- Google Pixel 8a - kis telefon kis késéssel
- Magisk
- Milyen okostelefont vegyek?
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- Fotók, videók mobillal
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- Xiaomi 14T - nem baj, hogy nem Pro
- Augusztusban jön a Honor Magic V Flip 2
- One mobilszolgáltatások
Aktív témák
-
venember83
nagyúr
válasz
Oliverda #3594 üzenetére
Ugyan, ha a Ferrarit a legkevésbé is támogatja bármilyen vitatható helyzetben, élve fel fogja boncolni a sajtó, a Ferrari-undorban szenvedő "szurkolókról" nem is beszélve. Vatanen lehet jobb lett volna, bár kétlem, hogy ő pártatlan lenne, támogatás nélkül soha senki nem jutott még sehova.
-
#70869248
törölt tag
válasz
Oliverda #3574 üzenetére
hihetetlen mekkora hülyeségeket tudnak már összehordani a híroldalak, csak kihúzzák az utcsó kattintást is a helyzetből...
A Kimi drukkerek meg kapaszkodnak mindenbe (tisztelet a kivételnek), volt itt már minden, és mindennek az ellenkezője is.
Szvsz a Renault-s hír addig állhat hogy Alonso elment volna a Williams-hez, ha kivonul a Renault gyár.
Nem hiszem hogy bármelyik versenyképes autót felvonultató csapat ahol kiadó volt az egyik hely, 1 éves szerződést kötne Alonso-val a Ferrari miatt ( a legkevesebb amit el tudok képzelni az 1+1év opció).
Alonso maga is jó szerződés, hát még a vele járó Santander támogatás.A Brawn-nak a Mercedes-szel a háta mögött kirajzolódóan nem kell aggódnia, a Red Bull megint erős anyagilag.
A Williams az amelyik kifejezetten rá lenne szorulva...és a jelenlegi helyzetükben le is csapnának rá.De sztem a Ferrari-nál számoltak, ..gondolkoztak Massa visszatérésén, és aztán leültek beszélni Kimi-vel.
Ez a biztos..Alonso jöjjön a terveik szerint (illetve korábban), Santander megvan...
Bármi megtörténhet... -
wildrain
addikt
válasz
Oliverda #3478 üzenetére
Joó van gabika...
Mi a gond vele? Kivételesen rendben van a fordítás, az a5-ön is nagyjából ez van.
"A boxban néhány csepp benzin került a szemembe a Kovalainen autóján lógó tankolócsőből, majd lángtenger borított el, ami elvakított. Félre akartam állni, de szerencsére a lángok hamar kialudtak. Még mindig égető érzést érzek a szememben, de jól vagyok."
-
Peat;)
veterán
válasz
Oliverda #3470 üzenetére
Na meg ha 6 csapat akkor az már elég komoly tárgyalási erőt képviselne. Ha rossz lesz a motor simán kibulizzák hogy még javíthasson rajta a Cosworth, ha jó lesz akkor meg simán megvédik magukat. Minél többen vannak annál biztosabb hogy jól választottak. Avagy hogy beérik a választásuk. Aztán jöhet az egyenmotor mert a gyáriak is majd azt akarják.
-
venember83
nagyúr
-
Petya25
őstag
válasz
Oliverda #3402 üzenetére
Hát ha ennyire sarkosan egy szemszögből nézed akkor csak az utolsó 4 világbajnokról:
Schumi többször is igen kétes eszközökkel versenyzett, ha kellett kilökött, ha kellett előre engedték és bár küzdött, mégsem bírt Alonsoval. Jó autóval tudott ő is jó lenni, gondolj csak az első pár vagy az utolsó két ferkás évére.
Alonso (aki egyébként nagyon jó versenyző) 2VB után átült a jobb mekibe és egész évben csak sírt a szája, elbukta, azóta rönyóban is csak szenved.
Kimi kb ajándékba kapta a VB-t mikor az újonc Hamilton elpicsázta Alonsot.
Hamilton szintén ajándékba kapta VB-t a sok hiba ellenére és a többek szerencsétlenkedésével.És akkor még nem beszéltünk a Kubicákról, Nakadzsimákról, Sutilokról akik kibombázzák a fél mezőnyt egy verseny alatt, ami kihat minden pontra és helyezésre.
Legtöbb pont: Button
Legtöbb nyert verseny: Button
Legtöbb pontszerző hely: ButtonTehát mindenkiről lehet jót és rosszat is mondani, csak nézőpont és fanság kérdése.
Jövőre biztosan átalakul az erősorrend, ami jó, jönnek a sötét ló új csapatok is majd tripla diffuzorral...Megy majd az adok-kapok:
Hamillton - Kimi
Alonso - Massa
Button - Rosberg
Vettel - Webber -
#70869248
törölt tag
válasz
Oliverda #3415 üzenetére
..hát nekem sem tetszik,...mondhatnák ezt azt, de ha magamba nézek akkor valójában elégedetlen vagyok. A mezőny egyik világbajnokának sem volt meg a megfelelő 'fegyvere' hogy küzdelemben vehesse el Button a címet...pedig 3 világbajnok van 3 külön csapatnál.
Ez pedig hiányérzettel tölt el. Jó volt látni Button örömét, de ez egy más dolog. Évekig az egyik legjobban kereső versenyző volt a mezőnyben szal ....hát nem tudom, mindegy ő nyerte ez van.
Alonso-t sajnáltam, amíg Trulli ott pörgette magát, addig Alonso..., a full vétlen csak egyszerűen beült az autóba és kész
Én egyébként sokáig azt hittem Hamilton kocsijában megint nem megy a KERS, volt a versenynek egy olyan időszaka amikor sokat voltak képen Rubinho meg Hamilton, és azt néztem hogy nem látom a KERS működését a kézenfekvő kigyorsokon.
...igazából pont azon gondolkoztam hogy talán fű alatt kivették, hogy a jövő évi autó kiindulási alapját úgy tudják felmérni hogy a KERS már nem mossa el az eredményt. -
werszomjas
addikt
válasz
Oliverda #3390 üzenetére
Remélhetőleg jövőre már normalizálódik a helyzet
A tankolás betiltása biztos jót tesz majd a 2010es szezonnak
Buttonnak meg ölébe hullott a győzelem, kiesett előle mindenki, Hamilton és Vettel mögötte voltak a rajtnál és előtte végeztek, de Barrichello se kutya, csúnyán elbénázta ezt a versenyt.
-
Motion_Blur
félisten
-
Bandit21
addikt
válasz
Oliverda #3355 üzenetére
A legszomorúbb az volt amikor a verseny utáni interjúban
- úgy csinált
- tényleg úgy gondolta
hogy nem csinált semmi rosszat. Ő ártatlan.
Keresem a verseny eleje óta, de nem találom előbb már írtam is talán van 1 webber összeállítás jútúbon, talán alonso ellen, de lehet mások ellen is, minimum 5 ilyen ráhúzás van kiválogatva.
Ha nem tud róla, akkor nem szabad versenyeznie. Ott a példa rá Kobayashi, Nakajima... pont ott pont ugyanúgy. És a rajt után sűrűbb volt ám a mezőny...
Ha meg szándékosan ilyen... akkor szót sem érdemel.
És félreértés ne essék, nem azért mert Kimi szurkoló vagyok (nem ferrari, Kimi) amikor Barival csinálta a német nagydíjon, az is szemétség volt, csak ott kapott 1 áthajtásost, és úgy is nyert, ha most is kap 1-et... dobogóra sem áll! -
-
Nowhereman
őstag
válasz
Oliverda #2843 üzenetére
Hát igen, egyszerűbb másokban keresni a hibát. Mert ugye ha azon gondolkodna, hogy nem kellet volna a benzinkutat elvontatni, az már nem hízelegne az egojának. Többször fordult már elő, hogy fent maradt a tankolócső, amit érdekesmód a többség időben észrevett és a fékbe taposott, csak épp őkelme és egy Alberts nevű - nem a legbrilliánsabb képességű - fickó vontatott végig a boxutcán...
-
lenox
veterán
válasz
Oliverda #2818 üzenetére
Mondjuk azt nem ertem, hogy miert nem inkabb a hatso gumival jatszanak vagy az elso szarnnyal? Gondolom olcsobb lenne, mint ujraterveztetni az egesz aerot, bar az elso szarny is komoly lenne, ha meg a hatso gumival jatszananak, akkor gyorsulnanak kanyarban, amit nem akarnak, szoval valamilyen szinten ertem en, csak azt latom, hogy a nagy koltsegcsokkentesbol sosem lesz semmi, akkor meg mi ertelme az egesznek.
b-type: nem ilyen egyszeru am, mert nem mind1, hogy kis vagy nagy sebessegnel nezzuk. Kis sebessegnel valoszinuleg eddig is tulkormanyzottak voltak, azert pakoltak elore a wolframot, igy keskenyebb elso gumival meginkabb igy lesz. Ezzel gondolom a kers-eseket szopatjak, de igazabol mind1 is, en csak arra gondoltam, hogy mindenki kukazhatja az eddigi aerot. Szegeny Brawn. Vagy majd jovore meglatjuk, ki sziv vele.
-
Peat;)
veterán
válasz
Oliverda #2802 üzenetére
Nem szeretem ha valaki kritizál valakit az előítéletei miatt, miközben a következő mondatban egy nemzet szurkolóit (akik lehet többen vannak mint Magyarország lakossága)szólja le ő maga. De semmi gond, ezért írtam amit, tisztességtelen, pont ugyanúgy mint a konkrétan spanyol másik arc. Egyik kutya másik eb.
-
aesir
veterán
válasz
Oliverda #2717 üzenetére
Kétségem sem volt afelől, hogy te majd kétled.
Ha valóban ő ül be a kocsiba, akkor pont Interlagosban nagyon erős lehet (természetesen belépő szinten), az minden brazil OW-pilótának bukkanóról-bukkanóra megvan, és mivel balos a pálya ezért kicsit előnyt is jelent itt brazilnak lenni. Ha aránylag jó lesz, akkor ebben benne van ez is, tehát nem lesz egészen mérvadó a teljesítménye. Ha pedig nem lesz elég jó, akkor még mindig bizonyíthat Abu-Dhabiban, aztán majd elválik a sorsa.
Nekem nagyon tetszik a stílusa, rettenetesen agresszívan vezet GP2-autót, és ahogy láttam... jól el tudja helyezni magát a pályán és ezáltal gyorsul. Plusz van benne valami olyan amikor nagyon odateszi, mintha ez a világ legtermészetesebb dolga lenne, pedig helyenként nagyon nem az
-
joergie
őstag
válasz
Oliverda #2661 üzenetére
Megerősítem, ez semmilyen formában nem igaz, Integra kicsit elfogult a honda romjain épült Brawn istállóval szemben-ahogy látom, de biztosítom felőle, hogy ez a szezon csak pünkösdi királyság volt, szponzorok még mindig nem tolakodnak, másrészt még mindig az éveleji előnyükből vegetálnak.
konstans jó pilótákat Hamiltonnak, Rosbergnek, Raikönennek, Alonsónak hívjákMeg persze még van 1-2.
Azt mondja meg nekem valaki, hogy ugye két himnuszt játszottak a hétvégén. Az egyik az a német volt, ez tiszta sor. De a redbullnak mit játszottak? skótot?(nem skót mert azt skót dudával játszák, meghallgattam
-
-
[CS]Blade2
addikt
válasz
Oliverda #2515 üzenetére
Ezzek képest az A5.hu szerint:
1. S. Vettel (Red Bull)
2. J. Trulli (Toyota)
3. L. Hamilton (McLaren)
4. N. Heidfeld (BMW Sauber)
5. K. Räikkönen (Ferrari)
6. N. Rosberg (Williams)
7. R. Kubica (BMW Sauber)
8. A. Sutil (Force India) *
9. R. Barrichello (Brawn) *
10. J. Alguersuari (Toro Rosso)
11. J. Button (Brawn) *
12. G. Fisichella (Ferrari)
13. H. Kovalainen (McLaren) **
14. S. Buemi (Toro Rosso)
15. K. Nakajima (Williams)
16. R. Grosjean (Renault)
17. F. Alonso (Renault) *
18. V. Liuzzi (Force India) **
19. T. Glock (Toyota) ***
20. M. Webber (Red Bull) ***
Aktív témák
Hirdetés
- Latitude 5450 27% 14" FHD IPS Ultra 5 135U 16GB 512GB NVMe magyar vibill gar
- Új Steelseries Arctis Nova 4 Wireless gamer fejhallgató 1 év garanciával
- Urmet Dialog PA3120 180 wattos digitális erősítő 1 év garanciával
- Lenovo Thinkpad USB-C dokkoló
- Csere-Beszámítás! MSI Suprim X RTX 3080 10GB Videokártya!
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest