Aktív témák
-
Arkar
aktív tag
válasz
Oliverda #29042 üzenetére
Egyetértek T.Glock-kal abban hogy ha valaki mer előzni akkor már szinte a szabályok ellehetetlenítik, ha ugyan ez lenne egy bringa versenyen tegyük fel leereszt a kerék és nem előzhet senki mert mindenkire ráhúzok aki próbálkozik, vagy kitartom a kezem és jobra ott az üveggolyó(gumi darabok) balra meg a fal és így megnyerem a versenyt tök szabályosan
teljesen nevetséges, régi időkben a lassú autókat feltartásért kék zászlózták, nem körhátrányban lévőket hanem akik lassan mentek pl.: Sutil aki összegyűjtötte az egész mezőnyt, már szinte defektes kerekkel tartotta őket, ez nem verseny ez feltartás!!!A régi időkről meg egyit: senna hányszor huzák rá a kormányt?
-
DopeBob
addikt
-
hoffman_
nagyúr
válasz
Oliverda #28898 üzenetére
Amikor tavaly felháborodtam annál a linkelt esetednél, amikor Webo kitessékeli Hamiltont, akkor halál nyugodtan ráaggatták a Srácok, hogy versenybaleset. Tovább minek menjünk, ha Hamilton bassza el(mert ez most nagyobb részt volt az ő sara), akkor nincs versenybaleset, hanem büntessük meg Hamiltont, ha pedig őt basszák ki(azonos körülmények között!), akkor csak visszanyalt a fagyi, az úgy is csak egy szimpla versenybaleset, olyan márpedig van.
Jól lehet, hogy elfogult vagyok Hamiltonnal szemben, de nem annyira, hogy ha megkívánja a szükség, akkor ne tudjam objektíven szemlélni a dolgokat. Aki viszont Hamilton ellen van, márpedig itt többen nagyon ellene vannak, azok nálam is elfogultabban kívánják a vérét - objektív szemlélet címkét ráragasztva.
Ez röhejes, mert így sok értelmes, érdemi párbeszéd, disputa nem alakulhat ki. Hol a Hamfanok akadnak ki, hol az ellendrukkerek. Érdekes, hogy csak róla megy ez a parázs vita, senki másról nem. Én se fikázom szénné Vettelt, pedig utálom mint a sz*rt, és meg van róla a véleményem. Tudom, hogy jó pilóta, kész, pont, nem zargatom. És végképp nem mondom azt, hogy nincs itt a helye, ebben a mezőnyben, illetve nem rontok rá vasvillával minden necces helyzet után. Hozzáteszem, való igaz, hogy tizedannyi ilyen esete van mint Hamnek, de ez nem azt jelenti, hogy jobb pilóta. Inkább, hogy unalmasabb.
És látom előre, hogy ezért is mit fogok kapni, hisz tudom, rózsaszín fátyol van a szemem előtt
-
MPowerPH
félisten
válasz
Oliverda #28878 üzenetére
Igen? És akkor mgyarázd már el plz a Benettonos időket is. Egy semmi csapat volt, amivel vb lett még úgy is, hogy Hill -t nyomták a címért. Ráadásul ha jól emléxem Sennát is ütötte 94-ben, aki egy sokkal versenyképesebb konstrukcióval versenyzett.
98 -as év? A Ferrari sehol nem volt, Schumi mégis tartotta Hakkinennel a lépést, pedig akkor az ezüstnyilak magasan a mezőny fölött álltak.
Schumi egy a béka segge alatt lévő Ferrarihoz érkezett 96-ban, amiből 99-re sikerült autót csinálni, de a lábtörése miatt csak 2000-ben érett be a csomag.
Előző évi konstrukciót mondasz? Igen, ez mindent elmond. Ekkora hülyeséget...
2005 -ös év? Nem Schumin múlott. Az autónak komoly gondja voltak a gumikkal. Amikor működött a csomag, akkor ment is, lásd Imola.Ha annyira tisztába lennél a dolgokkal, látnád, hogy Webber kilökte Schumit. Nem is értem a vidi lényegét. Hibázni mindenki tud. Hamilton ma egyből két autót dobott félre. És már nem egyszer volt példa az unfair mozdulataira.
Tudod, az a szomorú, hogy Hamilton versenyképes autóval sem tud most már sorozatban 2. éve folyamatosan jó eredményeket produkálni.joamilestoné: Akkor nézd meg a futamot újra, figyelmesen.
-
-
lenox
veterán
válasz
Oliverda #28862 üzenetére
Ezt spec leirtad, de vagy nem lattad vegig azt a 15 evet az f1-bol, vagy elfelejtetted nagy reszet. En nem emlekszem a regi ciklusbol olyan masfel evre, ahol majdnem kivetel nelkul minden versenyen verte volna a csapattars Sumakot, es ilyen verszegeny versenyeket futott volna. Es azert az akkori csapattarsai is cserelodtek kicsit, tehat azert lehet kovetkezteti az eroviszonyokra az autoktol fuggetlenul is. Akkor top pilota volt, aki ezt nem ismeri el, az sajna elfogult, most meg masodik harmad eleje mondjuk. Oke, esetleg papiron most is latni valamit belole, de nem a kozvetitesbol.
-
ronaldo
őstag
válasz
Oliverda #28848 üzenetére
Azért azt remélem látod, hogy a két esetnek annyi köze van egymáshoz, mint a Hertha feljutásának a ZP júniusi programfüzetéhez.
Hamilton az elején csúnyán elaludt, másfél autónyi helyet hagyva maga mellett. Ráadásul maga az előzés már 25 méterrel a kanyar előtt megkezdődött. Massa mellett meg volt a kerékvetőkkel együtt fél autónyi hely,az előzést Hamilton pedig a kanyar torkánál kezdte.
Nyugodtan elismerheted, hogy hülyeséget csinált (kétszer is). Nem hiszem, hogy rosszabban fogsz aludni miatta.Türelmesebben kellett volna versenyezzen megvárva az ellen hibáját, nem pedig a spanyol viasz feltalálásán dolgozni. Vagy ha mindenáron kemény fiú akart lenni, akkor erre miért nem felelt meg neki az alagút utáni rész? Ha jól rémlik Massa ellen gumikülönbség is volt akkor(de talán Maldonado esetében is? Bár kétlem, gondolom SC után mindketten cseréltek s-soft-ra), nyilvánvaló, hogy Massának kellett volna előbb fékeznie az egyenes után.
-
lenox
veterán
válasz
Oliverda #28834 üzenetére
Az utolsóra inkább nem mondok semmit.
Akkor jol irtam le a velemenyed, ugye?
Nyilvan ha ertesz egy szikranyit az f1-hez, akkor vagod, hogy a mai Sumaknak nem sok koze van a regihez, szoval ha arra akartal volna utalni esetleg, hogy ez az igazi helye, es a regi 15 ev mind tevedes volt, akkor ezt biztos valamilyen szemuvegen keresztul latod igy. De kulonben ez a legkevesbe erdekes, inkabb az elsore mondhatna valaki valamit.
érdemes visszanézni legalább egyszer.
Visszaneztem parszor, en nem talalok benne semmi kulonlegeset, a vert versenyzo az ellenfelre vigyazva hagyja azt elozni. Ha arra gondolsz pl. hogy Sumak csak arnyeka onmaganak, akkor egyetertek. En mindig remenykedtem valami villanasban, de eddig nem jott ossze, kifogyott az elem... Kar erte. Vagy ha Hami oldalarol nezem, ez egy jol kivitelezett kiserlet volt.
-
ronaldo
őstag
válasz
Oliverda #28810 üzenetére
A mai futamot lehetőségem volt igen objektíven szemlélni, mivel 1001 dolgom/gondom volt , így most a képernyő előtt habzó szájjal üvöltözés elmaradt.
Ennek fényében írom amit írok: a képeid azt mutatják,hogy Hamilton úgy akart előzni, hogy nem volt hely.Massa védte a pozícióját. Ha az angol érezte, hogy egyszerűen nem létező résbe szeretne beférni (Rossi talán elfordult volna a Ducatival, de talán még neki is szűk lett volna), de ezt mégis megteszi, ráadásul hátrébb levő versenyzőként nem is fékez, mikor már tényleg látja, hogy ebből semmi jó nem sül ki, akkor nem értem mi a probléma. Vagy ha valaki egy előre láthatóan hülye manőverbe fog,akkor az elől levőnek félre kellene állnia, azzal, hogy "jólvan öcsi, bátor vagy,menjél"?
Maldonado eset copy-paste, a talán tőled olvasható komment külön vicces volt, hogy "de hát Hamilton már a rázókőre is ráment" a célegyenes után. Persze, hogy ráment, mivel Maldonado az ideális íven autózott, nem volt hely az előzésre, de Hamiltont ez kevéssé zavarta, hogy véget ér a pálya. Megint ugyanaz a kérdés: ha valaki hülye manőverbe fog,akkor elvárja az elől haladótól,hogy elengedje?
Nagy nehezen lehet ezen a pályán előzni, de nem úgy, ahogy Hamilton szerette volna. Ugyanis ahhoz nem elég egy gyorsabb autó, hanem egy apró hiba / figyelmetlenség az elől guruló versenyző részéről is kell. Márpedig mindkét esetben figyeltek a védekező versenyzők, így semmilyen hely nem volt ott, ahol Hamilton előzni akart.
Ezt a "tökösködést" amit ő csinált, inkább az alagút után kellett volna. Ez a "bebújok mellé tempóból" stílus ott a legcélravezetőbb, no meg ott a legkisebb az esély az ütközésre, mivel a másik figura jobb híján max.levágja a kanyart. (Lásd Webber előzése). A többi helyen csak úgy lehet előzni - ahogy fentebb is írtam - ha a másik versenyző egy pillanatra elalszik. Ezt Massa meg Maldonado sem tette, így inkább Hamiltonnak türelmesebbnek kellett volna lennie. Érthető persze, hogy ideges volt, mert a futamon (meg a hétvégén) minden szarból sikerült rosszul kijönnie, de pont az ilyen dolgok lereagálása kéne hogy különbséget tegyen mondjuk közte, meg egy újonc Perez vagy Maldonado között.
-
Mastre
tag
válasz
Oliverda #28834 üzenetére
Mondjuk ha már így egy mondatba összehoztad a két versenyzőt, akkor ezt a mai akciót még érdemes visszanézni legalább egyszer.
-
Mastre
tag
válasz
Oliverda #28810 üzenetére
ennyi erővel Massa is betehette volna Webber mellé. De mégegyszer mondom, nem volt az sem szép dolog Massától, viszont nem a kanyar közepén húzott rá, hanem már rögtön szűken kezdte. Hamilton ha biztosra akar menni, akkor fékez. Kockáztatott, ez lett belőle. Az első kanyarban Schumacher elengedte, pont annyi helyet hagyott, amennyi kellett, és még arra is integetett. Ott Schumacher is befejezhette volna mindkettőjük versenyét. A F1 ilyen, mindenkinek figyelnie kell a másikra.
-
lenox
veterán
válasz
Oliverda #28794 üzenetére
Hat igen, mondjuk en pl. azert nem is mondok semmit az elozesekrol, mert az en erzekem szerint ezek altalaban mind a vedekezo hibajabol bekovetkezett balesetek, es regen ez igy is volt, berakta a versenyzo a kereket a masik hatso kereke melle, es akkor mar nem lehetett rahuzni, de amennyire en ertem, azota megvaltozott a szabaly, es nem ertem pontosan, hogy egyik elozesi probalkozas mitol jo, es mitol nem, esetleg ha valaki vagja, akkor leirhatna, hogy mi kell egy szabalyos elozeshez. Mert amugy meg nem kell szabadon hagyni a belso ivet, es akkor nincs hova berakni...
Sebinel azert nezzuk meg, hogy Mark urfi hol jar, szerintem igen vastagon kell azert fogni a kormanyt ehhez az eredmenyhez. Nem volt es lesz mindig szerencses, most volt egy kis segitseg, maskor meg volt mar bukta is.
Jol ertem, hogy Haminal nincs kifogasolnivalo, de Sumak monnyon le, es amugy is makkal szerezte az osszes cimet? -
hoffman_
nagyúr
válasz
Oliverda #28810 üzenetére
Massa a második képnél szerintem két lábbal taposta a féket, nehogy nagyobb ívre menjen az autó. Hamilton túl bátor volt, túlerőltette. Massa viszont gőgős volt, nem igazán akarta elkerülni a bummot, lesz ami lesz alapon tartotta a kocsit.
dara:
Monaco, a legjobb futam. Kiélvezzük
venember:
Nem vagyok Nostradamus, de azért elég jól lehet következtetni, ez tény. Természetesen nem 100%-osan. A lassulást szerintem feleslegesen emeled ki. Lelassult Vettel, Alonso pedig úgy kilőtt, mint a rakéta. Eltelt egy kör, és ez pont fordítva játszódott le. Direktbe figyeltem, mert többször is eljátszották. Nem is értem/értettem a használt szétgumik miatt.
-
Mastre
tag
válasz
Oliverda #28803 üzenetére
Szerintem lényegesen kevesebb helyvolt, mint Schumacher bármelyik előzésénél. Kb annyi, mint Di Restáénál. Ha van hely bemegyek, ha nincs, nem. Ennyi.
Az más kérdés, hogy az is figyelhetne, aki külső íven van, de mindenképpen a hátul lévő felelőssége, hogy hova megy be.szerk.:
Piros zászlónál vsz. a rajtbalesetek miatt lehet reparálni. Mert aki ott belekeveredik/összeszed valami törmeléket, az ne szenvedjen hátrányt. Nem a 72. körre van megírva a szabály. Sajnos ez így rossz, változtatni kéne rajta... -
hoffman_
nagyúr
válasz
Oliverda #28794 üzenetére
Ezzel sokan nem értenek egyet. Én köszönöm, részemről szívemből szólottál. Komolyan.
sekli:
Lehet, hogy félreértelmezem, ha igen sry
Viszont, én a szerencsét nem a Safety Car-oknak tulajdonítom, SC van, Monacoban mindig van, nincs ezzel bajom. Nekem a redflag-es kerékcsere böki a csőröm.
Motion:
Én is. 0:04-től. Hamilton túl agresszívan megy be. Nálad a pont. Massa viszont csak úgy tudott fordulni ahogy, véletlenül se nagyobb íven, nehogy elkerüljék az ütközést, de ő egyáltalán nem olyan arrogáns/büszke, mint Hamilton.
#28803: Asszem ezt keresed.
-
Motion_Blur
félisten
válasz
Oliverda #28773 üzenetére
Látom már csak a személyeskedés maradt.
Pedig azt hittem linkelsz megint egy 10-15 éves MS videót
Én itt befejeztem, megértem hogy nehéz volt nektek a mai futam, meg lenyelni a 143 vs. 85 pontot. Aztán reméljük majd Kanadában is láthatunk ilyen bátor, tökéletesen kivitelezett, precíz előzéseket Lewis barátunktól.
-
rocket
nagyúr
válasz
Oliverda #28721 üzenetére
Kicsit mashogy hangzott ez eloben mint ahogy ez a hozzaszolas ide vetitette
-
#16741888
törölt tag
válasz
Oliverda #28661 üzenetére
Nem értem ezt miért kell idekeverni, szerintem teljesen más dolog a kettő, versenyen kívül meg belül fejet veszteni, de kb. mind1 is a lényeg ki mennyire tanulékony, Hamilton szemlátomást nem az, vagyis amióta a Forma1ben van nagyjából hasonló trendet ír le, Vettellel ellentétben.
-
Andrew_31
Modder
válasz
Oliverda #28623 üzenetére
Azért az utolsó manöver durva volt.
Én mondtam is apámnak az újrainditás után ,hogy Hami mikor csinál megint valami balesetet.
Én eltiltanám legalább 1 futamra ,hogy kicsit magába szálljon.
Ez a ki ha én nem stílus nem valami fer.Ezzel mások versenyét szépen haza vágta.
Már csak azt sajnálom ,hogy nem Vettel mögött ment a 2. helyen, mert akkor Alonso biztos nyeri a versenyt. -
Nowhereman
őstag
válasz
Oliverda #28613 üzenetére
Kapja be az egész versenybíróság meg a szabályalkotók a szifiliszes lepratelepi szürke szamár kankós cs@két! Ha valaki akciózik, azt büntetik: a Massás esetet hogy kellene megcsinálni? Sok előzés: francokat! Az amikor Lonzit menetből meg lehet előzni a frissebb gumikkal eseteket talán még a ovál-pályás Nascarokhoz szokott sörnyakaló alabama-man-ek se tartanák érdekeseknek. Nem lekörözés színvonalú elmenésekért, hanem tökös beelőzésekért ül le a láda elé az ember. Kb. olyanokért amiket Lajos, Koba, Barika, Sumák vagy éppen a legvégén Webbo művelt.
-
Peat;)
veterán
válasz
Oliverda #28267 üzenetére
Elég fura megfogalmazás ez a megszívatta "perec" dolog, szerintem ő szívta meg és senki más..
Úgy tudom nem kötelező, hogy a végére hagyják a menőzést, Vettel pl nem hagyta a végére, ahogy Button sem a másik oldalról. De a lényeg hogy mindenkinek ugyanazon feltételek voltak, innentől kezdve nincs megszívatta, max megszívták a SAJÁT elbaltázott első körüket és taktikájukat. Aki elsőre is komolyan vette most az járt jól, aki kényelmesen vette az meg rosszul ->szerintem azok jártak jól akik tettek érte.
Hami legalább majd csinál izgalmakat, kíváncsi vagyok meddig jön fel. (nem fekete irónia, legalább lesz valami izgalom, meg még reménykedem egy utolsó szálban hogy jobban ennék a gumit a Red Bullok, de most nagyon nem úgy néz ki..)
-
adman
tag
válasz
Oliverda #28267 üzenetére
A Perez perec kissé megszívatta azokat, akik a Q3 végére tartogatták magukat.
megtanulhatnák végre a versenymérnökök, h monacóban vagy pl ha lóg az eső lába, akkor nem tartogatjuk magunkat a végére. én is kíváncsi lettem volna egy "tiszta" időmérőre, de szvsz LH nem tudta volna megfogni Vettelt, az megint más kérdés h 2.-3. helyről is lerajtolhatta volna.
-
kukinyo
addikt
-
hoffman_
nagyúr
válasz
Oliverda #28267 üzenetére
Újabban valamiért mindig elfelejtem, hogy van egy futam is, tudod
Mindegy, ma is szorítottam neki mint a barom, holnap is fogok. Rajtam nem múljon már. Szívtam én is a fogam persze Perez miatt, azon fostam, hogy mi lesz így a maradék gyors körökkel. Aztán amikor láttam a második lassítást, ahol oldalról mutatták, ott már kevésbé érdekeltek a helyezések, csak hogy Perez jól legyen. Viszont fél óra szünet után sokat én se reméltem, még Hamiltontól se, de ennél azért többet. Bár annak ellenére, hogy Hamilton a favorit, az egyetlen, aki higgadtan meg tudta volna csinálni ezt az utolsó kört úgy, hogy meglegyen a pole, az csakis Alonso. (illő autóban persze)
Szerintem inkább ne is legyen. Izgalmasabb, ha egy gyengébből hozza ki a maximumot.
Ezzel a sok kudarc ellenére is egyetértek. Ha innen nyernék, az maga lenne a mennyország
kukinyo:
Nem lehet mindig győzni.
Öööö, lol?
Ezt mond Vettelék rakétájának. Hamilton soha nem ült olyan kocsiban, ami ennyire alázta volna a mezőnyt.
VD: Muszáj ezt erőltetni? Komolyan...
-
válasz
Oliverda #28187 üzenetére
"Amennyiben részt vesz az időmérőn, és komolyabban hozzányúlnak azt követően az autóhoz, akkor rajtrács legvége vagy box utca a rajtnál."
Persze van ilyen eset is, van rá lehetőség, hogy feleslegesen elkoptassanak néhány szett gumit, csak értelme nincs.
Vagy összerakják versenyre alkalmas állapotra, vagy nem mennek. -
[CS]Blade2
addikt
válasz
Oliverda #28130 üzenetére
Le tudnak reagálni bármit, vagyis ha kell már a következő futamon ki tudják kapcsolni. Newey szerint csak a Renault motorral lenne gáz: Nekik egyébként is nyitva lenne a pillangószelep:
"A Renault-nál úgy működik, hogy gázelvételkor teljesen kinyílnak a kipufogószelep hűtése érdekében, amikor motorfékezés van. Ez is a motor megbízhatóságának biztosításának része. A kialakítást még évekkel ezelőtt, a próbapados teszteken hitelesítették, és a módosítása nagy probléma lenne, mert nem biztos, hogy az erőforrás megbízható maradna, ha zárva hagynák a pillangószelepeket."
A Renault autóiban állítólag a maximális érték 90 százalékáig nyílik ki a pillangószelep, a francia gyár erőforrásait használó Red Bulléiban 45 százalékig. -
[CS]Blade2
addikt
válasz
Oliverda #28123 üzenetére
Inkább a kipufogónál gyulladt ki a cucc. Szerintem nem lenne gond kiiktatni a rendszert, csak gondolom ők is úgy számolnak, hogy relatíve lassulnának a többiekhez képest. A Ferrari csendben van, a Mclaren azt mondja, hogy bármikor tudja mellőzni a rendszert. Nekik akár jó is lehet a betiltás, ha a RedBull többet bukik rajta.
-
VD
őstag
válasz
Oliverda #28099 üzenetére
Boritékolom, hogy nem Én fogok meglepődni...
Tavaly Kubica volt a "Red Bull verő" a szabadedzések alapján, a kvalifikáción oda is fért a 2. helyre. Sőt az első 2 szabadedzést Alonso nyerte. Most még csak 1 sikerült neki a kettőből, bár ott van még a szombat.
Csodák nincsenek!
Ez a Forma 1.
"Na de ha te már
az elsőa második FP alapján kiosztod a rajtrácsot akkor kár is érdemben beszélgetni erről" -
hunnylander
őstag
válasz
Oliverda #28101 üzenetére
Oda is akartam írni, hogy ez McLaren related stuff.
Aerodinamikus borítás és jó mechanikájú alvázszerkezet.
-
-
VD
őstag
válasz
Oliverda #27963 üzenetére
Tavaly Kubica odaért 2.-nak az időmérőn.
Monacóban a pilóta számít, a kocsik közötti különbségek nem jönnek ki annyira a tetű lassú kanyarok és a hihetetlen fos, bukkanós aszfalt miatt. Emlékeim szerint tavaly is majd 1 mp-en belül volt az első 10. az időmérőn. Bár rég volt és sok sör is volt.
Én Alonsóra tennék egy nagyobb összeget, hogy ott lesz az első 3-ban az időmérőn. De a futamtól csodát ezúttal sem várok, ismétlődni fog a tavalyi, RBR kettős befutóval.
De titkon reménykedem, hogy DRS kicsit feldobja majd azért a dolgot és végre idén is lesz SC, ami talán összezavarhatja a taktikákat.Motion_Blur
"Schumi megnyerné Monaco-t, szerintem be is jelentené a visszavonulását, mondván a csúcson kell abbahagyni"
Hű de gonosz!!!! -
Motion_Blur
félisten
válasz
Oliverda #27963 üzenetére
Az utolsó kanyarban tudott csak meglógni, akkor is csak azért mert már szinte a kanyar bejáratánál rátenyerelt a KERS-re. Hamilton ott még nem tudta/akarta használni, ezért volt ennyire látványos az 'elnyúlás'
Schumi megnyerné Monaco-t, szerintem be is jelentené a visszavonulását, mondván a csúcson kell abbahagyni
-
Sanya595
senior tag
válasz
Oliverda #27891 üzenetére
Nincs bünti,csak szóban figyelmeztették ökett.
Aktív témák
Hirdetés
- S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Apple iPhone 13 Pro Max - őnagysága
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Hálózati kábelek és szerelésük
- Revolut
- Macska topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Megjelent a The Last of Us Part 1 PC-s kiadása
- További aktív témák...
- HP Spectre x360 Érintős Hajtogatós Laptop Tab 16" -60% i7-1360P 32/2TB Intel Arc A370M 4GB UHD OLED
- Szép! Lenovo Thinkpad T14s G2 Üzleti "Golyóálló" Laptop 14" -60% i5-1135G7 4Mag 16GB /512GB FHD IPS
- Samsung Q80T 55" QLED - 4K 120Hz VRR / FreeSync / HDMI 2.1
- ÚJ HP ENVY 17 Nagyképernyős "Kis Gamer" Laptop -45% 17,3" Brutál i7-13700H 16/1TB Iris Xe FHD IPS
- Legion Go 8APU1
- Apple iPad Air 4 64GB Kártyafüggetlen 1Év Garanciával
- BESZÁMÍTÁS! Apple MacBook Pro 16 M4 Pro 24GB RAM 512GB SSD - garanciával hibátlan működéssel
- Beszámítás! Apple Mac Studio M2 MAX 2023 32GB 512GB SSD számítógép garanciával, hibátlan működéssel
- AKCIÓ! Apple iPad Pro 13 2024 M4 512GB Cellular tablet garanciával hibátlan működéssel
- Bomba ár! Lenovo IdeaPad V110 - i3-6GEN I 4GB I 128GB SSD I 15,6" I HDMI I Cam I W10 I Garancia!
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest