- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- Motorola Edge 60 és Edge 60 Pro - és a vas?
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- 200 megapixeles zoomkamerát sem kap az S26 Ultra?
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Nem növel telepméretet a Galaxy S26 Ultra
- Hivatalosan is bemutatta a Google a Pixel 6a-t
- Yettel topik
- Huawei Watch 5 - okosóra érintőlegesen
Aktív témák
-
#70869248
törölt tag
válasz
Oliverda #7096 üzenetére
Nem,..a dupla diffúzort betltották,..nem az időrendiség a fontos, hanem a felismerés.
Az hogy 2010-ben hozott döntés nem vonatkozik a 2010-s autókra, ez igen sok minden lehet...pl. a legnyílvánvalóbb: többen már a tavalyi év felétől a 2010-s autón dolgoznak, és a kifogás amivel a dupla diffúzor illették pont az volt, hogy az FIA nagy kötségcsökkentési zászlólengetése mellett, beleszaladtak a csapatok egy bitang költekezésbe, mert a diffúzor szabályok nem voltak pontosak. (holott Brawn már 2008-ban megmondta). -
Sherman
tag
válasz
Oliverda #7091 üzenetére
Eddig azt hittem mindenki bal lábbal fékez, mert nincs hely másra.
Érdekes, egy videót megnéznék róla, hogyan szteppel az öreg a pedálokon -
venember83
nagyúr
válasz
Oliverda #6993 üzenetére
Persze, azért megy a harc a vezető pozíciókért, hogy utána független maradjon az ember.
Valamiért el tudom képzelni, hogy születnek a Brawn, izé, Mercedes számára kedvező döntések az ez évi szezonban. A Ferrari meg tovább fog süllyedni ebben a szezonban, csak a zűrzavart látni náluk, kétlem, hogy Alonso képes lesz ezen változtatni.
-
Peat;)
veterán
válasz
Oliverda #6979 üzenetére
Na meg a tavalyi autó oldaldoboza, motorborítása elég kecses volt, csak az orr volt "fura".
Szerintem valóban azzal próbálkoznak, hogy a kanyargósabb pályákon ott legyenek elöl. A motorral meg ki tudja mit ügyködtek és ennyi helyen csak nem gond megoldani a megbízhatóságot sem.Amúgy szemre szerintem (is) a sauber a legszebb areoban. Mclaren nagyon hosszúnak tűnik, de lehet csak a képeket módosítgatták. Aztán első futamon minden kocsi máshogy fog kinézni. Lehet a rönyó is csak azért széles, mert takarják alatta a kecses areot..
-
Peat;)
veterán
válasz
Oliverda #6948 üzenetére
Red Bull idén meg alacsony orral lenne gyors akkor sokan káromkodnának.
Asszem idén a festés fontosabb lesz mint valaha, a McLaren, Sauber, Williams és a "kémkép" alapján a Renault is elég hasonló és még jön jópár autó. Mclarenen vannak persze különbségek, de azért az sem olyan sok. A diffúzort meg nem látjuk. Tavaly is kötöttek voltak a szabályok, de valahogy különböztek az autók már a formájuknál is, Brawn, Renault, Red Bull tök más volt, (Bmw meg mindig más
).
-
hunnylander
őstag
válasz
Oliverda #6687 üzenetére
Ebből még nagy bukták is lehetnek; poleból vissza a középmezőnybe, mert a lágy keveréket hamar szétkeni az aszfalton a tanker. Jöhet majd a bekoptatott kemény keverék Q3-ban, a piloták gyilkolhatja őket időmérőn, hogy egyáltalán felmelegedjenek a könnyű autón, mikor a tankerekhez lett felerősítve.
-
#70869248
törölt tag
válasz
Oliverda #6606 üzenetére
igen, de 2008-s aero-val...azért 2009-re valami 30 százalékról beszéltek az aerocsökkentésnél.
Az F1-ben már nincs gumiverseny...az FIA mást tart fontosnak...látványos különbséget a lágy és a kemény gumi között a nézők kedvéért, meg a biztonságot term, és így sejthetően nem annyira a határok feszegetése jellemző a gumikfejlesztésénél.
...szal bár mindenképpen más teljesítményű a két gumi, elképzelhető hogy pusztán a 2008 aero egy aeroigényes pályán ennyit hoz még egy GP2-s gumival is. -
#70869248
törölt tag
válasz
Oliverda #6604 üzenetére
és még így is lassú Button tavalyi tesztjéhez képest...1:19.1 a nemhivatalos idő.
-A5/Button ráadásul 130 kört tett meg meghibásodás nélkül a Mercedes-motoros BGP 001 volánjánál, és 1:19.127-nél állította meg a stoppert, bizonyítva, hogy a 2009-es szabályok az aero-igényes Barcelonában sem lassították le az autókat. -
LA_COSTE
senior tag
válasz
Oliverda #6554 üzenetére
Olvasd el figyelmesebben a felvetésem.
hunnylander: : értem, amit leírtál. Az elolvasott cikk alapján fogalmazódott meg bennem a kérdés, mert ott le van írva, hogy Schumacher és Hakkinen is a túlkormányzott autót szereti jobban. Ennek kapcsán lettem volna kíváncsi, hogy melyik F1 pilóta az, aki preferálja az alulkormányzott autót, mert szerintem ebből kevesebb van.
-
grovani
csendes tag
válasz
Oliverda #6447 üzenetére
Ezzel én is egyetértek. Az overáll nekem még tetszik is igaz a cipő nekem olyan fura valahogy de az auton ez a sok fehér nem nagyon jön be. Mclarenen is tavaly a santander felirat piros alapon fehérrel volt írva.
Ez a kék hogy jött Alonso sisakjára? Mclarenes sisakja volt eddig szerintem a legjobb eddig
Tök illett az akkori mclaren festéshez.
-
grovani
csendes tag
válasz
Oliverda #6429 üzenetére
Tudok. Csak az az igazság hogy mindenem a forma1, barátnőmet őrületbe kergetem vele már amikor mondom neki ha valami nagyobb dolog történik és találtam ezt a topicot és próbálok hozzászólni a dolgokhoz ez az igazság
Az ilyen rövid beírásokért elnézést csak nem nagyon fórumoztam még és szoknom kell hogy nem msn
-
hunnylander
őstag
válasz
Oliverda #6379 üzenetére
Rossiter helye nem tuti, ezért sincs kivastagítva a neve, de a US F1 második ülésére ő a legtöbbet emlegetett, meg nincs azon a helyen 'tülekedés'. Persze miután Petrovot bejelentenék, mindenki odatódulhat.
(Summerton kihúzva, Villeneuve a Renaulthoz pedálozna vagy a Torohoz stb.) A US F1-hoz egyelőre csak ez a két név jutott.
Szerintem 2 befizetős pilótájuk lesz, és mindkettő tapasztaltnak lesz elkönyvelve; Ross' a Hondának tesztelt, Mariska meg a Renaultnak.
Soucek fals képet mutatott az F2-ben; GP2-ből jött és elgyepálta a mazsolákat, akik alsóbb kategóriából léptek fel. Ezt tudták a szakemberek is ezért nem lett leszerződtetve. Esetleg ha ő is hozott volna egy zsák pénzt, akkor valaki kipróbálja.
Szerintem Paffett vezethet majd. Ha lesz is új tesztpilóta, nem ismerheti a 25-öst szimulátorból...
-
hunnylander
őstag
válasz
Oliverda #6377 üzenetére
Nekem az az érzésem, hogy a Genii Capital pénzre utazik... (nem pénzfecsérlésre vették meg a Renault-t, hanem profitot termelni)
A Renault ülés a legkomolyabb kiadó hely, Petrov pénzét tartják a legkomolyabbnak, tiszta sor, hogy egymásra találnak, ha a Genii befizetős pilótát akar.
Meg az orosz piac...
Nem vagyok Heidfeld-ellenes, de ha én lennék a Renault F1 fejese én is Petrovot választanám. A Renault-t már üzletemberek uralják. Mondjuk Briós is az volt, de ő a Renault pénzét szórhatta.
-
Diocles
aktív tag
válasz
Oliverda #6236 üzenetére
Ennek a képnek semmi értelme
Befutni a célba így nem lehet (alulról síklottak fölfelé?). Indítani meg nem kockás zászlóval szoktak, azzal leintik a futamot. De még ha ez az indítás is, miért a hátuk mögött hadonászik vele. Ez legjobb indulattal is csak Bernie bácsi seggrepacsi klubja három szorulásos ferrári pilótával és kockás zászlóval.
Ez egy hülyeség, kérem.
Aktív témák
Hirdetés
- Xbox Series X|S
- Formula-1
- Autós kamerák
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Lexus, Toyota topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- Motorolaj, hajtóműolaj, hűtőfolyadék, adalékok és szűrők topikja
- Motorola Edge 60 és Edge 60 Pro - és a vas?
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- További aktív témák...
- Dell Latitude 7410 Strapabíró Ütésálló Profi Ultrabook Laptop 14" -80% i7-10610U 16/512 FHD IPS MATT
- Eladó Lian Li O11D MINI-X gépház
- Lenovo ThinkPad P17 Tervező Vágó Laptop -50% 17,3" i7-10750H 32/512 QUADRO T1000 4GB
- FSP DAGGER PRO ATX3.0(PCIe5.0) 850W Sfx tápegység
- Eladó PNY GeForce RTX 4070 Ti SUPER 16GB OC XLR8
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G5 - i5-8G I 8GB I 128GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- Dell és HP szerver HDD caddy keretek, adapterek. Több száz darab készleten, szállítás akár másnapra
- Geforce GTX 1050, 1050 Ti, 1060, 1650, 1660 - GT 1030 - Low profile is (LP)
- HP ProBook 430 G4 Pentium 4415U (bios jelszavas)
- NJOY Aster 3K 3000VA/2700W Rack Szünetmentes Táp
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest