- Milyen okostelefont vegyek?
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- Apple Watch
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- VoLTE/VoWiFi
- Realme GT Master Edition - mestermunka
- One mobilszolgáltatások
- Motorola Razr 60 Ultra - ez a kagyló könnyen megfő
- iPhone topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
alphamooncam
őstag
válasz
Silentfrog #32899 üzenetére
[link]
Nekem ilyen van, de még nem kellett használnom... 1690.- -
Dr. Szilikát
őstag
válasz
Silentfrog #32899 üzenetére
Elég fontos, azért is van duplázva, az erőelosztáson kívül. Ha egy nagyobb ütés hatására a másik is megpattanna, a kormány elengedné magát. Már csak nagyon moderált tempóban mernék haladni vele.
Az is egy lehetőség, hogy a (még) jó csavart máris kiszedni, cserélni, de attól még nem lesz biztonságos. Azért érdemes cserélni, mert gyárilag géppel bizonyára jól megtépték, nem tudható a benne lévő feszültség.
Van egyébként olyan csavarkiszedő, amivel fordított irányban lehetne lyukat fúrni a végébe, utána kitekerni. Keresőszó: Damaged Screw Extractor
Mivel a fej leszakadt, a csavart valószínűleg nem is fogja nagy erő. Igaz, problémát jelent a törött vég, ha elakad, akkor az a baj. Ezért lehetne a külső végébe lyukat fúrni, normál csigafúróval, utána onnan befelé tekerni, menetfúró stb. trükkökkel támogatva.
-
vigyorgó
tag
válasz
Silentfrog #32658 üzenetére
Én is segway max g2-t vettem volna,de annál körülményes a sebesség feloldás,ezért választottam a navee gt3 maxot.
-
PociAti
őstag
válasz
Silentfrog #30713 üzenetére
Ha összehasonlítanád egy új gumival, mikrométerrel valószínűleg látnád a különbdéset.
Max G30P leírásában a karbantartás menüpont (Maintenance) alatt ezt írják:
Tire Pressure
Inflate tires to 32–37 psi. Inflate both tires equally.32 psi = 2,2 bar, 37 psi pedig 2,55 bar.
GoodSpeed magasabb értéket ír, így lődd be a kettő közé.Korábban tömeg arányos táblázatok terjedtek el. És roller variánsokat eltérő abronccsal szállíthatták, de a G30P-ből mintha nem is lenne variáns (pl. E-s modell).
Mitől függhet a kopás?
Tömeg, kipörgések száma, ki mennyire dinamikusan nyomja neki, aszfalt minősége (durvasága), hőmérséklet, és a keréknyomás. És a gumi öregsége.Lehet 4000 km környékén már hirtelen fog elkopni. Bár interneten nagyon sok durva képet találni a textilig koptatott abroncsokról.
Jobb oldali montázson egy kátyú látható és annak hatását egy Dualtron felnire.
-
válasz
Silentfrog #30713 üzenetére
Ideálisra lehet felfújva. Nekem a gyári 3-3.5 Bar közötti tartományban van. Ennél már nem kell mint a belsővel rendelkező Xiaominál az 5 bar
-
Sirtaky
csendes tag
válasz
Silentfrog #30517 üzenetére
Xiaomi Pro2 esetén lehet varálni a BMS verzió cserével és akkor magasabb feszültségre tölti fel az akkumulátort. Tehát a teljesen feltöltött akku mégis más feszültségi szintet jelent .
-
picsirti
tag
válasz
Silentfrog #30394 üzenetére
Köszönöm
-
picsirti
tag
válasz
Silentfrog #30390 üzenetére
Szia
"Kaptam fújós "hóláncot" Erről kérhetnék linket?
Köszi -
Dr. Szilikát
őstag
válasz
Silentfrog #30390 üzenetére
Múltkor én is kipróbáltam, nagyjából épp ilyenbe futottam bele és havazott közben. Nem akartam volna, de így alakult a helyzet.
8,5 collos CST gumi nagyon jól viselkedett, a vártnál jobb, sőt nagyon jó tapadást tapasztaltam. Egy vészes helyzet adódott, ahol a kerékpárúton hosszanti repedés volt az aszfaltban, ami a hótól nem látszott és ugyebár megvezeti a kereket. Pedig tudhattam volna, de azért csak rászaladtam.
Pillanatra megtántorodtam, de sikerült korrigálni, nem is mentem gyorsan szerencsére.
-
válasz
Silentfrog #30202 üzenetére
Igen, emelkedőn meg 15-tel.
-
Reggie0
félisten
válasz
Silentfrog #30153 üzenetére
Ha odamentel volna az okozohoz, hogy adjon KP-t es ugy nem romlik a besorolasa, nem kell karokozoi potdijat fizetni, akkor szerintem 300-at is siman kaphattal volna.
-
Sirtaky
csendes tag
válasz
Silentfrog #30155 üzenetére
Anno nekem a szakvéleményt is kifizették. Az még Smkp volt de szerintem Mind1 .
-
Peaceliker
addikt
válasz
Silentfrog #30155 üzenetére
Revoltlabhoz vittem be.
-
Peaceliker
addikt
válasz
Silentfrog #30153 üzenetére
Az szép
Nekem elvileg most lesz majd kifizetés, amint megvan a rollerre a szakvélemény. Kíváncsi leszek szerviz mennyit ír rá. Amúgy nekem másfél éves story lassan -
DigitXT
félisten
válasz
Silentfrog #30122 üzenetére
Ez nem bizonyít semmit, engem előzött, amikor 32-vel jártam GPS szerint is:
vannak, akik hajtanak, mások meg nem. (Nekem se kényelmes 40-et tekerni,
nincs is megfelelő áttételem hozzá, stb. Ja és az izom munka, rolleren nem.) -
xandrush0831
aktív tag
válasz
Silentfrog #30073 üzenetére
Nem gondoltam hogy tiszta maradok...
-
pescara
aktív tag
válasz
Silentfrog #29878 üzenetére
En is pont igy vagyok vele masfel ev es 2000 km utan. Ha megint rollert vennek, szerintem ugyanezt vennem. Amit Zolee irt, az valoban jo alternativa lenne, ha nem lenne annyi panasz az elso felfuggesztesre. Az nekem annyira nem fontos, aranylag jo utakon jarok, a kisebb buckakat meg hang nelkul veszi, eszre sem venni, igaz a gumikat nem fujom 55psi-re, 40-43 kozott tartom es tokeletes. A hatotav is brutalis, igaz en nem jarok rollerrel 20km-re dolgozni , inkabb egesz nap nyuzva van sok rovid, max 4-5 km es tavokon, de ugy atlagban max hetente egyszer kell toltenem, ugy hogy nem is szoktam 20% ala meriteni.
-
csababarca
őstag
válasz
Silentfrog #29800 üzenetére
amúgy először rápróbáltam de írták utána 2 nap múlva hogy már nincs, de akkor nem is baj.
240-ért sikerült, 270km volt benne, pár hetes vásárlás.
Nagyon tetszik eddig, lokátort is bekapcsoltam rajta biztos ami biztos.
Az jobban tetszene, ha eleve csak valahogy telefonnal lehetne elindítani, de így se rossz mert van egy ilyen funkció, hogy ha elkezdik tolni csak úgy, akkor sípol mint az állat legalább.
de ez nem tudom mikor működik mikor nem, gondolom ha nincs rácsatlakozva a telómra, akkor működik ez?illetve még ki kell próbálnom, hogy ha ez be van kapcsolva, akkor menuálisan a gombot megnyomva elindul-e egyáltalán.
-
andrys83
aktív tag
válasz
Silentfrog #29738 üzenetére
Köszönöm.
-
glaci
őstag
válasz
Silentfrog #29607 üzenetére
Jobbulást!
Neked is és a rolinak is!
Szerencse, hogy nem ezt nagyobb baj! -
alphamooncam
őstag
válasz
Silentfrog #29616 üzenetére
Kesztyű sisak hatizsák , ez lesz ezután mindig a védőfelszerelésem.
Aki közlekedik esélyes, hogy balesetet szenved.Védőfelszerelés meg azért is kell, mert mint a példádban, hiába vigyázol/mész viszonylag lassan, ha mások meg elütnek.
És a szerencsét se hagyd otthon !
Mindíg azt mondtam, ha szerencséd van, mindened van, ha nincs, semmid sincs...
Az okozó félnek kell lennie kötelező biztosításának, a vétkes fél biztosítója fog kifizetni Téged, így nem volt szempont, hogy Neked van-e.
-
alphamooncam
őstag
válasz
Silentfrog #29607 üzenetére
Nem írtad, Te sérültél-e!
( Jobbulást ! )
A helyedben nem használnám többet a balesetes rollert, biztosító fizesse ki a totálkárt.
Munkából kiesés is kár. Ruházat, cipő, szemüveg ha van stb. szintén.
Rendőri intézkedés történt?
Rollernél nem tudom elképzelni, hogy ne lett volna egy kis sérülés sem, ha már a roller 3 métert repült, akkor meg már kellett volna a ha helyszinre intézkedő rendőr...
Mentő vitt el, vagy lábon mentél be a kórházba?
-
Peaceliker
addikt
válasz
Silentfrog #29611 üzenetére
Kihajtottak elém. Marha rondán néztem ki elsőre... Meg 1 hétig. De ahhoz képest hogy mennyivel fogtam aszfaltot könnyen megúsztam
Amúgy jön kárszakértő,mond valamit, hogy max mennyi lehet a móka. Aztán ha rendőrségen papír megvan mehetsz egy szervizbe aki ad egy szakértői véleményt, hogy mennyi a javítás. Azt fizeti majd a biztosító.
Ha gazdasági tk akkor arról adnak papírt mennyi lenne egy új ilyen és azt (mínusz roncsérték) fizeti a biztosító.Szűk keresztmetszet a rendőrség lesz, aminél elég sok hónapra lehet számítani.
-
PociAti
őstag
válasz
Silentfrog #29607 üzenetére
A kérdés az lenne ha jön a biztosítási kárszakértő akkor a látható sérüléseken kívül tudom szerintetek bárminemű kéréssel élni?
Itt már többször is szóba került az alu és acél váz közötti különbségek, előnyök és hátrányok. A Max G30 alu vázzal rendelkezik, ami elég rideg anyag. Ha kap egy erős ütést, akkor ott elindulhat egy láthatatlan repedés, ami töréshez vezethet.
A biztonságérzetet nem növeli ha tudod, olyan rolleren utazol, aminek a váza már kapott egy komoly ütést.Aztán hivatkozhatsz olyanra is, hogy a váz (vagy a villa) kicsit megcsavarodott, nem futnak egy vonalban a kerekek, vagy valami miatt az egész menetkomfortja hátrányosan megváltozott az ütközés óta. (Ezt vagy elhiszik, vagy nem. Ellenkezőjét bizonyítani elég nehéz.)
Ugyanígy a cellacsomagnál pl. a nikkel szalagok is megsérülhettek. Szélsőséges esetben az akkupack mechanikai sérülése tűzesetet is okozhat.
Ezek többnyire szélsőséges forgatókönyvek, és bár látatlanban nem tudom mennyire sérült meg a roller, de ha már kicsit komolyabban, akkor talán jó lenne újat venni. És akkor a gazdasági totálkár lenne a kívánt eredmény. Minden évben úgy is egy csomó új roller jelenik meg, látható a fejlődés, és bármennyire is jó a Max G30, lehet jövőre lesz valami jobb nála.
-
Peaceliker
addikt
válasz
Silentfrog #29609 üzenetére
Lejött egy kis bőr, egy lábközép csont tort. Marha könnyen megúsztam valójában.
Roller az szép lett...
Szóval sajnos marha lassan lesz belőle valami neked is szerintem. -
Peaceliker
addikt
válasz
Silentfrog #29607 üzenetére
Nekem annyi a tapasztalat, hogy mivel tört egy csontom, így azonnal büntetőeljárás és így 14 hónap után lassan tán lesz fejlemény rendőrségi ügyben... Biztosítók addig nem fizet.
Ha nem tört semmid akkor csak szabálysertesi eljárás ami pár hónap alatt tán le is fut.
Biztosító majd szerviz ajánlata alaphangon fog fizetni neked, mert be kell majd vinni valahova bevizsgaltatni mennyi a javítás.
Ha sérült sisak, kesztyű, ilyenek azt is teríti a biztosító ha van számlád róla -
PociAti
őstag
válasz
Silentfrog #28063 üzenetére
Ha igazán érdekes számadatokról szeretnél olvasni, akkor ajánlom ezt a kazah cikket.
https://el.kz/en/ready-go-kazakhstan-to-regulate-e-scooters_74863/A volt szovjet területeken elég népszerűek az e-rollerek. Viszonyításként Kazahsztán lakossága kb. 20 millió fő, területe 2,7 millió km^2. (Népesség területi eloszlása elég szélsőséges.)
"Az új szabályozás visszaszorítaná az e-robogók használatát - mondták az üzleti élet képviselői hétfőn, amikor az Atamekeni Vállalkozói Kamara ülésén megvitatták a kérdést. A sebességkorlátozással elveszik az e-scooter fő funkciója: a mobilitás.
2022-ben mintegy 7 millió e-robogó használatát regisztrálták - mondta az ülésen Auez Taymbetov, az almati vállalkozói kamara elnöke.
Ki merem jelenteni, hogy népszerűbb, mint a metró. Ha megnézzük a tavalyi statisztikákat, 150 olyan balesetet dokumentáltak, amelyekben elektromos robogók voltak érintettek.
Almatiban négy e-robogó-megosztó cég működik, teljes flottájuk mintegy 150 000 darab. ...."
Ha átfordítanánk magyar számokra, akkor ez kb. 3,4 millió magyar rollert jelentene, és mivel Almati 1,9 milliós város, Budapest meg 1,6 körül van, ez olyan 125.000 pesti bérrollerrel lenne arányos.
És ebben a cikkben olvastam először arról a megoldásról, amit én is jónak tartok, hogy a bérrollerek sebességét éjjel korlátozzák:
"A norvég főváros, Oslo hatóságai betiltották az éjszakai e-robogó bérlést. Helsinki is megtiltotta az e-scooter használatát hétvégén éjfél után, és alacsonyabb elérhető sebességet határoztak meg."
A teljes tiltásnak nem vagyok a híve, de a sebességcsökkentést támogatom. -
Reggie0
félisten
válasz
Silentfrog #28063 üzenetére
Kerdes inkabb az, hogy az erollere baleseteket eroller-kent tartjak-e nyilvan vagy SMKP-kent es esetleg a 4kW-nal nagyobb erollereket motorkerekparkent. Szerintem emiatt nem lesz megbizhato a statisztika.
-
bandigyerek
senior tag
válasz
Silentfrog #28063 üzenetére
-
alphamooncam
őstag
válasz
Silentfrog #27940 üzenetére
Ülés rollerre témához.
Amikor eldöntöttem, hogy nekem lesz rajta ülés, elfogadtam hogy egyéb átalakítások is szükségesek lesznek, a megváltozott vezetési helyzethez igazítás miatt.
Ezek:
- Kormányrúd hosszának lerövidítése.
- A kormányrúdban futó LED-ek infrared érzékelő eldobása,
- Vezetékek áthelyezése, átfűzése.
- Kormány beállítása, döntése/szögbe állítása
- Fékkarok, kezelőszervek helyének optimalizálása a megváltozott vezetési helyzethez igazítása.
- Lábtartó ( PEG ) felszerelése.Most ennyi, de lehet volt még más is, csak most nem jut eszembe.
A fenti átalakítások, igazítások, beállítások nyilván az enyémre a Dualtron Citymre vonatkoztak.
Más rollereken nyilván más lesz, de ez nem csak annyi, hogy rádobunk egy ülést...
-
nickcreeper
tag
válasz
Silentfrog #27885 üzenetére
Részben olvastam ezeket, de visszakeresem az összeset.
Akkor már csak az a kérdés, mennyit ér az IPX4 besorolás… -
DigitXT
félisten
válasz
Silentfrog #27782 üzenetére
Talán azt a híroldalt minősíti, hogy hogyan tálalja, nem? Telexen írják,
kell(ett volna) biztosítás, ha 25 kg-ot, vagy 25 km/h-t meghaladja.
(Más kérdés, hogy ez semmit sem segített volna az utas sérülésein...)Egyszerűen azért fűzik hozzá, mert kapcsolódó, és aktuális változás...
Abszolút nem arra van kihegyezve a cikk... (Amúgy talán egy G2 Pro,
de ezt csak a narancs lengővillából gondolom, arra meg speciel kell.)Szerk: egyébként azon a buszon a szélvédő cseréje* egészen biztos,
hogy sokkal többe fog fájni, mint egy éves biztosítás 5000 Ft-os díja.
*: nyilván nem kell lefejelni és belehalni, de ha már megtörténik, tuti
rosszul esik a túlélő embernek, ha még zsebből fizetnie is kell utána.
Szerintem az a kérdés, hogy lehet-e kötni arra, amire nem kötelező?
Ha lehet, akkor lényegében mindenki jobban jár, ha megköti. Szvsz. -
donbig
tag
válasz
Silentfrog #27782 üzenetére
Értem a célt, de ez annyira magyar..... Gyorsan csináljunk valamit, mi érintettek meg itt nézegetünk a hatályba lépés után is, hogy mi van.
-
PociAti
őstag
válasz
Silentfrog #27780 üzenetére
A balesetezők halmozták a szabálytalanságokat.
- Külön is súlyos, ha stoptábla ellenére behajt a kereszteződéseb.
(- De még ha neki lett volna elsőbbsége, akkor is figyelembe kellene venni még a szabálytalan közlekedőket is, és nem behajtani abba, ha azzal balesetet okozhat.)
- Utast szállított.Az legyen a legkisebb probléma, hogy nem volt biztosításuk. Lehet nem volt rá szükség, mégis erről szól a cikk egyharmada. Valami töltelék anyaggal ki kellett tölteni a helyet, gondolta a cikk szerzője.
-
válasz
Silentfrog #27432 üzenetére
Én meg most arra, hogy lehet e olyan biztosítást találni amelyik fedezi az elemi kárt, pl beázás.
-
h1mpi
félisten
válasz
Silentfrog #27432 üzenetére
Szerintem lehet vagy ha nem, akkor ott a Hello-s
-
h1mpi
félisten
válasz
Silentfrog #27430 üzenetére
Szerintem is, bàr az is furcsa, hogy az autómra meg 32.000 Ft/év, de mondjuk az olcsó, nem is értem.
-
enginev3.0
félisten
válasz
Silentfrog #26734 üzenetére
Vagy szimplán megemelteti veled a hajtott kereket és megnézi mennyit ír úgy a gép?!
-
válasz
Silentfrog #26734 üzenetére
Itt járnak majd azok jól, akiknek nem global verziós a roller, és csak 25km/h van feltüntetve az adattáblán, de esetleg szoftveres módosítás miatt ~30-al is tudják használni.
A global verziós adatokkal az adattáblán viszont egyértelmű, h 25-nél többel is tud menni.
Bár úgy vagyok ezzel az egésszel, h aki úgy használja a pákcikarollert, h 25-nél többel is tud menni, az ugyan ne akarjon már kiskaput keresve kibújni, igenis vállalja a biztosítási díj megfizetését.
Ha meg rajtakapják, vegyék el tőle a rollert.
Egy pár eset után, ami körbemenne a hírekben, megtanulná mindenki, h ha gyorsabb a rollere 25-nél, nem a tervezési sebességet vesszük alapul (ami adott esetben csak 25km/h), nem játsszuk az értetlent, hanem megkötjük a biztosítást.A kérdés csak az, h azok a rollerek amikre a nagyobb sebesség miatt biztosítást kell kötni, automatikusan magukkal vonzzák majd a többi kismotoros cucc meglétét is? Kell majd hozzá jogsi, sisak, index? Vagy ezek nélkül is lehet rájuk biztosítást kötni? Nem fognak automatikusan segédmotoros kerékpárnak számítani?
-
PociAti
őstag
válasz
Silentfrog #26734 üzenetére
A biztosító társaságok a bankokhoz hasonló nyereségorientált vállalkozások meglehetősen erős lobbi érdekkel. Most is erről szól a történet.
Ez nem azt jelenti, hogy hülyeség lenne biztosítást kötni. De kommunikációjuk kulcseleme a rémisztgetés, hogy filléres rollerrel is lehet milliós kárt okozni, stb, stb. Bárhogy is próbálják ezt becsomagolni, nem a felhasználók érdekeit képviselik, hanem saját nyereségük maximalizálása áll a fókuszban.
Olyan finom részletek, mint amit te is említesz (tervezett sebesség EU vs USA), azzal nem fognak foglalkozni. Majd amikor fizetniük kellene, akkor fognak bekeményíteni és elutasítani, vagy pedig nagyvonalúak lesznek, és megpróbálják aprópénzzel kiszúrni a szemedet.
A semminél ez is jobb, és a sokszor kifizetett kis összeg általában elviselhetőbb, mint az egyszeri nagy kiadás. (Bár a példa nem tökéletes, mert a rollert sem hitelre szoktuk venni, hanem egyben kicsengetjük.) -
donbig
tag
válasz
Silentfrog #26628 üzenetére
Én úgy értelmezem ahogy Te, de, hogy ezekből van-e kevesebb azt nem tudom.
-
intuicio
aktív tag
válasz
Silentfrog #26324 üzenetére
Igen anno láttam ennek a videónak az első részét is, pedig már akkor is nagyon kinéztem magamnak ezt a rolit, csak kicsit eltántorított a megvásárlásától. Ezért a második típus az az ninebot f2 pro lett volna, viszont ott meg keveseltem az első rugózást, ami nem volt annyira rossz, de a srácnak 300km után már minden egyes úthibánál brutálisan kattant,reccsent.
De még a videó ellenére is ez a MAX G2 E a befutó. Természetesen olyan helyen lenne megvásárolva, akik rollerrel foglalkoznak. Hátha "értelmezni, és segíteni" fognak az esetleges problémák ügyintézésében, még a akkor is ha ezt a cseheknél javítják.Tudom-tudom, még nem szabadna ezen kattognom, viszont a mostani F40-en Global verzió van, ami 30 km/h-ra van állítva a régi 25 km/h helyett.
Ezt is lehet majd Globalra tenni? Vagy megint st-link mókolás? Csak ugye akkor gari ugrik.
De én már akkor is megmakkantam a 6-os uton ezzel a sebességgel majd elaludtam rajtaKöszi mindenkinek a segítséget!
-
PociAti
őstag
válasz
Silentfrog #26324 üzenetére
Érdekes a videó posztolójának ez a hozzászólása:
"Megveheted nyugodtan! Nem mindegyik rossz! A lényeg hogy jó helyről vedd meg ha esetleg gond lenne vele.
Amúgy össze raktam és használom. Menet közben semmit nem veszek észre a hibából. Szóval marad így."Főleg ez eléggé elgondolkodtató:
"Menet közben semmit nem veszek észre a hibából."Feltehetően nagyon igényli az első villa a precíz (finom) összeszerelést. Minden csavar pont annyira legyen meghúzva, ahogy az a rollernek jó. (Simán lehet konstrukciós hiba. Mert mondjuk nem minden rollernél azonos nyomatékra van szükség, hanem gyártási pontatlanságból eredően egyiknél X, másiknál Y erővel kell meghúzni.)
-
PociAti
őstag
válasz
Silentfrog #26320 üzenetére
"Én szeretem ha hamarabb elérem az utazósebességet, mivel minden sarkon lassítás gyorsítás van."
Az egyik módban 3 másodperc alatt éred el az utazó sebességet, másikban 5. (Vagy 4.) Kereszteződésenként nyersz vele mondjuk másfél másodpercet. A hozzászólás megírása több időbe került, mint amit egy hónap alatt spórolhatnál. Tényleg szükséged van rá, vagy nem tudsz nyugodtan közlekedni, valami miatt te is szereted erőltetni?Azt jól teszed, hogy minden kereszteződésben lassítasz. Minél nagyobb a tempó, annál inkább szükség van rá. Még mindig sok a figyelmetlen autós, aki közben telefonál, vagy a telefon képernyőjét nézi. Vagy csak nem ismeri a közlekedési szabályokat. Ilyen is megesik.
-
Boci23
csendes tag
válasz
Silentfrog #26315 üzenetére
Köszi a választ, Nekem is a G2 a legszimpatikusabb.
-
válasz
Silentfrog #26320 üzenetére
Igen, ezt én is észrevettem, az F40-en nem lehetett adagolni, de az F2 sorozaton már szépen lehet.
A Xiaomi az újabb rollerein tette csak lehetővé ezt a featuret. -
válasz
Silentfrog #26315 üzenetére
Úgy vagyok ezzel az egésszel, h ha jelentkezne az elsőtelón hiba, vennék rá egy Sharkot előre. Vagy Monorimet.
Legalább még jobban kimaxolnám a rollert.
Jó, persze, drága a Sharkset, de csak egyszer kell megvenni, azt nincs vele több gond. Egy olcsóbban beszerzett rollernél meg még mindig "árában van" az eredeti hazai új árához képest.
Kotyogós G2-vel még nem mentem, csak a kezemben fogtam, ahogy kotyogott. Úgyhogy nem tudom, mennyire befojásolja a menetulajdonságot, mennyire imbolyog tőle a roller?
Mondjuk ha a hidraulika olaj folyik el, az legalább egyértelműen cserés. Bár ha valaki a lakásban tárolja, azt eláztatja a nappaliban a szőnyeget, lehet agyfxszt kapnék.
F2 Pro ebből a szempontból "előnyösebb", az nem hidraulikus, csak egy sima rugó. -
PociAti
őstag
válasz
Silentfrog #26315 üzenetére
Jobban gyorsul az szerinted előny vagy hátrány?
Tapasztalatom szerintem sokkal biztonságosabb és kellemesebb az a roller, amelyik nem gyorsul túl gyorsan.
Másfél mázsás személy esetében hazafelé, hegynek felfelé, lemerült akkuval lehet jól jön a nagy teljesítmény, de most egy 85 kilós személyről van szó. Én például gyűlöltem mindegyik rollernél a dinamikusságot, ezért a Xiominál is inkább a középső fokozatnak toltam ki a sebességhatárát, ha esetleg szükség lenne rá, ne azon múljon. Sport fokozatot azóta nem is használom. -
Peaceliker
addikt
válasz
Silentfrog #26304 üzenetére
Bármit felraksz ez megy, de tényleg. 2e ft os bográcsállványra és 600e ft os rollerre is írnak egyből a botok/csalók
-
DigitXT
félisten
válasz
Silentfrog #26299 üzenetére
Nagyon valószínű, hogy az. Eleve írástudatlan eladótól semmit, de főleg így...
Azért egy ilyet itt a hardveraprón nem lehetne elsütni. Legalábbis remélem.Ui: nekem is mondták, hogy FB-on jól el lehet adni a rolleralkatrészeket, mivel
sokan nézik, viszont folyamat hadakozni kreténekkel a francnak van kedve. -
Peaceliker
addikt
válasz
Silentfrog #26294 üzenetére
Az úgy derék
-
Peaceliker
addikt
válasz
Silentfrog #26280 üzenetére
El is fogyott ha jól látom
-
elmunkas
csendes tag
válasz
Silentfrog #26212 üzenetére
Az enyémben 500 km van jelenleg, ezalatt az ég világon semmi problémám nem volt vele. 300 km-nél raktam bele egy global vezérlőt így 35-öt megy, van tempomat meg 0-ról indulás és teljesen máshogy adja le a nyomatékot is, szerintem sokkal jobb roller lett. Minimális oldalirányú mozgás van az első teleszkópban de új korában is volt ennyi. Sajnos nem szerencsés a megoldás nem értem mit gondoltak a mérnökök amikor ezt kitalálták, ettől függetlenül nekem egy álom ez a roller. Amióta megvan mentem Kukirin G2 Masterrel és G4-el is és mindegyik után azt mondtam, hogy nagyon-nagyon örülök, hogy a Ninebot Max G2 -t választottam.
Hatótáv nekem 35-40 km körül lehet, csak sport módban használom dombos környéken, felöltözve táskával 75 kg körül lehetek.
Én ajánlom. -
pescara
aktív tag
válasz
Silentfrog #26212 üzenetére
En biztos kivarnam a kovetkezo, javitott valtozatot!
-
pescara
aktív tag
válasz
Silentfrog #26207 üzenetére
Ne kapkodd el! Nagyon sok a panasz ra , foleg a lengescsillapitas miatt, rovid ido utan elkezd ,, lotyogni, kotyogni" , a gariban meg visszadobjak, hogy ez ilyen. Tele vannak ezzel a kulonbozo, kulfoldi forumok is. A G30 az egy jol sikerult modell.
-
enginev3.0
félisten
válasz
Silentfrog #26142 üzenetére
Én is mindig egymás mellé tett lábbal állok
Egymás mögé téve nem is tudom hogy lehet állni -
FőDudu
veterán
válasz
Silentfrog #26095 üzenetére
Ha jol latom - es jol ertem a szeria szamabol - ez az elso par darabbol valo (422 a sorszama). Eddig hibatlanul ment. Eppen ezert kerdezem, hogy van-e barmi ertelme a frissitesnek.
-
válasz
Silentfrog #26043 üzenetére
De ha jól értem, nem csak ezzel lehet kinyitni/zárni, hanem enélkül is? Pl applikációval?
Ő úgy akarja, h mással ne lehessen feloldani, csak a kártyával.
-
válasz
Silentfrog #25944 üzenetére
Nincs. Drágák.
Nekem Sharkset van elöl-hátul, de csak akkor vegyél ilyet, ha van pénz lóvéra, mert nem éri meg amúgy. Nem a tudása nem éri meg, hanem az ára. Nagyon jó, mint egy hintó, de amennyi volt, már vehettem volna egy Mantist a G30 helyett.
https://www.kroxne.com/hu/135-felfueggesztesek-ninebot-max-szamara
https://xerider.com/en/products/sharkset-kit-suspension-avant-jaune-ninebot-max-g30
-
Peaceliker
addikt
válasz
Silentfrog #25944 üzenetére
Használt
-
válasz
Silentfrog #25935 üzenetére
Inkább ne használd a visszatöltést.
Hatótávot érdemben úgyse nyersz vele.
Az elektronika viszont nincs felkészítve igazán rá.Monorimet inkább, vagy Sharkset.
Garancia miatt nem aggódnék, nem nagyon van ezen mi elromoljon. Egy jól bevált roller.
-
Peaceliker
addikt
válasz
Silentfrog #25935 üzenetére
Ezek a dupla villás cuccok alig csinálnak valamit. Monorim féle jobb, de abba is ajánlott egy levegős tag, ami egy újabb 20-25k
-
válasz
Silentfrog #25880 üzenetére
Egyszer cseréltem kopás miatt mindkét külső gumit.
Egész jól bírták. Most lett cserélve. -
válasz
Silentfrog #25818 üzenetére
Mondjuk nem valami sok ez se.
10Ah az semmi. Igaz, itt nem 40+ km/h-val fog menni a roller, de ettől még nagyon karcsunak tartom.
Kérdés, vajon belefér-e a trepnibe 25-30Ah? -
válasz
Silentfrog #25816 üzenetére
48Voltos
-
PociAti
őstag
válasz
Silentfrog #25738 üzenetére
Okain se volt minden mindegy, mert a korai változat applikációja részletesebb diagnosztikai adatokkal szolgált, viszont nem volt benne cruise control.
Xiaomi, Ninebot rollereknél inkább kerülni kellett az fw frissítés, mert esetleges előnyök mellett bizonyos korlátozásokat, szigorításokat is tartalmaztak.
Akkor frissíts, - ez a szabály úgy általában mindig elmondható - ha pontosan tudod most milyen verziód van, milyen verzióra térnél át, és ez pontosan milyen előnyökkel és hátrányokkal jár. -
Peaceliker
addikt
válasz
Silentfrog #25736 üzenetére
Én biztos rinyálnék nekik , hátha pár forint kompenzáció összejön
-
válasz
Silentfrog #25736 üzenetére
Én leszxrnám.
Vidd be a SkyRideba Újpesre, vagy más rolleres szervizbe, és párezerért STLinkkel módosított szoftvert tesznek rá, úgy már tud 30-al is menni. -
PociAti
őstag
válasz
Silentfrog #25690 üzenetére
Így emlékeztem én is, csak nem fogalmaztam kellően pontosan, ami félreértésre adhat okot.
És mintha szóba került volna, hogy a szerviz és a magyarországi forgalmazó ugyanaz, vagy legalábbis erős átfedés van közöttük. Próbáltam rákeresni erre, de nem találtam ezt megerősítő hiteles információt (pl. azonos székhely, azonos tulajdonosok). De ha tényleg így van, akkor simán lehet adatuk arról, hogy különösebb ok nélkül küldted vissza az első rollert. (Azért, mert az elállási időn belül a vásárlást követően pár héttel máshol még jobban leakciózták.)
Ha valaki hajlandó pénzt áldozni rá, utána lehet nézni milyen panaszok érkeztek a szervizre. A cégjegyzék és hasonló oldalak fizetősen adják ki ezt az infót, de az is lehet, hogy publikus adatokról van szó, amihez más módon hozzá lehet jutni.
-
polo493
tag
válasz
Silentfrog #25679 üzenetére
ezért ilyen olcsó a termék mert a gari nincs bele építve az árba ,egy termék árába rengeted dolog bele van építve,csomagolás szállítás munkadíj,környezet szennyezés díja ,plecsnik matricák,tanúsítványok,licencek,kenőpénz,szerintem még a rossz idő is
csere alkatrész ára ,tudják mivel kell kalkulálni mi adja meg magát ,sok terméknél csak a fő alkarészekre van gari ami eleve kibírja azt a pár év gari időt... ,valamit mégis kötelező adni rá jog szerint ,de mikor oda kerül a sor nem javítják meg kitalálnak ezt-azt és sokan beletörődnek,ez nem újdonság.
-
válasz
Silentfrog #25677 üzenetére
84ezer?
WTF? -
wwenigma
Jómunkásember
válasz
Silentfrog #25665 üzenetére
-
válasz
Silentfrog #25670 üzenetére
És a MM-ot nem zavarja a garanciális ügyintézés körüli anomália?
3 töltési hibás roller esetében ezek szerint benyelték már az egyéb hxlyeség miatt elutasított garanciát, de a végtelenségig nem hiszem, h hagyni fogják, h szemétkedjen egy szerviz. -
válasz
Silentfrog #25665 üzenetére
Kb visszaírtam volna, h mit kell nézni a képen?
És ennek mi köze a töltési hibához?Még ha egy ütközés-érzékelő (kvázi gyorsulás mérő) lenne a rollerben, ami századmásodperc pontossággal logolná a nehézségi gyorsulással töltött idejét a rollernek (mármint mikor levegőben volt, vagyis ugrattak vele pl padkáról), akkor megérteném, h erre hivatkozva pl mechanikai sérüléses garanciát elutasítanák.
De egy elektronikai hibát (nem tölt) a keréken levő felületi horzsolásra hivatkozva elutasitsanak... Nagyon magabiztosak lehetnek a szervizben, jól kikupálhatták őket ezekből.
-
h1mpi
félisten
válasz
Silentfrog #25665 üzenetére
Ne hagyd annyiban!
-
válasz
Silentfrog #25662 üzenetére
Így van.
Az Okainál olyat is olvastam, h a keréken volt a gumin felületi sérülés, repedés vagy mi, és emiatt nem akarták gariban javítani. Nem tudom mi köze a guminak a garihoz.. -
PociAti
őstag
válasz
Silentfrog #25658 üzenetére
"Ez a termék webáruházunkban elfogyott, kérjük, válasszon egy áruházat!"
Emellett egyetlen áruházban sem kapható.Nem rossz, de ha magamnak vennék, akkor már az eredetinél jobbat vennék ... ha egyáltalán kellene.
Eredetileg abban se voltam biztos, hogy jogosan használják a Xiaomi elnevezést és a terméklogót, (feltételezve, hogy valami utángyártott termékről van szó), mert 1S-nél az eredeti köpenyen a CST logó szerepel, nem a Xiaomi. De termékszám alapján (BHR6444EU) tényleg gyári köpenynek tűnik. Változhatott azóta a gyártó típusa, vagy újfajta brand jelölést kapott. -
wwenigma
Jómunkásember
válasz
Silentfrog #25349 üzenetére
Na most ha a magyarországi hivatalos képviselet/szervíz ilyeneket csinal es ezeket tudod bizonyitani fenykepekkel vagy általa kiadott szakvéleménnyel akkor miért nem fordultok a gyártóhoz?
Nekem anno volt egy ügyem a Sandisk-kel, a magyarországi hivatalos képviselet elhajtott egy garanciális ügyben majd a gyártóhoz fordultam, az eredménye az lett hogy a gyártó küldött talán futárt a hibás kártyáért és a magyar hivatalos képviseletet ellátó cég egy évre lekerült a partnereik közül... -
tsilver
aktív tag
válasz
Silentfrog #25349 üzenetére
már fizettek 20.000 Ft kártéritést mert elgörbülve jött vissza a kitámasztó, hogy én ide nem viszem az biztos
"gumi meg van repedve" ennek mi köze a töltéshez, borzalmas cég
-
Sweet Lou 6
addikt
válasz
Silentfrog #25232 üzenetére
Köszönjük az infót. Nem túl jó arról értesülni, hogy a garancia ennyire mutatóban van csak, de azért mégiscsak jobb tisztában lenni ezzel.
Van amúgy arról tapasztalat, hogy itthon melyik márkák azok, amelyeknek ügyfélbarát a pl. a garanciális ügyintézése?
-
nb18
tag
válasz
Silentfrog #25092 üzenetére
Hello,
3db Okai rollerből mindegyik jól működik IOS alatt, két különböző telefonon. Rollereken legfrissebb fw, IOS-ből is.
Szerintem inkább egyedi probléma lehet.
-
jackal79
aktív tag
válasz
Silentfrog #25079 üzenetére
Köszi, h ezt megosztottad! A Xiaomi-val nekünk semmi gondunk nem volt. 2 évet használtuk gond nélkül, csak hát megtetszett vkinek...
Az segít, ha app-ról lezárod a rollert vagy elviszik és simán fel lehet törni? -
alphamooncam
őstag
válasz
Silentfrog #25032 üzenetére
Békéltető testület azért jött anno létre, hogy tehermentesítse a bíróságokat.
Nem kötelező bíróság előtt a BT.
Tisztázni kell kivel álltál szerződésben a roller megvételekor.
Akivel szerződtél az perelhető, a gyártó azért, a forgalmazó meg amazért... kivéve a speciális esteket, és ha a felelősség kérdését szerződés megkötése előtt kikötötték.
Nem kötelező gyártani, nem kötelező forgalmazni sem, a cégek működtetése kockázattal jár.
Működés során a cégek nem csak a hasznot élvezik, hanem viselik annak a költségeit is.
Szerintem.
-
Reggie0
félisten
válasz
Silentfrog #25027 üzenetére
Azerd kerdezd meg, hogy a mechanikai serules megis mit szamit egy elektronikai hiba eseten? Az autodat sem dobja vissza kereskedo, ha karcos a felni vagy behorpadt a lokharito amikor a motorvezerles vagy a multimedia kijelzoje megy tonkre...
Garancia eseten akkor allhat el a kereskedo, ha tudja bizonyitani, hogy az altalad okozott serules okozza a hibat. Ezt nem csak bemondanil, hanem bizonyitani is tudnia kell.
-
PociAti
őstag
válasz
Silentfrog #25022 üzenetére
Valószínűleg a szervizesek nem találták meg a hiba okát, nem tudják megcsinálni, ezért próbálnak kimenekülni a felelősség alól. A termék árának visszafizetésével elismernék, hogy nem tudják megcsinálni.
Ritka nagy peched van ezzel a rollerrel!
A fogyasztóvédelem és a békéltető testület is ott van lehetőségként számodra.
Nem úgy mint azoknak, akik Kínából rendelnek!A garanciaidőn belül az eladónak kell bizonyítania* a vásárlóval szemben.
Szavatossági időben megfordul a szereposztás.A békéltető testület pedig minden esetben (kompromisszumos) megoldásra törekszik. Egy korábbi posztban írtam róluk.
* Kérd meg, írják körül mit értenek mechanikai sérülés alatt? És hogy az tényleg okozhat-e ilyen hibát? Nem pedig a sok szétszerelés során sérült meg valami a rollerben. Valamint az alatt a két hét alatt biztosan nem estél vele, nem te okoztad azt a mechanikai hibát, amire ők most hivatkozni próbálnak.
És persze határozottan közöld velük, hogy a fogyasztóvádelem + békéltető testületi folyamatot végigcsinálod. Hidd el, nem akarják ezt a jogi utat, nagyon sok idejük elmenne vele.
-
válasz
Silentfrog #25022 üzenetére
Ilyenkor mindig eszembe jut a sok habzószájú m*jom, aki a csak magyar garancia mantrát nyomják mindenkinek, aki Kínából rendel.
-
PociAti
őstag
válasz
Silentfrog #24996 üzenetére
A gumiköpeny kopó elem, az nem garanciális.
Cseréje nem jár garancia vesztéssel. Hacsak nem valaki a felni szétbarmolásával vagy a kábelek megtörésével szedi le a köpenyt. A helytelen összeszerelésből eredő károk miatt szintén nem lehetne garancia után kiáltani.85.000 Ft-os kerék csere ár irreálisnak hangzik, de ha valaki otthon normális célszerszámok nélkül állna neki, és olyan óradíjat számolna fel magának, mint amit a szervizesek számolnak, akkor még ki is jöhetne ez az összeg. Persze a köpenyek árával és szállítási költséggel együtt.
Azt azért jó lenne kideríteni, hogy hol ereszt. Nem a szeleppel van a probléma? Defekt spay és egyéb nyalánkságok ott rakódnak le, ahol a levegő távozik. És ha ez a szelep, akkor az nem hangzik jól.
-
válasz
Silentfrog #24998 üzenetére
Én 2022 őszén vettem egy használt Xiaomi pro 2-t 170.000-ért. Olyan nagyon sokat nem használtam, (majd megnézem pontosan mennyit mentem vele, amikor megvettem 154 km volt benne) de azóta is teszi a dolgát meg vagyok vele elégedve. Majd ha lesz időm megnézem hogy a 15-ből eltudok-e jutni normális körülmények között a 14-be a munkahelyre és jó idő után ezt fogom használni itt is.
-
válasz
Silentfrog #24996 üzenetére
Szerintem, ha visszakaptad használd még pár napig megint menjen garira pénz vissza és vegyél egy normálisat.
Erre egy fillért ne költsél már.
-
PociAti
őstag
válasz
Silentfrog #24821 üzenetére
Nem tűnik normálisnak, de ez több okra is visszavezethető. Télen semmi sem úgy működik, mint ahogy nyáron.
Nem lehet normálisan tesztelni az értékeket (pl. a valós hatótávot), nincs úgy megjáratva a roller (és az akkumulátor), szóval ezek csak számok amiket a BMS / applikáció mutat. -
ridiculous
aktív tag
válasz
Silentfrog #24825 üzenetére
A Neon Lite nekem is napi 3-4% - ot merült ha nem nyúltam hozzá, azt hittem ez normális.
A KuKi Október óta pihen és szinte semmit nem merült, csodálkoztam is rajta az elején. -
pescara
aktív tag
válasz
Silentfrog #24825 üzenetére
Az szerintem nem normalis, nekem G30 egy honapot allt itthon, tegnap jottem vissza, 66% on hagytam itt es 64% on vart.
-
pescara
aktív tag
válasz
Silentfrog #24821 üzenetére
masfel mi alatt? Az nem mindegy.
-
DigitXT
félisten
válasz
Silentfrog #24679 üzenetére
2019 óta lebegtetik... Szerk: a rendszám nélküli 125-ös más tészta, az
konkrétan egy csomó szabályt megszeg, egyáltalán nem szürke zóna!
Ott egyszerűen arról van szó, hogy kicsi a "lebukás" esélye, de ha vmit
azzal elkottázol, ráadásul jogosítványod sincs rá, hát abból balhé lesz!
És rohadt sokba kerül, ha a biztosítód sem fizet, mert nem érvényes a
köteleződ: szerintem inkább köszönd meg annak aki lebeszélt róla... -
Peaceliker
addikt
válasz
Silentfrog #24632 üzenetére
Garis, így érthető. Súly limiten is belül vagy. De azt látni kell, hogy 1,5M-es gépek is kérik néha a barkácsolást...és nem egy embertől hallottam, hogy inkább nem vitte vissza, mert gariztratás után rosszabb lett
De azokat szerelgetik boltban, egy ilyen olcsóbb gépet meg gyanúsan cserélnek 1/1 -
PociAti
őstag
válasz
Silentfrog #24630 üzenetére
És mi lesz utána?
Mert szerintem az itteni fórumozók összességének nem volt olyan vastag hibalistája, mint neked egyedül ezzel az OKAI Neon Lite-tal. Az is igaz, hogy több példány is megfordult nálad. (Összesen mennyi is?)
Sok sikert hozzá! Én megpróbálnám kihúzni a vásárlással a tavaszt, így helyedben most örülnék az elhúzódó folyamatnak Azt se tudom mit várok a következő évtől, de azért elég szép evolúció figyelhető meg az e-rollereknél, továbbra is bízom a folyamatos fejlődésben!
-
dzsidzsas
tag
válasz
Silentfrog #24465 üzenetére
A kormányt néha befújom a lehajtónál VD40-el, eleinte volt ilyen problem, azóta nincs. A levegő megy ki, azt ellenőrizni kell, de lehet van egy apró szúrás vagy valami a keréknél, ahol az önjavító javított, de vékony a réteg, mert a heti pumpálás egyszer talán normális, de heti többször az nem. Szerencsére nálam a kormány frankon be lett húzva, azóta se kellett hozzá nyúlni. Hatótáv 14 km volt, most is annyi, de mondtátok, hogy van akinél 10% alatt még simán megy egy csomót, ezt nem ellenőriztem.
-
PociAti
őstag
válasz
Silentfrog #24465 üzenetére
Én meglepő módon még csak 200 km-t tettem bele (használom mellette a Xiaomit is és egyre többet a kerékpáromat is).
De nálam semmi hiba nem jelentkezett, a gumiba szinte még nem is fújtam. Vásárláskor és kb. 1 hónapja nyomtam bele pár tizedet.
Az összeszerelésnél nagyon megizzadtam, rendkívül nehezen sikerült a kormányszárat pontosan a helyére illeszteni, mert a vége felé már nehezen lehetett kicsit is megmozdítani. Addig nem is akartam bele tenni a csavart, amíg nincs pontosan a helyén. (Lefotóztam, majd megpróbálom előkeresni a képet.)
Lehetséges a kormány mizéria is ide vezethető vissza. Például ha valaki nem pontosan illesztve csavarozza össze, akkor elnyírja a csavart. Xiaomit laza 5 perc volt összerakni, ezt kemény munkával 20 perc emiatt az egy pont miatt. Ezek alapján rosszul tervezték ezt a kormány részt. Például mert egyes példányokat nehéz jól összerakni.Hatótáv csökkenés nem tűnt fel. Az akkuk nem szoktak ilyen mértékben tönkre menni, inkább gyanakodnék a guminyomásra vagy egyéb hibára (súrlódás, csapágy hiba).
-
Peaceliker
addikt
válasz
Silentfrog #24465 üzenetére
Hideg időben akár 40% al is kevesebb vehető ki az akkukból. Nagyobb gépek is 10 fok alatt lomhábbak, lassabban és sokkal kisebb lesz a hatótáv. Ez ilyen sajna.
-
kcsa
veterán
válasz
Silentfrog #24465 üzenetére
Van a családban egy sima Neon, de ettől függetlenül válaszolok: a hatótáv csökkenés teljesen normális, bár a mértéke nekem sem tetszene a helyedben. Nem elegendő nyomásra fújt kerék is okoz ilyet, én most a hideg időben egy-két tizeddel az előírt fölé fújom, úgyis csökken a nyomás a hidegben.
De ha már gumi: három különböző típusú rollerünk van, mindegyiket aránylag gyakran kell fújni (belsős és tubeless is van, rendszeresen ellenőrizni kell sajna), szóval ezt sem mondanám típushibának.A kormány szorulása és a meglazuló csavar már más téma, a kilazuló csavar (ha még a menet nem sérült az alumínium furatban) beragasztható menetragasztóval, de a szoruló kormány az javítandó.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- AKCIÓ! Gigabyte AORUS 16X (2024) Gamer notebook - i7 14650HX 16GB RAM 1TB SSD RTX 4070 8GBWin11
- Telefon felvásárlás!! iPhone 12 Mini/iPhone 12/iPhone 12 Pro/iPhone 12 Pro Max
- BESZÁMÍTÁS! VALVE Steam Deck LCD 1TB SSD kézikonzol garanciával hibátlan működéssel
- Samsung Galaxy A23 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Apple iPhone 15 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest