- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Nem őserejétől lesz hangos az Exynos 2500
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Milyen okostelefont vegyek?
- Honor 200 - kétszázért pont jó lenne
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- Samsung topic
- iPhone topik
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
Új hozzászólás Aktív témák
-
PociAti
őstag
válasz
ridiculous #29465 üzenetére
"Magyarázd már el mester hogy akkor a legtöbb magyar Kugoo használóknak miért megy el több ezer kilómétert hiba nélkül?"
Most tekintsünk el attól, hogy az kilométer és nem kilóméter. Pedig ezzel a mértékegységgel csak kellett volna már találkoznod, ha máshol nem az iskolapadban.Azt pedig hogy a Kugoo tulajdonosok mennyire elégedettek a rollerjeikkel, nem is kellene messzire menni (pl. a megbízhatatlan Banggod instant értékelésekre hagyatkozni), hanem meg kell nézni, hogy a lapcsaládhoz tartozó HardverAprón az elmúlt másfél hónapban mit is írnak az eladásra szánt Kugoo rollereknél a tulajdonosok. Olyan hirdetésben, ahol mégis csak az előnyök kidomborítás a cél, nem az elrettentés.
Sajnos sokan nem írnak semmi személyeset az áruba kínált használt rollerről, csak a marketinganyagból kimásolt paramétereket sorolják fel. Amit vagy elhiszünk, vagy nem.
Tehát itt vannak a szeptemberi és októberi hirdetésekben olvasható személyes "beszámolók", közvetlenül a tulajdonosok tollából:
2024-10-10 16:07 KuKirin G4
"Ahogy kiguritják a gyárbol, se zsírt se olajat se semmi olyan dolgot nem látnak ezek, amik kötelezőek lennének hogy ne kopjon szét, ne nyikorogjon, ne essen szét…
Ahogy megvettem zsír újonnan, egyből teljesen szétszedtük, és minden forgó-mozgó alkatrészt bőven átzsíroztunk.
...
Mivel a féken is allitani kellett amikor megjott, megtettuk es a gyari kinai semmitérő fékbetéteket azonnal cseréltem profi Shimano fékbetétekre!
Illetve igényesen az amúgy 3 külön álló kábelt szép matt fekete kábelösszefogóval összefogtam mint látni is a kis csodát!:)"2024-10-04 09:02 Kukirin G2 (2024)
"videót készítettem róla [YouTube]-ra és bartermegállapodásban érkezett ..."2024-09-28 20:10 KuKirin G2 Pro !! AKKUHIBÁS !!
"Eladóvá vált keveset használt rollerem. Kevés kilómétert futott, 235 km. Esőbe sose mentem vele. 2024 januárjában vásároltam Banggoodról. Szép állapotnak örvend, esni sose estem vele, minden funkció tökéletesen működik egy dolgot leszámítva, az akksit.
Alig pár kilóméter után (3-4km) lekapcsol az egész gépezet 50-51 volt körül. E-005 hibakód olvasható le a kijelzőről egy rövidke ideig, ami a kézikönyve szerint is akkuhibára utal, mielőtt teljesen elsötétülne minden. Volt olyan eset is, hogy a kijelző égve maradt, de a feszültség folyamatosan csökkent magától, amíg teljes sötétség nem lett. "
2024-09-11 23:15 Kukirin G2 Master
"5A gyors töltővel 3-4 óra alatt feltölti ,3800km van benne első széria hiba néha ha tele lesz töltve letilt a BMS aksi kábelt szét és össze kell dugni ,de töltőn van feszültség kijelző és a vége fele le lehet húzni,minden működik rajta jó gép. "
2024-09-10 21:17 Kukirin S1 Pro
"Eladóvá vált egy éve vásárolt Kukirin S1 Pro elektromos roller, kissé már recseg, ...478,0 km van mér benne."
2024-09-02 20:06 Pár napja vásárolt Kukirin G3 2024
"Eladó a fotókon látható 2024.08.26.-án vásárolt legújabb G3. Ez már a faceliftes. Az előző szériák hibái ennél már javítva vannak. 86 km van benne. Beszámításból került hozzám."
[PociAti: mindig ezt mondják! Ez már nem olyan rossz, mint az előző. És a következőnél is ugyan ezt fogják mondani.] -
mwin
kezdő
válasz
ridiculous #29421 üzenetére
Leírtam az igazat csak nem baj? A modorod az ami nagyon szz ha már neked lehet itt személyeskedni ridi culo.
-
Tibee86
nagyúr
válasz
ridiculous #29421 üzenetére
Én az ő hatására már levittem a szeméttárolóba az F2 pro-mat. Igaz addig is egyszer töltőre kellett dugni, mert nem bírta ki az utat.
-
h1mpi
félisten
válasz
ridiculous #29175 üzenetére
Én pont lesz@rom, hogy ki hogy öli meg magát. Én és a gyerek felveszem a bukót, mert láttam már pár embert rolleres és kerékpáros baleset után. Hidd el utána már ők is felvették (volna)
De igazatok van, ne legyen kötelező, kevesebb nyugdíjat kell majd kitermelni a gyerekeimnek.
-
#00286064
törölt tag
válasz
ridiculous #27252 üzenetére
#28845 alphamooncam köszönöm. Le is mentem. Ez még érvényes ugye?
Mert akkor a két dolog össze lett keverve, a 14 km/h is igaz és a 25 kh/h is igaz csak a súly nem mind1.
-
alphamooncam
őstag
válasz
ridiculous #28454 üzenetére
Eszembe jutott még valami ezzel kapcsolatban:
"Ahogy te használod az veszélyes rád és másokra is, nem okés 70 - el rongyolni egy ilyen eszközzel a kocsik között."
Jelezni szeretném, hogy a közelemben két olyan nagy forgalmú út is van, ami 70km/h sebesség korláttal rendelkezik és gyakorlatilag ki sem lehet Őket kerülni, ha a város felé akarok közlekedni.
Ezek a csepeli gyorsforgalmi és a Soroksári utak.
Előbbinél be kell menni az autók közé, amiken egyébként a négykerekűek bőven 70 fölött (80-110-el, mikor mi ) közlekednek rendszeresen, ezért nem is szeretem, hanem megyek inkább az egyébként hosszabb, másik 70-es táblás Soroksári úton a buszsávban zavartalanul.
Akkor most én vagyok veszélyes az autósokra, vagy ŐK rám?!
Nem démonizálni kéne a rollereseket, hanem demokratizálni !
Az meg csak a hab a tortán, hogy ha jelentősen eltérsz akár fel, akár le a forgalom sebességétől, az mennyire megnöveli a balesetek kockázatát.
Bocs haver hogy nem linkelek erről semmit, biztos találsz erről elég tanulmányt a NET-en, ha már voltál olyan kedves hogy egyoldalú kinyilatkoztatásodnak adtál hangot, gondoltam viszonzom a kedvességed ! Kellemes keresgélést !
"no offense" [link]
-
alphamooncam
őstag
válasz
ridiculous #28454 üzenetére
"A tiedet is bőven át kellett alakítani hogy alkalmasabb (így se alkalmas, majd idővel rájössz) legyen közútra viszont így már rollernak nem igazán nevezném, inkább hasonlít egy pimpelt mozgássérült járműre. no offense"
ETC.A véleményeddel szemben egyáltalán nem
ritka a gyári ülés a rolleren. Lásd mint fent, és nem kellett órákat keresgélnem, hogy találjak egyet.
Miből gondolod,hogy így kevésbé alkalmas közúti közlekedésre, mint ülés nélkül ?
Tisztában vagy egyébként a pimpelés fogalmával?
Magyar értelmező szótár, amelyben a pontos és könnyen érthető meghatározások része minden fogalom, jelentés, szóhasználati példamondat, a helyesírás és a szó eredete.
Felpimpel szó jelentése: felpimpel (főnév)Feljavít; egy tárgy, gép, szolgáltatás kinézetét szépíti. A teraszon uborkaszeletekkel felpimpelik az italokat. [Wiki szótár, link]
Jelezni szeretném, hogy egyetlen öncélű "pimpelés" nem történt a rolleremen. Tehát nem kapott metál dukkót, felnicsíkot, és kevesebb lett a szines LED- fényekből is.
Ellenben a biztonságos vezetést segítő beállítások, kiegészítések történtek. Ilyenek pl. kormány magasság csökkentése.
( Mondanom sem kell gyári megoldások léteznek a magasságállításra gyári állapotban és külön megvehető opcióként is különböző márkáknál.)
A kormány gyári.
Kapott biztonságos lábtartót.
Kapott visszapillantó tükröket, ami egyébként is kötelező a SMKP-on.
Kapott erősebb világítást, és előre is kapott indexet.Egyetlen olyan változás sem történt, ami öncélú lett volna, nem pedig a biztonságosabb közlekedés érdekében történt.
Útban van egyébként a rövidebb fékutat lehető tevő 4 dugattyús féknyereg is.
Kérlek mond el, milyen "pimpelésre" gondolsz, mert nem tudom mire gondolsz, illetve kifejthetnéd azt is, hogy szerinted mitől nem alkalmas a rollerem a forgalomban vezetésre.
"A tiedet is bőven át kellett alakítani hogy alkalmasabb (így se alkalmas..."
"Az ilyeneket szabályoznám és büntetném nem azt aki 25 - el megy a kerékpárúton egy nagyobb teljesítményű rollerrel a kényelem érdekében."Jelzem, hogy a hatóságok másképp gondolták a kerékpárút használatát már 34 évvel ezelőtt is, és most sem látszik, hogy más irányba szeretné alakítani a szabályozást, de legyél te az okosabb.
"én már válaszolni nem igazán fogok ha reagálsz se, csak megosztottam a véleményem hátha megvilágosodsz.
"
Megvilágosodtam !
Ja nem...
Mindezek ellenére köszönöm, hogy megosztottad a véleményed.
-
PociAti
őstag
válasz
ridiculous #28454 üzenetére
Gratulálok, jól összefoglaltad a lényeget!
A makacs ember azóta se tért magához.Az index cikkében szerepel egy szövegrész, mely a roller definíciójának hangzik "legalább kétkerekű, egy tengelyen kormányzott, vezetőjét állva szállító járművek."
-
pescara
aktív tag
válasz
ridiculous #28454 üzenetére
Nagyuon jol megfogalmaztad a lenyeget
-
alphamooncam
őstag
válasz
ridiculous #28454 üzenetére
Telóról vagyok vendégségben....
Röviden. Kb. semmivel nem értek egyet amit leírtál!
Vitázni, érvekkel alátámasztani a véleményedet nem akarod.
Ebben a formában amit leírtál kinyilatkoztatásnak minősül.
Kérdés feléd is ugyanaz.
Mi szükség szétválasztani az e-rollereket szerinted!
-
do3om
addikt
válasz
ridiculous #27252 üzenetére
Mondjuk ebből még nekem mindig nem világos.
Mert pl. Az ismerősöm akinek itt érdeklődtem megvette a segway ninebot e2pro azt hiszem 18kg, netes ismertető 25km/h. Viszont kibontáskor is címke a kormányon 35km/h.
Most pl ilyenkor mi van? Tehát súlya kisebb, termék ismertető 25km/h, de a 35 is ott szerepel. Sok más is van így hogy bearakja a netes leírás a 25 de ugye adhatsz rá max energiát és lesz sokkal több is akár. -
válasz
ridiculous #27252 üzenetére
Jó akkor csak keverték a számokat. Nekem is a 25/25 rémlett. “Szerencsére” egyiket se haladja meg. 🙂
-
PociAti
őstag
válasz
ridiculous #26541 üzenetére
"Azért amiért Kugooval szenvedett halálos balesetet a roller a hibás?!"
A többiek elég korrekten (és kulturáltan) leírták már előttem a lényeget.Én még csak nem is arra gondoltam, hogy a roller a végsebessége környékén akár be is szitálhat. Egyik autós újságíró emlegeti állandóan a BMW-k kapcsán, kihozza belőle az állatot, és annak volánja mellett ülve folyamatosan megszegi a közlekedési szabályokat. Szerinte nyomulásra vannak hangolva azok a járművek.
Rollerek esetében is vannak ilyen gépek, melyek agresszívebb vezetési stílusra, nagyobb sebességre lettek megálmodva. A technikai tartalom viszont nem mindenben követi le ezt az igényt. Nem éri meg eszetlenül húzni neki a gázt. Önfegyelem kell hozzá. Lényegesen több, mint egy olyan rollernél, ahol 25 km/h a plafon.
És ezt nagyon sokan nem akarják megérteni, de nem csak az eséstől kell tartani, az ellen kell beöltözni. A közlekedési járművek közül a roller a legkevésbé toleráns a hirtelen kormánymozdulatokra. És közben ennél járműnél a legszűkebb a látótér, mert nem lehet annyira szabadon forgolódni rajta, mint egy kerékpáron. Ezért hiába képes egy roller 40 km/h sebességgel menni, tudni kell ellenállni a kísértésnek. Igazából erre vonatkozott a csak óvatosan kijelentésem.
-
Peaceliker
addikt
válasz
ridiculous #26545 üzenetére
Azt azért ne validáljuk már, hogy egyes gépek futóműgeometriája hibás, rossz tervezés. Illetve c futómű majdnem hogy nem is tud más lenni, mert ki-be rugózásnál ahogy változik az utánfutás máshogy reagál a kormány, ebből tud ez adódni. De attól, hogy az egész konstrukció gáz (de olcsó és bármelyik gyártó képes összerakni) mégis van olyan roller, ami stabil és nem hajlamos szitálásra (pl mantis) és van pár ami mocskosul hajlamos (dualtron city, kugoo gbooster és g2 pro (ez a narancs, kukirin verzió amit próbáltam, a balesetben a régi g2 pro volt)). Zero 10x sem a legacélosabb ebben, de mégis sokkal jobb mint némelyik más.
És igen, ahogy DigitXT is írja, ha egyszerűen nem alkalmas x sebességnél nagyobbra, mert el lett baszva, akkor ne tudjon gyorsabban menni... Szerintem -
DigitXT
félisten
válasz
ridiculous #26545 üzenetére
Igazad van, meg nem is: én is arra tippelek, hogy elkottázta, túlvállalta magát,
de ha beszitált és azért esett, akkor az a roller hibája is. Ha adott konstrukció
nem képes 45 km/h-val biztonságosan haladni (egyenesről beszélünk), akkor
le kell korlátozni a végsebességét arra a tartományra, amiben képes. Ha csak
30 km/h, akkor annyi. Igaz, akkor gyengébb lenne a marketingje a típusnak."Az a baj itt mindenki a saját rollerét ajánlja/isteníti"
Szerintem most, hogy átmegyünk áldozathibáztatásba, ez rád illik leginkább:
van egy adott futómű geometria, ami hajlamos sz.rul viselkedni. Nem tudjuk,
hogy ez szerepet játszott-e a balesetben, de ha igen, úgy jogos az ellenérzés.Az, hogy neked nem jön elő vele gond, mert azt mondod, hogy életveszélyes,
45 km/h, ezért soha nem próbáltad, valójában csak megerősíti ezt az érzést!
Egynormális, elég stabil rolleren az ég világon semmi bajod nem lesz 45-nél,
amíg nem fogsz egy kátyút, vagy törik szétmagától, esetleg ugrik eléd vki.Ui: mondom ezt úgy, hogy teljesen egyetértek veled, hogy életveszélyes, úgy
általában a dolog, mert nagyon könnyű nagyon nagyot esni, nagyobbat mint
egy motorkerékpáron, szóval abszolút indokolt a motoros védőfelszerelés...
(25 km/h-nál nem feltétlen, de sisak nélkül az aszfalt-fejes végzetes lehet...)Viszont, ha egy tökegyenes úton kátyú nélkül, és műszaki hiba nélkül sikerül
elvágódni (mégegyszer mondom, a rolleren nem látszik sérülés), az gyanús!
Lehet persze, hogy elengedte a kormányt fél kézzel, nem tudjuk: bármi lehet.
(De azon nem kell megsértődni, ha valaki leírja, hogy nem venne ilyen rollert:
nem azt mondja, hogy te sem vehetsz, vagy nem használhatod boldogan.)
-
DigitXT
félisten
válasz
ridiculous #26541 üzenetére
Azért amiért Kugooval szenvedett halálos balesetet a roller a hibás?!
Nem tudhatjuk amíg nincs meg a vizsgálati eredmény, de lehet sajnos szerepe,
ha egy kátyúmentes egyenes szakaszon úgy elszállt, hogy szétment a feje.
Miközben a roller látszólag egyben maradt: nem tört ki a kerék/a nyak/semmi.*Van rá sansz, hogy egyszerűen beszitált a kormány, és ez a viselkedés sajnos
adott típusú "C" futóművekre jellemzőbb. Van ismerősöm, aki vett ilyen Kugoot,
majd 2 óra múlva balesetes képeket küldött, szerencsére csak horzsolásokat...Balesetleírás: "45-tel estem, úton mentem, kátyú és beszitált"... Na most itt is
egy kátyúról szóltak az első hírek (az újabbak meg arról, hogy nincs ott kátyú).*: egy Kugoonál már ez is eredménynek számít, az S1-ek hírhedtek voltak.
-
pescara
aktív tag
válasz
ridiculous #26377 üzenetére
hat szerintem is nagyon fejen talaltad a szoget
Azert nem tortent eddig sem semmi szabalyozas, mert tisztaban vannak vele, hogy ugysem tudjak betartatni a szabalyokat. Ahhoz rolleres rendorok kellenenek es nem 100, hanem 10 ezer. Az se lenne hatasos, de erre nincs keret. Gyalogos, vagy autos rendor meg semmit nem tud csinalni egy rolleressel, max lelovi.
-
bkiky01
senior tag
válasz
ridiculous #26377 üzenetére
Felelősségteljes használat lenne a lényeg. Gyerekek mellett inkább lelassítok, nehogy baj legyen, szülő köszöni is. Sztereotípia meg sok tini miatt alakult ki, akik ketten, vagy egyedül, de legalább ész nélkül használják a rolikat, mindegy, hogy járda, zebra, vagy bármi.. Tisztelet a kivételnek..
-
User05
tag
válasz
ridiculous #26351 üzenetére
Köszi mindenkinek! Ezek a kukirinek (pl a G2 Max) mennyire megbízhatóak? Sok probléma lesz velük, vagy majd idővel?
-
dudikpal
senior tag
válasz
ridiculous #25913 üzenetére
Ahham, lemaradt a lényeg, h mitől véltem eredetinek, telegram csati, neszte neked...
-
alphamooncam
őstag
válasz
ridiculous #25551 üzenetére
A közlekedésben vezetőként részvétel, nem alapjog, nem jár alanyi jogon.
Járműre, és a vezetőjére vonatkozó fogalmakat a KRESZ szabályozza, ami annyit jelent, hogy ugyan nem köti a rolleres, bringás, gyalogos stb. közlekedését engedélyhez, azonban a forgalomban való részvételét szabályozza.
Mivel a jogszabály rendelkezik a forgalomba részvételük feltételeiről, ez megalapozza a polgári jogi és büntetőjogi felelősséget is.
KRESZ - A közúti közlekedés szabályai [link]
4. § A járművezetés személyi feltételei
(1) Járművet az vezethet, aki ...
b) a jármű biztonságos vezetésére képes állapotban van...
II. A közúti járművekkel kapcsolatos fogalmak [link]a)Jármű: közúti szállító- vagy vontató eszköz, ideértve az önjáró vagy vontatott munkagépet is. A mozgáskorlátozottak közlekedésére szolgáló, emberi erővel tolt vagy hajtott kerekes szék és a gépi meghajtású kerekes szék – ha sík úton önerejéből 10 km/óra sebességné gyorsabban haladni nem képes, továbbá a gyermekkocsi és a talicska – azonban nem minősül járműnek. Az ilyen eszközökkel közlekedő személyek gyalogosoknak minősülnek
(roller = jármű* )
r/1) Kerékpár: olyan, legalább kétkerekű jármű, amelyet emberi erő hajt, és ezt legfeljebb 300 W teljesítményű motor segíti...
PTK. 1.2. a felelősség általános szabálya [link]
6. § [A felelősség általános szabálya]
Aki másnak jogellenesen kárt okoz, köteles azt megtéríteni. Mentesül a felelősség alól a károkozó, ha bizonyítja, hogy magatartása nem volt felróható.
és
Btk. 2012. évi C. törvény [link] a Büntető Törvénykönyvről
Közúti baleset okozása
235. § (1) Aki a közúti közlekedés szabályainak megszegésével másnak vagy másoknak gondatlanságból súlyos testi sértést okoz, vétség miatt egy évig terjedő szabadságvesztéssel büntetendő.
(2) A büntetés
a) három évig terjedő szabadságvesztés, ha a bűncselekmény maradandó fogyatékosságot, súlyos egészségromlást vagy tömegszerencsétlenséget,
b) egy évtől öt évig terjedő szabadságvesztés, ha a bűncselekmény halált,
c) két évtől nyolc évig terjedő szabadságvesztés, ha a bűncselekmény kettőnél több ember halálát okozza, vagy halálos tömegszerencsétlenséget
okoz.(Figyelem! Itt szó sincs semmilyen vezetői engedélyről, rollerrel, bringával vagy gyalog ugyanúgy elkövethető.)
A fent leírtak nem véleménykérdés, hanem jogszabályokon alapuló tények.P.S.: Közben megtaláltam azt a cikket amire korábban az apnoéval kapcsolatban hivatkoztam: [link]
Azt az orvost gyanúsította meg a veronai buszbaleset kapcsán elsőként a Készenléti Rendőrség Nemzeti Nyomozó Iroda, aki egészségügyileg alkalmasnak találta a busz korábban alvászavarral kezelt sofőrjét...
Potenciális gyilkos volt-e a sofőr? Nem potenciális volt, hanem szó szerint halálos tömegszerencsétlenséget okozott, mert felelőtlenül, ismerve betegségét vezette a buszt. Ugyan bízott a következmények elmaradásában, de haszontalanul, mert az meg bekövetkezett.
17-en haltak meg, többségében gyerekek. Az meg hogy a végén az orvost felmentették bizonyítottság hiányában, az igazságszolgáltatás kicsúfolása. Ráadást meg a nyomorult sofőr végig ki akart bújni a felelősség alól...
-
polo493
tag
válasz
ridiculous #25370 üzenetére
persze hogy stabil egy pálcika roller ,viszont az tényleg igaz hogy a master pl g2 max hoz képest elég szépen beszitál,nem tudom mivel ezt a kettő tulaja vagyok ,mivel az első kerék is motoros és ezért több a súly ezért szitálnak a duál motoros gépek jobban?
már gondolkodom egy szitálás gátlón mert nem csak a lábam fárad el a szitálás végett sokkal többet kell koncentrálni menet közben ,markolni a kormányt rohadt idegesítő -
cybericius
csendes tag
válasz
ridiculous #24398 üzenetére
G3 Master-ről mi a véleményed?
A G3 Pro-ból van új kiadás? Mik a különbségek?
Köszi! -
DigitXT
félisten
válasz
ridiculous #24831 üzenetére
Az teljesen rendben van, inkább a napi 3-4% okai érdekeltek volna.
-
DigitXT
félisten
válasz
ridiculous #24827 üzenetére
Ilyenkor inkább az a kérdés, hogy esik-e a feszültség, vagy a % kamu?
Ha és amennyiben mutat akkufeszt is, minden kiderül. A li-ionnak kifejezetten
kicsi az önkisülése, de ha mondjuk sosem megy "aludni" a roller, mivel mindig
azt kell figyelnie, hogy mikor akar rácsatlakozni a tulaj, pont ez a monitorozás
vághatja haza az akkut. Igazán okos megoldás... Egy kulcsos kapcsolóval ha
áramtalanítani lehet, az a jó: ne tudja kulcs nélkül senki hekkelni, bekapcsolni. -
PociAti
őstag
válasz
ridiculous #24827 üzenetére
A töltő elektronika programozásától függ, milyen számot ír ki. Illetve a mérési eljárástól.
Egyszerűen irreálisnak hangzik, hogy október óta szinte semmit sem merült.Ha terheletlenül van mérve, úgy más értéket mutat, mintha valós körülményt szimulálva, pillanatnyi terheléssel megmérve az akku töltöttségét. És a 100%-os töltöttségi értéket is elég sokféleképpen lehet definiálni. Mihez képest 100%? Az elvi maximumtól 3 vagy 5% távolságra legyen a 100%? És amikor először elérte ezt az értéket, vagy utána mondjuk fél órával, amikor tovább lett töltve és cseppenként bele lett még nyomva egy kis extra töltés?
-
Peaceliker
addikt
válasz
ridiculous #24534 üzenetére
Jó ötlet... Amikor már nem fáj a lábam, ahol tört és újra vágyom ilyenre, akkor megyek majd egy kört ilyen módszerrel
-
renatto
őstag
válasz
ridiculous #24408 üzenetére
Köszi, akkor ezt is nézem.
-
renatto
őstag
válasz
ridiculous #24398 üzenetére
Tudom, hogy sok negatív tapasztalat van róla, de a frissített változat pár hónapja van kint (talán szeptember), így arról még nyilván nincs sok vélemény és mivel jön a tél, így gondolom tavaszig csak 1-2 teszt lesz legfeljebb. Már ez is overkill nekem, így a pro kizárt. Amúgy Kukirin-t honnan lenne érdemes vásárolni, van valami ami megbízható?
-
IMIIKE1998
őstag
válasz
ridiculous #24278 üzenetére
Köszi, ránézek erre is! Inkább az alkatrész és szeviz aggasztana, mert nem tudom, hogy a helyi szervizek mennyire foglalkoznak ezzel a márkával.
#24279Thunderzolee:
Bocsi, utólag rájöttem, hogy ezeket kifelejtettem a hsz-ből:
Napi 15-20 km-es táv megtételére kéne, 63 kiló vagyok és 171 cm magas. Az emelkedők 1-2 úttól eltekintve minimálisak, ha vannak, akkor sem meredekek, hiszen az Alföldön lakom.
A használttól azért tartok, mert sokhoz nincs garancia, illetve esnek-buknak vele az emberek, plusz esőben hajtják, ami biztosan csökkenti az élettartamát.
Igazából azért gondolkodom rolleren, mert kisebb távra jó lenne vele menni és a robogónál azért jóval olcsóbb, ahogy néztem, szinte a kerékpár szintjén van egy roller fenntartása. (A töltés filléres tétel, amúgy sem különösen szervizigényes (főleg, ha tömör gumival szerelt). -
Reggie0
félisten
válasz
ridiculous #24146 üzenetére
Gyakorlati tapasztalatbol tudom
Az en esetemben talan 2 hely volt, ahova nem engedtek be, az osszessbol, es en mindenhova magammal vittem(, lancom sincs, stb). Az egyik a posta, de ott mint mondtam vigyaztak ra, a masik egy patika. Az adott patika helyett mentem masikba, ahol nem problemaztak, problema megoldva. Egy hely volt, ahova nem probaltam meg magammal bevinni, az a mozi, oda szinten nem ment volna, bar lehet a plaza parkoloszinten levo csomagmegorzojebe befert volna.
-
PociAti
őstag
válasz
ridiculous #24146 üzenetére
Amilyen rövid időn belül (kb. 9 hónaponta) duplázódnak a rollerek száma, szép is lenne, ha annak a 90%-a mindenhová bevinné magával a rollert!
Még belegondolni is szörnyű! -
polo493
tag
válasz
ridiculous #23889 üzenetére
igen szerintem is ilyen rövid távra felesleges komolyabb roller okai elég szerintem 150e körül belefér napi 10km és kisebb,könnyebb, nekem is az van g2 max buszon még nem voltam vele nem tudom hogyan tolerálják csomagként... gondoltam rá hogy veszek egy össze csukható kormányt amivel már elég jól elférne lábam között állítva de mégsem vettem.
-
slezakimi
senior tag
válasz
ridiculous #23793 üzenetére
Gondoltam megnézem mi van az appba, de egy f@s. -
polo493
tag
válasz
ridiculous #23698 üzenetére
Eddig semmit pedig használom elég rendesen esőben is volt porban, köves út...de ugratni nem ugratok vele padkárol ilyesmi kb 80kg terhelem gumit figyelem ,meg kenem ,egyedül a féken kellett utána állítani gondolom kopik a betét,oda kell rá figyelni karban tartani meg szerencse kérdése is.
Ti mennyit spóroltatok már üzemanyag vagy busz jegy... mióta megvan a gépetek?
-
polo493
tag
válasz
ridiculous #23696 üzenetére
2600 körül ,kb 160e+ fogok sporolni vele üzemanyagon Év végére amíg még jó idő van jövőre az ára vissza jön
-
Peaceliker
addikt
válasz
ridiculous #23691 üzenetére
Max nál is. Meg tán az összes rollerre igaz. Wolf warrior x is csont száraz volt rugók alatt (bár az mozgott, már amennyit ugye az tud, csak át meg össze rohadt
)
-
Peaceliker
addikt
válasz
ridiculous #23689 üzenetére
Ha kell a felfüggesztés (nem csak valami, ami annak néz ki) , akkor ezt meg kell csinálni sajna. Gyárilag rommá vannak húzgva a csavarok minden ponton, ahol mozognia kéne az alkatérszeknek. Nem azt mondom, hogy olyan, mint egy felfügegsztés nélküli pálcika roller, de hajaz rá sajna gyári állapotban.
-
#95712068
törölt tag
válasz
ridiculous #23687 üzenetére
Itt írtak pár sort a módosításokról.
Adnak hozzá pumpát, de érzetre lövésem sincs, hogy mennyire kellene felfújni. Ezért kérdeztem, hogy kell-e hozzá xiaomi "pumpa". ~15 éve törtek be hozzánk, és vitték el a bringámat, szóval pneumatikus gumikkal nem mostanában találkoztam. Mivel akkoriban bátyámék mindig nyitva hagyták a hátsó ajtót (eredetileg szoba volt, de belülről be lett falazva, és tárolóként funkcionált), így nem akartam még egy bringát venni a betörőknek.
Csavarrögzítőm sincs, persze nem egy nagy beruházás, de csak azzal raknám össze a kormányt. Szóval szívem szerint első körben megnézetném egy szakértővel, de nem ismerek ilyet helyben, sőt igazából máshol sem. Mivel nincs kocsim, így problémás cipelni nagyfaluba.
Még ~19 órán át él az akció. -
#95712068
törölt tag
válasz
ridiculous #23667 üzenetére
Jogos a felvetés, viszont most akciós még 19 órán keresztül, és ennyiért még tempomat sincs. Vagyis a bestbyte-os felhozatalt nézegetve még a 210e forintos rolleren sem volt tempomat. Illetve legjobb tudomásom szerint le lehet korlátozni 25 km/h-ra.
Viszont érdemi választ nem kaptam, így ki fog maradni a KuKirin G2 Pro 195e forintért. Ha helyben nincs ember aki beüzemelné, akkor sokra nem megyek vele. Spektrumzavaros kockaként a pc szerelés nem okoz problémát. De amihez nem értek, ahhoz nem szívesen nyúlok, ráadásul az életem múlhat rajta. -
oszy
veterán
válasz
ridiculous #23655 üzenetére
Amikor én kerestem, sorra csak negatívumokat kaptam.
Igazad van. Szakmailag nem tudom alátámasztani.
-
creed33
aktív tag
válasz
ridiculous #23646 üzenetére
Nem haragszom
elsősorban én is azok véleményére adok akik megvásárolták. Ezek között többen számolnak be defekt meg egyéb problémáról a rollerel kapcsolatban.
Engem elsősorban az érdekelne hogy a sebességhatár alól "ki kódolt" rollert minden gond nélkül(!) vissza lehet e állítani az eredeti állapotra pl segway rollerek esetén ha garanciát akarok érvényesíteni. Amennyiben nem,valószínű nem is fogok rollert vásárolni a jövőben. -
creed33
aktív tag
válasz
ridiculous #23644 üzenetére
Olvasd erről a rollerről a magyar nyelvű teszt videók alatti kommenteket a YouTube on. Hát nem fog megjönni a kedved hogy ilyet vásároljál magadnak arról biztosíthatlak.
-
Pano
addikt
válasz
ridiculous #23571 üzenetére
Ha már lakat, ezt sose tudtam rendesen eldönteni.
Egy ilyet vettem.
Vajon ez elegendő lehet?Itt a csőváznál szoktam odakötni ezzel a lakattal.
-
#95712068
törölt tag
válasz
ridiculous #23503 üzenetére
Főleg 2 keréken közlekedtem életem folyamán, bmx és montival is életveszély kategória volt felnőtt fejjel belegondolva. Ezért sem mertem motort venni, bár a Super SOCO TC azért még birizgálja a fantáziámat. Szóval az életösztön miatt nem akarok ilyet venni, ES2 kicsi kerekeivel még a 25km/h órát is életveszélyesnek éreztem, szóval nem szeretnék guruló szervdonor lenni. 4,5 év alatt egyszer sem estem el, talán három-négy alkalommal indult meg a hátulja, de még viszonylag jók a reflexeim, így nem okozott problémát. De ilyen ~50km/h órás gépet véletlenül se vennék, ismerem magam annyira
-
#95712068
törölt tag
válasz
ridiculous #23501 üzenetére
~180 cm vagyok, elvileg még jó is lehetne ilyen téren, és nincs érdemi különbség árban. A +1" sem tűnik rossznak a kerekeket nézve. Viszont ez nincs raktáron a közeli bestbyte boltban, és 2 helyett 1 év garanciát írnak, ami amúgy jogszabályellenes, mert az ára alapján 2 évet kell adni rá.
Szerintem első körben elsétálok a boltba, és megkérdezem, hogy milyen okból nem veszik vissza a 14 napos elállás keretében. Ha komolyabb lehúzás nélkül visszaveszik egy hét után, akkor benevezek egy E2 E-re. Egy hét alatt szerintem ki tudom találni, hogy az adott célra megfelel vagy sem. A lengéscsillapítók hiánya miatt, akkor kerülni fogom a salakos/kráteres szakaszt, bár az volt a kedvenc részem, amikor kapar a salakban krátereket között szlalomozva
Főleg kugoo, kaabo mantis és társainál láttam dupla lengéscsillapítást, de azok 300-500e forintos nagyságrendbe kerülnek, úgyhogy akkor a terepviszonyos témakörből kell visszavennem igények tekintetében. -
Jozsó
tag
válasz
ridiculous #23461 üzenetére
Nem értem, hogy hogy lett hirtelen az Okai ennyire nagy kedvenc. Egyébként én is azt vettem, és tényleg jó, de én rutintalan vagyok. Viszont ez a topik már pörög pár éve, mindenki látott vagy százféle típust akkor miért pont egy olyan márka lett a top 3-ban ajánlott, ami kb. 3 hónapja van a köztudatban alkatrészt kvázi nem lehet hozzá kapni, teszt van róla kb. 3 és kész. Mit láttok még pluszban benne, amit én, mint kezdő nem?
(egyébként Okai Neon, feleségem is ment vele, neki is tetszik, de ő is kezdő
-
#01110937
törölt tag
válasz
ridiculous #23429 üzenetére
Lakás, vagy bankkártyához kapcsolódó biztosítás nem lehet jó?
-
polo493
tag
válasz
ridiculous #23429 üzenetére
igen jó elvileg posta biztosító am más amúgy sincs.
hitman77 ,nekem slime van benne olcsó és megfelel a célnak de pumpa legyen nálad azért lehet kapni kicsit amit vázra fel lehet tenni ezek a folyadékok inkább arra jók hogy haza érjél vele és otthon nyugodtan ki tudod cserélni a belsőt
-
#33802016
törölt tag
válasz
ridiculous #23307 üzenetére
Ezeket a dolgokat, direkt, nem valós körülmények között próbálják ki (egy labor mellett?) Az a 40 az jobban mutat
Lehetne pl kézikönyvben leírva különböző variációk, azonos testsúllyal számolva minden esetben. -
válasz
ridiculous #23236 üzenetére
Na ez mondjuk igaz. Offolom is.
-
dzsidzsas
tag
válasz
ridiculous #22868 üzenetére
Amit tudok közelítve a 400km-t azt leírom. Kukirin G3 külsőre az egyik legszebb roller, mindenki megnézi utánam fordul, mondjuk én vettem hozzá illő sisakot (narancs fekete) és kesztyűt is. Gyorsulása nem a kerék kipörgettős, szépen kúszik fel a maxra. Nem fog legyorsulni egy pálcika roller, de a dual motorosok, a 800w -tól gépek igen. Aztán lassan utoléred. A tepni, jó magasan van, igy jobban átlátod a közlekedést, ezzel le lehet ugratni a patkákról. Akinek nagy lába van annak hosszútávon kényelmetlen lehet a hosszúsága. Sajnos egymotoros baja van, ha az emelkedőnek nem mész neki lendületből a vezérlő nem engedi felpörögni a kereket, 8-10A-ig enged és vagy feljutsz vagy nem. Ez azért érdekes, mert ha lendületből mész neki 20-25A-t is beletolja. Okosok majd megmondják miért.
A rugózás nem igazi rugó, 3D nyomtatott ipari műanyag (talán TPS), eltörni sose fog, az tuti, de a gumi, ami biztosítja a rugózást, nos arról már halottam, hogy nem túl frankó nagy igénybevétel esetén és elszakad. Elmentem vele Káposztásmegyerre, ott a kerékpárutakon 8-10 cm rések vannak, nos, vesekövem, ha volt, az biztos hogy távozott, szóval erre nem jó. Inkább a kis egyenlőtlenségek kiegyenlítésére (macskakő). 1-esben, ami 25km/h 100kg-val 55-60km meg van. Vegyes használattal 40km felett. Az óra csal, kb 15%-ot, mind sebességben mind megtett távolságban, bár ez összefügg és az N2 kivételével minden rolleren csalt. Én szerettem vele menni. 3-ban az autók se tartanak idegesítőnek hiszen gyakran gyorsabb vagy mint ők. A féknek jobban örültem volna egy hidraulikusnak, de ez is simán jó, érdemes beállítani, vagy beálltatni. Sajnos nekem 300 km után egyszerűen kikapcsolt a kijelző, javítás (garancia) akku csere, én is erre gondoltam. Alig tettem bele javítás után 76 km-t, semmi baja nem volt, feltöltöttem, állt két napot, majd mikor indulni akartam semmi, bekapcsolás után motorfék. Az első javítás 5 hét volt, most erre várok, mert visszaküldték a gyárba. Ja és a „dísztárcsák” azokból már 2-t elhagytam, ragasztott műanyag.
Utólagosan már lehet nem ezt venném, hanem a Kukirin G2 maxot, ár érték arányban az jobb. Vagy többet ráköltve valamilyen dual motorosat, ami ténylegesen felvisz az Ostrom utcán. -
bigdady
nagyúr
válasz
ridiculous #22870 üzenetére
Köszi. És wonka-nak is
-
Reggie0
félisten
válasz
ridiculous #22857 üzenetére
Igen, a gyarto szerint semmi sem rendeltetesszeru, van amelyik rairja, hogy 1cm szuntkulonbsegre ne hajts ra, azaz lehetoleg kavicson se menj at... A gyakorlat hatarozza meg, hogy mit kell tudnia, nem a gyarto. Amelyik gyorsan tonkremegy az majd kihullik a piacrol, ha csak nem elkezdik a juzerek himestojaskent kezelni, de az erosen kontraproduktiv.
A silany minoseg nem csak az anyaghasznalat/megmunkalas lehet, hanem a tervezes is(Lasd antenna gate apple-nel).
-
PociAti
őstag
válasz
ridiculous #22830 üzenetére
Igazad van, a kerékméretet magam is leellenőriztem illetve lemértem: 9".
IP44 meg most a fürdőszobai lámpák miatt ragadt meg bennem, de tényleg IP55. -
PociAti
őstag
válasz
ridiculous #22783 üzenetére
Még nem sikerült kellő mélységben tesztelni a Neon Lite-ot (sok a meló), de az eddigi pár kör alapján elég jónak tűnik. Nincs benne semmi meglepő, ekkora akkuból kb. ezt leget kihozni.
Viszont egyik kör során H módról átváltott nekem L módra (25 km/h-ról 15 km/h max sebességre), amikor kb. 30%-on volt az akku. Ez valami akku kímélési, hatótávnövelő beállítás miatt lehet így? 3.0.2-es szoftver van a telefonomon.
Egy hátrányát már találtam a rollernak. Csatlakozáshoz, tehát a beállítások eléréséhez netre van szükség. És ha nincs lefedettség, vagy nincs mobilnet, akkor nem sikerült az androidos appal a rollerhoz csatlakozni.
-
fatalista22
tag
válasz
ridiculous #22779 üzenetére
Csak oda 15 km. Pest, két kisebb emelkedó (egyik aluljáró). 70 kg a súlyom
-
Reggie0
félisten
válasz
ridiculous #22777 üzenetére
Teljeset nem, csak lokalisat.
#22778Peaceliker: Szerintem ilyesmi csak neked jutott eszedbe.
-
Reggie0
félisten
válasz
ridiculous #22774 üzenetére
Csak itt a szarosseggu europaban
Keleten azert eleg alap a mosakodas utana. Attol nem lesz tiszta senki, ha papirral elkenegeti egyenletesre.
-
#33802016
törölt tag
válasz
ridiculous #22774 üzenetére
van fura szokások topikja?
-
PociAti
őstag
válasz
ridiculous #22761 üzenetére
Ilyen tükröződő felületekkel naponta hülyét csinálnak magukból az emberek.
Napiszaron ez egy tegnapi poszt (de rengeteg hasonlót találni):
https://napiszar.hu/bejegyzesek/mondas-idezet/letteve-valakinek/Filmrajongók között pedig külön gyűjteménye van a tükröződő felületek által feltárt apró részleteknek. Pl. mi látszódik a Star Wars rohamosztagosok sisakjában.
Másnak is feltűnhetett, csak legfeljebb nem említette meg. Az emberek figyelmetlenek, azért készítenek mások is tudtukon kívül hozzád hasonló ciki fotót magukról.
Mi abban a fura, hogy sokan csak gyerekként hordanak rövidnadrágot? Nem kell ahhoz a királyi családba születni, hogy ez előírás legyen, vagy nem kell feltétlenül arab világban nevelkedni hogy ez természetes legyen. Temetésre, esküvőre sem megyünk felnőttként rövidnadrágban, ami természetesnek hangzik. Innentől kezdve csak a határokról beszélünk, kinek mikor mi fér bele. Én kamaszkorban kinőttem őket, és nem vásároltam újat helyettük. Felnőtt vagyok, nem gyerek.
-
janes1976
őstag
válasz
ridiculous #22762 üzenetére
A Niu KQI2 Pro sztem az Okai Lite megfelelője, azzal lehet esetleg összevetni. Sokkal masszívabbnak tűnik a Niu felépítése, de most a kettő között van majd 40k különbség, ami azért nem elhanyagolható.
-
H2o-pok
senior tag
válasz
ridiculous #22762 üzenetére
Irtam is hogy ha a specifikációkat nézzük, nem nagy a különbség, talán az aksi nagyobb. Persze más,nagyobb a felépitése a niunak. Mivel csak a neon van, igy a mellé raktam. Nem összehasonlitó tesztnek szántam. Azt sem irtam, hogy mekkora nagy cucc ez a niu.
-
DigitXT
félisten
válasz
ridiculous #22582 üzenetére
Fontos a higiénia: a kerék mindig maradjon tiszta, a kormány meg... oh wait.
(Én még úgy tanultam, hogy két keréken fontos, hogy a gumis fele legyen alul.) -
Chartmen
csendes tag
válasz
ridiculous #22338 üzenetére
Meggyőztetek, illetve jó akció is. Már meg is rendeltem
Nagyon szépen köszönöm neked/ nektek a segítséget!Jelentkezem majd ha megkapta a gyerek jövő héten. Mi a benyomás....
-
Chartmen
csendes tag
válasz
ridiculous #22324 üzenetére
Pont ma néztem a Médiában is 149.000-Ft a lite. Teljesen elfogadható áron mozog. Mondjuk a gyereket elviszi a LED
De azért én kicsit tovább próbálok látni -
tsilver
aktív tag
válasz
ridiculous #22303 üzenetére
-
Silentfrog
veterán
válasz
ridiculous #22262 üzenetére
Egy hete jött meg az Alditól, 2 hónap elállás van, szerintem visszaküldöm, 20K az mégiscsak 20K .
Rendelek a linkelt oldalról.
-
PociAti
őstag
válasz
ridiculous #22262 üzenetére
Erre a rollerre 150k-s áron is valaki (talán pont te) azt írtad, hogy ezen az áron a kategóriájában a legjobb vétel.
Aztán Aldiban megjelent 140k-ért, és most 120k!Amúgy korbácsolás járna az okai.hu webadminisztrátorának.
Weboldal címe:
https://okai.hu/termek/okai-neon-lite-fekete/A weblap címe:
title OKAI NEON LIGHT elektromos roller /titleegyéb meta infó:
content="OKAI NEON LIGHT e roller kiemelkedő minden ..."Termék neve:
OKAI NEON LITENem csak a kerékméretekkel megy a kavarás, meg az adatok helytelen átvétele, de még a nevét se tudják mindenhol rendesen leírni.
-
H2o-pok
senior tag
válasz
ridiculous #22262 üzenetére
Igen itt. Az es20 is olcsóbb, viszont kerekei és egyéb dolgok miatt most jobb vétel a lite.
-
PociAti
őstag
válasz
ridiculous #22058 üzenetére
Az U lakat az esetek többségében bőven jó. Én a decathlonos Elops 500-at vettem, most kb. 6.000 Ft, de a határ a csillagos ég. Varrattam rá egy bőr köpenyt, hogy ne verje szét a vázat. Plusz a vázat is körbetekertem ducktape-pel. (Alá meg visszaszedhető celluxot tettem a vázra, hogy attól meg a ducktape ne szedje le a festéket.)
Lényeg a helyszín, ahol lelakatolod a rollert. Nagy forgalmú bolt előtt nem fognak szarakodni vele, ahol rálát a tulajdonos, vagy bármikor hirtelen kiléphet. Vagy kamera közelébe lakatolom le, pl,. bankfiók előtt. Vagy taxisok közelében, akik könnyen kiszúrják a gyanús ólálkodó alakokat.
A zárnyílást pedig úgy kell fordítani, hogy még neked is kényelmetlen legyen a kulcsot beledugni. Akkor tolvajkulccsal (lockpick tool-lal) szinte képtelenség feltűnés nélkül kinyitni.
Hosszú lakatokkal az a probléma, ha rosszul lakatolod oda, akkor kiforgatják belőle a rollert. Volt már rá példa.
-
Peaceliker
addikt
válasz
ridiculous #22053 üzenetére
Úristen, very big
-
bigdady
nagyúr
válasz
ridiculous #22053 üzenetére
Miért nem a bringa tárolót vágta 15mp alatt?
-
Somatom
veterán
válasz
ridiculous #22053 üzenetére
Ahha. 2:20 -tól, 3:50 -ig, szóval másfél percet bajlódott vele egy zsebben hordható kéziszerszámmal, tök csendben úgy, hogy két méterről már senki sem venné észre, hogy nem a kulcs van a kezében.
-
válasz
ridiculous #21907 üzenetére
Fxszom tele van már ezzel a Neon szxrral.
Egy értelmes leírást nem képesek kitenni, és minden tesztben mást mondanak/írnak. -
bigdady
nagyúr
válasz
ridiculous #21855 üzenetére
Neked ütközik valami ha lehajtod hozzáér valamihez? Nekem nem
Illetve egy napig mutatta töltés közben a LED hogy tölt azóta nem pedig az appban be van kapcsolva… neked jelzi?
-
bigdady
nagyúr
válasz
ridiculous #21826 üzenetére
Kicsavartam ott mindent rendesen de semmi. Lehet ennyit bírt egy összecsukás kinyitást…
Elvileg meg kéne emelnie ott valamit a fogantyúnak? Mert ezen üresjárat lenyitáskor, a rugója keresztül nem ér semmihez csak azt látom mozogni -
PociAti
őstag
válasz
ridiculous #21851 üzenetére
-
PociAti
őstag
válasz
ridiculous #21846 üzenetére
Az első gondolatom nekem is ez volt, meg a 3., 5., 7., stb. Minden második, de közben jön olyan oldal vagy videó, ami ezt az elméletet felrúgja. És mint láttuk még a magyar Okai oldal is hibás. Ez részben az Okai felelőssége, nem véletlenül lesz ennyi hibás oldal. Valószínűleg a tájékoztató anyagokkal, konzisztens megnevezéssel van a probléma.
És ha a hivatalosnak mondott oldalt nézzük: https://okai.co/ES20/
a felső menüben az OKAI E-Scooter menüpont van kiválasztva, akkor ez ES20 = NEON II.
Római számmal kettes. -
bigdady
nagyúr
válasz
ridiculous #21822 üzenetére
De melyiket? Mert ott lent nem húztam csak fent a kormánynál
-
válasz
ridiculous #21681 üzenetére
-
bigdady
nagyúr
válasz
ridiculous #21730 üzenetére
Hàt ez úgy elég lutri hogy most akkor ez melyik Scooter 3…
-
bigdady
nagyúr
válasz
ridiculous #21728 üzenetére
NE-re most nézem azt írja 300w amíg a sima 600w.
Létezik? Mert akkor ez a beugratás.. -
bigdady
nagyúr
válasz
ridiculous #21726 üzenetére
BHR4853GL-nél 20 max van amit linkeltem.
Az NE-re azt írja 300watt. Sima meg 600? Hogy van ez? -
bigdady
nagyúr
válasz
ridiculous #21724 üzenetére
-
PociAti
őstag
válasz
ridiculous #21699 üzenetére
A magyar termékoldalt vettem alapul:
https://okai.hu/termek/okai-neon-fekete/.
Vagy hanyag fordítás / hanyag adatfeltöltés eredménye, vagy különböző verziók vannak belőle:
"Kerekek
A 8,5″ pneumatikus kerekek megfelelő lengéscsillapítást biztosítanak a göröngyösebb utakon is."
Többesszámból az következne, hogy az első és hátsó is az.paraméterek alapján valószínűleg ez a termék lenne az:
https://eu.okai.co/pages/neon-ultimate-portable-scooter-okai-folding-e-scooter
Itt pedig ezt írják:
"Wheels:
Front Wheel: Pneumatic tire
Rear Wheel: Solid honeycomb tire"Én amennyire rossz megoldásnak tartom a tömör gumit, legyen az bármilyen méhsejt vagy légcellás szerkezetű, valószínűleg elkerülném.
Pneumatikusról tömörre áttérni kisebb macera, mint fordítva, mert akkor a szelep helyét is ki kellene alakítani, és talán az egész felni pereme se megfelelő kialakítású. -
PociAti
őstag
válasz
ridiculous #21689 üzenetére
Ha a normál Neonhoz kritikusan hozzáteszed, hogy csak azért ennyi az ára mert akciós, akkor már a Lite-hoz is tedd hozzá, hogy annál is az akciós árat nézted. Sőt, annál számszerűleg és arányaiban is nagyobb az akció mértéke.
Okai Neon: 250-ből lett 230k.
Okai Neon Light: 190-ből lett 150k.Sima Neonnál -20k Ft az 8% árcsökkentés, míg a Light esetén -40k az 21% áresés.
És ezek pillanatnyi akciós értékek, nem pedig kőbe vésett árak.
Abban igazad van, hogy a Lightnak nagyobb a kereke. 9" vs 8,5", vagy fogalmazhatunk úgy: 22,86 cm helyett 21,59 cm. Kerékátmérőben ez 1,27 cm. Mindegyik pneumatikus.
Miért számítana ezt olyan sokat, ha a jól kitalált, tartósnak tűnő lengéscsillapítási megoldás meg nem tetszik?
Az első teleszkóp elvileg hasznosabb, feltéve ha nem TPU (hőre lágyuló poliuretán) lengéscsillapítóval oldják meg. Ez sokkal tartósabb és gondozás mentes megoldásnak tűnik. -
PociAti
őstag
válasz
ridiculous #21681 üzenetére
"OKAI - nál a Neon és a Pro változat egyáltalán nem éri meg viszont a Lite abban az árkategóriában a bestbuy."
Egyedül a Lite-ban nincs lengéscsillapító. És lehetnek még más egyszerűsítések is.
Ezeket is beleszámoltad? Mert ha figyelembe vesszük az apróbb különbségeket akkor a Neon és Pro is simán vetélytársa a konkurenciáknak. -
RpPRO
őstag
válasz
ridiculous #21588 üzenetére
F2 Proban is állítható a gyorsítás mértéke.
Aaron14: én csak simán használom a rollert, nem kapcsolok ki-be mindent telóban, rögzítem az utat (nem érdekel). Nem csörög, nem berezonál, nem is fújom 4 bárra a kereket, működik az index. Igen, holtjátéka van a felfüggesztés miatt, igaz én nem is megyek vele holdfelszínen.
Nekem eddig KOPP-KOPP minden szépen megy.
-
dzsidzsas
tag
válasz
ridiculous #21588 üzenetére
Eredetileg be lehetett kapcsolni egy erősebb gyorsítást, én nem vettem észre, hogy működött volna, mert igy is nagyon gyorsul. Lehet ez a 20-25 közötti sebességre lett volna hatással, de mire lett volna esélyem letesztelni, upgradelt a program és kikerült belőle.
-
dzsidzsas
tag
válasz
ridiculous #21526 üzenetére
Mik az OKAI hogy ezt a rollert választottam. Olyan rollert kerestem ami a következő igényeknek megfelel: 15 km-t egy feltöltéssel simán elvigyen (napi ingázás, útvonaltól függően kb:12-13km), 100 kg vagyok, Pest-Buda közlekedés amiben van 10-talán 15 % emelkedő is, 10“ közeli gumi, tudjon már megállni emberi méterekben, vonaton viszem, nem vagyok nyápic gyenge gyerek, de nem akarok súlyzózni a peron lépcsőkön, nem akartam drága gépet, legyen a közelemben szervíz,és tapasztalata a rollerekben a gyártónak.
Sok utána nézegetés után háromra szűkítettem a kört és belekezdtem a maratoni videók nézésébe. Leginkább a féktávolság és a pluszok miatt döntöttem az OKAI NEON LITE mellett. Jelzem a 15 km megvan, alattam is, az Attila utcán simán akár gyorsulva is felmegy (10 fokos 15?). A 300 w-os motor szépen gyorsul 20km/h-ig, jobban mint a bérrollerek, jobban mint az eddigi 350w pálcika rollereim. Utána komotosabb (talán akkú kimélés?) a max 25 km/h elérése, de érezhető hogy menne ez gyorsabban is. A motorfék lehetne erősebb is, Niubility N2 megszoktam hogy 95% motorfékezek, nagyon szerettem azt a rollert, de a kormánytörések és hegesztegetésekből elfogyot a türelmem. Ezért itt jól be kell lőni a féket. A 9“ kerék messze jobb mint a 8,5“, de érdekes módon pont ugyan olyan stabil mint a 10“, hangja szinte nincs is. A motor erölködés közben is megnyugtatóan csendes (600w-ig fut fel). 20% töltöttség alatt visszavesz és max 20 Km/h-val enged menni, de azt 10% alatt is tartja (teljesen még nem merítetem le). A világitás mint a többinél, hátsó lámpa folyamatosan világit, nem kikapcsolható, úgynevezett menetfény. A kormányon futó fénycsík viszont pöpec. Már másolják, de azok kivitelezése tróger. Annyira jó a fénycsík elöl, ami állítható efektek és színeket tartalmaz, hogy pár napja megállított a rendőr, csak azért hogy megkérdezze milyen roller, hol vettem, mennyibe kerül, mert már mesziről kiszúrta, hogy milyen jól ki vagyok világítva - előről. Az utcán is megnézik. Sikerült esőben is tesztelni, szerencsére a trópusi esőzúdulást megúsztam, de sima esőben mentem vele, nem ázott be, a védelme nem 5.4-es hanem 5.5-ös. Ebben eddig jól vizsgázott. Én ugyan nem vagyok langaléta, de nekem kényelmes a kisebb kormányhossz. Sokkal jobban lehet levírozni a gyalogosok és az autók között is. A kormány markolat nem csúszik, nem jár le a kormányról. 43-as lábam van T alakban simán elfér a deszkán. Erzsébet hídon szoktam átmenni. Az eddigi pálcika rollerek a híd emelkedő szakaszán 14-18 km/h bírtak vinni, ez simán viszi a 20km/h-t. Nagyon jól gurul „üresben“, a Xiaomi rollerekben ezt utáltam nem lehet gurulni. A hídon felmegyek 25 km/h-ra (hajnalban megyek, senki nincs a hídon, mielött kapom az ívet) ott elengedem a Budai lépcsőkig 20 Km/h-ra lassul. A többi roller 12-16-ig lassult. A gumi öngyógyítos belső nélküli gumi. Ezért az árért ilyet nem tesznek a rollerekre. Van applikáció, melyből kivették a térkép módot és a szuper gyorsulást upgrade után. Az utóbbi szerintem nem is ment, a térkép kifagyott, hibásan dolgozott. A többi dolog irányítható az appból: világítás, első fény szín, effektusok, lezárás, ez pl NFC-s kártyával feloldható. Az akkúra kiváncsi leszek kánikulában és télen, hogy elég lesz e hogy becsorogjak a munkahelyemre. Remélem nem untattam senkit.
-
PociAti
őstag
válasz
ridiculous #21578 üzenetére
118k körül van akinek megérne egy próbát.
Vannak benne jó tulajdonságra utaló jelek (integráltság), és nem csak klónozása másoknak.
És vannak azért megkérdőjelezhető részletek is. Például ez a zárómechanikát a magyar fogyasztóvédelem nem biztos hogy átengedné. Ennyi pénzből amúgy is nehéz minőségi terméket gyártani, hosszú távra nem ezt választanám. Kezdéshez, vagy átmeneti időszakra jó lehet. (Két évet talán ki lehet vele húzni, és amilyen tempóban fejlődik ez az ipar, akkor majd vesz valaki újat.)
Ez a számzáras lakat nem teljesen rossz elképzelés, csak a megvalósítás tűnik gyengének. Amikor pékségekbe ugrok be, le se szoktam zárni. Viszont ha lenne rajta ilyen, akkor használnám a beépített lakatot. Az U lakatot nem mindig viszem magammal. Csak 530 g, de legtöbb szituációban már az is túl sok.
És akkor rákanyarodtunk a videó egyik furcsaságára, 1:40-től látható.
Egyes országok szabályainak megfelelve sisakban közlekedik a csajszi, de amikor megáll, akkor már nincs a videón. Eltűnik, meg a sisak egy kicseszett nyűg. Kínszenvedés tud lenni neki helyet találni. Kint hagyni az utcán, hogy a kutyák belepisiljenek, a galambok teleszarják, vagy vigye magával olyan helyre, ahol a hócipője tele lenne ezzel a plusz csomaggal. Inkább amikor tehették, ezt lehagyták a videóról. -
válasz
ridiculous #21526 üzenetére
Mi az az egy dolog?
Remélem nem a hatótáv. -
válasz
ridiculous #21169 üzenetére
A korai sajtóanyagokban még ez volt a neve, és ekkora hatótáv nem szerepelt a specifikációk között.
Láttam én is, h a Pro név nincs ott már, csak hülyén nézett ki ebben a formában a felsorolásban, mikor először ugy írtam le. Nem hanyagság volt.Ami a hatótávot illeti, javítom.
Még valami észrevétel?
-
válasz
ridiculous #20981 üzenetére
A 10"-os kerekű rollerek mindig nehezebbek, mi t a 8.5"-os kerekű modellek.
Ez sajnos ilyen.Használtakra értettem azt az árat.
A WerMamba rollerek is jók, csak a hasonló paraméterű modellek rendre drágábbak, mint a Ninebotok, ezért nincsenek a listában benne.
F25I? Szintén 160ezer.
Végre már az is 300W-os, és index is van rajta.
Arra a 15km-re elég lenne a hatótávja. -
PociAti
őstag
válasz
ridiculous #20981 üzenetére
Azt írják: "a pulzáló neon csík, melynek színét és mozgását magad állíthatod be az Applikációban".
Ha már ennyi beállítási lehetőség van, akkor a kikapcsolás is opció lehet. Ez legyen a legutolsó szempont.Ha simán a motor és az akku paramétereit nézzük, akkor tényleg drágább másoknál, viszont ahogy mondjuk a kormánya kinéz ott anyaghasználatban, tervezésben többet beletettek, mint a konkurenseknél. Antibakteriális markolat, masszívabbnak tűnő kormány, integrált kijelző.
Élőben nem találkoztam még vele, pedig a hosszútávú teszt ami kihozná a különbségeket.
Ha rollereket csak a paramétereik alapján néznénk, akkor a noname klónok lennének a legjobb járművek, pedig nem így van.
-
HUNShon
csendes újonc
válasz
ridiculous #20981 üzenetére
Szerintem a használtra gondolt a 130-150 ezerrel
-
válasz
ridiculous #20968 üzenetére
Neon Lite........300W 30km 7800mAh 8.5"
Neon...............300W 40km 9800mAh 8.5"
Neon Pro.........350W 60km 14700mAh 10"Összehasonlításként:
Mi 3: 7650mAh
F30: 10200mAh
Pro 2: 12800mAh
G30: 15300mAhAz Okai jó márka, de ezek semmivel se nyújtanak többet, mint a Xiaomi hasonló tudású rollerei, viszont árban fölöttük vannak.
Ja de, a pulzáló neon fény az extra.
Hát autóval közlekedve kíváncsi leszek szembe nem lesz-e zavaró.NFC az egy jó dolog, kár, h Segwaynél csak az F2 rollerek legkisebbikében van egyedül még csak. :/
-
válasz
ridiculous #20968 üzenetére
Ezek a márkásabb pálcikarollerek, így már eligazodsz:
Xiaomi
8.5"-os kerék
Essential.........250W 20km (max 20km/h)
1S....................250W 30km
Mi 3 Lite..........300W 20km (dobfék)
Mi 3.................300W 30km
Pro 2...............300W 45km
Tömlős gumik
Tárcsafék hátul10"-os kerék:
Pro 4................350W 45km
Tömlő nélküli, "zselés" gumik
Tárcsafék hátulPro 4 Ultra.......500W 45km (48V)
Dobfék elöl
Hátsókerék hajtás
LengéscsillapítókKorábbi modellek új nevei:
M187 = Essential
M365 = 1S
M365 Pro = Pro2Segway - 10"-os kerék
F sorozat:
F25.............250W 20km (tömlős gumik)
F30.............300W 30km
F40.............350W 40km
Tömlő nélküli, "zselés" gumik
Tárcsafék hátulF25I..............300W 20km (tömlős gumik)
F40I..............350W 40km
IndexF65................400W 45km
Dobfék elöl
Hátsókerék hajtás
Index
Szélesített trepniF2 sorozat:
F2...............400W 30km (NFC)
F2 Plus.......400W 40km
F2 Pro.........450W 40km (elöl lengéscsill)
Tömlő nélküli, "zselés" gumik
Tárcsafék elöl
Hátsókerék hajtás
IndexD sorozat:
D18.............250W 18km
D28.............300W 28km
D38.............350W 38km
Tömlős gumik
Dobfék hátulMax sorozat:
G30............350W 65km
G30LE........350W 45km
Tömlő nélküli, "zselés" gumik
Dobfék elöl
Hátsókerék-hajtás
G2................450W 65km
Lengéscsillapítók
IndexAz árakat az árukeresőn meg tudod nézni.
Hatótáv életszerű használattal általában kb a 2/3-a a feltüntetettnek, ezzel számoljál.
A 10"-os kerekű rollerek jobban csillapítják az úthibákat.
A dobfék is teljesen jó fék, amiatt nyugodtan lehet választani dobfékes rollert, nem sokkal rosszabbak, mint a tárcsafékesek.
A belső gumi nélkülieknél egy hibafaktorral talán kevesebb van, (az nem tud előfordulni, h a nem megfelelő keréknyomás miatt a belső gumi kidörzsölődik a külsőhöz hozzáérve).
Emelkedőkön a nagyobb akksis jobban megy mint a kisebb akksis.
Lengéscsillapítót lehet utólag szerelni rájuk, ha szükséges. (Sharkset, Monorim)
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Beszántaná a marketingért felelős részlegét az Intel
- CURVE - "All your cards in one." Minden bankkártyád egyben.
- Alkoholista nevelde
- A látszat ellenére helyesen működik az NVIDIA-féle Resizable BAR implementáció
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
- Konteó topic
- Nintendo Switch
- ASUS routerek
- További aktív témák...
- Karcos Amazfit GTS 4 okosóra dobozában
- DJI Mini 4 pro - Fly More Combo - RC2 drón szett +128GB SanDisk SD
- DJI AVATA 2 Fly More Combo drón - 3 akku, garancia, FPV RC 3, ND szűrők
- DJI RC RM330 drón távirányító +napellenző +nyakpánt +színes joystick
- DJI Mavic 3 Pro RC - drón szett új állapotban - 2 akkuval
- Lenovo ThinkCentre M720q/ Dell OptiPlex 3060- 3070/ Hp EliteDesk 800 mini, micro PC-Számla/garancia
- REFURBISHED és ÚJ - HP Thunderbolt Dock G2 230W docking station (3TR87AA)
- Samsung SyncMaster 205BW Monitor
- LG 27GP95RP - 27" Nano IPS - UHD 4K - 160Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium PRO - HDR 600
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 4500 16/32/64GB RAM RTX 3050 6GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest