- iPhone topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Profi EKG-s óra lett a Watch Fitből
- Keretmentesít a Galaxy S25 FE
- Yettel topik
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- Magyarországon is kapható a Moto G85 5G
- Redmi Watch 5 - formás, de egyszerű
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
PociAti
őstag
válasz
Bastee #23447 üzenetére
A hátsó - nem hajtott - keréknél a tömör gumi még elviselhetőbb, mintha elől lenne.
De fárasztó nap után a gyári, pneumatikus gumival rendelkező Xiaomival 10 km után már néha megfájdult a derekam / hátam. Az OKAI Neon Lite 9 hüvelykes kerekei elvileg alig nagyobbak a 8,5-es Xiaominál, mégsem jelentkezik ez az érzés, ugyanazon út során. Ezek az apróságok nagyon is számítanak!Hosszabb távon is kíváncsi leszek a véleményedre, mert sokan állítják, hogy nem bánták meg a tömörre való cserét, de utána "valami miatt" már alig használták. (Talán mert nem volt olyan jó használni).
Most amúgy párhuzamosan használom a Xiaomi Mi 1S-t, és a Neon Lite-ot, azonos akku, azonos hatótáv, és elég felemás a dolog. A Xiaominál sokkal jobban egyben van a gép, mintha jobban irányításom alatt lenne (jobban kanyarozható, minden rezdülését jobban érzem, semmi hangja, okosabban gyorsul).
Okai Neon Lite (ES10) esetén jobban csillapítva vannak a dolgok, már a kormányozhatóságát is kezdem megszokni (más a kormány dőlésszöge és hossza), de fura a gyorsulási karakterisztikája, és a tempomat is érdekesen tartja a tempót. Nagyobbak a kilengések és ha túlszalad az értéken, akkor belelassít. Sík terepen nem lenne jelentősége, de kátyúk, buckák, emelkedők, vagy amikor járda szintjéről lemegy út szintjére, majd vissza akkor is mesterkélten hullámzik a sebessége. Nagyobbak a kilengések. -
PociAti
őstag
válasz
Bastee #22550 üzenetére
9,2-es illetve 9-5-es gumi is feltehető a Xiaomikra különösen komoly átalakítás nélkül.
Ebben a hozzászólásban, illetve ennek környékén beszéltünk róla:
https://logout.hu/tema/kis_roller_topic/hsz_20321-20321.html -
válasz
Bastee #22550 üzenetére
Az én véleményem az, h egyszerűbb egy olyan rollert venni, ami már 10"-os kerekekkel rendelkezik alapból.
Neked Pro 2 van.
Gondolom a nagyobb akksi miatt nem Mi 3-at hajtasz.
Nem gondolkoztál még egy G30-on?
A hatótáv is nőne picit, plusz a kerekei alapból 10"-osak, és még 25 helyett 30-al is menne, amit korábban már írogattál, h minek ez a 25-ös korlátozás.
DHGateről ~200ezer a G30P, a Pro 2-est meg 140ezer körül el tudnád adni sztem. -
PociAti
őstag
válasz
Bastee #21993 üzenetére
Ez a verzió kormányszélesség növekedéssel járt. Én annál a pontnál szoktam nekitámasztani a falnak, de már többször dőlt el úgy, hogy a kormány vége csapódott a földnek. Kicsit beljebb vannak a lámpácskák, de így meg a gumi ami sérülékeny.
A link az olasz oldalra mutat. amazon.it
Mindenféle gagyi látszatmegoldást elfogadnak, mint amilyen ez is. Nem a funkcionalitás a lényeg, hanem eljátsszák, mintha csináltak volna valamit.
Itt írnak az új olasz szabályokról:
https://www.hg.org/legal-articles/electric-scooters-in-italy-the-new-rules-64108
As of July 1, 2022, there is an obligation to be equipped with dual brakes, arrows (i.e., light indicators to signal turning) and stop lights, in addition to the lights already provided.Ez az újonnan eladott rollerekre igaz, régiek mehetnek még nélküle.
Eléggé bekeményítettek:
"Napnyugta után, illetve napközben, ha valaki rosszul látható körülmények között közlekedik, a motorosoknak fényvisszaverő mellényt vagy jól látható fényvisszaverő nadrágtartót kell viselniük.
A robogó használata továbbra is csak az egyénre korlátozódik: tilos más személyeket, tárgyakat vagy állatokat szállítani, más járműveket vontatni vagy vontatni.
"Az elektromos rollerokon nem tolerálják: a roller teljesítményének megváltoztatása a jármű elkobzásával és 100-400 eurós bírsággal járhat. [Megj: mostani árfolyamon a bírság akár 150 ezer Forint is lehet.]
Az elérhető sebességhatár a korábbi 25 km/h-ról a jelenlegi 20 km/h-ra változott. A gyalogosövezetekben az eddigi 6 km/h változatlan marad."
Ezek a már hatályos szabályok közül valók
"- Az elektromos robogó legfeljebb 0,50 kW (500 watt) folyamatos névleges teljesítményű motorral rendelkezhet;- Az elektromos robogó nem rendelkezhet a felhasználó számára kialakított üléssel;"
-
pescara
aktív tag
válasz
Bastee #21458 üzenetére
Megoldasnak biztos nem mindenre megoldas, de sok dolgon segitene. a 25km/h neha keves, persze, na es? Aki eletszeruen hasznal rollert napi szinten, az nem berrolekre fog fizetni, hanem vesz sajatot, mint itt is mindenki. Akinek meg arra kell egy evben 10x, hogy eljusson a nyugatitol a belvarosba, vagy forditva, azok meg kibirjak ha 2-3 perccel tovabb fog az ut tartani, berrollerekkel nem az utazast valtjak ki altalaban az emberek. Az sem mindegy, ha 25-el nyomja bordan a gyalogost a jardan a reszeg turista, hanem csak 13-al es tudja, hogy egy atlagos fizikumu gyalogos utoleri es kirugdossa a sz@rt belole, ennek is van visszatartoereje.
-
ρσгτσ
addikt
válasz
Bastee #17093 üzenetére
"Mindeképp ketté kell bontani a rolleres témát is teljesítmény szerint, de hogy azonos közlekedési felületet használó járművek sebességét máshogy maximalizálják az számomra érthetetlen."
Pont ez a lényeg, hogy a tervezet szerint van ami majd SMKP kategóriához hasonlónak (vagy annak?) minősül. Így nem valószínű, hogy ott közlekedhet majd, ahol a 25 km/h max. sebességű pálcika.
A G30 nem nagyon hiszem, hogy ki fog csúszni az útra, de azért érzem hogy rezeg a léc. Remélem 350-500W névleges teljesítményt lövik be. Nem csak azért mert én azt használok. Hanem azért is, mert tudom milyen közlekedésre képes például Budapesten.
Annál amúgy az európai modell 25 km/h. Az hogy a global 30 -ra van állítva másodlagos, mert az előbbi megy nálunk hivatalos forgalmazásban.
Szerk.:
Amúgy ha a G30 kicsúszik a szabályozás alsó kategóriájából, akkor én biztos befejezem a rolleres pályafutásom.Ez a jószág fedi le teljesen az én igényeimet.
-
ρσгτσ
addikt
válasz
Bastee #17086 üzenetére
Engem párszor előztek rollerrel úgy, hogy konkrétan a típusát sem tudtam megnézni. Járdás bringa úton.
Járdán vagy osztott járdán is sokszor úgy közlekednek, hogy agyament. Valószínű ezek külön sebesség szabályozások alá fognak esni itt is. Tehát nem általános 25km/h lesz.
Ma is volt egy vitám két rolleressel a járdán, csak elég agresszíven reagáltam, mert közben toltam a babakocsit is, amikor úgy érezték ez az út nekik lett csinálva.
Én rolleresként is marhára unom amit művelnek.
-
ρσгτσ
addikt
válasz
Bastee #17084 üzenetére
Bringára is van sebességkorlát, max. nem mindenki tud róla. Amin nem csodálkoznék tekintettel arra ahogy közlekednek.
Az út típusától függően.
Szerk.:
Egyébként az elektromos roller egy kicsit veszélyesebb üzem, mint egy sima bringa. Nem csak a kis kerekei és egyéb sajátosság miatt. Hanem azért is, mert nincs hatással a teljesítményére, ha a használója fárad.Így kb. mindegy mennyire vagy szellemileg/testileg kipurcancva, akkor is tudod totálban tolni a gázt.
-
PociAti
őstag
válasz
Bastee #16678 üzenetére
Én még nem jártan olyan helyen, ahol (vagy aminek a közelében) a Xiaomi rollert ne mertem volna lelakatolva otthagyni. Legalább 100 alkalomnál járok, ennyiszer lakatoltam le kültéren a rollert. Soha nem viszem be az üzletbe (ez alól 2-3 kivétel fordult elő, amikor nem volt nálam lakat. De ha élelmiszer boltról van szó, akkor sem viszem be az eladótérbe. Nem oda való! Rohadtul zavar, amikor más így viselkedik vele. A kassza és a kijárat közeli részen hagyom ott.)
-
ρσгτσ
addikt
válasz
Bastee #16678 üzenetére
Miért, van olyan dolog amit nem lopnak?
Főleg hogy fent van a YouTube -on, tehát bárki számára elérhető helyen, hogy milyen módon lehet felnyitni a kerékpár zárakat. A legtöbb nem egy űrtudomány.
Én mondjuk nem szoktam sehol otthagyni a rollert, mert vagy otthon vagy a cégben parkol, vagy éppen a kezemben van. Viszont én tuti nem elégednék meg annyival, hogy az alkalmazásban rányomok a lockra. Más dolgát könnyítem meg vele.
-
PociAti
őstag
válasz
Bastee #16654 üzenetére
A kiindulási alapot az szolgáltatta, hogy a konkrét termék kapcsán volt átfedés aközött, hogy valaki a kezdeti tapasztalatról áradozott, majd később ugyanezek a személyek később jelentős műszaki problémáról számoltak be.
7-en számoltak be a vásárlásról (a megérkezést követő kezdeti időszakban),
majd közülük 2-en a kormánytörésről.Később további 2 személy érdeklődött súlyos hiba / törés javítása kapcsán, abból 1 főnél 2-ből 2 roller megdöglött.
Tehát a 7 bejelentett vásárlásból 2-en visszaigazolták a kormányoszlop törést*.
Egy személy meg arról számolt be utólag, hogy vett kettőt, és mindkettő elromlott.* Privát üzenetben meg lehetne kérdezni a maradék 5 főt náluk működik-e még a roller, és mennyi km van benne.
Továbbá csak azokkal a hozzászólásokkal foglalkoztam, ahol a roller konkrét neve szerepelt. Ennél több is lehet, ha valaki csak annyit ír az előtte lévő hozzászólásra hozzászólásra: "Én is vettem egy ilyet, és velem is ez történt".
-
ρσгτσ
addikt
válasz
Bastee #16055 üzenetére
Múltkor volt fent egy roller "kihasználatlanság" címszóval fél évesen. Már nem emlékszem, hogy 25 vagy 50 kilométer volt benne. Ilyenek is vannak, bár azért ez ritka.
G30 -ba ma vertem bele az első 100 -at. Remélem még jól fel tudom szorozni sok élvezetes rollerezéssel.
Én is azok közé tartozom, akik szimplán kikapcsolódásból is használják. Szóval mondhatom hogy nekem bevált.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Nexus 6P 32GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- ASUS Radeon RX 7600 V2 Dual OC 8Gb - Aqua gari 26.12.12 ig
- Bomba ár! Dell Latitude 7320 - i5-11GEN I 8GB I 512SSD I HDMI I 13,3" FHD I Cam I W11 I Garancia!
- Bomba ár! Dell Latitude 3540 - i5-4GEN I 4GB I 500GB I 15,6" HD I HDMI I Cam I W10 I Garancia!
- Csere-Beszámítás! Ryzen 9 9950X3D Processzor! 16Mag-32Szál!
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest