság lenne. Esővédett tárolókat nem építettek a babakocsik számára a bolt elé, így azok kint hagyása nem megoldott. Főleg hogy az gyakran tároló eszköz is (pelenka, iratokat tartalmazó táska). Azt a minimális kellemetlenséget, amit a babakocsik okoznak a társadalom igazán elviselheti.
És ami fontos, babakocsik számában hirtelen robbanás nem várható. Számuk nagyjából kiszámítható. Elektromos rollerek esetén ez nem állja meg a helyét. Szerintem az elmúlt évek során évente folyamatosan duplázódott vagy esetleg megháromszorozódott a számuk.
A roller kisebb helyet foglal igaz, ha a területét és térfogatát nézzük. Összecsukott állapotban hosszát / magasságát nézve már nem helytálló. És az említett vészfékezés esetén a nagyobb sűrűsége miatt tényleg komoly lendületet, ezáltal balesetet tud okozni. Nincs úgy kipárázva.
Az sem igaz, hogy akksija csak ugyanannyi veszélyt jelent, mint a mobilé. (1) Egy problémás mobilt kidobsz az ablakon, egy lángoló rollert nem nagyon fogsz fejmagasságba felemelni. (2) Mobiltelefonok akkucsomagján nem szokott annyi házi barkácsolás előfordulni, mint amit a roller tuningolók csinálnak. (Persze mindenki meg van győződve róla, hogy az övé tökéletes.) (3) Mondjuk havas időben, amikor sózzák az utat, akkor a telefon nem sokat érez ebből. Az elektromos roller annál inkább. Példaként itt egy videó: Electric Vehicles Catch Fire. A sós lé és az akku nem jó együttállás. Nem adott városvezetés milyen sót használ, sok magánember mai napig NaCl-t használ. Azt pedig nem túl toleráns beleírni a szabályzatba, hogy havazás esetén nem szabad rollert felvinni a járműre. (4) Létezik rollerre hordozó táska. A fent felsorolt problémákra nem nyújt megoldást.
Örülnék ha lenne rá normális megoldás, de nincs. És a járatok zsúfoltsága, emberek mentalitása miatt folyamatos problémaforrás lenne. Így inkább nem kérnek belőle a buszosok. Megértem őket.
-
addikt
Ajándék autóra nem emlékszek, de az tény, h átlagembereknek szerintem megfizethetetlenek voltak az első laposTV-k. Nekem is úgy lett az első 50"-os plazmám, h hármat meg kellett venni, így már nem volt túl drága, és két DJ haverommal álltunk össze.
Előtte is egy Trinitron 72-es Sonym volt, álvánnyal együtt. Ez utóbbi annyiba került önmagában, mint egy kisebb egyszerűbb TV, de az akkori barátnőmnek ez volt a "mániája", h ez milyen szép így együtt, meg üvegpolcok, üvegajtó, vagyis értelmetlen dolgokra képes volt bármennyit elkölteni, legalábbis a center hangszórónak nem igazán volt helye az állványon... :/
Plusz miután lecseréli az ember a TV-t, ott marad a TV állvány, amivel semmit se tudsz kezdeni, mert egy adott TV-hez tervezték.Aztán egy szakítás után otthagyod a TV-t a csajnál, mert oda vittétek át, és az egód nem engedi, h elhozd tőle (ott rohadjon meg vele, nehogy azt higgye, h visszakérem)..
Kb mint az Inmotion S1 roller.
Kettőt rendeltünk (rendeltem), egyet neki, egyet nekem, aztán különválás után azért csak "nála maradt", én meg inkább eladtam az enyémet.Visszatérve a telefonra, amit hozzá adnak rollert, arról inkább ne is beszéljünk.
Legalább már értem minek adott ki a Xiaomi egy ilyen rollert. Hát biztos ültek a kreatív osztályon a tervezőasztal fölött, és végül csak felmerült a kérdés, h na jó, de ki lesz ennek a hulladék rollernek a célközönsége, és benyögte valaki halkan, h "majd odaadjuk grátisz a legközelebbi nem túl sikeres telefonunk mellé"...Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
addikt
-
addikt
Ne használd, txk jó dolog, nem kell fékezni, szépen megáll a roller gázelvételkor.
De se az elektronika, se az akkupack nincs igazából felkészítve rá.
Így sajna kikapcs, pedig jó dolognak tűnik.Oda is van írva a "strong"-hoz, h nem ajánlott. :/
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
addikt
Hát a legminimálisabb fokozat az legalább nem teszi tönkre az elektronikát.
Az ilyen lejtőn való gurulás meg nem is igazán emiatt van, hanem ugye a 25km/h sebesség korlát. Ha az nem lenne, ki lehetne teljesen venni az automata elektromos féket.
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
addikt
Ezt átnézted már?
Ekkora súlyhoz minimum 350W-os rollert nézz, pláne dimbes dombos úthoz.
F40, F40i, esetleg D38.F40 már nincs, F40i nem kapható, az F40D meg német verziós, olyat ne vegyél, az csak 20km/h-val megy, nem 25-el.
Használtan egyébként F40, D38 130ezer környékén szokott lenni, annyit megérnek.Az F65i az 48V-os, ezért erősebb, ill. ezért nagyobb a hatótáv ugyanakkora méretű akksival. És azért töltódik gyorsabban, mert kisebb az akksi mérete, igy rövidebb idő alatt tölthető fel. Az amúgy egy nagy roller, szélesített a trepnije, még a G30-nál is nagyobb:
Ami a teljesítményeket illeti, a táblázatban össze tudod őket hasonlítani, amiket néztél, azok nem 600, meg 700 Wattosak, csak ahol az adatlapot nézted, a peak értéket írták ki - mivel az jobban hangzik.
Viszont inkább 400, 450W-os rollert keress. Az F2 sorozat pl. Ilyen.
Vagy ott a G2, ez a G30 utódja.DHGateről a G30 ~230ezer. Ez ráadásul global verziós, (G30P), 25 helyett 30-al megy alapból.
És a G2 is beszerezhető DHGateről kb annyiért, amennyi a kereted. Ez is global verziós, ez meg 35-el megy alapból 25 helyett.
Ezek a legnagyobb pálcikarollerek, ha ennél nagyobb kell, azok már nem pálcikák lesznek.
Kugook például.Esetleg még Inmotion S1, szintén nagyobb méretű roller, 52V-os rendszerű, 500W-os motorral, lengéscsillapítókkal, szintén DHGateről.
Okai hiába olcsó, meg jó roller, az csak 300W-os, ekkora súlyhoz inkább ne vegyél ilyet. Illetve ha nagyobb trepnivel keresel rollert, akkor az Okai pl Xiaomi méretű.
Az F2 sorozat is ugyanakkora, mint az F40.G30, Inmotion S1, F40, Pro 2, Mi 3 méreteik:
[ Szerkesztve ]
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
addikt
Azért fxszság ez így, h nem képesek megmondani.
Ha esetleg nem is tartalmazta a nyomozás, h hogyan nyitotta ki, de attól még meg lehet kérdezni a tolvajtól.
Egyáltalán nem mindegy, h véletlenül nyitva hagytad, vagy van valami mód, amivel ki lehet seperc alatt nyitni ezeket a zárakat.Én is jártam már úgy, h mellézártam a rollert, kétszer is volt, h kifelé menet vettem észre mikor nyitottam a zárat, h a korlát utolsó rögzítési pontján túl zártam le, emiatt oldalirányba simán lehúzhatta volna egy szemfüles ember a zárat a csőről. És ezt már kétszer megcsináltam. Nem vagyok normális.
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
phoenix1989
őstag
Én sem Budapest , akadalyozni se akadalyoztam senkit, egy irányú út 30 as korlát , teszem hozzá 35el mentem kb, a rendőr meg így is elhúzott mellettem miután ki kiabált az ablakon. Én inkább azt látom az arcokon hogy mi a szart keresek ott ahol éppen ő megy. Nem sokszor dudalnak szerencsére de most egymás után kétszer ráadásul rendőr azt hittem lemaradtam valami szabály bevezetéséről.
-
addikt
Inkább olyan volt, h csalánnal kergették a fiúk a lányokat, mire a kergetőző fiút belökték a csalánba az adott lányok idősebb testvérei.
Kb minden évben volt ilyen gyerek, akit belöktek, mert annyira rossz volt.Kővel nem dobáltunk, azt nem volt szabad, de bilicke fadarab volt, h engem is fejen talált.
Mondjuk még mindig jobb, mint métaütővel fejbe somni a másikat "véletlenül".[ Szerkesztve ]
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
rep3at
őstag
Hát én pl. tegnap délután négy előtt rollereztem két nadragban, egy csuklyás + vékony pulcsi + póló kombinációban es mar kissé kellemetlen volt rolleren a végsebesség, inkább olyan 15-20 volt elviselhető. Persze téli sapka + kesztyű + kabát kombóban lehet hogy azért jobban bírnám én is.
Forward thinking. كرر
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen